Ziyech helpt De Kogel uit de brand: 'Beste Eredivisie-speler én heel groot hart'

Ziyech helpt De Kogel uit de brand: 'Beste Eredivisie-speler én heel groot hart'

Gepubliceerd: dinsdag 12 februari 2019 om 19:18di 12-02-2019 om 19:18

Leon de Kogel heeft hulp gekregen uit onverwachte hoek. De voormalig aanvaller werd maandag in het zonnetje gezet tijdens Jong FC Utrecht – Go Ahead Eagles en kreeg na het duel tussen zijn oude clubs plots een belletje van Hakim Ziyech.

"Hij vertelde dat hij het heel erg vond wat er met mij is gebeurd en zei dat hij het bedrag wilde aanvullen, zodat ik door kan met mijn toekomst", zegt De Kogel over de Ajax-middenvelder tegen de NOS. "Ziyech is niet alleen de beste speler van de Eredivisie, maar ook iemand met een heel groot hart. Dit zal ik mijn hele leven bij me dragen."

De Kogel moest noodgedwongen een punt achter zijn carrière zetten na een ongeluk met een taxi op Malta. Met de hulp van Ziyech kan hij de kosten van zijn advocaten in Malta betalen. Doordat zijn Spaanse club UE Cornellà zijn salaris niet meer betaalde en ook de verzekeringsmaatschappij van de taxichauffeur niet thuis gaf, kwam De Kogel financieel aan de grond te zitten.

Een Utrecht-fan begon al een inzamelingsactie en het bedrag van zo'n 24.000 euro kreeg De Kogel maandagavond uitgereikt. De oud-aanvaller stelt dat er schot ik de zaken zit. Hij kreeg inmiddels een groot deel van zijn salaris. "Over de rest is een regeling getroffen. Ik moet nog even afwachten of ik dat ga krijgen, maar het staat wel zwart op wit."

Plaats een reactie

FC Treurwilg +7128
dinsdag 12 februari 2019 om 19:25
Held!
Vind ik leuk
TottenhamHOT +6394
dinsdag 12 februari 2019 om 19:27
zeker een held dit gaat boven voetbal ten aller tijden!!!!! Voor welke club je ook bent!!!
Vind ik leuk
Mario 1 +1930
dinsdag 12 februari 2019 om 19:34
Zo ken ik Ziyech ook.
Lees al mijn berichten over Ziyech maar na. Topper.!!
Vind ik leuk
lexy88 +1557
dinsdag 12 februari 2019 om 19:52
Ja dat ga ik nu meteen doen!


Oh nee, niet. Zucht.

Sorry hoor, maar word er een beetje moe van dat mensen hier opschrijven dat ze iets al heel lang roepen. Probeer je te focussen op het nieuws en niet op jezelf, zou ik zeggen :-)
Vind ik leuk
afca34 +475
dinsdag 12 februari 2019 om 20:11
Of focus je juist toch iets meer nog op jezelf, zou denk ik voor een hoop mensen tegenwoordig niet zo slecht zijn. En dan niet jezelf op een troon lullen maar echt met jezelf en niet hoe anderen je zien. Jezelf zo belangrijk laten voelen tegenwoordig door maar wat dingen jezelf aan te praten.
Vind ik leuk
RebelVox +9548
woensdag 13 februari 2019 om 00:07
Hakim Held!!!
Geweldig mens en geweldige voetballer.
Laat hem lekker met zijn maniertjes.
Iemand die zo'n mooi gebaar kan maken mag zulke maniertjes hebben.

Zo zonde dat hij niet voor Oranje heeft gekozen.

ps. hopelijk laat VP deze post nu wel staan, wordt er een beetje moe van dat ze iedere keer verwijdert worden terwijl ik niets verkeerds zeg.
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 februari 2019 om 00:09]
Vind ik leuk
John Garp +4081
woensdag 13 februari 2019 om 10:08
Waarschijnlijk in jouw geval dat die posts verwijderd worden omdat je reageert op iemand die later gebanned is.
Vind ik leuk
Mario 1 +1930
dinsdag 12 februari 2019 om 20:35
Graag jou reactie op Ziyech
Lexy 88
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 februari 2019 om 07:50]
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 21:04
Klasse van Ziyech
Vind ik leuk
joriajax +748
dinsdag 12 februari 2019 om 19:30
Mooiste van alles, is dat Ziyech dit helemaal zelf niet naar buiten wil brengen. Even zelf persoonlijk contact zoeken, bijschieten en verder door.

Ongetwijfeld ook geïnspireerd door Nouri, als daar nog 1 of andere ingreep zijn lot had kunnen veranderen, was dat ook gedaan. Waarom dan geen jongen helpen die nog wel geholpen kan worden, prachtig!
Vind ik leuk
Mosquito +20381
dinsdag 12 februari 2019 om 19:31
Mooi gezegd, helemaal mee eens.
Vind ik leuk
Florian87 +11805
dinsdag 12 februari 2019 om 19:25
Prachtig gebaar!
Vind ik leuk
Nr14always +1455
dinsdag 12 februari 2019 om 19:27
Dat is een geweldige jongen en dat wordt onder belicht
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 19:27
Goeie actie Zyech!
Vind ik leuk
Mr bien +5922
dinsdag 12 februari 2019 om 19:27
Heel mooi gebaar.

EDIT VP: reactie aangepast
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 februari 2019 om 21:36]
Vind ik leuk
AZVork +1211
dinsdag 12 februari 2019 om 19:31
Dat hoop ik toch echt niet. Dit is super van hem.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 19:28
Prima dat hij nu wel het voortouw neemt.
Prachtig gebaar van Hakim !
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 19:29
Geweldige actie van hakim !
Vind ik leuk
WilcoS64 +3320
dinsdag 12 februari 2019 om 19:29
Mooi van Ziyech.
Vind ik leuk
Nr14always +1455
dinsdag 12 februari 2019 om 19:30
Ben geen fan van Derksen maar die heeft ook 2 junks en zwervers uit de goot getrokken, die zitten bij hem aan tafel, plus nog vele anderen.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 19:42
Ik ken maar 1 die vodoet aan jouw woorden Junk. Wie is de andere dan?
Vind ik leuk
Nr14always +1455
dinsdag 12 februari 2019 om 19:44
Gijp, die zat ook aan marcheerpoeder,
Vind ik leuk
davidben +6160
donderdag 14 februari 2019 om 11:16
Die zit aan de anti-depressiva.
Iets anders, maar je kunt het verschil zien als ie wel en niets opheeft. Dan is er soms geen touw aan vast te knopen en ligt hij helemaal in een deuk om een scheet. Vreemd als je dat ziet op TV.
Vind ik leuk
Il Gordo +17308
dinsdag 12 februari 2019 om 19:45
Vergeet Fred Rutten niet. Die heeft "die ene" net zo goed uit de shit geholpen.
Vind ik leuk
Nr14always +1455
dinsdag 12 februari 2019 om 19:46
Idd 👍
Vind ik leuk
The Iceman +15035
dinsdag 12 februari 2019 om 19:51
Zeg dat, geweldige vent die Rutten.
Vind ik leuk
Toon N +300
dinsdag 12 februari 2019 om 19:49
Wat heeft dit met het artikel te maken. Uit je frustratie elders. Respect voor de actie de de Kogel.
Vind ik leuk
Jan ref +1337
dinsdag 12 februari 2019 om 19:56
Dit is weer een onnodige bullshit reactie
Vind ik leuk
Filosoof +685
dinsdag 12 februari 2019 om 19:58
Moeten wij hier nu om lachen of wat is de bedoeling? Zeiken om mensen die ajax afkraakt, en nu zeg je eigenlijk iets heel naars over die mannen! Goed bezig kereltje.
Vind ik leuk
tikkietoe +5937
dinsdag 12 februari 2019 om 19:30
Klasse van Ziyech.
Geweldig om zo een parel nog in de Eredivisie te hebben rondlopen.
Vind ik leuk
Mari +11959
dinsdag 12 februari 2019 om 19:31
Mooi van Hakim.
Maar toen hij zijn moeder meenam nam de uitreiking was dat voor mij al het bewijs over de persoon die hij is
Vind ik leuk
Cookee +12211
dinsdag 12 februari 2019 om 19:46
Mari, niet alleen daarom, je ziet ook hoe andere spelers met Hakim omgaan dat die jongen deugt. Dat zag ik al toen Nederland hem uitkotste, niks mis met hem.
Vind ik leuk
G.Kopf +4479
dinsdag 12 februari 2019 om 19:32
Dat is wel heel vriendelijk.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 19:32
Mooi gebaar. Weet iemand ook waarom hij nooit meer kan voetballen?
Vind ik leuk
FC Treurwilg +7128
dinsdag 12 februari 2019 om 19:34
Omdat zijn knieschijf rond zijn enkel zat misschien?
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 20:30
Geen idee. Ik was er niet bij ;)
Vind ik leuk
joriajax +748
dinsdag 12 februari 2019 om 19:37
omdat bijna alles in zijn lichaam echt stuk was en dan dus niet simpelweg gebroken. Met deze ingreep zou het geloof ik al een jaar duren voordat hij weer normaal kon lopen, laat staan dus voetballen.

Te belachelijk voor woorden dat dit zomaar kan en dat je als club en taxibedrijf dan zo je handen eraf kunt trekken
Vind ik leuk
Cookee +12211
dinsdag 12 februari 2019 om 19:44
Als het om geld gaat dan wordt de wereld kei en kei hard.
Maar positief is dat er ook mensen zoals Hakim zijn.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 20:41
Ik revalideer in hetzelfde centrum als Leon en om het maar kort te houden is het bot in zn been en vooral zn knie zo erg beschadigd dat sporten op niveau niet meer mogelijk is.
100% van zn beenfunctie gaat hij nooit meer krijgen.
Lopen zal al een hele prestatie zijn.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 23:37
Hij is in zware botsing gekomen met een taxi!
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +21190
dinsdag 12 februari 2019 om 19:33
Mooi!
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 19:34
Ziyech is af en toe een rare vogel maar hij helpt wel de Kogel. Dat is nog eens een mooi rijmpie! Respect!
Vind ik leuk
keesje s +454
dinsdag 12 februari 2019 om 19:35
Super zeg!!!
Vind ik leuk
LOZGUTI +899
dinsdag 12 februari 2019 om 19:36
Mooi gebaar van Ziyech kunnen meerdere voetballers een voorbeeld aan nemen.
Vind ik leuk
fedor2501 +5857
dinsdag 12 februari 2019 om 19:37
Klasse hoor. Hoeft het niet te doen. Hopen dat er wat meer profs doneren voor de Kogel.
Vind ik leuk
HierDieTitel +4573
dinsdag 12 februari 2019 om 19:38
Geweldig gebaar! Niet zien aankomen, des te mooier!
Vind ik leuk
Muscles +1472
dinsdag 12 februari 2019 om 19:39
Hakim is een groots mens, hele goede speler met rek en morgen vlammen. Ik ben stil van je gebaar............
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 19:39
Wat een geweldenaar, binnen en buiten het veld!
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 19:40
Netjes!
Vind ik leuk
Cookee +12211
dinsdag 12 februari 2019 om 19:40
Hakim Held !

Een ongeluk kan ons allemaal elke seconde fataal zijn.
Je kunt zo de pineut zijn, mooi wat Hakim doet.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 19:41
Prachtig gebaar en ook leuk eens een topic te lezen waar iedereen het eens is met elkaar
Vind ik leuk
Youri +170
dinsdag 12 februari 2019 om 19:41
Mooi gebaar van Ziyech!
Off topic: ik heb weinig keren zo genoten van de reacties hier, iedereen is positief en toont respect. Het zou mooi zijn om dat eens vaker te zien 👍
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 20:20
Dat is helaas een utopie. Maar dit soort acties toont ons gelukkig hoe dun het schild van de fanatieke supporter is.
Laat het gezegde wie goed doet goed ontmoet morgen maar uitkomen. De winnende morgen van de voet van Hakim.
Vind ik leuk
derksen +9011
dinsdag 12 februari 2019 om 19:42
Blijft voor mij een raar verhaal, inwoner van Nederland en de kogel krijgt geen ww geen ziekte geld geen wia helemaal niks heel vreemd allemaal
Vind ik leuk
AFP +2007
dinsdag 12 februari 2019 om 19:53
Nou Derksen vraag het niet aan ons, ik zou zelf pak morgen je mobiel en zoek het uit.
Vind ik leuk
erikv78 +342
dinsdag 12 februari 2019 om 20:04
Hij krijgt vast wel bijstand, en misschien een kleine vergoeding uit de eredivisie poule waar hij jaren aan heeft bijgedragen. Maar dan red je het niet om dure advocaten te betalen
Vind ik leuk
De Liefhebber +11324
dinsdag 12 februari 2019 om 19:43
Topper!
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 19:45
Prachtig gebaar.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 19:47
kijk dit s een hart onder de riem steken ik zei eerder dat hakim soms zeer arogant overkomt maar bij andy in de auto zag ik een glimp van de persoon ziyech en had mijn zicht na deze voetballer positief aangepast dit bewijst maar weer eens dat dat terecht is gebleken en dat ik hem nu nog meer waardeer als mens kunnen velen van leren van mij mag hij r nu 2 maken tegen Real 👏👏👏
Vind ik leuk
AFP +2007
dinsdag 12 februari 2019 om 19:53
Dit vind ik nou echt uit het hart en oprecht gemeend.
Niet omdat Ziyech bij Ajax speelt, maar omdat Ziyech een in Nederland voetballende mens is met het hart op de juiste plaats. EN Ziyech doet niet aan identiteitspolitiek.
Vind ik leuk
Mozes24 +584
dinsdag 12 februari 2019 om 19:48
Mooi gebaar natuurlijk! Echter verguisde veel Ajax fans hem een lange periode en nu ineens is hij een geweldige gast in hun ogen!

Vind ik leuk
AFP +2007
dinsdag 12 februari 2019 om 19:51
Mozes24, 19.48 uur,

Ja Mozes altijd maar zoeken naar spijkers op laag water wat Ajax gaat, altijd altijd altijd. Let maar eerst op je eigen cluppie, hoe Isimat behandeld werd. Ik verheug me op 31.3.
Vind ik leuk
fedor2501 +5857
dinsdag 12 februari 2019 om 20:29
Waarom een kanttekening maken bij een mooi gebaar?
Vind ik leuk
Martinus69 +5550
dinsdag 12 februari 2019 om 19:48
Groots gebaar.
Enkel respect
Vind ik leuk
AFP +2007
dinsdag 12 februari 2019 om 19:48
Wat een geweldige geste van Ziyech.
Vind ik leuk
Ove +1792
dinsdag 12 februari 2019 om 19:58
Mooi gebaar van Ziyech,,,,respect
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 19:54
Heel mooi te lezen! Grote klasse Ziyech!
Vind ik leuk
De Gekste +716
dinsdag 12 februari 2019 om 19:54
Ziyech is niet mijn favoriet maar dit is een heel mooi gebaar van hem. Respect!
Vind ik leuk
De Goffert +743
dinsdag 12 februari 2019 om 19:55
Ia toch wel heel netjes van die Ziyech!
Loopt vaak gefrustreerd en verongelijkt over het veld maar heeft klaarblijkelijk een hart van goud!👍🏻👍🏻👍🏻
Vind ik leuk
Voetbal@com +2578
dinsdag 12 februari 2019 om 19:55
Tja ik schreef het vandaag nog, vorig jaar vond ik Ziyech echt een verschrikkelijke voetballer met nul mentaliteit en nu heb ik medelijden met hem dat hij Tadic, Lasse, Donny Swart en Huntelaar om zich heeft lopen, dat zijn de 4 die het teamgevoel verprutsen.

Mooi gebaar van Ziyech voor een mede voetbalprof.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 februari 2019 om 19:57]
Vind ik leuk
RenW +3443
dinsdag 12 februari 2019 om 23:23
Eindelijk iemand die echt weet waarom Ajax uit vorm is!
Vind ik leuk
Nar +812
dinsdag 12 februari 2019 om 19:56
In 1 woord, Legend....

Hakim....brok in mijn keel...👍
Vind ik leuk
Galacticos +1940
dinsdag 12 februari 2019 om 19:57
Zo zie je maar weer wat voor jongen dit is. Zijn uitstraling helpt niet mee maar dat iedereen maar roept dat hij een arogante kwal is etc etc. zonder dat ze hem persoonlijk kennen gaat ook vaak te ver.
Vind ik leuk
Forza ikkuhh +3347
dinsdag 12 februari 2019 om 19:57
Geweldig gebaar zouden meer voetballers moeten doen
Vind ik leuk
Filosoof +685
dinsdag 12 februari 2019 om 20:00
Mooi dat hakim de kogel door de kerk schiet.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 20:02
EDIT VP: reactie verwijderd
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 februari 2019 om 21:38]
Vind ik leuk
JanTa48 +7301
dinsdag 12 februari 2019 om 20:04
Ook dit hoort bij de maniertjes van Ziyech, sociaal zijn naar je collega's als ze het moeilijk hebben.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 20:12
Respect !
Vind ik leuk
4everfcu +5190
dinsdag 12 februari 2019 om 20:15
respect
Vind ik leuk
Ekr 1913 +25
dinsdag 12 februari 2019 om 20:23
Mooi en groots gebaar, netjes
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 20:27
Respect !!!
Vind ik leuk
Pimman +9718
dinsdag 12 februari 2019 om 20:33
Mooi gebaar Hakim!
Vind ik leuk
Smash +4014
dinsdag 12 februari 2019 om 20:41
Respect! Hij is zo af en toe een flapdrol, maar dit getuigd van een groot hart.
Vind ik leuk
Storm14 +130
dinsdag 12 februari 2019 om 20:43
Er zit schot in de zaken van de Kogel, beetje lullige woordkeuze...
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 februari 2019 om 20:44]
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 20:46
Respect
Vind ik leuk
Fred1975 +557
dinsdag 12 februari 2019 om 20:49
Een hele diepe buiging!
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 20:49
Zo is Ziyech, wekt mij geen verbazing. Één en al goed op alle vlakken deze man.
Vind ik leuk
TheMariner +3947
dinsdag 12 februari 2019 om 20:50
Super van deze jongen, heeft het hart op de juiste plek.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 20:51
Top gebaar! Alle vooroordelen kunnen gelijk weer de prullenbak in!

Zegt weer genoeg over de mens Ziyech 🙏🏽
Vind ik leuk
Smithsonian +41660
dinsdag 12 februari 2019 om 20:52
Mooi.hakim! Prima jongen.
Vind ik leuk
Retweet +679
dinsdag 12 februari 2019 om 20:55
Geen fan van zijn club maar dit gebaar is geweldig!
Vind ik leuk
Rood&wit +4252
dinsdag 12 februari 2019 om 21:07
Erg netjes en vooral lief Van Hakim hij hoeft dit niet te doen maar doet het wel vanuit zijn ❤️
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 21:16
Mooi gebaar van Ziyech
Mooier als wat hij de laatste tijd laat zien op het veld
Vind ik leuk
RenW +3443
dinsdag 12 februari 2019 om 23:25
Je kan het niet laten he?
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 23:43
Nee 😂
Waarheid mag gezegd worden
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 21:21
Alle respect voor Ziyech!
Vind ik leuk
BS +1331
dinsdag 12 februari 2019 om 21:22
Dit getuigt wel van klasse, respect dat Ziyech dit doet
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 21:27
Geweldig! 👏👏👏
Vind ik leuk
Champ +233
dinsdag 12 februari 2019 om 21:30
Mooi gebaar, ook dat is Hakim Ziyech.
Vind ik leuk
pos +9436
dinsdag 12 februari 2019 om 21:35
Prachtige actie van Ziyech. Volgens mij heeft hij helemaal geen verleden met de Kogel en dat maakt de actie nog mooier. Dikke pluim.
Vind ik leuk
pico323 +7350
dinsdag 12 februari 2019 om 21:37
Super zo hoort een warm mens die Ziyech. Prachtig gebaar.

Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 21:42
Prachtig gebaar van een Ajacied naar een Utrechter.. Zouden meer mensen moeten doen..
Vind ik leuk
Linke loe +310
dinsdag 12 februari 2019 om 21:54
Respect gozer!! 👌
Vind ik leuk
SanKev +1068
dinsdag 12 februari 2019 om 22:12
Klasse dit! Laat Ziyech voor mij van een andere kant zien dan hoe ik hem tot nu toe heb ingeschat. Respect.
Vind ik leuk
Wazedde? +115
dinsdag 12 februari 2019 om 22:37
Fraaie actie, chapeau! :)
Vind ik leuk
Antonio_4 +2151
dinsdag 12 februari 2019 om 23:01
Heb net het filmpje van NOS moeten checken om te bevestigen wat ik al vermoedde, maar die twee hebben helemaal geen verleden met elkaar. Maakt het gebaar alleen maar mooier! Eén en al respect voor Ziyech.

Wat ik dan wel een heel klein beetje jammer vind is dat ze hem in het zonnetje hebben gezet bij een wedstrijd van Jong Utrecht in een leeg stadion. Doe je het bijvoorbeeld in de rust bij Utrecht-PSV had Leon veel meer aandacht en hulp kunnen krijgen.
Vind ik leuk
Donnygo +4161
woensdag 13 februari 2019 om 09:06
Deels wel mee eens maar dit ging om het feit dat hij bij beide clubs gespeeld heeft en daarom dus gekozen voor deze wedstrijd.
Vind ik leuk
Antonio_4 +2151
woensdag 13 februari 2019 om 15:58
Klinkt logisch, maar had hem alleen wat meer aandacht gegund. Utrecht-PSV in een vol stadion en een keertje thuis bij Go Ahead zou me dan geschikter lijken. Maar goed, kan ook zijn dat hij dat zelf niet wilde.
Vind ik leuk
Donnygo +4161
woensdag 13 februari 2019 om 16:04
Dat zeker, ik weet niet waar hij woont of revalideerd als dat dan bijvoorbeeld in Utrecht is dat wat makkelijker. Maar had zeker met wat meer publiek gemogen.
Vind ik leuk
Pinda +81
dinsdag 12 februari 2019 om 23:07
Zo hoort het ondanks alles is het maar een spelletje!! Ondank voor welke club je bent. Hoop dat alles goed komt.
Vind ik leuk
Mjblinker +871
dinsdag 12 februari 2019 om 23:19
Klasse
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 23:20
Respect voor Hakim en veel sterke voor De Kogel.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 23:41
Woww ...
Chapeu Ziyech ...
Ik hoop dat de Kogel nog veel meer centen incasseert ..Wat een kutclubje heb je dan als ze je financieel niet meteen helpen
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 23:41
mooi gebaar van iemand die door vele van ons (waaronder ik) vaak te snel in een bepaald daglicht gezet wordt
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 februari 2019 om 23:42]
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 23:49
Let maar op !!!
Snorremam zal toch weer negatieve kritiek hebben op Hakim ..
"Hakim ik gun je jou droom transfer ..Fuck alle Haters die maar constant wat negatiefs over je te melden
Vind ik leuk
Zomaarwat +237
woensdag 13 februari 2019 om 01:08
Respect Hakim! Geweldig dat je dit doet.
Vind ik leuk
Maan88 +6599
woensdag 13 februari 2019 om 01:34
Diep respect hiervoor zeg ik als PSV fan.
Vind ik leuk
Enw02 +601
woensdag 13 februari 2019 om 07:40
Fanatstisch gebaar dit
Vind ik leuk
Juppes046 +395
woensdag 13 februari 2019 om 09:17
Zo zie je dat die Ziyech wel in orde is
Vind ik leuk
Zot Joke +593
woensdag 13 februari 2019 om 09:38
Mooi gebaar, al riekt het ook wel een beetje naar een goed getimed charmeoffensief.

Maar desalniettemin, chapeau voor Ziyech. En dat meen ik!
Vind ik leuk
AA +55
woensdag 13 februari 2019 om 15:41
Wat een super gebaar van Ziyech!!
Vind ik leuk
Jesper Olsen +3114
donderdag 14 februari 2019 om 10:15
Prachtig gebaar.

En dank aan de FCU en ADO aanhangers op VP dat ze voor het eerst een (zijdelings) aan Ajax gelinkt onderwerp niet volblaffen met hun gefrustreerde diarree. Sterker nog, er is zelfs 1 Utrecht aanhanger die Ziyech complimenteert. Hulde daarvoor.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws