Lozano mag PSV-trainingskamp overslaan: 'Privéomstandigheden overstijgen voetbal'

Lozano mag PSV-trainingskamp overslaan: 'Privéomstandigheden overstijgen voetbal'

Gepubliceerd: dinsdag 8 januari 2019 om 09:14di 08-01-2019 om 09:14

De spelers en technische staf van PSV gaan Hirving Lozano pas weer terugzien wanneer ze weer in Nederland zijn. De Eindhovenaren verblijven momenteel in Qatar, terwijl Lozano vanwege familieomstandigheden in zijn thuisland Mexico zat.

De vleugelaanvaller zou eigenlijk later aansluiten bij de PSV-selectie, maar zal vanuit Mexico naar Nederland afreizen om voor zichzelf te trainen. De reis van Mexico naar Qatar zou 'te gecompliceerd' zijn, stelt trainer Mark van Bommel. "Omdat wij vrijdag spelen, bleef er effectief maar één trainingsdag over. Dan kan hij beter vier dagen goed werken in Nederland en maandag bij ons aansluiten", wordt hij geciteerd door de clubsite van PSV.

De Eindhovenaren laten wederom in het midden met welke privésituatie Lozano geconfronteerd werd. Volgens Van Bommel was het langere verblijf in Mexico echter 'volledig gerechtvaardigd'. "Privéomstandigheden overstijgen het voetbal", vindt de 41-jarige Limburger. "We kijken altijd naar wat het beste is voor de speler. Daarom organiseren we het op deze manier."

Lees ook: PSV begint vanwege privé-omstandigheden zonder Lozano aan trainingskamp

Plaats een reactie

Smithsonian +43146
dinsdag 8 januari 2019 om 09:15
Veel sterkte vent!
Vind ik leuk
dhrwobo +43667
dinsdag 8 januari 2019 om 09:23
Topreactie. Had alleen maar sneue reacties verwacht hier
Vind ik leuk
Smithsonian +43146
dinsdag 8 januari 2019 om 09:24
Hoop niet dat het iets ergs is. Mensen die weer kinderachtig gaan reageren zou ik er gelijk uit flikkeren.
Vind ik leuk
Vrolijkje +2074
dinsdag 8 januari 2019 om 09:25
Die waren er bij het vorige topic al.
Sneue figuren die over prive omstandigheden grappen gaan maken.
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 09:44
Al helemaal omdat we niet weten wat voor familieomstandigheden het zijn.
Het kan maar zo een sterfgeval zijn, of ziekte..
Maar zeker doordat we dit niet weten is humor op zijn zachtst uitgedrukt misplaatst.

Overigens, ik vind het wel netjes van PSV dat ze geen details naar buiten brengen, daar hebben wij tenslotte niks mee nodig.
Vind ik leuk
Importbrabo +2215
dinsdag 8 januari 2019 om 10:04
Het is niet alleen netjes, het is tegenwoordig ook wetgeving (AVG).
Vind ik leuk
MedusAZ +4456
dinsdag 8 januari 2019 om 10:44
Dat is niet hoe de AVG werkt (ze mogen best uitleggen wat voor omstandigheden dit zijn zonder de naam/persoon te noemen. AVG gaat erover dat je die data niet aan 1 concreet persoon kan koppelen), maar goed. Netjes is het wel.
Vind ik leuk
Importbrabo +2215
dinsdag 8 januari 2019 om 11:00
Ze mogen toch ook niet meer vertellen wat voor blessure een speler heeft wanneer deze daardoor niet kan spelen? Zelfde dat een werkgever jou niet meer mag vragen wat je mankeert als je jezelf ziek meldt.

Vind ik leuk
MedusAZ +4456
dinsdag 8 januari 2019 om 11:45
Ja omdat je dat meteen aan de speler zelf kan koppelen, dus aan zijn persoon(sgegevens). BIj vage familieomstandigheden weet je toch geen details.
Vind ik leuk
Importbrabo +2215
dinsdag 8 januari 2019 om 11:53
Ja daar heb je een punt.
Vind ik leuk
jamesquinn +4089
dinsdag 8 januari 2019 om 12:20
Oh god, wat een spookverhalen... Dit is niét wat in de Avg staat.

Om terug te komen op lozano, als psv gewoon af heeft gesproken met hem dat ze informatie bekend maken, dan mag dat. Zelfde geldt voor blessures. Als je met spelers afspreekt dat je dat soort info bekend mag maken, mag dat gewoon.
Vind ik leuk
#Keizerout +45457
dinsdag 8 januari 2019 om 11:17
Oke, maar als iedereen weet dat alleen Lozano ontbreekt is het snel duidelijk wie het is.
Vind ik leuk
MedusAZ +4456
dinsdag 8 januari 2019 om 11:45
Maar Lozano is niet ziek, het gaat om iemand in zijn familie. Dus geen concrete persoonsgegevens.
Vind ik leuk
#Keizerout +45457
dinsdag 8 januari 2019 om 11:46
Oh ja, tuurlijk. Goed punt.
Vind ik leuk
fier&koen +2714
dinsdag 8 januari 2019 om 09:38
Te sneu mensen die niet weten wat er aan de hand is en dan dom reageren. Mischien is er wel iemand overleden in zijn familie Mischien ernstig ziek. Je weet het niet dus daar maak je geen grappen over, veilig op je zolderkamer nog bij je ouders wonend op veel te late leeftijd zonder baan (beeld ik me dan in).
Internet hooligans pfff vermoeiende types die in het echte leven niks voorstellen.

Veel sterkte Chucky wat er ook aan de hand is.
Vind ik leuk
Jesper Olsen +3956
dinsdag 8 januari 2019 om 15:15
Zoals de waard is...
Vind ik leuk
dhrwobo +43667
dinsdag 8 januari 2019 om 16:32
Of je kan je persoonlijke haat of frustraties opzij zetten en het gewoon met me eens zijn. Stuk makkelijker ;-)
Vind ik leuk
Jesper Olsen +3956
dinsdag 8 januari 2019 om 16:40
Persoonlijke haat of frustratie voor iemand die ik niet ken zou raar zijn. Dus helaas. Gedachte is wel kenmerkend voor jouw inslag hier op VP. Ben het niet met je eens, ik ga uit van het goede van de mens. Ga er vanuit dat jouw soort mensen hier zwaar in de minderheid zijn.
Vind ik leuk
dhrwobo +43667
dinsdag 8 januari 2019 om 16:44
Als je gaat beginnen over 'jouw soort mensen', dan zegt het veel over hoe jij wel in elkaar zit. En dat komt niet zo over hoe je jezelf omschrijft iig.

Ik ga er verder niet in mee in ieder geval. Ik wens je een fijne avond Jesper. Hopelijk kunnen we in de toekomst gewoon sympathieker naar elkaar toe reageren. En ja, gaat 2 kanten op, wat mij betreft beginnen we daar vanaf nu mee iig.
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 21:24
Top opmerking
Vind ik leuk
Jesper Olsen +3956
dinsdag 8 januari 2019 om 21:28
Met jouw soort mensen bedoel ik de minderheid die hier niet voor de inhoud is, en alleen voor het vliegen afvangen. Jouw reactie is daar kenmerkend voor, je verwacht sneue reacties.
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 19:46
De eerste is Jesper, jammer jongen.
Mucha suerte Hirving, te / les deseamos lo mejor.
Vind ik leuk
Jesper Olsen +3956
dinsdag 8 januari 2019 om 21:25
Vertel knaap, wat is er, buiten de privé ellende van Chucky, zo jammer? Je krijgt je huiswerk niet af, of wat?
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 23:22
Wat er bij Lozano is weten we niet. Dat jij met zoals de waard is de geloofwaardigheid van deze of gene belachelijk maakt vond ik ongepast.
Vind ik leuk
TottenhamHOT +10134
dinsdag 8 januari 2019 om 16:05
Ik ben Ajacied maar dit heeft niks met voetbal te maken maar gewoon met normen en waarden!

Sterkte vanuit Amsterdam!!!
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 16:15
Het feit dat er geen "sneue reacties" gepruimd worden door de fans maakt t juist extra aantrekkelijk om daar misbruik van te maken😉
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 10:28
Net als die psvertjes over nouri zeker
Vind ik leuk
dhrwobo +43667
woensdag 9 januari 2019 om 10:39
Hee AjaxCelineDfan, ook die opmerkingen over Nouri keur ik giga af. De laatste opmerkingen, of het nu serieuze of grappig bedoelde zijn, die je mag maken, zijn over de situatie Nouri. Dat is al triest genoeg en die situatie ligt gewoon mega gevoelig. Als er clubgenoten zijn die daar iets respectloos over posten, ben ik de eerste die het afkeurt.
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 20:52
Het gebruik van een verkleinwoord en het uniek aan één supportersgroep toewijzen van foutieve opmerkingen is evenmin constructief.
Vind ik leuk
DeanJayden +13341
dinsdag 8 januari 2019 om 09:39
Al zou er niet veel aan de hand zijn, wat ik hoop! kan het voor deze jonge jongen goed zijn even wat meer dagen in zijn thuisland te zijn
Vind ik leuk
fier&koen +2714
dinsdag 8 januari 2019 om 09:45
Zeker waar laten we hopen dat niet ernstig is.
Vind ik leuk
Antikunstgras +13949
dinsdag 8 januari 2019 om 10:46
Jij zegt “sterkte”. Weet jij wat er aan de hand is? Ik heb er verder niets over gelezen.
Vind ik leuk
Smithsonian +43146
dinsdag 8 januari 2019 om 10:48
Maakt niet uit wat het is, sterkte met een transfer, sterkte met een zwangerschap sterkte sterkte sterkte, :D.
Vind ik leuk
Antikunstgras +13949
dinsdag 8 januari 2019 om 10:50
:)
Vind ik leuk
dhrwobo +43667
dinsdag 8 januari 2019 om 16:34
Net zoals wij jou sterkte wensen met je ambitie om Nederland kunstgrasvrij te maken ;-)
Vind ik leuk
Antikunstgras +13949
dinsdag 8 januari 2019 om 16:46
Ik kan je verzekeren, dat wordt nog een hele lange weg..
Vind ik leuk
dhrwobo +43667
dinsdag 8 januari 2019 om 16:47
Klopt, maar wij steunen je in ieder geval. Gevalletje lange adem! Go go antikunstgras!
Vind ik leuk
Antikunstgras +13949
dinsdag 8 januari 2019 om 16:50
Gelukkig ben ik behalve andere hele goede karaktereigenschappen vooral eigenwijs dus ik geef niet snel op. Bedankt voor je steun!
Vind ik leuk
StoneyTony +1702
dinsdag 8 januari 2019 om 09:16
Familie gaat voor👍
Vind ik leuk
Midden-Noord +95476
dinsdag 8 januari 2019 om 09:32
Eens!
Vind ik leuk
FCG1971 +4740
dinsdag 8 januari 2019 om 09:20
Van Bommel MAG er ook niets over zeggen vanwege nieuwe privacy wetgeving. Doet hij dus gewoon goed zo.
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 09:22
Hij lijkt wel een echte trainer ;)
Vind ik leuk
FCG1971 +4740
dinsdag 8 januari 2019 om 10:04
Het is in ieder geval een echte winnaar. Daar begint het wel mee.
Vind ik leuk
Mesut Özil +6421
dinsdag 8 januari 2019 om 09:22
Een transfer natuurlijk.
Vind ik leuk
Smithsonian +43146
dinsdag 8 januari 2019 om 09:24
Nee.
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 09:32
Aldus de objectieve kenner Mark Ronson, zelf nog te dom om te poepen, maar hij weet wel alles van PSV.
Vind ik leuk
DeanJayden +13341
dinsdag 8 januari 2019 om 09:42
Te dom om te poepen bestaat niet, echter zou hij zo dom kunnen zijn het als een koe zo te laten sproeien waar hij loopt
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 09:54
Daar heb jij weer gelijk in. Het is ook gewoon verbale diarree wat dit sneue figuur hier verspreidt
Vind ik leuk
DeanJayden +13341
dinsdag 8 januari 2019 om 10:02
Ik hoop dat hij de vellen van ze rug schijt
Vind ik leuk
RWA040 +708
dinsdag 8 januari 2019 om 14:55
Hij kent vast iemand uit Lozano zijn omgeving... Mark Ronson kent tenslotte bij iedere speler van PSV wel iemand die dicht bij hem staat.
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 14:57
Wellicht is Markje Ronsonnetje zelf een groot fan van PSV, op werkelijk elk PSV item is hij er als de kippen bij om iets negatiefs te posten. Eigenlijk ook best knap van hem, het is toch een kwaliteit :)

Overigens kan het andersom ook hoor, PSV knulletjes die alles van Ajax afzeiken, dat vind ik net zo kwalijk.
Vind ik leuk
RWA040 +708
dinsdag 8 januari 2019 om 15:03
Hahaha, dat zou zomaar kunnen ;)

Ja ik ben het helemaal met je eens, zoals meerdere mensen hier ook zeggen... Een sneer uitdelen kan, maar dit is gewoon kansloos gedrag. Ook als het PSV’ers zijn keur ik het af.
Vind ik leuk
elmoo +711
dinsdag 8 januari 2019 om 09:36
Het is geen Ajax
Vind ik leuk
fier&koen +2714
dinsdag 8 januari 2019 om 09:41
Knap hoor een domme reactie op een domme reactie. Zo dendert het niveau omlaag.
Vind ik leuk
Jan ref +1634
dinsdag 8 januari 2019 om 10:16
Kun jij niet weg blijven van VP Mark Ronson?
Lijkt me beter voor je met je stomme reacties
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 19:47
We weten niets. Houden zo.🤔
[Reactie gewijzigd op dinsdag 8 januari 2019 om 19:49]
Vind ik leuk
Maan88 +6558
dinsdag 8 januari 2019 om 09:22
Prima toch, hij verwoord het heel netjes en legt het duidelijk uit. Ik was persoonlijk bang dat ie naar Chelsea zou gaan.
Vind ik leuk
Mesut Özil +6421
dinsdag 8 januari 2019 om 09:31
Clubs van het kaliber Chelsea gaan niet bij Lozano aankloppen, don’t worry.
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 09:34
Pulisic is naar Chelsea toch?
Vind ik leuk
Mirkoff! +687
dinsdag 8 januari 2019 om 09:36
Hou jij je nou maar met je eigen club bezig, klein kind.
Vind ik leuk
elmoo +711
dinsdag 8 januari 2019 om 09:37
Maak jij eigen nou maar druk om je eigen club
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 09:39
Jij meent echt alles te weten. Uiteindelijk speelt Lozano gewoon voor een mooie Europese (top)club en ben jij nog te klein om je ongelijk toe te geven. Want overal waar men met goede argumenten tegen jou in gaan, laat jij niks meer van je horen. Begin je alweer op een ander topic te roeptoeteren.
Vind ik leuk
DeanJayden +13341
dinsdag 8 januari 2019 om 09:45
Volgens mij gewoon bij PSV en dan kun je die haakjes weglaten want in Europa geen top
Vind ik leuk
NikosMachlas +1486
dinsdag 8 januari 2019 om 10:15
Tob is ze beter gepast als het op Europees aankomt...
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 11:09
Is dat zo? Dus Lozano speelt z'n hele carriere bij PSV? Ja heel realistisch...
Vind ik leuk
DeanJayden +13341
dinsdag 8 januari 2019 om 11:18
Dat is toekomst, we weten het niet
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 13:02
No shit.. toekomst kijken doe ik ook niet aan. Maar jij weet net zo goed dat geen enkele speler die momenteel basis is over pakweg 4 a 5 jaar nog bij PSV speelt. Dat is ook bij Ajax.

Je probeert gewoon weer even punten te scoren bij je Ajax vriendjes om PSV geen topclub te noemen. Verder slaat je reactie helemaal nergens op.
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 09:22
Sterkte
Vind ik leuk
Roeptoeter +15561
dinsdag 8 januari 2019 om 09:30
Te zwaar getafeld met de kerst?
Vind ik leuk
Mirkoff! +687
dinsdag 8 januari 2019 om 09:37
jij maakt er ook nog serieus een grapje van?
Vind ik leuk
bartjeee +1457
dinsdag 8 januari 2019 om 10:10
Reageer gwn niet op die gast die is niet helemaal 100

Edit: belachelijk dat roeptoeter zoveel likes heeft!
[Reactie gewijzigd op dinsdag 8 januari 2019 om 10:12]
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 21:37
hij heeft 20 accounts, veel tijd en weinig IQ
Vind ik leuk
Mesut Özil +6421
dinsdag 8 januari 2019 om 10:25
Jankerd
Vind ik leuk
Mirkoff! +687
dinsdag 8 januari 2019 om 10:41
ga jij lekker buiten spelen snotneus.
Vind ik leuk
Midden-Noord +95476
dinsdag 8 januari 2019 om 09:33
Dit zijn nooit leuke dingen, family first!
Vind ik leuk
NikosMachlas +1486
dinsdag 8 januari 2019 om 10:20
Teveel luke cage gekeken?
Vind ik leuk
Midden-Noord +95476
dinsdag 8 januari 2019 om 10:25
Nog nooit van gehoord. Who the fuck is Luke Cage?
Vind ik leuk
NikosMachlas +1486
dinsdag 8 januari 2019 om 10:34
Serie op netflix waar de slogan family first nogal eens word gebruikt
Vind ik leuk
Midden-Noord +95476
dinsdag 8 januari 2019 om 11:31
Oke dan.
Vind ik leuk
Antikunstgras +13949
dinsdag 8 januari 2019 om 12:04
Je kan pas zeggen of het niet leuk is als je weet wat er aan de hand is if weet je dat ook al? Niemand op dit forum weet het namelijk.
Vind ik leuk
HJR +9004
dinsdag 8 januari 2019 om 09:37
Iemand enig idee, waar je kan zien hoelaat die wedstrijd is in Doha (PSV-Club Brugge)? En in welk stadion?

Kom vrijdag aan in Doha en heb een dagje ´vrij´, dus Nederlandse club kijken is altijd leuk :)
Vind ik leuk
henkmeijer +3366
dinsdag 8 januari 2019 om 09:50
De trainingen en de wedstrijd tegen Club Brugge worden afgewerkt op trainingscomplex Aspire Academy in Doha.

hoop dat je er wat aan hebt.
Vind ik leuk
HJR +9004
dinsdag 8 januari 2019 om 09:59
Thanks moet lukken nu.

Zie op de site van de Academy trouwens dat PSG er ook heen gaat, alleen dan ben ik weer weg.

Maar goed PSG/PSV - potato/potahto ;)
Vind ik leuk
Jesper Olsen +3956
dinsdag 8 januari 2019 om 09:50
Rivaliteit is prima, maar privéshit valt daarbuiten. Sterkte Chucky.
Vind ik leuk
Mari +12424
dinsdag 8 januari 2019 om 09:59
Hopelijk lossen de problemen zich naar tevredenheid op voor deze jongen.
PSV heeft gelijk: er zijn belsngrijkere dingen dam trainen/voetballen
Vind ik leuk
Ealanta +230
dinsdag 8 januari 2019 om 10:02
Prive omstandigheden gaan altijd voor, dan is voetbal maar een spelletje.
Geen idee wat er speelt maar sterkte !
Vind ik leuk
Rene Hus +11
dinsdag 8 januari 2019 om 10:09
Bah wat naar sterkte!
Vind ik leuk
Antikunstgras +13949
dinsdag 8 januari 2019 om 12:05
Wat is er met hem dan?
Vind ik leuk
Basik013 +719
dinsdag 8 januari 2019 om 10:13
Sterkte chucky!
Vind ik leuk
JoeyC +3974
dinsdag 8 januari 2019 om 10:15
Ironisch dat de reacties zonder empathie komen van fans van een club waar ze anderhalf jaar geleden een (privé)drama mee hebben gemaakt.

Sterkte Chucky!
Vind ik leuk
NikosMachlas +1486
dinsdag 8 januari 2019 om 10:26
Dat raakte ook rechtstreeks het voetbal, een speler op het veld is met alle respect wel wat erger dan een familielid van een voetballer. Misschien iets voor vp die hun nieuwswaarde steeds verder zoekt, ik denk dat je een complete site kan onderhouden met notificaties en updates over de toestand van familieleden van alle bekende spelers ter wereld. Alle gekheid op een stokkie, dit kan je zeker niet vergelijken. En over nouri zijn genoeg erge dingen gezegd door allerlei leeghoofden, maar net als met discriminatie is het maar net in wat voor mate je het je aantrekt of kan je relativeren dat die degene die zoiets zegt gewoon niet helemaal spoort en sta je daarboven?
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 19:55
De ernst van het een kun je niet vergelijken met de ernst van het ander.
Vind ik leuk
NikosMachlas +1486
dinsdag 8 januari 2019 om 20:05
Maar je kan er altijd boven staan. Sommige zeggen gewoon hele nare dingen die hebben een kronkel in hun kop, ben allang blij dat ik gezegend ben met iets meer verstand denk ik dan maar.
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 20:10
Persoonlijke drama’s of het nou Schumacher, Nouri of Di Tomasso is, zijn allen ver van jouw bed. Gewoon daar laten en je niet in mengen.
Hooguit respect en met rust laten.
Vind ik leuk
Mesut Özil +6421
dinsdag 8 januari 2019 om 10:26
Je weet simpelweg niet wat er is gebeurd. Niet zo janken.
Vind ik leuk
PoepWagen +2177
dinsdag 8 januari 2019 om 10:23
Dit soort speciale behandelingen voor de sterspeler zullen met argwanende ogen worden bekeken door de rest van de selectie, de eerste haarscheurtjes worden zichtbaar vrees ik.
Vind ik leuk
Mesut Özil +6421
dinsdag 8 januari 2019 om 10:28
Klopt en de ‘sterspeler’ laat al maanden niks meer zien.
Vind ik leuk
Mirkoff! +687
dinsdag 8 januari 2019 om 10:49
Kerel jij bent echt sneu, wat kom jij hier nou vertellen en haten terwijl er in zijn prive sfeer iets aan de hand is? Hou je nou met je eigen club en spelers bezig kneus.
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 10:56
Op zich niks mis met je reactie, ben het grotendeels met je post eens alleen dat laatste woord had je weg moeten laten ;-)
Vind ik leuk
Mirkoff! +687
dinsdag 8 januari 2019 om 14:23
Nee klopt, had ook niet gehoeven. Maar kwam op dat moment eruit bij mij omdat die sneuerd niks beters te melden heeft dan alleen onzin. Niet alleen hij maar ook een hoop anderen.
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 14:34
Ik snap best dat je hier soms gefrustreerd raakt
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 10:54
Jongens kom op he, links en rechts een sneertje of tikkie uitdelen moet kunnen maar op een bericht als deze hoeft deze onzin toch niet ? Ik weet dat er in het andere kamp ook galbakken zitten maar verbeter de wereld begin bij jezelf ?
Vind ik leuk
Midden-Noord +95476
dinsdag 8 januari 2019 om 12:02
Precies dit, ik ben het nog nooit zo eens geweest met Frans Timmermans. Haha :)
Vind ik leuk
Mirkoff! +687
dinsdag 8 januari 2019 om 10:47
lul niet zo dom man, er is prive wat gebeurt waardoor die vrij af krijgt. Dus niet van een mug een olifant maken.
Vind ik leuk
PoepWagen +2177
dinsdag 8 januari 2019 om 12:59
Lul zelf niet zo dom! Als het echt privé was hadden ze er heus wel wat meer over verteld hoor!
Vind ik leuk
Mirkoff! +687
dinsdag 8 januari 2019 om 18:45
Ohja, sterk verhaal. Ik weet niet of jij weet wat privé betekent, zo te zien niet.
Vind ik leuk
PoepWagen +2177
dinsdag 8 januari 2019 om 18:50
Tja, ik snap dat je met een psv bril op de scheurtjes niet wilt zien maar je hoofd in het zand steken heeft nog nooit iemand geholpen.
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 19:58
Situatie Nouri en Schumacher is privé, dit ook. Wat zielig om dan over haarscheurtjes te beginnen.
Vind ik leuk
Mirkoff! +687
dinsdag 8 januari 2019 om 20:07
Fijne avond.
Vind ik leuk
NikosMachlas +1486
dinsdag 8 januari 2019 om 20:11
Ehm of ze vertellen het juist niet omdat ze het ook privé willen houden, daar al eens over nagedacht? Lozano is in Mexico best populair en als zijn vader slecht ligt ofzo kan goed het hele journaille op de stoep van het ziekenhuis live verslag gaan doen. Over en weer plagen is leuk, ik vind die haarscheuerjes wel kunnen maar begrijp wel dat psvers dit niet zo leuk vinden, reageer daarna dan sportief en gooi geen olie op het vuur anders houden we enkel een stook site.
Vind ik leuk
Staaijman74 +1340
dinsdag 8 januari 2019 om 10:41
Ik ben bang voor psv dat er voor lozano een transfer op komst is
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 21:44
mooi toch ? 75 miljoen ?
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 10:51
Is er nog niks bekend wat deze privéomstandigheden inhouden ? Zijn zelfden leuke berichten daar niet van, wens hem en zijn familie alle sterkte.
Vind ik leuk
Chebaisit +1417
dinsdag 8 januari 2019 om 10:55
Sterkte Lozano.
Mucha fuerza Lozano
Vind ik leuk
Gelukshand +920
dinsdag 8 januari 2019 om 13:30
Sneu voor hem en voor PSV.

Sterkte voor hem en voor PSV.
Vind ik leuk
BoRiNo13 +371
dinsdag 8 januari 2019 om 14:30
Sterkte chucky. Dat je lekker fris mag terugkomen voor een spannende 2e seizoenshelft
Vind ik leuk
broedkip +2206
dinsdag 8 januari 2019 om 15:05
Zielig he voor zijn Cavia.
Vind ik leuk
dinsdag 8 januari 2019 om 20:33
Veel sterkte gap!
Vind ik leuk
ritje +636
woensdag 9 januari 2019 om 07:26
hallo Ik denk dat Lozano met contract bespreking bezig is? Mvg ritje
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws