BD: FC Den Bosch-nieuws van Derksen 'lijkt een compleet onzinverhaal'

BD: FC Den Bosch-nieuws van Derksen 'lijkt een compleet onzinverhaal'

Gepubliceerd: zondag 6 januari 2019 om 10:15zo 06-01-2019 om 10:15

Laatste update: zondag 6 januari 2019 om 12:18zo 06-01-2019 om 12:18

FC Den Bosch lijkt deze winter dan toch geen Braziliaanse versterking naar de Vliert te halen. Johan Derksen liet vlak voor Kerstmis bij Veronica Inside weten dat de Brabanders met een Braziliaan van 1,7 miljoen bezig waren, maar volgens FC Den Bosch-watcher Jan Martens is dit niet aan de orde.

De journalist van het Brabants Dagblad heeft via Twitter gereageerd op vragen van supporters over de uitlatingen van Derksen. De mogelijke komst van een Braziliaan 'lijkt een compleet onzinverhaal', stelt Martens. Ook Zakaria Beglarishvili zag voorlopig niet naar De Vliert komen. Volgens berichten uit Oost-Europa was de Georgische spelmaker van Flora Talinn hard op weg om in Den Bosch herenigd te worden met oud-ploeggenoot Rauno Sappinen. Martens laat echter weten dat er momenteel geen beweging rondom Beglarishvili is.

De selectie van FC Den Bosch heeft tot dusver twee winterse mutaties ondergaan: clubeigenaar Kakhi Jordania heeft broer Levan opgepikt bij FC Eindhoven en de Spanjaard Iker Hernandez is naar Bolívar La Paz in Bolivia vertrokken. De winterkampioen van de Keuken Kampioen Divisie bereidt zich momenteel in Sevilla voor op de tweede seizoenshelft. Op zondag 13 januari wordt de competitie hervat met een uitwedstrijd tegen FC Dordrecht. Als de Bosschenaren winnen aan de Krommedijk, verzekeren ze zich van de tweede periode.

Poll

Gaat FC Den Bosch dit seizoen promoveren?

(5621 stemmen)

Plaats een reactie

zondag 6 januari 2019 om 10:18
Derksen hou je nu maar bezig met die concerten bezig.
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 10:29
Maar ook met zn mening verkondigen.
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 10:32
Net wat roda zegt zijn bronnen zijn een beetje op.
Vind ik leuk
Midden-Noord +93426
zondag 6 januari 2019 om 10:52
Hij roept maar wat.
[Reactie gewijzigd op zondag 6 januari 2019 om 10:52]
Vind ik leuk
fcdb 67 +1666
zondag 6 januari 2019 om 10:57
Nee hoor Midden Noord. Ze zijn wel degelijk meerdere weken in Zuid Amerika geweest, lijkt mij dat ze dat niet voor niets doen. Wat ik wel zeker weet is dat ze zoals Derksen ook tijdens die uitzending vermelde, met Braken bezig zijn geweest.
[Reactie gewijzigd op zondag 6 januari 2019 om 11:40]
Vind ik leuk
Midden-Noord +93426
zondag 6 januari 2019 om 10:59
Al zijn ze er geweest dan nog roept ie maar wat. Hoe meer die roept, hoe dichterbij de uitkomst. Dat van Braken was al een tijdje bekent en dat hoort hij ook via via. Dan doet hij net alsof het van hem zelf afkomt.
Vind ik leuk
fcdb 67 +1666
zondag 6 januari 2019 om 11:01
Helaas kerel wat voor engnek Derksen ook kan zijn of is, dat van Braken dat kwam als eerste bij hem vandaan.
Vind ik leuk
Midden-Noord +93426
zondag 6 januari 2019 om 11:05
Waar heb jij dat vandaan dan?
Vind ik leuk
fcdb 67 +1666
zondag 6 januari 2019 om 11:09
Ben doorgaans goed op de hoogte van wat er speelt rondom mijn club en dit was nog niet eerder vermeld voordat hij er mee kwam.
Vind ik leuk
Midden-Noord +93426
zondag 6 januari 2019 om 11:11
Bij ons kunnen ze het ook soms stilhouden en gebeuren er dingen die ik niet had verwacht.
Vind ik leuk
4everfcu +4175
zondag 6 januari 2019 om 15:12
alleen maar beter voor de club toch bij ons liggen de namen een half jaar van te voren al op straat.
Vind ik leuk
benny-boys +1673
zondag 6 januari 2019 om 13:33
Ben jij dan de zoon van de Bosse Bol.
Vind ik leuk
fcdb 67 +1666
zondag 6 januari 2019 om 13:37
Het is Bossche Bol ;).
Vind ik leuk
Hast58 +889
zondag 6 januari 2019 om 12:25
En waar haalt die watcher het vandaan? Dat zijn evengoed figuren die alles denken te weten. Dikwijls zijn echte supporters nog meer ingeburgerd dan die blaters.
Vind ik leuk
maandag 7 januari 2019 om 12:12
Klopt zeker! Maar in dit geval niet. Deze clubwatcher is namelijk namens Brabants Dagblad in Sevilla op het trainingskamp aanwezig en toont dagelijks video’s met spelers/trainers. Hij zit dus behoorlijk dicht op het vuur. In elk geval dichter dan blaaskaak Derksen.
Vind ik leuk
Hast58 +889
maandag 7 januari 2019 om 12:28
Dingen die de club niet kwijt wil krijgt een watcher ook niet te horen. En vaak weten mensen van buiten de vereniging dan meer omdat die meer bronnen aanboren. Watchers gaan vaak alleen maar blind op de info van de club af. Want vaak wiens brood men eet wiens woord men spreekt. En als hij nieuws van het transfer front wil hebben moet hij juist niet bij de selectie gaan zitten denk ik maar bij de mensen die daar over gaan.
Vind ik leuk
isnake +2662
zondag 6 januari 2019 om 15:32
Als je 100 dingen roept en er komen er 2 uit kan hij roepen dat hij gelijk had over die 2.
Die andere 98 zal hij dan niet meer noemen. Zo werkt het met waarzeggers ook. Als je maar genoeg voorspeld...
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 13:36
Gaat gewoon gebeuren, mijn ervaring is als ze het ontkennen staan ze op het punt om te tekenen
Vind ik leuk
fcdb 67 +1666
zondag 6 januari 2019 om 13:41
Hmm weet niet, er wordt net bij FOX gezegd dat naast Twente en De Graafschap ook Den Bosch Dessers wil hebben. We zullen zien, er worden op het moment zoveel namen genoemd.
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 13:44
Is Dessers niet 1/8e Brasiliaans??? Haha
Vind ik leuk
fcdb 67 +1666
zondag 6 januari 2019 om 13:45
Nu je het zegt, en dan betalen ze hem gewoon die 1,7 miljoen natuurlijk. Haha opgelost kerel, thanx!!!
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 13:47
Haha ja toch!

Ben wel benieuwd hoe het FCDB zal vergaan de komende periode. Promoveren? Nieuwe aankopen? Misschien wel een stabiele Eredivisieclub? Ik kijk er naar uit. Blijf het een mooie stad en mooie club vinden
Vind ik leuk
4everfcu +4175
zondag 6 januari 2019 om 15:13
haha gaat dessers er wel flink op vooruit van max 2,5 ton na 1,7 miljoen en een basisplaats.
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 12:03
Ik vind het prima als iemand een mening heeft. Heb ik ook doorlopend. Maar dan wel enigszins gebaseerd op feitelijke juistheden a.u.b..

Derksen heeft er een handje van om maar wat te roepen. En als je dat maar met voldoende overtuiging doet, dan denkt het klapvee dat je gelijk hebt. Ook al is het volledig uit de lucht gegrepen en uitsluitend gericht op het creëren van aandacht.
Vind ik leuk
AFP +1184
zondag 6 januari 2019 om 12:22
#Derksen heeft er een handje van om maar wat te roepen. En als je dat maar met voldoende overtuiging doet, dan denkt het klapvee dat je gelijk hebt. Ook al is het volledig uit de lucht gegrepen en uitsluitend gericht op het creëren van aandacht.
#
Volkomen juist ! Er zijn toch personen zoals jij die niet tot het klapvee behoort. Chapeau.
Vind ik leuk
koosje +868
zondag 6 januari 2019 om 10:38
Den Bosch komt de komende week met 3 versterkingen. links achter, buiten speler, en een grote kop sterke spits liefst met eredivisie ervaring.
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 10:45
Dat is mooi, ik hoop dat den bosch terugkeert innde eredivisie.
Vind ik leuk
Sanderos +105
zondag 6 januari 2019 om 11:50
Bart van den Eeden?
Vind ik leuk
Romario9 +12614
zondag 6 januari 2019 om 12:26
Bob Peeters? John van Loen?
Vind ik leuk
4everfcu +4175
zondag 6 januari 2019 om 15:15
een grote kopsterke spits shit blijven we dan toch met dessers in onze maag zitten.
Vind ik leuk
fcdb 67 +1666
zondag 6 januari 2019 om 10:53
Die journalist weet het ook niet zeker want er staat duidelijk LIJKT tussen. Als hij het zou weten dan had hij wel gezegd dat is complete onzin.

Laten we gewoon afwachten wat en of er iets bij komt. Tot nu toe doen we het niet slecht met de spelers die we hebben (waarvan er wekelijks een stuk of 8 van de eigen jeugd en afkomstig uit omgeving in staan).
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 11:12
Ofni, komt niks betrouwbaars uit bij die Man. Alleen onzin
Vind ik leuk
LuckyLuksch +12036
zondag 6 januari 2019 om 11:52
Das dus net NEC hoop bla bla maar voetballen ho maar 😉
Vind ik leuk
Bizzy +22431
zondag 6 januari 2019 om 11:19
Die oude herrie van hem kan me gestolen worden net als zijn meningen. Van een gerenomeerde journalist naar een ouwe zeur die van zijn sokkel is gevallen.
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 11:21
Toen hij bij VI werkte had hij nog nuttig informatie nu is het totaal niets meer.
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 10:24
Ach ja. Derksen zit er ook wel eens naast. Gebeurt bijna nooit, maar dat is toch geen ramp?
Vind ik leuk
pietprecies +9424
zondag 6 januari 2019 om 10:25
Is zo maar wie weet waren ze er wel degelijk mee bezig, Derksen is doorgaans best goed op de hoogte
Vind ik leuk
TottenhamHOT +2881
zondag 6 januari 2019 om 10:37
Dat dacht ik ook, dat er niets gebeurt wil niet zeggen dat er niets speelde achter de schermen.
Vind ik leuk
fcdb 67 +1666
zondag 6 januari 2019 om 10:48
Ik hoorde zo nu en dan nog wel iets van namen maar niemand laat iets los. Het enigste wat ik weet is dat ze dus met een spits, linksbuiten en linksback bezig zijn. Of het verhaal van die Braziliaan klopt dat weet ik niet maar als ik zo kan inschatten weet die journalist van die kut krant die doorgaans alleen maar negativiteit over mijn clubje kan brengen het ook niet. De linksback waar ze nu mee bezig zijn is waarschijnlijk Damien van STVV die begin van dit seizoen in de belangstelling stond van Feyenoord en ook De Graafschap.
[Reactie gewijzigd op zondag 6 januari 2019 om 12:42]
Vind ik leuk
Rodajc +17374
zondag 6 januari 2019 om 10:25
Derksen die onzinverhalen vertelt, wie houdt dat voor mogelijk. Na zijn vertrek bij VI zijn zijn bronnen aardig opgedroogd lijkt het, en als ze er al zijn lijken ze behoorlijk subjectief en suggestief.
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 10:28
Derksen vertelt inderdaad wel eens onzin, maar figuren zoals Derksen moeten we koesteren.
Zijn niet erg veel mensen op tv die zeggen waar het op staat. Hij durft tenminste.
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 10:30
Precies ! Hier op VP zitten er veel meer die er vaak naast zitten, dagelijks. Ik ben het ook niet altijd eens met Derksen maar ik hoop dat hij het nog lang volhoudt.
Vind ik leuk
Rodajc +17374
zondag 6 januari 2019 om 10:32
Klopt hoor, maar hij moet niet te serieus worden genomen als iemand die daadwerkelijk waardevolle informatie binnen het voetbalwereldje heeft.
Vind ik leuk
appeltje +2490
zondag 6 januari 2019 om 10:40
Zo gaat het altijd met Derksen. Hij moet serieus worden genomen want 'hij zegt waar het op staat', maar vervolgens moet je hem vooral niet serieus nemen.
Vind ik leuk
Rodajc +17374
zondag 6 januari 2019 om 10:43
Zijn gedachtegang moeten we koesteren, niet zijn daadwerkelijke uitspraken.
Vind ik leuk
appeltje +2490
zondag 6 januari 2019 om 10:57
Zo kun je bijna alles rechtvaardigen.
Vind ik leuk
Rodajc +17374
zondag 6 januari 2019 om 11:02
Het gaat erom dat mensen niet bang moeten zijn om hun mening te geven. Een mening geven, die mening opdringen aan mensen, of die mening zelfs met daden opdringen aan mensen zijn dan drie verschillende dingen. Dat eerste hoort tot op zekere hoogte altijd te kunnen, dat tweede hoort thuis in de politiek en nergens anders, dat derde hoort niet thuis in de maatschappij.
Vind ik leuk
appeltje +2490
zondag 6 januari 2019 om 11:11
Mensen zijn bang om hun mening te geven omdat ze bang zijn voor meningen van andere over hun mening
Vind ik leuk
benny-boys +1673
zondag 6 januari 2019 om 15:23
Nou hij heeft Manolev gewoon kapot gemaakt met zijn negatieve filmpjes die je van iedereen kunt maken.
Vind ik leuk
AFP +1184
zondag 6 januari 2019 om 12:26
Weet je Zaanstreek. Ik ben met je eens dat mensen op tv mogen en moeten zeggen waar het op staat, maar wat hij zegt staat voor 75 procent niet.
Vind ik leuk
rpaulp50 +12250
zondag 6 januari 2019 om 11:14
Het is net als zijn voorkeur voor zijn favoriete muziek; vergrijsde oude glorie......
Vind ik leuk
Darter 876 +792
zondag 6 januari 2019 om 10:25
Die nieuwe eigenaar lijkt serieuzer dan die Chinees van ADO....
We gaan t meemaken als ze promoveren!!
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 10:32
Die streven ADO wel voorbij ja
Vind ik leuk
Darter 876 +792
zondag 6 januari 2019 om 10:35
Als ze zo doorgaan wel ja, toch moet ik het nog maar zien in de ED.....
Komen er echt zulke goede spelers naar Den Bosch?
Als die Rus betaald kan hij zomaar voor de 3e of 4e plek gaan spelen in de ED....


Vind ik leuk
AVDV +1027
zondag 6 januari 2019 om 10:41
Zo is het toch ook met PEC, VVV en Excelsior gegaan? En die zitten er nog. Heb meer vertouwen in Den Bosch dan een Dordrecht paar seizoenen terug.
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 10:59
Da's lariekoek,
Maar met geld kom je wel de ED binnen.
Of je moet miljarden investeren, maar dan ga je niet Den Bosch kopen
Vind ik leuk
fcdb 67 +1666
zondag 6 januari 2019 om 11:19
Waarom niet? Den Bosch heeft hij zeer goedkoop weten te kopen (is overigens nog niet afgerond) en als je wat van zijn plannen af weet dan weet je dat hij echt serieus is en er iets groots van wil gaan maken. We zullen zien waar het naar toe gaat.
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 15:28
Nou omdat je dan waarschijnlijk het hele team moet vervangen en daarmee de identiteit van de club.
Driekwart van de jongens komt uit eigen jeugd.
Ff met Feyenoord concurreren...
Zo'n grote aanhang heeft den Bosch niet; ik denk net dat die gozer alles uit z'n eigen zak wil blijven betalen om stabiele 3, 4 te worden.
Waarvoor zou die?
Is het een hobbyist of wil die ooit nog eens wat geld terug zien.
Zijn wel dingetjes
Vind ik leuk
fcdb 67 +1666
zondag 6 januari 2019 om 15:52
We zullen zien😄
Vind ik leuk
4everfcu +4175
zondag 6 januari 2019 om 15:20
met geld win je de eredivisie ook alles draait om geld namelijk.
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 15:46
Maar dan wel met héél véél geld en dus niet enkele miljoenen.
Vind ik leuk
fcdb 67 +1666
zondag 6 januari 2019 om 11:16
Hij houdt zich nog enigszins in omdat de overname nog niet rond is. Wat ik hier al vaker heb gezegd, als die overname door de KNVB goed is gekeurd schijnt het helemaal los te gaan.
Vind ik leuk
Darter 876 +792
zondag 6 januari 2019 om 11:20
Ja, dat denk ik ook.. Als hij echt spelers gaat halen die het verschil maken..
Kan het nog leuk worden daar.
Ze zullen de top 3 niet lastig kunnen maken, maar de rest moeten ze achter kunnen laten! Maar we gaan het zien..
Vind ik leuk
fcdb 67 +1666
zondag 6 januari 2019 om 11:28
Voor het zover is zijn we wel een aantal jaar verder. Vergeet niet dat de nacompetitie halen onze doelstelling aan het begin van het seizoen was. Omdat we nu zo hoog staan en Derksen gaat lopen roepen dat we kampioen gaan worden wil dat niet zeggen dat dat ook daadwerkelijk gebeurd. Hopen doe ik dat wel natuurlijk maar blijf er wel bij dat na al die jaren van ellende het halen van de Nacompetitie al geweldig is.
Vind ik leuk
Bromsnor +35
zondag 6 januari 2019 om 12:13
Jordania heeft wel een beleid uitgestippeld en zal niet lukraak spelers gaan aantrekken.
Daarbij doet Technisch Directeur Anton Evmenov (voormalig TD CSKA Moskou), goed zijn werk en heeft hij een heel groot netwerk.
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 10:28
Fc den Bosch gaat lekker. Hebben geen versterking nodig. Ik voorspel dat ze bij de eerste 3 eindigen. Spelen vaak aardig voetbal en als het er niet uitziet pakken ze alsnog punten. Weet nog aan het begin van seizoen een artikel gelezen waarin iemand zij dat den Bosch outsider is voor de titel en ben ze toen gaan volgen. Aan die uitspraken is niks gelogen. Den Bosch terug naar de eredivisie goud toch.
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 10:30
Ze worden wel eerste

Een versterking mag altijd

Die heb je volgend seizoen ook weer nodig
[Reactie gewijzigd op zondag 6 januari 2019 om 11:06]
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 10:51
Zou het leuk vinden als ze 1ste worden
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 11:02
Oh, dat lukt zeker wel
[Reactie gewijzigd op zondag 6 januari 2019 om 11:07]
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 11:03
Op welke kleur ogen moet ik je geloven ?
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 11:08
Met het beetje ervaring die ik heb, durf ik deze voorspelling wel te maken
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 11:11
Van mij hoeft het niet ofzo; ik heb verder niks met den Bosch, maar het elftal draait aardig, is stabiel, heeft geld...
In de kkd heb verder niet veel nodig
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 11:15
Ben ik met je eens echter spelen er dit jaar wel meerdere clubs met potentie in de kkd. Sparta en Twente hebben als club meer ervaring in de eredivisie iets dat ze kan helpen. Je zag vorig jaar ook in de jupiler league dat aan het einde Fortuna, nec en jong Ajax vaker punten verspeelde. Het word ieder geval spannend einde denk ik. Ik heb verder niks met den Bosch maar zou wel leuk vinden als er een niet standaard naam terug komt.
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 15:09
Eigenlijk zie ik liever een club met potentie promoveren, een club dat meer kan dan louter overleven.
Twente heeft veel fans en historie, groot stadion en naam; hoop dat zij terugkomen.
Sparta, partner van Ajax, heeft potentie, goede trainer en selectie; ik hoop ook dat zij terugkomen.
Eagles, heeft een goed team om hoog te eindigen in de kkd, maar twijfel of het een team is met potentie voor de ED.
Den Bosch heeft geld en kan transformeren naar ED maatstaven.
Daarnaast hoop ik dat de graafschap en emmen gaan wieberen naar de kkd
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 15:15
Den Bosch heeft niet alleen geld maar vooral goede jonge spelers en een goede jeugdopleiding. 75 % van de basis elf bestaat uit eigen jeugd en het geld wordt rechtstreeks op het veld gezet doordat al die waardevolle spelers lang zijn vastgelegd.
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 15:17
Da's alleen maar extra goed!

Hoeveel geld heeft die Arie eigenlijk?
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 15:26
Zijn bedrijven hebben een omzet van 1,2 miljard. Maar het belangrijkste is dat hij ontzettend van voetbal houdt en een hele goede visie heeft.
De TD, Evmedev ex Zenit, heeft een enorm netwerk en haalt jeugdinternationals op de posities die we in de eigen jeugd niet hebben.

Beter en slimmer kan haast niet. Het elftal.is gemiddeld 21 jaar oud, daar zit nog rek in en er komen nog versterkingen zodat itt Go ahead elke positie dubbel bezet is
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 15:43
Well, if they/he really can inject de ED, dan zou dat alleen maar mooi zijn natuurlijk.
Dat kan het Nederlands voetbal zeker gebruiken.
Ik zie de ontwikkelen met veel smart en nieuwsgierigheid tegemoet 👍
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 15:15
Ik zeg telkens 'kkd' omdat ik keukenkampioendivisie te lang en stom vind klinken, maar met 'kkd' is het net of je k#nker divisie zegt
Vind ik leuk
fcdb 67 +1666
zondag 6 januari 2019 om 11:24
Iemand die ik ken heeft aan het begin van het seizoen (ergens in augustus) 800 Euro ingezet op een kampioenschap van Den Bosch. De uitkering was 40 keer de inzet. Hij liet mij dit in november zien en ik dacht dat ga ik ook doen, uitkering nog maar 3,2 keer de inzet :). Dit zegt al zat hoe mensen aan het begin van het seizoen over Den Bosch dachten ten opzichte van nu.
Vind ik leuk
BS +1290
zondag 6 januari 2019 om 10:28
Derksen kraamt elke week onzin uit en is dement aan het worden.
[Reactie gewijzigd op zondag 6 januari 2019 om 10:29]
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 10:30
Onzin.
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 11:16
BS. Staat voor Bull Shit zeker. Wat een nonsens kraam jij uit. Johan Derksen is als je het mij vraagt een levende legende en die verdient meer respect!!
Vind ik leuk
BS +1290
zondag 6 januari 2019 om 13:30
Een levende legende, hahaha. Deze man moet je met een korrel zout nemen, komt niets zinnigs uit zijn mond. Max Verstappen is niets, geen topsport, Epke Zonderland is een Circus Artiest, Daphne Schippers is niets, en nog vele anderen die hij afkraakt. Met deze uitspaken neem ik deze demente gek niet meer serieus. Vroeger toen hij nog bij het weekbald VI zat had hij nog wel eens nieuwtjes, nu brult hij onzin uit.
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 10:29
Derksen is een onzinverhaal!
Da's juist het leuke aan Derksen!
Je zal zien dat ie heus wel weer een punt eraan zuigt
Vind ik leuk
Bep Slatter +11253
zondag 6 januari 2019 om 10:31
Precies, daarnaast is de transfer periode nog open dus iets te vroeg voor conclussies zou je zeggen.
Vind ik leuk
FCG1971 +4038
zondag 6 januari 2019 om 10:31
Kom op Johan, nog een paar van dit soort lul-verhalen uit je duim zuigen dan kunnen ze jou eindelijk van de buis trekken. Enkeltje Grollo en nooit meer terugkomen.
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 10:40
Hoezo?
Dan krijen we praatprogramma's met alleen maar ja-knikkers?
Vind ik leuk
jamesquinn +3732
zondag 6 januari 2019 om 10:43
Beter dan een ongemanierde onbenul die alleen maar schopt om het schoppen.
Vind ik leuk
FCG1971 +4038
zondag 6 januari 2019 om 10:44
Derksen is een figuur waar je iets mee hebt of juist helemaal niets mee hebt. Ertussen in kan niet. Ik heb he-le-maal niets met hem. Grote commediant is het die een trucje heeft geleerd en daarmee al jaren zijn zakken vult.
Vind ik leuk
Dussss +438
zondag 6 januari 2019 om 10:50
Of met andere woorden: FCG is hoog opgeleid.
Vind ik leuk
FCG1971 +4038
zondag 6 januari 2019 om 10:58
Misschien moet je even duidelijker zijn als je een punt wilt maken.
Vind ik leuk
Dussss +438
zondag 6 januari 2019 om 11:08
Ik vind het heel duidelijk maar dan nog duidelijker voor Derksen fanboys: als je Derksen serieus neemt dan snap je het gewoon niet. Zijn hele visie is gebasseerd op domheid. Al die mensen die vinden dat Derksen zegt waar het op staat zijn gewoon niet intelligent genoeg om in te zien dat nuance in ieder verhaal belangrijk is. Ze zien de waarheid als zwart/wit terwijl de waarheid ten alle tijden grijs is.
Hoog opgeleidde mensen snappen dit wel.
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 11:22
Dusss; wat een grap ben jij. Dit soort interessante praatjes verkopen waarmee je jezelf profileert als zogenaamd intelligent persoon en dan doodleuk afsluiten met de woorden: "hoog opgeleiDDe mensen snappen dit wel". Gelukkig snapt iedereen mijn punt in deze wel.. Hahahahaha + 99 x ha
Vind ik leuk
FCG1971 +4038
zondag 6 januari 2019 om 15:39
Ok. Ik kan een heel eind meegaan in jouw verhaal maar denk niet dat je daar perse hoog opgeleid voor hoeft te zijn. Meer een kwestie van goede smaak 😁
Vind ik leuk
Come on Utreg +28448
zondag 6 januari 2019 om 10:32
Wacht maar af! Tranferwindow is nog ff open. Derksen is doorgaans goed ingelicht.
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 10:36
Ja idd, maar hij zegt ook dat ze ermee bezig zijn niet dat hij ook daadwerkelijk komt.
Vind ik leuk
Bijgoochem +1591
zondag 6 januari 2019 om 10:34
Derksen=onzin
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 10:37
Wat een onzin! ;)
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 10:42
Derksen = zin.
Vertelt uiteraard wel eens onzin, maar trekt zn bek tenminste open en ook nog eens genuanceerd.
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 10:36
Derksen zei dat ze er mee bezig zijn niet dat ze hem ook nu al zouden halen...
Vind ik leuk
Caine +44
zondag 6 januari 2019 om 10:36
Derksen moet gewoon dat gat onder zijn snor dicht houden. Komt alleen maar onzin en haat uit
Vind ik leuk
FCG1971 +4038
zondag 6 januari 2019 om 10:38
Knippen en scheren dat figuur.
Vind ik leuk
Caine +44
zondag 6 januari 2019 om 10:46
En dan plakken op die kale knikker van Gijp, heeft ‘ie ook weer een volle bos haar
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 10:43
Onzin verhaal van Derksen ?


Geen nieuws !!!
In zijn VI-tijd had hij de nodige bronnen, maar tegenwoordig ...
Een soort van voetballer in z'n afbouwfase..
[Reactie gewijzigd op zondag 6 januari 2019 om 10:46]
Vind ik leuk
jamesquinn +3732
zondag 6 januari 2019 om 10:46
Heeft dat onzinprogramma het eens echt over voetbal, klopt het niet... Eigenlijk is het ook niet meer dan een rtl boulevard voor boze, kalende mannen met een vuurwerkverslaving.
Vind ik leuk
4everfcu +4175
zondag 6 januari 2019 om 15:33
en niemand die je verplicht te kijken .
eigenlijk is het een rtl boulevard vol boze oude mannen met een vuurwerkverslaving doe je dan niet precies hetzelfde als wat derksen doet? onzin uitkramen
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 10:48
Derksen loopt wel vaker onzin te verkondigen, als zijnde waarheid. Het is niet ondenkbaar dat hij straks met een verhaaltje aankomt, waarom het niet zo is...
Vind ik leuk
Scouse96 +174
zondag 6 januari 2019 om 11:04
Derksen praat alleen maar onzin. Ik vind echt dat ze die idioot van de tv moeten halen. Misschien hebben ze in Utopia nog een plekje voor hem. Dat is meer zn niveau.
Vind ik leuk
Smithsonian +37803
zondag 6 januari 2019 om 11:23
Alsof je derksen serieus kunt nemen... vaag mannetje af en toe.
Vind ik leuk
Voebalfan +55
zondag 6 januari 2019 om 11:39
Neemt iemand Derksen nog serieus?
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 12:18
Volgens mijn gaat de transfermarkt in Brazilië ook pas komende week open heb ik een keer ergens gelezen. Verbeter me als ik het mis heb. Probeerde het op te zoeken maar kon het niet zo snel vinden. Is ook altijd nog een kat en muis spel tussen clubs om prijs op te drijven en naar beneden te krijgen. Meeste transfers gebeuren meestal wat meer naar het einde. 1feb zullen we het weten.
Vind ik leuk
fcdb 67 +1666
zondag 6 januari 2019 om 13:54
Over die transfermarkt dat klopt en dacht zelf dat het daar ook aan lag maar dat geldt alleen voor inkomende spelers hoorde ik laatst. Dus dat betekent dat Den Bosch bijvoorbeeld wel daar een speler kan halen maar van daar nog niet bij Den Bosch.
Vind ik leuk
Ben +161
zondag 6 januari 2019 om 12:51
Derksen uitspraak klopte wel, maar oorzaak waarom het niet doorgaat wordt stil gehouden...
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 12:56
Meneer Derksen zuigt geen nieuws uit zijn duim maar uit de pik van meneer Van der Gijp.
Vind ik leuk
stratumseind +187230
zondag 6 januari 2019 om 13:10
Das nie voor het eerst dat derksen complete bull shit uit kraamt toch?
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 14:06
Dat klopt, iedereen kraamt wel eens onzin uit, wellicht meer dan eens.
Maar ik vind hem prima; hij is vaak genuanceerd in zijn uitspraken. Het is alleen dat vele mensen niet tegen kritiek kunnen.
Deal with it.
Vind ik leuk
4everfcu +4175
zondag 6 januari 2019 om 15:35
wie zegt dat het onzin is? en jij kan er ook wat van hier toch?
Vind ik leuk
stratumseind +187230
zondag 6 januari 2019 om 15:38
klopt maar er is 1 groot verschil : ik pretendeer nooit dat mijn bull shit waarheid is
Vind ik leuk
Vb.twente +92
zondag 6 januari 2019 om 13:27
dat schreef ik gelijk al , hij is een grote oproerkraaier .
Vind ik leuk
twentegoal +628
zondag 6 januari 2019 om 14:01
den Bosch heeft geen basis voor eredivisie voetbal
Vind ik leuk
Joost69 +513
zondag 6 januari 2019 om 14:11
Want? Als ze kampioen worden en promoveren is dat toch terecht, anders heeft geen enkele KKD club een basis voor eredivisie voetbal.
[Reactie gewijzigd op zondag 6 januari 2019 om 19:48]
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 14:32
De financiële BASIS is in elk geval zo goed, dat de hulp van onze directeur is ingeroepen om Twente uit de schulden te halen.....
De BASIS in het veld is goed genoeg om winterkampioen te zijn.
De titel gaat naar Twente of Den Bosch.
Vind ik leuk
4everfcu +4175
zondag 6 januari 2019 om 15:38
haha nee twente wel zeker den bosch is gezond hebben een goede geldschieter die kan investeren en den bosch was jarenlang een stabiele eredivisieclub iets wat bij twente nog jaren gaat duren.
Vind ik leuk
twentegoal +628
zondag 6 januari 2019 om 18:02
Als je den bosch vergelijkt met fc twente, nog steeds de vierde club van Nederland, is er iets mis in de bovenkamer
Vind ik leuk
Joost69 +513
zondag 6 januari 2019 om 18:13
Op basis van wat is Twente de 4e club van Nederland dan? Dat zijn ze allang niet meer. Als je dat nog steeds denkt leef je in het verleden, die 6e plek in de KKD geeft precies de huidige realiteit van Twente weer.
Vind ik leuk
fcdb 67 +1666
zondag 6 januari 2019 om 17:24
Pffff, wat een onzin.
Vind ik leuk
twentegoal +628
zondag 6 januari 2019 om 14:21
Op termijn is er in de regio den Bosch geen mogelijkheid tot groeien, teveel ingeklemd, den bosch is ook geen echte voetbalstad
Vind ik leuk
Joost69 +513
zondag 6 januari 2019 om 15:23
Wat een onzin zeg, op basis van wat dan? Dit is gewoon wat dingen roepen zonder enige onderbouwing en is ook toepasbaar op heel veel andere clubs.
Vind ik leuk
4everfcu +4175
zondag 6 januari 2019 om 15:39
geen echte voetbal voetbalstad haha ik zou zeggen volg een paar lessen geschiedenis
Vind ik leuk
BT410 +258
zondag 6 januari 2019 om 14:23
Hoe speelt Den Bosch dit seizoen?
Vind ik leuk
fcdb 67 +1666
zondag 6 januari 2019 om 17:33
Wisselend. Soms hele goede wedstrijden zoals tegen Ajax (eerste helft), Helmond, MVV en Roda afwisselend met hele slechte zoals tegen jong PSV, jong Utrecht, Cambuur en de Eagles. Het mooie is dat we in die hele slechte wedstrijden toch nog punten pakken.
Vind ik leuk
zondag 6 januari 2019 om 14:25
Dit is Derksen ten voeten uit.
Hij vertelt twee keer in de week onzin verhalen
Vind ik leuk
twentegoal +628
zondag 6 januari 2019 om 15:57
Valt nog mee... hier op forum zitten hele kuddes die continue onzin uitkramen 🙄
Vind ik leuk
fcdb 67 +1666
zondag 6 januari 2019 om 17:34
Zoals jij hierboven.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws