LIVE-discussie: PSV start met Lozano én Bergwijn, nieuwe spits bij FC Utrecht

LIVE-discussie: PSV start met Lozano én Bergwijn, nieuwe spits bij FC Utrecht

Gepubliceerd: zondag 10 februari 2019 om 15:47zo 10-02-2019 om 15:47

Laatste update: zondag 10 februari 2019 om 15:49zo 10-02-2019 om 15:49

PSV begint zondag met Hirving Lozano én Steven Bergwijn aan de uitwedstrijd tegen FC Utrecht. De twee aanvallers zijn fit genoeg bevonden.

Bergwijn viel afgelopen zondag in het thuisduel met Fortuna Sittard (5-0) uit met een ogenschijnlijk zware blessure, maar de schade bleek enorm mee te vallen. Hij staat zondag in de basiself, net als Lozano. De Mexicaan liep twee weken geleden een hersenschudding op, doorliep alle protocollen en is nu weer klaar voor speeltijd.

Bij FC Utrecht kiest trainer Dick Advocaat voor een nieuwe spits. Michiel Kramer krijgt de voorkeur boven Nick Venema en debuteert. Jean-Christophe Bahebeck ontbreekt. PSV kan bij een overwinning op Utrecht de voorsprong op Ajax vergroten naar acht punten. Statistisch is die kans vrij groot: PSV won de laatste twaalf Eredivisie-duels met Utrecht.

In de Domstad wordt om 16.45 uur afgetrapt.

De opstellingen:

FC Utrecht: Jensen; Klaiber, Letschert, Janssen, Gavory; Gustafson, Van Overeem, Van de Streek; Boussaid, Kramer, Kerk.

PSV: Zoet; Dumfries Schwaab Viergever Angelino; Rosario Pereiro Hendrix; Bergwijn, De Jong, Lozano

Poll

Hoe eindigt FC Utrecht - PSV?

(2019 stemmen)

Plaats een reactie

Vamos7 +10210
zondag 10 februari 2019 om 15:48
Siuuuuuuuuuu
Vind ik leuk
Filip_FCU +11950
zondag 10 februari 2019 om 15:49
Dit gaan wij niet winnen, we gaan met Dick een diepterecord verbreken.
Wel benieuwd hoe Boussaid gaat spelen, leuk talent.
Vind ik leuk
Lekkere pot! +2267
zondag 10 februari 2019 om 16:21
Bijzonder dat Dicky een jong talent opstelt... Wel weer jammer van Kramer. Venema kán echt niet voor hem onderdoen, want Michieltje kan écht niet voetballen.

Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 15:49
Beetje jammer dat dit nou de top comment moet zijn...

Je kon t hebben over de wedstrijd, een grap maken, een onderzoek doen, een oproep om niet op Geert Wilders te stemmen, had allemaal gekund!
[Reactie gewijzigd op zondag 10 februari 2019 om 15:50]
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 15:55
Hebben we zelf in de hand, gewoon geen likie geven.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 16:02
En zie; er staat een ander comment aan de top.
Vind ik leuk
Henk3 +1169
zondag 10 februari 2019 om 16:05
Vind het wel een leuke comment tussen al dat gebitchfight op deze site in discussies die zwaar off topic zijn.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 16:15
T is me net te simpel.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 15:48
1-6
Vind ik leuk
voetbalkneus +2323
zondag 10 februari 2019 om 15:54
Een like voor je naam
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 16:13
Hahahaha
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 16:20
Haha, geweldig.
Vind ik leuk
M Ait Aicha +1086
zondag 10 februari 2019 om 15:48
Bergwijn laat ons nog zo'n solo als vorig jaar zien.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 15:49
K had Bergwijn op de bank gehouden eerlijk gezegd. Geen haast om hem tegen Utrecht overgehaast in te brengen. Heerenveen is weer een heel andere uitdaging.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 16:21
Kijk, jij weet wie hier de echte bedreigingen voor de topclubs zijn.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 16:24
De statistieken liegen helaas niet. En als je Heerenveen en Feyenoord in dezelfde 2 weken hebt weet je als PSVer 1 ding, je gaat niet met 6 punten uit die weken komen.
Vind ik leuk
phritzzz +4266
zondag 10 februari 2019 om 16:34
Het zou mooi zijn als het wèl lukt natuurlijk. Maar Utrecht, Feyenoord èn Heerenveen klappen er vol op. Worden mooie potjes in ieder geval! Zinin
[Reactie gewijzigd op zondag 10 februari 2019 om 16:36]
Vind ik leuk
Dorzon +4631
zondag 10 februari 2019 om 16:37
Feyenoord klapt er niet vol op. Die moeten 3 dagen later tegen Ajax
Vind ik leuk
phritzzz +4266
zondag 10 februari 2019 om 16:40
Da's waar. We zullen zien wat het waard is. Van de week naar een klassieke wedstrijd uit het verleden gekeken op Fox
PSV - Feyenoord uit 2014! Ik teken voor eenzelfde scoreverloop en attractieve wedstrijd... Wauw
Vind ik leuk
Roeptoeter +12516
zondag 10 februari 2019 om 15:49
Ik ga het niet echt hopen maar als Bergwijn nu wel zijn been breekt is dat karma.
Vind ik leuk
Vak-T +1577
zondag 10 februari 2019 om 15:50
Droeftoeter
Vind ik leuk
JoeyC +3760
zondag 10 februari 2019 om 15:52
Hoezo?
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 15:52
Bruh je spreekt jezelf tegen of nie? Als ie zn been breekt is dat een compleet nieuw incident en is dat bittere pech. Als ie last krijgt van wat eerder is gebeurd is dat de schuld van de staf die dachten dat ie wel fit was.
Vind ik leuk
davidben +6160
zondag 10 februari 2019 om 16:16
Zondag:
Denk dat De Jomg zijn nek blesseerd. Dat wordt het nieuwe incident. Er zal veel onduidelijk zijn in de avonduren, maar het zal niet best uitzien. Deze commotie alom zal bitterzoet deken leggen over de winst van de Eindhovenaren en, naar het uitziet, een opeenvolgend kampioenschap.

Maandag:
De Jong wordt gespot in lunchestablissement, de enige in regio waar Motown wordt gedraaid, Het Eindhovens Dagblad schrijft dat De Jong dezelfde bewegingen maakt, met name met zijn nek, die normaliter door donkere mensen worden gemaakt. Het medium is 'confused' over de betekenis van de situatie.

Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 16:20
Oke die is wel leuk. Onze medische staf moet ff kappen met voorbarige conclusies trekken. Want de supporters schrikken natuurlijk ook elke keer. K kan me niet voorstellen dat je je op het veld zo erg zou aanstellen als je niet legit pijn hebt. Tenminste als je dr per brancard af moet.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 15:54
Tsjonge jonge...is dat echt het eerste waar jij aan denkt als je de opstellingen ziet? Wat heb je dan voor een enorme kronkel in je hersenpan zitten.

Aan de positieve kant: de geestelijke gezondheidszorg is prima geregeld in dit land. Ik zou zeggen: maak er eens gebruik van.
Vind ik leuk
Kaar +2236
zondag 10 februari 2019 om 16:01
Je weet wat karma betekent?
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 16:03
Ik hoop dat hij er zelf achter komt. Of wacht... nou doe ik t zelf
Vind ik leuk
Il Gordo +17299
zondag 10 februari 2019 om 16:14
Nee.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 16:17
Karma Police, I've given all I can, it's not enough. I've given all I can, but we're still on the payroll.
Vind ik leuk
phritzzz +4266
zondag 10 februari 2019 om 16:38
I'm a creep, I'm a weirdo. What the hell am I doing here
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 16:43
Dat wisten we al, maat!
Vind ik leuk
MojoRisin +14672
zondag 10 februari 2019 om 15:51
Dick is echt een laffe coach, wat heeft hij nog te verliezen ?
Zet 'ie Kramer erin..
Vind ik leuk
hill +211
zondag 10 februari 2019 om 16:06
Vrije val en mislopen nacompetitie?
Vind ik leuk
MojoRisin +14672
zondag 10 februari 2019 om 16:15
Dat misschien wel, maar dit is vooral zijn ego..
En dan doel ik op het maar niet opstellen van Venema..
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 16:09
Hij wil en zal zijn gelijk halen, vooral nu na 5 opeenvolgende nederlagen!
Vind ik leuk
JoeyC +3760
zondag 10 februari 2019 om 15:51
Cruciaal? Valt wel mee toch? PSV zit op rozen na de overwinning van Heracles gisteren.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 15:56
Je zit pas op rozen als je zelf je wedstrijden wel wint. Met een gat van acht punten ga je wel heel erg ontspannen naar de Arena, eind maart. Met vijf punten kan de twijfel nog toeslaan.
Vind ik leuk
JoeyC +3760
zondag 10 februari 2019 om 15:59
Ajax laat voor eind maart nog wel vaker punten liggen, maar een kampioenswedstrijd zal het helaas niet worden in de Amsterdam Arena.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 16:04
PSV misschien ook wel. Er valt nog weinig van te zeggen. PSV is ook niet echt fris en fruitig uit de winterstop gekomen. De 5 - 0 tegen Fortuna maskeert het een beetje. Net als die 6 doelpunten van Ajax tegen VVV het deden voorkomen dat alles weer oké was.
Vind ik leuk
Nosje +1568
zondag 10 februari 2019 om 15:51
Hoezo cruciaal?
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 15:54
8 punten verschil pakken, komt goeie druk bij kijken
Vind ik leuk
Ron83 +605
zondag 10 februari 2019 om 15:52
🙌op naar de 8punten voorsprong...
Vind ik leuk
voetbalkneus +2323
zondag 10 februari 2019 om 15:53
Kom op mannen, ga er voor! succes
denk aan de #plattekar
Vind ik leuk
j-roen11 +2002
zondag 10 februari 2019 om 15:53
Mooi voor psv en bergwijn dat hij kan spelen. Maar vraag je je toch waar de heisa vandaan kwam vorige week. Als je denkt dat je je been gebroken hebt en een week later kun je spelen. Met iets wat tegen die pijngrens aanzit dat en er zo doorgepakt wordt en plots toch fit. Vraag me af wat hij dan gevoeld heeft?! Maar goed psv zet hem op en win. Anders horen we bij ajax weer dat er nog wat te halen valt. Ik ben er aan toe dat daar drastisch iets gaat veranderen.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 16:01
De enigen die het hadden over een mogelijke breuk, waren de volgers. Niet Bergwijn, niet Van Bommel, niet de medische staf.

Die pijn zal echt zijn geweest, mogelijk in combinatie met de angst voor een blessure nog eens versterkt op dat moment.
Vind ik leuk
j-roen11 +2002
zondag 10 februari 2019 om 16:35
Twijfel ook niet aan het gegeven dat de man pijn had hoor en al had hij helemaal niks, mag hij allemaal zelf weten. Ben oprecht benieuwd.
Vind ik leuk
Johnny Cash +8907
zondag 10 februari 2019 om 16:04
Ik kwam eens met voetballen te vallen op een stenen veldje. Ik kon mijn hele rechterbeen nog geen milimeter meer bewegen. Vrienden mij opgetild en naar eerste hulp. Moest ik wachten in een kamertje tot de dokter kwam. Dat duurde een uur. En na een uur kon ik mijn been weer lichtjes bewegen. Steeds iets meer en toen weer voluit. Nog steeds geen dokter gezien ben gewoon het ziekenhuis weer uitgelopen.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 16:17
Mar gij bent ok nie den uurste den beste he
Vind ik leuk
Johnny Cash +8907
zondag 10 februari 2019 om 16:18
😂
Vind ik leuk
Naranja +961
zondag 10 februari 2019 om 16:37
Heb ook een keer iets gelijkaardigs voorgehad. Tijdens een wedstrijd liep er iemand door op mijn standbeen. Ik kon niet meer op mijn been staan en kon hem nauwelijks plooien. Pas na een uur ging het een beetje beter. Ik denk dat hij net zoals bij jou een zenuw had geraakt en dat kan heel pijnlijk zijn.
Vind ik leuk
Johnny Cash +8907
zondag 10 februari 2019 om 16:43
Ja pijnlijk was het zeker
Vind ik leuk
Ikkuh +1343
zondag 10 februari 2019 om 15:54
Normaal zou ik het Utrecht gunnen, maar vandaag kan het kampioenschap besloten worden in het nadeel van Ajax dus ik juich voor kwalletje Bommel en zijn mannen...
Vind ik leuk
Pvdsluis +4089
zondag 10 februari 2019 om 16:04
Bedankt, door deze gedachtegang blijft Ajax altijd de grootste club van Nederland.
Vind ik leuk
voetbalkneus +2323
zondag 10 februari 2019 om 16:12
Al meer dan 1000 dagen niet meer op de nr 1 plaats




Boeruhhhh!!!!
[Reactie gewijzigd op zondag 10 februari 2019 om 16:12]
Vind ik leuk
Ikkuh +1343
zondag 10 februari 2019 om 16:14
Al 1021 dagen niet de beste 👌
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 16:24
http://staatajaxalbovenaan.nl/
Vind ik leuk
keesje s +452
zondag 10 februari 2019 om 15:54
Dan heeft die Bergwijn zich goed aan lopen stellen vorige week zeg.... Haha. Toneelschool v Bommel
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 16:05
Jaloezie jaloezie jaloezie
Vind ik leuk
keesje s +452
zondag 10 februari 2019 om 16:11
Absoluut niet!!! Dat de beste moge winnen!!!
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 15:58
mooi dat we met hun beginnen hebben ihattaren en gakpo nog half uurtje om de voorsprong uit te bouwen
Vind ik leuk
De Liefhebber +11305
zondag 10 februari 2019 om 15:58
Mooi hoor voor die jongen dat hij niet zwaar geblesseerd is maar dit is toch wel een beetje lachwekkend of niet?? De tweede wonderbaarlijke genezing in 10 maanden....
Vind ik leuk
stratumseind +191850
zondag 10 februari 2019 om 15:59
ligt aan de gezonde goeie voedingsbodem die Eindhoven heet
Vind ik leuk
De Liefhebber +11305
zondag 10 februari 2019 om 16:01
In de grote mensen wereld heet dit theater.....
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 16:06
In de nog-grotere-mensen wereld heet dat jaloezie.
Vind ik leuk
De Liefhebber +11305
zondag 10 februari 2019 om 16:06
tering wat een goeie zeg.....
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 16:07
Dank u
Vind ik leuk
stratumseind +191850
zondag 10 februari 2019 om 16:06
de grote mensen wereld is 1 groot toneelspel dus....
Vind ik leuk
Il Gordo +17299
zondag 10 februari 2019 om 16:17
En misschien de Surinaamse nasi van ma Bergwijn.
Vind ik leuk
JoeyC +3760
zondag 10 februari 2019 om 16:01
Beter dat het meevalt dan 10 maanden out (of nog langer).
Vind ik leuk
De Liefhebber +11305
zondag 10 februari 2019 om 16:04
Dat zeg ik toch ook? Maar lachwekkend blijft het....Ik hoop voor Lozano dat hij een transfer naar de PL krijgt, kunnen ze hem elke wedstrijd van de boarding schrapen....
Vind ik leuk
stratumseind +191850
zondag 10 februari 2019 om 16:28
kan t zijn dat ik enige vorm van zuurheid in je reacties ontdek?
Vind ik leuk
De Liefhebber +11305
zondag 10 februari 2019 om 17:27
Nee hoor, ik gun hem echt een mooie transfer....
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 16:21
lees de reactie van Ajax supporter Johnie Cash hierboven ....
Vind ik leuk
stratumseind +191850
zondag 10 februari 2019 om 15:58
Zoals ik al zei : ik voorzie dit keer een zeer moeilijke versie voor die van ons, maar alles wat meer is vandaag dan 0 punten is bonus dus....
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 16:06
Neeje man, bietje pozietiever
Vind ik leuk
stratumseind +191850
zondag 10 februari 2019 om 16:08
ohh ik ben altijd positief maar ok realist en ik loop al zo lang mee dat ik denk te weten wanneer het een lastige middag word en wanneer nie
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 16:09
Ge zit er neffe denkik
Vind ik leuk
stratumseind +191850
zondag 10 februari 2019 om 16:11
we gaan ut zien maat , ik hoop dat jij gelijk hebt natuurlijk
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 16:14
Gewittutnie
Vind ik leuk
stratumseind +191850
zondag 10 februari 2019 om 16:16
as ze da gaspedaal vol intrappen zien we ut vanzelluf
[Reactie gewijzigd op zondag 10 februari 2019 om 16:28]
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 16:17
Ik kiejk mi un pilske derbaaj
Vind ik leuk
stratumseind +191850
zondag 10 februari 2019 om 16:29
da waar ik al meej bezig
Vind ik leuk
voetbalkneus +2323
zondag 10 februari 2019 om 16:28
Goed geschreven Stratumseind, wij PSV-ers blijven gewoon realistisch, straks om 18.30 uur weten we meer
Vind ik leuk
SanKev +1068
zondag 10 februari 2019 om 15:59
Ben benieuwd.. Utrecht moet ook echt wat laten zien, beetje dezelfde situatie als Heracles gisteren. Dikke kans dat die er vol tegenaan zullen gaan.
Vind ik leuk
J Kiprich +18837
zondag 10 februari 2019 om 15:59
Vanwege de titelaspiraties, hup Utrecht!
[Reactie gewijzigd op zondag 10 februari 2019 om 16:00]
Vind ik leuk
stratumseind +191850
zondag 10 februari 2019 om 16:07
titelaspiraties? Van wie?
Vind ik leuk
J Kiprich +18837
zondag 10 februari 2019 om 16:08
Feyenoord natuurlijk, we gaan er nog vol voor!
Vind ik leuk
stratumseind +191850
zondag 10 februari 2019 om 16:09
zit je aan de pure johnny w ? want met bier alleen valt dit nie te verklaren...........
Vind ik leuk
J Kiprich +18837
zondag 10 februari 2019 om 16:25
Single Malt irony!
Vind ik leuk
stratumseind +191850
zondag 10 februari 2019 om 16:26
ok lekker

gas erop dan maar
Vind ik leuk
J Kiprich +18837
maandag 11 februari 2019 om 01:28
Ik zei het toch..... We komen er aan!
Vind ik leuk
Utrecht.u +543
zondag 10 februari 2019 om 16:09
FC Utrecht.
Vind ik leuk
stratumseind +191850
zondag 10 februari 2019 om 16:13
is venema geblesseerd?
Vind ik leuk
Utrecht.u +543
zondag 10 februari 2019 om 16:18
Hij krijgt niet meer de kansen.... Dick houd niet van talenten.
Vind ik leuk
stratumseind +191850
zondag 10 februari 2019 om 16:19
Ik denk dat dickie vanaf minuut 1 oorlog en rellen wil anders kan ik de keus voor kramer niet verklaren
Vind ik leuk
Utrecht.u +543
zondag 10 februari 2019 om 16:21
Onbegrijpelijk aankoop. Het vriendje van Dick moet spelen.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 16:29
Hahaha die krijgt onze Schwaapie nie gek die kroket.
Vind ik leuk
SimonSays +6887
zondag 10 februari 2019 om 15:59
Come motherf*cking on PSV!

Wees geen slappe zakken, laat ons die 8 punten voorsprong pakken!
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 16:08
Goed bizzig Simon
Vind ik leuk
SimonSays +6887
zondag 10 februari 2019 om 16:14
Bedankt, meneer Ring Leider!
Vind ik leuk
Wim59 +578
zondag 10 februari 2019 om 16:00
Wat een verrassing😂😂😂 stelletje huilebalken daar bij psv
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 16:02
Inderdaad, allemaal stuk voor stuk lafbekken
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 16:07
We staan straks met tranen in de ogen op de platte kar.
Van het lachen ja hahaha
Vind ik leuk
voetbalkneus +2323
zondag 10 februari 2019 om 16:30
Laat ons nu maar huile, de rest huilt als wij weer op de #plattekar staan, begin April
Vind ik leuk
Forza ikkuhh +3346
zondag 10 februari 2019 om 16:00
Utrecht gaat winnen 💪
Vind ik leuk
ficusje +2669
zondag 10 februari 2019 om 16:02
Denk 0-5 utrecht is alleen tegen ajax super.(alleen dit jaar niet).
Vind ik leuk
Forza ikkuhh +3346
zondag 10 februari 2019 om 16:56
Die 0-5 klopt sowieso al niet 😋
Vind ik leuk
ficusje +2669
zondag 10 februari 2019 om 17:22
Nee 1-5 dan
Vind ik leuk
Forza ikkuhh +3346
zondag 10 februari 2019 om 17:24
Eh ook niet meer 😂😂
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 16:02
Eerst liggen ze allebei half kapot te gaan, en nu beginnen ze basis! Hopeloos ten top, wat een ontzettende grote kut club is het toch
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 16:10
Zakdoekje hebben ?
Vind ik leuk
Kaar +2236
zondag 10 februari 2019 om 16:05
Kom op Utrecht 👊🏼 PSV wordt toch wel kampioen.
[Reactie gewijzigd op zondag 10 februari 2019 om 16:49]
Vind ik leuk
Wim59 +578
zondag 10 februari 2019 om 16:06
Waarom lees je hier niets op vp over de knokpartij gister? Psv supporters die een kroeg aanvallen in sittard?
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 16:13
Stond gisteren al op VP
Vind ik leuk
stratumseind +191850
zondag 10 februari 2019 om 16:13
dan moet je naar het topic van gisteren gaan
Vind ik leuk
SimonSays +6887
zondag 10 februari 2019 om 16:06
Ik heb even snel gegoogled, maar werkelijk niemand die bij PSV werkt heeft gezegd dat Bergwijn zwaar geblesseerd zou zijn. 'Het ziet er niet goed uit' is wat het dichtst in de buurt komt.

Waarom zijn er dan zo veel mensen die dat denken? Laten mensen zich zo makkelijk wat aanpraten door de media? Blijkbaar wel. Beetje media-training zou niet verkeerd zijn voor 'werkend Nederland'.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 16:11
Klassiek therapiemateriaal inzake self-fulfilling prophecy.
Vind ik leuk
SimonSays +6887
zondag 10 februari 2019 om 16:18
Dat wordt schijnbaar een grote groepssessie.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 16:07
Er staat nog een eerder deze week geuitte subliminale blessurewens open aan het adres van Steven Bergwijn van een huichelachtig Ajaxblaag, met instemming van het incompetente modererende gezelschap.

Buitengewoon misselijk.
[Reactie gewijzigd op zondag 10 februari 2019 om 16:08]
Vind ik leuk
Utrecht.u +543
zondag 10 februari 2019 om 16:10
Ik heb een goede hoop dat Utreg een goede pot gaat spelen.
[Reactie gewijzigd op zondag 10 februari 2019 om 16:12]
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 16:10
Wat een keutelachtige reacties zijn er hierboven te lezen over de vermeende zware blessures van Lozano en Bergwijn. PSV heeft zelf nooit melding gemaakt dat deze 2 spelers er langdurig uit zouden liggen. Dat men bij PSV hiervoor wel bang was, is niet meer dan logisch omdat zowel Lozano als Bergwijn zeer belangrijke spelers zijn voor dit PSV. Deze gasten met deze simplistische reacties hebben 0,0 weet / kennis over de belastbaarheid van Bergwijn en Lozano en laten zich louter en alleen leiden door frustraties in hun trieste reacties. Wellicht speelt hierbij de frustratie (van gisterenavond) ook een belangrijke rol.
[Reactie gewijzigd op zondag 10 februari 2019 om 16:15]
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 16:14
Hetgeen voor primeurrapalje geen bezwaar vormt om hem, geoorloofd en met de mantel der liefde bedekt, een gebroken been toe te wensen.
Vind ik leuk
ficusje +2669
zondag 10 februari 2019 om 16:30
Van sportief zijn,is hier ver te zoeken.
Vind ik leuk
Vamos7 +10210
zondag 10 februari 2019 om 16:29
Dat hou je niet tegen sommige hebben hier vrijbrief daar wordt toch niks tegen gedaan ook rapporteren helpt dan niet. Ook laatst begon iemand over zijn vrouw en die reactie bleef staan en jou normale reactie werd door VP gewijzigd.
Vind ik leuk
repeP +2106
zondag 10 februari 2019 om 16:12
PSV laat alles lopen voor de titel.
Vind ik leuk
Nr14always +1441
zondag 10 februari 2019 om 16:18
Twee zijn van de doden opgestaan, prima voor die jongens maar wat een dramaqueens is die Bommel en Co, Utrecht doe je best, vaak in de Galgenwaard geweest bij Joop Leliveld dus kick ass!
[Reactie gewijzigd op zondag 10 februari 2019 om 16:19]
Vind ik leuk
FCWijsneus +1206
zondag 10 februari 2019 om 16:20
Je weet het nooit met voetbal maar normaal wint PSV.
Vind ik leuk
Vamos7 +10210
zondag 10 februari 2019 om 16:27
Ik ben ontzettend blij dat Bergwijn en Lozano terug zijn wie had dat gedacht dat deze 2 vandaag zouden spelen? Niemand dacht ik zo.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 16:37
Geen excuses,die punten moeten mee naar eindhoven.
Vind ik leuk
derksen +9011
zondag 10 februari 2019 om 16:38
Als die kramer scoort en wint kan mij te gekke weekend helemaal niet meer stuk lol
Vind ik leuk
Vamos7 +10210
zondag 10 februari 2019 om 16:42
Weer eens een Unibet wetje gedaan?
Vind ik leuk
Shelbourne +5890
zondag 10 februari 2019 om 16:46
Ik hoop dat er geen risico’s zijn genomen met Bergwijn en Lozano. We hebben ze fit nodig, ook de komende maanden. Scheelt wel. Maar dit gaat een lastige pot worden.

Ik snap alleen niet waarom je Kramer in de basis zet terwijl je een Venema hebt. Maar goed, ik zal het wel niet snappen
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 16:47
PSV kan er een mooi vervolg aangeven na het heerlijke verlies van Ajax.👍
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 16:56
Geloof je niet meer in de titelkansen van je eigen cluppie 😎
[Reactie gewijzigd op zondag 10 februari 2019 om 16:56]
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 16:58
Dat is zooooo ver weg.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 17:00
Een echte Feyenoorder geeft toch nooit op 🤔
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 17:02
Ik niet, de voetballers van Feyenoord vallen tegen op een paar wedstrijden na, die laten het afweten.
Vind ik leuk
AFCA_Scooby +1790
zondag 10 februari 2019 om 16:48
Kijk dan half leeg stadion utrecht als ze tegen PSV spelen, en tegen Ajax helemaal vol.
Holmaatjes utrecht en psv
Vind ik leuk
Ikkuh +1343
zondag 10 februari 2019 om 16:53
Holmaatjes zorgen er wel voor dat jullie nog meedoen kneus 1-0
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 16:57
Dat is alleen maar voor de schijn 😉
Vind ik leuk
AFCA_Scooby +1790
zondag 10 februari 2019 om 17:27
oke jongentje!



Vind ik leuk
Ikkuh +1343
zondag 10 februari 2019 om 19:42
Ben al heel lang geen jongetje meer droeftoeter
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 16:51
Ik kan nu al zien dat Psv gaat winnen. Waarom, nou omdat Utreg totaat geen driluk gaat zetten. En dat doet elke tegenstander van Ajax wel. 1-4.
Vind ik leuk
AFCA_Scooby +1790
zondag 10 februari 2019 om 17:30
ondertussen 2-0
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 17:37
Das lekker niet meer dan dat. Gisterenavond droevig en dat vergeet ik niet door misschien een overwinning voor Utreg.
Vind ik leuk
AFCA_Scooby +1790
zondag 10 februari 2019 om 18:00
met nog 35 minuten speeltijd verwacht ik 2 a 3 goals in de 90ste minuten.. te vaak mee gemaakt
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 18:04
Psv gaat echt nog wel winnen. Wat je zegt.
Vind ik leuk
AFCA_Scooby +1790
zondag 10 februari 2019 om 18:13
daarom
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 16:51
Druk
Vind ik leuk
Vamos7 +10210
zondag 10 februari 2019 om 16:53
tering wat slap begin
Vind ik leuk
Naranja +961
zondag 10 februari 2019 om 16:53
1-0
Vind ik leuk
tikkietoe +5936
zondag 10 februari 2019 om 16:54
1-0 Utrecht. Lekker.
Maar ik hou ondanks het goede begin nog rekening met een teleurstelling, want uit tegen Zwolle konden we een 1-3 voorsprong niet vasthouden.
Vind ik leuk
SimonSays +6887
zondag 10 februari 2019 om 16:57
Willen we 8 punten voorsprong of niet? 🤔
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 16:59
Laten ze het maar spannend houden ;)
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 16:58
Hoop doet leven zullen we maar zeggen ;)
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 16:58
Wat ik zei1-4
Vind ik leuk
derksen +9011
zondag 10 februari 2019 om 16:59
Ik denk dat van bommel nu even aan het twijfelen is
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 17:04
Psvers mochten jullie vandaag de strijd met Utrecht in jullie voordeel beslechten, dan feliciteer ik jullie alvast met het behaalde kampioenschap dit jaar. Er zijn natuurlijk nog een aantal wedstrijden te gaan en jullie zullen waarschijnlijk niet alles gaan winnen, maar daar waar ik nog goede hoop had op een positieve afloop voor Ajax, kan ik mij niet voorstellen dat jullie dit uit handen geven. Proficiat!!!
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 17:11
Scheidsrechter uit de achtertuin van eindhoven, kleine overtredingen allemaal in voordeel van psv.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 17:16
Dit was vorige week bij Vitesse - Heerenveen wél een penalty. Vond ik niet, maar blijf dan consequent.
Vind ik leuk
Vamos7 +10210
zondag 10 februari 2019 om 17:16
dit is toch een fucking penalty
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 17:22
Knvb maakt zichzelf belachelijk
Vind ik leuk
Naranja +961
zondag 10 februari 2019 om 17:24
UUUUUUUUUUUUUUUUU
Vind ik leuk
De Liefhebber +11305
zondag 10 februari 2019 om 17:24
Jaaaaaaaahhhh
Vind ik leuk
De Liefhebber +11305
zondag 10 februari 2019 om 17:25
Ach, deze Brabantse superscgeids zal straks wel weer te hulp schieten...tot nu toe is het lekker mannelijk voetbal! Lozano kopt ook al weer....
Vind ik leuk
Vamos7 +10210
zondag 10 februari 2019 om 17:26
Klote Ajax bond VARjax
Vind ik leuk
AFCA_Scooby +1790
zondag 10 februari 2019 om 21:13
PsVAR.
Overduidelijk
Vind ik leuk
Johnny Cash +8907
zondag 10 februari 2019 om 17:26
Lukt niet altijd lozano
Vind ik leuk
stratumseind +191850
zondag 10 februari 2019 om 17:26
Dit gaat niet geheel volgens planning.........
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 17:27
Ik stop met kijken. Dit slAat nergens op..
Vind ik leuk
Vamos7 +10210
zondag 10 februari 2019 om 17:27
haal Lozano en Bergwijn er maar uit bakken er niets van
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 17:29
Verslaggever: "PSV heeft het heel erg zwaar". Whahaha, 70% balbezit en door 2 kutgoals en de VAR achter.
Vind ik leuk
Vamos7 +10210
zondag 10 februari 2019 om 17:30
PSV speelt zelf erg slap
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 17:37
Maar toch, vorige week werd ik hier voor gek verklaard dat het geen penalty was omdat hij tegen die trekbeweging in tegen de grond ging. Dit was exact hetzelfde, 1-1 was heel wat anders geweest dan dit.
Vind ik leuk
DEWEE +2631
zondag 10 februari 2019 om 17:31
PSV komt ook niet geheel lekker uit de winterstop. Ook bij PSV gaat het een stuk moeizamer.
Maar ik ga nog voor een 2-3 in de 93e min.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 17:37
Waar kan ik tekenen ?
Vind ik leuk
rebelkushh +432
zondag 10 februari 2019 om 17:38
Hahahaha hoe is dat geen overtreding van Overeem. PSV wordt hier zwaar genaaid.
Vind ik leuk
Vamos7 +10210
zondag 10 februari 2019 om 17:50
geen wissels?????????????????
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 17:52
Als je die ballen optelt die Utrecht de lucht in heeft geschoten, ligt die bal op de maan.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 17:55
Wat een irritante speler die Hikoki
Vind ik leuk
Bud Spencer +2662
zondag 10 februari 2019 om 17:55
Die van Boekel kon al niet zo goed voetballen... maar fluiten kan hij echt niet. Man man hoeveel foute beslissingen elke wedstrijd
Vind ik leuk
Roffel1998 +2230
zondag 10 februari 2019 om 18:05
Dit gaat gewoon nog omgedraaid worden waarschijnlijk.
Vind ik leuk
stratumseind +191850
zondag 10 februari 2019 om 18:07
Op de flanken ligt vandaag totaal geen ruimte dus ik zou zeggen centrumspits erbij bommel
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 18:19
Je kan zeggen wat je wil, maar de wissels van Van Bommel zijn logischer dan die van Ten Hag
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 18:23
Wat voor een Philips-artikeltje heeft die Utrecht keeper in de rust gekregen? Wat een circusartiest 😎
Vind ik leuk
De Liefhebber +11305
zondag 10 februari 2019 om 18:33
Nooit maar dan ook nooit meer zeuren over de arbitrage!!!
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 18:34
Wat een k** scheids
Vind ik leuk
Roeptoeter +12516
zondag 10 februari 2019 om 18:34
En nu is de VAR zeker weer heilig???
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 18:46
Niet alleen lucky Ajax ook lucky psv vandaag
Vind ik leuk