Weer geen speeltijd voor Guti: 'Gewisseld met wat we nodig hadden, want we scoren'

Weer geen speeltijd voor Guti: 'Gewisseld met wat we nodig hadden, want we scoren'

Gepubliceerd: zondag 10 maart 2019 om 09:02zo 10-03-2019 om 09:02

Laatste update: zondag 10 maart 2019 om 09:51zo 10-03-2019 om 09:51

Mark van Bommel vindt dat PSV op dit moment meer heeft aan Michal Sadilek dan aan Erick Gutierrez. De oefenmeester van de Eindhovenaren hult zich in nevelen over de reserverol die de Mexicaan al weken ten deel valt.

Gutierrez werd afgelopen zomer voor minimaal zes miljoen euro overgenomen van Pachuca, maar na de winterstop lijkt er geen plek meer te zijn voor 'Guti'. "Hij kan zeker op de plek van Sadilek spelen, maar ik vind dat we op dit moment Sadilek nodig hebben", zegt Van Bommel na afloop van de met 2-0 gewonnen wedstrijd tegen NAC voor de camera's van FOX Sports.

Over het waarom blijft Van Bommel onduidelijk. "We moeten een keuze maken hoe we willen beginnen en we moeten een keuze maken in de wedstrijd over wat we nodig hebben", legt hij uit. "Door de wissels in de tweede helft krijg je toch weer ander voetbal, scoor je en is de wedstrijd binnen. Dan heb je dus gewisseld met wat je nodig had."

Lees ook: Van Bommel 'hoeft Guti niets uit te leggen': 'Hiermee hebben we de meeste kans'

Poll

Moet Gutierrez een nieuwe kans krijgen bij PSV?

(5286 stemmen)

Plaats een reactie

kerel +2403
zondag 10 maart 2019 om 09:04
Hij durft wel..
Vind ik leuk
FC Treurwilg +7655
zondag 10 maart 2019 om 09:10
Fantastische wissel van Mark! Door het ijzersterke spel van Sadilek wordt wel het immer gevreesde en zeer sterke NAC met maar liefste 2-0 over de knie gelegd.
Vind ik leuk
kerel +2403
zondag 10 maart 2019 om 10:02
Volgens mij viel sadilek pas laat in..
Vind ik leuk
ForzaVVV +1212
zondag 10 maart 2019 om 09:06
Ik begin het toch een vreemde aankoop te vinden die gutierrez! Heb je zoveel geld voor iemand betaald speelt hij niet.
Vind ik leuk
la galaxy +1119
zondag 10 maart 2019 om 09:11
Tja PSV en AJAX kunnen over paar jaar ( nu nog AJAX maar over paar jaar zeker PSV ook) 20 miljoen uitgeven om een speler te halen voor op de bank.
Vind ik leuk
Romario9 +13578
zondag 10 maart 2019 om 09:13
Zo vreemd is het toch niet? Van Bommel bepaalt wie speelt en hij is niet degene die Guti heeft gekocht.
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 09:17
Jij vindt het niet vreemd ? Je zou toch mogen verwachten dat men op één lijn zit binnen de club
Vind ik leuk
psvfan1913 +7729
zondag 10 maart 2019 om 09:37
Een ajacied die vraagt waarom een aankoop van PSV niet speelt. Hoe ironisch?

Labyad, Schuurs, Kristensen, Cassiera en Neres zijn ook allemaal aangetrokken en krijgen ook geen minuten ( Neres alleen in cl). Kosste bijna allemaal net zoveel.
Vind ik leuk
j-roen11 +2133
zondag 10 maart 2019 om 09:55
Noem je wel een deel op wat bewust voor de breedte gekocht is en een schuurs heeft nog wel een toekomst. Maar Ajax koopt inderdaad nog wel eens iets wat niks wordt je kan dat lijstje nog wel langer maken. Psv fans beleefde daar nog wel eens pret aan en hadden de mond vol over dat soort taferelen. Die guti werd wel binnen gehaald als de nieuwe modric, nu gingen we het meemaken. Ik denk overigens nog steeds dat het een prima speler is. Wil hem wel eens een paar weken ipv jorrit zien draven.
Vind ik leuk
vierde-ster +4520
zondag 10 maart 2019 om 10:23
die je allemaal opnoemt zijn geen topaankopen van ons....Gutti werd met veel bombarie gehaald
Vind ik leuk
KvhZ +2511
zondag 10 maart 2019 om 10:11
Dat Guti niet speelt wil niet zeggen dat ze niet op een lijn zitten binnen de club.

De aankoop was zeer begrijpelijk, echter braken er flink wat talenten door bij PSV dit seizoen (Rosario, Sadilek, Ihattaren, Rigo, Malen, Gakpo). En ook al zijn ze jong; als ze goed zijn en presteren, laat je ze staan. Een Sadilek heeft net zoveel kans om zich te profileren op de training als dat Guti en anderen hebben.

De trainer volgt het gehele proces en heeft er dus de beste kijk op. Hij is verantwoordelijk voor de prestaties en zolang dat goed gaat is er geen reden voor bijv. de wisselspelers om te klagen
Vind ik leuk
ForzaVVV +1212
zondag 10 maart 2019 om 09:19
Je koopt mijn inziens voor deze bedragen toch alleen spelers die je elftal beter maken.
Uiteindelijk bepaald Van Bommel wie er speelt dat is zeker, echter dan is het mijn inziens toch ook een vreemde aankoop geweest. Had voor dat geld een goede centrale verdediger gekocht zou ik zeggen.
Vind ik leuk
De fries +2064
zondag 10 maart 2019 om 12:21
Volledig met je eens ..
Wat wel op gaat vallen is dat van Bommel een beetje te star blijft tav de speelwijze !
Hij mist iets flexibiliteit in zijn denkwijze..
Het systeem alleen mag niet leidend zijn!
Die 2 controleurs zijn nu wel echt statisch en daardoor mis je als ploeg creativiteit ..
[Reactie gewijzigd op zondag 10 maart 2019 om 12:22]
Vind ik leuk
Romario9 +13578
zondag 10 maart 2019 om 09:10
Het houdt de pers wel bezig he, die Guti...
Vind ik leuk
Jordtt +1546
zondag 10 maart 2019 om 09:15
Ja maar als PSV nou telkens met 9-0 won, al sinds de winter, dan hoorde je niemand over Guti... Maar juist omdat 't soms zo moeizaam gaat na de winterstop zoekt de media er dingen bij. Gaat altijd zo, en moet PSV mee dealen...
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 09:35
Precies! Ik vind het ook zeer opvallend dat Lozano bijna geen knikker meer raakt sinds Guti er is...
Vind ik leuk
ForzaVVV +1212
zondag 10 maart 2019 om 09:23
Dat is toch alleen maar goed dat er wat druk ligt aangezien het spel van PSV nog echt niet geweldig is de laatste tijd.
Vind ik leuk
ihvmmdk +7195
zondag 10 maart 2019 om 09:11
Hier komt hij dan jongens, zet je schrap: als je garantie wil, moet je een wasnmachine kopen.
Vind ik leuk
Jordtt +1546
zondag 10 maart 2019 om 09:15
Niet via marktplaats trouwens.
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 09:12
Van bommel was zelf een aggressieve speler en wil dat ook terug zien op het veld.
Pereiro en Gutierrez zijn te slap in hem zijn ogen.
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 09:19
Oké prima, maar waarom koopt PSV deze speler dan 🤔 toch niet omdat Lozano heimwee heeft
[Reactie gewijzigd op zondag 10 maart 2019 om 09:19]
Vind ik leuk
KvhZ +2511
zondag 10 maart 2019 om 10:14
Ik vermoed dat niemand zag aankomen dat er zoveel talenten zouden doorbreken en zo goed zouden presteren. Neem alleen Rosario al. Bij PSV zitten heel veel spelers dicht tegen elkaar aan wat betreft kwaliteiten en dan kies je voor specifieke kwaliteiten van een speler. De agressie van Sadilek is wat van Bommel nu wil. Als hij denkt meer creativiteit nodig te hebben, dan zal hij al gauw bij Guti uitkomen.
Vind ik leuk
BrandjeXL +503
zondag 10 maart 2019 om 11:17
Thuis tegen NAC met drie brekers op het middenveld spelen en je praat het nog goed ook ook!. Juist tegen zulke teams, die compact staan, heb je creativiteit nodig.
Vind ik leuk
Mr bien +6897
zondag 10 maart 2019 om 09:14
Daar gaat een vermogen.
Guti 8 miljoen
Romero 12 miljoen
Ramselaar 6 miljoen
Luckassen 6 miljoen?.
Vind ik leuk
Romario9 +13578
zondag 10 maart 2019 om 09:21
Zo kunnen we voor jouw clubje ook wel een lijstje opstellen hoor. Zonde van het geld, maar iedere club haalt spelers die uiteindelijk niet worden wat ervan was verwacht/gehoopt.

Guti is pas een paar maanden geleden naar PSV gekomen. Beetje vroeg om hem nu al volledig af ge schrijven.
Vind ik leuk
Mr bien +6897
zondag 10 maart 2019 om 09:25
PSV trekt niet even een blik met 10 miljoen voor een speler open, want dat geld is er gewoon niet.
1 jaar zonder Europees en dan komen ze in de knel.
Vind ik leuk
Romario9 +13578
zondag 10 maart 2019 om 09:37
Dat is zeker waar. Gelukkig hebben we momenteel wat spelers die (op termijn) een mooie transfersom zouden moeten kunnen opleveren.
Vind ik leuk
Mr bien +6897
zondag 10 maart 2019 om 09:40
Ofwel risico nemen.
Alleen nationaal presteren levert niks op. Je moet het op het grote podium ook laten zien.
En in deze vorm leveren ze niet veel op
Vind ik leuk
KvhZ +2511
zondag 10 maart 2019 om 10:21
als psv boven ajax eindigt, dan denken ze in europa er ook wel anders over. Ik denk dat je te zwart-wit kijkt. 3 van de 4 genoemde spelers heb je al afgeschreven, terwijl dat zeker onterecht is voor de eerste 2.

Daarnaast zijn er enorm veel talenten doorgebroken dit seizoen en dat vind ik de grootste verdienste (Lammers, Gakpo, Ihattaren, Sadilek, Malen, Rosario) deze ‘tieners’ spelen gewoon even een mexicaans en uruguyaans international uit de basis.
Vind ik leuk
Mr bien +6897
zondag 10 maart 2019 om 10:25
Ramselaar en Luckassen heeft PSV zelf al afgeschreven.
Romero is meer geblesseerd dan fit.
Guti krijgt geen kans.
Zelfde verhaal als Maher.
Vind ik leuk
Emnu +7075
zondag 10 maart 2019 om 12:34
In t buitenland wordt nauwelijks naar onze competitie gekeken, echter wel naar de CL.

Ook naar de EL, fwiw, of waarom dacht je dat Ajax moeiteloos het dubbele ophaalt voor hun spelers terwijl ze al “vier jaar niks” hebben gewonnen?

Fijn wel om te zien dat het ophemelen van talenten n niet louter Amsterdamse aangelegenheid is.
Vind ik leuk
psv#nr1 +2304
zondag 10 maart 2019 om 09:22
Per Schuurs 8 miljoen
Bande 8 miljoen
Cristensen 8 miljoen
Cerny 8 miljoen
moet ik nog doorgaan?
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 09:25
Ik geloof dat mijn club dat beter kan lijden dan jouw club. Klein verschilletje hoor.
Vind ik leuk
psv#nr1 +2304
zondag 10 maart 2019 om 10:39
blijft ook weg gegooid geld hoe dan ook
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 11:14
Maar voor de 1 is t 50 cent voor de ander is t 5 euro.
Vind ik leuk
psv#nr1 +2304
zondag 10 maart 2019 om 11:16
schaam jij je dan niet kapot dat je al vier jaar niks gewonnen hebt met dat kapitaal
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 11:22
Nee hoor, ik heb mn club alles zien winnen wat er te winnen valt. En nu 4 jaar een x niks kan gebeuren, het is niet altijd rozengeur en manenschijn.
Vind ik leuk
psv#nr1 +2304
zondag 10 maart 2019 om 11:28
maar wel heel erg pijnlijk
[Reactie gewijzigd op zondag 10 maart 2019 om 11:29]
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 11:39
Heel erg pijnlijk is t ook als je 14 duels op rij in de CL niet weet te winnen. En uit 12 duels maar 4 punten weet te behalen. En 3x achter elkaar niet overwintert.
Vind ik leuk
BrandjeXL +503
zondag 10 maart 2019 om 09:28
Hahahahaha Schuurs kostte 2 miljoen, Kristensen 5 miljoen en Cerny nog geen miljoen.
Dus ga aub nog even door.
Vind ik leuk
Mr bien +6897
zondag 10 maart 2019 om 09:30
Waar haal jij Cerny voor 8 miljoen vandaan en Schuurs voor 8 miljoen?
Kristensen was 5.5 miljoen.
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 09:38
Die gast is gek, die weet niet wat ie zegt!

Cerny heeft bijna niks gekost en Schuurs was maar 2 miljoen € !

Maar de alleegrootse talenten die Nederland rijk is hebben Ajax niks gekost!

Frenkie 1 €
Matthijs eigen jeugd
Unuvar eigen jeugd

Geloof maar dat er geen groter 15 jarig talent rondloopt op de Nederlandse velden dan unuvar!
Vind ik leuk
psvfan1913 +7729
zondag 10 maart 2019 om 09:40
Hahahahhahahaha ga je nou serieus opscheppen over een 15 jarig talent 😂😂
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 09:45
Heeft niks met opscheppen te maken maar met de realiteit! Kijk zijn wedstrijden maar en je komt tot de zelfde conclusie!

Engelse Spaanse en Italiaanse clubs hadden afgelopen zomer al interesse om Unuvar weg te halen bij Ajax! Gelukkig dat Unuvar zelf en zijn ouders nee zeiden en zegen dat ie eerst in Ajax 1 moet doorbreken, op zeker binnen 1 jaar zijn debuut in Ajax 1!
Vind ik leuk
psvfan1913 +7729
zondag 10 maart 2019 om 09:46
Hij zal vast een groot talent zijn, maar wat heeft dat met dit topic te maken? En je weet nog totaal niet hoe het verder gaat lopen. Straks scheurt hij opeens zn kruisbanden.
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 09:49
Tja dat kan ook met dat Marokkaantje van jullie gebeuren toch?

Ging er meer om dat die kneus van PSV# met onzin bedragen komt over miskopen! En ik zeg dat juist de grootste talenten bijna niks gekost hebben!

[Reactie gewijzigd op zondag 10 maart 2019 om 09:50]
Vind ik leuk
KvhZ +2511
zondag 10 maart 2019 om 10:24
Jij hebt gelijk. Hij roept maar wat. Maar iedereen kan hier wel praten over geld, feit is dat de nederlandse talentenfabriek een enorme boost heeft gekregen door Ajax en PSV
Vind ik leuk
Nr14always +4061
zondag 10 maart 2019 om 12:49
Ga maar eens op YouTube kijken, die is beter dan Frenkie Donny en de rest tesamen, die is echt niet normaal zo goed, die rolt over 3 Jr net als Messi jullie in zijn eentje op🤣🤣🤣
Vind ik leuk
Nr14always +4061
zondag 10 maart 2019 om 12:47
Die Unuvar heb ik een paar keer zien spelen 🤣🤣🤣🤣 die rolt over een paar jaar een elftal in zijn eentje op, die is ongekend goed, moet direct een mega contract met clausule krijgen.
Vind ik leuk
Romario9 +13578
zondag 10 maart 2019 om 09:35
Je zit er nogal wat naast met je bedragen, maar inderdaad, Ajax heeft ook miskopen gedaan. Ze hebben bijvoorbeeld ook een stel Colombianen (die nu verhuurd zijn) die ook niet gratis naar Amsterdam zijn gekomen. En Labyad is ook een vrij dure bankzitter.

Maar dan hoor je altijd: “ach, wij hebben toch geld genoeg”.
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 11:23
Maar dat is toch ook zo.
Vind ik leuk
mitchelg +55
zondag 10 maart 2019 om 09:45
Cassiera
Vind ik leuk
John Garp +4781
zondag 10 maart 2019 om 11:05
Ga maar even door, kennelijk kost iedere speler uit onze selectie precies 8 miljoen. Wist ik niet.
Vind ik leuk
rpaulp50 +13519
zondag 10 maart 2019 om 11:21
Je bent dom.
Het gaat over het saldo = winst minus verlies.
Moeilijk hoor voor een provinciaal.
Vind ik leuk
psvfan1913 +7729
zondag 10 maart 2019 om 09:39
Romero kosste 10 miljoen. Guti schrijf ik nog niet af. Ramselaar was vorig seizoen nog een belangrijke speler. En Luckassen is prima voor de breedte.
Vind ik leuk
psv#nr1 +2304
zondag 10 maart 2019 om 09:14
De jeugd breekt door
kunnen we niet met twee teams in de ED?
Vind ik leuk
Oohzo +211
zondag 10 maart 2019 om 09:16
Als Lozano in de zomer wordt verkocht krijg je Gutierrez er gratis bij.
Vind ik leuk
Kim Jung-On +5608
zondag 10 maart 2019 om 09:18
Wat een tacticus deze man. Guti kan toch geen NLse briefjes lezen.
Vind ik leuk
Strijp +14119
zondag 10 maart 2019 om 09:25
Van Bommel doet in mijn ogen te weinig met de kwaliteiten op het middenveld die we hebben. Hij houd een verdedigend blok, zelfs tegen de thuiswedstrijd tegen NAC, wel rept hij dan over aanvallend voetbal willen spelen, maar met een 4-5-1 opstelling thuis tegen de hekkensluiter.....
Vind ik leuk
Romario9 +13578
zondag 10 maart 2019 om 09:31
5? Sinds wanneer zijn Bergwijn en Gakpo middenvelders?

Ik ben wel met je eens dat Hendrix/Rosario erg verdedigend is tegen een club als NAC, maar anderzijds is er ook wat voor te zeggen om zoveel mogelijk vast te houden aan een bekende speelstijl wanneer een elftal niet lekker draait.
Vind ik leuk
Strijp +14119
zondag 10 maart 2019 om 09:55
Zoals ze gisteren inzakte was het meer op het middenveld te doen dan in de aanval, na de wissel met malen en sadilek ging het pas in 4-3-3 staan, het was beschamend om te zien.
Vind ik leuk
KvhZ +2511
zondag 10 maart 2019 om 10:27
Je hebt een punt, maar je vergeet wel dat we voor de winterstop menig ploeg met 5-0, 6-0 of hoger oprolden. Het enige waar het nu aan ontbreekt zijn de goals, de kansen zijn er genoeg.
Vind ik leuk
KvhZ +2511
zondag 10 maart 2019 om 10:28
En dan bedoel ik met dezelfde 11
Vind ik leuk
HierDieTitel +4661
zondag 10 maart 2019 om 09:27
Ihatarren! Wat een geweldige voetballer om naar te kijken! 17 jaar!
Vind ik leuk
Romario9 +13578
zondag 10 maart 2019 om 09:38
Fijne speler idd. Zeker vergeleken bij die slaapwandelaar Pereiro.
Vind ik leuk
Donny Black +1488
zondag 10 maart 2019 om 09:30
Ik vraag me echt af wat alle psv trolletjes hier straks gaan doen als Ajax kampioen is geworden en psv met 6 / 7 nul heeft weggespeeld in de Arena, alsof het hier dan heel stil wordt bedoel ik :P en of we Stratum dan moeten opnemen… .. .
Vind ik leuk
psvfan1913 +7729
zondag 10 maart 2019 om 09:42
De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet. Je bent zelf net zo'n grote trol en hebt meer haat aan PSV dan liefde voor ajax. Waar is die 6/7-0 op gebasseerd? En oke dan worden we 1 jaar geen kampioen, t wordt wel weer eens tijd dat jullie kampioen worden. 4 jaar lang al helemaal niks.
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 10:38
ach joh laat gaan,dat is de grootste trol op VP die Donny Black A..
Vind ik leuk
mitchelg +55
zondag 10 maart 2019 om 09:47
Maakt niet uit. Ajax denk dan weer een tijdje dar ze fantastisch zijn en Wij worden dan weer op de laatste dag kampioen als jullie tegen Utrecht verliezen
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 09:51
Pas maar op dat juĺlie de laatste speeldag niet in Allmaar verliezen!
Vind ik leuk
mitchelg +55
zondag 10 maart 2019 om 17:26
die moeten de week erna voor de nacompetitie - of ze zijn derde geworden dus dan maakt het niet meer uit
Vind ik leuk
KvhZ +2511
zondag 10 maart 2019 om 10:29
Jullie zijn totaal van de mat gespeeld in eindhoven en dan kom je hiermee aanzetten? Was je nog dronken?
Vind ik leuk
Donny Black +1488
zondag 10 maart 2019 om 10:30
Heb je tot Woensdag in coma gelegen ofzo ?
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 09:30
Wel grappig dit, heel veel.mensen bléren hier dat het belachelijk is wat wij betaald hebben voor Blind, maar die jongen speelt gewoon! En heeft zijn geld allang weer terug verdient. Dat zie ik nou bij Psv nog niet gebeuren, dat is voorlopig 8 mil over de balk gepleurt.
Vind ik leuk
psvfan1913 +7729
zondag 10 maart 2019 om 09:44
Blind is gewoon teveel voor betaald. Krijgt ook nog eens een belachelijk salaris. Tuurlijk ajax doet het goed, maar dat vind ik niet echt ter verdienste van Blind. Je kon wel wat beters halen met zoveel geld vind ik. Maar als jij blij bent met hem, wie ben ik om hem dan af te kraken.
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 10:00
Dat jij dat niet de verdienste van Blind vindt is jouw goedrecht, daar heb ik indedaad een andere mening over. Blind is wel degelijk van waarde voor het elftal, is gewoon altijd rustig ook al gaat hij in de fout, er onstaat geen paniek. Daarbij is hij qua leeftijd ook van waarde hij heeft ook op het hooste niveau gevoetbalt dus dat geeft hij de jongens ook mee. Wat betreft het geld, wat ik al zei dat is al weer terug verdient ook zijn salaris. Dit alles kun je nog niet zeggen over Guti, maar voor die jongen hoop ik wel dat ie het uitendelijk goed gaat doen bij jullie! Is gewoon beter voor de competitie. En daarmee wil ik nu niet zeggen dat wij al domineren zeker niet!
Vind ik leuk
KvhZ +2511
zondag 10 maart 2019 om 10:32
Blind is vergelijkbaar met Schwaab. Altijd degelijk. Maar ook ik vind dat ajax er zeker teveel voor heeft betaald. Maar goed, dat kunnen ze.

Het is op dit moment geld over de balk voor Guti, maar je kunt hem nog lang niet afschrijven.
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 10:46
Ik schrijf hem ook niet af! Hij gaat zijn echte kams nog wel krijgen, ik vraag me aleen af of dat wel onder van Bommel zal.zijn.
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 09:32
Kapitaal vernietiging

Ik schat zo in dat bommeltje over een half jaar weer bij schoonvader op de bank zit, de zool
Vind ik leuk
psvfan1913 +7729
zondag 10 maart 2019 om 09:45
Bommel zit dan samen met zn pa op de bank van bayern.
Vind ik leuk
psv#nr1 +2304
zondag 10 maart 2019 om 09:46
Blind en Tadic 50 miljoen PANIEK aankopen om kampioen te worden?
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 09:50
Paniek? 😂😂
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 09:55
Blind 18 , Tadic 11 miljoen!

Blind en Tadic mede verantwoordelijk voor de prestaties van Ajax in de CL! Opbrengst CL tot nu toe 80 miljoen! Blind en Tadic zijn dus koopjes geweest!

Ajax heeft al 40 miljoen + meer binnengehaald met de CL dan PSV 😂😂
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 10:46
PSV zal nooit wat bereiken in de cl. Het is eigenlijk schandalig dat (kampioen of niet) hun toegelaten worden! Een schande voor het nl voetbal, want ze nemen het en niet serieus, en ze maken toch 0 kans
Vind ik leuk
3-0achter +309
zondag 10 maart 2019 om 10:11
Waar heb jij leren rekenen? 50 miljoen?
[Reactie gewijzigd op zondag 10 maart 2019 om 10:11]
Vind ik leuk
Harrie82 +4360
zondag 10 maart 2019 om 09:36
Er zijn jeugdspelers die op dit moment doorbreken. Dan is het aan de gekochte spelers om te reageren en ervoor te zorgen dat ze beter zijn. Iedere dag staan ze samen op het veld en daaraan wordt de opstelling bepaald.
Guti is een maand te laat binnen gekomen, op dat moment deed Rosario het goed. Nu spelen Rosario en Hendriks minder, maar ook Sadilek heeft zich ontwikkeld en is een bepaald soort speler wat je mist in het huidig PSV.
Wat ik niet begrijp is, waarom men zo controlerend blijft spelen, 1 VCM lijkt me voldoende en dan kan Perreiro naast Ihattaren spelen. Zou dat wel eens willen zien.
Vind ik leuk
Romario9 +13578
zondag 10 maart 2019 om 09:42
Laat Pereiro alsjeblieft lekker op de bank.

PSV speelt met twee controlerende middenvelders omdat de groep momenteel het zelfvertrouwen mist om aanvallend te durven spelen. Ik vermoed iig dat dat Van Bommels redenatie is.
Vind ik leuk
ForzaVVV +1212
zondag 10 maart 2019 om 09:57
Van Bommel is gewoon een trainer die liever speelt met twee controlerende spelers op het middenveld net als zijn schoonpapa. Daar is in mijn ogen niets mis mee echter thuis tegen een clubje als NAC zou ik dat niet nodig vinden. Het publiek kijkt toch liever naar een creatieve speler dan naar een met alle respect Hendrix of Rosario.
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 09:58
Dat zou kunnen, dan regeert dus de angst, en wordt het van kwaad tot erger. Juist dan moet je risico's nemen. O dezr wijze wordt het voor Ajax straks een gemakkelijke walk over.
Vind ik leuk
Harrie82 +4360
zondag 10 maart 2019 om 10:17
Dan dat blok laten staan en een centrale verdediger eraf. Hendriks kan inzakken.
Er is geen vertrouwen dat klopt. En er wordt weer gewonnen. Dus dat is weer goed.
Maar Ihattaren en Perreiro lijkt me technisch best mogelijk. Verwacht dat die 2 elkaar wel begrijpen.
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 09:37
Ik zou bij PSV met een middenveld spelen met sws Ihattaren en Sadilek en dan Guti en Pereiro afwisselen wie het best invorm is.
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 09:47
Gutierrez is te slap en Ryan Thomas komt er ook weer aan.
Lammers volgend jaar terughalen.. Komen goede tijden aan.
Vind ik leuk
Harrie82 +4360
zondag 10 maart 2019 om 10:19
Dan haal Vlap ook maar meteen op. Die 2 hebben een super goede klik op het veld.

En indien de Jong blijft Vlap en Lammers verhuren aan Heerenveen. Als die zo door gaan halen ze mogelijk nog wel Europees voetbal.
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 09:56
Wow Mark wat een visie weer.
Vind ik leuk
WilcoS64 +3994
zondag 10 maart 2019 om 09:56
Einde seizoen is Guti gewoon weg. Als de trainer je voor lul zet door een junior op te stellen dan weet je dat je als Mexicaans internationaal verneukt wordt.
Vind ik leuk
3-0achter +309
zondag 10 maart 2019 om 10:08
Die Gutierrez is gehaald als speel kameraadje voor Lozano. Ajax deed dat ook voor Sanchez met Cassiera.
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 10:08
Ja volgend jaar hij is mede gehaald om lozano nog een jaar te motiveren, maar niet alles gaat zoals verwacht .
Vind ik leuk
Mjblinker +887
zondag 10 maart 2019 om 10:09
Wat een gezanik weer; stelt hij een jeugdspeler op is het weer niet goed; ze hadden er nog wel een paar mogen maken maar dat blijft lastig met 11 man in de 16 en weer een (pech) var momentje.
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 10:10
Onzin,sadilek speelt continu de verkeerde zwaar gedekte medespeler aan.
En dan kan je hard werken,maar dat moet ook wel om je eigen fouten te herstellen.
Wat is er echt gebeurt,wat niet vertelt wordt,waardoor guti niet mag spelen en lozano geen pepernoot meer raakt.
Want wat nu vertelt wordt is niet te verkopen.
Vind ik leuk
stratumseind +195331
zondag 10 maart 2019 om 10:17
Baas Bommel werkt dagelijks met al die gasten , als er iemand kan weten hoe ze er persoonlijk voor staan en wat op dit moment gevraagd word van ze dan is hij het.

Diegene die niet leveren moeten een pas op de plaats maken en nog harder gaan werken.
Ongeacht reputatie transfersom of wat dan ook want daar heeft Bommel sowieso schijt aan.
Hij doet in overleg met zijn technische staf wat hij denkt dat nodig is om te winnen .

En zo hoort het.
Vind ik leuk
G.Kopf +4998
zondag 10 maart 2019 om 10:19
Even een complimentje aan zichzelf, zo ken ik Bommel weer.
Vind ik leuk
Jayjayajax +1324
zondag 10 maart 2019 om 10:38
Wat speelt er dan met guti? Heeft die heimwee ofzo......
PSV’ers was is loos
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 10:39
Nee Guti inderdaad niet nodig, want er zit al zoveel voetbal in het duo Hendrix / Rosario 😞.
Bommeltje, Bommeltje toch. Je speelde zelf toch ook samen met een Cocu op het middenveld, dit duo is veel te veel van hetzelfde. Sadilek prima, vind ik zelfs beter dan Rosario en Hendrix, maar zet daarnaast eens een spelmaker zoals Guti, een slimme speler met inzicht en een goede pass. Ga je misschien eens echt voetballen ipv dit tikkie breed, tikkie terug voetbal
Vind ik leuk
Isakson +182
zondag 10 maart 2019 om 10:42
Weer een open raam van vp. Gelukkig gaan we richting de lente kan het fakenews binnen blijven.
Vind ik leuk
Jayjayajax +1324
zondag 10 maart 2019 om 10:53
Ik denk dat PSV en Ajax het toch goed hebben gedaan met de jong Ajax/PSV in de kkd. De jeugd krijgt lekker weerstand en spelen op een leuke niveau. Jeugd stroomt sneller door. Ook daar heeft Feyenoord een giga achterstand.
Vind ik leuk
Isakson +182
zondag 10 maart 2019 om 11:05
Soms zijn reacties terug te herleiden tot het onderwerp dat is toch wel lastig.
Vind ik leuk
grunnfan +414
zondag 10 maart 2019 om 11:21
Hij acteert elke de topcoach. Maar als PSV geen Kampioen wordt is zijn eerste seizoen als coach een mislukking 1e klas!
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 11:50
Zoiets als het trio Buys, Nijland en Jans?
Vind ik leuk
grunnfan +414
maandag 11 maart 2019 om 11:21
Groningen blijft elk jaar moeiteloos in de Eredivisie met af en toe Europees Voetbal niet te vergelijken met PSV. Net zoals trio?? Buys 1e jaar gewoon niks mis mee. Jans heeft de verkeerde functie. Maar 1e seizoen Nijland???? Maar OK als PSV 2e wordt is het een uitstekend seizoen!!
Vind ik leuk
Gyrosregime +2774
zondag 10 maart 2019 om 11:23
Is wel een hot item zeg.. laat de trainer dit lekker bepalen.. ik denk dat het gewoon een kwestie van mindset is, er moet een knop om bij Guti en die jeugdspelers hebben vermoedelijk wel door wat er gevraagd wordt maar Guti nog niet.
Vind ik leuk
JoeyC +4000
zondag 10 maart 2019 om 11:36
Winnende coach heeft altijd gelijk.
Wel jammer dat Guti niet vaak speelt, maar dat zal hij toch echt zelf moeten afdwingen.
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 11:44
Ik zeg Zoet, Dumfries, Viergever, Hendrix, Rosario, Gakpo, Ihataren, Luuk, Bergwijn. Dat zijn 9 hollandse jongens in de basis bij de koploper, als je bijv. Koopmeiners kan halen(met alle respect voor Schwaab) en gasten als Rigo en Obispo krijgen kansen plus Lammers terughalen, dan staat er volgens mij een aardig team met veel rek voor de toekomst. Sadilek, Ryan Thomas en Guiterez houden, Lozano en Pereiro verkopen. Ik heb gezegd.
Vind ik leuk
Isakson +182
zondag 10 maart 2019 om 11:44
Herhalen van nieuws goh wat een creativiteit bij vp. Ik durf wel te wedden om een paar kratjes bier dat er binnen eeen week weer een item over Guti wordt geplaatst of is zelfreflectie lastig voor dit orgaan?
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 11:46
Rosario zou ik vervangen door Guti,

Rosario en Hendricx hebben het fantastisch gedaan maar zoals Jorrit zelf al zegt, tegenstanders weten inmiddels wel hoe ze zich kunnen wapenen.

Guti- Ittharan-Sadilek aub tegen VVV.
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 12:10
Die Gutierrez is alleen maar gehaald om Lozano gezelschap te houden.
Vind ik leuk
Smithsonian +43361
zondag 10 maart 2019 om 12:30
Verspilde centen dus.
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 12:32
Van Bommel wil gewoon met een verdedigend blok spelen met 2 balafpakkers ipv 1. Ik zie liever daar 1 meer voetballende optie maar dit is zijn keuze en daar houdt hij sterk aan vast.
Vind ik leuk
Dekkie +66
zondag 10 maart 2019 om 13:03
Winnende coach heeft altijd het gelijk aan zijn zijde punt uit
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws