UEFA richt vizier opnieuw op Amsterdam: onderzoek naar supporters van Ajax

UEFA richt vizier opnieuw op Amsterdam: onderzoek naar supporters van Ajax

Gepubliceerd: donderdag 14 februari 2019 om 19:11do 14-02-2019 om 19:11

De UEFA heeft het vizier opnieuw gericht op Ajax. De Europese voetbalbond start een onderzoek naar de supporters van de Amsterdammers, die zich tegen Real Madrid aan meerdere dingen schuldig zouden hebben gemaakt.

Supporters van Ajax gooiden diverse voorwerpen het veld op, staken vuurwerk af en lieten verboden spandoeken zien. Daar doet de UEFA onderzoek naar. Ook supporters van Real zouden vuurwerk op het veld hebben gegooid. 

Het is voor Ajax te hopen dat de UEFA mild is voor de Amsterdammers. De club kreeg eerder dit seizoen al een forse boete van 71.000 euro plus een voorwaardelijke straf van één wedstrijd zonder uitsupporters vanwege ongeregeldheden in de Champions League-duels met Benfica (1-0 en 1-1). Een paar weken later ging het mis bij AEK Athene, waar supporters van Ajax het aan de stok kregen met de Griekse politie.

Tijdens het duel met Bayern München (3-3) gooiden fans ook al voorwerpen op het veld. De kans bestaat dat de voorwaardelijke straf van één wedstrijd zonder uitpubliek wordt omgezet in een definitieve straf. In het slechtste geval krijgt Ajax én weer een boete én wordt de voorwaardelijke straf omgezet. De UEFA meldt niet wanneer er een uitspraak wordt gedaan.

Lees ook: UEFA doet onderzoek naar uitspraken van Ramos na wedstrijd tegen Ajax

Plaats een reactie

Barry Engels +32314
donderdag 14 februari 2019 om 19:13
Laat ze hun tijd eens nuttig besteden.... dat gezever.
Vind ik leuk
ruud wubbers +21850
donderdag 14 februari 2019 om 19:15
Ben wel benieuwd naar de "verboden spandoeken"
Vind ik leuk
★Timmio★ +24948
donderdag 14 februari 2019 om 19:16
Zal wel iets met Joden zijn geweest wegens hun geuzennaam. Als dat zo is zou het wel zielig zijn erover te vallen
Vind ik leuk
ruud wubbers +21850
donderdag 14 februari 2019 om 19:17
Ach, de Joodse gemeenschap wil ook dat dat stopt dus het zou wel respectvol zijn als dat ook een keer gebeurd, maar om het als UEFA te verbieden vind ik wat raar.
Vind ik leuk
★Timmio★ +24948
donderdag 14 februari 2019 om 19:20
eens met het laatste.

Vind het alleen niet nodig te stoppen (voor ajax)


Vind ik leuk
donderdag 14 februari 2019 om 21:24
Nee, dat is inderdaad de dubbele moraal van veel Ajacieden.
Vind ik leuk
Dharmpie +1024
donderdag 14 februari 2019 om 21:51
Een Geuzennaam voeren van een volk dat zo lijdt , geleden heeft en/ misbruikt wordt om alles en iedereen die enigzins gelieerd wordt aan deze bevolkingsgroep is feitelijk een teken van disrespect. Zeker als deze bevolkingsgroep dit ook meerdere keren heeft herhaald!
Nu zal alles en iedereen wel op de kast gaan staan maar “bespaar” deze groep de “vernedering” voor elke keer dat er “joden” word gescandeerd, een tegenreactie dat niet aardig is blijft dan vaak niet uit!
Vind ik leuk
donderdag 14 februari 2019 om 21:54
Een geuzennaam voeren van een volk dat systematisch palestijnen vernedert en vermoord is ook verwerpelijk
Vind ik leuk
donderdag 14 februari 2019 om 22:09
wat een achterlijke opmerking waar de onwetendheid van af stroomt. Je zou je eerst eens wat moeten verdiepen in de geschiedenis van de staat Israël en haar bewoners alvorens met de grote anti Israëlische hoop mee te janken.

Ben er zelf op bezoek geweest bij familie en dan weet je hoe het is om op elk moment van de dag klaar te moeten staan om de schuilkelders in te duiken voor weer een laffe raketaanval afgevuurd vanuit een Palestijnse school waar de 'dappere' Palestijnen hun wapentuig stallen. Je moet kinderen zien rennen naar die schuilkelders in de wetenschap dat het weer zo ver is.

Sorry dit soort reacties horen hier niet thuis maar ik moest gewoon reageren op deze onwetendheid aangepraat door de media en het volk in Den Haag.
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 februari 2019 om 22:11]
Vind ik leuk
donderdag 14 februari 2019 om 22:26
Ik ken de geschiedenis, maar ik ben er ook geweest en ik wil de rol van de palestijnen niet ontkennen want ook dit volk maakt zich schuldig aan misselijke misdaden

Maar deze problematiek heeft 2 kanten. Ik heb dingen gezien van israelische soldaten die zo walgelijk waren dat mijn beeld van de israeli minder positief is.

Om een afwijkende mening af te doen als onwetenheid vind ik erg arrogant
Vind ik leuk
Guusman +1253
donderdag 14 februari 2019 om 22:33
Voor beiden, kijk even verder dan je neus lang is.
Vind ik leuk
donderdag 14 februari 2019 om 22:34
Ja meneer
Vind ik leuk
Guust +6393
zaterdag 16 februari 2019 om 21:46
https://christenenvoorisrael.nl/isreality/antisemitisme/

Dit gaat veel verder terug en speelt al zo lang, lees maar eens.
Vind ik leuk
soksa +1762
vrijdag 15 februari 2019 om 08:40
Het verhaal heeft natuurlijk twee kanten. En bij beide groepen zitten walgelijke rotzakken. Dat jij toevallig bij familie op bezoek bent geweest en men daar leed ondervind van een groep Palestijnen is natuurlijk heel rot. Maar de woede komt, ondanks dat jouw familie daar misschien weinig aan kan doen, niet zomaar uit het niets.
Vind ik leuk
vrijdag 15 februari 2019 om 11:40
Zo is het👍
Vind ik leuk
Dharmpie +1024
vrijdag 15 februari 2019 om 09:40
Daarom moeten supporters weg blijven van Politiek.
laten ze zich bezighouden met de dingen die hun club aangaan. De wereld problematiek zit niette wachten op gestoorde supporters die ongefundeerd van alles roepen en zeggen..
Vind ik leuk
The Iceman +16274
donderdag 14 februari 2019 om 19:35
Denk eerder een spandoek als ‘UEFA MAFFIA’.
Vind ik leuk
★Timmio★ +24948
donderdag 14 februari 2019 om 19:36
zou wel typisch zijn idd
Vind ik leuk
Snoun +1164
donderdag 14 februari 2019 om 19:39
Of 'UEFA ALSO CORRUPT'
Vind ik leuk
Guust +6393
donderdag 14 februari 2019 om 19:45
Ja dat is ook stom, had Always Corrupt moeten zijn
Vind ik leuk
vrijdag 15 februari 2019 om 13:49
Dat mag weer niet van de media autoriteiten. Dat is Sluikreclame en die boetes zijn ook hoog.
Vind ik leuk
Cantona +1354
donderdag 14 februari 2019 om 19:49
Tja de waarheid is hard
Vind ik leuk
Kees Bman +4535
donderdag 14 februari 2019 om 20:43
Ze doen het zelf en de UEFA krijgt de schuld wat een stel jankers die supporters van Ajax.
Vind ik leuk
Henk 1971 +8459
donderdag 14 februari 2019 om 21:05
Laat ze maar flink betalen hebben toch geld zat. Hadden ze maar beter moeten fouilleren. Wel zonde van al dat bier dat naar Benzema werd gegooid 😉
Vind ik leuk
HJR +9009
donderdag 14 februari 2019 om 21:09
Inderdaad zonde, dat Benzema die ook niet gewoon netjes aanpakt. Zelf heeft hij geen rondje gegeven terwijl hij het geld er wel voor heeft.
Vind ik leuk
Kees Bman +4535
donderdag 14 februari 2019 om 21:19
Daarom werd hij een beetje ziek van al dat gegooi.
Vind ik leuk
Kees Bman +4535
donderdag 14 februari 2019 om 21:10
Als hij het maar niet drinkt ,want het is zooi.
Vind ik leuk
4everfcu +5312
donderdag 14 februari 2019 om 21:19
ja laat je club maar betalen omdat jij je niet kan gedragen daar zou ajax blij mee zijn met supporters als jij.
Vind ik leuk
JanvdLisme +1055
donderdag 14 februari 2019 om 22:27
Kees joh, doe niet zo negatief. Nergens voor nodig, goos!
Vind ik leuk
Kees Bman +4535
vrijdag 15 februari 2019 om 06:25
Is niet te pruimen sorry dat ik dat vind.
Vind ik leuk
Guust +6393
zaterdag 16 februari 2019 om 21:48
Zo Kees, kun je jouw hart weer even luchten op Ajax, man wat ben je toch altijd in de weer met ze.
Vind ik leuk
Kees Bman +4535
zaterdag 16 februari 2019 om 23:26
Dank je vriend.
Vind ik leuk
donderdag 14 februari 2019 om 20:16
UEFA MAFFIA
UEFAR MAFFIA 🤔
UEVAR MAFFIA 😎
😤
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 februari 2019 om 20:17]
Vind ik leuk
Come on Utreg +29700
donderdag 14 februari 2019 om 21:19
De waarheid is hard voor de UEFA..
Vind ik leuk
RenW +4120
donderdag 14 februari 2019 om 22:35
Zal Ajax weer blij mee zijn, met die (supporters).
Vind ik leuk
donderdag 14 februari 2019 om 19:42
Ze vallen daar overal over joh, zo zijn wij keihard genaaid door die opblaasbananen. Lekker zonder supporters, seizoenen erna nog met lege vakken en overal netten..
Vind ik leuk
donderdag 14 februari 2019 om 20:18
Ze willen meer bobo's en sponsoren in het stadion ipv supporters
AFBLIJVEN VAN ONS VOETBAL !
Vind ik leuk
Kees Bman +4535
donderdag 14 februari 2019 om 20:45
Ik zou zeggen als het bewezen word een jaar schorsen die club ,welke club dan ook.
Vind ik leuk
Groen +3710
donderdag 14 februari 2019 om 21:26
Als wat wordt bewezen?
Vind ik leuk
Kees Bman +4535
donderdag 14 februari 2019 om 21:35
Dat hij/zij schuldig zijn bevonden aan het plegen van dit misdrijf. Zoja ,schuldig bevonden de club schorsen. De Doodstraf is een beetje te.
Vind ik leuk
Groen +3710
donderdag 14 februari 2019 om 21:40
We hebben wel levenslang in NL ;)
Vind ik leuk
Kees Bman +4535
donderdag 14 februari 2019 om 21:41
Tja doen we dat maar.
Vind ik leuk
Bertus Ruk +1711
donderdag 14 februari 2019 om 21:35
Kees Bman probeert door zijn opmerkingen de club waar dit forum over gaat continu te treiteren.
Kees Bman is een enorme irritante zuiger.
Vind ik leuk
Kees Bman +4535
donderdag 14 februari 2019 om 21:38
En jij aan je naam te zien een enorme rukker. Misschien ben jij wel die bier gooier,vuurwerk gooier ,nachtelijk vuurwerk afsteker.
Vind ik leuk
4everfcu +5312
donderdag 14 februari 2019 om 21:21
slaat nergens op rosenburg athene amsterdam altijd moeten ze de ajax supporters hebben.
en keihard genaaid? nou weet je wel gelijk hoe supporters zich voelen in nederland van andere clubs als psv en ajax
Vind ik leuk
Boom8 +89
donderdag 14 februari 2019 om 22:05
Precies, dat Feyenoord daar voor werd gestraft sloeg helemaal nergens op. Nu dit weer... begin erg moe te worden van de UEFA en FIFA
Vind ik leuk
donderdag 14 februari 2019 om 20:59
Hoezo dat
Is toch te gek dat ze zijn eigen zo noemen
Vind ik leuk
Barry Engels +32314
donderdag 14 februari 2019 om 19:16
Ik krijg echt helemaal de schijt van die UEFA. Ze pakken de kleintjes, matsen de groten en ze steken hun zakken vol met andermans geld. Van mij mag er een bom op.
Vind ik leuk
ruud wubbers +21850
donderdag 14 februari 2019 om 19:19
Ze kunnen zich inderdaad beter bezighouden met financial fair play, maar dan snijden ze zichzelf in de vingers.
Vind ik leuk
MaximaalAFCA +15307
donderdag 14 februari 2019 om 19:27
Financial Fair Play? Wat is dat?
Dat hele FFP is toch lachwekkend. De grootste clubs van Europa zitten bijna allemaal dik in de schulden, maar kopen ondertussen wel voor honderden miljoenen aan spelers.
Kijk nou wat zo’n PSG doet, die kopen die Neymar voor 220 miljoen en willen dan vervolgens ook Mbappé binnenhalen, maar aangezien ze niet meer zoveel geld mogen uitgeven doen ze hem eerst een jaartje huren en kopen ze hem daarna alsnog. Wat een geweldig systeem is het toch...
Zolang ze zelf maar kunnen meeprofiteren, maffia.
Vind ik leuk
Kees Bman +4535
donderdag 14 februari 2019 om 20:46
Misschien zijn ze slimmer dan de rest .
Vind ik leuk
donderdag 14 februari 2019 om 19:29
Wat hoop ik dat die hele organisatie samen met de FIFA omvalt, en er een nieuwe, transparante organisatie komt inclusief salaris- en transferprijzenplafonds. Maar ja, dat is alleen maar hopen.
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 februari 2019 om 19:29]
Vind ik leuk
Barry Engels +32314
donderdag 14 februari 2019 om 19:34
Dat gebeurt alleen maar als de kleine landen samen besluiten te breken met die criminele bende. En aangezien eensgezindheid en lef ver te zoeken zijn.....
Vind ik leuk
plein19 +3123
donderdag 14 februari 2019 om 19:36
De idioot die gisteren plastic op het gras gooide moeten ze aansprakelijk stellen. Een boete op die gast verhalen. De bal bij Onana levert gegarandeerd en terecht een boete op. Dat is niet de schuld van de Uefa maar van de gooier
Vind ik leuk
Barry Engels +32314
donderdag 14 februari 2019 om 19:38
Laat ze die idioten die denken dat je op plastic moet kunnen voetballen dan ook maar meteen afvoeren....
Vind ik leuk
Guust +6393
donderdag 14 februari 2019 om 19:47
Nou dan kunnen er veel veldjes weg in de eredivisie Barry.
Vind ik leuk
Barry Engels +32314
donderdag 14 februari 2019 om 19:50
Doe maar gisteren.
Vind ik leuk
Guust +6393
donderdag 14 februari 2019 om 19:53
Hahaha ja echt wel, drama
Vind ik leuk
bartzwolle +182
donderdag 14 februari 2019 om 20:24
Dit meen je niet, jij kunt beter dammen gaan kijken, daar heb kom je waarschijnlijk alleen plastic damstenen tegen
Vind ik leuk
plein19 +3123
donderdag 14 februari 2019 om 21:45
Ik vind de sancties veel te ver gaan van de Uefa. Maar ik vrees het ergste. Is het niet nu dan wel komend seizoen
Vind ik leuk
joodje007 +47
donderdag 14 februari 2019 om 20:28
Die idioot is wel uit het publiek gehaald door de security.
Dat is een goede zaak
Ze namen alleen de rest niet mee
Vind ik leuk
Kees Bman +4535
donderdag 14 februari 2019 om 20:47
En toen was het stadion leeg na die actie.😂😂😂
Vind ik leuk
plein19 +3123
donderdag 14 februari 2019 om 21:26
Als dat de volgende wedstrijd het geval zou zijn dan hebben we flink wat ziggo domes nodig
Vind ik leuk
joodje007 +47
donderdag 14 februari 2019 om 21:40
Dan gaan we dat afas live ook vullen
Kunnen er ok zat in
Vind ik leuk
chicken +14774
donderdag 14 februari 2019 om 20:03
Mag jij raden waar dat geld vandaan komt...
Vind ik leuk
donderdag 14 februari 2019 om 20:56
Snap je nu hoe een supporter van nec zich voelt
Vind ik leuk
Lampenpit +1368
donderdag 14 februari 2019 om 21:01
Geweldig verwoord. Ik praat geen enkele vorm van vandalisme & geweld goed, maar in Athene was het echt absurd hoe de politie niks deed terwijl er vuurwerk in het vak van Ajax werd gegooid vanuit de gracht.
Vind ik leuk
Jaap124 +90
donderdag 14 februari 2019 om 22:41
Prima, doe je volgend jaar niet mee met de CL als je het er niet mee eens bent en geef je je ticket aan Feyenoord. Oh nee wacht dan doen jullie niet omdat jullie te hard geilen op de faam en de miljoenen van de UEFA. Dus nu geen grote mond hebben tegen de UEFA terwijl je wel de miljoenen van de UEFA opstreekt. Hypocriet volk.
Vind ik leuk
Degier +1780
donderdag 14 februari 2019 om 19:21
Bij Feyenoord waren het indertijd doeken met UEFA = Maffia zo ongeveer. Ook politieke, discriminerende, of doeken met concurrenten van de CL sponsors zijn verboden. Misschien zelfs religieuze uitingen. Thuisclub moet daar tegen op treden, anders wordt het onderzocht. Het onderzoek stelt overigens weinig voor. Volgens mij is dat alleen bedoeld om de bonussen voor de UEFA bestuurders, eh de boetes te bepalen.
Vind ik leuk
Barry Engels +32314
donderdag 14 februari 2019 om 19:35
Ik zeg TURPIN.

Die kwam "Rome" ff rechtzetten. Wat een lul.
Vind ik leuk
donderdag 14 februari 2019 om 19:56
Er werd boven de f-side een doek met ‘puta Madrid’ opgehouden
Vind ik leuk
ruud wubbers +21850
donderdag 14 februari 2019 om 20:09
Duidelijk, ik kan begrijpen dat dat niet mag.
Vind ik leuk
bartzwolle +182
donderdag 14 februari 2019 om 20:25
Want ?
Vind ik leuk
ruud wubbers +21850
donderdag 14 februari 2019 om 20:50
Het lijkt me logisch dat een instantie als de UEFA niet wil dat dat soort teksten bij miljoenen mensen op het beeldscherm verschijnen.
Vind ik leuk
Barry Engels +32314
donderdag 14 februari 2019 om 20:26
Stijlvol is het niet.... maar ik ben er niet echt van onder de indruk. Die lui grijpen gewoon alles aan om een Nederlandse club te laten dokken en in kwaad daglicht te stellen.

Same shit, different day.....
Vind ik leuk
goedemorgen +3373
donderdag 14 februari 2019 om 20:38
Als de supporters zich gedragen is er niets aan de hand....
Vind ik leuk
Vakkie D +4604
donderdag 14 februari 2019 om 20:51
Mogelijk uefa = maffia ofzo. Heeft feyenoord ook een keer gezeur mee gehad
Vind ik leuk
vrijdag 15 februari 2019 om 00:40
"Japie-Slapie wordt wakker, je mist zoveel!"
Vind ik leuk
kwartje50 +1238
donderdag 14 februari 2019 om 19:18
Door gesnoven volkje heel ruig.
Verpest het voor Jan modaal.
Camera beelden bestuderen Ajax en de echte daders eruit pikken misschien dat de UEFA dat waardeert..
Vind ik leuk
donderdag 14 februari 2019 om 20:34
Dat zou Ajax niet moeten doen om de UEFA te pleasen, maar moeten doen vanuit eigen normbesef. De realiteit is dat Ajax daar niet zo sterk in is.
Vind ik leuk
Kees Bman +4535
donderdag 14 februari 2019 om 20:49
En niet zo slim.
Vind ik leuk
Dordmund +1984
donderdag 14 februari 2019 om 19:26
Het bier smaakte niet in de arena.
Vind ik leuk
Kees Bman +4535
donderdag 14 februari 2019 om 20:50
Vind je het gek is Heineken bier lust mijn hond ook niet zelfs mijn planten gaan erbij liggen.
Vind ik leuk
Dordmund +1984
donderdag 14 februari 2019 om 21:36
Haha kees
Vind ik leuk
donderdag 14 februari 2019 om 19:41
UEFA heeft de Amsterdammers al genoeg gestraft met het afkeuren van de goal na tussenkomst VAR.
Vind ik leuk
bartzwolle +182
donderdag 14 februari 2019 om 20:26
🤣🤣🤣
😤😤😤
Vind ik leuk
NikosMachlas +1485
donderdag 14 februari 2019 om 20:28
Ze moeten toch ergens geld mee verdienen? Echt de meest kansloze bedoeling die hele uefa mag ons gewoon niet das wel duidelijk. Wij zijn niet groot genoeg en doen het te goed waarmee we hun parade paardjes bedreigen die het geld te hard nodig hebben met al hun top salarissen.
Vind ik leuk
Barry Engels +32314
donderdag 14 februari 2019 om 20:29
Sjouw jij die andere kant van de bom die op de UEFA moet?
Vind ik leuk
NikosMachlas +1485
donderdag 14 februari 2019 om 20:30
Ik kan eventueel de detonator ook wel bedienen 😂
Vind ik leuk
Barry Engels +32314
donderdag 14 februari 2019 om 20:31
Druk'n!
Vind ik leuk
NikosMachlas +1485
donderdag 14 februari 2019 om 20:35
Maar ff serieus we worden keer op keer genaaid door die lui. Het word tijd dat ze ook eens wat in ons voordeel beslissen want we geven hun toernooien zeker wel glans de laatste jaren echt veel mooie Europese potjes gezien van ons ajax deze CL en vorige EL. Hopen dat we real er nog uit kegelen met een 2-0 of 3-1 het zou gerechtigheid zijn.
Vind ik leuk
Kees Bman +4535
donderdag 14 februari 2019 om 21:40
Heftruck en een vliegtuig doen wonderen.
Vind ik leuk
River ice +1818
donderdag 14 februari 2019 om 21:56
Triest dit pas op feyenoord janken dat ze gestardt worden schande voor nederland en nu dit. Karma.
Vind ik leuk
donderdag 14 februari 2019 om 22:56
Dan zeiken de Ajacieden over een paar muntjes...
Vind ik leuk
Gerro +8908
vrijdag 15 februari 2019 om 00:27
idd ze zouden beter de VAR van gisteren kunnen onderzoeken en of Perez geen vaste inbelverbinding met ze had.
Vind ik leuk
donderdag 14 februari 2019 om 19:14
Goe zo jongens, top supporters 👌
Vind ik leuk
donderdag 14 februari 2019 om 19:16
wat een schock dat doen ze bij Ajax toch niet/ Grapje ook bij Ajax is een (klein) percentage zich supporter noemende randdebielen,
Vind ik leuk
Degier +1780
donderdag 14 februari 2019 om 19:16
UEFA heeft speciale mensen indienst die met een turflijstje op de tribune zitten hiervoor. Blijft dus oliedom om aanstekers, vuurwerk, muntjes, bekers met bier te gooien.
Vind ik leuk
AFCA-1324 +1621
donderdag 14 februari 2019 om 19:16
Gaan ze weer alsof Ajax niet al genoeg genaaid is
Moet ook wel Zeggen dat die supporters die dat doen ook gewoon normaal sfeer moeten maken in plaats van elke x dingen doen waardoor Ajax boetes kan krijgen
Vind ik leuk
donderdag 14 februari 2019 om 20:36
Ajax wordt niet genaaid, Ajax wordt terecht gestraft. Dat is een groot verschil.
Vind ik leuk
Dommetje +3311
donderdag 14 februari 2019 om 19:17
Snap de supporters niet , ze leren het nooit
De club benadelen slim hoor wees er maar trots op .
Vind ik leuk
Mari +12442
donderdag 14 februari 2019 om 19:33
De supporters hebben het wel geleerd.
Dit zijn geen suppoerters.
Deze jochies zijn er op uit om de boel te laten escaleren.
Je kan ze inhuren.via marktplaats
Vind ik leuk
Dommetje +3311
donderdag 14 februari 2019 om 19:36
Idd Mari die moet je verbannen uit het stadion .
Die horen er niet klopt .
Vind ik leuk
wattenstaafje +24044
donderdag 14 februari 2019 om 19:18
Wat staat er dan op een verboden spandoek?
Vind ik leuk
Mari +12442
donderdag 14 februari 2019 om 19:34
Wij zijn voor PSV denk ik
Vind ik leuk
donderdag 14 februari 2019 om 19:37
😂😂😂 ook nog vloeken Mari?!!
Vind ik leuk
wattenstaafje +24044
donderdag 14 februari 2019 om 20:11
😁 dan is het onderzoek terecht
Vind ik leuk
Gilze +1117
donderdag 14 februari 2019 om 19:37
En PSV die kijkt tv. Of zo iets
Vind ik leuk
Gilze +1117
donderdag 14 februari 2019 om 19:38
Ik was gister in t stadion en ik heb alleen fakkels in real vak gezien
En spandoeken ook niet gezien
Vind ik leuk
Guust +6393
donderdag 14 februari 2019 om 19:49
Verboden spandoek 😀
Vind ik leuk
wattenstaafje +24044
donderdag 14 februari 2019 om 20:11
Dit zou echt niet door de beugel kunnen.
Vind ik leuk
Nr14always +4009
donderdag 14 februari 2019 om 19:19
Last ze maar lekker doen, wij weten beter, achterbakse gangsters.
Vind ik leuk
SantiagoErik +1421
donderdag 14 februari 2019 om 19:21
Waarom, waarom? Klein groepje randdebielen die steeds onze mooie club te schande maakt. Voor eens en altijd toegang tot het stadion ontzeggen. Zijn genoeg normale mensen die er bij willen zijn en zich normaal gedragen.
Vind ik leuk
hollister +755
donderdag 14 februari 2019 om 19:34
Waarom? Waarom? Dat een klein groepje randdebielen van de UEFA toch steeds onze sport kapot maakt... zgn FFP hoog in het vaandel hebben maar ondertussen zelf de grootste corrupte bende zijn in deze sport... de UEFA en FIFA zijn het kanker in deze voetbalsport...alles draait alleen maar om geld en macht, dus weet niet wat jij wil zeggen maar pak dan de juiste gasten aan die deze sport tot schande brengen
Vind ik leuk
SantiagoErik +1421
donderdag 14 februari 2019 om 19:39
Dingen op het veld gooien mag niet. Punt, klaar uit. Lekker balletje hé van Onana door dat kut plastic bekertje😱
Vind ik leuk
hollister +755
donderdag 14 februari 2019 om 19:58
Maak jij je lekker druk om een plastic bekertje wat op het veld is gegooid waar Ajax straks weer 40.000 euro boete voor krijgt wat weer op dubieuze wijze verdwijnt in de zakken van de heren van de UEFA
Vind ik leuk
MaximaalAFCA +15307
donderdag 14 februari 2019 om 19:22
Heb volgens mij maar 1 of 2 fakkels gezien, in het uitvak werd er meer afgestoken had ik het idee.
En wat zijn verboden spandoeken? Zijn dat dan teksten die tegen de UEFA gericht zijn? Voelen de heertjes zich dan weerr beledigt ofzo?
Wat een zielig zooitje is dat toch.
Spullen op het veld gooien moet hard worden aangepakt, vuurwerk afsteken is nou eenmaal verboden en is niet slim va de supporters, maar dat ze hoge boetes gaan uitdelen omdat er spandoeken zijn die ze niet aanstaan vind ik belachelijk. Het lijkt wel een dictatuur, je mag niets over de UEFA zeggen want dan geven de heertjes een dikke boete.
Overigens zijn die boetes vaak ook helemaal niet in verhouding met wat er is gebeurd. Ze geven tegenwoordig boetes van bijna €100.000 omdat er “anti-UEFA” spandoeken zichtbaar zijn.
Vind ik leuk
Sabau +1733
donderdag 14 februari 2019 om 19:24
Je mag van de UEFA alleen geld geven en je bek houden. Elke wedstrijd vinden ze wel iets en delen ze weer voor tienduizenden euros boetes uit. Een soort flitspaal dus, zogenaamd ivm veiligheid maar het is vooral geld binnenharken.
Vind ik leuk
donderdag 14 februari 2019 om 19:25
Onderzoek naar VAR misbruik is meer op z’n plaats.
Vind ik leuk
Sonneillon +854
donderdag 14 februari 2019 om 19:26
maar als de straf van voorwaardelijk wordt omgezet naar 1 duel zonder uitpubliek, geldt dat denk ik pas vanaf volgende keer en niet de uit wedstrijd bij Real?
Vind ik leuk
Mari +12442
donderdag 14 februari 2019 om 19:36
Dat bepaalt Real.
Zij hebben UEFA in hun zak
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 februari 2019 om 19:37]
Vind ik leuk
Fooligan +1121
donderdag 14 februari 2019 om 19:27
De UEFA heeft gisteren toch al meer dan genoeg gedaan door die goal van Ajax af te keuren.... Dat kost Ajax al meer dan genoeg
Vind ik leuk
Mari +12442
donderdag 14 februari 2019 om 19:38
Uefa volgt ook alleen maar bevelen van Real op
Vind ik leuk
Mari +12442
donderdag 14 februari 2019 om 19:27
Het waren supporters van Heracles en Feyenoord
Vind ik leuk
donderdag 14 februari 2019 om 19:28
PSV met meer kansen thuis en kansloos tegen Barcelona, Ajax idem tegen Real.
Scheidsrechters in NL op de hand van Ajax en PSV. In Europees verband op die van de grote clubs.
Altijd en overal hetzelfde. En situationeel branden we of Ajax, of PSV of de scheidsrechter/VAR af. Net voor wie we sympathie hebben.
Toch een beetje sneu al dat geneuzel, elke kern missend. Trump en zijn Mexicaanse muur is een schande en wij huren Erdogan in.
Hoeveel kilo’s boter verdraagt een hoofd.
Vind ik leuk
donderdag 14 februari 2019 om 19:29
Ik denk dat de UEFA in de war is met PSV.
Vind ik leuk
TottenhamHOT +10440
donderdag 14 februari 2019 om 19:29
Schijtziek van dat handje vol debielen! PAK NOU EENS AAN DIE GASTEN!!! Ze verpesten het voor iedereen!!!!!
Gewoon gevangenisstraffen geven, geen stadion verbod of papierprikken!!! Word hier zo kwaad om!!!!
Vind ik leuk
donderdag 14 februari 2019 om 19:34
Gast.. dat is emotie pure passie. Het is niet dat ze een granaat gooien. Gewoon puur uit frustratie je biertje het veld ingooien daarvoor een gevangenisstraf? Het zat al niet mee die avond. Haha
Vind ik leuk
TottenhamHOT +10440
donderdag 14 februari 2019 om 19:38
Gelukkig hebben we de Spurs nog😁 ;-)
Vind ik leuk
Mari +12442
donderdag 14 februari 2019 om 19:40
Praat het maar goed.
Vind ik leuk
donderdag 14 februari 2019 om 19:48
Toch 3-0 voor Spurs, geniet daarvan ipv dit geneuzel. Proficiat, was goed.
Vind ik leuk
TottenhamHOT +10440
donderdag 14 februari 2019 om 19:51
Hoop dat het genoeg is om door te gaan denk/hoop het wel!

Vind ik leuk
donderdag 14 februari 2019 om 19:52
Zeker genoeg.
Vind ik leuk
TottenhamHOT +10440
donderdag 14 februari 2019 om 20:06
Dan hoop ik dat ze de winnaar AS Roma / Porto loten!
Vind ik leuk
Guust +6393
donderdag 14 februari 2019 om 19:52
Handje eraf hakken.
Vind ik leuk
Kim Jung-On +5592
donderdag 14 februari 2019 om 19:30
Ik ben wel nieuwsgierig wat een verboden spandoek is. Dat zou toch in strijd zijn met wat grondrechten in NL.
Vind ik leuk
donderdag 14 februari 2019 om 19:30
Die UEFA zou niets liever willen als dat supporters zich als een stelletje dooien op de tribunes zitten.
Vind ik leuk
donderdag 14 februari 2019 om 19:34
Uefa aanklagen wegens beperking van het recht op vrije meningsuiting door spandoeken te verbieden.
Vind ik leuk
Maan88 +6558
donderdag 14 februari 2019 om 19:42
20 miljoen boete 👍🏻
Vind ik leuk
donderdag 14 februari 2019 om 19:42
UEFA maffia.
Hiermee betalen ze de VAR....
Vind ik leuk
donderdag 14 februari 2019 om 19:43
Durven en mogen wij zeggen dat we een facist inhuren om vluchtelingen buiten te houden? Tuurlijk wel, maar t verandert niets. Eigenlijk vinden we het prima hoe het geregeld is door de UEFA.
Vind ik leuk
Guust +6393
donderdag 14 februari 2019 om 19:43
Misschien eens onderzoek naar de VAR en de scheidsrechters doen, klopt allemaal geen moer van. Zoveel fouten continue.
Vind ik leuk
donderdag 14 februari 2019 om 20:39
Dan wil ik wel eens weten welke fouten jij gisteren gezien hebt?
Vind ik leuk
donderdag 14 februari 2019 om 19:44
Geniet van t spel en laat de boel de boel.
Vind ik leuk
stratumseind +195108
donderdag 14 februari 2019 om 19:44
Alcoholvrij Evenementenbier uit plastic bekers betaald met "arena s" ..... zelfs ik zou er mee gaan gooien
Vind ik leuk
donderdag 14 februari 2019 om 19:55
😂
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +23108
donderdag 14 februari 2019 om 20:08
Arena’s?

Bestaat al heel lang niet meer stratum ... je begint een beetje “achter te lopen” ... 😊
Vind ik leuk
stratumseind +195108
donderdag 14 februari 2019 om 20:13
hahaha kan je nagaan hoe lang het geleden is dat ik daar geweest ben
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +23108
donderdag 14 februari 2019 om 20:19
Dat je er uberhaupt geweest bent verbaast me eigenlijk wel een beetje ... 😉
Vind ik leuk
stratumseind +195108
donderdag 14 februari 2019 om 20:21
een keer of 7/ 8 geloof ik een paar keer jc schaal en voor de competitie
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +23108
donderdag 14 februari 2019 om 20:23
👍🏻
Vind ik leuk
Mjblinker +887
donderdag 14 februari 2019 om 19:53
een beetje vuurwerk (rode fakkels) vind ik altijd wel goed voor de sfeer, spandoeken moet men zich al helemaal niet te druk over maken; je kunt in ieder geval lezen wat “men” vindt. dingen op het veld gooien vind ik gewoon ongepast, meteen mensen uit het vak halen want er hangen overal camera’s. in spanje, engeland en duitsland is men volgens mij niet zo lomp om maar bier, kroketten en andere zooi over de spelers heen te mikken; als ze provocerend juichen na een doelpunt kan ik het me nog voorstellen maar bij corners is het gewoon asociaal.
Vind ik leuk
donderdag 14 februari 2019 om 19:55
Pleuris uefa,meer wil ik er niet over kwijt
Vind ik leuk
Basik013 +719
donderdag 14 februari 2019 om 20:03
Volgende Europese wedstrijd kom ik met een UEFA MAFFIA vlag, teringlijers!
Vind ik leuk
Cantona +1354
donderdag 14 februari 2019 om 20:17
Iedereen zou het moeten doen
Vind ik leuk
donderdag 14 februari 2019 om 20:03
Punt 1: supporters moeten zich gewoon gedragen. Vuurwerk, aanmatigende spandoeken, gooien met bier, gooien met plastic glazen..het mag gewoon niet. Iedereen met gezond verstand weet het, dus niet piepen als de UEFA (voor de 3e keer dit seizoen) optreedt. Punt 2: ook clubs als AEK Athene etc. krijgen doorlopend boetes, dus wederom niet piepen als het bij een Nederlandse club gebeurd. Punt 3: het doelpunt van Ajax werd terecht afgekeurd, was gewoon (hinderlijk) buitenspel. De VAR functioneerde dus uitstekend en deed precies waar het voor bedoeld is, namelijk een oneerlijke goal voorkomen en voorkomen dat Real onterecht benadeeld werd. Dat dit gezien het spelbeeld en vanuit emotie onrechtvaardig voelt, snap ik, maar daar heeft de VAR terecht geen boodschap aan. Punt 4: voorafgaand aan de 2e goal van Real was er geen overtreding OP De Jong, maar was het een overtreding VAN De Jong. Prima voordeel gegeven van de scheidsrechter en uitstekend gefloten. Ook hier geldt dat het onrechtvaardig voelt, maar hier heeft de scheidsrechter terecht geen boodschap aan. Buiten dit alles heeft Ajax uitstekend gevoetbald en op basis daarvan hadden ze een overwinning verdiend. Maar dat is nog geen reden om rechte zaken krom te lullen in het nadeel van de UEFA, de VAR of Real.
Vind ik leuk
donderdag 14 februari 2019 om 20:08
Wanbeleid !!! Worden ze daar op gewezen, gaan ze ook nog een onderzoek houden en straffen uitdelen !

Dacht dat we in een democratie leefden. Ze kunnen beter de UEFA onderzoeken op maffiapraktijken 😤😤😤😤😤😤😤😤
Vind ik leuk
Muscles +1733
donderdag 14 februari 2019 om 20:09
UEFA moet de VAR eens aan goed onderzoek onderwerpen en clubs twee challenges geven......beleid ipv goedkope heksenjacht, lijkt de NL politiek wel...
Vind ik leuk
Cantona +1354
donderdag 14 februari 2019 om 20:12
De spandoeken met "verboden teksten" hangen er natuurlijk niet voor niets.
Terwijl de wereld steeds smeriger wordt ,moet het voetbal steeds "schoner" worden.
Wanklanken worden niet getolereerd en alles moet clean zijn maar onderhand dansen ze naar de pijpen van de rijke mannetjes die werknemers als slaven inzetten om hun prestigeprojecten in het zicht te brengen.
De topvoetballers, de UEFA , ze buigen allemaal voor het geld en zijn onderhand de slaafjes van clubeigenaren.
Natuurlijk kan er van alles mis gaan als je vuurwerk in een stadion afsteekt en is het ongepast om mensen met van alles te bekogelen, maar het voetbalpubliek zal natuurlijk nooit een theaterpubliek worden al willen ze dat natuurlijk wel.
Helaas is het geld is belangrijker geworden dan het spelletje.


" Football is for you and me, not for the fucking industry"
Vind ik leuk
Cor du Roy +191
donderdag 14 februari 2019 om 20:18
Ha Ha Ha.
Vind ik leuk
donderdag 14 februari 2019 om 20:25
Zonder toeschouwers is in dit geval niet erg, Loopt er in ieder geval geen malloot tussen die rotzooi op het veld gooit, Maar op de camera's is toch te zien wie er gooit. Per vak schermen laten zakken indien nodig, totdat de dader(s) uit het stadion gesmeten zijn en dan weer omhoog met de schermen.
Vind ik leuk
Joost69 +686
donderdag 14 februari 2019 om 20:25
Mooie foto, goed getimed
Vind ik leuk
donderdag 14 februari 2019 om 20:27
Ook meteen onderzoek doen naar de Sloveense scheidsrechter .... maar de UEFA heeft geen ballen.
Vind ik leuk
1club +9
donderdag 14 februari 2019 om 20:29
Allemaal grote kneuzen in dat stadion. Ik zeg de fik erin.
Vind ik leuk
Importbrabo +2226
donderdag 14 februari 2019 om 20:31
Hoe mooi zou het zijn geweest als Onana over de bal heen trapte doordat de bal opgewipt werd door een plastic bekertje en zo het goal zou zijn ingerold. Dat was pas een fantastische eigen goal geweest. Publieksdoelpunt!

Eigen glazen ingooien...
Vind ik leuk
joodje007 +47
donderdag 14 februari 2019 om 20:35
Ik was er gisteren maar heb geen verboden spandoek gezien.
1 van de beker gooiers die in het rode shirt op de afbeelding hebben ze ook meegenomen.
De rest hebben ze laten zitten helaas

Maar waar hebben ze tegenwoordig geen boete voor
Als je scheet dwars zit starten ze nog net onderzoek
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +23108
donderdag 14 februari 2019 om 20:38
UEFA = Maffia
Vind ik leuk
kees ee +923
donderdag 14 februari 2019 om 20:38
. . uefa weet ook niet zeker of ze dit nu leuk moeten vinden, . . of ??
Vind ik leuk
Mi amigo +187
donderdag 14 februari 2019 om 20:39
Supporters moeten zich gedragen
Vind ik leuk
donderdag 14 februari 2019 om 23:15
ja dat kun je ook zeggen van het uefa bestuur en de scheidsrechter
Vind ik leuk
donderdag 14 februari 2019 om 20:41
Eufa of de FIFA die zouden eigenlijk nuttige dingen gaan doen en veranderen. Want ik zie alleen onzin dingen wat het voetbal kapot maakt .
Zoals kunstgrasveld. Zoals Ek of WK voetbal in verschillende landen heel erg dom omdat elke land heeft zijn eigen weer temperatuur. Als je van land tot land moet reizen kan het ervoor zorgen dat de spellers griep krijgen hoest keel pij etc . Ook veiligheid is dan geen garantie van land naar land reizen.
Der naast kiest FIFA al te graag voor corrupte landen zoals Qatar.
.
Wat er eigenlijk zou moeten veranderen is wk of Ek in 1 land .
Er mogen best wel meer landen mee doen maar het land moet goede infrastructuur hebben en genoeg hotels beschikbaar.
.
Garantie veiligheid is belangrijk.
Zo een toernooi zijn 3 stadions belangrijk dat die in orde zijn en niet 5 Want dat is onzin.
Geen kunstgras maar de originele gras.
En de niewe regel zou kunnen zijn zowel vriendschappelijk wedstrijden en tijdens het toernooi dat plaats van 3 wissel spellers mag er voortaan 7 wissel spellers zijn .
Omdat blessuretijd of onverwacht blessure bij speler of vermoeidheid. Of coach wil tactisch iets veranderen etc
Vind ik leuk
Kletsmajoor +1713
donderdag 14 februari 2019 om 21:06
Behoorlijk conservatieve opvatting. Spelers zijn gewend te reizen en daarnaast kan sport verbinden itt politiek standpunt innemen
Vind ik leuk
gustare +706
donderdag 14 februari 2019 om 20:45
UEFA Maffia!
Vind ik leuk
hollister +755
donderdag 14 februari 2019 om 20:46
Kop is verkeerd: Zou moeten zijn: Ajax doet onderzoek naar UEFA
Vind ik leuk
markie +2757
donderdag 14 februari 2019 om 21:13
Haha +1
Vind ik leuk
Kletsmajoor +1713
donderdag 14 februari 2019 om 21:00
Laten we de boete compenseren met VAR fout
Vind ik leuk
donderdag 14 februari 2019 om 21:09
5 wedstrijden zonder publiek vuurwerk levensgevaarlijk in een beton bak
Vind ik leuk
donderdag 14 februari 2019 om 21:11
Gelukkig hebben ze verloren, dat maakt al veel goed!
Vind ik leuk
Jesper Olsen +4197
donderdag 14 februari 2019 om 21:14
👆🏼😂
Vind ik leuk
Jesper Olsen +4197
donderdag 14 februari 2019 om 21:12
Is er binnen in de Arena vuurwerk afgestoken? Heb alleen een fakkel in het uitvak meegekregen.
Vind ik leuk
markie +2757
donderdag 14 februari 2019 om 21:13
Gisteren 1 fakkel gezien op de tribune. Deze gast werd kort daarna van de tribune gehaald. Kan hij mooi de boete betalen
Vind ik leuk
donderdag 14 februari 2019 om 21:16
De “UEFA” kunnen hun neus wel steken in de omkopingen van Real Madrid
Vind ik leuk
donderdag 14 februari 2019 om 21:21
Heeft de UEFA geen betere dingen te doen. Ze zijn voortaan meer politie agent dan toernooi organisator. Ga eens keer de financiële fair play aanpakken en clubs zoals belooft uitsluiten. Nee dat durven ze niet bang voor de dreigende Superleague. Fuck UEFA Maffia
Vind ik leuk
Mijnideaal +136
donderdag 14 februari 2019 om 21:36
Aan vele afkeurende reacties te zien, blijkt wel dat er op deze site weinig mensen zijn, die met grote regelmaat in een stadion komen. Europese wedstrijden spat de passie ervan af en stappen veel mensen uit hun normale jasje. Er zijn zeker grenzen, maar die zijn bij de UEFA wel heel snel bereikt.
Vind ik leuk
Blindsy +18793
donderdag 14 februari 2019 om 21:38
Aanpakken dat tuig
Vind ik leuk
donderdag 14 februari 2019 om 21:46
Dit kan toch niet waar zijn?
Vind ik leuk
Il Gordo +18365
donderdag 14 februari 2019 om 21:56
Loopt er nog een onderzoekje naar AEK trouwens?
Vind ik leuk
Tollolsuda +122
donderdag 14 februari 2019 om 22:07
Corrupt zooitje de UEFA lijkt de.eu wel
Vind ik leuk
Couto76 +1118
donderdag 14 februari 2019 om 22:08
Er zou een onderzoek naar de UEFA moeten komen, die oplichtersbende.
Vind ik leuk
Hesses +1214
donderdag 14 februari 2019 om 22:12
Hebben toch geld zat daar...lekker uefa kas spekken.
Vind ik leuk
KoiFreak +271
donderdag 14 februari 2019 om 22:19
Wanneer leren de supporters nou hun handen en voeten thuis houden??

Stelletjes kleuters horen bij de kleuterschool of kostschool zitten
Vind ik leuk
Pelemaradona +1039
donderdag 14 februari 2019 om 22:44
Ajax zonder supporters naar Real Madrid?
Vind ik leuk
donderdag 14 februari 2019 om 23:10
denk het wel zonder supporters. dan heef de uefa wat ze willen real Madrid door naar de volgende ronder
Vind ik leuk
Whatevaa +690
donderdag 14 februari 2019 om 22:52
De uefa zou ook eens een onderzoek moeten doen naar hun scheidsrechters.
Vind ik leuk
donderdag 14 februari 2019 om 23:07
dat hebben ze toch gedaan een niet omkoopbare voor een omkoop baar scheidsrechter
Vind ik leuk
Whatevaa +690
vrijdag 15 februari 2019 om 02:09
Tis belachelijk dat niemand hier iets aan doet. Gefixte teringzooi allemaal!!
Vind ik leuk
donderdag 14 februari 2019 om 23:04
Uefa maffia
Vind ik leuk
Cavriana +169
donderdag 14 februari 2019 om 23:29
Kunnen beter een onderzoek naar de arbitrage doen.
Vind ik leuk
donderdag 14 februari 2019 om 23:58
Wat stond er op die spandoeken dan???
Vind ik leuk
vrijdag 15 februari 2019 om 00:57
Uefa-mafia doet zelf altijd aan mafia praktijken, wanneer wordt daar eens wat aan gedaan?
Vind ik leuk
DeNeutrale +216
vrijdag 15 februari 2019 om 01:06
De zogenaamde supporters leren het nooit. Als sanctie 5 jaar uitsluiting van deelname aan de CL en EL en bovendien de verworven inkomsten voor dit seizoen in kas van de FIFA/UEFA houden!
Vind ik leuk
Caniggia +1219
vrijdag 15 februari 2019 om 08:16
Ajax supporters bewijzen dus telkens weer dat ze niet mee moeten naar uitwedstrijden.Als mede supporter kun je hier ook wat aan doen door deze zielige figuren aan te geven.Zodat jullie tenminste wel mee mogen naar uitwedstrijden.Door niets te doen bepaal je dus ook zelf dat je niet meer naar uitwedstrijden kunt.De keuze is gemakkelijk lijkt me.
Vind ik leuk
Korm +39890
vrijdag 15 februari 2019 om 08:30
aanpakken die hap
Vind ik leuk
vrijdag 15 februari 2019 om 13:23
De UEFA doet er alles aan om Ajax eruit te krijgen, alsof de afgekeurde goal niet genoeg was...
Vind ik leuk
Cookee +12692
vrijdag 15 februari 2019 om 13:54
Je moet tegenwoordig bang zijn na elke gebeurtenis, het kan zo weer omgezet worden.
Die oetlul die dat bekertje gooide waardoor Onana een corner weggaf bijvoorbeeld wat moet je met zulke domme mensen. Als het tegenzit ontstaat daar een goal uit.
Vind ik leuk
Bobber +0
vrijdag 15 februari 2019 om 20:24
Misschien zou de uefa beter hun tijd in het opleiden van scheidsrechters kunnen steken
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 februari 2019 om 20:26]
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 13:13
Haal die foto weg, of maak de mensen op de achtergrond even onherkenbaar, wel zo netjes.
Vind ik leuk
DaMaLeJoMa +238
dinsdag 19 februari 2019 om 15:19
De UEFA en de FIFA zou eerst eens moeten zorgen voor transparantie. Is een ouwe mannen bolwerk die allemaal ergens iets van moeten vinden en eigen belangen hebben. Na het gehele gebeuren met Blatter is het een tijdje stil. Maar volgens mij is er nog steeds niks veranderd!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws