'Ajax wil 15-jarig toptalent uit Frankrijk, ook interesse van Juventus en Barça'

'Ajax wil 15-jarig toptalent uit Frankrijk, ook interesse van Juventus en Barça'

Gepubliceerd: vrijdag 8 februari 2019 om 10:17vr 08-02-2019 om 10:17

Laatste update: vrijdag 8 februari 2019 om 10:18vr 08-02-2019 om 10:18

Ajax heeft zich gemengd in de strijd om Rayan Cherki, een Frans jeugdinternational die momenteel in de jeugdopleiding van Olympique Lyon speelt. De Amsterdammers hebben met Juventus, FC Barcelona, Bayern München en AC Milan echter stevige concurrentie.

Dat meldt het Franse L'Equipe vrijdag. Volgens de krant zijn er meerdere spelers in de jeugdopleiding van Lyon die worden gevolgd. Vooral voor Titouan Thomas, Florent Da Silva en Cherki is interesse. Laatstgenoemde is volgens de krant 'de lastigste kwestie' van allemaal. Lyon moet namelijk maar hopen dat Cherki besluit zijn carrière bij Lyon voort te zetten. 'De enige 'bescherming' die de club heeft is een afspraak dat Cherki tot het eind van het seizoen niet bij andere clubs solliciteert. Met andere woorden: hij kan de club zonder enige compensatie verlaten'.

Meerdere clubs zouden Cherki graag willen toevoegen aan de jeugdopleiding. De zaken van Cherki worden behartigd door zijn familie, na enkele ongelukkige ervaringen met zaakwaarnemers. Bij de familie hebben zich al meerdere clubs gemeld, waaronder Juventus, AC Milan, FC Barcelona, Bayern München én Ajax.

Cherki is een aanvaller en deed dit seizoen al drie keer mee met Olympique Lyon Onder 19 in de Youth League. De vijftienjarige aanvaller was daarin trefzeker en werd daarmee de jongste doelpuntenmaker ooit in de Youth League. .

 
 
 
 
 
Dit bericht bekijken op Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Très belle victoire aujourd’hui 👍🏼💥⚽️🔴🔵#triplé

Een bericht gedeeld door Rayan Cherki (@rayan_cherki) op

Plaats een reactie

vrijdag 8 februari 2019 om 10:20
Het wordt steeds gekker. Ik zag gisteren een jochie van een jaar of 4. Lijkt mij een groot talent. Hij pist zelfstandig
Vind ik leuk
Mari +12520
vrijdag 8 februari 2019 om 10:23
Goede techniek.
Vind ik leuk
3Bier +14348
vrijdag 8 februari 2019 om 10:26
Dit zit wel snor
Vind ik leuk
GaoYao +5344
vrijdag 8 februari 2019 om 10:42
Melksnor..
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 11:02
Die kiest natuurlijk nooit voor het kleine Ajax, ik moet zeggen dat Ajax de laatste ook wel veel ‘losse flodders’ schiet. Op spelers bieden waar het volledig kansloos voor is, is zonde van je tijd.
Vind ik leuk
Marcodonna +1286
vrijdag 8 februari 2019 om 11:32
Ik lees in combinatie met jou alleen het volgende: Losse flodders / volledig kansloos.
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 13:28
Ja alleen nog Ajax er achter en dan zit je goed.
Vind ik leuk
Malaga036 +489
vrijdag 8 februari 2019 om 16:26
Het kleine ajax schakelde wel zijn huidige club in de halve finale van de Europa League uit pannekoek. Alleen je naam zegt al genoeg
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 11:50
waar speelt die bij PSV?
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 12:10
Koop club met een “prachtige jeugdopleiding “
Vind ik leuk
Muscles +1758
vrijdag 8 februari 2019 om 10:20
Marc, laat maar komen want voor deze jongen is het warme nest en goede opleiding cruciaal. Die andere clubs zijn vleesmolens
Vind ik leuk
Rodajc +18688
vrijdag 8 februari 2019 om 10:27
Maar waarom zou hij? Lyon en Ajax zijn gelijkwaardig, Lyon geeft ook genoeg jeugd de kans, sterkere competitie, financieel niet aantrekkelijker en hij hoeft zich niet aan te passen aan een nieuwe omgeving.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 8 februari 2019 om 10:27]
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 10:29
Lyon geeft jeugdspelers niet de kans op de schaal waar ajax dat op doet. Daarnaast is de jeugd van Ajax beter, sta je daar meer in de picture en is een doorbraak bij Ajax bijna een garantie voor een mooie transfer naar het buitenland. Waarom zou Onana anders van de Barca jeugd naar de Ajax jeugd vertrekken?
[Reactie gewijzigd op vrijdag 8 februari 2019 om 10:30]
Vind ik leuk
Rodajc +18688
vrijdag 8 februari 2019 om 11:20
Gaat het om de schaal of dat spelers de kans krijgen als ze die verdienen? Lyon laat niet zomaar elke jeugdspeler in het eerste komen inderdaad, maar dat lijkt me ook niet de bedoeling bij een topclub. Bij Ajax doorbreken een garantie op een Europese topclub? Misschien bij deze uitzonderlijke generatie (De Jong & De Ligt), maar anders zullen er altijd twijfels blijven of ze de stap vanuit de Eredivisie aankunnen. Doorbreken bij Lyon is dan beter wat dat betreft.
Onana kreeg de kans niet bij Barcelona en voelde dat dat ook niet snel zou komen, als dat wel zo was was hij daar natuurlijk ook niet zo snel vertrokken.
Vind ik leuk
Hank1 +527
vrijdag 8 februari 2019 om 11:04
Dan moet die dus niet naar ajax. T is niet voor niets dat iedereen weg wil daar.
Vind ik leuk
Bo3007 +429
vrijdag 8 februari 2019 om 12:37
Dan moet die dus wel naar Ajax, want als iedereen weg gaat dan is er plaats voor hem in de basis. Maar dat bedoelde je natuurlijk niet met je sneue opmerking...
Vind ik leuk
GOAL! +699
vrijdag 8 februari 2019 om 18:51
Haha Ajax probeert gewoon weer wat centjes te verdienen. Ik geef ze groot gelijk trouwens, maar voor het voetbal zijn die belachelijke bedragen natuurlijk 'kapotmakend'
Vind ik leuk
rexxo +11877
vrijdag 8 februari 2019 om 10:20
Natuurlijk alles wat in de media verschijnt is waar.

Sommige clubs scoren goed op forums en in de media.

Hup kom er maar in. 1,2,3....

Ik denk dat het tijd wordt dat Ajax gaat scouten bij de kinderdag- verblijven.

Dat hoeven ze nu nog niet zulke grote transferbedragen te betalen.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 8 februari 2019 om 10:24]
Vind ik leuk
Bo3007 +429
vrijdag 8 februari 2019 om 12:40
Wat is dit nou weer voor een opmerking? Staat letterlijk in de tekst dat die zo ergens anders heen kan.

" Lyon moet namelijk maar hopen dat Cherki besluit zijn carrière bij Lyon voort te zetten. 'De enige 'bescherming' die de club heeft is een afspraak dat Cherki tot het eind van het seizoen niet bij andere clubs solliciteert. Met andere woorden: hij kan de club zonder enige compensatie verlaten' "

Vind ik leuk
rexxo +11877
vrijdag 8 februari 2019 om 12:47
Op wie en wat reageer jij?
Vind ik leuk
Bo3007 +429
vrijdag 8 februari 2019 om 12:50
Op jouw reactie of zie je de link zelf niet in wat je geschreven hebt?

"Ik denk dat het tijd wordt dat Ajax gaat scouten bij de kinderdag- verblijven.

Dat hoeven ze nu nog niet zulke grote transferbedragen te betalen."
Vind ik leuk
rexxo +11877
vrijdag 8 februari 2019 om 13:10
Wat is precies je punt?

Blijkbaar zie je hier het verschil niet tussen een poging tot een grappige opmerking en iets met een serieuze ondertoon.
Vind ik leuk
Bo3007 +429
vrijdag 8 februari 2019 om 13:36
Gebruik de volgende keer dan een smiley als je denkt grappig te zijn. Dan is het voor anderen wel duidelijk. Je kwam nogal serieus over. Daarbij grappen over kinderen kan ik op deze site 9 van de 10 keer niet waarderen met de humor van sommige hier.
Vind ik leuk
rexxo +11877
vrijdag 8 februari 2019 om 13:40
Zal ik de volgende keer eerst toestemming vragen aan je voordat ik post of dat ik een smiley moet toevoegen?


Je bent niet verplicht om te reageren, gelukkig is er iets als vrijheid van meningsuiting.

En verwar of vergelijk mij aub niet met sommige hier.

Vind ik leuk
Bo3007 +429
vrijdag 8 februari 2019 om 14:16
Graag!
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 10:21
Ik voel weer pittige discussies aankomen
Vind ik leuk
rexxo +11877
vrijdag 8 februari 2019 om 10:22
Idd, of het waar is of niet , iets met een rode lap en stier....

[Reactie gewijzigd op vrijdag 8 februari 2019 om 10:26]
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 10:25
Gewoon bij “De Daad” al gaan scouten, met een kladblokje en een pen alles analyseren
Vind ik leuk
rexxo +11877
vrijdag 8 februari 2019 om 10:27
Absoluut helemaal mee eens je kan nooit te vroeg beginnen.

Wij zijn AJAX wij waren de eerste.
Vind ik leuk
Mari +12520
vrijdag 8 februari 2019 om 10:22
Als ik de namen van de concurrenten lees, dan lijkt het me niet zo moeilijk:
Ajax gefeliciteerd
Vind ik leuk
Molletje +2655
vrijdag 8 februari 2019 om 10:22
Ah, dat hij dat record vestigde kan ik me nog herinneren, was namelijk een paar minuten op naam van Ünüvar van Ajax.

Maar als je op die leeftijd al 5x mee hebt gedaan met de O19, dan moet je wel talent hebben om je fysiek staande te houden international.

Of hij haalbaar is met zoveel interesse is... Ligt er natuurlijk aan wat hem geboden wordt, maar zeker ook wat zijn doelstelling is. Aan de andere kant, is in Lyon blijven denk ik de beste keuze ("thuis", grote club en mogelijkheden zat)
Vind ik leuk
Midden-Noord +95411
vrijdag 8 februari 2019 om 10:22
Edit VP :dank voor je reactie, maar toch blijven doorgeven aan de redactie.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 8 februari 2019 om 12:16]
Vind ik leuk
3Bier +14348
vrijdag 8 februari 2019 om 10:26
Bekijk punt 1 nog even goed ;)
Vind ik leuk
Midden-Noord +95411
vrijdag 8 februari 2019 om 10:32
Hij is leuk, maar misschien is dit wel nodig man. Het is immers voor een goed doel.
Vind ik leuk
fdev86 +783
vrijdag 8 februari 2019 om 10:36
Lex immers
Vind ik leuk
Midden-Noord +95411
vrijdag 8 februari 2019 om 10:39
Immers speelt voor een goed doel, zijn cluppie. ;-)
Vind ik leuk
3Bier +14348
vrijdag 8 februari 2019 om 10:43
Het is goed bedoelt maar ik vrees dat het niks uitmaakt. Deze site is niet meer te redden ben ik bang. Negeren en geen aandacht geven is het enige wat wij kunnen doen. Helaas is er altijd wel iemand die zich geroepen voelt om te reageren op de trollen. En zo blijven we maar doorgaan.
Vind ik leuk
Midden-Noord +95411
vrijdag 8 februari 2019 om 10:50
Nu raak je de kern van de Nederlandse ziel. Wel ouwehoeren maar niets doen. Laten we dan gebruik maken van kuddegedrag door zelf het goede voorbeeld te geven. Dat is beter dan denken dat het toch niet lukt. Is wel iets anders, maar wat een verschil met het Franse volk.
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 12:04
Ik vind het een mooi stuk Midden-noord en het klopt wel .
Maar het begint toch al bij de redactie van vp , die de trollen gewoon zijn gang laat gaan en bijna niet ingrijpt .
Ik zie hier ooit profielnamen voorbij komen waar je al aan kunt zien dat deze persoon niet helemaal goed is .
Verder worden hier mensen hun moeder beledigd , hier word dan niet of pas na een paar uur ingegrepen .
Verder heb ik het idee dat er bij vp heel goed word nagedacht voordat ze een artikel plaatsen over de kop bij dat artikel .
Vaak is de kop al licht provocerend , en daar krijg je dan natuurlijk weer meteen provocerende reactie's bij .

Ik zit ook op Engelse voetbalforums , en daar heb je natuurlijk ook trollen .
Maar daar krijg je echt meteen een ban , als je iets beledigends zegt .
Ook bannen de moderators daar mensen van wie ze alleen maar provocerende reactie's zien .
Zo'n figuurtje als weerstandisgoed , kijken ze een weekje af , en die word dan gewoon gebant .
Vind ik leuk
Midden-Noord +95411
vrijdag 8 februari 2019 om 12:14
Vaak hebben Engelse sites werknemers in dienst en VP moet het doen van vrijwilligers.


Verder met ik het helemaal met je eens, er kan zeker wat aan gedaan worden zonder dat het veel geld kost.
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 12:20
Trollen uitbannen lukt toch niet , maar je kan ze als site wel eerder een ban geven .

Een paar dagen geleden zei iemand hier tegen een ander ; jouw vader en moeder waren broer en zus .
Ik heb dat gerapporteerd , deze persoon zag ik gisteren nog gewoon reageren .
Vind ik leuk
Midden-Noord +95411
vrijdag 8 februari 2019 om 12:31
Elke computer, telefoon of wat dan ook heeft een eigen persoonlijke nummer (ook wel een MAC address genoemd). Als je via die route een ban geeft dan hebben ze echt een andere computer of telefoon nodig.

Ja het is een schande, grapjes en tot het randje kan ik waarderen. Maar er is een verschil.
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 12:41
Volgens mijn neefje doen ze dat bij voetbalzone wel , daar krijg je meteen een ban en dan kun je ook geen account meer aanmaken .
Daarom heb ik ook het idee dat ze bij vp die trollen niet zo heel erg vinden .
Vind ik leuk
Midden-Noord +95411
vrijdag 8 februari 2019 om 12:55
Ja dat klopt, maar ik weet alleen niet hoe groot hun zijn en hoeveel ze ervoor uittrekken. Ik weet dat VP met vrijwilligers werkt maar van Voetbalzone kan ik dat niet zeggen. Misschien heeft VP een reden. Ik kreeg net ook bericht dat ze ermee bezig zijn.
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 13:32
Een beetje stangen hoort erbij , maar iemands ouders beledigen enz kan gewoon niet .
Ik ben vandeweek ook een keer te ver gegaan , en zag dat ook in , en heb toen mijn reactie verwijdert en mijn excuses aangeboden .

Het kan een keer gebeuren dat je in het heetst van de strijd te ver gaat , maar dan kun je gewoon je reactie wijzigen .

Laatst noemde iemand hier Vermeer een nikker , er zijn zeker 6 mensen die deze persoon gerapporteerd hebben , die reactie heeft er nog uren opgestaan , terwijl er sávonds wel reactie's werden verwijdert die echt lang niet zo erg waren .
Dus er zit dan wel iemand die meeleest en reactie's verwijdert , maar die laat dan de reactie over Vermeer gewoon staan .
Vind ik leuk
Mari +12520
vrijdag 8 februari 2019 om 10:27
Ik had nog nooit van trollen gehoord, totdat ik hier kwam.
Hier las ik het: "het is een troll" . Wist nog niet wat het was. Dacht dat iemand hier de benaming had bedacht.
Nu weet ik meer.
Bedankt
Vind ik leuk
Midden-Noord +95411
vrijdag 8 februari 2019 om 10:30
Misschien kunnen we samen er iets aan doen. Door het serieus te nemen en ze volledig te negeren. Gewoon niet meer op ingaan. Zo kunnen wij het zelf tegengaan. Neem ze de lol af, ze willen reacties. Dus niet op ingaan, hoe moeilijk het ook is.
Vind ik leuk
RVB AFCA +14533
vrijdag 8 februari 2019 om 10:36
Je hebt helemaal gelijk maar het stopt gewoon niet. Ik heb er ook al een mail over verstuurd naar de site zelf. Antwoord krijg je niet terug, de site vind het waarschijnlijk wel best zo.
Vind ik leuk
Midden-Noord +95411
vrijdag 8 februari 2019 om 10:40
Als ze mijn bericht verwijderen dan denk ik er serieus over na om hier te stoppen.
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 11:43
GA je dan ergens anders verder ? blijf dan maar hier anders is het sneu voor die anderen mensen !
[Reactie gewijzigd op vrijdag 8 februari 2019 om 11:45]
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 12:05
De site werkt er gewoon aan mee heb ik het idee .
Vind ik leuk
Bo3007 +429
vrijdag 8 februari 2019 om 12:48
Dat idee heb ik dus ook. Ach laat ik het anders zeggen, weet het wel zeker.
Als je de titels ziet hier dan weet je al dat het een moddergooi topic gaat worden. Daarnaast zet VP dan nog een ander topic online genaamd "VP-voetbalkantine" daar dragen ze dan een stelling aan vanuit een ander nieuwsbericht waardoor het daar dan vrolijk verder gaat.
Verder staan er zoveel Ajax berichten dagelijks online puur omdat daar de meeste discussies/clicks ontstaan (haat en nijd tussen Ajax, PSV en andere supporters).
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 10:30
En ik maar denken dat trollen alleen maar in harry potter en lord of the rings voorkwamen. I was so wrong...
Vind ik leuk
Midden-Noord +95411
vrijdag 8 februari 2019 om 10:33
Een beetje educatie kan geen kwaad. ;-)
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 10:38
Het wordt gewaardeerd, iedereen op dit forum kan wel wat extra scholing gebruiken af en toe
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 12:25
Ik snap je standpunt en blijven het in de gaten houden. Zonde als je gaat stoppen.
Vind ik leuk
Midden-Noord +95411
vrijdag 8 februari 2019 om 12:32
Dank je voor het begrip, dit stel ik zeer op prijs. Mochten jullie hulp nodig hebben dan hoor ik het wel.
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 12:34
Graag gedaan. :-)
Vind ik leuk
The Iceman +16435
vrijdag 8 februari 2019 om 10:37
Troll in the dungeon!
Vind ik leuk
HansVites +6459
vrijdag 8 februari 2019 om 10:23
Ajax met zijn beroemde jeugd opleiding heeft die dat nodig het is gewoon een ordinaire steel club.
Vind ik leuk
RenW +4221
vrijdag 8 februari 2019 om 10:31
Net als jouw club!
Vind ik leuk
The Iceman +16435
vrijdag 8 februari 2019 om 10:38
Kijk voor de grap eens hoeveel (voormalig) Vitessenaren hun opleiding bij Ajax hebben genoten.
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 11:34
en dan hebben we het nog niet eens over psv!
Vind ik leuk
The Iceman +16435
vrijdag 8 februari 2019 om 11:38
Zelfs Feyenoord telt op dit moment 4 selectiespelers die (deels) door Ajax zijn opgeleid.
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 11:40
MAAR wel een zeer rijke club . AJAX de beste jeugd op leiding van west Europa!
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 10:24
Als ie goed is gewoon halen ook al is ie 15! Ajax heeft een geweldige opleiding en daar kan ie alleen maar beter van worden!
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 11:33
en gelijk in jong Ajax doen!
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 10:24
Binnenhengelen en afwachten dan maar. Zou leuk zijn als het lukt. Beetje speeltijd zal je moeten beloven binnen 2 jaar gok ik. Puur omdat ze al 'pech met zaakwaarnemers' gehad hebben
Vind ik leuk
Budazonen +470
vrijdag 8 februari 2019 om 10:26
Is toch wat he. Maar gaat dat wel goed als 15jr al naar buitenland verkassen voor voetbal. Je spreek de taal niet, ander cultuur en gewoontes.
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 11:32
voetbal heef maar een cultuur voetbal!
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 10:31
Geen jonge talentvolle trainer scouten, dan krijgen we tenminste niet meer zoiets ongelooflijks wat we nu hebben vreselijk
Vind ik leuk
RenW +4221
vrijdag 8 februari 2019 om 10:32
Hij doet het inderdaad meer dan goed.
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 11:47
Haha je hebtgeen verstand van voetbal , maar wel gevoel voor humor.
Vind ik leuk
RenW +4221
vrijdag 8 februari 2019 om 12:13
Doet nog op 3 fronten mee, blij dat jij het anders ziet.
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 12:19
Ja door de supers spelers wat we hebben , niet door dat ei van een trainer dat we hebben
Vind ik leuk
RenW +4221
vrijdag 8 februari 2019 om 12:21
OK het komt door de spelers, trainers dan maar afschaffen.
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 12:25
Nee zeker niet , een trainer met visie uitstraling verbaal sterk een rugzak van ervaring fanatisme , en niet een schigtige zonder zelfverouwen verbaal zwak , people manager nooit van gehoord ,geen uitstraling enz enz enz ....?
Vind ik leuk
RenW +4221
vrijdag 8 februari 2019 om 12:31
Ik vind hem geweldig, dat vond ik bij Utrecht al, daar had hij geen last van het z.g. verbaal niet functioneren. Dat is hier bedacht, en slaat absoluut nergens op.
Maar probeer zelf anders wat te bedenken.
Ik heb je in ieder nog niet kunnen betrappen op enige vorm van originaliteit.
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 13:17
Ik hoef niet meer te veranderen ,heb mijn sporen wel verdiend
Vind ik leuk
RenW +4221
vrijdag 8 februari 2019 om 15:45
Dan nog kan je veranderen, en zelf wat bedenken.
Nu zeg je alleen maar wat een ander bedenkt over Ten Hag.
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 15:58
Nee hoor dit is wat mij aan ten Hag opvalt, en omdat het heel veel mensen het opvalt, dan is het ook zo. Gewoon de slechtste trainer wat ajax ooooooooooooooit gehad heeeft
Vind ik leuk
RenW +4221
vrijdag 8 februari 2019 om 16:06
Het is wel gaan spelen sinds hij bij Ajax is toch?
Bij Utrecht nooit wat over gehoord.
Maar het is wel klaar, tegen haat en waanzin kan ik niet op.
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 16:10
Nee hoor , als het een prettig mens was ,
Vind ik leuk
renemar +800
vrijdag 8 februari 2019 om 10:34
Gezien de concurrentie ben je dus vrijwel kansloos.
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 11:30
hoe zo? Ajax bied de ouders 5 tot 7 miljoen grootte kans dat die komt . anderen rijke clubs zoeken jongeren van 18 tot 20 jaar die er gelijk staan!
Vind ik leuk
renemar +800
vrijdag 8 februari 2019 om 13:19
We zullen zien.
Vind ik leuk
Sabau +1752
vrijdag 8 februari 2019 om 10:40
Goeie snor voor een jongen van 15
Vind ik leuk
Molletje +2655
vrijdag 8 februari 2019 om 11:18
Mooie nickname… zie je te weinig de verheerlijking van een "anti-held"..

Sabau… ik was hem eigenlijk al vergeten
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 11:27
ja die kan gelijk in het eerste mee doen van Ajax als hij komt . maar het is bekent de meeste jongeren uit zuidelijke landen zin gemiddeld lichamelijk 3 jaar ouder als ze 15 jaar zijn dan Nederlanders
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 10:49
Vrolijk word ik niet van dit soort berichten 😎
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 11:24
kan ook niet als psv er!
Vind ik leuk
bartzwolle +188
vrijdag 8 februari 2019 om 11:29
???
Vind ik leuk
Blindsy +18962
vrijdag 8 februari 2019 om 10:49
Hij zal er vast wat van kunnen. En Netto heeft genoeg geld te besteden. Probeer het maar. Niet iedereen is n pareltje, daar op de toekomst.
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 11:23
pareltjes worden soms geboren maar de meeste door AJAX gemaakt!
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 11:17
Kinderarbeid.
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 11:21
weet je wat kinderen arbeid is? als je ouders niets te makken hebben. deze jongen als hij het goed doet is met zijn 19 jaar al miljonair!
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 11:23
Mooie lopende zin trouwens.
Vind ik leuk
4everfcu +5355
vrijdag 8 februari 2019 om 11:29
geld heeft daar niets mee te maken dit is gewoon kinderhandel waar hij ook heen gaat.
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 11:18
hij lijkt wel 20 jaar! maar ja wat goed is komt naar Ajax!
Vind ik leuk
Blindsy +18962
vrijdag 8 februari 2019 om 11:25
Of naar PSV. Soms ook naar AZ, Utrecht, Feyenoord, Vitesse, etc.
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 11:25
15 jaar? Het wordt steeds enger bij die glibberige club...
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 11:42
Jaa want ergens anders gebeurt het niet.

Keur het niet goed, maar Wake-up, gebeurt overal. maar blijf vooral afgeven.
Vind ik leuk
Eddy T67 +2333
vrijdag 8 februari 2019 om 12:07
Dat het "overal" gebeurt wil niet zeggen dat je er maar aan mee moet doen natuurlijk. Iets met normen en waarden.
Vind ik leuk
BT410 +402
vrijdag 8 februari 2019 om 11:29
Legale mensenhandel in een prachtig jasje!
Vind ik leuk
Come on Utreg +29719
vrijdag 8 februari 2019 om 11:38
Alle clubs vissen in elkaars vijvers.. Niets nieuws onder de zon. FIFA zou hier iets aan moeten doen!
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 11:43
En zo is het, zolang de FIFA niks doet blijf je dit houden.

Vooral speciaal om weer te zien hoeveel mensen er afkeurend reageren omdat het Ajax betreft, terwijl elke club hier aan meedoet (helaas)
Vind ik leuk
Eddy T67 +2333
vrijdag 8 februari 2019 om 12:06
Wat een kinderhandel zeg.
Vind ik leuk
deltiaan +1435
vrijdag 8 februari 2019 om 12:23
moet ten strengste verboden worden die kinderhandel , moet niet kunnen voor hun 18 jaar maar wel in ieder land dat fifa en uefa zich maar een hard maken
Vind ik leuk
vrijdag 8 februari 2019 om 12:36
Snel nemen die jongen .... anders zal Aad de Mos ze wel over 10 jaar vertellen dat ze deze jongen hadden moeten nemen.
Vind ik leuk
Futjebal +2709
vrijdag 8 februari 2019 om 12:37
kan hij mooi bij Kristensen gaan wonen, dan voelt Kristensen zich niet zo eenzaam
Vind ik leuk