Van der Sar komt met Ajax-reactie: 'Wij hebben natuurlijk ook een prijs'

Van der Sar komt met Ajax-reactie: 'Wij hebben natuurlijk ook een prijs'

Gepubliceerd: woensdag 9 januari 2019 om 18:58wo 09-01-2019 om 18:58

Ajax heeft de intentie om de selectie bij elkaar te houden in de winterse transferperiode. Dat stelt Edwin van der Sar, algemeen directeur van de Amsterdamse club.

Ajax maakte indruk in de eerste seizoenshelft, wat de nodige belangstelling heeft losgemaakt. Binnen- en buitenlandse media buitelen al maanden over elkaar heen met transfergeruchten over Matthijs de Ligt en Frenkie de Jong - en inmiddels kunnen David Neres en Maximilian Wöber erover meepraten. Het Chinese Guanghzou Evergrande bood dertig miljoen euro op Neres, terwijl Wöber volgens De Telegraaf voor zo'n veertien miljoen naar Sevilla kan.

"De belangstelling voor onze spelers is niet alleen van deze week", reageert Van der Sar in gesprek met de NOS vanuit Orlando. "De afgelopen maanden, zeker door de prestaties in de Champions League, komt dat naar voren. Gelukkig hebben we daar een kundig iemand voor achtergelaten in Amsterdam (Overmars, red.). Marc houdt zich er voornamelijk mee bezig. Door het tijdverschil is het af en toe een beetje lastig, maar we hebben goed contact met elkaar."

Van der Sar stelt dat Ajax 'zo goed mogelijk de winterse transferperiode probeert door te komen'. "Uiteindelijk hebben wij natuurlijk ook wel een prijs, maar we moeten kijken wat er gebeurt. De intentie is wel om het bij elkaar te houden."

Poll

Gaat het Ajax lukken om de selectie intact te houden?

(5197 stemmen)

Plaats een reactie

Jan Guevara +10308
woensdag 9 januari 2019 om 19:04
O jee... Als je dit soort geluiden hoort dan weet je dat de helft van de selectie al op het vliegtuig zit naar een andere club.
Vind ik leuk
richard37 +1717
woensdag 9 januari 2019 om 19:05
Gelul..
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 19:08
De tweede die al hoop heeft haha 😂
Vind ik leuk
baboushka +1436
woensdag 9 januari 2019 om 19:51
Ik denk niet dat de concurrentie hoopt dat Neres en/of Wober gaan vertrekken.
Vind ik leuk
Mesut Özil +6421
woensdag 9 januari 2019 om 19:11
Interesse is er altijd voor Ajax-spelers, vertrekken doen ze echter weinig afgelopen tijd (de dragende spelers).
Vind ik leuk
2cents +61664
woensdag 9 januari 2019 om 19:12
Overmars zal niet voor niets in Nederland zijn achtergebleven. Er is blijkbaar werk aan de winkel.

Vwb uitgaande transfers zou je kunnen stellen dat ook je antwoord apparaat in had kunnen spreken met “we verkopen niets en zijn met vakantie” en naar Florida had kunnen reizen.

Dus dan is er blijkbaar toch wat mogelijk in Amsterdam. Er moet wel bij gezegd worden dat er ook bij de tweede garnituur nogal wat speelt. Zoals met de Colombianen en belangstelling voor het huren van spelers.

Voorlopig blijft de groep intact. Maar als ze gekke bedragen gaan bieden, zoals 14 miljoen voor Wöber, moet je daar toch serieus over nadenken.
Vind ik leuk
#Keizerout +45308
woensdag 9 januari 2019 om 19:15
30 miljoen voor Neres vind ik ook gek, maar wel gek de verkeerde kant op.
Vind ik leuk
2cents +61664
woensdag 9 januari 2019 om 19:27
Hoe bedoel je? Weinig? Dat bod is immers geweigerd.
Vind ik leuk
#Keizerout +45308
woensdag 9 januari 2019 om 19:30
Ja, verbazend weinig vond ik het.
Vind ik leuk
2cents +61664
woensdag 9 januari 2019 om 20:03
Verbazend weinig? Dan denk je aan het dubbele?
Vind ik leuk
#Keizerout +45308
woensdag 9 januari 2019 om 20:12
Nou, als je naar de situatie kijkt:
Ajax zit nog in de CL, Neres speelde 8 van de 10 laatste wedstrijden basis, is Braziliaans jeugdinternational en ze willen hem in de winterstop overnemen. En Ajax heeft geen enkele vorm van geldnood. Bovendien heeft Ajax, als de verhalen kloppen, in de zomer een vergelijkbaar bod afgewezen.
Dan vind ik, met de prijzen van de huidige markt, 30 miljoen gewoon een beetje karig. En snap ik niet dat je daarmee aankomt.
Het dubbele gaat ver, maar de helft mag er zeker bij vind ik. Niet omdat Neres nu al briljant is, maar we willen en hoeven hem gewoon absoluut niet kwijt. Dus dan mag het wel een heel goed voorstel zijn.
Vind ik leuk
2cents +61664
woensdag 9 januari 2019 om 20:21
Ajax vind ook dat er niet genoeg geboden is. Maar hoeveel spelers zijn er verkocht uit de eredivisie voor meer dan 30 miljoen?

In die zin is het dus niet zo’n gek openingsbod.

Het idee dat Ajax het zich kan veroorloven met een speler te rouleren van 30+ miljoen...
Vind ik leuk
#Keizerout +45308
woensdag 9 januari 2019 om 20:24
3 denk ik. Alleen die prijzen stijgen zo snel dat dat ook weinig meer zegt.

Ja, dat is een vreemd idee. Al komt dat ook door de stijgende prijzen lijkt me.
Vind ik leuk
2cents +61664
woensdag 9 januari 2019 om 20:35
Hoeveel spelers van 30+ miljoen lopen er nu rond bij de topclubs? Dat zijn er ondanks de stijgende prijzen nog niet zoveel hoor.

En transfermarkt.com, die er over het algemeen niet ver naast zitten, waarderen hem op 25 miljoen. De 45 van jou zit er, ondanks de winterbonus, best ver boven.

Maar nogmaals, Ajax gaat ook niet akkoord en als openingsbod lijkt me 30 eerder passend dan verbazingwekkend laag.
Vind ik leuk
#Keizerout +45308
woensdag 9 januari 2019 om 20:46
Onze topclubs of internationale topclubs? :p
Maar je hebt wel een punt.

Hoe dichtbij ze zitten weet ik niet. Ik vond het altijd een beetje willekeurige schattingen, maar ik heb er daardoor ook al heel lang niet naar gekeken. Als Wöber voor 14 miljoen gaat zitten ze er op 14 miljoen 6 naast. Dat is ongeveer evenveel als ik bij Neres.

Oke, verbazingwekkend laag klinkt wat sterk, maar ik vond het niet heel realistisch. Maar oke, het is inderdaad een openingsbod.
Alleen gezien de situatie geen serieuze overweging voor Ajax.
Vind ik leuk
2cents +61664
woensdag 9 januari 2019 om 21:00
Daarom haal ik Wöber ook aan als gek bod. ;)

30 is geen optie voor Ajax, maar als ze terugkomen tegen de 40 kan het weleens geaccepteerd worden. Ik heb dat liever niet nu in de winter, maar ik weet bijvoorbeeld niet wat er is afgesproken met kamp Neres bij de laatste verlenging. Ajax wil bij een reëel bod, en dat is tegen de 40 miljoen zeker, altijd meedenken met spelers. Dat maakt je als club betrouwbaar naar spelers toe.

Blijft dubbel.
Vind ik leuk
#Keizerout +45308
woensdag 9 januari 2019 om 21:09
Leuk :p

Ja, misschien is mijn hoofd ook een beetje op hol gebracht door de verhalen over De Ligt en De Jong.
Vind ik leuk
2cents +61664
woensdag 9 januari 2019 om 21:12
Die lijken me extreem hoor. Een jaar geleden was Lozano volgens mij nog de duurste speler van Nederland. Inmiddels worden deze twee Ajacieden ongeveer 1 1/2 keer zo duur als Lozano ingeschat. Dat is rap gegaan.
Vind ik leuk
#Keizerout +45308
woensdag 9 januari 2019 om 21:17
Dat is zo. Oke, nou, wat hoog zeg, 30 miljoen voor Neres :p
Vind ik leuk
2cents +61664
woensdag 9 januari 2019 om 21:22
😂
Vind ik leuk
2cents +61664
donderdag 10 januari 2019 om 00:47
Schijnbaar 43 miljoen geboden. Dat zijn keizerout-waardige bedragen...
Vind ik leuk
#Keizerout +45308
donderdag 10 januari 2019 om 09:06
Ja, maar ik hoop wel dat die Lainez zo goed is als ze zeggen. Anders is het wel jammer.
Vind ik leuk
2cents +61664
donderdag 10 januari 2019 om 09:10
Zou het sowieso jammer vinden. Je moet mrt deze groep kampioen worden. Dat mag nu het enige doel zijn en daar mag voor mij de uitgaande deur voor op slot.

Schijnt alleen dat Neres wel graag wil. Die jongen wordt zo enorm veel geboden aan salaris dat ook hij zich afvraagt of zo’n deal ooit nog voorbij komt. Lastig.
Vind ik leuk
#Keizerout +45308
donderdag 10 januari 2019 om 09:12
Klopt, maar 43 is kennelijk toch het overwegen waard.

Ja, dat is zo. Alleen met een beetje normale carrière moet hij zich ook rijk kunnen voetballen. Maarja, dit is in één keer natuurlijk.
Vind ik leuk
2cents +61664
donderdag 10 januari 2019 om 09:24
ESPN meldde een paar dagen geleden dat hij in China 11 miljoen per jaar kan verdienen. Per jaar...

Dat is echt heel lastig nee zeggen. Komend half jaar verdient hij bij Ajax nog 5 ton plus mogelijk een kampioensbonus. In diezelfde periode harkt hij in China 5,5 miljoen binnen.
Vind ik leuk
#Keizerout +45308
donderdag 10 januari 2019 om 10:31
Haha ja, dat bedoelde ik met in een keer. Zonder de precieze bedragen te weten.
Hij is straks gewoon binnen. En op een leeftijd dat je ook nog terug naar Europa zou kunnen.
Vind ik leuk
Semmy2014 +303
woensdag 9 januari 2019 om 20:06
Maar waarom zou Overmars mee gaan naar de VS. Hij is toch technisch directeur en dit is de transfer periode hij moet juist in Amsterdam zijn.
Vind ik leuk
2cents +61664
woensdag 9 januari 2019 om 20:10
Om met spelers te spreken bij eventuele belangstelling? Om even op en meer re wippen naar Mexico? Even te overleggen met de algemeen directeur en de trainer?

De ballen oppompen? Relaties in de VS ontvangen?
Vind ik leuk
JCJWZ +14815
donderdag 10 januari 2019 om 03:49
Overmars heeft ook een mobiel hoor, die werkt ook in de VS.
Vind ik leuk
#Keizerout +45308
woensdag 9 januari 2019 om 19:14
Wat had hij dan moeten zeggen? Iedereen is te koop? Dan zeg je dat iedereen al op het vliegtuig naar een andere club zit.
Vind ik leuk
Jan Guevara +10308
woensdag 9 januari 2019 om 19:22
Soms is het beste om niets te zeggen. Was dat niet een liedje van Ronan Keating? :)
Vind ik leuk
#Keizerout +45308
woensdag 9 januari 2019 om 19:26
Dit lijkt me het moment om niks te zeggen :p
Vind ik leuk
Jan Guevara +10308
woensdag 9 januari 2019 om 19:27
hahaha, dat zeg je mooi :)
Vind ik leuk
frankje +87
woensdag 9 januari 2019 om 19:16
Wober, Nerez. We zullen zien.
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 19:22
Nerez gaan ze never nooit verkopen, ook niet voor 75 miljoen 😉😉
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 19:53
Nee snap ik dat gaat ook niemand betalen 😉
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 20:11
Voor Nerez niet nee, die bezit AJAX niet eens Pffff
Eerst beter lezen voor je reageert!!!
[Reactie gewijzigd op woensdag 9 januari 2019 om 20:11]
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 20:14
Ha ha echt grappig pfff..
Vind ik leuk
bartzwolle +182
woensdag 9 januari 2019 om 20:23
Helemaal niet grappig Erger me ook kapot wanneer mensen hier niet eens de moeite nemen om de namen van de clubs of spelers goed te schrijven. Schrijf dan niets !!!
Kom op hè!
[Reactie gewijzigd op woensdag 9 januari 2019 om 20:25]
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 20:32
Dank je, was al bang dat ...
Vind ik leuk
Lucatonio +2161
woensdag 9 januari 2019 om 19:05
De selectie kwalitatief intact houden is belangrijk!.. een Wober die weg zou gaat moet geen probleem zijn, een de Ligt die weg zou gaan wordt een probleem!!
Vind ik leuk
Ruud1987 +5931
woensdag 9 januari 2019 om 19:08
Precies dit, en dan nog zou ik het niet verstandig vinden om nu spelers te laten gaan, tenzij er echt geen perspectief meer voor diegene is.

Maar we gaan het zien, ale probs voor Marc Overmars dus ik laat het met een gerust hart aan hem over.
Vind ik leuk
dhrwobo +43656
woensdag 9 januari 2019 om 19:31
Oh gaat het daarover... ik dacht dat ze bedoelden;

Van der Sar komt met Ajax-reactie: 'Wij hebben natuurlijk ook een prijs', doelend op de johan Cruijff schaal uit
2013...
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 19:43
Hahahaha
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 19:07
Super de selectie bij elkaar, trainer mag weg
Vind ik leuk
#Keizerout +45308
woensdag 9 januari 2019 om 19:12
Ga lekker zelf weg.
Vind ik leuk
Elohim +1425
woensdag 9 januari 2019 om 19:20
Dus jij hebt het alleenrecht om de trainer van Ajax af te zeiken?
Vind ik leuk
#Keizerout +45308
woensdag 9 januari 2019 om 19:27
Dat vind ik een nogal idiote vraag en ik denk dat je het antwoord zelf ook wel kunt raden.
Vind ik leuk
Elohim +1425
woensdag 9 januari 2019 om 21:42
Dat mag jij vinden.
Ik vind het raar dat juist iemand met de naam #Keizerout vind dat iemand die zegt dat een trainer weg moet zelf maar weg moet gaan.
Vind ik leuk
#Keizerout +45308
woensdag 9 januari 2019 om 21:49
Dat snap ik. Inhoudelijke kritiek zou ik ook wel serieus op hebben gereageerd. Alleen als iemand zegt dat de trainer weg mag mag diegene van mij wel weg, omdat deze trainer het gewoon best goed doet.

Maar vooral door het afzeiken voelde ik me niet heel erg aangesproken. Ik heb regelmatig onderbouwde discussies gehad met anderen hier over of Keizer zou moeten vertrekken en daarna over wie hem op zou moeten volgen en of Ten Hag uiteindelijk de geschikte keus was.
Dus afzeiken doe ik niet en iedereen mag van mij uitleggen waarom hij iets vindt.
Alleen als de bijdrage is 'super de selectie bij elkaar, trainer mag weg', terwijl die trainer volgens mij best veel invloed heeft op hoe die selectie is, mag degene die dat zegt van mij wel weg. Liever hij weg dan de trainer.

Maar ik geef toe dat de dingen die jij opnoemt tegenstrijdig klinken.
Vind ik leuk
Elohim +1425
woensdag 9 januari 2019 om 21:53
Okay je kunt vallen over mijn woordkeus in deze.
Maar met een #out kom je zelf ook niet echt genuanceerd over, had niet verwacht dat het dat zou zijn waar je over zou vallen.
Vind ik leuk
#Keizerout +45308
woensdag 9 januari 2019 om 22:01
Dat klopt, maar bij deze heb je de nuance.
Ik vond het gewoon een hele voorbarige conclusie.
Vind ik leuk
Elohim +1425
woensdag 9 januari 2019 om 22:19
Het kan dat mijn woordkeus ervoor zorgde dat je de ironie van jouw commentaar niet gelijk zag.
Inmiddels weet je waarom ik het zei en zie je de ironie er geloof ik wel in.
Maar ik snap jou ook wel aangezien je terecht reageerde op iemand die zonder onderbouwing roept dat de trainer maar weg moet.
Vind ik leuk
#Keizerout +45308
woensdag 9 januari 2019 om 22:29
Dat lijkt me goed samengevat.
Overigens zou ik in een ideale wereld hebben gevraagd waarom hij dan weg zou moeten.
Alleen daar heb ik niet altijd evenveel zin in :p
Vind ik leuk
Elohim +1425
donderdag 10 januari 2019 om 18:04
En zeker niet bij iemand die zo'n reactie plaatst.. discussie gaat met zo'n figuur niet lukken.
Vind ik leuk
#Keizerout +45308
donderdag 10 januari 2019 om 18:17
Precies. Nou, bedankt voor het begrip en de moeite naar de uitleg te luisteren :)
Vind ik leuk
RenW +4059
woensdag 9 januari 2019 om 19:21
Rob je wordt knap vervelend!
Vind ik leuk
PDJong +1226
woensdag 9 januari 2019 om 19:08
Gewoon een hoop geld vragen. Betalen ze niet, prima, niet nodig. Betalen ze wel: kassa.
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +21697
woensdag 9 januari 2019 om 19:08
Mooie titel hehe
Vind ik leuk
#Keizerout +45308
woensdag 9 januari 2019 om 19:12
Ja, feestje vanavond? :p
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +21697
woensdag 9 januari 2019 om 19:53
Haha tot zo op het leidse ;)
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 19:12
Er gaan echt geen belangrijke vaste krachten erg!
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 19:54
Dat jij weet hoe je "titel" schrijft 😳
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +21697
woensdag 9 januari 2019 om 19:56
Ja joh, vaak genoeg geschreven! Vergeet je niet zomaar hé!
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 20:06
👍
Vind ik leuk
#Keizerout +45308
woensdag 9 januari 2019 om 19:11
Hoppa, het seizoen is nu al een succes. We hebben een prijs.
Vind ik leuk
wattenstaafje +24044
woensdag 9 januari 2019 om 19:12
Komt goed.
Vind ik leuk
Freddyst +463
woensdag 9 januari 2019 om 19:13
Een rare stelling deze keer, was beter geweest om de vraag de te stellen of lukt om de basisspelers te houden.
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 19:14
‘Wij hebben natuurlijk ook een prijs’ alleen jammer dat ie van 5 jaar geleden is
Vind ik leuk
hollister +742
woensdag 9 januari 2019 om 19:16
Bij 40 miljoen moet je het gewoon ook zeker doen... Samen met Wober verkopen (14 miljoen) Voor dat geld Magallan, Lainez, Traore, Alvarez en Shabani aantrekken... houdt je nog geld over ook... prima winterperiode dan voor Ajax
Vind ik leuk
Roeptoeter +15557
woensdag 9 januari 2019 om 19:44
Zoveel spelers willen halen en dan geen keeper? Zolang je met Lamprou blijft zitten blijft de selectie middelmaat.

Een fatsoenlijke 2de keeper is het belangrijkste deze transfer termijn. eentje die in e zomer meteen Onana kan opvangen mocht die weggaan. Dat moet prio 1 zijn.
Vind ik leuk
hollister +742
woensdag 9 januari 2019 om 20:04
We zitten nog maar in de winter... kan nog prima .. Kotarski en El Maach zijn er bijna klaar voor.. van de zomer gewoon nog een ervaren keeper erbij... of je moet Cillessen voor een aardige prijs kunnen oppikken.. maar wie weet weet Overamars met een verbeterde contract Onana nog met 1 a 2 jaar te verlengen en dan kunnen die 2 jonge gasten in alle rust zich verder ontwikkelen.. nog veel mogelijk dus... Er wordt in iedere geval doorgeselecteerd.. prima zaak
Vind ik leuk
Pimman +10307
woensdag 9 januari 2019 om 20:07
Roeptoeter precies!.'.heb ik óók al vaker gemeld hier..
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 19:46
Ajax was toch een club die trots was op eigen jeugd ? Principes zijn er om te laten varen.
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 19:58
Met alleen jeugd is het nog nooit een ploeg gelukt. Ajax mist wel voor een paar posities in het veld iemand uit de jeugd. Wat te denken van de ‘9’.
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 20:05
Als backup staat er toch wel wat klaar toch ? Of is dat nog te licht voor t grote werk ?
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 20:11
Nou, zelfs dat niet. Nee, ik ben niet optimistisch op hetgeen er aan komt. Te licht nog, maar sommigen gaan het gewoon niet redden, Op een paar na, die het zouden kunnen halen.
Vind ik leuk
hollister +742
woensdag 9 januari 2019 om 20:07
Welke club kan dan het verlies van 6 tot 8 basisspelers opvangen op CL niveau ? Not single one... je mag al blij zijn als er jaarlijks 1 a 2 eigen opgeleide jongen doorbreken tot basis spelers... Brobbey, Gravenberch, Unuvar en Hoogerwerf komen er aan... sowieso komt er een prima lichting (huidige onder 17 aan)
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 19:16
Haha goeie titel VP
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 19:55
Die wordt nog wel gewijzigd schat ik zo...
Vind ik leuk
Brijk +943
woensdag 9 januari 2019 om 19:17
Maar even heren hé, ligt het nou aan mij of is het rond Ziyech erg stil kwa transfergeruchten?
Vind ik leuk
Jozef +44186
woensdag 9 januari 2019 om 19:28
Als Wöber 14 miljoen zou kunnen opbrengen, is 100 miljoen voor Ziyech best redelijk toch?

Probleem is dat er niet heel veel clubs dit kunnen betalen, maar nadere berichten volgen ongetwijfeld de komende weken....
Vind ik leuk
Brijk +943
woensdag 9 januari 2019 om 19:40
Daarom... maar 100 miljoen man. Daar is Bale voor naar Real Madrid gehaald!
Vind ik leuk
Jozef +44186
woensdag 9 januari 2019 om 19:44
Haha, ik vind Ziyech minstens 7x zo goed als Wöber, dat is alles, maar misschien vind ik Wöber niet echt 14 miljoen waard....😉
Vind ik leuk
Brijk +943
woensdag 9 januari 2019 om 19:45
Ik snapte je maat! Maar als we in die maatstaaf gaan rekenen. Matthijs de Ligt 70 miljoen, Ziyech 100 miljoen en Frenkie 90.

Karig... haha!
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 19:56
Niet kunnen en/ of niet willen !
Vind ik leuk
Chebaisit +1417
woensdag 9 januari 2019 om 19:20
Haal nu Diego Lainez binnen gvd.
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 20:11
Dit idd. Duurt veel te lang, vaak geen goed teken.
Vind ik leuk
MojoRisin +15046
woensdag 9 januari 2019 om 19:20
Wober kun je wel verkopen voor dat geld, Neres op zich ook wel maar dan zou ik toch eerst die Lainez in huis willen hebben..
Vind ik leuk
Jan Guevara +10308
woensdag 9 januari 2019 om 19:23
Vd Sar: "Uiteindelijk hebben wij natuurlijk ook wel een prijs"

Neehoor meneer Van Der Sar. Jullie hebben al 5 jaar helemaal geen enkele prijs!
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 19:24
Allemaal speculaties, leuk voor het forum hier, maar er gaan geen basisspelers weg in de winterstop Heel simpel ! 😎
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 19:28
Ik denk dat er nu 2 weg gaan Neres en Wöber , maar ik hoop dat ik het mis heb. Het zou zo mooi zijn om met deze jongens nog een prijs te winnen .
Vind ik leuk
Nuance +10723
woensdag 9 januari 2019 om 19:36
Ik dacht eerst: over welke prijs heeft hij het nou?
Vind ik leuk
ErikAjax +2334
woensdag 9 januari 2019 om 19:39
Op naar nog 3 prijzen!
Vind ik leuk
Roeptoeter +15557
woensdag 9 januari 2019 om 19:40
De intentie is om het bij elkaar te houden. Het groepsproces is belangrijk om een team prestatie neer te zetten met als voornaamste doel kampioen te worden.
Voor de juiste prijs is dat proces ineens onbelangrijk en het kampioenschap bijzaak. De financiele hoofdprijs voor een bankzitter is dan ook iets wat uitgebreid met de supporters gevierd gaat worden op het eind van het jaar.
Vind ik leuk
Cookee +12639
woensdag 9 januari 2019 om 19:44
Wober voor 14 en Jorgensen als topscorer voor 16.
Prijzen opdrukken in A'dam?
Gaat er een club 14 voor Wober betalen, als bankzitter, meestal?
Vind ik leuk
Muscles +1732
woensdag 9 januari 2019 om 19:45
Wöber is ok om te gaan voor 14 tot 18 miljoen euro, rest blijft, Forza AFCA
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 19:45
WIJ AJAX WORDEN GEWOON KAMPIOEN MET VEEL GELD IN DE LA
Vind ik leuk
Jan Guevara +10308
woensdag 9 januari 2019 om 21:30
ECHT NIET
Vind ik leuk
flosw010 +69
woensdag 9 januari 2019 om 19:49
HAHAHAHAHAHAHAA! Toen ik de titel las dacht ik dat hij het had over een prijs die ze gewonnen hebben, maar die hebben ze helemaal niet!!!
Vind ik leuk
RVB AFCA +14500
woensdag 9 januari 2019 om 19:59
Een Feyenoorder die begint over geen prijzen winnen, betere humor bestaat niet. Laat Ajax nou op alle fronten de meeste prijzen hebben gewonnen en die club van jou zelfs achter PSV staat met prijzen winnen!
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 19:51
Ze hebben een sterke bank dus er kunnen er wel een paar weg nu.
Vind ik leuk
Gutierres14 +1432
woensdag 9 januari 2019 om 19:56
Wober voor €15miljoen gewoon verkopen! Je krijgt het er nooit meer voor .. Met magallan en Schuurs heb je 2 prima cv’s achter de hand. Daarnaast heb je op de LB positie nu tagliafico, blind doorschuiven of zelfs evt Sinkgraven.
Vind ik leuk
Bijgoochem +1573
woensdag 9 januari 2019 om 20:12
Allebei de cv's staan op scherp in de CL.

Gelijk verkopen Wöber.....
Vind ik leuk
Gizmo +3793
woensdag 9 januari 2019 om 20:36
Neuh, niks verkopen

Laat ze Real maar uit de CL knikkeren dan krijgen de spelers bij hun nieuwe baasje een hoger salaris, en Ajax meer transfergeld .. iedereen blij dus.

En ze kunnen in ieder geval nog 2 CL wedstrijden spelen !
Vind ik leuk
Bijgoochem +1573
woensdag 9 januari 2019 om 21:23
Natuurlijk moet je hem niet verkopen. Zeker niet als er twee cv's op scherp staan.
Vind ik leuk
HupHolland +3850
woensdag 9 januari 2019 om 20:21
Als ajax basis-spelers (dus ook Neres) gaat verkopen, dan maken ze weer dezelfde fout als in het verleden. Nu moeten ze het CL-succes kostte wat het kost proberen door te zetten!
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 20:36
Bij elkaar houden die groep
Vind ik leuk
Blindsy +18712
woensdag 9 januari 2019 om 20:45
Wij hebben ook een prijs? Welke prijs dan?
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 21:20
Ik hoop dat het club bij elkaar blijf. Nu dat ajax weer een echte team heeft wil alle buitenlandse teams ajax uitelkaar te halen. Maar ajax moet met het hoofd koel houden en laat geen enkele speler weg gaan anders moet je weer opniew beginnen. De groote clubs wil graag de spelers kopen om juist ajax minder kans te laten maken in de championleage. En ook laten ze de spelers gewoon op de bank liggen. Kijk maar naar cilessen lekker op de bank.en juist nu dat de spelers elkaars speelwijze kent. Dus blijf bij elkaar en aan het eind van de seizoen hebben wij het schaal. Niet alles draaid om geld. Denk ook aan jullie fans. Kampioen worden is ook belangrijk.
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 21:50
nice maar die wober meteen weg doen loopt vast en zeker in de jeugd wel rond die deze jonge kan opvolge want ik vind t de minste van allemaal die s nog slechter dan saintsburry en das ook 3 x niks
Vind ik leuk
Obl93 +2739
woensdag 9 januari 2019 om 22:43
Toen ik de titel las dacht ik: heb ik iets gemist?
Vind ik leuk
woensdag 9 januari 2019 om 23:08
‘Kappuh met die shit’. Nog nooit heb ik zo in een deuk geleden. Wat zag dat er extreem fake gespeeld uit.
Vind ik leuk
wickey +41
woensdag 9 januari 2019 om 23:11
Vind maar niks zoals nu gaat. Nog ff en de Nederlandse voetballers van Ajax kan je op ee'n hand na tellen. Wordt tijd dat Bosman effect te niet wordt gedaan, en ouderwets maximaal 3 buitenlanders op veld staan. Wat een droom!!!
Vind ik leuk
Nr14always +3680
donderdag 10 januari 2019 om 02:14
Dat G er ld wat je vangt voor die clowns investeren om die over het paard getilde clowns te behouden en Ziyech altijd 10 euro meer betalen dan hun.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws