Geniaal bedacht: Twitteraccount Eagles prijst keeper die penalty stopt

Geniaal bedacht: Twitteraccount Eagles prijst keeper die penalty stopt

Gepubliceerd: zaterdag 9 maart 2019 om 14:42za 09-03-2019 om 14:42

Laatste update: zaterdag 9 maart 2019 om 14:57za 09-03-2019 om 14:57

Hobie Verhulst vervulde vrijdagavond een glansrol voor Go Ahead Eagles door in de tweede helft een strafschop van Volendam-aanvaller Boy Deul te keren. Op dat moment stond het 1-0 voor de ploeg uit Deventer. Het Twitter-account van de Eagles speelde daar handig op in en eerde de redding van Verhulst op briljante wijze.

Uiteindelijk bleek de save van Verhulst goud waard voor Eagles, want de ploeg uit Deventer trok uiteindelijk de 0-1 zege over de streep in het palingdorp.

Plaats een reactie

Justin Kees +2491
zaterdag 9 maart 2019 om 14:45
Dacht dat er naast geschoten werd...
Vind ik leuk
j-roen11 +2134
zaterdag 9 maart 2019 om 14:46
Je kan het ook gewoon tenenkrommend noemen, maar ieder zijn ding!
Vind ik leuk
Groen +3568
zaterdag 9 maart 2019 om 16:41
Ja het idee was aardig. De uitvoering daarentegen... ;)
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 17:10
Dit is diep triest inderdaad.
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 14:46
Tja.......... het zal wel.
Vind ik leuk
Oohzo +210
zaterdag 9 maart 2019 om 14:47
Lol....hebben die vogels daar nix anders te doen.
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 14:47
Blij dat ik me hiervoor heb laten lenen, toch weer 20 euro in de pocket.
Vind ik leuk
Roeptoeter +15563
zaterdag 9 maart 2019 om 14:48
Wat een slechte Gandalf. Had die baard van Bosschaard wit geverfd.
Vind ik leuk
HanV +5460
zaterdag 9 maart 2019 om 16:04
Grijs, anders verwar je hem met Saruman.
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 14:51
Haha leuke reference naar Harry Potter
Vind ik leuk
j-roen11 +2134
zaterdag 9 maart 2019 om 14:55
Hoop dat je reactie een tikkeltje ironie bevat ;-)
Vind ik leuk
Donny Black +1490
zaterdag 9 maart 2019 om 15:01
IPV een tekort schietend cultureel besef... .. . als je LOTR niet gezien hebt, hoor je hier niet thuis op deze planeet :)
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 15:09
Oké dan ben ik weg, doei!
Vind ik leuk
Donny Black +1490
zaterdag 9 maart 2019 om 15:01
NICE :) voor zoiets mag LOTR wel gebruikt worden :) voor de rest is LOTR heilig :)
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 15:19
Tja dat lijkt me duidelijk. Daar kan dat Ajax filmpje nooit tegenop. De media afdeling van Ajax moet gauw bij ze in de leer.
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 15:22
Ging toch naast?
[Reactie gewijzigd op zaterdag 9 maart 2019 om 15:23]
Vind ik leuk
munkikiii +419
zaterdag 9 maart 2019 om 15:44
Stumpers
Vind ik leuk
PoepWagen +2177
zaterdag 9 maart 2019 om 15:51
Wat een geniaal bedacht filmpje, ik heb er geen woorden voor, wat een kwaliteit, wat een creativiteit, ronduit geniaal!
Vind ik leuk
Mike123 +572
zaterdag 9 maart 2019 om 16:06
Ging gewoon een meter naast
Vind ik leuk
Koekie1970 +1161
zaterdag 9 maart 2019 om 16:24
Hoelang hebben ze daar over nagedacht.
WTF slecht is dit zeg.
Vind ik leuk
NickOs +77
zaterdag 9 maart 2019 om 22:22
@Koekie. Niet heel lang denk ik. Ieder selectielid heeft een eigen filmpje voor als die scoort. Best leuke overigens. Dus Hobie heeft er een voor het stoppen van een penalty. Alleen ging ie naast, dat maakt 't wel echt dom😂
Vind ik leuk
Jesper Olsen +3964
zaterdag 9 maart 2019 om 17:12
Feyenoord in het klein. Dan krijg je dit soort kleuter gedoe.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 9 maart 2019 om 17:13]
Vind ik leuk
Cookee +12678
zaterdag 9 maart 2019 om 18:07
Is die man aan het begin Harry Decheiver?
Wel leuk bedacht trouwens.
Als de spits volgende week scoort is het dan;
Thou Shallt Pass?
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws