Aboutaleb: 'Fans van Ajax waren welkom geweest voor finale tegen Feyenoord'

Aboutaleb: 'Fans van Ajax waren welkom geweest voor finale tegen Feyenoord'

Gepubliceerd: maandag 11 februari 2019 om 20:31ma 11-02-2019 om 20:31

Als de finale van de KNVB Beker tussen Feyenoord en Ajax was gegaan, dan waren fans van de Amsterdamse club welkom geweest in De Kuip. Dat stelt burgemeester Ahmed Aboutaleb van Rotterdam tegenover RTV Rijnmond.

Aboutaleb benadrukt dat de Ajax-supporters voor de onderlinge ontmoeting in de halve eindstrijd van het bekertoernooi eind februari niet welkom zijn. "Voor de finale waren Ajax-fans welkom geweest", aldus Aboutaleb. "Er was dan één finale geweest. Dat stelt enorme uitdagingen. Daar lopen wij niet voor weg."

Volgens Aboutaleb scheelt het veel in de politie-inzet dat de aartsrivalen elkaar niet in de bekerfinale treffen. Hij vindt het desondanks jammer dat uit-fans al jaren niet naar de Klassieker kunnen. "Ik ben niet opgelucht, want ik ben pas opgelucht als supporters bereid zouden zijn elkaar heen-en-weer te accepteren. En als die acceptatie goed en ordentelijk gaat."

Feyenoord en Ajax nemen het op woensdagavond 27 februari tegen elkaar op in de halve finale van het bekertoernooi. In 2010 troffen beide teams elkaar voor het laatst in de eindstrijd. Die finale werd toen over twee wedstrijden gespeeld.

Plaats een reactie

Nr14always +1455
maandag 11 februari 2019 om 20:35
Dat is ook een manier om je er onderuit te lullen.
Vind ik leuk
JonathanAjax +9630
maandag 11 februari 2019 om 20:36
Lijkt wel een Amsterdammer met al dat gelul! Zelden zo’n slap verhaal gehoord. 🤣🍺
Vind ik leuk
Gid010 +710
maandag 11 februari 2019 om 21:31
Hij is ook niet voor niets wethouder in jullie stad geweest :)
Vind ik leuk
ReneAjax +8885
dinsdag 12 februari 2019 om 00:32
Wat een Jan Lul is die Aboetalep.
Burgemeester onwaardig.
Verder zal ik er maar weinig over zeggen, of ik word beschuldigd van discriminatie.
Ga maar lekker verder Zwarte Pieten !
Oh...nu heb ik het toch gezegd !
Een lelijk woord !
Ga ik nu de gevangenis in ?
Leve Oranje ! Hoera, hoera, hoera !
Vind ik leuk
Seizoenkaart +11705
maandag 11 februari 2019 om 23:39
Hij is ook van nature een Amsterdamer ja hij is een plaag voor Rotterdam vind ik zelf
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 23:49
herstel een marokaan..geen amsterdammer
Vind ik leuk
Seizoenkaart +11705
maandag 11 februari 2019 om 23:54
Jaa ag Hoe je het noemen wil mag wel zo zijn maar hij is wel uit Amsterdam
Zonder Rotterdamse roots.
Dus ook Amsterdamse mentaliteit dus als jullie je genaaid voelen hebben jullie hem als spiegel😏
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 februari 2019 om 00:58]
Vind ik leuk
debacle +548
dinsdag 12 februari 2019 om 00:57
Je bedoelde de route van rotterdam naar amsterdam...
Vind ik leuk
Seizoenkaart +11705
dinsdag 12 februari 2019 om 00:58
😂😂 die rijd hij het liefst ja
Vind ik leuk
Pimman +9718
maandag 11 februari 2019 om 20:36
Precies!'..zie mijn reactie ;)
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 20:43
Ok ook een 👍 voor jou
Vind ik leuk
Sabau +1710
maandag 11 februari 2019 om 20:39
Mocht in 2010 toch ook.
Vind ik leuk
Baijiu +1584
maandag 11 februari 2019 om 20:51
Nee, daarom over 2 wedstrijden
Vind ik leuk
Sabau +1710
maandag 11 februari 2019 om 20:54
Wel, kaartverkoop was al begonnen, tot ze vanuit amsterdam gingen klagen dat ze zo vroeg moesten vertrekken en er wat bijdehandjes shirtjes gingen drukken, toen sloeg de stemming zo om dat er voor 2 wedstrijden gekozen werd.
Vind ik leuk
Baijiu +1584
maandag 11 februari 2019 om 20:57
Dat verhaal was mij tot nu toe vreemd. Dus je zegt dat er oorspronkelijk uitsupporters werden toegelaten, maar dat dat herzien werd na geklaag door ajax en/of haar supporters en het daardoor omgezet werd naar 2 wedstrijden?
Vind ik leuk
Sabau +1710
maandag 11 februari 2019 om 21:03
Gelijk toen de finale bekend was wilde ajax óf met uitpubliek en anders 2 wedstrijden. In eerste instantie werd er uitpubliek toegestaan, ik meen 12500 kaarten, en de kaartverkoop was al begonnen (Feyenoordsupporters die al een nachtje voor de Primera lagen om een kaartje te bemachtigen.) Bij ajax werd geklaagd dat supporters zo vroeg moesten vertrekken met de combi, en doken er shirtjes op verwijzend naar het bombardement wat ze wel even over zouden doen. Feyenoordsupporters reageerden er op waarna de kans op ongeregeldheden te groot werd geacht en ze besloten over 2 wedstrijden te spelen, omdat de overheid de politiekosten die anders gemaakt zouden worden onverantwoord achtte in tijden van bezuinigingen.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 februari 2019 om 15:41]
Vind ik leuk
Baijiu +1584
maandag 11 februari 2019 om 22:13
Oke! Apart dat ik het verhaal nooit van die kant gehoord heb maar je zou wel eens gelijk kunnnen hebben. Dank voor de toelichting
Vind ik leuk
firewire2 +678
maandag 11 februari 2019 om 22:31
dat is het Feijenoord verhaal, ik wed dat Ajacieden een ander verhaal hebben.
Vind ik leuk
Sabau +1710
dinsdag 12 februari 2019 om 11:49
Ik ben benieuwd..
Vind ik leuk
jochempje +3786
maandag 11 februari 2019 om 20:59
Heb je daar een linkje van?
Vind ik leuk
Sabau +1710
maandag 11 februari 2019 om 21:14
https://www.nrc.nl/nieuws/2010/04/15/bekerfinale-over-twee-wedstrijden-11877253-a925871
Vind ik leuk
Vakkie D +4546
maandag 11 februari 2019 om 21:48
Ik ben nog bedreigd door een groepje omdat ik kaarten ging kopen. 8 tegen 2 durven ze het net aan de helden 😂
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 20:42
Politiek , achteraf lullen
Vind ik leuk
Locoo010 +23
maandag 11 februari 2019 om 22:20
Precies dit dus. Hij wist dat de finale tussen de rivalen kon gebeuren. Dus het is inderdaad weer achteraf makkelijk lullen. Wees dan een vent (nu het de halve finale is) en kijk naar de mogelijkheden.. Over de competitie is er recht van spreken. Maar het is nu de beker. Dus als hij echt wilde, kon hij om de tafel met politie en beide clubs.. Want ajax stuurde toen een brief nadat de klassieker was geweest in competitie verband, dus terecht niet door hem en Feyenoord op in gegaan.. maar hier had hij het op sleeptouw kunnen nemen en kunnen kijken naar de mogelijkheden
Vind ik leuk
Mozes24 +584
maandag 11 februari 2019 om 20:47
Wie moet die droeftoeters uit Amsterdam nou wel in hun stadion? Staan stoer te doen in hun uitvak maar als het erop aankomt schijten ze alle kleuren van de regenboog!

Het zijn doorgesnoven pubertjes die wegrennen als je boe zegt!
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 20:52
Awhh wat ben jij toch stoer. Jij zou ze zeker met je eigen handjes de hoofdjes verbouwen 😀
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 20:58
Moet je jezelf nou eens horen, om medelijden mee te krijgen.
Vind ik leuk
Andre As +1129
dinsdag 12 februari 2019 om 06:34
En jij rent niet eens weg, maar zit anoniem op je kamertje. Dat is heldhaftig.
Vind ik leuk
MojoRisin +14676
maandag 11 februari 2019 om 21:04
Nou inderdaad, wat een huichelaar zeg..
Vind ik leuk
Gerro +8524
maandag 11 februari 2019 om 23:20
Ja want dat in nu niet meer mogelijk daarom zegt die laffe dat ook. Nu maar hopen voor hem dat de finale volgend jaar niet tussen die twee gaat.
Vind ik leuk
Dharmpie +906
dinsdag 12 februari 2019 om 20:25
Waarom zou dit niet gewoon de waarheid zijn? Lekker stoken, dat is pas lullen.

Vestandig zou het niet zijn om de supporters toe te laten maar wel begrijpelijk. Verstandig zou het niet zijn omdat de kleuters elkaar weer zouden provoceren. Daarna kamervragen , landelijke verontwaardiging etc, etc.. We kunnen beter stoppen met dit soort “saditische” pogingen.
Vind ik leuk
John Garp +4082
maandag 11 februari 2019 om 20:35
Als Aboutaleb een lekker wijf was geweest, dan was hij ook bij mij thuis welkom geweest voor een spetterende finale.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 20:44
Jij ouwe viezerik .


Heb nog wel een linkje om naakt dames uit jouw buurt te vinden
Vind ik leuk
John Garp +4082
maandag 11 februari 2019 om 20:47
Top, bedankt.

Ben over een uurtje terug.
[Reactie gewijzigd op maandag 11 februari 2019 om 20:48]
Vind ik leuk
Andre As +1129
dinsdag 12 februari 2019 om 06:35
2 minuten bedoel je. :-)
Vind ik leuk
Pimman +9718
maandag 11 februari 2019 om 20:35
Hahaa ja dat is nu makkelijk lullen! ;)
Vind ik leuk
Roeptoeter +12591
maandag 11 februari 2019 om 20:36
Haha, ja dat is nu makkelijk gezegd. Lafaard.
Vind ik leuk
ruud wubbers +21890
maandag 11 februari 2019 om 20:36
Bij beide bekerfinales waar ik ben geweest was er ook een belachelijke hoeveelheid ME en Politie op de been, als ze bij een finale Feyenoord-Ajax nog meer politie inzetten kan je het stadion niet eens bereiken.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 20:46
Weet je ondertussen toch dat ze niet eens n pot voetbal in goede banen kunnen leiden?
Eerder komen dus,met de uefacupfinale in 2002 was t HELEMAAL staat van beleg.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 21:17
Of in t stadion iedere supporter een eigen agent. Zit t zeker vol.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 20:36
Waar gaat dit over
Vind ik leuk
Roeptoeter +12591
maandag 11 februari 2019 om 20:38
Politiek figuur die zieltjes probeert te winnen. Zijn er weer verkiezingen binnenkort?
Vind ik leuk
ruud wubbers +21890
maandag 11 februari 2019 om 20:59
Waterschappen en provinciale staten in maart, daar heeft Aboutaleb alleen niks mee te maken en gelukkig stemt er sowieso niemand meer op de PVDA.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 20:39
De finale wel maar de halve niet? Wat een onzin zeg! Beide wel of beide niet maar dit slaat echt als een kut op een drumstel
Vind ik leuk
Neuzekneus +2268
maandag 11 februari 2019 om 21:05
Het is met een lul op een drumstel maat. Dat geeft pas een kutgeluid 😂
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 20:39
Dus voor de finale wel, maar voor de halve finale niet ?

Die aboutaleb heeft volgens mij iets te vaak aan de verkeerde waterpijp gelurkt.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 20:47
en volgend jaar dan in de competitie? zeker ook weer NIET.
Vind ik leuk
Neuzekneus +2268
maandag 11 februari 2019 om 21:05
Haha ja of niet genoeg eraan gelurkt.
Vind ik leuk
JoeyC +3765
maandag 11 februari 2019 om 20:41
Wat een onzin over en weer tussen Feyenoord Rotterdam en Ajax Amsterdam. Hoe klein de twee grootste steden en clubs van Nederland kunnen zijn.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 20:41
Dat is makkelijk.
Vind ik leuk
Niels92 +33993
maandag 11 februari 2019 om 20:41
Hypocriet en leugenaar dat is de Rotterdamse burgervader!
Vind ik leuk
ruud wubbers +21890
maandag 11 februari 2019 om 20:44
Nee die Valsema, dat is een fijne burgemeester.
Vind ik leuk
Babelagtig +1996
maandag 11 februari 2019 om 20:47
Serieus...gaan we nou ook al beginnen over wie de beste burgermeester heeft??
Vind ik leuk
Niels92 +33993
maandag 11 februari 2019 om 20:50
Heb niks met er te maken ik woon niet in Amsterdam! :)
Vind ik leuk
ruud wubbers +21890
maandag 11 februari 2019 om 20:53
Dan heb je geluk ;) (of je moet in Almere wonen natuurlijk)
Vind ik leuk
Niels92 +33993
maandag 11 februari 2019 om 21:09
Ik woon idd in Almere en ik heb niks te klagen. Woon aan het water en een ruime woning, prima wonen niks mis mee :)
Vind ik leuk
ruud wubbers +21890
maandag 11 februari 2019 om 21:20
Je zal er vast prima kunnen wonen maar de grootschaligheid/drukte en gebrek aan geschiedenis staan mij erg tegen. Mij niet gezien.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 20:41
Die gast denkt echt dat voetbalfans standaard debielen zijn die niets snappen. Wat een treurigheid
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 21:00
Idd. Dat is triest dat hij dat denkt.
[Reactie gewijzigd op maandag 11 februari 2019 om 21:00]
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 20:42
Héél dom om dit nu te zeggen, iets met olie en vuur?
Vind ik leuk
Dirk Zaal +131
maandag 11 februari 2019 om 20:43
dit is gelul bovenste plank
was al bekend bij de KNVB
dat bij evt finale ajaks -Feyenoord
uit sup ercbij zouden zijn
ook de afspraak dat feyenoord in hun eigen kleedkamer zouden zitten niet bij de gasten dus
DIRK uit arnhem
Vind ik leuk
Babelagtig +1996
maandag 11 februari 2019 om 20:47
AJAX...niet ajaks babytje
Vind ik leuk
AFCA 1972 +411
maandag 11 februari 2019 om 20:43
Wat een onzin... waarom de finale wel en de halve finale niet? Valt mij nog mee dat hij niet zegt dat de supporters in de eerste ronde ook welkom waren geweest!!!
Vind ik leuk
BariAFCA +431
maandag 11 februari 2019 om 20:44
Tuurlijk aboe! Maak je er maar weer makkelijk vanaf. Slappe zak dat je er bent. Wees een echte kerel en laat dan nu ook uitsupporters toe. Gaat het fout, dan laat je ze de komende 5 jaar wederom niet toe. Blijft hoe dan ook schandalig dat wij in Nederland geen uitsupporters hebben bij zulke wedstrijden. Echt te triest voor woorden
Vind ik leuk
Neuzekneus +2268
maandag 11 februari 2019 om 21:08
Juist. Ik snap nog steeds niet waarom ze het niet doen zoals in Engeland. Daar is volgens mij haast geen supportersgeweld in en rond t stadion meer of vergis ik me daar enorm in?
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 20:44
Zeg dan niks haha...
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 20:46
Lekker makkelijk gezegd nu die weet dat ze niet tegenover elkaar staan in de finale.

In de halve finale zijn Ajax supporters NIET welkom en in de finale hadden ze WEL welkom geweest.
Dat slaat echt nergens op!
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 20:46
Dat is ook een manier van goedkoop "zieltjes winnen". Zelden zo'n armoedige burgemeester gehoord en gezien. Hij zal nu wel een lange Pinokkio-neus krijgen. Wat een vieze leugenaar.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 20:48
Klassiekermoordenaar.........schaam je dood
Vind ik leuk
Stranger +6307
maandag 11 februari 2019 om 22:48
De klassieker is door de suppporters vermoord.
Zie pop van Vermeer en finale tegen Pec.
Niet echt acties die bevordelijk zijn
Vind ik leuk
Patje41 +1086
maandag 11 februari 2019 om 20:49
Waarom dan niet voor de halve finale? Zwaktebod van een overigens goede burgemeester! (Ruilen met Halsema?)
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 20:50
Kan hij nu makkelijk zeggen.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 20:52
Zo lust ik er nog wel een.
Wat n gelul.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 20:52
Wat een een slappe lul die Abutablet, lekker makkelijk om dat nu te zeggen. Een Finale wel een halve niet. Wat is het verschil, zo'n wedstrijd is al een finale opzich. Wat een halvezool !
Vind ik leuk
Jorg Vde +297
maandag 11 februari 2019 om 20:58
Had ie vooraf al kunnen zeggen hoor, loting was ook al vooraf bekend.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 21:00
Wie wil er nu een wedstrijd van ajax kijken? Ik wil niet blind worden.
Vind ik leuk
Rutgert +1
maandag 11 februari 2019 om 21:01
En wat als Ajax nu in de finale komt zijn er dan 25000 Ajacieden welkom elk de helft van de toeschouwers
Vind ik leuk
Stranger +6307
maandag 11 februari 2019 om 22:53
Elke club krijgt 10000 kaartjes rest gaat naar sponsors ed.
Vind ik leuk
renemar +737
maandag 11 februari 2019 om 21:02
Hoezo, waren welkom bij de finale? Hij doet alsof AJAX zich niet kan plaatsen voor de finale. Wel erg optimistisch. Over arrogant gesproken. En erg dom.
Des te leuker als AJAX de finale haalt. Kan hij de komst van AJAX supporters niet meer verbieden.
Vind ik leuk
Stranger +6307
maandag 11 februari 2019 om 22:54
Tegen pec mochten ze ook komen.
Kun je, je die wedstrijd nog herinneren?
Met die malotten met hun vuurwerk?
[Reactie gewijzigd op maandag 11 februari 2019 om 23:09]
Vind ik leuk
renemar +737
dinsdag 12 februari 2019 om 09:12
Waren ook malloten. Maar wil je nou zeggen dat zulke figuren alleen bij AJAX zitten?
Vind ik leuk
Stranger +6307
dinsdag 12 februari 2019 om 09:32
Als je me een beetje volgt kun je weten dat ik altijd gezegd heb dat zulke lui bij elke club zitten.Helaas!

[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 februari 2019 om 12:14]
Vind ik leuk
renemar +737
dinsdag 12 februari 2019 om 12:12
Waarom dan een incident aanhalen. Overigens hebben feijenoord supporters in het verleden ook eens brand gesticht in de Arena.
Vind ik leuk
Stranger +6307
dinsdag 12 februari 2019 om 12:16
Mijn reactie was alleen gericht op dat jij post dat hij de Ajax supporters dan niet meer kan verbieden om te komen als Ajax de finale haalt!
Toen heb ik gewezen op het feit dat ze tegen Pec ook mochten komen!

en voor het stichten van een brand in de Arena zou ik graag een link hebben. Daar is mij namelijk niets van bekend.
Vind ik leuk
renemar +737
dinsdag 12 februari 2019 om 16:44
link heb ik niet, is al heel lang geleden. Als je zoekt zul je het wel vinden.Is geen flauwekul.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 21:04
Kansloos .....
Vind ik leuk
Pietje2015 +16575
maandag 11 februari 2019 om 21:09
Wat een ontzettende kleuter is die Aboutaleb ook. De brand komen blussen als het vuur gedoofd is.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 21:15
Daarom is die groot geworden. Overal een bruine hand halen.
Vind ik leuk
Mama +419
maandag 11 februari 2019 om 21:12
Da s duidelijk dus. En hoe staat het in Amsterdam voor t geval feyenoord voor de jc schaal moet spelen?
Vind ik leuk
Kaar +2261
maandag 11 februari 2019 om 21:16
Dan moet Ajax toch kampioen worden? 🤔
Vind ik leuk
Mama +419
maandag 11 februari 2019 om 21:19
Ja, en wij de beker winnen... ik teken er voor. Iig dat wij de beker winnen
Vind ik leuk
Kaar +2261
maandag 11 februari 2019 om 21:24
Ik ook 🏆👊🏼
Vind ik leuk
Stranger +6307
maandag 11 februari 2019 om 22:55
Is in Eindhoven.
Vind ik leuk
rinirat +3306
maandag 11 februari 2019 om 21:13
Wat een druiloor, ze horen er nu al gewoon bij te zijn.
Loting is gemanipuleerd
[Reactie gewijzigd op maandag 11 februari 2019 om 21:13]
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 21:13
Waarom gaan de "supporters" niet eens nadenken waarom ze ergens niet welkom zijn????. Altijd maar naar anderen wijzen.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 21:14
Daar heb je die naar de mond prater van een Aboutaleb weer.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 21:15
Feyenoord moesten ze alleen uitwedstrijden geven, gewoon voor seizoen al afgesproken met knvb, finale was al bekend, om helemaal zeker te gaan dan met Van boekel, die kijkt niet naar spelregels.
Vind ik leuk
Kaar +2261
maandag 11 februari 2019 om 21:15
Slim van hem. Beter de finale in de Kuip met uitsupportes, dan de finale over 2 wedstrijden🤗
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 21:22
Haha, is ook lekker de koe in de kont kijken of niet dan. Overigens vind ik het dat ze er gewoon verstandig aan doen om de 2 partijen apart te houden. Je hebt altijd een paar malloten die het voor de rest verpesten.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 21:22
Hahahaha leugenaar 😂😂😂
Vind ik leuk
MokumXXX +709
maandag 11 februari 2019 om 21:23
Slappe lul! Er is toch ook maar 1 halve finale??
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 21:24
Wat een dom gelul !!! Een halve finale met 1500 of laten we beginnen met 500 supporters is toch makkelijker te regelen dan een finale waarbij ieder de helft van de kaarten krijgt ? Toch maar eens kijken hoe de rechter er over denkt !!!
Vind ik leuk
Gid010 +710
maandag 11 februari 2019 om 21:29
Inderdaad een verhaal om mensen tevreden te stellen lijkt t..
Ze hebben iets besproken over toelaten van rivaliserende supporters, daarbij is volgens mij niets gezegd over finale van een toernooi.
Wel grappig dat de kaartverkoop op 6-2 van start is gegaan :)
Vind ik leuk
Nar +812
maandag 11 februari 2019 om 21:52
Gewoon uitwijken naar de Gelredome.... Dit is competitie-vervalsing...
Vind ik leuk
Oud Fluks +1031
maandag 11 februari 2019 om 21:55
Makkelijk lullen op deze manier maar laat deze wedstrijd mar

maar eens in Amsterdam spelen dan hoor je hem niet niet , deze manier KNVB hebben jullie weer aan je eigen te danken oftewel corrupt zooitje op een normale manier loten is er niet bij ieder jr zelfde liedje die gasten het.in Rdam alleen maar thuisvoordeel !
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 22:03
Zolang supporters als een bende Vandalen huishouden in het stadion van de rivaal geen supportergroepen toelaten.
Gaat prima zo, Ajax moet de finale halen dan kunnen de fans de Kuip in. Zonder zich als een kudde dolle olifanten te gedragen.
Vind ik leuk
Stranger +6307
maandag 11 februari 2019 om 23:01
Dat doen ze dan toch. Zie de wedstrijd tegen PEC een aantal jaren geleden.
En nu verontwaardigd doen .
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 22:05
Slap gelul abuweet ik veel. Gr uit 020
Vind ik leuk
De Liefhebber +11324
maandag 11 februari 2019 om 22:08
Tjeezus wat voor een slappe zak ben je dan?!?
Vind ik leuk
El Cazador +8683
maandag 11 februari 2019 om 22:33
Ahmed Aboutaleb de nieuwe Pinokkio van Rotterdam, (ge)makkelijk lullen als je weet dat die er niet komt!!!! Ga geiten melken, Ahmed
[Reactie gewijzigd op maandag 11 februari 2019 om 22:33]
Vind ik leuk
Rossie +12
maandag 11 februari 2019 om 22:34
Wat een laf gebrabbel zeg...
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 22:36
Ajax - Feyenoord .feyenoord-ajax is toch altíjd een FINALE. Snap het even niet of ben ikmde enige
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 22:39
Haha oftewel Aboutaleb maakt er nu competitie vervalsing van.
Vind ik leuk
Jesper Olsen +3120
maandag 11 februari 2019 om 22:40
Tuuurlijk. Makkelijk lullen nu. Rotterdamse schijtbak 🤮
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 22:55
Wat een kuttekop. Makkelijk om nu zoiets te zeggen. Dit had hij zeker niet gezegd als ze beide in verschillende halve finales hadden gespeeld. Wat een kutje is het ook. Of moet ik zeggen...taboen kbir. Ik weet niet hoe ik het schrijf. Maar er zullen genoeg zijn die het begrijpen.
Vind ik leuk
Retweet +679
maandag 11 februari 2019 om 23:02
Makkelijk praten ....als dan...
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 23:41
Aboutaleb is een slang in een Feyenoord huid!!
Vind ik leuk
Seizoenkaart +11705
maandag 11 februari 2019 om 23:46
Hij is een slang in Amsterdamse huid juist veraad hij jullie hij is zelf een Amsterdamer .
Kijk zelf maar naar zijn verleden 😂
Heb zelf nooit begrepen wat hij als burgemeester in. In Rotterdam benoemd kon worden .
Vind ik leuk
Sunil010 +293
dinsdag 12 februari 2019 om 00:01
Abouhomoaltijd .. je praat poep nu moet je ze óók laten komen dan ben je pas een vent!!!
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 01:07
Want een finale is 1 groot feest.
Vind ik leuk
wattenstaafje +23727
dinsdag 12 februari 2019 om 05:15
Gladde Aboutaleb...lekker achteraf kletsen...
Vind ik leuk
Scf1984 +230
dinsdag 12 februari 2019 om 05:35
Sowieso de grootste lariekoek van deze grappenmaker,
dat er geen uitsupporters mogen komen ging toch vooral om de veiligheid, want die kon niet gewaarborgd worden.

Hoe kunnen ze de Finale dan wel in veiligheid houden en met een compititie duel of een halve finale niet.

Of alle wedstrijden of geen, maar dit achteraf gelul is gewoon zieltjes vangen.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 06:22
Haha das gemakkelijk praten nu..maar als je tussen de lijnen door leest ,begin ik er steeds meer van overtuigt te geraken dat de loting wordt gemanipuleerd .
Vind ik leuk
ritje +554
dinsdag 12 februari 2019 om 07:19
hallo waardeloze opmerking van Aboutaleb! De beste oplossing(en eerlijkste) gewoon op neutraal terrein de wedstrijd laten spelen! (van af de halve finale!) dan ben je van al dat gezeur af! Want eerlijk is eerlijk feyenoord wordt wel heel erg bevoordeelt! Als Feyenoord van Ajax wint?? met de finale in de kuip! Is dit allemaal doorgestoken kaart? mvg ritje
Vind ik leuk
ritje +554
dinsdag 12 februari 2019 om 07:29
hallo Ik wil een opmerking maken over de loting van de KNVB beker, Het is toch onwaarscheinlijk dat feyenoord zoveel geluk heeft! Ik ben van mening dat er geen handen aan de ballen mogen komen! Ik heb het al meerdere malen gezegt! doe de loting op de lotto manier Alle ballen in de machine en zie wat de uitkomst is. Er zijn genoeg goochelaars die trucjes kunnen uithalen! met ballen! En dat is te vermijden met Lotto systeem! mvg ritje
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 08:02
Ajaks heeft ook altijd geluk .
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 08:00
Wat maakt t verschil tussen beker en competitie.Die mensen moet je niet meer toelaten gaat toch weer mis.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 10:02
gluiperd is ABOUTALEB!!
Vind ik leuk
AFCA_Scooby +1792
dinsdag 12 februari 2019 om 10:30
Links moet kapot
Vind ik leuk
F-Troop +208
dinsdag 12 februari 2019 om 11:40
..I S I S was ook welkom geweest..als ze geen terroristen waren..lul..
Vind ik leuk
Cookee +12215
dinsdag 12 februari 2019 om 20:30
Ik zie 't probleem niet, kost veel politie-inzet. En ze kunnen beide het stadion thuis wel volkrijgen. Mooi zonder publiek doen er zit altijd wel een imbeciel tussen.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 februari 2019 om 20:31]
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws