Lainez verkiest Betis boven Ajax: De supporters hebben ermee te maken

Lainez verkiest Betis boven Ajax: "De supporters hebben ermee te maken"

Gepubliceerd: vrijdag 11 januari 2019 om 15:41vr 11-01-2019 om 15:41

Laatste update: vrijdag 11 januari 2019 om 15:42vr 11-01-2019 om 15:42

Niet Ajax, maar Real Betis is de nieuwe club van Diego Lainez. De achttienjarige Mexicaan is in zijn nopjes met zijn verhuizing naar Spanje.

Lainez arriveert zaterdag met zijn ouders en voorzitter Lorenzo Serra Ferrer in Sevilla, waar hij zijn handtekening zal zetten onder een contract tot de zomer van 2024. Het eveneens geïnteresseerde Ajax viste achter het net. "Ik wil mijn naam vestigen in Spanje", reageert de aanvaller bij TDN. "Betis is een geweldige club met goede spelers. Het doel is veel prijzen winnen."

De 'warmte' van Betis én het feit dat er met Andrés Guardado al een Mexicaan in Sevilla speelt, gaf de doorslag voor Lainez. "De supporters hebben veel te maken met mijn beslissing om voor Betis te kiezen. Het is heel mooi om te zien hoeveel mensen mij welkom heten. Iedereen weet dat Betis een geweldige club, met Guardado als één van de belangrijkste spelers."

Lees ook: 'Ajax blijft verbijsterd achter: Lainez-strijd om twee miljoen euro verloren'

Plaats een reactie

Old Star +8231
vrijdag 11 januari 2019 om 15:43
Dan had ie beter naar Ajax kunnen gaan...
Vind ik leuk
Coach 101 +282
vrijdag 11 januari 2019 om 15:48
Was voor zijn ontwikkeling ook beter geweest.
De opmerkingen van hem kun je ook met een korrel zout nemen.
Eerst wou hij alleen maar naar Ajax en nu zou hij zich in een dag of 2 zo flink in Betis verdiept hebben dat het daar allemaal geweldig is, dat gaat er bij mij niet in.
Vind ik leuk
mcmodd +26945
vrijdag 11 januari 2019 om 15:55
Coach, dat hij alleen maar naar Ajax wilde is niet waar. Dat is opgeklopt hier, door VP en andere media en verder opgepoetst door supporters hier. Je weet pas echt waar een speler heengaat als een speler gekozen heeft. Blijkbaar werd hier voor Betis gekozen, het zij zo.
Vind ik leuk
1313 +8753
vrijdag 11 januari 2019 om 15:57
Blijkbaar heeft Betis toch nog wat miljoentjes extra geboden. Daar weten ze in Mexico wel raad mee hoor.😉
Vind ik leuk
mcmodd +26945
vrijdag 11 januari 2019 om 16:06
Dat blijkt dus nergens uit. En ze zouden wel gek zijn, als Lainez sowieso al wil komen gaan ze niet nog extra geld bieden.
Vind ik leuk
1313 +8753
vrijdag 11 januari 2019 om 16:11
Niet? In het bericht van vanochtend staat toch echt dat Betis een paar miljoen meer heeft geboden hoor.
Vind ik leuk
mcmodd +26945
vrijdag 11 januari 2019 om 16:16
Wel, dat mag je dan snel vergeten. Het is gewoon niet waar.
Vind ik leuk
jesseee +904
vrijdag 11 januari 2019 om 16:22
Oh dus je zat aan tafel bij alle onderhandelingen? Of roep je maar wat? Je bent zo overtuigt dat je ik haast ga denken dat je zakenwaarnemer van lainz bent
Vind ik leuk
mcmodd +26945
vrijdag 11 januari 2019 om 16:33
Jij zat toch ook niet aan tafel? Van wat wordt gepubliceerd is 95 procent niet waar of uit zijn verband gerukt. Dat neem ik helemaal niet voor waar aan. Pas als morgen die handtekening in Sevilla is gezet weet je zeker dat hij niet naar Ajax komt en welke prijs Sevilla werkelijk betaalt? Zolang ook clubs belasting moeten betalen kan dat, zowel in Mexico als in Spanje twee kanten op. En is het belangrijk? Nee toch? Als Sevilla meer betaalt (stel, want dat kan ook) heeft Ajax het er kennelijk niet voor over gehad, ja dan komen ze zeker niet. Je moet natuurlijk wel de gestelde prijs betalen. Intussen heeft iedereen al geroepen dat Lainez komt, en dat is dus wel bewezen.
Vind ik leuk
1313 +8753
vrijdag 11 januari 2019 om 16:29
Achja daar zal de komende tijd vast wel meer over naar buiten komen.😜
Vind ik leuk
mcmodd +26945
vrijdag 11 januari 2019 om 16:34
Vast niet 🤣
Vind ik leuk
1313 +8753
vrijdag 11 januari 2019 om 16:39
Oke prima, kan me eigenlijk ook niet zoveel schelen.
Vind ik leuk
frhoi +1760
vrijdag 11 januari 2019 om 15:49
Laatste tijd wint ajax ook geen prijzen.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 15:50
Wat zou Mark hem dan verteld hebben ! Hoj heeft hem iig niet kunnen overtuigen.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 15:56
Dat geld uit Sevilla krijgen ze nooit.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 16:07
Ik ben geen ajacied........maar voor prijzen naar Betis hahahahahaah
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 16:37
Om uitgefloten te worden? haha heerlijk om te lezen dat de supporters de doorslag gaven. Voel je vooral niet aangesproken! Of wel..? Haha hooligans.
Vind ik leuk
Dorzon +4788
vrijdag 11 januari 2019 om 16:40
Sjakie hoopt dat betis degradeert
Vind ik leuk
PinPelado +2013
vrijdag 11 januari 2019 om 19:26
Nee, hij had het over de warmte van de club ;) juist dat wat er bij Ajax ontbreekt volgens de kenners. Don’T shoot the messenger.
Vind ik leuk
casperdk +489
vrijdag 11 januari 2019 om 15:43
Ik vond het al lang duren tot het volgende topic over Lainez er was, maar gelukkig :)
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 15:55
Kan het mis hebben maar volgens mij heb ik vandaag nog geen Frenkie nieuws gezien. Is Lainez nu echt belangrijker voor VP dan onze verlosser.
Vind ik leuk
casperdk +489
vrijdag 11 januari 2019 om 16:03
Nog even volhouden, er komt vast nog wel een topic over hem!
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 15:44
Weet ie wel dat ie niet naar Sevilla gaat maar naar Real Betis?
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 15:47
Ja wanneer Guardado nog in de basis staat ga je daar geen prijzen winnen in Spanje. 😎
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 16:16]
Vind ik leuk
ReneAjax +10099
vrijdag 11 januari 2019 om 16:01
Toch wel knap dat die Guardado het lukt om tussen de 14 en 17 miljoen euro bij de directie van Real Betis los te peuteren. De op twee na grootste aankoop ooit van Betis. En dat voor een jongetje van 18 jaar, die door transfermarkt is geschat op een waarde van 1,5 miljoen euro. Wordt het weer een gevalletje Odegaard ?
Vind ik leuk
Vamos7 +10957
vrijdag 11 januari 2019 om 16:32
Typisch Ajax fans er voor roepen dat hij beter is dan Lozano nou hij niet naar jullie clubke komt kan die er opeens niets meer van haha...
Vind ik leuk
ReneAjax +10099
vrijdag 11 januari 2019 om 16:40
Typisch PSV-fans die de waarheid verdraaien en zelf leugens vertellen.
Waar had ik geroepen dat Lainez beter is dan Lozano en waar schrijf ik dat hij er niets meer van kan ?
Lainez heeft meer talent en potentie dan Lozano, maar of dat er nu ooit nog uit zal komen, nu hij voor Betis heeft gekozen is nog maar de vraag. Voorlopig blijft 15 miljoen veel geld voor een 18 jarige speler die nog niets heeft laten zien en het blijft nog maar de vraag of je dat er ooit uit zal halen, zeker voor Betis.
Vind ik leuk
Mesut Özil +6421
vrijdag 11 januari 2019 om 16:43
Dat zegt niemand, het is echter wel een risico.
Vind ik leuk
Koalabeer +481
vrijdag 11 januari 2019 om 15:47
Real Betis is in Sevilla.....
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 15:49
Daarom zegt hij het ook....
Vind ik leuk
Sytz +4137
vrijdag 11 januari 2019 om 15:49
Mooie stad toch? ;)
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 15:50]
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 15:53
Ben er niet geweest maar het zal best een mooie stad wezen, Amsterdam is mooier
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 15:44
Gelul, Ajax heeft een veel betere naam in Europa dan betis...
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 15:45
Betis heeft geen naam in Europa
Vind ik leuk
Coach 101 +282
vrijdag 11 januari 2019 om 15:50
Wie is Betis?
Vind ik leuk
Sytz +4137
vrijdag 11 januari 2019 om 15:51
Betis maakt een goede ontwikkeling door. Financieel veel daadkracht en een aantal goede kwalitatieve spelers aangetrokken.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 16:00
En die veel mindere naam gaat met de speler er van door. Dan moet je wel een erg onaantrekkelijk aanbod hebben neergelegd. Zelf denk ik dat het ging om eerst een half jaar in het 2e spelen. Om te wennen aan het systeem. En daar zou ik ook op afkappen. Maar dit is speculatie, dus niet te serieus nemen.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 16:18
Het gaat niet om de naam, het draait er alleen maar om of deze speler genoeg speelminuten krijgt ! Wanneer hij een basisplek weet te veroveren heeft hij gewoon een goede keus gemaakt, wanneer hij op de bank belandt heeft hij een héle mooie kans laten liggen.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 15:44
Ik heb een hele nare nasmaak bij dit verhaal

Kut Guardado naait ons nog een keer terwijl hij al bij PSV weg is
Vind ik leuk
Dirkiedirk +244
vrijdag 11 januari 2019 om 15:46
dat kan je guardado en PSV toch niet kwalijk nemen? hij wilde blijkbaar om de titel in de segunda division spelen i.p.v. om de Nederlandse titel en beker en Europees voetbal
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 15:53
Zo erg is het nog niet, Real Betis staat nu 6e in de primera division

Prachtig land, prachtig klimaat, Spaans sprekend

Ik snap het wel, maar hij had CL kunnen spelen tegen Real Madrid
Vind ik leuk
Dionisius +107
vrijdag 11 januari 2019 om 16:07
true, maar nu speelt die daar tegen in de competitie ;)
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 16:12
Eitje voor Betis ;-)
Vind ik leuk
Dionisius +107
vrijdag 11 januari 2019 om 17:18
Zou zomaar kunnen, in de competitie is er voor Real niet veel eer meer te behalen. In de CL des te meer, dus ondanks dat ze niet in vorm zijn kan Ajax hun borst nat maken.
Vind ik leuk
SimonSays +7410
vrijdag 11 januari 2019 om 15:48
Mi amigo Guardado ;)
Vind ik leuk
Coach 101 +282
vrijdag 11 januari 2019 om 15:51
Puta Guardado 😆👍
Vind ik leuk
Vamos7 +10957
vrijdag 11 januari 2019 om 15:57
Guardado Ajax pesten wat een baas/
Vind ik leuk
ENSTN-FULB +632
vrijdag 11 januari 2019 om 16:11
Andrés Guardado es el PSV así que a él le gustan los niños pequeños. Bienvenido Lainez.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 16:12
Was je zó bang dat hij naar Ajax zou gaan? Droevig deze reactie.
Vind ik leuk
Dirkiedirk +244
vrijdag 11 januari 2019 om 15:44
veel prijzen winnen en Betis in dezelfde zin. blijkbaar volgt hij geen Europees voetbal.
Vind ik leuk
Degier +1778
vrijdag 11 januari 2019 om 15:51
Laatste keer dat een Eredivisie club een Europese prijs won, heeft hij ook niet bewust meegemaakt.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 15:53
Dat snappen ze niet in Mexico en dat heeft Guardado hem ook niet verteld

Slim..
Vind ik leuk
rexxo +11547
vrijdag 11 januari 2019 om 15:44
Gewoon je verlies nemen en doorgaan Ajax en fans.

Ik denk dat deze jongen geen idee heeft hoe de verhoudingen liggen in het Spaanse voetbal.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 15:54]
Vind ik leuk
Degier +1778
vrijdag 11 januari 2019 om 15:53
Want in Mexico hebben ze geen tv en internet? Ik vermoed dat hij gewoon wat meer Euro's vangt, dan bij Ajax.
Vind ik leuk
Bo3007 +429
vrijdag 11 januari 2019 om 16:21
Precies, maar die kan slecht zeggen dat die niet gaat spelen voor prijzen maar alleen voor geld en het weer. Dan maar een beetje de supporters paaien.
Vind ik leuk
ReneAjax +10099
vrijdag 11 januari 2019 om 15:45
"Het doel is veel prijzen winnen"
Ja, dat hebben ze in het verleden niet bepaald gedaan.
Vind ik leuk
Leedz +7643
vrijdag 11 januari 2019 om 15:46
Welke prijzen vallen er voor Betis te winnen? Eens in de zoveel tijd een EL finale spelen thats it
Vind ik leuk
Dirkiedirk +244
vrijdag 11 januari 2019 om 15:49
ze hebben nog nooit een Europese finale gespeeld voor zover ik het kan zien.
Vind ik leuk
Leedz +7643
vrijdag 11 januari 2019 om 16:00
Je hebt helemaal gelijk, ik dacht aan die kwartfinale tegen Sevilla van een paar jaar geleden...

zo kan je zien dat het al een opmerkelijke prestatie was dat zij zover in het toernooi geraakt zijn dat ik denk dat zij een finale speelde
Vind ik leuk
companen +2187
vrijdag 11 januari 2019 om 16:00
Dat is Sevilla de stadsgenoot! Maar 5 keer winnaar van de EL in 13 jaar! Kunnen de Nederlandse clubs alleen maar van dromen.
Vind ik leuk
Leedz +7643
vrijdag 11 januari 2019 om 16:01
Zie mijn reactie op Dirkiedirk
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 15:47
De dag dat Betis prijzen gaat winnen....

Waarschijnlijk wordt Feyenoord nog eerder kampioen dan dat Betis prijzen gaat winnen.
Vind ik leuk
Smithsonian +43260
vrijdag 11 januari 2019 om 15:47
Betis is een geweldige club met goede spelers. Het doel is veel prijzen winnen."

Hahaha, gek.

Ook al heeft ajax al 4 jaa rgeen prijs meer gepakt is de kans daarop wel groter dan bij betis.

Vind ik leuk
stratumseind +195108
vrijdag 11 januari 2019 om 16:26
ook nul dus.....
Vind ik leuk
Smithsonian +43260
vrijdag 11 januari 2019 om 16:27
Zie ajax wel sneller een prijs pakken dan betis strat.
Vind ik leuk
stratumseind +195108
vrijdag 11 januari 2019 om 16:30
de fair play prijs dan?
Vind ik leuk
Smithsonian +43260
vrijdag 11 januari 2019 om 16:31
Financial fair play prijs ja haha.
Vind ik leuk
Malaga036 +483
vrijdag 11 januari 2019 om 15:48
Prijzen winnen.. was dan naar Malaga gegaan mexicaanse gek! Dat Betis wint al jaaaaaaren niks! Malaga pakt tenminste straks nog de Segunda Division.. -.-
Vind ik leuk
Dirkiedirk +244
vrijdag 11 januari 2019 om 15:50
betis ook over 3 jaar ;-)
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 15:48
Schei toch uit
Vind ik leuk
Twiniepsv +104
vrijdag 11 januari 2019 om 15:49
Dan moet je inderdaad niet voor Ajax kiezen goede keus
Vind ik leuk
SimonSays +7410
vrijdag 11 januari 2019 om 15:51
Ajacieden over prijzen winnen. De afgelopen jaren valt er bij jullie ook bijzonder weinig te winnen.

Hoe lang zal hij bij Betis spelen alvorens naar een grotere club te verkassen, 2 jaar maximaal? Frenkie wilde een paar jaar geleden ook naar Ajax om voor de prijzen te spelen, dan wordt dit seizoen do or die.

Edit: Natuurlijk is bij Ajax de kans op prijzen veel groter dan Betis. Ik bedoel alleen maar te zeggen, dat hij voor de echte prijzen beter naar PSV kon gaan 😜
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 15:54]
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 15:59
Slechts drie titels in 10 seizoenen. Nee In Eindhoven zijn het ultieme prijzenpakkers 😂
Vind ik leuk
Mesut Özil +6421
vrijdag 11 januari 2019 om 16:46
Spelers kijken wel verder dan vier jaar en zien ook dat van die vier jaar het 2 keer erg close was. Ajax is nog steeds een enorme club in de wereld, dat verandert 4 jaar niks aan.

Plus: heeft Betis ooit een prijs gewonnen?
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 15:52
Dit is echt een geweldige zet van onze Mexicaanse vriend .ben benieuwd wat hij laat zien bij Betis. Maar je ziet nu wel wie er in Mexico wat te zeggen heeft .PSV is daar aan de macht
Vind ik leuk
1313 +8753
vrijdag 11 januari 2019 om 16:20
Leuk dat je zoveel waarde hecht aan Mexico. Dit betekent dus dat Ajax aan de macht is in Nederland? Prima reactie van je hoor. Laat Psv maar in Mexico aan de macht zijn idd.
Vind ik leuk
Mesut Özil +6421
vrijdag 11 januari 2019 om 16:46
Guardado = PSV?🤦🏻‍♂️😂
Vind ik leuk
M.de jong +212
vrijdag 11 januari 2019 om 16:46
Serieus, psv is daar aan de macht? Zeg me aub dat je nie t ouder bent dan 5. Whahaha
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 17:40
mmm dacht de drugs kartels... nooit gedacht dat psv daar een rol in zou hebben... bedoel is maar een voetbalclubje uit een boeren gat ik brabant 😂😂😂
Vind ik leuk
MojoRisin +15050
vrijdag 11 januari 2019 om 15:53
Haha, sorry hoor maar dan ben je wel een beetje een slijmbal..
Maar goed, eigen keuze..
Vind ik leuk
Oud Fluks +1077
vrijdag 11 januari 2019 om 15:53
Lekker hoor gaan spelen bij een club die niets wint en carrière naar de donder door foute beslissing , hij komt er nog wel achter wie er de beste is !
Vind ik leuk
Jopi1982 +889
vrijdag 11 januari 2019 om 15:53
Zure reacties zeg! Betis heeft de troeven goed ingezet, zijn naar Mexico gegaan en hebben hun Mexicaanse bepalende speler ingezet, paar miljoen er bij en ajax is kansloos, zit je dan een beetje te roeptoeteren van af "de toekomst" zou zeggen leer ervan uithuilen en volgende keer beter
Vind ik leuk
Vamos7 +10957
vrijdag 11 januari 2019 om 15:55
Als het niet PSV is dat Ajax naar de titelstrijd dwarsboomt, doet onze Held amigo Guardado het, wat een baas held.
Vind ik leuk
WilcoS64 +3889
vrijdag 11 januari 2019 om 15:59
Guardado is een vieze schopper.
Vind ik leuk
Vamos7 +10957
vrijdag 11 januari 2019 om 16:00
Doet pijn zo te zien.
Vind ik leuk
WilcoS64 +3889
vrijdag 11 januari 2019 om 16:06
Nee, ik zeg alleen dat het een smeerlap is, denk even terug aan die wedstrijd tegen Ajax toen hij El Ghazi uit de wedstrijd schopte.
Vind ik leuk
stratumseind +195108
vrijdag 11 januari 2019 om 16:07
EL ghazi?
Wees blij man ,die kon er geen klote van
Vind ik leuk
Quareck +7624
vrijdag 11 januari 2019 om 16:36
Je zou als supporter blij moeten zijn als ze die na 20 seconden uit de wedstrijd schoppen
Vind ik leuk
stratumseind +195108
vrijdag 11 januari 2019 om 16:53
juist, mijn idee
Vind ik leuk
Vamos7 +10957
vrijdag 11 januari 2019 om 16:07
Och mietjes.
Vind ik leuk
M.de jong +212
vrijdag 11 januari 2019 om 16:33
Nu deze steek van een Guardado, heb ik Suárez even gevraagd deze meneer zijn tanden is te laten zien.
Vind ik leuk
Vamos7 +10957
vrijdag 11 januari 2019 om 16:34
Hij zal Guardado toch niet gaan bijten he?
Vind ik leuk
Mesut Özil +6421
vrijdag 11 januari 2019 om 16:46
Net als Lozano tegen Veltman
Vind ik leuk
RW1913 +2934
vrijdag 11 januari 2019 om 15:56
Verschil van 2 miljoen las ik ergens. Is Ajax niet de rijkste club?
Vind ik leuk
Mesut Özil +6421
vrijdag 11 januari 2019 om 16:47
Of hebben ze een grens dat ze niet hoger wilden bij deze jongen? Dat lijkt me duidelijk.
Vind ik leuk
RW1913 +2934
vrijdag 11 januari 2019 om 18:01
Bullshit. Een speler met potentie verkoopt Ajax voor meer dan 30 milj. Zelfs bankzitter Wober voor het dubbele verkocht bijna.
Vind ik leuk
Mesut Özil +6421
vrijdag 11 januari 2019 om 18:19
Dus dan moet Ajax voor elke speler te veel betalen?
Vind ik leuk
RW1913 +2934
vrijdag 11 januari 2019 om 19:44
Ja natuurlijk. Het is toch Ajax, de beste in alles en rijkste in NL?
Vind ik leuk
Mesut Özil +6421
vrijdag 11 januari 2019 om 19:46
Op dit moment niet de beste, maar voor de rest klopt dat ja. Maar dan alsnog kan ons geld ook op.
Vind ik leuk
RW1913 +2934
zaterdag 12 januari 2019 om 10:09
Ons geld?
Vind ik leuk
WilcoS64 +3889
vrijdag 11 januari 2019 om 15:57
Prijzen winnen met Betis? Die wonnen voor het laatst in 1925 een bekertje.
Vind ik leuk
Vamos7 +10957
vrijdag 11 januari 2019 om 15:58
Haha en Lainez koos voor Ajax omdat Ajax zo een grote naam had toch?
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 15:58]
Vind ik leuk
WilcoS64 +3889
vrijdag 11 januari 2019 om 16:07
Bij Betis gaat hij lekker banken en horen we de komende 3 jaar niets van hem. Sevilla is een leuke stad met mooie terassen, misschien iets voor hem?
Vind ik leuk
kees ee +921
vrijdag 11 januari 2019 om 16:42
. . en daarna voor "veul" minder naar een mooie club in nederland ??
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 16:43]
Vind ik leuk
stratumseind +195108
vrijdag 11 januari 2019 om 16:06
je hebt je deze keer wel ingelezen ......

Gisteren wist je nog te vertellen dat ze degradatie voetbal spelen ....als nummer 6 van la liga......
Vind ik leuk
WilcoS64 +3889
vrijdag 11 januari 2019 om 16:10
Ik zat er toch naast. Laatste kampioenschap in 1935 en copa in 2005, kortom, die jongen gaat niets winnen.
Vind ik leuk
stratumseind +195108
vrijdag 11 januari 2019 om 16:20
misschien niet , misschien wel als ie bij betis op gaat vallen
Vind ik leuk
TottenhamHOT +10344
vrijdag 11 januari 2019 om 15:57
Hij weet hoop ik dat hij naar Betis gaar en niet naar Sevilla! Ik zou echt niet weten welke prijzen hij met Betis wil pakken!? (Dit is geen troll opmerking). Ajax als springplank had een betere keus geweest maar de taal en Guardado en het land met mooie tegenstanders snap ik beter!
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 15:58
Nou maar weer afwachten welke topper Voetbalprimeur nu weer ergens opvist.
Veel erover geschreven. Zou al gekocht zijn. Miljoentje erbij.
Waar halen ze het vandaan. Of allemaal verzonnen !




Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 15:58
Hij wil prijzen pakken nou dat word vast en zeker de poedel prijs
Vind ik leuk
TottenhamHOT +10344
vrijdag 11 januari 2019 om 15:58
Even off topic wat zitten er een hoop nare mensen op VP!!
Vind ik leuk
AfcaJB +212
vrijdag 11 januari 2019 om 16:00
Betis is een geweldige club met goede spelers. Het doel is veel prijzen winnen." .... Betis speeld duidelijk elk jaar mee voor het kampioenschap, de champions ligue en de copa del ray..... Nee inderdaad een goede reden om niet voor Ajax te kiezen.....
Vind ik leuk
Tukkerland +3597
vrijdag 11 januari 2019 om 16:01
Zelfs ik kan me hier aan irriteren.
Vind ik leuk
TottenhamHOT +10344
vrijdag 11 januari 2019 om 16:12
Hij is zwaar beïnvloed en zal zich nog wel achter zijn oren krabben!
Vind ik leuk
AfcaJB +212
vrijdag 11 januari 2019 om 16:15
Onder invloed zou je bedoelen.
Vind ik leuk
TottenhamHOT +10344
vrijdag 11 januari 2019 om 16:16
Wel heel slecht spul dan😂
Vind ik leuk
Quareck +7624
vrijdag 11 januari 2019 om 16:38
Ja eigenlijk wel, je kan zeggen wat je wil, maar bij Ajax zal hij nooit de copa winnen 😁
Vind ik leuk
Gilze +1114
vrijdag 11 januari 2019 om 16:01
Zal dan waarschijnlijk naar de plaatselijke bingoclub moeten voor prijzen
Vind ik leuk
Chebaisit +1417
vrijdag 11 januari 2019 om 16:03
Die jongen droomt hard op. Keep on dreaming.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 16:03
Komt er vanzelf achter dat dit niet de juiste keuze zal zijn denk ik spanje is iets andere koek als mexico qua voetbal had beter ajax als tussen station kunnen doen en dan meteen door naar echte topclub We gaan t meemaken
Vind ik leuk
allround +1826
vrijdag 11 januari 2019 om 16:03
Ja Mexicanen houden van warmte. Mogelijk dat er daarom veel zuid en centraal Amerikanen bij PSV slagen. ;)
Vind ik leuk
stratumseind +195108
vrijdag 11 januari 2019 om 16:04
Dat heeft ie dan op zo n jonge leeftijd toch goed ingeschat....
Vind ik leuk
Bo3007 +429
vrijdag 11 januari 2019 om 16:27
Of het gaat een gevalletje "door schade en schande wijs worden" als die alleen maar op de bank zit.
Vind ik leuk
stratumseind +195108
vrijdag 11 januari 2019 om 16:30
geen idee of ie daar op de bank gaat zitten jij wel?
Vind ik leuk
Bo3007 +429
vrijdag 11 januari 2019 om 16:32
Nee, maar jij vond ook dat die het goed had ingeschat, is dat zo dan dat die prijzen gaat winnen?
Vind ik leuk
stratumseind +195108
vrijdag 11 januari 2019 om 17:08
ik doelde meer op zijn comments over de fans
Vind ik leuk
Meljai +8
vrijdag 11 januari 2019 om 17:06
Nog altijd geen leven haha groetjes aan je kids
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 17:06]
Vind ik leuk
allround +1826
vrijdag 11 januari 2019 om 16:04
Wat een wake up call voor de Amsterdammers, blijkt dat er toch meer clubs zijn dan die uit de zgn hoofdstad.
Vind ik leuk
Vamos7 +10957
vrijdag 11 januari 2019 om 16:07
Betis Sevilla kreeg dat in een dag voor elkaar en Ajax was er weken weken mee bezig. lol.
Vind ik leuk
Mesut Özil +6421
vrijdag 11 januari 2019 om 16:48
Ajax heeft ook weken onderhandeld, Betis wist al welke prijs ze moesten betalen om Ajax af te troeven. Daar zit een verschil.
Vind ik leuk
Nietkoeroe +4422
vrijdag 11 januari 2019 om 16:05
Lol
Vind ik leuk
Farmer +14276
vrijdag 11 januari 2019 om 16:06
Hmm, 'supporters'? Ik denk dat het klimaatverschil ook wel een aardige factor is geweest.. Als je vanuit het toch warme Mexico komt, dan is regenachtig Amsterdam, niet zo aantrekkelijk als een semi-badplaats als Sevilla natuurlijk. Qua salaris zal het om het even zijn.

Toch denk ik dat hij bij Ajax eerder EL/CL voetbalt dan met Betis.
Vind ik leuk
Vamos7 +10957
vrijdag 11 januari 2019 om 16:13
Speelt niet altijd een rol het weer.. Zie Neymar die regenachtig Paris koos. Lozano kon ook naar warme Landen gaan maar koos voor PSV omdat hij warmte voelde speelde ook mee dat anderen Mexicanen in het verleden goed deden bij PSV. En had een goed gevoel bij PSV..
Vind ik leuk
Mesut Özil +6421
vrijdag 11 januari 2019 om 16:49
Er waren geen andere clubs die concreet voor Lozano waren. Anders was ie nooit naar PSV gegaan natuurlijk.
Vind ik leuk
Vamos7 +10957
vrijdag 11 januari 2019 om 16:52
Haha tuurlijk joh. Hij kon ook naar Dortmund en nog naar andere clubs maar hij wilde kost wat kost perse naar PSV dus lul geen bulshit.
Vind ik leuk
Mesut Özil +6421
vrijdag 11 januari 2019 om 16:59
CONCRETE belangstelling was er niet. Geruchten, die waren er. Maar concreet was niemand.
Vind ik leuk
Iggy +4517
vrijdag 11 januari 2019 om 19:12
Aldus een droeftoeter die continu bullshit verkondigt.
Vind ik leuk
WilcoS64 +3889
vrijdag 11 januari 2019 om 16:14
Uit die opmerking blijkt wel dat je nooit in Mexico-Stad bent geweest, daar kan het vriezen en sneeuwen.
Vind ik leuk
Farmer +14276
vrijdag 11 januari 2019 om 23:15
Klopt, ik ben ook nog nooit in Mexico geweest, maar over het algemeen is het daar een stúk warmer dan hier in Nederland bv :)

Daarnaast is er bij vooral Mexico-stad, nog iets wat je in Nederland niet hebt:
Popocapetl, een behoorlijk actieve, en gróte(5.400m hoge?) vulkaan, op een 'flinke steenworp' van Mexico-Stad.

Vulkanische evenementen zijn altijd een zware invloed op het (lokale) klimaat.

Wat voor open deuren heb je nog meer trouwens?
Vind ik leuk
WilcoS64 +3889
vrijdag 11 januari 2019 om 23:20
Mexico-City ligt op 2100 meter, is niet zo heel warm, wel een geweldig gave stad. Zet op je lijstje van te bezoeken steden!
Vind ik leuk
Clutchy +1259
vrijdag 11 januari 2019 om 16:08
Veel prijzen winnen? bij Betis?? whaha laat me niet lachen
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 16:08]
Vind ik leuk
Argento8523 +7269
vrijdag 11 januari 2019 om 16:09
Nou prijzen winnen kan je wel vergeten daar

Alle top clubs in Spanje denderen er over heen
Guardado heeft ook geen eeuwig voetbal leven
Vind ik leuk
Il Gordo +18334
vrijdag 11 januari 2019 om 16:18
Ik snap het, Diego.
Vind ik leuk
danny1974 +1921
vrijdag 11 januari 2019 om 16:18
Na Watford, verliest het Bayern van de Lage Landen het wederom nu van het nietige Real Betis ..#HuilieHuilie.

Oh ja en deze speler kan er nu in eens helemaal niks meer van..volgens Onze Amsterdamse Voetbalkenners..
Vind ik leuk
Vamos7 +10957
vrijdag 11 januari 2019 om 16:23
Daarvoor zeiden ze dat Lainez beter is dan Lozano en deden net of Lozano er helemaal niets van kon. Moet ze te denken geven om afgetroefd te worden door Betis. Hilarische de reacties voor en na het verkoop van Lainez.
Vind ik leuk
AFCA-1324 +1621
vrijdag 11 januari 2019 om 16:25
Ik vind het jammer dat ie niet komt
En of die beter dan lozano is dat moet ie nog maar bewijzen denk ik en dat kan ie mooi doen in de Spaanse competitie jammer maar helaas gewoon weer door zoeken als Ajax zijnde
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 16:21
Ze kiezen allemaal voor het geld zou ik ook doen.
Vind ik leuk
keesje s +904
vrijdag 11 januari 2019 om 16:22
Standaard gelul....
Vind ik leuk
AFCA-1324 +1621
vrijdag 11 januari 2019 om 16:23
Hij wilt voor de prijzen spelen had ie beter naar Ajax kunnen gaan denk dat je daar aleen speelt voor degradatie maar Jah jammer dat ie niet naar Ajax komt helaas weer door naar de volgende speler
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 16:25
Gelukkig voor Ajax ,wat moet je met zo n KUT Mexicaan ! Daar hebben ze in Amsterdam 12 van in een Kozijn !
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 16:25
Het doel is veel prijzen winnen." Welke prijzen? Wilt ie meedoen om de titel wat een daap zeg
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 16:27
Als de spelers om de supporters niet naar een bepaalde club willen.... dan heeft Ajax grote problemen..
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 16:30
.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 16:30]
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 16:32
Onbetrouwbare figuren die Mexicanen

Daarom klikt het ook zo met PSV

Groot gelijk Trump, deze keer!
Vind ik leuk
kees ee +921
vrijdag 11 januari 2019 om 16:35
. . veel prijzen winnen gaat hem daar waarschijnlijk NIET lukken !?
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 16:38
Als hij prijzen wil winnen had ie naar Ajax moeten gaan, wat hij nu roept is een lachertje toch, niet met ons spotten sombrero.
Vind ik leuk
Justin Kees +2600
vrijdag 11 januari 2019 om 16:41
Gewoon een standaard lulverhaal van een knul die geld belangrijker vindt en niet voor het sportieve gaat. CL spelen met Ajax zou interessanter moeten zijn en de ontwikkeling van Lozano een goed voorbeeld van de Mexicaanse mogelijkheden in NL. Maar deze knul wil helemaal niet op het hoogste niveau spelen...
Vind ik leuk
AFCA_Scooby +2183
vrijdag 11 januari 2019 om 16:43
Op de zin na dat zijn Mexicaanse vriend ook bij betis speelt, is dit weer een typisch cliché toespraak nadat de gekochte speler bij de club aankomt en een interview aflegd..haha
Vind ik leuk
JanTa48 +8061
vrijdag 11 januari 2019 om 16:50
Bij Betis je naam vestigen in Spanje, dat is ongeveer het zelfde als met b.v. ADO Den Haag CL willen spelen.
Vind ik leuk
AFP +2922
vrijdag 11 januari 2019 om 16:50
Ik snap niet dat Ajax notabene de grootste club van Nederland met de rijkste historie zowel nationaal als internationaal zo achter dat Mexicaantje aan zat.
Mexicanen moeten we niet hebben lui, ze zijn te licht, misschien technisch ok maar tegen de fysiek sterke grote jongens in heel Europa zullen de kleine(re) Mexicanen het zwaar hebben of ze moeten steeds schwalbes maken. Tel nou hoeveel Mexicanen in de Europese competities spelen. Weinig. De beste voetballers zijn nou eenmaal de Brazilianen, tel maar hoeveel Brazilianen in alle Europese competities spelen. Daarna de harde Argentijnen. aangevuld met Afrikanen. Dan een enkele Uruguayaan, Chileen, Peruviaan. Ik heb het dus niet over Europese voetballers. Dus Ajax wees blij dat het niet met Lainez doorging, genoeg misschien betere aankopen te vinden voor die 15 miljoen.
Vind ik leuk
Benniewies +5380
vrijdag 11 januari 2019 om 16:51
Prijzen winnen met Betis? Landskampioen of de CL? Wie legt het me uit?
Vind ik leuk
19AZ82 +1966
vrijdag 11 januari 2019 om 16:52
In de tekst dat ie met Betis om de prijzen wil spelen.
Betis is middenmoot/degradatie kandidaat. Alhoewel ze het nu wel goed doen met een 6e plaats.
Het blijft een moeilijke keuze, de Spaanse competitie is veel beter net als het weer, eten, de prachtige stad Sevilla en hij spreekt de taal al. En hij kan vanuit Betis makkelijker een stap naar een grotere club maken.

En bij Ajax speel je om de landstitel, maar wel in de Mickey Mouse League en CL plaatsing.

Ik zou uiteindelijk ook voor Betis kiezen.
Vind ik leuk
Motley +168
vrijdag 11 januari 2019 om 17:58
Hoezo makkelijker een stap naar een grotere club maken? Bij ajax kon hij zich via de cl in de kijker spelen .dat kan hij bij betis niet.daarbij heeft ajax een veel grotere.naam als betis.allemaal boelshit wat hij zegt.bij betis zal hij meer verdienen,beter weer ,en hij spreekt de taal.een vrij gemakkelijke keuze toch.
Vind ik leuk
19AZ82 +1966
maandag 14 januari 2019 om 17:20
Het klopt dat Ajax veel groter is, maar als ie in La Liga speelt staat ie tegenover teams als Real, Barca, Atletí en dat is net ff anders dan een Emmen, Ado, Groningen om er lukraak een paar te noemen.
Vind ik leuk
tomawa +149
vrijdag 11 januari 2019 om 16:53
Gaat niet spelen, waarom altijd die mooie praatjes. Zeg gewoon dat ze meer betalen en het weer daar veeeeel beter is dan in Nederland
Vind ik leuk
Dani7 +235
vrijdag 11 januari 2019 om 16:55
Welke prijzen win je bij Betis dan 😂
Vind ik leuk
19AZ82 +1966
vrijdag 11 januari 2019 om 16:57
In navolging op mijn vorige reactie is het toch wel komisch dat alle Ajacieden deze jongen de hemel in prezen en nu hij voor Betis kiest is het een QUOTE: kutmexicaan, lui, te licht, 12 in een dozijn enz.

Deze jongen die heeft zijn keuze gemaakt dus op zoek naar de volgende. Pluspunt dat Neres nu wel zal blijven.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 16:58
Jaja, die ajax supporters,
Dat is n goeie reden🙂
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 17:00
Welkom bij het warme Betis Sevilla!
Vind ik leuk
AnthonyAFCA +2115
vrijdag 11 januari 2019 om 17:00
Het doel is veel prijzen winnen.. sorry? Die snap ik toch echt even niet..
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 17:01
Het doel is veel prijzen winnen...dan had Lainez toch even moeten kijken op Wikipedia..2014-2015 was de laatste prijs...kampioen van de 2e divisie ;)

Zeg dan gewoon ik kon bij Betis meer ontvangen dan bij Ajax
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 17:06
Hoop dat hij bij de eerste training alle bij zijn kruisbanden scheurt
Vind ik leuk
Vamos7 +10957
vrijdag 11 januari 2019 om 17:09
Zit wel erg diep bij de Ajacieden dat Lainez naar Betis is vertrokken.
Vind ik leuk
1313 +8753
vrijdag 11 januari 2019 om 17:31
Nee joh doe normaal. Genoeg andere vissen in de vijfer. Hoop dat hij het waar kan maken bij Betis!
Vind ik leuk
TottenhamHOT +10344
vrijdag 11 januari 2019 om 17:11
Dat gaat me te ver maar een griepje okay. Gun geen enkele speler een zware blessure van geen enkele club! Verder respecteer ik (naar mijn mening een zwaar beïnvloede keuze) zijn keuze en geloof me er lopen zoveel Lainezjes rond dus het komt helemaal goed, de chemie tussen speler en club moet goed zijn en die was bij Lainez dus sowieso niet goed!!
Vind ik leuk
Midden-Noord +95476
vrijdag 11 januari 2019 om 17:14
Wat een hele zielige reactie zeg, ik hoop dat jouw toetsenboord zo niet meer werkt en je hier niet meer kan inloggen. Mensen die andere iets toewensen zijn geestzieke!
Vind ik leuk
TottenhamHOT +10344
vrijdag 11 januari 2019 om 17:35
Hoezo zeg je het tegen mij ik keur het juist erg af deze reactie en met een griepje maak ik een grapje!
Denk dat je het tegen de verkeerde hebt in dit geval ik zeg juist dat ik het afkeur!!!!!

Of lees ik het verkeerd en heb je het wel tegen de juiste Marjolein dus! Die reactie gaat echt te ver en hoort door VP gecorrigeerd te worden!
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 17:37]
Vind ik leuk
Midden-Noord +95476
vrijdag 11 januari 2019 om 17:44
Tegen jou? Dan gaat er iets mis man. Ik heb het zeker niet tegen jou. Ik ben het met jou eens.
Vind ik leuk
TottenhamHOT +10344
vrijdag 11 januari 2019 om 17:53
Sorry mijn fout!!
Vind ik leuk
Midden-Noord +95476
vrijdag 11 januari 2019 om 17:57
Geef niet man, jij bent ook gewoon relaxed.
Vind ik leuk
TottenhamHOT +10344
vrijdag 11 januari 2019 om 18:09
Tuurlijk zitten genoeg mafketels op VP horen wij niet bij gelukkig!!!!
Vind ik leuk
whiskey33 +658
vrijdag 11 januari 2019 om 17:07
goeie keus met goede leermeester op het veld
Vind ik leuk
TottenhamHOT +10344
vrijdag 11 januari 2019 om 17:07
Niet prijzen maar ook veel prijzen!? Heeft die jongen aan de drugs gezeten de laatste 48 uur!?
Vind ik leuk
cornelisse +256
vrijdag 11 januari 2019 om 17:07
Geen taalbarrière , vergelijkbaar klimaat en cultuur en als hij het daar goed doet wordt hij vanzelf opgepikt door grotere club, snap hem wel op zijn 18e
Vind ik leuk
TottenhamHOT +10344
vrijdag 11 januari 2019 om 20:06
Dan moet hij dat gewoon zeggen!
En dat had hij eerder kunnen doen, maar ze hebben gewacht tot het bieden begon, begrijpelijk (ik ben blij dat hij niet komt want hij wilde sowieso liever naar Spanje blijkt achteraf)
Vind ik leuk
Shelbourne +5954
vrijdag 11 januari 2019 om 17:08
Dat kan ik best begrijpen. Goede support is belangrijk, als Ajax zijnde delf je dan snel het onderspit
Vind ik leuk
Midden-Noord +95476
vrijdag 11 januari 2019 om 17:12
"Ik wil mijn naam vestigen in Spanje"



Enough said.



Vind ik leuk
Linders +34
vrijdag 11 januari 2019 om 17:12
Nix anders dan gelul !!!!!!!
Vind ik leuk
Mad Max +1129
vrijdag 11 januari 2019 om 17:17
Hij zou alleen voor PSV in de eredivisie kunnen spelen.
Vind ik leuk
Hesses +1212
vrijdag 11 januari 2019 om 17:17
Het doel is veel prijzen winnen......vandaar niet naar ajax die hebben al 5 jaar geen drol gewonnen......

Helemaal niets in Amsterdam !!!!!
Vind ik leuk
1313 +8753
vrijdag 11 januari 2019 om 17:34
Indd ja vandaar dat hij naar een club gaat wat 3 prijzen heeft gewonnen in 111 jaar.... Voor de prijzen zit hij bij Betis indd heel goed!
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 17:20
Wat een gelul man
Vind ik leuk
Kramertje +1025
vrijdag 11 januari 2019 om 17:30
Begrijpelijk als het wat minder gaat bij Ajax dan is de warmte bij de supporters snel verdwenen.
Vind ik leuk
TottenhamHOT +10344
vrijdag 11 januari 2019 om 17:30
Weet je wat heel veel mensen vergeten en dat is echt cruciaal in de keuze van veel spelers. De ED is een erg slechte competitie om je op een positieve manier te onderscheiden van de rest, wat ik bedoel is best simpel uit te leggen maar veel mensen willen het niet geloven!

De min punten van de ED wegen echt zwaar voor een speler om te komen!

-clubs met kunstgras
-klimaat (regen, natte sneeuw en temperatuur spelen een grotere rol dan iedereen denkt)
-tegenstanders, met alle respect maar daar word je niet vrolijk van (60% van de wedstrijden drama, stadion, veld, accomedatie dat heb je niet in bv Spanje)
-leefomstandigheden buiten het voetbal, geen uitleg nodig neem ik aan!?
-belastingstelsel (draait toch om de munten)

Al met al is Nederland een top land om je carrière een boost te geven (PSV, Ajax) maar door bovenstaande lijstje zal je het vaak afleggen omdat een goede leef sfeer (helemaal voor jonge gasten) doorslag gevend zin in minimaal 50% van alle gevallen! Dus of een nog grotere zak geld op tafel of boek dicht en op naar de volgende potentiële speler die je beter maakt. In geval van Lainez vind ik het erg overdreven allemaal aangezien Ajax een geweldige selectie heeft met Neres i.p.v. de nieuwe Lainez.

Kort gezegd, geen Lainez jammer dan maar Neres blijft dus gewoon en hup NEXT!!!! (Talenten zat in de voetbalwereld)
Vind ik leuk
Donnygo +4938
vrijdag 11 januari 2019 om 17:31
Vraag me af wat Guardado hem dan verteld heeft over Betis als hij denkt om de prijzen te spelen bij hun is hij behoorlijk voorgelogen.
Vind ik leuk
Come on Utreg +29697
vrijdag 11 januari 2019 om 17:34
Prijzen winnen met Betis? Succes dan maar!
Vind ik leuk
isaa +32
vrijdag 11 januari 2019 om 17:34
Sukkeltjes die Ajax supporters. Iedereen haat ze om hun arrogantie en hoogmoed
Vind ik leuk
Hesses +1212
vrijdag 11 januari 2019 om 17:38
Leuk al die sneue ajax droeftoeters eerst zou Lainez naar ajax gaan en het was allemaal prima een top talent die ze later weer voor vele miljoenen ala Frenkie als "eigen jeugd" door kunnen verkopen maar nu Lainez naar Betis gaat is ie opeens kut en een 12 in dozijn speler en wenst de ajax triesteling hier hem een ernstige blessure toe...triest volkje dat succes publiek van ajax....
Vind ik leuk
Gerro +8900
vrijdag 11 januari 2019 om 17:44
Na het afketsen van deze deal begrijp ik steeds meer dat Trump een muur wil bouwen om.ze buiten Amerika te houden.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 17:46
Hij slaat de spijker op zijn kop. Voor je ontwikkeling is Betis een veel mooiere club. Hij spreekt de taal, het weer is beter en er is geen mocro maffia en een warme club met betere supporters die tenminste niet aggresief een bus aanhouden.
Het is allemaal niet zo geweldig om voor Ajax te spelen als menig supporter doet vermoeden. Het is daar gewoon levensgevaarlijk in Amsterdam met al die schietpartijen. Daar moeten ze een groot hek omheen zetten voordat je de stad uit mag komen om de rest van de burgers in Nederland te beschermen.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 17:49]
Vind ik leuk
hoebie60 +215
vrijdag 11 januari 2019 om 21:12
jij mag de naam barcelona niet eens dragen. je had beter maf kunnen pakken, er zijn er die ook goed zijn daar.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 17:49
Laat Lainez naar Betis gaan en Ajax gaan zoeken naar een volwassen speler. Jammer van deze speler; gaat naar een marginale club in Spanje in de hoop opgepakt te worden door Madrid of Barcelona. Geef Cerny of Traore maar een kans en Neres behouden.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 17:50
Welke prijzen ga je pakken met Betis? XD
Vind ik leuk
M477Y +1398
vrijdag 11 januari 2019 om 17:55
ja precies die gozer spoort niet helemaal...en de mensen om hem heen ;-)
Vind ik leuk
M477Y +1398
vrijdag 11 januari 2019 om 17:55
Oke fijn voor je, maar dan had je toch al lang Ajax kunnen informeren dat je naar Spanje wil??? wederom onbetrouwbaar zaken doen daar in de regio... you win some you loose some....
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 17:55
https://twitter.com/AjaxHeadCoach/status/1083627366461648896?s=20
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 18:05
Benieuwd welke prijzen Lainez bedoeld. En veel prijzen nog wel. Heeft iemand deze jongen verteld dat hij bij Betis tekent en niet bij Barcelona of Real?
Vind ik leuk
WilcoS64 +3889
vrijdag 11 januari 2019 om 18:15
Hij heeft alleen basisschool gedaan.
Vind ik leuk
Camacho +207
vrijdag 11 januari 2019 om 18:08
‘Doel is prijzen winnen’ uhu...
Vind ik leuk
De Haan +587
vrijdag 11 januari 2019 om 18:10
We hopen dat real Betis degradeert! :)
Vind ik leuk
+40 +256
vrijdag 11 januari 2019 om 18:10
Begrijpelijk. De Ajax-fans zijn eerder berucht dan geliefd. Blijkbaar zelfs in Mexico.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 18:11
Alsjeblieft ik dit kunnen deze kinderachtige kinderen een keer stoppen met al die domme reacties hoe zielig kan je zijn zeg ga een leven zoeken jullie hebben niks te doen door elkaar dagelijks belachelijk te maken ik denk dat jullie beter een keer ergens kunnen afspreken om daar jullie verschillen uit te praten maar Ja zoals ik al zei jullie zijn geen mannen ik ben voor ajax en zal nooit van mijn leven psv opzoeken op Google om andere mensen belachelijk te maken ik heb een leven zoek er ook 1 heb respect voor deze mooie clubs want jullie maken het een stuk lelijker zo geniet van het voetbal en maak je niet zo druk dat doen hun ook niet denken jullie nou dat lozano aan jullie denkt of de jong aan 1 van jullie hou alsjeblieft op zeg
Vind ik leuk
WilcoS64 +3889
vrijdag 11 januari 2019 om 18:14
Leg maar niets uit, geen behoefte aan hoor. Gefeliciteerd met je verkeerde keuze.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 18:21
HELEMAAL NIETS IN AMSTERDAAAAAMMMMMMMM
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 20:05
Alleen maar een kampioenschap over een aantal maanden 😎 ook zonder een Sombrero
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 20:26
Bazoer is terug in nederland,die zal het je wel even uitleggen,zodra je uit je droom ontwaakt ben,hoe je met de realiteit om moet gaan,die jongen is nooit de klap meer te boven gekomen,hij kan jou helpen de klap op te vangen,zet hem op,het is nog niet te laat voor je.WAKKER WORDEEEEEEN!!!!!!!
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 20:29
Je doet aardig je best met al die komma's, maar wat een spellingsfouten man Zegt genoeg over je niveau, evenals je nickname.
Walgelijk.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 20:52
Waarheid is hard pik.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 20:32
wat is jou iq 45?
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 20:54
Nog altijd 1 hoger als jij,ooo dat is toevallig net als psv op ajax,altijd een trede hoger.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 18:36
Mensen mensen mensen toch, wat een haat allemaal hier!!!
Geef gewoon toe dat ajax niet de warmte heeft die ze in Brabant hebben!!
Ik geef ook toe dat ze in Brabant niet de arrogantie hebben van ajax (niet erg trouwens)
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 20:06
Ah dat verklaart de opwarming van de aarde, dacht altijd al dat jullie het probleem waren 😎
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 20:34
Ha leuk maar in Eindhoven hebben ze het allebei
Vind ik leuk
NikosMachlas +1485
vrijdag 11 januari 2019 om 18:38
Succes met prijzen winnen bij betis haha ff real, barca en atleti passeren en je bent zo kampioen.
Vind ik leuk
Mari +12427
vrijdag 11 januari 2019 om 18:44
De laatste zin zou toch juist een argument moeten zijn om niet voor Betis te kiezen.
Guardado is niet meer de speler die hij bij PSV was dacht ik
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 19:07
Spelen om prijzen??? Die gasten eindigen nooit hoger dan plek 7.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 19:08
Jammer dat Ajax het nét niet gered heeft om dit talent aan zich te binden. Als ze inderdaad al méér hebben geboden dan de bedoeling is, zijn ze afhankelijk van wat er om hen heen gebeurd (achter te schermen en bemoeienissen van mede-landgenoten etc.)

Dat uiteindelijk Lainez niet komt is geen ((inter)nationale ramp), daar er bij Ajax voldoende talent EN ervaring aanwezig is om in dit, en het volgend seizoen (weer) goed voor de dag te (blijven) komen.

Sevilla mag dan wel Primera Division zijn, maar spelen meestal in/voor de Europa League. Denk dat Lainez over het hoofd heeft gezien dat Ajax wél de stap kan zetten (desnoods via een tussenweg) naar Champions League.
Een veel groter platvorm om naam te maken, lijkt me zo!

Dat Lainez óók nog eens Spaans kan blijven praten, het feit dat de Spaanse delegatie wél naar Mexico voor onderhandelingen zijn gegaan en de aanwezigheid van zijn landgenoot Guardado zijn vermoedelijk voor hem dé beslissende factoren geweest om voor Sevilla te kiezen.

Al hoewel dat geen factoren zijn voor een plaats in het basis elftal. Denk ook wel dat het voor hem een hele klus zal gaan worden om überhaupt in de hoofdmacht te komen. Bij Ajax is de kans tóch groter dat ze eerder daarvoor worden klaargestoomd en ingezet.

Als Ajax fan kan ik alleen maar zeggen, helaas .. maar ZEKER niet getreurd!

De tijd zal het Lainez gaan leren.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 19:45
Wij hebben Neres. Prima dat Lainez niet is gekomen.
Vind ik leuk
14forever +9057
vrijdag 11 januari 2019 om 19:55
Veel succes dan maar bij Betis en dat.je.mag.uit groeien tot een grote.
Vind ik leuk
RGB +1247
vrijdag 11 januari 2019 om 20:27
Lainez zegt :"Betis is een geweldige club met goede spelers. Het doel is veel prijzen winnen."

Beste Diego, Betis doet nooit mee om de prijzen, het is het lelijke broertje van Sevilla. Kampioen in 1935, beker in 1977 en 2005, dat ie alles. Naar Betis ga je niet om prijzen te winnen.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 20:28
De supporters hebben ermee te maken?hebben ze de 17 miljoen betaald?
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 20:49
dan had hij beter naar ajax toe kunnen komen die hebben de beste supporters
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 21:01
Welke prijzen bij Betis?
Vind ik leuk
hoebie60 +215
vrijdag 11 januari 2019 om 21:09
en vooral veel euros pakken
Vind ik leuk
Cada +68
vrijdag 11 januari 2019 om 22:23
Hoop dat je je benen breekt, mongool
Vind ik leuk
Starkoo +644
vrijdag 11 januari 2019 om 22:38
Wat een onzin de supporters en om de prijzen mee doen lol

Betis doet nooit mee om de prijzen lol

En de supporters doorslag gevend wat een grote onzin, bij Ajax was hij ook meer dan welkom, nu niet meer!
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 23:39
Niets Supporters !!
Die oud ...vlek.
Scouting van niets elke week gevold ..dan bouw je een band op met hem en zijn fam. Eurie,s als 18 jarige.. achja we kennen ze .. kluifje was er ook 1 van.
Nu scouten goede spelers de miljoen euri.s wie je verdiend van neres besteed de helft aan een goede speler of spelers.
Damn as. Jaar staat er veel op het spel.
Plus zomer komt er ong. 200 mill. Binnen dus wat gaan we doen ?
SHOPPE NU EN SNEL
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 23:43
.