Lainez verkiest Betis boven Ajax: De supporters hebben ermee te maken

Lainez verkiest Betis boven Ajax: "De supporters hebben ermee te maken"

Gepubliceerd: vrijdag 11 januari 2019 om 15:41vr 11-01-2019 om 15:41

Laatste update: vrijdag 11 januari 2019 om 15:42vr 11-01-2019 om 15:42

Niet Ajax, maar Real Betis is de nieuwe club van Diego Lainez. De achttienjarige Mexicaan is in zijn nopjes met zijn verhuizing naar Spanje.

Lainez arriveert zaterdag met zijn ouders en voorzitter Lorenzo Serra Ferrer in Sevilla, waar hij zijn handtekening zal zetten onder een contract tot de zomer van 2024. Het eveneens geïnteresseerde Ajax viste achter het net. "Ik wil mijn naam vestigen in Spanje", reageert de aanvaller bij TDN. "Betis is een geweldige club met goede spelers. Het doel is veel prijzen winnen."

De 'warmte' van Betis én het feit dat er met Andrés Guardado al een Mexicaan in Sevilla speelt, gaf de doorslag voor Lainez. "De supporters hebben veel te maken met mijn beslissing om voor Betis te kiezen. Het is heel mooi om te zien hoeveel mensen mij welkom heten. Iedereen weet dat Betis een geweldige club, met Guardado als één van de belangrijkste spelers."

Lees ook: 'Ajax blijft verbijsterd achter: Lainez-strijd om twee miljoen euro verloren'

Plaats een reactie

Old Star +7663
vrijdag 11 januari 2019 om 15:43
Dan had ie beter naar Ajax kunnen gaan...
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 15:47
https://www.psvinside.nl/andres-guardado-geniet-het-is-altijd-fijn-om-ajax-een-hak-te-zetten/

Zoals ik meteen al had gezegd Ajax is PSV niet en de Mexicanen hebben wel degelijk een voorkeur.

Operatie "overname Mexico" kan de prullenbak in. En jullie maar geloven dat Ajax PSV een tik kan uitdelen via een Mexicaan... hooguit lachwekkend dit!
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 15:47]
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 15:49
Doen we gewoon in NL in de competitie !
Vind ik leuk
tannat +15432
vrijdag 11 januari 2019 om 16:36
Prachtige club, Betis.
Warm en menselijk.
Vind ik leuk
Benniewies +1831
vrijdag 11 januari 2019 om 16:52
EDIT VP: reactie verwijderd
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 16:53]
Vind ik leuk
dhrwobo +35773
vrijdag 11 januari 2019 om 17:03
Wil je beneden de gordel gaan klootviolen hier Benniewies? Je weet dat er dan andersom opmerkingen gemaakt kunnen gaan worden over Nouri, de fysio, de spelers die een politieagent in elkaar hebben geslagen... en please... ga dat niet opzoeken. Als jij beneden de gordel begint hier, dan is het vragen dat anderen daar net zo kansloos in mee gaan. Doe gewoon normaal aub
Vind ik leuk
Groen +1726
vrijdag 11 januari 2019 om 17:30
Ach, wat is normaal en waar ligt de grens. Mag ik nu bijvoorbeeld een grap maken over dat jij de vooroordelen wel bevestigd door als PSV-er je focus zo duidelijk "beneden de gordel" te leggen? ;)

Ik denk dat boertje randstad de toon heeft gezet. Dollen en trashtalking kan allemaal wat mij betreft maar hij komt hier als PSV-er in een Ajax topic strak provoceren, met een link naar psvinside en zonder enige humor.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 17:55
Of je hebt gewoon geen gevoel voor humor. Dat kan ook... zoals je ziet zijn er zat mensen die er wel om kunnen lachen.

Je moet het dus vooral bij jezelf zoeken. Heeft iets met de man met een bril te maken maar ook iets met kleuren...
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 22:04]
Vind ik leuk
Caniggia +1031
vrijdag 11 januari 2019 om 23:34
Waarom zou je hier niet alles over iedereen kunnen zeggen zonder dat mensen zich aangesproken voelen. Je kunt wel voor een of andere club zijn dat is te prijzen. Maar niemand is meer dan een ander ook de grootste voetballers zijn niet meer dan het kleinste mensje.Eens een keer bij jezelf te rade gaan om te kijken of je je roze bril af moet zetten.Typ hier gewoon wat je wil en lach om wat anderen typen dan houd je het het langste vol.
Vind ik leuk
M.de jong +207
vrijdag 11 januari 2019 om 17:55
Ik weet niet wat hij met Fons bedoeld, interesseert me ook niet. Dat het jou het wat doet is duidelijk. Daar mag je iets van vinden en zeker ook tegen hem zeggen. Maar als jij het durft om over nouri een grap te maken, hoop ik op karma, omdat je toch te laf bent om je id vrij te geven. Want Nouri en zijn familie hebben niks te maken met jou verschil jegens Bennwies.
Vind ik leuk
+40 +87
vrijdag 11 januari 2019 om 18:07
Inderdaad. Over Nouri en Joden mogen geen grappen gemaakt worden. Dit vanwege de tere zieltjes.
Vind ik leuk
M.de jong +207
vrijdag 11 januari 2019 om 18:11
Grote jongen
Vind ik leuk
dhrwobo +35773
vrijdag 11 januari 2019 om 19:10
Nee omdat het gewoon respectloos is als je dat doet
Vind ik leuk
dhrwobo +35773
vrijdag 11 januari 2019 om 19:10
Volgens mij probeer ik juist te voorkomen dat daar net zo’n smakeloze opmerkingen over gemaakt worden, is het zo moeilijk om begrijpend te lezen?

Hij haalt een donker item rondom onze club naar voren (en als je m niet snapt, verdiep je er maar in), en dat is benedenste peil, en nouri neem ik als voorbeeld, omdat je ook daar kwetsende en smakeloze opmerkingen over hoort, wat net zo ongepast is. That’s all.
Vind ik leuk
M.de jong +207
vrijdag 11 januari 2019 om 20:47
Excuses zijn op zijn plaats, bij deze.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 20:17
Fons was die pedofiel die het deed met Marokkaanse kleuters in de speeltuin..
Vind ik leuk
GOAL! +502
zaterdag 12 januari 2019 om 13:24
Lul niet zo M. de Jong, hij mag geen grappen (voor zover dit grappig is) maken over Nouri, maar wel over Fons....? Selectieve verontwaardigheid?
Vind ik leuk
M.de jong +207
zaterdag 12 januari 2019 om 17:46
Dus als hij het doet mag ik het ook. Gedrag van een peuter!
Vind ik leuk
GOAL! +502
vrijdag 18 januari 2019 om 18:06
? Is deze reactie voor mij bedoeld? Jouw logica ontgaat mij totaal in deze. Vraag anders aan je ouders of ze het ff aan je uitleggen, je woont nog thuis toch?
Vind ik leuk
M.de jong +207
vrijdag 18 januari 2019 om 18:50
Als je had gelezen, dan had je gezien dat ik niet Fons kende(nu wel inmiddels) maar dat doet niks af van het feit dat je je bek over Nouri moet houden. Snap je hem nu wel pinokio?
Vind ik leuk
GOAL! +502
zaterdag 19 januari 2019 om 12:38
Waar zeg ik iets verkeerds over Nouri dan? Dan nog maak ik zelf wel uit of ik mijn bek hou. Pinokkio? Bedoel je calimero of zo? Pinokkio is weer een andere italiaan
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 20:15
Mwoa...als jij iets grappigs kan verzinnen over Noury 🤔 dan ben je minimaal net zo ziek als Fons...ironisch genoeg besmette Fons heel wat marokkaanse jongens in die speeltuin. Vind de vergelijking Fons Noury iets wat vreemd..jij bent zeker niet van de satirische programma's....anno 2019 is satire not done, is iedereen altijd maar snel beledigd..als jij die opmerking van Fons al onder de gordel vindt? 🤔
Vind ik leuk
Stranger +5816
vrijdag 11 januari 2019 om 18:14
Nee die jeugdleider van Ajax is daar werkzaam.

Schei toch uit met die onzin . Elke club heeft van die lui in zijn geledingen.
Vind ik leuk
Meljai +8
vrijdag 11 januari 2019 om 17:02
Kunnen we van jou helaas niet zeggen
Vind ik leuk
tannat +15432
vrijdag 11 januari 2019 om 17:08
Heb je daarvoor een nieuw account aangemaakt??
Dank je, dat is teveel eer!
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 20:44
Fans eh... Altijd liefde ❤
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 17:11
Guardado stelt eigen belang boven die van Lainez, en inderdaad bij Betis ben je een echte prijzen pakker🤣
Vind ik leuk
Ndg +148
vrijdag 11 januari 2019 om 17:23
Tja om nou te zeggen dat je bij Ajax een prijzenpakker bent gaat ook wat ver hoor...
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 17:28
Nee tuurlijk ze hebbben helemaal niks gewonnen dat Ajax. En kom nou niet met je kut verhaal al 4 jaar niks, want die kennen we nu wel. Lapzwans!
Vind ik leuk
Vak-T +1139
vrijdag 11 januari 2019 om 17:44
Bijna 5 dan ;-)
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 18:05
Het is heel goed mogelijk, net zoals jullie dit jaar niks kunnen hebben.;-)
Vind ik leuk
floormunges +1195
vrijdag 11 januari 2019 om 18:47
Hoe wil je het dan noemen hahahahaha koos prijsloos?
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 00:21
Toen Ajax onder de Boer 4 op een rij had hoorde je die keuterboeren uit Brabant niet, trek het je niet aan.
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 13:59
Toen zeiden ajax supporters dezelfde dingen over psv. Dat zal altijd zo blijven. beetje elkaar opfokken, mooi toch.
Vind ik leuk
Nilsinno +434
vrijdag 11 januari 2019 om 18:21
Wel actief op het hoogste Europese niveau......
Vind ik leuk
floormunges +1195
vrijdag 11 januari 2019 om 18:48
alleen nog gespeeld tegen de lamme en de blinde
Vind ik leuk
Nilsinno +434
vrijdag 11 januari 2019 om 19:14
Bayern en Benfica hele kleine clubjes inter en spurs echte Europese prijzenpakkers
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 00:24
Oh ja, Inter en de Spurs staan lager op de UEFA ranglijst dan Bayern en Benfica dus die vlieger van PSV zat in de een zwaardere poule gaat ook niet op. Altijd dat Calimero gedrag van die pedofielen club uit Eindhoven.
Vind ik leuk
Nilsinno +434
zaterdag 12 januari 2019 om 13:21
Was ook sarcastisch hè naar floormunges
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 13:23
Uiteraard, maar kon het niet onderdrukken.😎
Vind ik leuk
GOAL! +502
zaterdag 12 januari 2019 om 13:28
Ah dus pedofielen lub PSV zat niet in een zwaardere poule? Je bent een lachertje met al je onzinnige comments Mokum.
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 13:39
Kijk eens op de UEFA ranglijst zou ik zeggen maar dat komt je natuurlijk niet uit want de waarheid heeft de psv supporter een broertje dood aan.
Vind ik leuk
GOAL! +502
zaterdag 12 januari 2019 om 13:56
OK dan Ajax zat in een moeilijkere poule, heel goed gedaan om te overwinteren! Voortaan gewoon trots zijn op je eigen club ipv andere naar beneden halen om er zelf beter uit te komen. Dat heeft een club als Ajax toch niet nodig man, tja misschien sommige hier op VP wel...
Vind ik leuk
Binkie +104
vrijdag 11 januari 2019 om 19:00
Naar alle waarschijnlijkheid gaat Ajax vanaf nu bijna alles in Nederland winnen. Gewoon omdat ze dat kunnen betalen. Geen sentiment, alleen geld. Kijk maar naar Duitsland, Frankrijk Spanje en Italië. Het grote geld regeert. Spelers gaan meeliften op de centjes en alle teams kijken met lede ogen mee. Alvast veel plezier met tweede plekken.
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 00:20
Nee klopt wij zijn actief op 3 fronten jullie op 1, in de competitie is het doelsaldo gelijk maar als je even de beker en CL erbij pakt staat PSV met een straatlengte voor........met tegengoals wel te verstaan.😎
Vind ik leuk
Mad Max +551
vrijdag 11 januari 2019 om 17:31
Welke prijzen heeft Ajax de laatste jaren gepakt dan?
Vind ik leuk
floormunges +1195
vrijdag 11 januari 2019 om 18:48
Contador zou zeggen zero zero zero zero zero
Vind ik leuk
1313 +2881
vrijdag 11 januari 2019 om 23:03
Contador is dan ook heel serieus te nemen met zijn dopings gebruik. Ja leuk dat je hem al je voorbeeld ziet!
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 13:37
Toen Ajax onder de Boer 4 op een rij won en jullie derde werden waar was je toen?
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 14:03
Toen psv van 1985 tot 1989 4x kampioen werd, waar was jij toen?
Vind ik leuk
floormunges +1195
vrijdag 11 januari 2019 om 18:46
hahaha mooi deze huili huili reactie heeft gewoon gelijk wanneer tegengoal valt in de Arena kan je een stuiver horen vallen.

Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 17:13
Zozo, ook weer onder je steen vandaan. Jammer dat je laatst niet dapper genoeg was om te reageren. En hier ben je weer om uit te lokken. Sneu mannetje ben jij.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 17:25
Sommige mensen eten op tijd zodat ze midden in de nacht met een volle luier zitten zoals jij.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 17:47
Ik weet niet wat jij hebt maar ik regeer niet op jou hè.
Vind ik leuk
GOAL! +502
zaterdag 12 januari 2019 om 13:21
Al jaren favoriet team van me in Spanje :)
Vind ik leuk
Mario 1 +231
vrijdag 11 januari 2019 om 20:19
En uit eindelijk is PSV de laatste die lacht😀
Vind ik leuk
4everfcu +4135
vrijdag 11 januari 2019 om 20:33
ook niet de laatste tijd maar hou eens op om op elkaar te trollen ik lees alleen nog maar haatberichten op vp .
psv heeft gewoon een prima elftal en ajax ook en kunnen beide gewoon kampioen worden er is nog niets beslist en geen van beide heeft een beter elftal.
Vind ik leuk
RenW +2080
vrijdag 11 januari 2019 om 15:49
Ga lekker prijzen winnen in Spanje.
Enig idee welke prijzen?
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 15:51
Waarschijnlijk dezelfde prijzen als Ajax de laatste jaren.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 15:52]
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 15:56
5 uit 9 voor ons aller Ajax dit seizoen. Ajax de allergrootste club van ons land gaat weer jaren op rij prijzen pakken.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 15:57
Wat is 5 op 9?
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 15:59
Dat vroeg ik mij dus ook af... 🤔

PS: Hoogstwaarschijnlijk gewoon weer een illusie van hem.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 16:00]
Vind ik leuk
Jozef +40899
vrijdag 11 januari 2019 om 16:29
5 uit 9 is net zo voorbarig als 5x niks...
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 16:29
Ik lees 4x nix of is dat ook ietwat voorbarig voor je?
Vind ik leuk
Jozef +40899
vrijdag 11 januari 2019 om 16:32
Ik lees dat niet.

Wel lees ik hier regelmatig 5x niks en dat is voorbarig.

Lezen....
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 16:33
Nee, gezien jij het tegen mij zegt dacht ik dat je er meer mee bedoelde. Maar verder heb je gewoon gelijk hoor.
Vind ik leuk
dhrwobo +35773
vrijdag 11 januari 2019 om 17:04
5x niks is net zo voorbarig als dit jaar de titel pakken. T ken vriezen t ken dooien
Vind ik leuk
Jozef +40899
vrijdag 11 januari 2019 om 21:25
Dat zei ik...
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 06:25
Goed gezegd, in dat geval!
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 18:07
je beschrijft jezelf prima.
Ik volg even dit topic.
Jij bent stoere man achter je smartphone.
Beetje provoceren om niets. Bah
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 16:04
5e titel in 9 seizoenen voor Ajax.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 16:41
Och och, weer zo'n fanboy die de marge pakt waarbij het gunstig uitvalt voor Ajax. En zo zijn er tal van meetpunten waarbij het niet in jullie voordeel uitvalt. Maar nee, dat is weer te confronterend zeker
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 17:31
Precies dat geen wat jullie al maanden hier zeggen, al 4 jaar niks. Maar toen Ajax 4 achter elkaar kampioen werdt hadden jullie ook 4 jaar niks. Dus lekker belangerijk!
Vind ik leuk
4everfcu +4135
zaterdag 12 januari 2019 om 16:22
4 jaar niets met miljoenen meer dan de rest is idd gewoon slecht van ajax hoe je ook went of keert ajax hoort ieder jaar kampioen te worden en worden ze dat niet hebben ze gewoon gefaald.
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 18:59
Ja dat is ook een manier om het uit te leggen. Alleen met dit verschil dat we pas sinds dit seizoen wat doen met die miljoenen of beter gezegt wat mogen doen met het geld. Dus vanaf nu heb je gelijk.;-)
Vind ik leuk
4everfcu +4135
zaterdag 12 januari 2019 om 19:42
ook de seizoenen ervoor had ajax miljoenen meer dan de rest toch?
dat ajax op het geld zit kunnen de andere clubs niets aan doen en zelfs toen besteede ajax meer dan de rest.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 januari 2019 om 19:43]
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 21:12
Ik zei toch al, van nu heb je gelijk. Ajax wordt van nu ieder jaar kampioen.
Vind ik leuk
Mr.Dee +319
vrijdag 11 januari 2019 om 18:09
Inderdaad...zo kun je volgens mij ook zeggen; 10 uit 18 voor PSV
Vind ik leuk
RenW +2080
vrijdag 11 januari 2019 om 18:31
Er is maar 1 meetpunt belangrijk.
33 x, einde discussie. Uiteindelijk gaat het om de totalen.
Vind ik leuk
RenW +2080
zondag 13 januari 2019 om 11:43
Er is gelukkig maar 1 echt meetpunt!
Vind ik leuk
Sabau +1268
vrijdag 11 januari 2019 om 17:23
1 uit 2, met nog wat extra servies.
Vind ik leuk
Unknown007 +2080
vrijdag 11 januari 2019 om 16:08
Of 6 uit de laatste 20...
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 16:11
Of gewoon wederom een leugen net als de voirgaande seizoenen.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 16:36
???
Vind ik leuk
Jesper Olsen +1224
vrijdag 11 januari 2019 om 16:43
Of 0 uit de laatste 116...
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 17:04
6? Leer eens tellen. Neem dan 1-8 remember
Vind ik leuk
RenW +2080
vrijdag 11 januari 2019 om 16:00
4 x 1 en 4 x 2 beter is er niet in Nederland
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 16:03
Of 4x nix! Dat is ook geen leugen... 🤣
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 16:03]
Vind ik leuk
RenW +2080
vrijdag 11 januari 2019 om 16:04
OK als we met cijfertjes aan de gang gaan win ik het.
33 en tot ziens
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 16:05
Pfff... Hou op! Hahaha
Vind ik leuk
RenW +2080
vrijdag 11 januari 2019 om 16:07
Doe ik ook, verder gaat het namelijk niet.
Het gaat in het leven ten alle tijde om de totalen, weet je nog wel?
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 16:08
Dat klopt! Alleen gaat het in het leven voornamelijk om het hier en nu. Het verleden kan je niet veranderen maar de toekomst daarentegen...
Vind ik leuk
RenW +2080
vrijdag 11 januari 2019 om 16:11
Kom dan eerst maar op 33, dan spreken we elkaar wel weer.
Vind ik leuk
M.de jong +207
vrijdag 11 januari 2019 om 16:19
Geen slimme reactie. Hoe staat Ajax er ten opzichte van PSV erop dit seizoen? En wat kan je voorspellen qua begroting over de aankomende jaren. En nu stil pik
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 16:24
En nu stil? Je hebt mij geen woord horen zeggen...
Vind ik leuk
M.de jong +207
vrijdag 11 januari 2019 om 16:34
Precies, ga maar niet inhoudelijk erop in, want dat zou je geen goed doen
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 20:37
Wat jou goed zou doen is een lekkere kop koffie met een koekje en anders trek je toch gewoon een pils open?
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 17:20
ajax staat 2 punten achter op psv... speelt nog in europa en de beker... dus niet zo heel slecht eigelijk ten opzichte van psv dit jaar
Vind ik leuk
M.de jong +207
vrijdag 11 januari 2019 om 17:23
Dat was mijn punt richting boertje;)
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 17:36
ja denk schrijf het even voor hem op want volgens mij is die kerel nog te stom om zelf standig te kunnen poepen... iig dat idee wekt hij bij mij
Vind ik leuk
Motley +143
vrijdag 11 januari 2019 om 17:50
Dat komt zeker ook door de zware loting in de.beker. of zoals ze ook zeggen door de heel zware loting in de cl. Ze hebben wel geteld 2 punten gehaald in de cl . Zware loting of niet maar 2 punten is gewoon ronduit heel slecht. Jammer voor de punten die ze daardoor.mislopen en de kampioen van Nederland zich daardoor niet rechtstreeks plaatst voor de poulefase van de cl. Vorig jaar liet Feyenoord het helaas liggen en dit jaar psv..de beste club van Nederland is gewoon.ajax
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 20:25
Toevallig ook de tabel gezien wie de meeste UEFA punten heeft gepakt de laatste 10 jaar...maar psv is nooit een Europese club geweest..geen wereld kampioen geweest..echt een typische club van onder de rivieren..
Vind ik leuk
GOAL! +502
zaterdag 12 januari 2019 om 13:34
De beste club van Nederland is gewoon de regerend kampioen, trouwens ook gewoon eerste op de ranglijst. Spaar jullie praatjes maar voor nadat je een keer iets wint... of beter laat die praatjes helemaal gewoon maar
Vind ik leuk
M.de jong +207
zaterdag 12 januari 2019 om 18:00
Hahahahaha volgens jou selectieve criteria misschien. De UEFA ranglijst zegt toch wat anders. Daar staat dat de beste, grootste en rijkste club in Nederland 2e staat, bij de laatste 16 van de allerbeste van Europa, nog in de race voor de beker, met de meeste Europese titels, met de meeste landstitels, waardoor deze club met trots als enige van de Nederlandse competitie met 3 sterren boven de logo mag spelen. Anders nog iets?
Vind ik leuk
4everfcu +4135
zaterdag 12 januari 2019 om 16:28
dus europa is belangrijker dan de titel in eigen land? wat een onzin.
Vind ik leuk
M.de jong +207
zaterdag 12 januari 2019 om 18:16
Dat is toch persoonlijk? Met 2e worden kan je ook CL spelen
Zie ajax dit seizoen. Als je het mij zou vragen dan vind ik Europa vele malen interessanter ja . Dus liever 2e worden in Europa en 2e worden in NL, dan 1e worden in NL, en in Europa het lachertje zijn
Vind ik leuk
4everfcu +4135
zaterdag 12 januari 2019 om 19:53
dus jij wint liever niets? ik denk dat je meeste mede supporters daar anders over denken.
Vind ik leuk
M.de jong +207
zaterdag 12 januari 2019 om 19:57
Ja maar ik hoef het niet eens te zijn met hen, en andersom. Ik ben zelf naar de EL finale geweest, en ik kan je 1 ding verzekeren, die sfeer is ongelooflijk. Beter dan de huldiging van ajax, wat altijd uitloopt op ellende.
Vind ik leuk
4everfcu +4135
zaterdag 12 januari 2019 om 16:24
het gaat maar om een ding dit seizoen en dat is de titel en titel van vorig jaar of tien jaar geleden heb je niets aan het gaat om het hier en nu.
plus het gaat om de competitie niet om europees voetbal.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 12 januari 2019 om 19:54]
Vind ik leuk
RenW +2080
vrijdag 11 januari 2019 om 16:29
Trouwens deze discussie begint van jouw kant, met een verwijzing naar het verleden.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 17:19
Hier en nu. Realiteit is dat jullie met een selectie zitten opgescheept met Hendrix, Schwaab, Viergever, Angelina, Dombofries. Die gaan nooit Europees overwinteren, of prijzen pakken.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 17:26
Het feit is dat jij te jong bent om beter te weten...
Vind ik leuk
ficusje +2521
vrijdag 11 januari 2019 om 18:46
Las net dat ajax met robben bezig is,neres wil weg dus geld genoeg.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 20:31
Dat juich ik alleen maar toe. Des te meer er te lachen valt voor mij en co. Haha!
Vind ik leuk
Vak-T +1139
vrijdag 11 januari 2019 om 19:45
En nog bovenaan staan....
Vind ik leuk
ficusje +2521
vrijdag 11 januari 2019 om 20:39
Dit jaar misschien nog kampioen,maar dan is het echt over in lampengat.
Vind ik leuk
4everfcu +4135
zaterdag 12 januari 2019 om 16:26
realiteit is dat jij een troll bent en alleen maar andere clubs en spelers afzeikt.
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 17:20
Ja daggg, ik ben gewoon bezig om mijn club te verdedigen.
Vind ik leuk
4everfcu +4135
zaterdag 12 januari 2019 om 19:45
door andere spelers de grond in te schrijven die het gewoon prima doen?
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 20:07
Jou mening, Dumfries kan er niks van en Angelino word te veel opgehemeld. De nieuwe Willems en Brenet let maar op.
Vind ik leuk
4everfcu +4135
zaterdag 12 januari 2019 om 19:44
ja psv zit echt opgescheept met angelino en dumfries die de beste backs vd eredivisie zijn
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 20:06
Nee Mazroui en Tagliafico zijn aantoonbaar beter. Jou Ajax haat geeft hier de doorslag. Ajax is met haar beide backs door in 3 competities, PSV kansloos.
Vind ik leuk
Robert_b89 +462
vrijdag 11 januari 2019 om 17:31
Als je over het hier en nu gaat hebben dan praat je over dit seizoen en dan is er maar een club die nog mee doet voor alle prijzen. Heeft psv alleen maar 3 prijzen vergooid.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 17:35
Er is er maar 1 die bovenaan staat en dat is geen Ajax. Haha
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 17:35]
Vind ik leuk
Robert_b89 +462
vrijdag 11 januari 2019 om 17:39
Dat duurt niet lang meer. Geluk houd een keer op. Maarja als je ook een echtecllub bent strijd je mee op meer fronten.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 17:40]
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 17:44
Als je een echte club bent vier je kampioenschappen inplaats van ermee te dreigen zoals jullie nu al de vijfde jaar op rij doen. Een echte club heeeft de prijzen uit de jaren '70 niet nodig om te bewijzen wie ze zijn.
Vind ik leuk
ficusje +2521
vrijdag 11 januari 2019 om 20:40
Hebben wel de meeste prijzen,en zal ook zo altijd blijven.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 20:42
Nee, je moet de zaakjes nu niet verdraaien. We hadden het over transfer Robben naar Ajax. Hoe gaan de onderhandelingen? Is er al witte rook in zicht? Haha!
Vind ik leuk
ficusje +2521
vrijdag 11 januari 2019 om 21:48
Geen witte rook,heeft toch maar voor psv gekozen.jammer volgende keer beter.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 22:03
Oke, dat ging wel heel erg snel dan...
Vind ik leuk
ficusje +2521
zaterdag 12 januari 2019 om 01:40
Misschien komt hij toch.
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 13:45
Zeker weten! Net als Lainez, die kwam bijna!
Vind ik leuk
4everfcu +4135
zaterdag 12 januari 2019 om 19:47
altijd zo blijven? psv loopt anders behoorlijk in de laatste 20 jaar.
Vind ik leuk
4everfcu +4135
zaterdag 12 januari 2019 om 16:35
kijk nog een op teletext 819
Vind ik leuk
4everfcu +4135
zaterdag 12 januari 2019 om 16:31
volgens mij staat psv eerste dus hoezo drie prijzen vergooid? en de beker was geen prijs toch althans dat roepen de topclubs altijd als ze hem niet meer kunnen winnen.
Vind ik leuk
4everfcu +4135
zaterdag 12 januari 2019 om 19:55
er is ook een club die straks weer met lege handen staat verwacht ik.
Vind ik leuk
4everfcu +4135
zaterdag 12 januari 2019 om 19:58
welke drie dan?
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 18:19
Zelf begin je over al 4 jaar niks, en nu zeggen dat het gaat om het hier en nu! Je spreekt jezelf nogal tegen wanneer het je even niet uitkomt. Zoals al vermeld: 33 tot ziens.
Vind ik leuk
4everfcu +4135
zaterdag 12 januari 2019 om 20:01
nee hoor het gaat namelijk niet over prijzen uit het verleden die tellen niet het gaat om de prijzen nu en die zijn nog niet verdeeld al denken sommigen dat ze ze al gewonnen hebben.
Vind ik leuk
ficusje +2521
zondag 13 januari 2019 om 00:54
Ik zeg alleen maar dat het verschil met psv groter is dat jij denkt,europees gezien al vooruitgang,oke ligt aan de tegenstander maar toch.
Vind ik leuk
4everfcu +4135
zondag 13 januari 2019 om 04:22
en ik denk dat het niet zo is ik denk dat ajax in de poule van psv net zoveel punten had gehaald
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 16:49
Als je het helemaal goed wilt doen Ajax 70, PSV 46
Vind ik leuk
pietjo +1
vrijdag 11 januari 2019 om 17:00
Amen
Vind ik leuk
Joey_S +80
vrijdag 11 januari 2019 om 16:16
Als we eens de laatste 10 jaar erbij pakken? Welke prijzen pakte betis?
Vind ik leuk
JanTa48 +6728
vrijdag 11 januari 2019 om 17:05
Ze zijn zelfs gedegradeerd geweest en stonden op de rand van een faillissement en ik ben bang dat dit bod van 17 miljoen er 1 is uit wanhoop. Het is een heel modaal clubje die Lainez niet veel beter zal gaan maken omdat ze 9 van de 10 keer in het rechter rijtje te vinden zijn. 17 miljoen + de nodige opties is gewoon veel te veel voor een speler van 18 die zich nog bewijzen moet en dat hebben die Mexicanen heel slim uitgespeelt.
Vind ik leuk
4everfcu +4135
zaterdag 12 januari 2019 om 19:57
lekker belangrijk wat zijn de tegenstanders van betis en die van ajax in de competitie dan speelde ik liever bij betis die ook nog eens veel meer betalen.
Vind ik leuk
Sunil010 +290
vrijdag 11 januari 2019 om 17:44
Hahahahaha geweldig!!
Vind ik leuk
alaaf +1913
vrijdag 11 januari 2019 om 15:51
Ajax wint ook al jaren niks
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 15:52
Kampioenschap Secunda Division?
Vind ik leuk
Sadilek +361
vrijdag 11 januari 2019 om 16:45
Ze lullen allemaal over prijzen maar het gaat ze allemaal om geld
Vind ik leuk
1313 +2881
vrijdag 11 januari 2019 om 15:53
Ik vind het eerder lachwekkend dat je zit te wachten op dit topic, en dan als 1 van de eerste loopt te copy/paste, om dit even duidelijk te maken in een Ajax topic.


Hoe diep zit jou frustatie dan wel niet?😂😂

Over het feit "Overname Mexico" dat interesseert me eigenlijk geen ene flikker. Zie liever een team vol met Nederlanders hoor.
Lekker belangrijk joh, die Mexicaantjes. Wees er trots op dat ze voor Psv kiezen, ipv zielig lopen te doen op zo'n forum om je punt duidelijk te maken😂 dit topic is 1 min geleden gepost en 1 min later je bericht? Man man man dit gaat toch echt wel te ver hoor.....


On topic: ik mag toch hopen dat Lainez niet bedoelt dat hij "prijzen" pakken met Betis bedoelt. Dan komt hij van een koude kermis thuis denk ik.😉
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 15:57
Ten eerste weet jii het verschil niet tussen genot en frustratie. Lees onze reacties nog eens over dat zou je vooruit kunnen helpen. Haha

Ten tweede, een week of twee terug klonk je wel anders met betrekking tot Ajax en PSV in Mexico. Dat vond ik toen al best lachwekkend maar ook wel schattig als ik eerkijk mag zijn.

Wat de koude kermis betreft, daar weten jullie alles van. Het grote verschil is dat Betis geen titels verspeeld tegen Bryan Smeets en co. maar zich mag meten met absolute toppers als Messi, Modric, griezman en overige...
Vind ik leuk
1313 +2881
vrijdag 11 januari 2019 om 16:04
Als jij dit genot vind dan ben je toch wel heel diep aan het zinken hoor.😂 wat moet jij een saai leven hebben dan zeg!

En is dat zo ja? Ik denk dat jij ze ziet vliegen, en zo niet laat me die berichten maar eens zien dan. Want ik heb daar nooit met jou over gesproken😉.

En ja hij mag zich meten met zulke spelers, maar hij gaat ook flink op ze broek krijgen door diezelfde spelers. Mij maakt het niet uit hoor. Genoeg andere spelers op de wereld. Jij doet net alsof de wereld vergaat nu.😂😂
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 16:07
De wereld vergaat? En dan zeg je dat ik gefrustreerd ben. Haha

Maar bedankt! Bedankt dat jij vindt dat ik mij mag meten met zulke spelers. Hopelijk ziet iemand het die mijn brood kan betalen.

Ik heb het zeker niet slecht nu maar meer is altijd welkom natuurlijk.
Vind ik leuk
1313 +2881
vrijdag 11 januari 2019 om 16:09
Begrijpend lezen is ook een vak he, ik zeg dat jij net doet alsof de wereld vergaat.

En ja dwaal maar af in de discussie, bedankt voor deze woorden nu. Dit tekent alleen maar mijn gelijk en dat je niet meer weet waar je het moet zoeken. Ook met woorden kan je alle kanten op getikt worden. Dat is zojuist gebeurt.😂😂
Vind ik leuk
M.de jong +207
vrijdag 11 januari 2019 om 16:16
Heb je zelf ook door dat je alleen uit bent op discussie om laagdunkend over ajax te praten? On topic. Die speler heeft gewoon een keuze gemaakt tussen 2 clubs. Dat zegt niet dat in dit geval ajax minder is. Hij kiest voor Spanje, waar zijn taal wordt gesproken en waar hij een landgenoot treft. Bij Betis zal hij ook tegen goede tegenstanders spelen, waardoor hij zich misschien kan onderscheiden. Spelen om prijzen bij Betis is niet realistisch. Dit in tegenstelling tot ajax. Je zegt wel 4 jaar niks, wat ik zovaak lees hier, maar ajax speelt altijd mee om de prijzen, is het niet een finale EL dan wel elk jaar voor de titel. Dit jaar zelfs bij de laatste van de CL. Deze minnen en plussen zijn persoonlijke voorkeuren. Niet goed en niet fout, dus hou op met je geproveceer.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 16:22]
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 18:29
Het mooiste is dat hoe hij de link legt naar psv, omdat een mexicaan kiezen kan tussen betis en ajax. En dus kiest voor betis, dankzij een speler van betis! Dan komt die onnozele met de logische conclusie dat PSV groter is dan AJAX in mexico. Snap jij het nog? Bij mij is alle logica verdwenen.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 18:30]
Vind ik leuk
GOAL! +502
zaterdag 12 januari 2019 om 13:41
Hou zelf op provoceren. Boertje randstad zegt toch niet zo veel verkeerd. Lees de comments van de Ajax aanhang maar eens terug, of gewoon alleen je eigen reacties.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 16:17
Echt, omdat er een speler niet komt. Grootste lol hebben ze hier. Niemand weet wat voor speler t is.
Vind ik leuk
1313 +2881
vrijdag 11 januari 2019 om 16:25
Echt he. Bizar eigenlijk... En het dan nog 'Genot' noemen ook. Dit soort dingen vallen bij mij zeker niet onder die term.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 16:44
De volgende komt wel weer. Positief is dat je in ieder geval met dit soort bedragen kan meebieden. En ja, we zullen ook er weleens naast zitten. Shit happens!
Vind ik leuk
1313 +2881
vrijdag 11 januari 2019 om 16:52
Absoluut ja. Genoeg spelers nog over keuze zat. En idd je kan niet altijd beet hebben. Geeft ook niet, feit is wel dat we lekker bezig zijn op dit moment!

En feit is ook dat je helemaal niet zeker bent dat deze jongen gaat presteren. Betis maar in de gaten houden of hij zijn stempel kan drukken.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 17:14
Precies, wens m t allerbeste bij Betis. Hoop dat hij de juiste keuze maakt.
Vind ik leuk
1313 +2881
vrijdag 11 januari 2019 om 17:36
Indd ik ook! Hoop voor hem dat hij het waar kan maken bij Betis. En zichzelf in de kijker voetbalt.
Vind ik leuk
Meljai +8
vrijdag 11 januari 2019 om 17:05
Het zegt al genoeg over hoe velen daar in Eindhoven zijn. Zielig zootje is het met stratum die aan kop loopt.
Vind ik leuk
A.I.D.H. +167
vrijdag 11 januari 2019 om 18:55
Wat zal dat boertje overkomen als hij ooit een keer goede sex mag meemaken? Ik denk dat ie dan in ėėn stuip schiet!
Vind ik leuk
chicken +13048
vrijdag 11 januari 2019 om 16:33
Genot....het geeft alleen maar aan hoe erg die in ze broek schijt als ajax een speler probeert te halen.

Of het jammer is dat hij niet komt gaan we komende jaren merken.

Ik wens lainez veel succes met prijzen pakken bij betis;)
Vind ik leuk
1313 +2881
vrijdag 11 januari 2019 om 16:43
Ik ook, we zullen wel zien wat hij er daadwerkelijk van kan.
Vind ik leuk
jesseee +906
vrijdag 11 januari 2019 om 16:17
Je moet eerst een kans maken op een prijs voor je hem kan verspelen... dus betis verspeelt niet snel een prijs nee, die maken er heel weinig kans op...

Op de kloten krijgen van messi en co is iets anders dan meten met... dat moet je als psv supporter wel weten.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 16:18
Je spreekt jezelf tegen. Eerst maken ze geen kans vervolgens nog maar een hele kleine...

Verder zeg je eigeijk precies dat wat ik ook gezegd heb en verklaar je zijn keuze om voor Betis te kiezen helemaal zelf!

Je gaat de goede kant op. Hou dit vol zo!
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 16:22]
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 17:16
Het lijkt wel of je er nog drukker om maakt dan Ajax supporters.
Vind ik leuk
JanvdLisme +302
vrijdag 11 januari 2019 om 15:54
Sowieso is dat wedstrijdje ver pissen waar jullie allemaal constant mee bezig zijn gewoon kinderachtig en echt té kansloos. Alsof Mexicaanse voetballers een voorkeur voor een vaste club hebben. Dat standpunt is echt hilarisch en totaal niet serieus te nemen. Hou op, hou op!
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 15:59
Wanneer Psv en ajax supporters elkaar hier tegenkomen is het net een kleuterklas.
Vind ik leuk
mcmodd +25005
vrijdag 11 januari 2019 om 16:14
Henk, het zal met de stand op de ranglijst te maken hebben. De een wil omhoog, de ander wil niet naar beneden. Wat er over blijft zijn een stel kinderachtige supporters die niet op het veld, maar aan de zijlijn met elkaar een potje staan ver te pissen. Hoewel ver pissen? Daar heb je een echte leuter voor nodig en niet datgeen wat bij 5 graden al tot een centimetertje is gekrompen.
Vind ik leuk
035 +6680
vrijdag 11 januari 2019 om 18:43
Bij echte zeikerds, zoals sommigen hier, maakt het niet uit hoe groot de piemel is.😁
Vind ik leuk
mcmodd +25005
zaterdag 12 januari 2019 om 09:33
Dat zijn geen zeikerds, maar incontinenten.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 15:55
Enige land ter wereld waar PSV er beter op staat inderdaad. Koop een taart ga het vieren. Liever een Neres wat zijn rol kent dan een nieuwe vleugelspeler.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 15:56
En jullie maar geloven dat Ajax PSV een tik kan uitdelen via een Mexicaan.

Deze reactie is eerder lachwekkend. Niveautje hoor.

Ajax scout een speler als toevoeging aan de selectie, niet om een andere club een tik uit te delen.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 15:59
Noet als we van VP uit mogen gaan. Dan is dat pure bijzaak!
Vind ik leuk
Dani82 +2640
vrijdag 11 januari 2019 om 16:00
Oh jij was mij voor zie ik
Vind ik leuk
HJR +8313
vrijdag 11 januari 2019 om 15:57
Blijkt maar weer dat PSV zich drukt maakt om Ajax ;)
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 15:58
Daar zal je het mee moeten doen de komende tijd... 😂
Vind ik leuk
HJR +8313
vrijdag 11 januari 2019 om 16:11
haha, dat is altijd al zo en zal zo blijven ook ;)
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 16:17
En dat gun ik jou/jullie van harte!
Vind ik leuk
HJR +8313
vrijdag 11 januari 2019 om 19:14
Maakt mij niet zoveel uit hoor, wat ik zeg verandert toch nooit. Vind wel dat je je eigen team daar zo klein mee maakt.
Vandaag met alle plezier bij de wedstrijd van Psv geweest. En ze presteren de laatste 2 jaar beter dan Ajax, maar toch blijft Ajax de club van NL. Dat heeft grotendeels met psv's eigen supporters te maken. Die blijven maar opkijken naar Ajax. Niet alle supporters natuurlijk.
Vandaag zaten er 2 psv supporters, achter me. Hadden het alleen maar over de transfer van een Ajax speler die niet door ging (lainez).
Ik moest ze zelfs vertellen wie de 1e maakte bij Psv. Typisch voorbeeld. Dan zullen vast niet alle supporters zo zijn, maar het is zo zonde, want psv kan best de grootste van NL worden qua naam. Maar de worden daarin tegen gewerkt, door groot gedeelte van hun eigen supporters.
Vind ik leuk
4everfcu +4135
zaterdag 12 januari 2019 om 16:34
moet je eens kijken in een psv topic of een utrecht vitesse ado topic kijken daar zijn ajax supporters alleen maar bezig om andere clubs af te zeiken.
Vind ik leuk
HJR +8313
zaterdag 12 januari 2019 om 17:32
Oh zal er eens kijken ja. Zal heus overal gebeuren. Maar goed, als de één negatiefs zegt, moet de ander het ook maar doen?
Vind ik leuk
4everfcu +4135
zaterdag 12 januari 2019 om 20:05
nee maar als je met een heel leger alle clubs continu afzeikt in ieder topic kun je dit wel verwachten.
Vind ik leuk
HJR +8313
zaterdag 12 januari 2019 om 20:25
Ik denk dat het over en weer gebeurt. Helaas.... Als met Ajax slecht gaat lacht ook iedereen, die niet voor Ajax is
Vind ik leuk
4everfcu +4135
zaterdag 12 januari 2019 om 20:31
dat roepen ze echt zelf over hunzelf af lees het topic hier maar eens hoeveel haat er gespuwd word en altijd door dezelfde mensen.
ajax speelt nog om drie prijzen
tegen wie moeten jullie in europa
jullie liggen ook al uit de beker
hoeveel schalen heeft jou club
lozano is een duikelaar en wij zijn veel beter
wij worden wel ff kampioen want de rest stelt niets voor .
psv heeft alleen maar geluk
en ga zo maar door en dit zijn nog maar een paar voorbeelden die hier dagelijks meermaals terug komen.
dan krijg je vanzelf dat mensen daar op gaan reageren.
Vind ik leuk
HJR +8313
zaterdag 12 januari 2019 om 20:56
Haha ja klopt, maar wat wordt er allemaal over ajax geroepen dan? Hoeveel afgunst je daar wel niet ziet. Is precies hetzelfde hoor. Je heb bij alle clubs trollen. Enige wat werkt is er niet op reageren. Er wordtvam alle kanten geroepen en uitgelokt. Omdat nu op de Ajacieden af te schuiven, en je generaliseerd ze ook nog eens allemaal op één hoop, is erg dom en naief vam je. Ik zeg eigenlijk nooit iets verkeerd over geen enkele club. Maar dan hoor je nooit: jullie reageren altijd netjes ;). Dus tip: reageer niet op trollen vam alle clubs.
Vind ik leuk
Dani82 +2640
vrijdag 11 januari 2019 om 16:00
“Jullie maar geloven dat ajax psv een tik kan uitdelen via een mexicaan?
Waarom zouden ajacieden dat geloven?
Volgens mij wilde ajax gewoon een speler kopen, er staat nergens dat ajax psv hiermee een tik uit wilde delen.
Je reactie is pas lachwekkend en de haat straalt er vanaf.. dat je werkelijk denkt dat ajax, psv een tik uit wilde delen, door een mexicaantje proberen te kopen hahaha dan ben je echt van het niveau boertje randstad inderdaad
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 16:02
Nee, men spreekt over een overname van de Mexicaanse markt. Een kantoortje, wat billboards met de laatste aanbiedingen en klaar is Kees.

Maar hey, misschien verkoop je nog wat sjaals en shirtjes. Wie weet. 😉
Vind ik leuk
Mesut Özil +5393
vrijdag 11 januari 2019 om 16:40
Dat was de VS, vriend. Waar Ajax 10 keer zo groot is als PSV.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 16:41
En ook daar ben ik bang dat (mochten ze uberhaupt al een voorkeur hebben) PSV de bovenliggende partij is.
Haha
Vind ik leuk
Mesut Özil +5393
vrijdag 11 januari 2019 om 16:58
Wat jij denkt neemt niemand serieus. Don’t worry.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 16:59
Spreek vooral voor jezelf. 😉
Vind ik leuk
Mesut Özil +5393
vrijdag 11 januari 2019 om 17:01
En met mij nog velen.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 17:02
Dat is slechts een troost.
Vind ik leuk
Mesut Özil +5393
vrijdag 11 januari 2019 om 17:04
Troost heb ik niet nodig met 5 titels in 9 jaar.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 16:14
Omdat er 1 niet komt is er een zogenaamde operatie verloren volgens jou.Je doet net of dit de enige speler is in de wereld.Dan komt er wel weer een andere. Voorlopig is er al weer een Argentijn bijgekomen.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 16:20
Niet de eerste noch de laatste Argentijn die erbij is gekomen.
Vind ik leuk
Mesut Özil +5393
vrijdag 11 januari 2019 om 16:41
Liever die Argentijn dan Ni(c)ks Geenprijzengever😂 Transfervrij bij Ajax vandaan, PSV pakt de afdankertjes van Ajax. En dat zal altijd zo blijven.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 16:43
Nee, PSV maakt van een mislukte Ajacied een kampioen.

Ik kan er weel meer opnoemen en dan hoef ik niet eens terug naar de jaren '70. Snap je 'm?

Vind ik leuk
Mesut Özil +5393
vrijdag 11 januari 2019 om 16:59
Is Viergever kampioen? Nee.
Vind ik leuk
Iggy +4100
vrijdag 11 januari 2019 om 17:08
Ach jochie toch!
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 16:42
Nee, wat is t probleem dan eigenlijk?
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 16:44
Wat dat betreft ben ik niet bevoegd om je verder te helpen. Sorry!
Vind ik leuk
jochempje +3687
vrijdag 11 januari 2019 om 16:14
Ach ja, het blijkt wel weer dat PSVers het meest kansloos van allemaal zijn. Als je je daar al druk over moet maken.. man man man.

Deze speler in de eredivisie had voor elke Nederlandse club goed geweest. Ook voor psv. Maar goed, kortzichtige mensen zoals jij zullen dat nooit toegeven. Gefeliciteerd met het bespelen van jezelf.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 16:19
Dank je wel, jij ook!
Vind ik leuk
Gerro +7936
vrijdag 11 januari 2019 om 16:21
Ach de historie wijst uit dat daar niet de allerbeste spelers vandaan komen daarvoor moet je in zuid amerika toch echt in Brazilië of Argentinië zijn. Maar goed deze jongen zal geen kampioen worden met dit Real Betis en ook vrijwel zeker geen CL gaan spelen dus staat ie ook nog eens flink uit zijn nek te lullen.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 16:23
Hoeveel pareltjes uit Argentinie en Brazilie heeft jullie schirt al eens gedragen?

Vind ik leuk
Gerro +7936
vrijdag 11 januari 2019 om 17:45
Blijkbaar heb je al een tijdje Ajax niet gevolgd.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 17:46
Nooit gedaan ook!
Vind ik leuk
Gerro +7936
vrijdag 11 januari 2019 om 18:48
Dan moet je ook gewoon je mond houden als je niet weet waarover je het heb.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 20:30
Nee, de reden waarom jij zou willen dat ik mijn mond hou is omdat mijn uitspraken je ergeren. Je bent het niet met mij eens en/of ziet het anders.

En dat mag. Haha
Vind ik leuk
Gerro +7936
vrijdag 11 januari 2019 om 20:37
Nee hoor dat valt mee alleen ken jij dus de pareltjes uit Amsterdam.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 20:39
Wat jij niet begrijpt is dat ik slechts een vraag stelde. Ik heb nu een aantal reacties van je gehad maar nog geen antwoord op mijn vraag.


Wel zeg je doodleuk dat ik maar beter nits kan zeggen omdat ik blijkbaar niet weet waar ik over praat.

Ter jouw informatie, ik ken jullie pareltjes best goed. Ik heb niet onder een steen gelegen.
Vind ik leuk
Gerro +7936
vrijdag 11 januari 2019 om 23:54
Welke pareltjes was toch de vraag.

Volgens mij hebben Neres en Tagliafico een Ajax shirt aan en doen het uitstekend daarnaast droeg Santos het Ajax shirt die was even daarvoor nog wereldkampioen geworden met de goddelijke kanaries is je vraag zo beantwoord.

Maar je kent onze pareltjes dus wel dis toch stiekum naar Ajax gekeken ja een echte voetballiefhebber kan dat niet laten. Ga zo door zou ik zeggen dan heb je door de weeks ook wat te doen op CL avonden.
Vind ik leuk
Paul1982 +11946
vrijdag 11 januari 2019 om 18:58
Wat is een schirt?
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 20:26
Geen idee...
Vind ik leuk
Paul1982 +11946
vrijdag 11 januari 2019 om 16:25
Jouw suggestie dat Ajax een speler gaat kopen om Mexico over te nemen vind ik nog lachwekkender
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 16:28
Het leuskte is...

Het is mijn suggestie helemaal niet! 😂
Vind ik leuk
Paul1982 +11946
vrijdag 11 januari 2019 om 18:57
Wiens suggestie het ook is, het is lachwekkend
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 20:27
Dat zeg ik toch ook... 🤣
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 16:27
Gewoon zielig dit commentaar van jou (kind)!
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 16:27
Jij leeft waarschijnlijk nog in 2013...
Vind ik leuk
Wilex +2111
vrijdag 11 januari 2019 om 16:36
Nou gefeliciteerd
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 16:38
Thx man!
Vind ik leuk
Mesut Özil +5393
vrijdag 11 januari 2019 om 16:36
Zelfs Guardado heeft die intense jaloezie richting Ajax, die jongen heeft maar een paar jaar voor PSV gespeeld🤣😂 Treurig wat een paar jaar PSV met je kan doen.

En oh ja, na één mislukte Mexicaanse transfer is het natuurlijk zeker dat er nooit een Mexicaan naar komt🤦🏻‍♂️ Triest mannetje ben je toch.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 16:38
Guardado en jaloezie? Zelfs JIJ weet wel beter...

Andres is een kampioen.
Vind ik leuk
Mesut Özil +5393
vrijdag 11 januari 2019 om 16:58
Je bedoelt die paar keer met PSV? Verder bij elke noemswaardige club mislukt. Valencia, Leverkusen komen ze nu nog bij van het lachen.
Vind ik leuk
3Bier +11547
vrijdag 11 januari 2019 om 16:36
Opgelucht?
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 16:37
Ja, doe er maar 4 nu je toch bezig bent!
Vind ik leuk
3Bier +11547
vrijdag 11 januari 2019 om 19:42
Lekker man
Vind ik leuk
JanTa48 +6728
vrijdag 11 januari 2019 om 16:41
Dit tik komt er toch wel, is het niet met Lainez die overboden is door Betis dan is het wel met Neres.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 16:42
Neres? Haha
Vind ik leuk
Jesper Olsen +1224
vrijdag 11 januari 2019 om 16:41
Het is van een eierdopgehalte, niet tekort.

De belangstelling van Ajax voor Lainez op PSV betrekken, wat een kleutertalk. Inderdaad lachwekkend!
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 16:45
Het zijn mijn woorden niet...
Vind ik leuk
Jesper Olsen +1224
vrijdag 11 januari 2019 om 16:50
Toch wel...jij gaat helemaal mee in de frustratie. Lachwekkend!
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 16:54
Wederom het woord frustratie. Wat voor jou frustrerend is, hoeft het voor mij niet te zijn.

Daar al eens over nagedacht? Haha
Vind ik leuk
G.Kopf +3213
vrijdag 11 januari 2019 om 16:44
Wat brabbel jij allemaal zeg.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 16:45
Weet je wat lachwekkend is dat grote bakkes van die Brabanders.
Denken dat ze heel wat zijn met dat provincie clubje.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 16:46
Wat ik persoonlijk veel leuker vind zijn die goedkope praatjes van jou en je medesupportertjes.

Geld hier, geld daar maar als we over prijzen praten moeten we terug naar het jaar...
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 16:54
Aan dat stront geluk van PSV komt dit jaar een eind .
En hopelijk ook aan die grote snuit van jullie.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 16:56
#Failll 😂
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 16:57]
Vind ik leuk
Iggy +4100
vrijdag 11 januari 2019 om 17:11
Ajax heeft nog altijd veel prijzen dan jouw clubje en dat zal altijd zo blijven. Deal with it!
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 17:14
Zonder Iggy was deze hele discussie kansloos inderdaad...
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 17:34
haha idd humor van de week nog ene hele maal aan flippen en schelden geef je hem netjes je adres gaan ze het er op gooie dat het nep kan zijn 🤣🤣🤣 zou mooi zijn als brabant ooit weg gaat bij nederland 😇😇 alleen jammer dat ik dan elke keer langs fe douna moet als ik van limburg na amsterdam ga
Vind ik leuk
AFCA_Scooby +1353
vrijdag 11 januari 2019 om 16:46
Dat ajax psv een tik kan uitgeven door een mexicaan te halen? Dat maak je er zelf van. Weer zwaar calimero.
Je bloed zal vast koken zodra je het woordje Ajax ziet staan.
"moet met haat en afgunst reageren zodat ik aandacht krijg waarom staat Ajax nou telkens in de spotlight aaaaaaaargh"
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 16:47
Volgens mij zit er in jouw reactie meer frustratie dan in al mijn reacties bijelkaar. Haha
Vind ik leuk
AFCA_Scooby +1353
vrijdag 11 januari 2019 om 18:13
lees mijn comment is opnieuw en die van jou, gaat tegen de logica in.🤙😂
Vind ik leuk
Voetbalfan +1750
vrijdag 11 januari 2019 om 16:59
@Boertje Randstad
Maak je niet zo druk joh.
Denk je nou werkelijk dat Ajax Lainez wilde halen om PSV een hak te zetten?
Dat zou wel het domste zijn om te doen, je haalt een speler op basis van zijn kwaliteiten en niet perse uit Mexico omdat PSV daar toevallig successen had.
Wat mij betreft komt een speler uit Zimbabwe, dat maakt mij helemaal niet uit, zolang hij maar van toegevoegde waarde is!
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 17:01
Eens. Maar dan moet je de reacties van je medesuppotertjes van een week tot twee geleden eens teruglezen. Haha.

Daar reageer ik tenslotte op!
Vind ik leuk
Voetbalfan +1750
vrijdag 11 januari 2019 om 17:08
Die heb ik ook wel gelezen, dat zijn Ajax-fans die er niet over kunnen dat PSV de laatste seizoenen wat vaker kampioen is geworden en Ajax helemaal geen één keer.
Ja soms zat er wat mazzel bij maar wie na 34 wedstrijden bovenaan staat is terecht kampioen en daar heb je als fan mee te dealen.
Die Ajax-fans dachten, zo nu kunnen we lekker PSV uitlachen door Lainez uit "hun Mexico" te halen.
Diegenen die dat zeiden zitten gewoon met hunzelf in de knoei en zijn enorm gefrustreerd dat er al 4 seizoenen oprij niets is gewonnen.
Ik vind het jammer dat Lainez niet is gekomen, maar de RvC gaf toestemming om tot 15 miljoen euro te gaan en Overmars heeft zich daar aan te houden.
Het is ook lachwekkend dat Ajax anderhalf jaar bezig is en Real Betis het in een aantal weken rond krijgt.
Vind ik leuk
Meljai +8
vrijdag 11 januari 2019 om 17:03
Daarmee vat je dus al samen hoe zielig ze in Eindhoven zijn haha. Stelletje calimeros
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 17:04
Echt goed van jou zeg, jij had het al gezegd. Knap man.

En overschat je het niet een beetje, Ajax Wil PSV een tik uitdelen via een Mexicaan?!? Die aanname is pas echt lachwekkend. En dat je zoveel opgeluchte likes krijgt is nog lachwekkender.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 17:17
De reden waarom mensen het liken is omdat zij nu eenmaals over voldoende capaciteit beschikken om te weten waar mijn uitspraak vandaan komt.

Een kleine tip; ga een week tot twee terug in de tijd en lees de reacties van je mede supportertjes terug m.b.t. PSV, Ajax, Mexico en het aantrekken van Lainez.

Als het goed is snap je het dan allemaal wat beter...
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 17:18
En daar ga jij dan je gram over halen. Goh, dat maakt jou een stuk beter dan of niet?
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 17:10
Dan is Guardado een behoorlijke hypocriete klootzak, hij bepaalt waar een 18 jarige talent gaat spelen als Ajax belangstelling heeft. Stelt eigen belang boven die van Lainez, eerst hoopte ik nog dat Lainez het zou maken bij Betis maar nu dat hij faalt.

Prijzen winnen met Betis, tsja🤔
Vind ik leuk
Mad Max +551
vrijdag 11 januari 2019 om 17:29
Andres zal altijd PSV te hulp schieten.
Vind ik leuk
AllAdIn +20774
vrijdag 11 januari 2019 om 18:01
Makkelijk praten achteraf..
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 18:07
Altijd beter dan dat kletskoek van menig Ajacied hier, vooraf... 😂
Vind ik leuk
AllAdIn +20774
vrijdag 11 januari 2019 om 18:20
Kletskoek gaat over en weer, de vraag is, ga je mee in dat kinderachtige gedoe?
Vind ik leuk
Nilsinno +434
vrijdag 11 januari 2019 om 18:20
Nee hoor is gewoon een geldkwestie waarschijnlijk hoogste bieder maar denk sportief niet de verstandigste keuze
Vind ik leuk
Rondebal +717
vrijdag 11 januari 2019 om 18:36
Ik krig steeds meer hekel aanie 'warme' club psv
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 20:24
Dat weet ik toch allang pikkie! Haha
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 19:07
Gewoon ff het dubbele bieden op die Mexicaanse verdediger die pisvee wil hebben. Dat is pas een tik geven
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 19:10
Wat een onzin. Omdat 1 speler niet kiest voor Ajax moet het de prullenbak in. Dat is pas lachwekkend.
Vind ik leuk
HupHolland +3242
vrijdag 11 januari 2019 om 21:40
Jeetje man. Alsof er ook maar 1 professionele buitenslandse voetballer zich bezig zou houden met de rivaliteit tussen Ajax en PSV. Echt niet dus. Ze kijken gewoon welke club het beste perspectief biedt.
Vind ik leuk
Coach 101 +287
vrijdag 11 januari 2019 om 15:48
Was voor zijn ontwikkeling ook beter geweest.
De opmerkingen van hem kun je ook met een korrel zout nemen.
Eerst wou hij alleen maar naar Ajax en nu zou hij zich in een dag of 2 zo flink in Betis verdiept hebben dat het daar allemaal geweldig is, dat gaat er bij mij niet in.
Vind ik leuk
mcmodd +25005
vrijdag 11 januari 2019 om 15:55
Coach, dat hij alleen maar naar Ajax wilde is niet waar. Dat is opgeklopt hier, door VP en andere media en verder opgepoetst door supporters hier. Je weet pas echt waar een speler heengaat als een speler gekozen heeft. Blijkbaar werd hier voor Betis gekozen, het zij zo.
Vind ik leuk
1313 +2881
vrijdag 11 januari 2019 om 15:57
Blijkbaar heeft Betis toch nog wat miljoentjes extra geboden. Daar weten ze in Mexico wel raad mee hoor.😉
Vind ik leuk
mcmodd +25005
vrijdag 11 januari 2019 om 16:06
Dat blijkt dus nergens uit. En ze zouden wel gek zijn, als Lainez sowieso al wil komen gaan ze niet nog extra geld bieden.
Vind ik leuk
1313 +2881
vrijdag 11 januari 2019 om 16:11
Niet? In het bericht van vanochtend staat toch echt dat Betis een paar miljoen meer heeft geboden hoor.
Vind ik leuk
mcmodd +25005
vrijdag 11 januari 2019 om 16:16
Wel, dat mag je dan snel vergeten. Het is gewoon niet waar.
Vind ik leuk
jesseee +906
vrijdag 11 januari 2019 om 16:22
Oh dus je zat aan tafel bij alle onderhandelingen? Of roep je maar wat? Je bent zo overtuigt dat je ik haast ga denken dat je zakenwaarnemer van lainz bent
Vind ik leuk
mcmodd +25005
vrijdag 11 januari 2019 om 16:33
Jij zat toch ook niet aan tafel? Van wat wordt gepubliceerd is 95 procent niet waar of uit zijn verband gerukt. Dat neem ik helemaal niet voor waar aan. Pas als morgen die handtekening in Sevilla is gezet weet je zeker dat hij niet naar Ajax komt en welke prijs Sevilla werkelijk betaalt? Zolang ook clubs belasting moeten betalen kan dat, zowel in Mexico als in Spanje twee kanten op. En is het belangrijk? Nee toch? Als Sevilla meer betaalt (stel, want dat kan ook) heeft Ajax het er kennelijk niet voor over gehad, ja dan komen ze zeker niet. Je moet natuurlijk wel de gestelde prijs betalen. Intussen heeft iedereen al geroepen dat Lainez komt, en dat is dus wel bewezen.
Vind ik leuk
1313 +2881
vrijdag 11 januari 2019 om 16:29
Achja daar zal de komende tijd vast wel meer over naar buiten komen.😜
Vind ik leuk
mcmodd +25005
vrijdag 11 januari 2019 om 16:34
Vast niet 🤣
Vind ik leuk
1313 +2881
vrijdag 11 januari 2019 om 16:39
Oke prima, kan me eigenlijk ook niet zoveel schelen.
Vind ik leuk
frhoi +1344
vrijdag 11 januari 2019 om 15:49
Laatste tijd wint ajax ook geen prijzen.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 15:50
Wat zou Mark hem dan verteld hebben ! Hoj heeft hem iig niet kunnen overtuigen.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 15:51
.........Doel is om veel prijzen te winnen
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 15:56
Dat geld uit Sevilla krijgen ze nooit.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 16:07
Ik ben geen ajacied........maar voor prijzen naar Betis hahahahahaah
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 16:37
Om uitgefloten te worden? haha heerlijk om te lezen dat de supporters de doorslag gaven. Voel je vooral niet aangesproken! Of wel..? Haha hooligans.
Vind ik leuk
Dorzon +4432
vrijdag 11 januari 2019 om 16:40
Sjakie hoopt dat betis degradeert
Vind ik leuk
PinPelado +1981
vrijdag 11 januari 2019 om 19:26
Nee, hij had het over de warmte van de club ;) juist dat wat er bij Ajax ontbreekt volgens de kenners. Don’T shoot the messenger.
Vind ik leuk
casperdk +386
vrijdag 11 januari 2019 om 15:43
Ik vond het al lang duren tot het volgende topic over Lainez er was, maar gelukkig :)
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 15:55
Kan het mis hebben maar volgens mij heb ik vandaag nog geen Frenkie nieuws gezien. Is Lainez nu echt belangrijker voor VP dan onze verlosser.
Vind ik leuk
casperdk +386
vrijdag 11 januari 2019 om 16:03
Nog even volhouden, er komt vast nog wel een topic over hem!
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 15:44
Weet ie wel dat ie niet naar Sevilla gaat maar naar Real Betis?
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 15:47
Ja wanneer Guardado nog in de basis staat ga je daar geen prijzen winnen in Spanje. 😎
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 16:16]
Vind ik leuk
ReneAjax +7552
vrijdag 11 januari 2019 om 16:01
Toch wel knap dat die Guardado het lukt om tussen de 14 en 17 miljoen euro bij de directie van Real Betis los te peuteren. De op twee na grootste aankoop ooit van Betis. En dat voor een jongetje van 18 jaar, die door transfermarkt is geschat op een waarde van 1,5 miljoen euro. Wordt het weer een gevalletje Odegaard ?
Vind ik leuk
Vamos7 +7391
vrijdag 11 januari 2019 om 16:32
Typisch Ajax fans er voor roepen dat hij beter is dan Lozano nou hij niet naar jullie clubke komt kan die er opeens niets meer van haha...
Vind ik leuk
ReneAjax +7552
vrijdag 11 januari 2019 om 16:40
Typisch PSV-fans die de waarheid verdraaien en zelf leugens vertellen.
Waar had ik geroepen dat Lainez beter is dan Lozano en waar schrijf ik dat hij er niets meer van kan ?
Lainez heeft meer talent en potentie dan Lozano, maar of dat er nu ooit nog uit zal komen, nu hij voor Betis heeft gekozen is nog maar de vraag. Voorlopig blijft 15 miljoen veel geld voor een 18 jarige speler die nog niets heeft laten zien en het blijft nog maar de vraag of je dat er ooit uit zal halen, zeker voor Betis.
Vind ik leuk
Mesut Özil +5393
vrijdag 11 januari 2019 om 16:43
Dat zegt niemand, het is echter wel een risico.
Vind ik leuk
Koalabeer +473
vrijdag 11 januari 2019 om 15:47
Real Betis is in Sevilla.....
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 15:49
Daarom zegt hij het ook....
Vind ik leuk
Sytz +3790
vrijdag 11 januari 2019 om 15:49
Mooie stad toch? ;)
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 15:50]
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 15:53
Ben er niet geweest maar het zal best een mooie stad wezen, Amsterdam is mooier
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 15:44
Gelul, Ajax heeft een veel betere naam in Europa dan betis...
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 15:45
Betis heeft geen naam in Europa
Vind ik leuk
Coach 101 +287
vrijdag 11 januari 2019 om 15:50
Wie is Betis?
Vind ik leuk
Sytz +3790
vrijdag 11 januari 2019 om 15:51
Betis maakt een goede ontwikkeling door. Financieel veel daadkracht en een aantal goede kwalitatieve spelers aangetrokken.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 16:00
En die veel mindere naam gaat met de speler er van door. Dan moet je wel een erg onaantrekkelijk aanbod hebben neergelegd. Zelf denk ik dat het ging om eerst een half jaar in het 2e spelen. Om te wennen aan het systeem. En daar zou ik ook op afkappen. Maar dit is speculatie, dus niet te serieus nemen.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 16:18
Het gaat niet om de naam, het draait er alleen maar om of deze speler genoeg speelminuten krijgt ! Wanneer hij een basisplek weet te veroveren heeft hij gewoon een goede keus gemaakt, wanneer hij op de bank belandt heeft hij een héle mooie kans laten liggen.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 15:44
Ik heb een hele nare nasmaak bij dit verhaal

Kut Guardado naait ons nog een keer terwijl hij al bij PSV weg is
Vind ik leuk
Dirkiedirk +152
vrijdag 11 januari 2019 om 15:46
dat kan je guardado en PSV toch niet kwalijk nemen? hij wilde blijkbaar om de titel in de segunda division spelen i.p.v. om de Nederlandse titel en beker en Europees voetbal
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 15:53
Zo erg is het nog niet, Real Betis staat nu 6e in de primera division

Prachtig land, prachtig klimaat, Spaans sprekend

Ik snap het wel, maar hij had CL kunnen spelen tegen Real Madrid
Vind ik leuk
Dionisius +98
vrijdag 11 januari 2019 om 16:07
true, maar nu speelt die daar tegen in de competitie ;)
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 16:12
Eitje voor Betis ;-)
Vind ik leuk
Dionisius +98
vrijdag 11 januari 2019 om 17:18
Zou zomaar kunnen, in de competitie is er voor Real niet veel eer meer te behalen. In de CL des te meer, dus ondanks dat ze niet in vorm zijn kan Ajax hun borst nat maken.
Vind ik leuk
SimonSays +6389
vrijdag 11 januari 2019 om 15:48
Mi amigo Guardado ;)
Vind ik leuk
Coach 101 +287
vrijdag 11 januari 2019 om 15:51
Puta Guardado 😆👍
Vind ik leuk
Vamos7 +7391
vrijdag 11 januari 2019 om 15:57
Guardado Ajax pesten wat een baas/
Vind ik leuk
ENSTN-FULB +536
vrijdag 11 januari 2019 om 16:11
Andrés Guardado es el PSV así que a él le gustan los niños pequeños. Bienvenido Lainez.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 16:12
Was je zó bang dat hij naar Ajax zou gaan? Droevig deze reactie.
Vind ik leuk
Dirkiedirk +152
vrijdag 11 januari 2019 om 15:44
veel prijzen winnen en Betis in dezelfde zin. blijkbaar volgt hij geen Europees voetbal.
Vind ik leuk
Degier +815
vrijdag 11 januari 2019 om 15:51
Laatste keer dat een Eredivisie club een Europese prijs won, heeft hij ook niet bewust meegemaakt.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 15:53
Dat snappen ze niet in Mexico en dat heeft Guardado hem ook niet verteld

Slim..
Vind ik leuk
rexxo +5598
vrijdag 11 januari 2019 om 15:44
Gewoon je verlies nemen en doorgaan Ajax en fans.

Ik denk dat deze jongen geen idee heeft hoe de verhoudingen liggen in het Spaanse voetbal.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 15:54]
Vind ik leuk
Leozao +6094
vrijdag 11 januari 2019 om 15:51
Gewoon weer goede Brazilianen halen zoals Maxwell en Neres. (By the way: net gisteren terug uit Brasil: wat is het hier klote weer)
Vind ik leuk
rexxo +5598
vrijdag 11 januari 2019 om 16:03
Maxwell speelde geeneens in het 1e van Cruzeiro wat ik nog weet.
Misschien weer een idee om bij jeugdwedstrijden te gaan scouten.

Alhoewel je daar tegenwoordig volgens mij ook heel veel andere scouts zult zien.
Vind ik leuk
Leozao +6094
vrijdag 11 januari 2019 om 16:06
Copa Amsterdam
Vind ik leuk
rexxo +5598
vrijdag 11 januari 2019 om 16:36
Een kenner 👍
Of heb je stiekem zitten googelen? 😁

Ik weet dat het nu anders heet en eerlijk gezegd de laatste edities niet gevolgd. Een ideale manier om te scouten in je achtertuin.
Vind ik leuk
Leozao +6094
zaterdag 12 januari 2019 om 19:14
Aantal jaar gelden waren we op de Copa Amsterdam. Mijn zoon en mijn neefje (beiden Braziliaan) gingen om handtekeningen van de Cruzeiro spelers. De rest van de Zaterdag en Zondag zaten de spelers van Cruzeiro bij ons op de tribune. Prachtgasten.
Vind ik leuk
Degier +815
vrijdag 11 januari 2019 om 15:53
Want in Mexico hebben ze geen tv en internet? Ik vermoed dat hij gewoon wat meer Euro's vangt, dan bij Ajax.
Vind ik leuk
Bo3007 +351
vrijdag 11 januari 2019 om 16:21
Precies, maar die kan slecht zeggen dat die niet gaat spelen voor prijzen maar alleen voor geld en het weer. Dan maar een beetje de supporters paaien.
Vind ik leuk
ReneAjax +7552
vrijdag 11 januari 2019 om 15:45
"Het doel is veel prijzen winnen"
Ja, dat hebben ze in het verleden niet bepaald gedaan.
Vind ik leuk
Leedz +7178
vrijdag 11 januari 2019 om 15:46
Welke prijzen vallen er voor Betis te winnen? Eens in de zoveel tijd een EL finale spelen thats it
Vind ik leuk
Dirkiedirk +152
vrijdag 11 januari 2019 om 15:49
ze hebben nog nooit een Europese finale gespeeld voor zover ik het kan zien.
Vind ik leuk
Leedz +7178
vrijdag 11 januari 2019 om 16:00
Je hebt helemaal gelijk, ik dacht aan die kwartfinale tegen Sevilla van een paar jaar geleden...

zo kan je zien dat het al een opmerkelijke prestatie was dat zij zover in het toernooi geraakt zijn dat ik denk dat zij een finale speelde
Vind ik leuk
companen +1642
vrijdag 11 januari 2019 om 16:00
Dat is Sevilla de stadsgenoot! Maar 5 keer winnaar van de EL in 13 jaar! Kunnen de Nederlandse clubs alleen maar van dromen.
Vind ik leuk
Leedz +7178
vrijdag 11 januari 2019 om 16:01
Zie mijn reactie op Dirkiedirk
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 15:47
De dag dat Betis prijzen gaat winnen....

Waarschijnlijk wordt Feyenoord nog eerder kampioen dan dat Betis prijzen gaat winnen.
Vind ik leuk
Smithsonian +37613
vrijdag 11 januari 2019 om 15:47
Betis is een geweldige club met goede spelers. Het doel is veel prijzen winnen."

Hahaha, gek.

Ook al heeft ajax al 4 jaa rgeen prijs meer gepakt is de kans daarop wel groter dan bij betis.

Vind ik leuk
stratumseind +185938
vrijdag 11 januari 2019 om 16:26
ook nul dus.....
Vind ik leuk
Smithsonian +37613
vrijdag 11 januari 2019 om 16:27
Zie ajax wel sneller een prijs pakken dan betis strat.
Vind ik leuk
stratumseind +185938
vrijdag 11 januari 2019 om 16:30
de fair play prijs dan?
Vind ik leuk
Smithsonian +37613
vrijdag 11 januari 2019 om 16:31
Financial fair play prijs ja haha.
Vind ik leuk
Malaga036 +380
vrijdag 11 januari 2019 om 15:48
Prijzen winnen.. was dan naar Malaga gegaan mexicaanse gek! Dat Betis wint al jaaaaaaren niks! Malaga pakt tenminste straks nog de Segunda Division.. -.-
Vind ik leuk
Dirkiedirk +152
vrijdag 11 januari 2019 om 15:50
betis ook over 3 jaar ;-)
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 15:48
Schei toch uit
Vind ik leuk
Twiniepsv +111
vrijdag 11 januari 2019 om 15:49
Dan moet je inderdaad niet voor Ajax kiezen goede keus
Vind ik leuk
SimonSays +6389
vrijdag 11 januari 2019 om 15:51
Ajacieden over prijzen winnen. De afgelopen jaren valt er bij jullie ook bijzonder weinig te winnen.

Hoe lang zal hij bij Betis spelen alvorens naar een grotere club te verkassen, 2 jaar maximaal? Frenkie wilde een paar jaar geleden ook naar Ajax om voor de prijzen te spelen, dan wordt dit seizoen do or die.

Edit: Natuurlijk is bij Ajax de kans op prijzen veel groter dan Betis. Ik bedoel alleen maar te zeggen, dat hij voor de echte prijzen beter naar PSV kon gaan 😜
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 15:54]
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 15:59
Slechts drie titels in 10 seizoenen. Nee In Eindhoven zijn het ultieme prijzenpakkers 😂
Vind ik leuk
Mesut Özil +5393
vrijdag 11 januari 2019 om 16:46
Spelers kijken wel verder dan vier jaar en zien ook dat van die vier jaar het 2 keer erg close was. Ajax is nog steeds een enorme club in de wereld, dat verandert 4 jaar niks aan.

Plus: heeft Betis ooit een prijs gewonnen?
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 15:52
Dit is echt een geweldige zet van onze Mexicaanse vriend .ben benieuwd wat hij laat zien bij Betis. Maar je ziet nu wel wie er in Mexico wat te zeggen heeft .PSV is daar aan de macht
Vind ik leuk
1313 +2881
vrijdag 11 januari 2019 om 16:20
Leuk dat je zoveel waarde hecht aan Mexico. Dit betekent dus dat Ajax aan de macht is in Nederland? Prima reactie van je hoor. Laat Psv maar in Mexico aan de macht zijn idd.
Vind ik leuk
Mesut Özil +5393
vrijdag 11 januari 2019 om 16:46
Guardado = PSV?🤦🏻‍♂️😂
Vind ik leuk
M.de jong +207
vrijdag 11 januari 2019 om 16:46
Serieus, psv is daar aan de macht? Zeg me aub dat je nie t ouder bent dan 5. Whahaha
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 17:40
mmm dacht de drugs kartels... nooit gedacht dat psv daar een rol in zou hebben... bedoel is maar een voetbalclubje uit een boeren gat ik brabant 😂😂😂
Vind ik leuk
MojoRisin +13506
vrijdag 11 januari 2019 om 15:53
Haha, sorry hoor maar dan ben je wel een beetje een slijmbal..
Maar goed, eigen keuze..
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 15:53
Lekker hoor gaan spelen bij een club die niets wint en carrière naar de donder door foute beslissing , hij komt er nog wel achter wie er de beste is !
Vind ik leuk
Jopi1982 +775
vrijdag 11 januari 2019 om 15:53
Zure reacties zeg! Betis heeft de troeven goed ingezet, zijn naar Mexico gegaan en hebben hun Mexicaanse bepalende speler ingezet, paar miljoen er bij en ajax is kansloos, zit je dan een beetje te roeptoeteren van af "de toekomst" zou zeggen leer ervan uithuilen en volgende keer beter
Vind ik leuk
Vamos7 +7391
vrijdag 11 januari 2019 om 15:55
Als het niet PSV is dat Ajax naar de titelstrijd dwarsboomt, doet onze Held amigo Guardado het, wat een baas held.
Vind ik leuk
WilcoS64 +2276
vrijdag 11 januari 2019 om 15:59
Guardado is een vieze schopper.
Vind ik leuk
Vamos7 +7391
vrijdag 11 januari 2019 om 16:00
Doet pijn zo te zien.
Vind ik leuk
WilcoS64 +2276
vrijdag 11 januari 2019 om 16:06
Nee, ik zeg alleen dat het een smeerlap is, denk even terug aan die wedstrijd tegen Ajax toen hij El Ghazi uit de wedstrijd schopte.
Vind ik leuk
stratumseind +185938
vrijdag 11 januari 2019 om 16:07
EL ghazi?
Wees blij man ,die kon er geen klote van
Vind ik leuk
Quareck +7223
vrijdag 11 januari 2019 om 16:36
Je zou als supporter blij moeten zijn als ze die na 20 seconden uit de wedstrijd schoppen
Vind ik leuk
stratumseind +185938
vrijdag 11 januari 2019 om 16:53
juist, mijn idee
Vind ik leuk
Vamos7 +7391
vrijdag 11 januari 2019 om 16:07
Och mietjes.
Vind ik leuk
M.de jong +207
vrijdag 11 januari 2019 om 16:33
Nu deze steek van een Guardado, heb ik Suárez even gevraagd deze meneer zijn tanden is te laten zien.
Vind ik leuk
Vamos7 +7391
vrijdag 11 januari 2019 om 16:34
Hij zal Guardado toch niet gaan bijten he?
Vind ik leuk
Mesut Özil +5393
vrijdag 11 januari 2019 om 16:46
Net als Lozano tegen Veltman
Vind ik leuk
RW1913 +2793
vrijdag 11 januari 2019 om 15:56
Verschil van 2 miljoen las ik ergens. Is Ajax niet de rijkste club?
Vind ik leuk
Mesut Özil +5393
vrijdag 11 januari 2019 om 16:47
Of hebben ze een grens dat ze niet hoger wilden bij deze jongen? Dat lijkt me duidelijk.
Vind ik leuk
RW1913 +2793
vrijdag 11 januari 2019 om 18:01
Bullshit. Een speler met potentie verkoopt Ajax voor meer dan 30 milj. Zelfs bankzitter Wober voor het dubbele verkocht bijna.
Vind ik leuk
Mesut Özil +5393
vrijdag 11 januari 2019 om 18:19
Dus dan moet Ajax voor elke speler te veel betalen?
Vind ik leuk
RW1913 +2793
vrijdag 11 januari 2019 om 19:44
Ja natuurlijk. Het is toch Ajax, de beste in alles en rijkste in NL?
Vind ik leuk
Mesut Özil +5393
vrijdag 11 januari 2019 om 19:46
Op dit moment niet de beste, maar voor de rest klopt dat ja. Maar dan alsnog kan ons geld ook op.
Vind ik leuk
RW1913 +2793
zaterdag 12 januari 2019 om 10:09
Ons geld?
Vind ik leuk
WilcoS64 +2276
vrijdag 11 januari 2019 om 15:57
Prijzen winnen met Betis? Die wonnen voor het laatst in 1925 een bekertje.
Vind ik leuk
Vamos7 +7391
vrijdag 11 januari 2019 om 15:58
Haha en Lainez koos voor Ajax omdat Ajax zo een grote naam had toch?
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 15:58]
Vind ik leuk
WilcoS64 +2276
vrijdag 11 januari 2019 om 16:07
Bij Betis gaat hij lekker banken en horen we de komende 3 jaar niets van hem. Sevilla is een leuke stad met mooie terassen, misschien iets voor hem?
Vind ik leuk
kees ee +681
vrijdag 11 januari 2019 om 16:42
. . en daarna voor "veul" minder naar een mooie club in nederland ??
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 16:43]
Vind ik leuk
stratumseind +185938
vrijdag 11 januari 2019 om 16:06
je hebt je deze keer wel ingelezen ......

Gisteren wist je nog te vertellen dat ze degradatie voetbal spelen ....als nummer 6 van la liga......
Vind ik leuk
WilcoS64 +2276
vrijdag 11 januari 2019 om 16:10
Ik zat er toch naast. Laatste kampioenschap in 1935 en copa in 2005, kortom, die jongen gaat niets winnen.
Vind ik leuk
stratumseind +185938
vrijdag 11 januari 2019 om 16:20
misschien niet , misschien wel als ie bij betis op gaat vallen
Vind ik leuk
TottenhamHOT +2504
vrijdag 11 januari 2019 om 15:57
Hij weet hoop ik dat hij naar Betis gaar en niet naar Sevilla! Ik zou echt niet weten welke prijzen hij met Betis wil pakken!? (Dit is geen troll opmerking). Ajax als springplank had een betere keus geweest maar de taal en Guardado en het land met mooie tegenstanders snap ik beter!
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 15:58
Nou maar weer afwachten welke topper Voetbalprimeur nu weer ergens opvist.
Veel erover geschreven. Zou al gekocht zijn. Miljoentje erbij.
Waar halen ze het vandaan. Of allemaal verzonnen !




Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 15:58
Hij wil prijzen pakken nou dat word vast en zeker de poedel prijs
Vind ik leuk
TottenhamHOT +2504
vrijdag 11 januari 2019 om 15:58
Even off topic wat zitten er een hoop nare mensen op VP!!
Vind ik leuk
AfcaJB +213
vrijdag 11 januari 2019 om 16:00
Betis is een geweldige club met goede spelers. Het doel is veel prijzen winnen." .... Betis speeld duidelijk elk jaar mee voor het kampioenschap, de champions ligue en de copa del ray..... Nee inderdaad een goede reden om niet voor Ajax te kiezen.....
Vind ik leuk
Tukkerland +3507
vrijdag 11 januari 2019 om 16:01
Zelfs ik kan me hier aan irriteren.
Vind ik leuk
TottenhamHOT +2504
vrijdag 11 januari 2019 om 16:12
Hij is zwaar beïnvloed en zal zich nog wel achter zijn oren krabben!
Vind ik leuk
AfcaJB +213
vrijdag 11 januari 2019 om 16:15
Onder invloed zou je bedoelen.
Vind ik leuk
TottenhamHOT +2504
vrijdag 11 januari 2019 om 16:16
Wel heel slecht spul dan😂
Vind ik leuk
Quareck +7223
vrijdag 11 januari 2019 om 16:38
Ja eigenlijk wel, je kan zeggen wat je wil, maar bij Ajax zal hij nooit de copa winnen 😁
Vind ik leuk
Gilze +608
vrijdag 11 januari 2019 om 16:01
Zal dan waarschijnlijk naar de plaatselijke bingoclub moeten voor prijzen
Vind ik leuk
Chebaisit +1449
vrijdag 11 januari 2019 om 16:03
Die jongen droomt hard op. Keep on dreaming.
Vind ik leuk
vrijdag 11 januari 2019 om 16:03
Komt er vanzelf achter dat dit niet de juiste keuze zal zijn denk ik spanje is iets andere koek als mexico qua voetbal had beter ajax als tussen station kunnen doen en dan meteen door naar echte topclub We gaan t meemaken
Vind ik leuk
allround +1713
vrijdag 11 januari 2019 om 16:03
Ja Mexicanen houden van warmte. Mogelijk dat er daarom veel zuid en centraal Amerikanen bij PSV slagen. ;)
Vind ik leuk
stratumseind +185938
vrijdag 11 januari 2019 om 16:04
Dat heeft ie dan op zo n jonge leeftijd toch goed ingeschat....
Vind ik leuk
Bo3007 +351
vrijdag 11 januari 2019 om 16:27
Of het gaat een gevalletje "door schade en schande wijs worden" als die alleen maar op de bank zit.
Vind ik leuk
stratumseind +185938
vrijdag 11 januari 2019 om 16:30
geen idee of ie daar op de bank gaat zitten jij wel?
Vind ik leuk
Bo3007 +351
vrijdag 11 januari 2019 om 16:32
Nee, maar jij vond ook dat die het goed had ingeschat, is dat zo dan dat die prijzen gaat winnen?
Vind ik leuk
stratumseind +185938
vrijdag 11 januari 2019 om 17:08
ik doelde meer op zijn comments over de fans
Vind ik leuk
Meljai +8
vrijdag 11 januari 2019 om 17:06
Nog altijd geen leven haha groetjes aan je kids
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 17:06]
Vind ik leuk
allround +1713
vrijdag 11 januari 2019 om 16:04
Wat een wake up call voor de Amsterdammers, blijkt dat er toch meer clubs zijn dan die uit de zgn hoofdstad.
Vind ik leuk
Vamos7 +7391
vrijdag 11 januari 2019 om 16:07
Betis Sevilla kreeg dat in een dag voor elkaar en Ajax was er weken weken mee bezig. lol.
Vind ik leuk
Mesut Özil +5393
vrijdag 11 januari 2019 om 16:48
Ajax heeft ook weken onderhandeld, Betis wist al welke prijs ze moesten betalen om Ajax af te troeven. Daar zit een verschil.
Vind ik leuk
Nietkoeroe +2763
vrijdag 11 januari 2019 om 16:05
Lol
Vind ik leuk
Farmer +12842
vrijdag 11 januari 2019 om 16:06
Hmm, 'supporters'? Ik denk dat het klimaatverschil ook wel een aardige factor is geweest.. Als je vanuit het toch warme Mexico komt, dan is regenachtig Amsterdam, niet zo aantrekkelijk als een semi-badplaats als Sevilla natuurlijk. Qua salaris zal het om het even zijn.

Toch denk ik dat hij bij Ajax eerder EL/CL voetbalt dan met Betis.
Vind ik leuk
Vamos7 +7391
vrijdag 11 januari 2019 om 16:13
Speelt niet altijd een rol het weer.. Zie Neymar die regenachtig Paris koos. Lozano kon ook naar warme Landen gaan maar koos voor PSV omdat hij warmte voelde speelde ook mee dat anderen Mexicanen in het verleden goed deden bij PSV. En had een goed gevoel bij PSV..
Vind ik leuk
Mesut Özil +5393
vrijdag 11 januari 2019 om 16:49
Er waren geen andere clubs die concreet voor Lozano waren. Anders was ie nooit naar PSV gegaan natuurlijk.
Vind ik leuk
Vamos7 +7391
vrijdag 11 januari 2019 om 16:52
Haha tuurlijk joh. Hij kon ook naar Dortmund en nog naar andere clubs maar hij wilde kost wat kost perse naar PSV dus lul geen bulshit.
Vind ik leuk
Mesut Özil +5393
vrijdag 11 januari 2019 om 16:59
CONCRETE belangstelling was er niet. Geruchten, die waren er. Maar concreet was niemand.
Vind ik leuk
Iggy +4100
vrijdag 11 januari 2019 om 19:12
Aldus een droeftoeter die continu bullshit verkondigt.
Vind ik leuk
WilcoS64 +2276
vrijdag 11 januari 2019 om 16:14
Uit die opmerking blijkt wel dat je nooit in Mexico-Stad bent geweest, daar kan het vriezen en sneeuwen.
Vind ik leuk
Farmer +12842
vrijdag 11 januari 2019 om 23:15
Klopt, ik ben ook nog nooit in Mexico geweest, maar over het algemeen is het daar een stúk warmer dan hier in Nederland bv :)

Daarnaast is er bij vooral Mexico-stad, nog iets wat je in Nederland niet hebt:
Popocapetl, een behoorlijk actieve, en gróte(5.400m hoge?) vulkaan, op een 'flinke steenworp' van Mexico-Stad.

Vulkanische evenementen zijn altijd een zware invloed op het (lokale) klimaat.

Wat voor open deuren heb je nog meer trouwens?
Vind ik leuk
WilcoS64 +2276
vrijdag 11 januari 2019 om 23:20
Mexico-City ligt op 2100 meter, is niet zo heel warm, wel een geweldig gave stad. Zet op je lijstje van te bezoeken steden!
Vind ik leuk
Clutchy +1110
vrijdag 11 januari 2019 om 16:08
Veel prijzen winnen? bij Betis?? whaha laat me niet lachen
[Reactie gewijzigd op vrijdag 11 januari 2019 om 16:08]
Vind ik leuk
Argento8523 +6892
vrijdag 11 januari 2019 om 16:09
Nou prijzen winnen kan je wel vergeten daar

Alle top clubs in Spanje denderen er over heen
Guardado heeft ook geen eeuwig voetbal leven
Vind ik leuk
Il Gordo +14627
vrijdag 11 januari 2019 om 16:18
Ik snap het, Diego.
Vind ik leuk