Vader Neymar veegt geruchten over terugkeer naar Barça van tafel: 'Fake news'

Vader Neymar veegt geruchten over terugkeer naar Barça van tafel: 'Fake news'

Gepubliceerd: zaterdag 12 januari 2019 om 09:53za 12-01-2019 om 09:53

Laatste update: zaterdag 12 januari 2019 om 11:35za 12-01-2019 om 11:35

Het kamp van Neymar heeft de berichten over een terugkeer naar FC Barcelona afgedaan als 'fake news'. Spaanse media meldden vrijdag nog dat een rentree bij de Catalanen in de maak is.

Neymar zou doodongelukkig zijn bij Paris Saint-Germain en zijn vader zou zelfs regelmatig contact hebben met Barça-voorzitter Josep Bartomeu. Ook de sterspeler zelf belde naar verluidt al vijf keer met Camp Nou om de Spaanse kampioen aan te sporen om hem terug te halen. Neymar senior reageert echter in duidelijke taal op alle berichtgeving. Hij noemt het op social media onder meer 'fake news'.

De aanvaller werd in de zomer van 2017 de duurste speler ter wereld, toen PSG 222 miljoen euro aan Barça betaalde om hem over te nemen. Neymar speelde sindsdien 51 wedstrijden voor de Franse club, waarin hij goed was voor 46 goals en 25 assists.

Lees ook'Neymar heeft heimwee, wil terug naar Barcelona en kan voor 160 miljoen weg'

 
 
 
 
 
Dit bericht bekijken op Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

“Fake News” da “Fake News” 🤷🏾‍♂️

Een bericht gedeeld door Neymar Pai (@neymarpai_) op

 
 
 
 
 
Dit bericht bekijken op Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

🤷🏾‍♂️ .#fakenews #insanenews

Een bericht gedeeld door Neymar Pai (@neymarpai_) op

Poll

Zie jij Neymar terugkeren naar Barcelona?

(7563 stemmen)

Plaats een reactie

zaterdag 12 januari 2019 om 10:01
Die gaat dus naar Barcelona........
Vind ik leuk
Mosquito +18219
zaterdag 12 januari 2019 om 11:24
Nooit meer.
Vind ik leuk
Kees Bman12 +1385
zaterdag 12 januari 2019 om 11:43
Deze grote voetballer moet naar Real Madrid gaan.
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 10:03
 Neymar speelde sindsdien 51 wedstrijden voor de Franse club, waarin hij goed was voor 46 goals en 25 assists

Da's een goeie!!!
Vind ik leuk
Argento8523 +6939
zaterdag 12 januari 2019 om 10:05
Dat is voor een speler van zijn kaliber ook niet zo moeilijk in Frankrijk chef 🤣🤣

Goed weekend!
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 10:56
Jankende op de grond liggen het meest van de tijd.... en nog zoveel doelpunten.

Ik vind het knap.

Geniet er zelf ook van!
Vind ik leuk
Argento8523 +6939
zaterdag 12 januari 2019 om 12:29
Ja als hij dat wat minder deed en die tijd ook in voetballen stak dan was het dubbel zo veel
Vind ik leuk
Kees Bman12 +1385
zaterdag 12 januari 2019 om 11:44
Daarom Real Madrid..
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 11:50
Zou voor real hele uitkomst zijn. Mbappe erbij.
Vind ik leuk
Kees Bman12 +1385
zaterdag 12 januari 2019 om 11:53
Dit vind ik een van de beste voetballers op aarde jammer alleen van zijn theatermomenten.
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 11:55
Eens. Maar dat laten ze statistieken ook wel zien😄
Vind ik leuk
Kees Bman12 +1385
zaterdag 12 januari 2019 om 14:17
En Real is ook de beste club van Spanje.
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 10:06
Nee
Vind ik leuk
Reyvoetbal +393
zaterdag 12 januari 2019 om 10:12
Barça kan dat geld wel beter besteden.
De mensen daar zijn nogal trots, denk niet dat Neymar vrienden heeft gemaakt met zijn vertrek.
En deel van de oude garde is ook snel aan vervanging toe.
Barça kan de centjes dus beter aan andere spelers uitgeven.
Vind ik leuk
Coach 101 +287
zaterdag 12 januari 2019 om 10:23
De term "Fake news" is nog nooit zoveel gebruikt sinds Trump president is.
Heeft hij toch nog iets teweeg gebracht, of het goed is laat ik in het midden.
Vind ik leuk
NvC +6839
zaterdag 12 januari 2019 om 11:56
Nee gewoon slecht. Je ziet mensen “fake news” gebruiken om iets te labellen waar ze het niet mee eens zijn. Dat is buitengewoon schadelijk.
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 10:59
ja
Vind ik leuk
Oohzo +106
zaterdag 12 januari 2019 om 11:39
Haha Trump is een clown....en das geen fake news
Vind ik leuk
NvC +6839
zaterdag 12 januari 2019 om 11:55
Helaas de realiteit. Snap nog steeds niet hoe een deel van de Amerikanen hem nog kunnen verdedigen.
Vind ik leuk
Gerro +7966
zaterdag 12 januari 2019 om 12:36
Fake news hoort bij een fake player toch.
Vind ik leuk
klick +1080
zaterdag 12 januari 2019 om 13:03
zwaar overschatte speler! Barcelona zou gek zijn!
Vind ik leuk
zaterdag 12 januari 2019 om 16:50
,,
Vind ik leuk
nimma +6