UEFA doet onderzoek naar uitspraken van Ramos na wedstrijd tegen Ajax

UEFA doet onderzoek naar uitspraken van Ramos na wedstrijd tegen Ajax

Gepubliceerd: donderdag 14 februari 2019 om 18:16do 14-02-2019 om 18:16

De UEFA heeft een onderzoek ingesteld naar aanleiding van de uitspraken die Sergio Ramos deed na de Champions League-wedstrijd tegen Ajax. De Real Madrid-aanvoerder pakte een gele kaart, waardoor hij geschorst is voor de return, maar met een schone lei aan de eventuele kwartfinales begint en gaf na afloop toe dat dat bewust was.

"Dit was iets wat ik vooraf al in gedachten had, bij een gunstige stand", zei Ramos na afloop in Spaanse media. "Het heeft niets met onderschatting van Ajax te maken, maar soms moet je dit soort beslissingen nemen." Op social media slikte hij zijn woorden in. 'Ik wil duidelijk maken dat ik het jammer vind dat ik niet mee kan doen en dat ik de kaart niet bewust heb gepakt. Ik zal Real steunen vanaf de zijlijn.'

Volgens meerdere media, waaronder het Spaanse Marca, heeft de UEFA een onderzoek gestart. In het ergste geval krijgt Ramos een grotere schorsing dan hij nu al heeft. De UEFA keurt het bewust pakken van gele kaarten af. Het is mogelijk dat de Real-captain (32) niet één, maar twee of zelfs drie wedstrijden wordt geschorst. In dat geval mist hij ook een kwartfinalewedstrijd.

Zowel Ajax als Real is op de hoogte gebracht van het UEFA-onderzoek. Naar verwachting doet de Europese voetbalbond volgende week vrijdag uitspraak over de situatie, nadat alle wedstrijden in de achtste finales zijn gespeeld.

Het is niet de eerste keer dat Ramos 'bewust' een gele kaart heeft gepakt in een Champions League-duel met Ajax. Real speelde in november 2010 ook al in Amsterdam, waar Ramos naar verluidt van trainer José Mourinho de opdracht kreeg om bewust rood te pakken, zodat hij met een schone lei aan de volgende rondes kon beginnen. Ook Xabi Alonso kreeg in die wedstrijd rood.

Plaats een reactie

★Timmio★ +24948
donderdag 14 februari 2019 om 18:20
Eerlijk. Expres kaarten pakken snap ik wel. Is gewoon slimmer en dat bestraffen vind ik maar wat scheef....
Vind ik leuk
#Keizerout +45595
donderdag 14 februari 2019 om 18:22
Hoezo? Hij maakt duidelijk misbruik van de regels.
Vind ik leuk
Pelemaradona +1039
donderdag 14 februari 2019 om 18:23
Wie niet haha..
Vind ik leuk
#Keizerout +45595
donderdag 14 februari 2019 om 18:24
Een heleboel andere spelers?
Vind ik leuk
Pelemaradona +1039
donderdag 14 februari 2019 om 18:28
Accepteer je verlies,Denk jij dat de wedstrijd overgespeeld wordt...
Vind ik leuk
#Keizerout +45595
donderdag 14 februari 2019 om 18:29
Nee? Ik vind gewoon dat als je misbruik maakt van de regels je een schorsing verdient.
Hij doet tegen ons sowieso niet mee, dus het gaat me niet om Ajax.
Vind ik leuk
Pelemaradona +1039
donderdag 14 februari 2019 om 19:09
Corrupte FIFA en Uefa hahaha,laat me niet lachen met je regels...Regels omzeilen dat is in..
Vind ik leuk
★Timmio★ +24948
donderdag 14 februari 2019 om 19:11
Belastingfraude was ook een tijdje in...

Vind ik leuk
Pelemaradona +1039
donderdag 14 februari 2019 om 19:13
Oorlog ook,maak je daar druk om...
Vind ik leuk
★Timmio★ +24948
donderdag 14 februari 2019 om 19:14
Je haalt nu je eigen punt onderuit lieverd
Vind ik leuk
Pelemaradona +1039
donderdag 14 februari 2019 om 19:19
Er is geen punt en dat is mijn punt.
Vind ik leuk
★Timmio★ +24948
donderdag 14 februari 2019 om 19:21
Je brengt het dramatisch
Vind ik leuk
goedemorgen +3373
donderdag 14 februari 2019 om 20:34
Vind je dat nog steeds als Dolberg in een ander interview verkondigt dat Ajax hierop uit was?
Draaien we de boel om, moeten ze nu Dolberg schorsen dan ipv Ramos.
Vind ik leuk
#Keizerout +45595
donderdag 14 februari 2019 om 21:36
Ik vond dat wel bijzonder onsportief. Het verbaast me ook niet dat het idee van Huntelaar komt. Dat is ook een rotzak.
Vind ik leuk
★Timmio★ +24948
donderdag 14 februari 2019 om 18:34
Compleet offtopic. Voegt niks toe aan de discussie.

Flauw.
Vind ik leuk
Pelemaradona +1039
donderdag 14 februari 2019 om 19:13
Best wel zielig,Ramos heeft niemand pijn gedaan,Flauw?...Nee Lachwekkend...
Vind ik leuk
Mosquito +21844
donderdag 14 februari 2019 om 18:24
Hoezo misbruik?
'Ik wil duidelijk maken dat ik het jammer vind dat ik niet mee kan doen en dat ik de kaart niet bewust heb gepakt. Ik zal Real steunen vanaf de zijlijn.'
Vind ik leuk
donderdag 14 februari 2019 om 18:27
En dat geloof je?
Vind ik leuk
Mosquito +21844
donderdag 14 februari 2019 om 18:29
Dus volgens jou gaat hij er al vanuit dat ze ajax uitschakelen en door zijn naar de kwartfinale?
Vind ik leuk
★Timmio★ +24948
donderdag 14 februari 2019 om 18:31
Ja... Dat hij liegt dat het gedrukt staat is geen onderdeel van de discussie. Dat is overduidelijk
Vind ik leuk
donderdag 14 februari 2019 om 18:40
Maar dat maakt toch niks uit. Hij houdt zich aan de regels. Hij doet niks verkeerd, en accepteert de gele kaart gewoon. Wat is het probleem hiermee?
Vind ik leuk
★Timmio★ +24948
donderdag 14 februari 2019 om 18:42
Ik vind het ook geen probleem.

Alleen foute argumentatie en onnozele uitspraken zijn altijd fout. Ook als het je eigen 'uitkomt'
Vind ik leuk
goedemorgen +3373
donderdag 14 februari 2019 om 20:37
Dolberg heeft juist gezegd dat dit de bedoeling van Ajax was.
Vind ik leuk
Groen +3710
donderdag 14 februari 2019 om 18:49
@Jailhouse
Misschien heb je een deel van het verhaal gemist. Namelijk het deel waar hij tegen Spaanse media vertelt dat het wel opzettelijk was ivm de gunstige stand.
Vind ik leuk
Gelukshand +924
donderdag 14 februari 2019 om 18:32
Waarom zou hij daarvan niet kunnen uitgaan?

Ik denk best dat hij denkt dat Ajax niet 2x scoort. En dat real sterk genoeg is om hem te missen.
Vind ik leuk
Mosquito +21844
donderdag 14 februari 2019 om 18:34
Tegenstanders onderschatten is erg dom.
Als ajax dan 2-0 wint staat hij echt voor lul.
Vind ik leuk
★Timmio★ +24948
donderdag 14 februari 2019 om 18:43
Ajax zou verdienen door te gaan, maar we weten allemaal dat in Madrid met of zonder Ramos echt niet ineens het verschil gaat maken en Ajax doorbekert.
Vind ik leuk
Gelukshand +924
donderdag 14 februari 2019 om 18:44
Ik denk niet alleen ramos voor lul staat, maar heel real Madrid.
Ploeggenoten hebben hem in de steek gelaten.
Maar vergissen is menselijk toch?
Vind ik leuk
Jan84 +273
donderdag 14 februari 2019 om 20:20
ALS
Vind ik leuk
vrijdag 15 februari 2019 om 00:11
Wat heeft dat er mee te maken? Ik denk dat we allebei iets anders bedoelen.
Vind ik leuk
The Iceman +16273
donderdag 14 februari 2019 om 18:28
Dat is z’n rectificatie op social media, niet z’n initiële verklaring.
Vind ik leuk
#Keizerout +45595
donderdag 14 februari 2019 om 18:28
Ja, Holleeder vindt het ook allemaal onzin wat er wordt gezegd, maar dat maakt hem ook niet onschuldig.

Als je expres een kaart pakt om in de wedstrijd naar jouw keuze geschorst te zijn, ja, dan maak je gewoon misbruik van de regels. Als het dan op een zinloze plek gebeurt vlak na de redelijk beslissende 2-1 en je hebt het eerder gedaan vind ik dat wel genoeg.
Vind ik leuk
Mosquito +21844
donderdag 14 februari 2019 om 18:32
" Ramos verwijst in zijn tweet naar de uitwedstrijd tegen AS Roma van 17 februari 2016, toen zich een vergelijkbaar scenario voordeed. Real Madrid was in het Stadio Olimpico net op een 0-2 voorsprong gekomen, toen de centrale verdediger expres een gele kaart pakte. "Dat was een bewussie, deze niet."
Vind ik leuk
★Timmio★ +24948
donderdag 14 februari 2019 om 18:34
Nu heeft hij makkelijk praten.

Heb je ook citaten van dat hij dat toegaf in februari 2016 zelf?
Vind ik leuk
Mosquito +21844
donderdag 14 februari 2019 om 18:44
Interview El Chiringuito tv uit Barcelona.
Misschien kan je het knip en plak werk even bekijken en concluderen dat hij dit helemaal niet gezegd heeft.
Vind ik leuk
★Timmio★ +24948
donderdag 14 februari 2019 om 18:45
Geef meteen de link dan
Vind ik leuk
Mosquito +21844
donderdag 14 februari 2019 om 18:49
https://mobile.twitter.com/elchiringuitotv/status/1095823279024193536?
Vind ik leuk
★Timmio★ +24948
donderdag 14 februari 2019 om 18:51
Dit is 2019
Vind ik leuk
#Keizerout +45595
donderdag 14 februari 2019 om 18:34
Ik vind een verdachte/beschuldigde op zijn woord geloven heel naïef.
Vind ik leuk
★Timmio★ +24948
donderdag 14 februari 2019 om 18:44
Ligt eraan vind ik. Er zijn mensen die je zo kan vertrouwen


Ramos is daar echter niet onderdeel van
Vind ik leuk
#Keizerout +45595
donderdag 14 februari 2019 om 18:49
Klopt, maar als alles naar hun wijst twijfel ik toch.

Haha inderdaad.
Al zei De Ligt laatst dat Dolberg niet faket. En nu zegt hij zelf van wel.
Vind ik leuk
★Timmio★ +24948
donderdag 14 februari 2019 om 18:50
Ja maar het is ook wel makkelijk gezegd natuurlijk haha. Er zijn ook maar weinigen die volledige tot bijna volledige waarheden schenken.
De meesten kiezen voor wat ze op het moment het best uitkomt, wat op zich wel te snappen is natuurlijk.

En zeker in de topsport zal je niet zo veel eerlijke harries vinden
Vind ik leuk
#Keizerout +45595
donderdag 14 februari 2019 om 19:00
Eerlijke harries moeten heel goed zijn om zo ver te komen denk ik.
Vind ik leuk
★Timmio★ +24948
donderdag 14 februari 2019 om 19:03
In betrouwbaarheid? Zeker.

Ik kan je dan ook echt niet 3 voorbeelden aanwijzen die onder die label passen
Vind ik leuk
The Iceman +16273
donderdag 14 februari 2019 om 18:56
Dolberg zei dat Huntelaar zei dat hij Ramos op moest zoeken. Dat is nog wel iets anders dan faken.
Vind ik leuk
#Keizerout +45595
donderdag 14 februari 2019 om 19:03
Goed punt.
Vind ik leuk
Pietje2015 +17168
donderdag 14 februari 2019 om 22:31
Werd Dolberg niet vol gepakt door Ramos dan?
Hier hoef je niet naar op zoek te gaan, dit was een 100% gele kaart.
Vind ik leuk
#Keizerout +45595
donderdag 14 februari 2019 om 23:25
Ja, maar eentje die Ramos alleen pakt als je in de buurt blijft.
Vind ik leuk
Mosquito +21844
donderdag 14 februari 2019 om 18:54
Hoe dan ook, dat hij in de return niet meedoet kan gunstig zijn voor ajax.
Vind ik leuk
#Keizerout +45595
donderdag 14 februari 2019 om 19:03
Daar zijn we het over eens.
Vind ik leuk
Gelukshand +924
donderdag 14 februari 2019 om 18:29
Serieus, dat ga je geloven nadat hij eerder iets anders zei.

Komt het niet bij je op dat hij dat moet zeggen van de club?
Vind ik leuk
Mosquito +21844
donderdag 14 februari 2019 om 18:39
Bekijk anders even het interview waarin hij zogenaamd zegt dat het bewust was. Gewoon onzin.
Vind ik leuk
The Iceman +16273
donderdag 14 februari 2019 om 18:45
"Sí, la verdad que viendo el resultado... Es algo que tenía presente. No es subestimar al rival pero a veces toca tomar decisiones y lo he decidido así".

Hij had er over nagedacht bij een gunstige stand, het was heus geen onderschatting en het was zijn beslissing. Dat lijkt me vrij bewust.
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 februari 2019 om 18:45]
Vind ik leuk
Mosquito +21844
donderdag 14 februari 2019 om 18:50
Kijk het filmpje en je ziet dat het geknipt is.
Vind ik leuk
The Iceman +16273
donderdag 14 februari 2019 om 18:52
Haha, jij durft. Maar dan hoef je je geen zorgen te maken. Wel raar dat ze dat bij UEFA dan niet meteen zien.
Vind ik leuk
Gelukshand +924
donderdag 14 februari 2019 om 18:46
Wat is onzin?
Vind ik leuk
★Timmio★ +24948
donderdag 14 februari 2019 om 18:30
Als het mogelijk is om regels heen te komen dan is het prima wanneer je het doet.

Aantal geel zorgt voor een schorsing, maar voor meer als wij het niet leuk vinden is voor mij geen goede optie.
Vind ik leuk
#Keizerout +45595
donderdag 14 februari 2019 om 18:32
Oh, op basis waarvan? De regels zijn er om het spel eerlijk te maken, hoe is het dan prima om te proberen daar misbruik van te maken?

Hij krijgt niet meer omdat ze het niet leuk vinden, maar omdat hij misbruik maakt van de regels. Dat zullen ze ook niet leuk vinden, maar het is echt iets anders.
Vind ik leuk
★Timmio★ +24948
donderdag 14 februari 2019 om 18:33
Ik vind het maar een scheve regel. Vervolgens de wedstrijd laten volgen en zal die lekker een keer een onterechte kaart pakken en hij is helemaal genaaid.

Al gun ik dat Ramos natuurlijk wel. Kwal van een vent.


Ik vind dit dan ook niet echt misbruik, maar eerder slim gebruik, echter.
Vind ik leuk
#Keizerout +45595
donderdag 14 februari 2019 om 18:37
Ik ben het met je eens dat het beter kan. Daar hadden ze na de eerste keer naar moeten kijken. Nu moet je inderdaad in gaan schatten of het bewust of onbewust was.

De regels omzeilen is altijd slim, want jij bent dan in het voordeel. Alleen het is niet gewenst, want daar zijn regels niet voor bedoeld. Dus ik snap dat ze hem extra willen schorsen.
Vind ik leuk
★Timmio★ +24948
donderdag 14 februari 2019 om 18:38
Laatste stuk klopt ook wel een beetje.
Ik snap ook wel dat en waarom ze het willen
Ik ben het er alleen verder niet mee eens.
Vind ik leuk
#Keizerout +45595
donderdag 14 februari 2019 om 18:44
Ik snap dat je het er niet mee eens bent. Ik vraag me ook af of dit in het regelboekje staat. Ik denk haast van niet.
Vind ik leuk
★Timmio★ +24948
donderdag 14 februari 2019 om 18:45
Als het niet in het regelboekje staat zou het al helemaal scheef zijn (vind ik)

Je kan toch niet ineens gaan straffen 'omdat ik het wil'? Lijkt me dan ook niet dat ze dan het recht zouden hebben. Dan kan je ze zo aanklagen
Vind ik leuk
#Keizerout +45595
donderdag 14 februari 2019 om 18:56
Ik weet het niet zeker, maar het is zo'n moeilijk uitvoerbare regel dat ik me niet voor kan stellen dat ze die goedkeuren.
Vind ik leuk
★Timmio★ +24948
donderdag 14 februari 2019 om 18:58
Dat zal wel natuurlijk.
Alleen als ze het niet doen straffen ze op basis van iets dat niet in de regels staat.

Dat lijkt me niet zo legaal mogelijk....
Vind ik leuk
★Timmio★ +24948
donderdag 14 februari 2019 om 18:39
Verder is het natuurlijk altijd dom een regel te hebben die niet uit te voeren is. Zolang spelers het niet toegeven is de kans niet zo groot dat je kan bewijzen dat ze het bewust hebben gedaan waar ze het anders hadden gelaten..
Vind ik leuk
donderdag 14 februari 2019 om 21:00
Tja. Beste wraak is gewoon winnen daar.
Vind ik leuk
ruud wubbers +21850
donderdag 14 februari 2019 om 18:40
Betreft inderdaad gewoon gebruik van de regels, iedereen doet dit alleen zijn de meeste voetballers slim genoeg om het niet direct toe te geven.
Vind ik leuk
★Timmio★ +24948
donderdag 14 februari 2019 om 18:42
Nooit over spreken en ze vragen je ook nooit. Of je moet tijd hebben gerekt...
Vind ik leuk
#Keizerout +45595
donderdag 14 februari 2019 om 18:58
Als het niet de bedoeling is van de regel is het misbruik van de regel.
Vind ik leuk
Mosquito +21844
donderdag 14 februari 2019 om 18:57
En waarom is hij een kwal van een vent?
Ik vind hem 1 van de beste verdedigers ter wereld en een aardige sympathieke vent.
Speelt alleen bij de verkeerde club.
Vind ik leuk
★Timmio★ +24948
donderdag 14 februari 2019 om 18:59
Omdat het gewoon een ouderwetse trappert is. Eentje die niet voor niets records pakt met kaarten scoren en vervolgens op de grond zit te janken voor het lichtste tikje, mocht er al een tikje zijn...

Zulke types houd ik niet van
Vind ik leuk
Mosquito +21844
donderdag 14 februari 2019 om 19:01
Ik zou hem er graag bij willen hebben hoor.
Beter dan Pique.
Vind ik leuk
★Timmio★ +24948
donderdag 14 februari 2019 om 19:03
Pique vind ik nog vreselijker...
Vind ik leuk
Mosquito +21844
donderdag 14 februari 2019 om 19:09
Salah heeft ook bewezen dat hij een naaier is.
Vind ik leuk
★Timmio★ +24948
donderdag 14 februari 2019 om 19:11
Zo nog wel meer
Vind ik leuk
Mosquito +21844
donderdag 14 februari 2019 om 19:11
Dat zijn de besten.
Vind ik leuk
RenW +4118
donderdag 14 februari 2019 om 18:41
En geeft Dolberg een bewuste trap tegen de benen.
Vind ik leuk
Mario 1 +2308
donderdag 14 februari 2019 om 18:49
Precies 4 wedstrijden geven , is het afgelopen. Nog mooier zou het zijn als Ajax met 2-0 wint.😀
Vind ik leuk
donderdag 14 februari 2019 om 19:00
Hij maakt GEbruik van de regels..... hij accepteert de kaart en de schorsing die daarbij hoort toch gewoon, snap de ophef niet.
Vind ik leuk
#Keizerout +45595
donderdag 14 februari 2019 om 21:32
Nee misbruik
Vind ik leuk
donderdag 14 februari 2019 om 21:45
Is toch allemaal beter ook voor jullie... hij was de beste bij real achterin!
Vind ik leuk
donderdag 14 februari 2019 om 19:01
Dan.moeten ze de regels maar veranderen
Is gewoon logisch van ramos
Vind ik leuk
#Keizerout +45595
donderdag 14 februari 2019 om 21:33
Dat ben ik met je eens.
Vind ik leuk
donderdag 14 februari 2019 om 19:09
Zo benaderd een topclub als Real onze Nederlandse clubs even een 1/8 finale spelen in nederland kan beter tegen hun geschorst zijn als tegen een echte tegenstander
Vind ik leuk
Romo +1394
donderdag 14 februari 2019 om 19:15
Uhhhh vlgs mij geeft Dolberg toe, dat zij hem bewust een kaart aan wilden smeren in opdracht van Men Huntelaar.
Vind ik leuk
Oohzo +210
donderdag 14 februari 2019 om 19:35
Hij maakt gebruik van de ruimte die de regels van de Fifa hem bieden.
Vind ik leuk
#Keizerout +45595
donderdag 14 februari 2019 om 21:33
Ja, misbruik maken van de regels
Vind ik leuk
Oohzo +210
donderdag 14 februari 2019 om 23:37
Dat Ramos op die manier gebruik maakt van die ruimte zegt alles over Ramos. Dat de Fifa /Uefa hem wil straffen voor die ruimte tussen de regels die zelf opstellen zegt alles over Fifa/Uefa.
Vind ik leuk
#Keizerout +45595
donderdag 14 februari 2019 om 23:40
Daar ben ik het wel mee eens.

Al vind ik de ruimte tussen die regels niet echt verwijtbaar. Dat ging ontzettend lang goed en de enige reden dat er iemand gebruik/misbruik maakt van die regel is omdat hij bijzonder onsportief is.
Vind ik leuk
Oohzo +210
vrijdag 15 februari 2019 om 00:32
Denk dat de belangen die op dit nivo spelen zo groot zijn dat er van sportiviteit geen sprake meer is. Ik heb niks met Ramos al kan ik me voorstellen dat ie in Madrid een heldenstatus heeft. Ik heb nog minder met een totalitair regime als de Fifa.
Vind ik leuk
#Keizerout +45595
vrijdag 15 februari 2019 om 00:51
Er zijn wel gradaties. De meeste verdedigers zijn minder vals dan Ramos.
Vind ik leuk
Pelemaradona +1039
vrijdag 15 februari 2019 om 09:10
Die winnen ook niks..Met vals ga je tever,eerder geslepen..
Vind ik leuk
#Keizerout +45595
vrijdag 15 februari 2019 om 10:30
Ik vind de rest van Real al minder vals dan Ramos.
Nee, geslepen vind ik als je het binnen de regels kunt.
Vind ik leuk
donderdag 14 februari 2019 om 19:41
Ach... Karim El Ahmadi pakte in het kampioensjaar van Feyenoord ook bewust een schorsing vanwege de Africa Cup. De grote meneertjes maken de regels, als daarvan slim gebruik woedt gemaakt moeten ze niet gaan mekkeren.
Vind ik leuk
Jan84 +273
donderdag 14 februari 2019 om 20:19
Omdat die het toegeeft. En als die het niet toegeeft? Dan weet je dus niet of die misbruik van de regels maakt. Dus jij heb liever dat mensen voortaan erom gaan liegen. Ok duidelijk.
Vind ik leuk
#Keizerout +45595
donderdag 14 februari 2019 om 21:34
Lekkere conclusie man
Vind ik leuk
Jan84 +273
vrijdag 15 februari 2019 om 10:47
Dank.
Vind ik leuk
donderdag 14 februari 2019 om 22:00
Nee hij maakt gebruik van dev regels en bewijst hier mee dat de regels niet kloppen
Vind ik leuk
#Keizerout +45595
vrijdag 15 februari 2019 om 10:55
Als je een regel gebruikt op een manier waarop die niet is bedoeld om je voordeel ermee te doen misbruik je de regel.
Vind ik leuk
vrijdag 15 februari 2019 om 11:08
Nee hij maakt gepast gebruik van de regels
Vind ik leuk
#Keizerout +45595
vrijdag 15 februari 2019 om 11:19
Want dit is wat de bedoeling was van de regel?
Vind ik leuk
vrijdag 15 februari 2019 om 11:24
Nee hij maakt gebruik van de mogelijkheid die hem wordt geboden.
Beetje dom om het uit te spreken
Vind ik leuk
#Keizerout +45595
vrijdag 15 februari 2019 om 11:26
Ik zou het met je eens zijn als die ruimte de bedoeling was geweest.
Vind ik leuk
River ice +1818
donderdag 14 februari 2019 om 18:20
En dan gaat dolberg stoer doen dat hij ramos een kaart aansmeert. Was toch duidelijk dat dit een bewuste was. Ramos is slim genoeg voor die soort praktijken.
Vind ik leuk
MojoRisin +15056
donderdag 14 februari 2019 om 18:21
En 'slim' genoeg om dat vervolgens in de media te verkondigen ?
Vind ik leuk
#Keizerout +45595
donderdag 14 februari 2019 om 18:22
Op het veld is hij 'slimmer'.
Vind ik leuk
Pelemaradona +1039
donderdag 14 februari 2019 om 18:25
Hallo,Dolberg was onderweg naar de goal,In die fase van de wedstrijd is het te begrijpen..Had hem dan geen geel gegeven als Uefa zijnde Arbiter(Var)
Vind ik leuk
donderdag 14 februari 2019 om 18:30
Nee het is slim van dolberg aangezien ajax de return sowieso al gaat winnen
Vind ik leuk
Pelemaradona +1039
donderdag 14 februari 2019 om 19:06
Nog steeds niet bescheiden,ga zo door...
Vind ik leuk
donderdag 14 februari 2019 om 19:02
Dolberg is ook een dom blondje
Vind ik leuk
donderdag 14 februari 2019 om 18:23
Laat gaan gebeurt zo veel
Vind ik leuk
Dommetje +3311
donderdag 14 februari 2019 om 18:23
Ramos is een rasboef .
Vind ik leuk
Mario 1 +2308
donderdag 14 februari 2019 om 22:51
En een hele goede voetballer.
Slim geslepen.
Dat met die gele kaarten speelt al jaren. Nu aanpakken.
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 februari 2019 om 22:52]
Vind ik leuk
stratumseind +195108
donderdag 14 februari 2019 om 18:28
Tis wel de ultieme vorm van het niet serieus nemen van je tegenstander. Baas Sergio komt er mee weg.
Vind ik leuk
donderdag 14 februari 2019 om 18:31
Kunnen we jou hier weer vaker zien ipv die trollen? Bij jou kan ik er vaak nog om lachen omdat je het niet al te serieus neemt. Beter dan de trollen die hier elk artikel verwaarlozen, en als je er wat van zegt gaan schelden
Vind ik leuk
stratumseind +195108
donderdag 14 februari 2019 om 19:31
Nou ik moet je bekennen dat ik er de afgelopen weken ook wel een beetje klaar mee was hier. De dubbele fake accountjes (ongeacht uit welke hoek) waren talrijk en met de meest trieste teksten.

Dat er een paar zijn die mijn bloed wel kunnen drinken weet ik maar das niet mijn probleem maar schelden of op de man spelen hebben ze mij nog nooit zien doen hier.
Vind ik leuk
donderdag 14 februari 2019 om 19:45
Ik ben het helemaal met je eens kerel. Beetje plagen moet kunnen, dat doe ik zelf ook.

Maar Vp laat zoveel trollen door dat het steeds minder leuk is om op Vp te kijken of te reageren.

Viel me trouwens wel op, dat je minder aanwezig was. Ik ben het ook vaak niet eens met wat je zo af en toe schrijft. Maar weet dat je het ook gewoon neerzet om een beetje te plagen. Dat moet ook kunnen heen en weer.

We hebben beide een club voorkeur en daarom soms ook een gekleurd brilletje
Vind ik leuk
stratumseind +195108
donderdag 14 februari 2019 om 19:46
Zo is het en een beetje jennen over en weer als de tegenpartij punten morst is alleen maar leuk maar wat sommige hier neer kalken .......

ik laat het maar links liggen dat zooitje
Vind ik leuk
donderdag 14 februari 2019 om 19:49
Moet ik ook doen, als is het eerlijk gezegt niet altijd makkelijk
Vind het wel raar dat Vp hier echt geen reet aan doet
Vind ik leuk
keesje s +905
donderdag 14 februari 2019 om 18:29
Vies vuil zwijn... Pak hem maar goed aan!!
Vind ik leuk
donderdag 14 februari 2019 om 18:35
Hoowwoowwooow rustig aan pik
Vind ik leuk
donderdag 14 februari 2019 om 18:29
Oh wat hoop ik toch dat ze mede hierdoor, keihard naar huis gestuurd worden!!!!
Vind ik leuk
stratumseind +195108
donderdag 14 februari 2019 om 19:31
door wie?
Vind ik leuk
donderdag 14 februari 2019 om 19:35
Door mijn grootmoeder, want die houdt er niet van als ze voor het lapje gehouden wordt!
Vind ik leuk
stratumseind +195108
donderdag 14 februari 2019 om 19:42
ja hallo Oma als die zich er mee gaat bemoeien........
Vind ik leuk
donderdag 14 februari 2019 om 19:44
Juist straatje, dan zijn de rapen gaar!!! Dan kun beter als de sodemieter naar huis toegaan.
Vind ik leuk
stratumseind +195108
donderdag 14 februari 2019 om 19:45
Op zeker... doet me denken aan mijn moeke destijds.....bikkelhard en recht vur de raap
Vind ik leuk
markpark +1025
donderdag 14 februari 2019 om 18:29
Pak het systeem wat deze perverse prikkels geeft aan, niet de mensen die er gebruik van maken. Vrij onzinnig dit; UEFA moet gewoon een beter systeem maken.
Vind ik leuk
donderdag 14 februari 2019 om 18:29
Wordt toch maar 1 wedstrijd de UEFA is getrouwd met Real.
Fuck UEFA maffia!
Vind ik leuk
markpark +1025
donderdag 14 februari 2019 om 18:36
Niet zo zeuren :-)
Vind ik leuk
Gyrosregime +2767
donderdag 14 februari 2019 om 18:30
Weet je ook weer waar Ajax staat
Vind ik leuk
MaximaalAFCA +15307
donderdag 14 februari 2019 om 19:14
Ach.... mag toch hopen dat het grote Real met gemak van het in verhouding kleine Ajax zal winnen. Ze hebben uit al 1-2 gewonnen, en thuis moet het dus geen enkel probleem zijn om Ajax uit het toernooi te knikkeren, met of zonder Ramos.
Vind ik leuk
Gyrosregime +2767
donderdag 14 februari 2019 om 19:35
Op Ramos en Modric na heeft Real nou niet echt iets bijzonders meer.. najaar tenzij je Courtois nog mee zou tellen..
Vind ik leuk
MaximaalAFCA +15307
donderdag 14 februari 2019 om 20:04
Ze hebben gewoon veel meer kwaliteit rondlopen dan Ajax.
Met o.a Kroos, Bale, Junior, Benzema, Isco, Marcelo, Varane, Vasquez en Asensio, hebben ze enorm veel individuele klasse in het elftal. Deze jongens hoeven niet eens in vorm te zijn om alsnog het verschil te kunnen maken.
Bij Ajax zal iedereen topfit moeten zijn en op zn best moeten spelen, maar ook dan moet je nog het geluk hebben dat Real niet in vorm is om überhaupt kans te willen maken.
Het is al met al gewoon een sterrenteam en één van de sterkste ploegen van Europa. Ajax hoort normaalgesproken kansloos te zijn tegen zo’n ploeg, maar ze hebben gisteravond laten zien dat ze goed tegenstand kunnen bieden. Ik verwacht alleen dat we een heel ander beeld gaan krijgen bij de wedstrijd in Spanje. Maar het is natuurlijk geen schande om uitgeschakeld te worden door zo’n ploeg, Ajax heeft het in Europa fantastisch gedaan dit seizoen en is gewoon simpelweg niet opgewassen tegen de absolute wereldtop, maar we hebben het ze niet makkelijk gemaakt.
Vind ik leuk
PinPelado +2013
donderdag 14 februari 2019 om 18:30
Kunnen ze meteen dat verhaal van Dolberg meenemen.
Vind ik leuk
SantiagoErik +1421
donderdag 14 februari 2019 om 18:30
Dolberg had toch uitgelokt?
Laat UEFA eens onderzoek doen naar partijdige scheidsrechters😬
Vind ik leuk
+40 +256
donderdag 14 februari 2019 om 18:37
Kijk uit waar je voor wenst.
Vind ik leuk
donderdag 14 februari 2019 om 18:30
Doen ze toch niet, het is Real!
Vind ik leuk
+40 +256
donderdag 14 februari 2019 om 18:36
Wel fijn voor Ramos die ontlastende verklaring van Domberg.
Vind ik leuk
JanTa48 +8065
donderdag 14 februari 2019 om 18:38
Geweldige verdedigen maar naar de media toe ontzettend stom.
Vind ik leuk
BluRP +510
donderdag 14 februari 2019 om 18:39
Ramos maakt geen misbruik van de regels. Hij gebruikt de regels gewoon. Als je misbruik kan maken van de regels, kloppen de regels niet. Gewoon kaarten niet kwijt schelden, maar het hele toernooi handhaven. Heb je dit gezeik ook niet.
Vind ik leuk
markie +2757
donderdag 14 februari 2019 om 18:45
Alleen na de halve finale wel kwijtschelden
Vind ik leuk
BluRP +510
donderdag 14 februari 2019 om 19:09
Nee joh, ook niet na de halve finales. Dan spelen ze toch anders (voorzichtiger) dan als de kaarten kwijtgescholden worden. Ben je geschorst voor de finale, jammer joh, volgend jaar een nieuwe kans
Vind ik leuk
markie +2757
donderdag 14 februari 2019 om 21:15
Dat bedoelde ik eigenlijk. Zodat elk team sterk kan aantreden
Vind ik leuk
markie +2757
donderdag 14 februari 2019 om 18:44
Tja, dit wist iedereen toch al? Waarom iemand bestraffen die al een wedstrijdje op de tribune moet. Nu ga je eerlijkheid bestraffen?
Vind ik leuk
donderdag 14 februari 2019 om 19:00
Bij de UEFA draait het om macht niet om eerlijkheid Heb je gisterenavond toch kunnen zien.

Tegenwoordig draait het om stropdassen niet meer om shirts 😎
Vind ik leuk
donderdag 14 februari 2019 om 18:51
12 wedstrijden!
Vind ik leuk
donderdag 14 februari 2019 om 18:57
Nu zelfs een VAR na de wedstrijd.. stop hiermee 🤔
Te veel bobo's die het geld willen aan dit spelletje

Laat voetbal gewoon voetbal blijven, waarbij je gewoon nog lekker spontaan kunt juichen wanneer er een bal tegen het net aan knalt 😎
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 februari 2019 om 18:58]
Vind ik leuk
donderdag 14 februari 2019 om 18:57
Ach....de VAR zal het wel terugdraaien 🤷🏼‍♂️
Vind ik leuk
Nr14always +4004
donderdag 14 februari 2019 om 19:08
Tuurlijk, dat is windowdressing die doen niks wat Madrid kan schaden, hebben we allemaal kunnen zien gisteren.
Vind ik leuk
Kaar +3100
donderdag 14 februari 2019 om 19:11
Ik las toch vandaag dat Huntelaar/Dolberg er voor hadden gezorgd dat Ramos die kaart pakte? Kan hij dus niks aan doen🤣🤣🤣
Vind ik leuk
Nr14always +4004
donderdag 14 februari 2019 om 19:17
Galgen humor altijd leuk 👍😂😂
Vind ik leuk
VanGoal +1082
donderdag 14 februari 2019 om 19:18
Jongens lees goed. Uefa stelt onderzoek in naar REAL speler Ramos.

Is gewoon een schijnbeweging. Gaan ze echt niet extra schorsen
Vind ik leuk
donderdag 14 februari 2019 om 19:25
PSV met meer kansen thuis en kansloos tegen Barcelona, Ajax idem tegen Real.
Scheidsrechters in NL op de hand van Ajax en PSV. In Europees verband op die van de grote clubs.
Altijd en overal hetzelfde. En situationeel branden we of Ajax, of PSV of de scheidsrechter/VAR af. Net voor wie we sympathie hebben.
Toch een beetje sneu al dat geneuzel, elke kern missend. Trump en zijn Mexicaanse muur is een schande en wij huren Erdogan in.
Hoeveel kilo’s boter verdraagt een hoofd.
Vind ik leuk
deltiaan +1423
donderdag 14 februari 2019 om 19:40
dan moet dolberg ook gestraft worden
Vind ik leuk
donderdag 14 februari 2019 om 19:59
Doet de UEFA ook onderzoek naar de corruptie van de arbitrage inclusief de var
Vind ik leuk
Deck010 +9829
donderdag 14 februari 2019 om 21:29
Het is niet te hopen dat ze hem voor straf alsnog de wedstrijd tegen Ajax laten spelen 🙈
Vind ik leuk
tikkietoe +6115
donderdag 14 februari 2019 om 23:24
UEFA draait liever Ajax nog een poot uit met een nieuwe boete, dan dat ze bewuste gele kaarten door spelers van Madrid aanpakken. Maar wellicht doen ze dit keer ook daar wat aan.
Vind ik leuk
Cavriana +169
donderdag 14 februari 2019 om 23:56
Hier kan ik alleen maar om lachen! De UEFA regisseert de overwinning van Real via de VAR. En stelt dan een onderzoek in naar een gele kaart?
Dacht het niet.
Vind ik leuk
ritje +636
vrijdag 15 februari 2019 om 07:57
hallo De UEFA maakt zich geloofwaardig? Als Ramos in de return + volgende ( ronde?) geschorst wordt! anders is het een lachertje! mvg ritje
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws