L'Equipe: Ajax strijdt met Olympique Marseille om Juventus-spits

    L'Equipe: Ajax strijdt met Olympique Marseille om Juventus-spits

    Gepubliceerd: vrijdag 21 december 2018 om 19:44vr 21-12-2018 om 19:44

    Laatste update: vrijdag 21 december 2018 om 19:45vr 21-12-2018 om 19:45

    Ook L'Equipe schrijft dat Ajax belangstelling heeft voor Moise Kean. De Amsterdammers concurreren met Olympique Marseille om de jonge spits van Juventus, die verhuurd mag worden.

    Het Italiaanse Tuttosport meldde al dat Ajax belangstelling heeft voor Kean en L'Equipe volgt met vergelijkbare informatie. In Italië wordt gemeld dat de Ajax-directie probeert om Kean te betrekken in een deal met Matthijs de Ligt, die weer hoog op de lijst staat van Juventus.

    Volgens L'Equipe heeft Ajax concurrentie van Olympique Marseille. De Franse club toonde eerder al interesse in de achttienjarige spits, zoals Ajax eerder ook al deed. Ook PSV is in het verleden aan hem gelinkt, net als PEC Zwolle.

    Kean komt in het eerste elftal van Juventus niet aan de bak: dit seizoen maakte hij slechts twee speelminuten. Het is al langer bekend dat De Oude Dame hem probeert te verhuren, zodat hij elders ervaring op kan doen. Vorig seizoen werd hij uitgeleend aan Hellas Verona. 

    Lees ook: 'Juve wil Barça aftroeven en praat met Ajax over transfer tot zeventig miljoen'

    Plaats een reactie

    vrijdag 21 december 2018 om 19:45
    Het wordt druk bij Ajax, als we alle verhalen hier moeten geloven.
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 december 2018 om 19:47
    Omdat wij wel nog in elke competitie meestrijden. Dan moet je een goede selectie hebben.
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 december 2018 om 19:48
    Oooohhh, zit er dat achter. Dat had ik zelf niet kunnen bedenken.
    Vind ik leuk
    Morris +23237
    vrijdag 21 december 2018 om 19:51
    Stop dan eens met bellen 😜😉
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 december 2018 om 19:52
    Is gemakkelijk geld verdienen zo, Morris. Een beetje bellen.
    Vind ik leuk
    Morris +23237
    vrijdag 21 december 2018 om 20:05
    Klopt.. Ik gun je je succes
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 december 2018 om 20:08
    Leven en laten leven, noemen we dat.
    Vind ik leuk
    RebelVox +8499
    vrijdag 21 december 2018 om 20:10
    Broodje Aap verhaal, Ajax zal nooit spelers gaan huren, levert niet genoeg geld op!
    Vind ik leuk
    Morris +23237
    vrijdag 21 december 2018 om 20:17
    Joh gewoon mee lullen..

    Lekker belangrijk wat de andere supporters vinden 😉
    Vind ik leuk
    RebelVox +8499
    vrijdag 21 december 2018 om 20:57
    Ach Ja, je hebt gelijk, ik blijf het tegen beter weten in proberen :-)
    Vind ik leuk
    ReneAjax +7457
    vrijdag 21 december 2018 om 20:57
    Ik denk ook niet dat ze hem gaan huren, maar overkopen.
    Of gewoon ruilen met De Ligt en 50 miljoen extra erbij.
    Vind ik leuk
    John Garp +2944
    vrijdag 21 december 2018 om 22:04
    Je vergeet Bertrand Traore.
    Vind ik leuk
    Werner1913 +9419
    vrijdag 21 december 2018 om 23:10
    Nooit meer bedoel je. In verleden meerdere maken gebeurd toch?
    Vind ik leuk
    Ajaxroermond +1574
    vrijdag 21 december 2018 om 20:35
    Betrekken ze in deal met vd ligt
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 december 2018 om 21:22
    Zou goed kunnen.
    Vind ik leuk
    Maan88 +5688
    vrijdag 21 december 2018 om 21:20
    En wéér een speler van het PSV lijstje. Zo sneu...🙈
    Vind ik leuk
    Itsese +5619
    vrijdag 21 december 2018 om 20:31
    Toch leuk dat PSV de gene is die met echt nieuwe komt, nu een Amerikaan, ik dacht dat Ajax daar juist actief was man? Blijft een beetje speculatie met Ajax he, mag het geld nou wel, of niet gebruikt worden van de aandeelhouders? Ieder seizoen weer is dat de vraag;)
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +13574
    vrijdag 21 december 2018 om 21:15
    Ajax is ook actief in amerika, alleen gaan zij voor meer kwaliteit dan psv. Heeft naar het lijkt met kakies te maken
    Vind ik leuk
    Itsese +5619
    vrijdag 21 december 2018 om 21:20
    Kwaliteit...en dan kom je bij hem uit?
    Vind ik leuk
    Maan88 +5688
    vrijdag 21 december 2018 om 21:21
    Over jaloezie gesproken hahaha stumpert.
    Vind ik leuk
    Iggy +4075
    vrijdag 21 december 2018 om 23:46
    100% prietpraat.
    Vind ik leuk
    1313 +2734
    vrijdag 21 december 2018 om 19:49
    Niks mis mee, alleen maar een goed teken hoor! Bespeur geen jaloezie hier hoop ik?
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 december 2018 om 19:51
    Ik jaloers? Nee. Ik gun mijn Ajax-vrienden hier deze speler wel.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 21 december 2018 om 19:53]
    Vind ik leuk
    1313 +2734
    vrijdag 21 december 2018 om 19:52
    Ik betwijfel het.
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 december 2018 om 20:00
    Nooit (be)twijfelen, is mijn advies.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +37359
    vrijdag 21 december 2018 om 20:02
    Ik denk niet dat dit klopt. Juventus probeert volgens de geruchten die Keane al ruim een jaar bij elke deal te betrekken.
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 december 2018 om 15:03
    Nee hoor,niemand wil, ze blijven maar zoeken
    Vind ik leuk
    stratumseind +184663
    vrijdag 21 december 2018 om 19:49
    De creativiteit spat er weer vanaf in het amsterdamse ..... eens kijken wat psv op hun lijstje had staan misschien dat dat ons een schaal op kan leveren ....

    Links of rechts een mexicaantje en nu deze jongen weer...

    Ach het is niet voor het eerst dus waarom ik nog verbaast ben.......
    Vind ik leuk
    Morris +23237
    vrijdag 21 december 2018 om 19:51
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
    Vind ik leuk
    1313 +2734
    vrijdag 21 december 2018 om 19:51
    Misschien moeten ze in Eindhoven wat vaker durven de trekker over te halen. Iets wat ze in Amsterdam wel doen.

    Dan kan je dit soort dingen achteraf niet roepen Stratum.
    Vind ik leuk
    stratumseind +184663
    vrijdag 21 december 2018 om 19:56
    nou als die trekker schuurs bande labyad kristensen casiera wobertje of orejuela heet dan laat dat schieten maar schieten
    Vind ik leuk
    1313 +2734
    vrijdag 21 december 2018 om 20:18
    Hoezo loop je te klagen dan nu? Kan je beter gewoon niks zeggen in je eerdere bericht.
    Vind ik leuk
    Wilex +2088
    vrijdag 21 december 2018 om 20:29
    Dan kan je idd beter even wachten met schieten tot dat je Romero, Sainsbury, Ramselaar, Behich of Thomas op de korrel heb.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 21 december 2018 om 20:29]
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 december 2018 om 20:32
    Of Derrick Luckassen, alleen heeft ie wanneer het om spelers van PSV gaat een selectief geheugen...
    Vind ik leuk
    Maxidi +3808
    zaterdag 22 december 2018 om 05:52
    Zoooo, "Monddood gemaakt"
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 december 2018 om 20:31
    Misschien moet je even weten waar je het over hebt, in 2016 wilde Ajax Kean al naar Amsterdam halen, PSV kwam pas later in de '' markt '' voor Kean. Maar zoals wel vaker zeg je weer iets onzinnigs!
    Vind ik leuk
    stratumseind +184663
    vrijdag 21 december 2018 om 20:39
    ja tuurlijk ....je hebt er vast ook wel een linkje van waarin je suggesties bevestigd worden
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 december 2018 om 20:42
    Het is wel duidelijk dat Matthijs de Ligt na dit seizoen gaat vertrekken bij Ajax, waarbij Juventus de meest logische bestemming lijkt. Volgens de Italiaanse media wil De Oude Dame namelijk spijkers met koppen slaan op de winterse transfermarkt.

    Het idee is dat de centrumverdediger van de Amsterdammers in juni naar Turijn verhuist voor een bedrag van 75 miljoen euro. Het aanvalstalent Moise Kean zou al in januari de oversteek maken naar de Johan Cruijff ArenA, als onderdeel van de megadeal. De transferwaarde van de 18-jarige spits wordt geschat op 12 miljoen euro, waardoor we het met recht hebben over een enorme operatie.

    In 2016 was Kean al ontzettend dicht bij een transfer naar de Eredivisie-topclub en alleen de contracten moesten nog ondertekend worden. Op het allerlaatste moment werd er echter een streep gezet door het akkoord. Zaakwaarnemer Mino Raiola behartigt de belangen van de jongeling en de roemruchte spelersmakelaar is niet geheel toevallig ook de vertegenwoordiger van De Ligt.

    Vind ik leuk
    stratumseind +184663
    vrijdag 21 december 2018 om 20:46
    uit?
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 december 2018 om 20:48
    Nog eentje!

    http://www.elfvoetbal.nl/nieuws/2744/Even-voorstellen-Wie-is-het-jonge-Ajax-target-Moise-Kean
    Vind ik leuk
    Thecount +579
    vrijdag 21 december 2018 om 21:02
    Gaan jullie nu echt linkjes voor Straat opzoeken? Als hij het niet geloofd is het zijn probleem, neem hem toch niet serieus deze Ajaxtrol.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 21 december 2018 om 21:49]
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 december 2018 om 20:50
    Die kwam van Soccernews en Elf!

    Ik ben niet zoals jij bent om dingen te verzinnen, dus helaas je hebt het gewoon FOUT met je onzin!
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 december 2018 om 20:43
    In tegenstelling tot jou, verzin ik geen onzin, zoals je ziet kwam je weer met onzin aanzetten!
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 december 2018 om 20:45
    Vorig jaar probeerde Ajax hem ook al te halen!

    https://ajaxfanzone.nl/2017/06/20/raiola-wil-toptalent-moise-kean-onderbrengen-bij-ajax/

    Tja zo zie je wel weer, dat je WEER ongelijk hebt met die onzin van je!
    Vind ik leuk
    stratumseind +184663
    vrijdag 21 december 2018 om 20:48
    ajaxfanzone ...tja dan ben ik om............................
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 december 2018 om 20:49
    http://www.elfvoetbal.nl/nieuws/2744/Even-voorstellen-Wie-is-het-jonge-Ajax-target-Moise-Kean
    Vind ik leuk
    Remko +365
    vrijdag 21 december 2018 om 20:39
    Bande kunnen we helaas nog niet over oordelen,wober doet het centraal niet slecht (al gaat hij niet de absolute top halen) en met de andere namen ben ik het met jou eens.
    Vind ik leuk
    Caniggia +1025
    vrijdag 21 december 2018 om 23:53
    Nee dan kun je beter Viergever hebben dat is absolute top bedoel je of al die andere afdankers van Ajax.Wees blij dat ze in Amsterdam maar 11 spelers kunnen opstellen en zoveel goede jeugd hebben dat Psv er af en toe ook een kan erven.omdat er voor al die jeugd geen plaats is in het eerste.
    Vind ik leuk
    HupHolland +3235
    zaterdag 22 december 2018 om 10:43
    Je had natuurlijk ook Blind, Tadic, Frenkie, Neres of Tagliafigo kunnen noemen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 december 2018 om 19:55
    Haha PSV kocht vorige eeuw alleen maar oud Ajacieden op, dus niet zo hypocriet doen. Nu lopen er bij jullie ook genoeg oud Ajax spelers rond.
    Vind ik leuk
    Wilex +2088
    vrijdag 21 december 2018 om 20:21
    Daar voor hoef je niet voor na de vorige eeuw hoor.
    Ook nu is regelmatig 40% van de veldspelers in Eindhoven ex Ajacied
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 december 2018 om 23:29
    'Nu lopen er bij jullie ook genoeg oud Ajax spelers rond.' 😏
    Vind ik leuk
    Alex Koopman +1199
    vrijdag 21 december 2018 om 19:57
    En tegelijkertijd is Psv bezig met een speler uit Amerika 👍
    Vind ik leuk
    stratumseind +184663
    vrijdag 21 december 2018 om 19:58
    die is er al , maar wat is je punt in deze?
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +13574
    vrijdag 21 december 2018 om 21:16
    Zeg dan ook niets als het oud nieuws is.
    Vind ik leuk
    Shelbourne +5301
    vrijdag 21 december 2018 om 19:53
    Magallan, Lainez, Kean, tot zo ver zelf opleiden?
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +3333
    vrijdag 21 december 2018 om 20:00
    Magalan is al oud
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +18722
    vrijdag 21 december 2018 om 19:53
    Als hij naar PEC komt weet je in ieder geval zeker dat hij er niks van kan.
    Vind ik leuk
    Romarioo +467
    vrijdag 21 december 2018 om 19:56
    Heeft de ligt ook wat te zeggen?
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +22521
    vrijdag 21 december 2018 om 19:56
    Ajax strijd niet....Ajax heeft interesse.
    Vind ik leuk
    whdijk +647
    vrijdag 21 december 2018 om 20:03
    ahh Dolberg toch tekort /niet goed
    Vind ik leuk
    Guust +5836
    vrijdag 21 december 2018 om 20:08
    Yep, zie je hem wel eens scoren dan.
    Vind ik leuk
    Kim Jung-On +4401
    vrijdag 21 december 2018 om 20:08
    Ajax wil iedere speler!
    Vind ik leuk
    Ginovanni +20621
    vrijdag 21 december 2018 om 20:11
    Volgens de media wel ja!😉
    Vind ik leuk
    Leozao +5840
    vrijdag 21 december 2018 om 21:43
    En iedere goede speler wil naar Ajax, maar dat is logisch...
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 december 2018 om 22:27
    Beursspeler bedoel je toch,want echte voetballers gaan naar psv.
    Vind ik leuk
    Leozao +5840
    vrijdag 21 december 2018 om 22:39
    Je naam staat me niet aan, dus is dit het enige wat ik tegen jou zeg
    Vind ik leuk
    Remko +365
    zaterdag 22 december 2018 om 18:47
    Klopt,hopelijk arriveren ze daar ook een keer, dan kan het psv publiek ook een keer genieten.
    Vind ik leuk
    Mari +10615
    vrijdag 21 december 2018 om 20:11
    En niet te vergeten Fenerbache
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 december 2018 om 20:23
    Is deze jongen echt zo goed als ze zeggen?
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 december 2018 om 20:57
    Niks ruildeal.gewoon 100 mil betalen als je golden boy.wilt.hebben
    Vind ik leuk
    Leozao +5840
    vrijdag 21 december 2018 om 21:42
    Ajax zou voor die jongen de perfecte plek zijn, mits hij goed genoeg is.
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 december 2018 om 22:21
    Ze hebben sierhuis toch lopen
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 december 2018 om 22:26
    Alles waar psv mee bezig is geweest wil ajax nu kopen,zo slecht is de scouting van ajax hahahaha,psv is zoveel beter,prachtig.
    Vind ik leuk
    Iggy +4075
    vrijdag 21 december 2018 om 23:49
    Ach jochie toch!
    Vind ik leuk
    Bertus Ruk +1485
    vrijdag 21 december 2018 om 22:36
    Leuk kapsel, laat maar lekker naar Frankrijk gaan deze meneer.
    2 minuten bij Juventus en ver der onopvallend bij Hellas Verona?
    Vind ik leuk
    Gerro +7911
    vrijdag 21 december 2018 om 23:37
    Niks huren daar word je niet wijzer van of kopen of laten lopen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 december 2018 om 23:53
    Er is iets mis met deze speler.. hij wilde niet trainen of zoiets

    Normaal laat je je grootste talent niet zakken en geef je hem minuten..
    Er is echt iets niet pluis..
    Vind ik leuk