Kean gespot in Amsterdam: 'Hij was daar voor vrienden, zoals De Ligt en Kluivert'

Kean gespot in Amsterdam: 'Hij was daar voor vrienden, zoals De Ligt en Kluivert'

Gepubliceerd: zaterdag 5 januari 2019 om 16:37za 05-01-2019 om 16:37

Laatste update: zaterdag 5 januari 2019 om 16:45za 05-01-2019 om 16:45

Giovanni Kean ontkent dat zijn broer Moise Kean onderweg is naar Ajax. De begeerde Juventus-spits was recent in Amsterdam en dus laaiden de geruchten over een overstap naar Ajax op. 

In gesprek met Corriere di Torino legt Giovanni Kean uit waarom zijn broer in Amsterdam te bewonderen was. "Mijn broer heeft in Nederland een aantal vrienden, ook van Ajax, zoals Justin Kluivert en Matthijs de Ligt. Hij kent die jongens van internationale jeugdwedstrijden. Moise is blij met de interesse van al die clubs, maar als een club als Juventus zegt dat je niet weg mag, kan je alleen maar trots zijn."

De achttienjarige spits wordt al jarenlang aan verschillende clubs gelinkt, waaronder in het verleden ook Ajax, Feyenoord, PSV en PEC Zwolle. De afgelopen weken zijn met name Ajax, Olympique Lyon en Chievo genoemd als mogelijke nieuwe bestemmingen voor Kean. Contractverlenging bij Juventus behoort overigens ook nog tot de opties, aldus broer Kean. 

Plaats een reactie

wattenstaafje +24023
zaterdag 5 januari 2019 om 16:41
Niemand neemt dat gerucht serieus.
Vind ik leuk
Bengelino +13872
zaterdag 5 januari 2019 om 16:46
Wil je niet voor mij spreken.

Ik neem het zeer serieus
Vind ik leuk
wattenstaafje +24023
zaterdag 5 januari 2019 om 17:00
Ok.
Vind ik leuk
ReneAjax +10144
zaterdag 5 januari 2019 om 18:25
Ik denk dat ie naar PEC Zwolle gaat.
Die kopen de laatste tijd zoveel spelers...
Vind ik leuk
wattenstaafje +24023
zaterdag 5 januari 2019 om 18:47
Zou best kunnen, Jaap is helemaal los.
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 19:07
Heeft hij al getekend in Amsterdam?
Vind ik leuk
ReneAjax +10144
zaterdag 5 januari 2019 om 23:03
Nee, we hebben geen zitplaatsen meer in de bus over.
Vind ik leuk
ROOIEFRANS +292
zaterdag 5 januari 2019 om 17:34
Ik neem het ook heel serieus.... want wie wilt niet voor de beste club van Nederland/Wereld spelen?
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 17:44
Die rij is te lang om op te noemen.
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 03:27
IK wel 100%
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +23082
zaterdag 5 januari 2019 om 16:41
Het wordt wel erg vol bij Ajax, kunnen we er niet een paar verhuren?!?
Vind ik leuk
#Keizerout +45961
zaterdag 5 januari 2019 om 16:42
Sierhuis ofzo. Of Matusiwa.
Vind ik leuk
Orphen89 +3477
zaterdag 5 januari 2019 om 16:52
Nja als Veltman terug is hebben we 3 rechtsbacks? Dan mag er wel1 verhuurt worden. Ik zeg de 3e RB verhuren. Zal dan Veltman of Kristensen zijn. (Al zie ik dit niet gebeuren)
Schuurs aan een ED club verhuren is ook geen slechte optie nu Magelan er is. Of Cerny, want die zal ook niet veel speeltijd krijgen denk ik, vooral als die Mexicaan komt.
Vind ik leuk
G.Kopf +5068
zaterdag 5 januari 2019 om 17:16
Die Bandė kruipt ook nog in Amsterdam rond geloof ik.
Vind ik leuk
Orphen89 +3477
zaterdag 5 januari 2019 om 18:09
Bandé is nog steeds geblesseerd.
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 19:12
Ja, G Kopf heeft hem zien kruipen. Ik heb hem zien zuipen om vervolgens af te zien druipen. Dat rijmt.
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 01:11
Wow, ik mag hopen voor jou dat je vrouw danwel vriendinnetje beter in bed is dan de grappen die jij maakt. Geen hond danwel kip (aan jou de keus) die erom moet lachen.
[Reactie gewijzigd op zondag 6 januari 2019 om 01:12]
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 09:20
Ik ben blij dat je ervan genoten hebt.
[Reactie gewijzigd op zondag 6 januari 2019 om 09:21]
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 21:36
Zekers.💀
Vind ik leuk
#Keizerout +45961
zaterdag 5 januari 2019 om 17:17
Ja drie rechtsbacks is wat veel. Het zou me alleen verbazen als ze Kristensen verhuren.
Schuurs mag van mij blijven.
Ik zie hem liever bij Jong en trainen bij het eerste.

Cerny zie ik eerder gebeuren.
Vind ik leuk
Orphen89 +3477
zaterdag 5 januari 2019 om 18:12
Schuurs verhuren alleen als er een ploeg komt die hem speeltijd kan garanderen. Ik denk dat hij van een half jaar bij een degredatiekandidaat wel veel kan leren. Ook omdat je het dan druk hebt als verdediger.

Cerny zou denk ik voor 9/10 eredivisieploegen een aanwinst zijn. Alleen die blessuregevoeligheid... als hij fit blijft zie ik hem Ajax 1 nog wel gaan halen binnen 2 seizoenen.
Vind ik leuk
#Keizerout +45961
zaterdag 5 januari 2019 om 18:16
Je kan het doen, maar als ik kijk naar hoeveel verhuurde spelers succesvol terugkomen en hoe de huidige jonge spelers zich hebben ontwikkeld via Jong en trainen bij het eerste zou ik het denk ik niet doen.

Ja, dat ben ik met je eens. En het eerste halen zou kunnen, maar ja, blijft hij inderdaad fit?
Elk jaar komen er ook weer nieuwe buitenspelers, of van buitenaf of uit de jeugd. Ik denk zelf niet dat hij het nog gaat redden. Ik verwacht een verhuur en dan afschrijving.
Maar het talent heeft hij wel. De mentaliteit denk ik ook wel.
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +23082
zaterdag 5 januari 2019 om 17:08
Hahaha
Vind ik leuk
RenW +4301
zaterdag 5 januari 2019 om 17:32
Gaan er een hoop weg Mino, reken er maar vast op.
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +23082
zaterdag 5 januari 2019 om 17:38
Geen probleem ... er zullen er genoeg voor terugkomen.
Vind ik leuk
Lampenpit +1368
zaterdag 5 januari 2019 om 16:45
Een aantal vrienden in Nederland, waaronder Justin Kluivert. Zulke goede vrienden dat hij naar Nederland vliegt terwijl zn maatje in Rome woont ;-)
Vind ik leuk
RenW +4301
zaterdag 5 januari 2019 om 17:34
En hier misschien recent kerst heeft gevierd?
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 01:09
Of even een lekker Amsterdamsch hoertje te grazen willen nemen.
[Reactie gewijzigd op zondag 6 januari 2019 om 01:09]
Vind ik leuk
RenW +4301
zondag 6 januari 2019 om 01:15
Er zijn hier geen Amsterdamse hoertjes, die komen uit Brabant.
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 01:17
Ach, ook goed.
Vind ik leuk
rexxo +12346
zaterdag 5 januari 2019 om 16:46
Die voetbalmedia gaan allemaal steeds meer lijken op RTL Boulevard.
Vind ik leuk
Stranger +6678
zaterdag 5 januari 2019 om 17:39
Hoezo lijken?
Is het ooit anders geweest?
Vind ik leuk
RenW +4301
zondag 6 januari 2019 om 01:17
Klopt Telegraaf, Privé en RTL een pot nat.
Vind ik leuk
Muscles +1779
zaterdag 5 januari 2019 om 16:53
Laat Marc maar schuiven.......en de bladen maar lullen......hij heeft de contouren voor het volgend seizoen scherp op het netvlies, Forza AFCA
Vind ik leuk
Johan59 +1003
zaterdag 5 januari 2019 om 17:12
Nou dat mag ook wel een keer hè, na de afgelopen jaren hè hahaha
Vind ik leuk
RenW +4301
zondag 6 januari 2019 om 01:16
Toen er niet genoeg geld was, bedoel je? hahahaha
Vind ik leuk
Johan59 +1003
zondag 6 januari 2019 om 09:23
Ik denk dat het de RVC was maar over het algemeen blonken ze de laatste jaren niet echt uit om de selectie op het nieuwe seizoen voor te bereiden
Vind ik leuk
RenW +4301
zondag 6 januari 2019 om 11:27
Dat klopt, maar daarom zeg ik daar is wel geld voor nodig.
Voorheen was het zo, dat er iemand op het laatste moment weg ging, en dan is het te laat voor nieuwe aankopen. Dat hoeft gelukkig nu niet,
Vind ik leuk
TottenhamHOT +10947
zaterdag 5 januari 2019 om 16:53
Rare kop weer VP “geen sprake van” ???? Daar is helemaal geen sprake van!
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 16:55
Zal wel Pec worden als ik dat rijtje zo eens bekijk
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 16:57
Hij was daar met Leandro Fernandes! Teamgenoot van hem bij Juve. Zijn twee hele goede vrienden. Rond de feestdagen was Moise Kean bij Leandro. Zie snapchat
Vind ik leuk
Orphen89 +3477
zaterdag 5 januari 2019 om 17:00
Dus ze komen allebei naar Ajax? Helemaal mooi!

;-)
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 17:06
Trainer verhuren kan ook nog
Vind ik leuk
Maan88 +6555
zaterdag 5 januari 2019 om 17:17
geen foto van? Net als het zogenaamde etentje van frenkie en de ligt en Parijs? Iedereen heeft tegenwoordig een mobiel maar als ze zulke momenten vast kunnen leggen als ze iemand spotten gebeurd het niet. Geen beelden is geen waarheid
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 20:59
Was in barcelona toch? Daar waren wel fotos van ;-)
Vind ik leuk
Maan88 +6555
zondag 6 januari 2019 om 00:11
Nee was in Parijs en waren geen fotos
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 16:37
Was in barca , check insta ! ;-)
Vind ik leuk
RenW +4301
zondag 6 januari 2019 om 01:18
Als je iemands privacy respecteert, neem je die foto niet.
Vind ik leuk
Mad Max +1217
zaterdag 5 januari 2019 om 17:20
Koopclub.
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 20:59
Jaloers ?! Hahahaha
Vind ik leuk
ROOIEFRANS +292
zaterdag 5 januari 2019 om 17:44
Hij is Iedergeval van harte WELKOM bij de mooiste club van Nederland/Wereld !!
Vind ik leuk
sjakieeee +14
zaterdag 5 januari 2019 om 20:23
kopen!!!
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 20:58
Ik ook , sterker nog ! Justin was in dubai ... en mathijs was ook op vakantie , die ene dag in nl moest ie spullen pakken en door met ajax !
Vind ik leuk
zaterdag 5 januari 2019 om 21:24
Komt om voor de beste club van Nederland te spelen. Wie wil nu niet voor Ajax voetballen! Toch iedere speler.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 5 januari 2019 om 21:32]
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 08:03
Al het goede komt gewoon naar Ajax dus ik maak mij niet zo druk .
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws