Neres reageert op Chinees megabod: 'De toekomst is in de handen van God'

    Neres reageert op Chinees megabod: 'De toekomst is in de handen van God'

    Gepubliceerd: zondag 13 januari 2019 om 07:08zo 13-01-2019 om 07:08

    David Neres heeft gereageerd op de belangstelling van Guangzhou Evergrande. De Chinezen hebben liefst 43 miljoen over voor de Braziliaan, maar die richt zich volledig op Ajax.

    Hoewel Neres volgens De Telegraaf open staat voor een transfer – in Amsterdam is hij niet zeker van een basisplaats – lijkt hij niet van plan om een vertrek te zullen forceren. "Ik heb een contract bij Ajax. Ik ben gefocust op wat ik hier moet doen en de toekomst is in de handen van God. Je moet niet praten over de toekomst, maar over het heden", zegt hij tegen ISTOÉ Independente.

    Ajax is niet happig op een vertrek van de 21-jarige aanvaller. Alleen als de club erin was geslaagd om Diego Lainez binnen te halen, was een vertrek bespreekbaar geweest. Desondanks hield trainer Erik ten Hag zaterdag een slag om de arm. Hij beseft dat de raad van commissarissen het onverantwoord kan vinden om zo'n hoog bod af te wijzen.

    Neres tekende in de oefenwedstrijd tegen zijn oude club São Paulo zaterdag voor de 4-2.

    Poll

    Moet Ajax Neres laten gaan?

    (22056 stemmen)

    Plaats een reactie

    whdijk +647
    zondag 13 januari 2019 om 07:19
    laten gaan. een bankzitter..43 miljoen DOEN.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +20699
    zondag 13 januari 2019 om 07:28
    Niet zomaar een bankzitter hè? Dus die laat je ook niet zomaar even gaan.
    Vind ik leuk
    Jurm +833
    zondag 13 januari 2019 om 08:29
    Laat maar gaan. Ik lees overal dat men serieus denkt van Real te kunnen winnen. Ajax is zwaar overschat. Tegen PSV vernederd, 2 x tegen Benfica gruwelijk veel geluk gehad( en sowieso met de loting), tegen Roda...laten we daar maar niks over zeggen, tegen Heracles met geluk gelijk gespeeld. Neen, dat wordt met of zonder Neres 5 jaar prijsloos, nahja misschien dat kutbekertje welke bijna elke topclub in Europa laat varen en terecht. Real zal vol gas geven tegen ajax en dan hebben ze net als tegen PSV geen schijn van kans. Tegen Feyenoord binnenkort wordt al leuk, want dan heeft ajax een dag minder rust na de bekerwedstrijd.
    [Reactie gewijzigd op zondag 13 januari 2019 om 10:20]
    Vind ik leuk
    zondag 13 januari 2019 om 08:44
    Bla bla la gastjes zoal jij kunnen de realiteit noet zien he en maar zeiken of geluk tegen benfica gelukig loting en ben je ool vergeten dat ajax psv ook vernederde in amsterdam? Ben je vast wel vergeten he maar we gaan zien waneer de wedstrujd in amsterdam is
    Vind ik leuk
    Caniggia +1025
    zondag 13 januari 2019 om 08:54
    Volgens mij is Psv 6 wedstrijden lang vernedert in de CL.Laat e even voorkomen en dan hup even gas geven en weg is Psv. Dat heeft Ajax toch stukken beter gedaan. Dus wel even reeel zijn Jurm. Ajax moet inderdaad zich wel eens beter concentreren maar die kunnen elke wedstrijd domineren ook die tegen Psv.
    Vind ik leuk
    SFC +47
    zondag 13 januari 2019 om 09:00
    Volgens mij had PSV ook wel even een iets moeilijkere poule dan Ajax.
    Vind ik leuk
    chicken +12964
    zondag 13 januari 2019 om 09:28
    En kwamen ze 4 keer op voorsprong..
    Vind ik leuk
    ReneAjax +7457
    zondag 13 januari 2019 om 10:55
    De arrogantie van de PSV-fans druipt er weer vanaf.
    Ze vieren al dat er 5 jaar lang niets in Amsterdam is.
    O, o, o, wat zal de landstitel voor Ajax dit seizoen veel pijn gaan doen in Eindhoven.
    Vind ik leuk
    chicken +12964
    zondag 13 januari 2019 om 10:57
    Laat ze nog maar even lachen...
    Vind ik leuk
    Jozef +40817
    zondag 13 januari 2019 om 13:44
    ...die vijf jaar vieren ze al, hetgeen voorbarig is...

    ...of ze kunnen gewoon niet tellen.
    Vind ik leuk
    maandag 14 januari 2019 om 09:01
    En dan anderen arrogant noemen lol
    Vind ik leuk
    voebtalie +672
    zondag 13 januari 2019 om 12:53
    Rkc.
    Vind ik leuk
    maandag 14 januari 2019 om 09:04
    Haha das pas een afgang idd RKC thuis voor de beker. Calimero club. Nog maar ff dan is het gat zo groot dat ze ook blij zijn met een kampioenschap per 15 of 20 jaar. Ik laat me nu wel uitlachen, onze tijd komt nog wel en die gaat meer dan vier of vijf jaar duren misschien wel eeuwig als dat begrotingsgat eenmaal uit de klauwen loopt.
    Vind ik leuk
    SFC +47
    zondag 13 januari 2019 om 23:04
    Precies, dit kun je dus niet vernederd noemen
    Vind ik leuk
    zondag 13 januari 2019 om 09:57
    Idd kansloos laatste worden in een iets moeilijkere poule, is knapper dan ongeslagen doorgaan in een gemiddelde poule... 😑🤨🙄
    Vind ik leuk
    ReneAjax +7457
    zondag 13 januari 2019 om 11:06
    Toen Ajax 5x Champions League speelde van 2010 t/m 2014, hadden we 3x Real en 2x Barcelona in de poule.
    Hoe groot is die kans ? Ooit Ajax horen klagen ? Alleen smalende reacties uit Eindhoven dat Ajax weer 3e in de poule is geworden en niets in de Champions League heeft te zoeken.
    En zie.... PSV loot eens een Spaanse kampioen en de wereld is gelijk te klein. Toch was er hoop om 2e te worden, Tottenham en Inter zouden wel even verslagen worden, de arrogantie ten top in Eindhoven. En dan geen 3e, maar 4e worden !
    Ga je schamen, PSV !
    Vind ik leuk
    Jozef +40817
    zondag 13 januari 2019 om 13:48
    Ze leggen het nu weer uit als een slimme zet.

    Ze kunnen nu alles op het kampioenschap gooien. De ene keer in de afgelopen 10 jaar dat ze wat presteerden in Europa kostte dat gelijk het kampioenschap en onze schijtbakjes laten het sindsdien wel om nog hun best te doen in Europa...
    Vind ik leuk
    maandag 14 januari 2019 om 09:06
    Dat blijft me steken wij halen meer dan de helft van het punten totaal voor Europees voetbal in ons eentje en de boertjes krijgen het plekje door zelf niet hun best doen maar de focus op het kampioenschap te leggen.
    Vind ik leuk
    zondag 13 januari 2019 om 10:11
    Ajax zou Inter twee keer oprollen. Ajax zou minimaal 3e worden in die Poule.
    Vind ik leuk
    zondag 13 januari 2019 om 11:32
    Moeilijke poule? maar dan hoef je toch niet met 2 punten laatste te worden..?..okee.. of als je daar tevreden mee bent..🤔
    Vind ik leuk
    Jozef +40817
    zondag 13 januari 2019 om 13:45
    Wie weet, maar PSV heeft op alle fronten gefaald in hun poule en het had echt wel beter gekund. Verder is vergelijken complete onzin.
    Vind ik leuk
    maandag 14 januari 2019 om 17:08
    Ja ietsje. Tottenham en Inter winnen al 10 jaar helemaal niets meer. 2 jaar daarvoor had PSV een makkelijke poule en ook 5 potten verloren.
    Vind ik leuk
    Topdrie +3308
    zondag 13 januari 2019 om 09:04
    Waarom deden ze dat dan niet in Eindhoven. Als ze het wel kunnen maar niet doen is het helemaal een kwalijke zaak.
    Vind ik leuk
    Will024 +75
    zondag 13 januari 2019 om 11:01
    Over reeel zijn gesproken.. Ajax heeft wel echt een easy poule t.o.v. Psv dit jaar en psv heeft het bij vlagen goed gedaan. In die poule zou ajax ook stijf onderaan zijn geëindigd. Desondanks zie ik ze nog wel stunten tegen madrid maar kampioenschap zal naar eindhoven gaan.

    Hopen dat de subtop nu ook eens een keer wat punten pakken voor het nederlands voetbal, die lijken namelijk klaar..
    Vind ik leuk
    Fyce +25
    zondag 13 januari 2019 om 11:16
    "In die poule zou Ajax ook stijf onderaan zijn geëindigd." Knap dat je dat weet. Aangezien je dit weet te voorspellen, moet het ook mogelijk zijn om te bedenken dat Ajax niet in die poule zit. Oftewel: daar komen we nooit achter.
    Vind ik leuk
    Will024 +75
    zondag 13 januari 2019 om 13:11
    Met een klein beetje nuchter blijven kom je een heel eind of denk jij dat Messi en Kane af te stoppen zijn door onze vriend Daley?
    Vind ik leuk
    zondag 13 januari 2019 om 16:32
    Als Hendrix staat opgesteld weet je zeker dat je nooit gaat winnen in de Champions League.
    Vind ik leuk
    chicken +12964
    zondag 13 januari 2019 om 13:37
    Wij zaten eerst alleen maar in de poules des doods...en we kwamen er bijna doorheen....2 afgekeurde goals en een knipoog Kroaat deden ons de das om.

    Psv kwam in hun poule 4! Keer op voorsprong en liet telkens zien niets geleerd te hebben.

    Ze moeten niet zo zielig doen in eindje en wat meer naar zichzelf kijken.
    Vind ik leuk
    Topdrie +3308
    zondag 13 januari 2019 om 13:48
    Een rode kaart voor Handanovic bij een 1-0 voorsprong en die hele wedstrijd tegen Inter had anders verlopen. Puur naar het spelbeeld gekeken is PSV alleen tegen Spurs compleet weggespeeld. Op zich een knappe prestatie onder een nieuwe coach die een compleet andere speelstijl hanteert dan zijn voorganger.
    Vind ik leuk
    chicken +12964
    zondag 13 januari 2019 om 13:58
    Psv heeft in genoeg wedstrijden een goede kans gemaakt. Ze scoren en stoppen met voetballen. Denken het uit te kunnen counteren.

    Laat jezelf in de verdediging drukken met dumfries schwaab viergever en angelino. Dan vraag je erom. De trainer die verdedigend! wisselt als je opponent gelijk maakt...nog zo eentje.

    Als je te weinig kwaliteit hebt om te verdedigen moet je naar voren blijven gaan en druk blijven zetten. Das een misrekening geweest van ene bommel die hier liet zien ervaring te kort te komen.
    Vind ik leuk
    Fyce +25
    zondag 13 januari 2019 om 13:50
    Amen!
    Vind ik leuk
    Jozef +40817
    zondag 13 januari 2019 om 13:57
    Complete onzin om te vergelijken en Bayern is beter dan Inter en de Spurs. Dat zal ongetwijfeld nog gaan blijken dit seizoen...
    Dat Ajax stijf onderaan zou zijn geëindigd duidt op pure afgunst. Ajax deed het gedurende 12 wedstrijden gewoon perfect en je opmerking komt dus rechtstreeks uit je onderbuik, zoals bij vele van je medesupporters van vandaag.


    De strijd om het kampioenschap ligt volledig open en elke voorspelling komt uit een wensgedachte...
    Vind ik leuk
    Caniggia +1025
    zondag 13 januari 2019 om 14:50
    De subtop gaat geen punten pakken voor Nederland omdat ze denken dat ze er al zijn als ze eens voorkomen.Maar Europees moet je veel slimmer voetballen. De strijd om het kampioenschap gaat na de winterstop pas losbreken. Psv gaat echt niet maar 3 verliespunten halen dit seizoen.En je weet net zo goed als ik dat weet dat Psv na de winterstop vaak verslapt.Tis te hopen voor hun dat ze dat niet doen en Ajax heeft dat vaak voor de winterstop.Die hebben de schade nu beperkt gehouden dus dat gaat een leuke strijd opleveren.
    Vind ik leuk
    Jejoaa +48
    zondag 13 januari 2019 om 08:46
    Kat in het nauw maakt rare sprongen.

    Jij ziet de bui natuurlijk al hangen he?
    Nog paar maandjes dat je over de laatste 4 jaar kan spreken😂
    [Reactie gewijzigd op zondag 13 januari 2019 om 08:47]
    Vind ik leuk
    Bep Slatter +11243
    zondag 13 januari 2019 om 09:34
    Oh gaat het 5 worden?
    Vind ik leuk
    zondag 13 januari 2019 om 08:58
    Goedemorgen Afgunstige TROL.
    Vind ik leuk
    Freddyst +415
    zondag 13 januari 2019 om 09:00
    Grappenmaker, geen wedstrijden van de koploper gezien zeker. Zeker 3 wedstrijden onverdiend gewonnen en in Europa terecht uitgeschakeld. PSV heeft het geluk dat er geen echte toppers zijn die ieder jaar worden weggekocht.
    [Reactie gewijzigd op zondag 13 januari 2019 om 09:40]
    Vind ik leuk
    AllAdIn +20699
    zondag 13 januari 2019 om 09:07
    Lekker laten lullen joh..
    Vind ik leuk
    74ratje +168
    zondag 13 januari 2019 om 12:03
    Onze toppers hoeven niet weg. Ze blijven graag langer bij onze mooie warme club.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +20699
    zondag 13 januari 2019 om 12:22
    We gaan zien of jullie toppers zo graag bij jullie warme club willen blijven als er 40+ miljoen op geboden wordt, met minimaal 4x zoveel salaris.

    Je weet zelf het antwoord al, dus niet zo slap ouwehoeren joh.
    Vind ik leuk
    zondag 13 januari 2019 om 09:03
    Tegen VVV een pingel mee.
    Vind ik leuk
    De Liefhebber +10325
    zondag 13 januari 2019 om 10:15
    Dat heb je knap onthouden Wim....weet je ook nog een paar voordeeltjes en arbitraire dwalingen van PSV??
    Vind ik leuk
    ReneAjax +7457
    zondag 13 januari 2019 om 11:10
    Ik vond dat geen arbitrale dwaling. Die pingel was zonder meer terecht. Kan je van veel PSV pingels niet zeggen.
    Vind ik leuk
    De Liefhebber +10325
    zondag 13 januari 2019 om 12:06
    Klopt, was het ook niet. Die afgekeurde goal kun je iets van vinden.... VVV had misschien ook een penal moeten hebben.
    PSV heeft dit seizoen niet zoveel discutabele penals tegen gekregen. Wel krijgt bijna elke tegenstander dit seizoen wel een rode kaart en worden ze zelf nog wel eens gespaard van rode kaarten en penals tegen. Maar dat is bij de top 3 sowieso het geval en dat is met de VAR niet veel beter geworden...
    Vind ik leuk
    AllAdIn +20699
    zondag 13 januari 2019 om 09:06
    Eerst plaats je alleen ''laat maar gaan'', om vervolgens weer je dagelijkse poep te verkondigen.
    Sta je op repeat?.

    Val mij liever niet meer lastig met jouw poep, fijne dag verder! :-)
    Vind ik leuk
    zondag 13 januari 2019 om 09:09
    Zonder geluk komt geen enkele (Nederlandse ) club ver. Toen psv doorging , in die poule met united, hadden ze ook heel veel geluk. M maakt ook niks uit . Gewoon genieten
    En blij zijn dat een Nederlandse club ver komt
    Vind ik leuk
    TottenhamHOT +2335
    zondag 13 januari 2019 om 09:11
    Waarom zo negatief deze morgen, Als PSV tegen Real M zou moeten zou ik gewoon voor PSV zijn! Snap die haat niet, kijk nou eens alleen naar het voetbal en wat het kan betekenen voor Nederland en laat de rest nou eens rusten......bal is rond we gaan het zien ik hoop dat Ajax doorgaat is ook beter voor jouw club!
    Vind ik leuk
    AllAdIn +20699
    zondag 13 januari 2019 om 09:36
    Sommige personen zijn gewoon te simpel en kunnen daardoor het bredere geheel niet zien.
    Zij kunnen er ook niks aan doen dat ze zo geboren zijn, toch?
    Vind ik leuk
    TottenhamHOT +2335
    zondag 13 januari 2019 om 09:38
    Klopt maar reageer hier dan niet en ga met je hond lopen of met je vrouw naar de meubelboulevard! Dat negatieve gezeik bah
    Vind ik leuk
    AllAdIn +20699
    zondag 13 januari 2019 om 09:42
    Whahahaha, inderdaad!
    Ik begrijp dat over en weer gezeik ook niet hoor, het is ook zo kinderachtig.
    Vind ik leuk
    TottenhamHOT +2335
    zondag 13 januari 2019 om 10:02
    Ja idd en hersenloos!

    Zal je een simpel voorbeeld geven, Ajax pakt straks genoeg punten zodat de kampioen van de ED rechtstreeks CL speelt. Kan zomaar gebeuren dat door alle fronten waar Ajax nog aktief is dat ze punten laten liggen in de competitie nou je voelt hem al aankomen......PSV kampioen en rechtstreeks CL bedankt Ajax! Alleen daarom al is het te hopen dat Ajax kampioen word!!!
    Vind ik leuk
    AllAdIn +20699
    zondag 13 januari 2019 om 10:55
    Ik begrijp jouw punt en ik hoop natuurlijk ook dat Ajax kampioen wordt, maar Europees ben ik ook voor Feyenoord, PSV etc., puur en alleen omdat de Eredivisie punten moet scoren. Ik vind het goed als er talenten doorbreken bij die clubs, is alleen maar beter voor het Nederlandse voetbal.

    Maar nee, wat doen veel van die kleuters, alleen maar zeiken op andere clubs en negatief en kinderachtig zijn.
    Vind ik leuk
    TottenhamHOT +2335
    zondag 13 januari 2019 om 10:59
    Helemaal mee eens!
    Vind ik leuk
    AllAdIn +20699
    zondag 13 januari 2019 om 11:33
    Dus dat! hahahaa
    Vind ik leuk
    zondag 13 januari 2019 om 10:57
    Mijn gevoel zegt dat PSV nog aardig wat punten gaat verspelen in de competitie.
    Vind ik leuk
    TottenhamHOT +2335
    zondag 13 januari 2019 om 11:01
    Denk het ook, denk dat het heel spannend word (Ajax zal ook nog wel een foutje maken ergens ben ik bang!) doelsaldo word ook belangrijk denk ik!?
    Vind ik leuk
    chicken +12964
    zondag 13 januari 2019 om 13:43
    Dit dus...ajax haalt de punten en psv profiteerd ervan. Alleen daarom hebben ze er geen recht op.

    Psv had zwaar geloot maar er zat wel wat meer in voor hun.

    Hopelijk hebben we een goede dag en gaat Madrid eraan. Alleen al voor de broodnodige punten.

    Uiteindelijk hebben we elkaar gewoon nodig in Europa. Ajax kan het niet alleen en psv ook niet.
    Vind ik leuk
    Reyvoetbal +247
    zondag 13 januari 2019 om 10:03
    Ik neem liever mijn hond mee naar de meubel toko's...mag dat ook??
    Vind ik leuk
    TottenhamHOT +2335
    zondag 13 januari 2019 om 10:06
    Ja hoor als hij naar binnen mag tuurlijk! Heb zelf 2 lieve honden en snap je heel goed!
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +7894
    zondag 13 januari 2019 om 12:26
    Wat voor honden heb je
    Vind ik leuk
    TottenhamHOT +2335
    zondag 13 januari 2019 om 14:03
    Een hele lieve en een hele stoute😁
    Vind ik leuk
    ReneAjax +7457
    zondag 13 januari 2019 om 11:13
    En toen PSV tegen Tottenham speelde ? Was je toen ook voor PSV ?
    Vind ik leuk
    TottenhamHOT +2335
    zondag 13 januari 2019 om 11:14
    Nee sorry klopt toen niet hahahaha
    Vind ik leuk
    zondag 13 januari 2019 om 09:30
    Moeten wij jou nu serieus nemen?
    Vind ik leuk
    zondag 13 januari 2019 om 09:34
    Wat een slap gelul. Alle psv kneuzen hier doen alsof ze 10 punten voorstaan. Je heb het over winnen met geluk als jij de eerste seizoenshelft heb bekeken weet je dat winnen met geluk meer iets voor Psv is. Verder hebben wij geluk gehad met de loting in de beker volgens jou omdat we Roda hadden, Roda is een ploeg die ik nog altijd hoger inschat als RKC. Maar ik snap het al jullie hadden ontzettend veel ongeluk met de loting van de beker jullie kregen het grote RKC op bezoek. Als je geen zinvolle realistische opmerking kan plaatsen kan je beter helemaal niks zeggen slappe.
    Vind ik leuk
    ReneAjax +7457
    zondag 13 januari 2019 om 11:16
    Ik denk dat ie het over de Champions League loting had.
    Vind ik leuk
    zondag 13 januari 2019 om 11:58
    Hij kan het beter helemaal nergens over hebben.
    Vind ik leuk
    plein19 +2508
    zondag 13 januari 2019 om 09:55
    We gaan het niet redden tegen Real maar hebben het prima gedaan in de CL. Soms met veel geluk. Soms de kansen laten liggen. Door geblunder met de opstelling staan we volledig onnodig niet bovenaan in de competitie. En idd een volledig onnodige vernedering tegen PSV. Maar geen enkele discussie is er mogelijk over het beste spel in de competitie. Wij spelen het beste spel in de competitie. En hebben na PSV een reeks wedstrijden neergezet waar PSV schril bij afsteekt.
    Vind ik leuk
    Basik013 +538
    zondag 13 januari 2019 om 10:05
    Jankzak
    Vind ik leuk
    chicken +12964
    zondag 13 januari 2019 om 13:45
    Jankbal is het...:p
    Vind ik leuk
    Basik013 +538
    zondag 13 januari 2019 om 15:17
    Ook dat
    Vind ik leuk
    zondag 13 januari 2019 om 10:08
    Haha Psv is verneders in de Supercup, KNVB beker en compleet belachelijk gemaakt in de Champions League. Van Bommel zou bij elke andere club zijn ontslagen. Daarbuiten is Ajax door in alle competities, heeft het 2 spelers in huis die meer waard zijn dan de complete selectie van PSV opgeteld. Net als vorig seizoen word het weer de ultieme vernedering voor Schwaab en Co in de Johan Tempel. Ajax pakt zijn 5e titel in 9 seizoenen. Psv fans vergeten dat ze maar 3 titels hebben in 10 seizoenen.
    Vind ik leuk
    KCP +66
    zondag 13 januari 2019 om 10:24
    #calimero #magnietmeedoenmetdegrotejongens
    Vind ik leuk
    Dani82 +2619
    zondag 13 januari 2019 om 10:26
    De bal is rond... en zoals je weet:
    It aint over .............. til its over
    Vind ik leuk
    Chebaisit +1421
    zondag 13 januari 2019 om 10:32
    PSV zwaar overschat.
    Geluk gehad dat AJAX offday had.
    In de KNVB Beker afgegaan en uitgeschakeld door RKC.
    I. Európa afgegaan én uitgeschakeld.
    Met super veel geluk gelijk gespeeld tegen Tottenham en Inter Milaan.
    2 dik onverdiende punten.
    Ajax dat tot op 2 punten kwam en straks ervoor bij gaat.
    Vind ik leuk
    zondag 13 januari 2019 om 10:47
    Wat ben jij een haatdragend kutpersoontje sjakie,vroeger vaak gepest en je zakgeld moeten afgeven ofzo he
    Vind ik leuk
    zondag 13 januari 2019 om 11:10
    Dat zelfde geld voor PSV. Die zijn ook zwaar overschat. Ook al een aantal keer goed weg gekomen in de competitie. PSV - Ajax was idd een duidelijke uitslag. De eerste 20 minuten waren echter aan Ajax die verzaakte, en daarna na de 1-0 zich niet konden herpakken.

    Iedere PSV-er denkt dat ze ook wel ff in Amsterdam winnen. Maar ik ben bang dat PSV daar gewoon vernederd gaat worden, met als eindresultaat helemaal niks in Eindhoven.

    Maar dan komen er ook allemaal slappe excuses, scheids tegen, bla bla bla.

    Feitelijk gezien staat PSV idd boven aan. CL 2 schamele punten, knvb beker gewoon gefaald. Daar in tegen Ajax gewoon verdiend door in de CL, wel gewoon door in de beker en de competitie winst ook in eigen hand als het echt alleen zou gaan om de wedstrijd thuis tegen PSV. Dat betwijfel ik overigens ten zeerste, aangezien PSV de laaste jaren altijd minder succesvol was in de tweede seizoenshelft dan Ajax.

    Vind ik leuk
    chicken +12964
    zondag 13 januari 2019 om 14:16
    Het traditionele 'uit de winterstop dipje'...
    Vind ik leuk
    zondag 13 januari 2019 om 11:14
    Gaan we weer. Dat gejank de hele tijd, wat een afgunst man man man. Er is niemand hier die echt denkt dat Ajax zo maar ff wint van Real. Verder heeft PSV gewoon terecht gewonnen tegen een slecht spelend en tactisch dom Ajax, maar dat is alweer een kwart competitie geleden. Geldt ook voor de domme tactische zet tegen Heracles. Als je denkt dat de return weer zo zal verlopen heb je maar weinig verstand van voetbal. Nu heeft Ajax slechts vijf verliespunten in een half seizoen en het is dat PSV er slechts drie heeft, dat de prestatie van Ajax iets minder glans heeft. Beide ploegen hebben dat knap gedaan. In de CL heeft Ajax ook gewoon goed gepresteerd. Benfica is al jaren (eigenlijk decennia) een Europese subtopper, Bayern een onbetwist topploeg en laten we wel wezen ook PSV had ook niet zomaar van AEK gewonnen. Kortom, sinds de zeperds in het Almelo en in Eindhoven speelt Ajax zeer sterk en was de CL poule gewoon op prima CL niveau. Je gaat dan door omdat je goed speelt en her en der wat mazzel hebt. Tenzij je ploeg echt in topvorm verkeert, zul je dat beetje geluk nodig hebben. Bayern en Barcelona als topploegen zijn daar ook voorbeelden van, want die hebben ook de nodige mazzel nodig gehad om te scoren. Dus Ajax speelt naar hun kunnen en is op dit moment op drie niveaus in de race, kortom nagenoeg maximaal rendement.
    Vind ik leuk
    zondag 13 januari 2019 om 11:42
    Als PSV supporter moet ik bekennen dat dit wat overdreven is. Ajax speelt goed voetbal ook tegen betere ploegen. Evenals PSV paar jaar geleden met Manchester trof Ajax in CL ook niet de ploegen in Topvorm. Moet wat meezitten en tegen Real lijkt dat weer te gebeuren. Dit hebben de NL clubs ook nodig. We blijven eendagsvliegen. Voeding van topspelers komt hoofdzakelijk vanuit jeugd. Top aankopen gaan liever naar Spaanse middenmoters, met transferinkomsten moet je ook wat geluk hebben en TV inkomsten liggen structureel op een laag nivo. Laten we genieten van NL succes. En Ajax-PSV over paar maanden is toch geweldig in deze situatie!

    En in ehv zullen ze ook te maken krijgen met de grote bedragen mocht NL elftal doorkomen in nationale league. Je ziet het aankomen met Rosario, Berwijn, Dumpfries en later Malen,
    [Reactie gewijzigd op zondag 13 januari 2019 om 11:45]
    Vind ik leuk
    zondag 13 januari 2019 om 13:45
    Dumpfries?
    Vind ik leuk
    zondag 13 januari 2019 om 16:08
    Nog twee goede westrojden NL elftal en hij staat ook op de lijstjes. Alhoewel Angelino nivootje beter is
    Vind ik leuk
    Iggy +4075
    zondag 13 januari 2019 om 13:36
    Ach jochie toch!
    Vind ik leuk
    Jozef +40817
    zondag 13 januari 2019 om 13:42
    Gut o gut, Jurmpje toch.

    'men' .... het lelijkste woord uit de Nederlandse taal gebruik je om alle Ajacieden op een hoopje te vegen en weg te zetten... het gros van de Ajax-supporters is zich er terdege van bewust dat Real een ongelofelijk moeilijke tegenstander is waar alleen van gewonnen kan worden als Real niet in vorm is en Ajax in topvorm...

    Voor de rest komt alles weer eens uit je onderbuik. Ik hou daar niet van, maar jij schijnt het heerlijk te vinden. Ik vind dat je als een ongelofelijke zielepiet reageert.
    Vind ik leuk
    Mario 1 +189
    zondag 13 januari 2019 om 16:16
    Beste mensen , Over 2 maanden praten we over andere dingen en spelers.
    Alles heeft zijn vergankelijkheid. 43 miljoen doen. We zullen de ontknoping meemaken.!!!!
    Vind ik leuk
    Bertus Ruk +1485
    maandag 14 januari 2019 om 00:14
    Jouw reacties op dit forum leiden enkel tot haat.
    Het word de hoogste tijd dat je hier wegblijft meneertje Jurm.
    Vind ik leuk
    Eric55 +390
    zondag 13 januari 2019 om 08:48
    Niet zomaar een bankzitter? bankzitter is bankzitter en daar dan 43 miljoen voor betalen? gelijk wegbrengen met een strik er omheen.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +20699
    zondag 13 januari 2019 om 09:00
    Dan zie jij dat dus anders.
    Vind ik leuk
    Eric55 +390
    maandag 14 januari 2019 om 06:51
    Inderdaad, als je zoveel voor een bankzitter kan krijgen , gelijk doen want in de zomer kan het zomaar de helft zijn.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +20699
    maandag 14 januari 2019 om 08:52
    Ajax heeft Neres harder nodig dan die 43 miljoen, vind ik.
    Vind ik leuk
    Eric55 +390
    dinsdag 15 januari 2019 om 06:51
    Waarom speelt hij dan niet??????, omdat er beteren zijn waarschijnlijk of beter gezegd zijn die er anders speelde Neres wel.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +20699
    dinsdag 15 januari 2019 om 07:13
    Het is goed joh, jij ziet liever 43 miljoen, ik zie Neres liever blijven.
    Vind ik leuk
    Eric55 +390
    woensdag 16 januari 2019 om 06:39
    Maakt mij dus helemaal niks uit want ik heb helemaal maar dan ook helemaal niks met Ajax maar als ik in de directie zou zitten zou ik het wel weten, 43 miljoen voor een bankzitter, gelijk doen.
    Vind ik leuk
    Old Star +7654
    zondag 13 januari 2019 om 07:32
    Wat is meer waard, die centen, waar meer dan genoeg van is in Amsterdam en straks nog veul meer bij gaat komen. Of een plek in de kwart of halve finale van de champions league waardoor je als Ajax bij spelers wereldwijd nog veel meer stijgt in aanzien. Zo wordt het toch iets makkelijker om die spelers die nu toch net voor een andere club kiezen wel binnen te hengelen.
    Ondanks dat Neres nu geen vaste basisrecht is heeft ie heel vaak zijn waarde bewezen. Ook in grote Europese wedstrijden.
    Wil je verder komen, is het van belang deze groep bij elkaar te houden!
    Vind ik leuk
    Wilex +2088
    zondag 13 januari 2019 om 08:00
    Zal Feyenoord een bod van ik noem maar wat 18 miljoen op Berghuis kunnen weigeren?
    En zal Berghuis op het moment dat hij 3x zoveel kan verdienen in Amsterdam er niet voor open staan?
    Ik zal het als Ajax zijnde is onderzoeken, 43 miljoen voor Neres is enorm veel geld, later moet je eerst maar weer is de helft kunnen krijgen.
    Vind ik leuk
    Enden +4396
    zondag 13 januari 2019 om 08:13
    Ik heb liever Neres dan Berghuis
    Vind ik leuk
    zondag 13 januari 2019 om 08:17
    Iedereen denk ik 🤣
    Vind ik leuk
    Blindsy +15652
    zondag 13 januari 2019 om 08:56
    Ik niet.
    Vind ik leuk
    zondag 13 januari 2019 om 09:06
    En voor 10 miljoen Vilhena ... en van Geel is uit de zorgen.
    Vind ik leuk
    zondag 13 januari 2019 om 13:48
    Mag hopen dat een strijder als Vilhena meer dan 10 miljoen gaat opleveren.
    Vind ik leuk
    zondag 13 januari 2019 om 14:07
    Hij was wel zo vriendelijk om een paar jaar bij te tekenen. Dat mag ook wel beloond worden.
    Vind ik leuk
    alffie +1895
    zondag 13 januari 2019 om 09:26
    Ze roepen 43 mil. Ik heb het nog niet gehoord van iemand die er toe doet
    Vind ik leuk
    Ove +654
    zondag 13 januari 2019 om 14:41
    Berghuis wil daar helemaal niet spelen
    Vind ik leuk
    Copr +290
    zondag 13 januari 2019 om 08:33
    Denk je nu serieus dat Ajax kans maakt tegen Real om een ronde verder te komen?
    Vind ik leuk
    zondag 13 januari 2019 om 08:43
    Ja kans hebben ze altijd!
    Vind ik leuk
    Copr +290
    zondag 13 januari 2019 om 09:43
    Ja wie weet raakt de hele basis geblesseerd en moeten ze met O17 spelen. Kan altijd gebeuren.
    Vind het echt ongelofelijk. Ze winnen een keer een paar potjes in een B poule en er wordt alweer gesproken over halve finales.
    Vind ik leuk
    zondag 13 januari 2019 om 09:48
    Wat jij allemaal zegt slaat kant nog wal. Maargoed lekker belangerijk ook! De vraag was maken ze kans en ik antwoord met ja, is dat nou zo moeilijk? De rest wat je zegt boeit niet.
    Vind ik leuk
    Chebaisit +1421
    zondag 13 januari 2019 om 10:37
    Ik snap niet dat ajacied en nog reageren op een jaloers antwoord van PSV en Feyenoord fans.
    Ik betrap mij daar zelf ook wel eens op.
    Maar vanaf nu ga ik alleen de normale vragen beantwoorden en reageer ik niet meer op jaloerse PSV en Feyenoord fans, dat heeft geen zin.
    Vind ik leuk
    Gizmo +3756
    zondag 13 januari 2019 om 10:34
    Volgens mij was het zelfs een E poule.
    Vind ik leuk
    zondag 13 januari 2019 om 09:43
    Ajax maakt kans aangezien ze daar staan. Psv daarentegen maakt geen kans, die zijn al uitgeschakeld. Simpel toch wie nog champions league speelt maakt kans om te winnen. Stomme uitspraken niemand gaf ook een cent voor leicester city in de premier league. Vind het ook misselijk dat Nederlanders zo afgeven op ajax, volgens mij verdedigen wij de eer van het Nederlands voetbal. Als Ajax niet ver komt speelt Psv straks nooit meer champions league ..
    Vind ik leuk
    Robby G +1404
    zondag 13 januari 2019 om 07:32
    Wat een onzin bankzitter, Neres gaat nog belangrijk zijn, en dan kan hij in de zomer hetzelfde opbrengen. Geld is niet alles voor Ajax. Ze moeten nu prijzen pakken en Neres heeft echt wel meerwaarde.
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +41727
    zondag 13 januari 2019 om 07:57
    Een bankzitter met 29 potjes in de benen tijdens de 1e seizoenshelft waarvan 10 potten in de CL.

    Tjah.
    Vind ik leuk
    zondag 13 januari 2019 om 07:25
    bij een blesure in de aanval heb je naast neres alleen huntelaar als hij wil blijven zou ik m houden
    Vind ik leuk
    zondag 13 januari 2019 om 07:27
    tuurlijk doen, 43 ga je echt nooit meer krijgen ondanks alle schreeuwers hier die denken dat elke ajacied 80 mio waard is.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +20699
    zondag 13 januari 2019 om 07:30
    Neres is belangrijk voor Ajax, daarom moet Ajax hem proberen te behouden. Niet omdat hij straks misschien meer waard is.
    Vind ik leuk
    2cents +57489
    zondag 13 januari 2019 om 07:37
    Niet elke Ajacied hoor. Ik denk bijvoorbeeld dat je voor Cassierra maximaal 60 mio krijgt....
    Vind ik leuk
    zondag 13 januari 2019 om 07:40
    nou ja, je denkt in elk geval.. ;-)
    Vind ik leuk
    2cents +57489
    zondag 13 januari 2019 om 07:49
    Denken we samen even hardop:

    Neres is nog hard nodig bij Ajax. Afgelopen zomer al een aanbod gehad van meer dan 30m en nu weer, dus dat blijft aardig stabiel.

    Laat je er komende zomer tussen de 30 en 40 voor krijgen, dan accepteer je dat verschil lachend als je kampioen wordt of nog even door mag in de CL.
    Vind ik leuk
    zondag 13 januari 2019 om 09:09
    Ajax moet niet aan geld denken.
    Vind ik leuk
    2cents +57489
    zondag 13 januari 2019 om 09:23
    In deze beslissing op dit moment zeker niet.

    Maar dat blijft lastig hè. 1 zo’n transfer is de helft van je jaarlijkse begroting. Dat is dus een zeer serieus bedrag.
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +22523
    zondag 13 januari 2019 om 08:07
    Minimaal
    Vind ik leuk
    M.de jong +172
    zondag 13 januari 2019 om 07:45
    Tuurlijk niet doen. Er wordt gezegd dat wij als ajacieden geil worden van die hoge bankrekening, maar ik heb nog geen ajacied zien schrijven dat we die 43 miljoen moeten pakken, want daar hebben we er al genoeg van. Spelers als neres zijn zeldzaam in de NL competitie, die vervang je niet zomaar.
    Vind ik leuk
    zondag 13 januari 2019 om 23:23
    Neres is een erg goede voetballer. Niet alleen voor de ED.
    Vind ik leuk
    zondag 13 januari 2019 om 07:41
    '' de toekomst ligt in de handen van God ''
    Ik zeg meteen verkopen, die spoort niet.....
    Vind ik leuk
    zondag 13 januari 2019 om 07:47
    zou ie dat Nashville-manifest ook ondertekend hebben?
    Vind ik leuk
    Groen +1697
    zondag 13 januari 2019 om 08:21
    Heb gehoord dat vd Staaij zijn nieuwe zaakwaarnemer is.
    Vind ik leuk
    MR - +166
    zondag 13 januari 2019 om 12:58
    Vind je zijn houding niet verstandig dan?
    Als je voortdurend bezig ben om je positie te verbeteren, terwijl je een contract hebt, dan weet ik niet of je uiteindelijk een leven hebt... Hij doet het rustig aan, hij is nog jong, krijgt nog kansen genoeg.
    Vind ik leuk
    zondag 13 januari 2019 om 23:22
    Ach, misschien volgt God het voetbal wel op de voet.
    Vind ik leuk
    RBU +50
    zondag 13 januari 2019 om 07:53
    Niet verkopen en vol gaan voor de prijzen dit seizoen. Ajax heeft nu al een enorm gevulde bankrekening. Er is geen noodzaak om te verkopen. Daarbij zie je dat met het afketsen van Lainez en eerder al Richarlison dat het aantrekken van spelers met soortgelijke kwaliteiten nog ontzettend lastig is.

    Mogelijke vervanger in de toekomst: Calvin Stengs?
    [Reactie gewijzigd op zondag 13 januari 2019 om 07:53]
    Vind ik leuk
    zondag 13 januari 2019 om 08:32
    Voor de toekomst zeker, snel halen voor “het buitenland” er achter komt.
    Vind ik leuk
    Hertogtwan +413
    zondag 13 januari 2019 om 07:55
    Dat Marc Overmars goede dingen doet bij Ajax oké, maar om hem nu God te noemen!!!
    Vind ik leuk
    kcim +3029
    zondag 13 januari 2019 om 08:19
    Hahaha
    Vind ik leuk
    Nightcrawler +5825
    zondag 13 januari 2019 om 07:56
    43 miljoen incasseren en 3 miljoen over maken naar Heerenveen voor Zeneli. Heb je in de competitie geen probleem en zodra Zeneli het Ajax shirt aantrekt issie meteen het dubbele al waard
    [Reactie gewijzigd op zondag 13 januari 2019 om 07:56]
    Vind ik leuk
    zondag 13 januari 2019 om 08:19
    Van iedere speler die het shirt van Ajax aan heeft gehad stijgt de transferwaarde minimaal met 50%!
    Vind ik leuk
    Topdrie +3308
    zondag 13 januari 2019 om 08:29
    Dus PSV gaat cashen met Viergever, Rosario, Bergwijn en Malen in de selectie. Die Toon heeft het goed voor elkaar
    Vind ik leuk
    zondag 13 januari 2019 om 08:32
    Toon heeft het zeker goed voor elkaar! Hij staat bij Ajax om de hoek afdankertjes op te wachten!
    Vind ik leuk
    Topdrie +3308
    zondag 13 januari 2019 om 08:54
    Afdankertjes is meervoud. Volgens mijn informatie is alleen Viergever rechtstreeks van het eerste overgekomen en was Bergwijn geen afdankertje maar konden ze zijn vader niet handelen 😂😂😂
    Vind ik leuk
    zondag 13 januari 2019 om 09:00
    wordt nog een mooie film dan, een beetje "cool runnings" op het voetbalveld..
    Vind ik leuk
    AllAdIn +20699
    zondag 13 januari 2019 om 08:39
    Ik denk dat PSV voor Bergwijn, Rosario en Malen wel leuke bedragen kan gaan cashen.
    Vind ik leuk
    zondag 13 januari 2019 om 09:10
    Dan wordt Ajax met 400 miljoen in kas, 2e in de competitie.
    Leuk voor ze.
    [Reactie gewijzigd op zondag 13 januari 2019 om 09:11]
    Vind ik leuk
    De Liefhebber +10325
    zondag 13 januari 2019 om 10:22
    Is altijd nog beter dan nipt derde met 10 miljoen in de min....
    Vind ik leuk
    Bartho +255
    zondag 13 januari 2019 om 08:12
    Neres heeft snelheid en diepgang. Is gewoon een basisspeler.
    Vind ik leuk
    zondag 13 januari 2019 om 08:13
    Ben je lekker mee zeg, als je het aan god over moet laten..
    Vind ik leuk
    zondag 13 januari 2019 om 08:16
    De kille karaktermoord op Neres versus zijn bewonderenswaardige loyaliteit.

    Ijskoud en misselijkmakend opportunistisch beredeneerd door geldwolven.
    [Reactie gewijzigd op zondag 13 januari 2019 om 08:30]
    Vind ik leuk
    zondag 13 januari 2019 om 08:16
    Beletselteken...
    [Reactie gewijzigd op zondag 13 januari 2019 om 08:17]
    Vind ik leuk
    Malaga036 +298
    zondag 13 januari 2019 om 08:17
    Over 1,5 jaar mag die weg..
    Vind ik leuk
    Topdrie +3308
    zondag 13 januari 2019 om 08:28
    Je zal God maar als je zaakwaarnemer hebben...
    Vind ik leuk
    Vak-T +1110
    zondag 13 januari 2019 om 08:38
    Ha ha, precies waar ik ook aan moest denken..... gaat alleen om geld.
    Vind ik leuk
    zondag 13 januari 2019 om 08:41
    Daar is Overmars lekker mee ...

    Wat denk je niet, dat dat kost?

    God kan de kolere krijgen. Ja, ook op zondag.
    Vind ik leuk
    LaPulga +299
    zondag 13 januari 2019 om 08:54
    Die 40 miljoenen betalen de Chinezen einde van het seizoen ook nog wel. Lekker laten blijven, er is geen back up namelijk.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +37455
    zondag 13 januari 2019 om 08:57
    God jeetje. Nou goed zo
    Vind ik leuk
    Blindsy +15652
    zondag 13 januari 2019 om 08:58
    Dus zijn toekomst is in de handen van Frenkie?
    Vind ik leuk
    zondag 13 januari 2019 om 09:07
    Neres moet absoluut blijven bij Ajax. Dat is geen bankzitter zoals veel mensen hier beweren. Wat men blijkbaar niet begrijpt is dat je meerdere mensen nodig hebt, om op verschillende fronten mee te doen. Dus rouleren is niks vreemd, het geeft de 1 rust en de ander gelegenheid om te ecseleren. En zo hou je elkander scherp en gefocusd. En mocht Ajax van Real winnen en een ronde verder komen, mede door inbreng van hem( wat ik wel denk) plus het eventuele kampioensschap, gaat ie in waarde echt niet veel dalen. Dus nee niet nu, maar in de zomer kijken ze maar even.
    Vind ik leuk
    zondag 13 januari 2019 om 09:13
    En als Ajax alles verliest?

    Gaat hij dan in waarde zakken of stijgen?
    Vind ik leuk
    zondag 13 januari 2019 om 09:21
    Dat hangt er van vanaf hoe hij heeft gecseleerd op die beide fronten. Tuurlijk zal hij dalen in prijs, maar ik geloof nooit dat hij dan in eens maar 10 milj gaat opbrengen en dus verlies zal hebben. Ajax kan deze speler bijna niet zonder verlies verkopen daar is hij te goed voor. Het gaat wr nu om hoeveel Ajax winst wil maken op deze topper. Ga je nu voor de hoofdprijs of ben je te vreden met wat minder en blijf je nu nog strijden om de prijzen.
    Vind ik leuk
    Blindsy +15652
    zondag 13 januari 2019 om 10:40
    Gaat het nu toch om de prijzen? Ik hoor hier alleen nog maar dat het om de dikste bankrekening gaat.
    Vind ik leuk
    zondag 13 januari 2019 om 11:11
    Een dikke bankrekening is ook fijn, en als dat samen gaat met prijzen is dat helemaal top. Maar wat mij betreft gaat het om het sportieve gedeelte van de zogenaamde discussie hier, en dan wordt de bankrekening vanzelf groter.
    Vind ik leuk
    Blindsy +15652
    zondag 13 januari 2019 om 11:36
    Dat is ook mijn mening. Niemand hoeft mij wijs te maken dat het feest is in Amsterdam omdat er 200 miljoen wordt verdiend aan de verkoop van De Ligt, Ziyech en De Jong, terwijl de platte kar zojuist weer door Eindhoven is rondgereden. Supporters willen prijzen kunnen vieren, geen koersstijgingen en dikke bankrekeningen.
    Prijzen, goed voetbal betekent vaak ook geld verdienen, dus als t hand in hand gaat, is dat natuurlijk top.
    Vind ik leuk
    zondag 13 januari 2019 om 09:15
    Ik vind van niet ,Ik denk mits hij het goed blijft doen hij zelfs einde van het seizoen zelfs nog meer op kan brengen .
    En aangezien het veel geld is nu , wat Ajax al genoeg heeft kan Ajax ook gerust wachten tot einde seizoen en in tussentijd een goede vervanger zoeken dat lijkt mij een goed plan.
    En Neres kan zelfs nog groeien ook al zit daar altijd een risico aan bv door blessures.
    Maar mijn inziens hield ik hem net als de Jong en de Ligt tot einde seizoen minimaal
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +22523
    zondag 13 januari 2019 om 09:18
    Lekker blijven man. Komt echt wel een betere club en land voorbij.
    Vind ik leuk
    2cents +57489
    zondag 13 januari 2019 om 09:25
    Volgens Zuid Amerikaanse media kon hij 11 miljoen per jaar verdienen. Betere club en land komt zeker voorbij. Beter salaris betwijfel ik.
    Vind ik leuk
    zondag 13 januari 2019 om 09:37
    En dat geloof jij, niet toch? Want dan zou ik als ik Neres was direct vertrekken.
    Vind ik leuk
    2cents +57489
    zondag 13 januari 2019 om 09:46
    Net alsof Neres de enige is die daar wat over te zeggen heeft.

    Verder geloof ik dat wel ja. Pelle verdient al meer per jaar.
    Vind ik leuk
    zondag 13 januari 2019 om 09:56
    Ik snap dat Neres daar niet alleen over beslist, maar een jongen zoals hij met zijn achtergrond gaat zich dan toch wel achter zijn oren krabben. Gezien dat dan zijn toekomst en die van zijn hele familie verzekerd is. Dan moet Ajax pittig uit de kast komen om hem te inspireren om te blijven denk ik zo. Of bedingen dat ie pas weg mag in de zomer bij eventueel accoord. Maar goed ik hoop dat ie blijft.
    Vind ik leuk
    2cents +57489
    zondag 13 januari 2019 om 10:17
    Dat dit meer doet met een speler dan “de toekomst is in handen van God” is wel duidelijk. Maar hij heeft in september nog een nieuw contract getekend dus Neres en zijn entourage zullen best begrip hebben voor een Nee van Ajax. Hoe klote dat ook is.

    Vervolgens hangt het van het beleid van zo’n Chinese club af of ze in de zomer nog steeds Neres willen.

    Zonder vergelijkbare vervanger zou Ajax niet eens mogen twijfelen en moeten ze hem gewoon behouden.
    Vind ik leuk
    Xienix +129
    zondag 13 januari 2019 om 09:37
    Had ik ook gelezen.....
    🙈 11 miljoen / 11.000.000
    Elk jaar op je rekening, Ging toch wel even verhaal halen🤪
    Liet me uitkopen✌️
    Vind ik leuk
    Gizmo +3756
    zondag 13 januari 2019 om 10:42
    Maar is dat jaarlijkse bedrag Euri”s of Dollars of Yuannekes of wellicht de Real. Brasileiro ?

    [Reactie gewijzigd op zondag 13 januari 2019 om 13:58]
    Vind ik leuk
    Xienix +129
    zondag 13 januari 2019 om 11:20
    Knetter harde US Dollars💵💵💵
    Vind ik leuk
    Gizmo +3756
    zondag 13 januari 2019 om 14:10
    Dan vertrok ik ook uit Amsterdam
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +22523
    zondag 13 januari 2019 om 10:18
    Zou ie op god vertrouwen bij 11 miljoen? ;-)
    [Reactie gewijzigd op zondag 13 januari 2019 om 10:23]
    Vind ik leuk
    2cents +57489
    zondag 13 januari 2019 om 10:24
    Als God hem tot nu toe heeft gebracht waar hij nu is, waarom zou je dan van dat geloof afvallen?
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +22523
    zondag 13 januari 2019 om 10:34
    :-) valide argument, maar alles heeft zijn prijs natuurlijk.
    Vind ik leuk
    2cents +57489
    zondag 13 januari 2019 om 10:39
    Ik ben niet gelovig, maar voor echt gelovige mensen heeft God toch geen prijs?
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +22523
    zondag 13 januari 2019 om 13:22
    Nou.....ik zou er geen geld op inzetten
    Vind ik leuk
    2cents +57489
    zondag 13 januari 2019 om 13:29
    Jij bent dan ook niet gelovig. ;)
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +22523
    zondag 13 januari 2019 om 13:54
    Dat is zeker een variabel die in de oordeelsvorming dient te worden meegenomen. 😎
    Vind ik leuk
    plein19 +2508
    zondag 13 januari 2019 om 10:03
    We mogen God op de knietjes danken dat hij zich nog volledig voor Ajax wil inzetten terwijl hij wel positief us over China. Neres had echt veel meer in zijn kracht moeten worden gebruikt. Geweldige speler
    Vind ik leuk
    zondag 13 januari 2019 om 10:09
    Bijzondere situatie voor Ajax.
    Deze moet denk ik heel dubbel binnenkomen bij Marc.

    Ik vind Neres niet echt een bankzitter, en toch wel een speler die vaak net dat beetje extra kan brengen.
    43 miljoen is veel... Heel veel.

    Maar als er niets terugkomt en je krijgt een blessure heb je een probleem.
    Ik mag aannemen dat juist dit jaar het sportieve aspect de boventoon zou moeten voeren in Amsterdam?

    Ik zou hem er dit jaar bijhouden. Lijkt me niet slim hem te laten gaan.
    [Reactie gewijzigd op zondag 13 januari 2019 om 10:10]
    Vind ik leuk
    Reyvoetbal +247
    zondag 13 januari 2019 om 10:24
    Doen of niet doen...dat is de vraag.
    1 argument mis ik en Ten Hag zegt het terecht wel, Ajax is een bedrijf aan de beurs. De koers van de aandelen steeg na geruchten over wat Neres zou kunnen opbrengen.
    Als de grotere aandeelhouders willen cashen, hou je dat niet tegen.
    Helaas geld gaat boven wat fans willen.
    Vind ik leuk
    Lucien1978 +6035
    zondag 13 januari 2019 om 10:38
    Precies. Als je op de beurs zit kunnen de supporters wel dure seizoenskaarten aanschaffen maar hun mening wordt niet gehoord.
    Vind ik leuk
    Mesut Özil +4949
    zondag 13 januari 2019 om 11:12
    Heeft niks te makem met de beurs, als een Chinese club 43 miljoen voor Lozano of Bergwijn biedt zit John de Jong vanmiddag nog in het vliegtuig om de deal af te ronden.
    Vind ik leuk
    zondag 13 januari 2019 om 10:32
    Goede voetballer als hij slim islam zegt hij zelf niet naar China te willen als de speler niet wil kunnen ze als club zoveel willen
    [Reactie gewijzigd op zondag 13 januari 2019 om 10:33]
    Vind ik leuk
    Lucien1978 +6035
    zondag 13 januari 2019 om 10:37
    Die gaat gewoon.

    Ajax had belooft aan hun supporters in de winter niemand te laten gaan. Ik zie overeenkomsten met Marc Rutte.

    😂😂😂😂
    Vind ik leuk
    Mesut Özil +4949
    zondag 13 januari 2019 om 11:14
    Niemand van de basis ja, Neres is geen basis. En alleen als een vervanger komt gaat Neres weg. Anders blijft Neres gewoon.
    Vind ik leuk
    Iggy +4075
    zondag 13 januari 2019 om 13:41
    De wens is de vader van de gedachte. Is het niet droeftoeter?
    Vind ik leuk
    Sambal +16
    zondag 13 januari 2019 om 10:49
    Wanneer Ajax nog een ronde CL overleeft of goed speelt dan komt er zo maar 10 mio bij en komt er ook een europese topclub wat voor zijn carriere veel en veel beter is .China hype is over, moet je als jonge speler niet eens naar toe willen. Wil God denk ik ook niet
    Vind ik leuk
    zondag 13 januari 2019 om 11:38
    Als Zyech gaat is Neres vaste keus. Duidelijkheid scheppen naar deze speler en contract opwaarderen.
    Vind ik leuk
    zondag 13 januari 2019 om 11:39
    Gewoon geloven in de selectie waarmee je u zo goed bezig bent, Neres is top en je zal zien dat hij nog belangrijk gaat zijn dut seizoen..wie weet tegen Madrid...is hij daarna wellicht meer waard dan 45 miljoen..je weet het niet, maar ik geloof in deze selectie ...daarin vind ik neres vaak te bepalend geweest om weg te doen...
    Vind ik leuk
    zondag 13 januari 2019 om 11:41
    Aha praten over het heden. Goed voorbeeld voor de Ajacieden hier, die hangen nog steeds in het verleden.
    Vind ik leuk
    zondag 13 januari 2019 om 12:11
    nou nou waar hebben de meest hier over het gaat om de kopstuk Neres reageert op Chinees megabod: 'De toekomst is in de handen van God' en niet over wie nu de beste is of over CL of Kampioenschap of beker mensen blijf gewoon eens bij de kopstuk waar het over gaat spring niet van hak op de tak.

    Want het gaat hier niet om de CL en ook niet over de KNVB beker en ook niet over Competitie kampioenschap waarom mat de mensen hier altijd 1 modder naar elkaar club gooien 2 waarom blijven de mensen gewoon niet bij de kopstuk waar het daadwerkelijk over gaat en 3 als mensen toch niet bij de kopstuk kunnen blijven reageer dan niet op deze forum/topic en ga lekker naar een ander forum/topic waar je wel 'n kopstuk is over KNVB Beker of CL of Competitie Kampioenschap dit wou ik gewoon even kwijt

    zo nu even op de kopstuk in gaan is een verstandig jongen die Neres dat die zeg dat die nu op Ajax volledig concentreert en zich niet gek laat maken van de geruchten molen wat de media en journalistieke schrijven zo als hij al zelf zegt lekker op focussen op Ajax en idd als hij denk dat hij antwoord van god krijg over zijn toekomst nou horen we het van zelf wel maar nu lekker focussen op Ajax en hopen dat je nog paar seizoentje bij Ajax speel om zo je nog beter te ontwikkelen
    Vind ik leuk
    zondag 13 januari 2019 om 12:54
    Gewoon het.team intact houden.na dit seizoen evt genoege nemen met wat minder
    Vind ik leuk
    zondag 13 januari 2019 om 13:22
    43 miljoen is belachelijk veel geld, maar zoals Overmars al terecht heeft gezegd is dat Neres alleen weg mocht als Lainez gehaald werd. Dat laatste is niet gebeurd, dus moet David gewoon blijven, zelfs al zouden ze 50 miljoen bieden. Punt.

    Neres zelf zegt: "het is in Gods handen" klopt ook, want stel dat er ineens een konijn uit de hoge hoed getoverd word door Overmars (en er toch nog verrassend ineens een extra vleugelspits aangekocht zou worden) zou dat de weg vrij kunnen maken voor hem, om alsnog een transfer te maken. Deze kans is echter klein en daardoor wend hij zich in deze kwestie tot zijn geloof.
    Vind ik leuk
    yuuup +9957
    zondag 13 januari 2019 om 13:59
    Pfff om Overmars God te noemen gaat mij zelfs te ver.
    Vind ik leuk
    Nbl +700
    zondag 13 januari 2019 om 16:03
    Gewoon houden wordt nog belangrijk de komende wedstrijden .
    Vind ik leuk
    Miller +33
    zondag 13 januari 2019 om 18:29
    Ga je voor de prijzen, of voor het geld, dit seizoen!!!
    Vind ik leuk
    zondag 13 januari 2019 om 18:39
    Eens. God zal wel een bestemming hebben met Onze Neres. Nou, de bestemming heb je bereikt David. Dat is namelijk in Amsterdam, waar je nog vele jaren in de absolute top kan voetballen.
    Vind ik leuk
    HupHolland +3235
    zondag 13 januari 2019 om 21:45
    Ajax moet van de beurs af
    Vind ik leuk
    maandag 14 januari 2019 om 00:52
    Volkomen eens.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 januari 2019 om 17:46
    Neres moet blijven!!!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws