PSV uitgefloten door eigen fans: 'Blijkbaar snapt men ons clublied niet'

PSV uitgefloten door eigen fans: 'Blijkbaar snapt men ons clublied niet'

Gepubliceerd: zondag 10 maart 2019 om 13:04zo 10-03-2019 om 13:04

Lighttown Madness, een supportersgroep van PSV die in het Philips Stadion sfeeracties organiseert, is gepikeerd over fluitconcerten tijdens de clash tussen PSV en NAC Breda (2-0) op zaterdagavond. In de eerste helft en na het rustsignaal lieten fans hun ongenoegen blijken over het spel van de koploper. 

'Eendracht maakt macht. Drie woorden uit ons clublied die iedere PSV-supporter wel kent. Echter werd vandaag wederom duidelijk dat blijkbaar niet iedereen in het stadion de betekenis hiervan begrijpt, toen deze mensen besloten onze spelers uit te fluiten', valt er te lezen op de Facebook-pagina van Lighttown Madness. 

'Wellicht dat men nu met een argument komt als dan moeten ze maar beter spelen, maar een andere belangrijke regel uit ons clublied luidt: en komen er tijden van veel tegenslag, dan zullen wij tonen wat vriendschap vermag.'

'Juist op de momenten waarop het minder gaat heeft het team onze steun nodig! Sta op voor je club wanneer het nodig is en laat dat gefluit achterwege.'

PSV won zaterdag in eigen huis met 2-0 van hekkensluiter NAC Breda. Na een vroege openingstreffer van Luuk de Jong verliep met name de eerste helft zeer moeizaam voor de formatie van trainer Mark van Bommel. PSV staat inmiddels acht punten voor op Ajax, dat nog wél twee duels tegoed heeft.  

Lees meer over:EredivisiePSV

Poll

Wie wordt kampioen?

(1462 stemmen)

Plaats een reactie

zondag 10 maart 2019 om 13:15
En terecht.
[Reactie gewijzigd op zondag 10 maart 2019 om 13:47]
Vind ik leuk
Bengelino +13677
zondag 10 maart 2019 om 13:16
En terecht het gefluit.
[Reactie gewijzigd op zondag 10 maart 2019 om 13:32]
Vind ik leuk
FC Treurwilg +7656
zondag 10 maart 2019 om 13:17
De 4e man was weer de beste van veld gisteren in Eindhoven. Zelfs Mark zag dat in
Vind ik leuk
voebtalie +2320
zondag 10 maart 2019 om 13:51
Niet alleen was hij de beste hij was ook de enige die vloeiend Duits spreekt en dus de enige die het psv lied begrijpt.
Vind ik leuk
Holadiejee +2633
zondag 10 maart 2019 om 13:56
Ja verwijder alle PSV reacties maar Ajaciedjes bij VP. AjaxPrimeur!
Vind ik leuk
KCP +737
zondag 10 maart 2019 om 14:33
🐣🐣🐣
Vind ik leuk
AnthonyAFCA +2197
zondag 10 maart 2019 om 15:06
Wat doe je hier dan nog? Is niet de eerste topic die ik van je lees dat je dit roept. Zoek de site van psv op dan heb je die frustratie niet.
Vind ik leuk
Babelagtig +2395
zondag 10 maart 2019 om 14:19
Hoezo duits? Dat clublied is een belgisch geuzenlied ..
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 13:18
Edit VP: Reactie verwijderd

[Reactie gewijzigd op zondag 10 maart 2019 om 13:32]
Vind ik leuk
Jeroen Water +4138
zondag 10 maart 2019 om 13:20
Geen idee deel je ervaringen met ons zou ik zeggen..
Vind ik leuk
Mass +5863
zondag 10 maart 2019 om 13:27
Edit VP: Reactie verwijderd

Kutsite...lees eens goed hier , sukkels
[Reactie gewijzigd op zondag 10 maart 2019 om 13:47]
Vind ik leuk
leozao +930
zondag 10 maart 2019 om 13:40
Je merkt aan alles dat het minder gaat bij psv: overal over klagen....
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 13:47
Gelukkig is het al het hele jaar hosanna daar in Amsterdam. Schei toch uit gek.
Vind ik leuk
leozao +930
zondag 10 maart 2019 om 13:53
De frustraties laten zich zien door te gaan schelden... Daar in dat altijd rustige Brabant...
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 14:10
Fluiten door een man of 10, in het inderdaad rustige gemoedelijke Brabant. Ben ik het niet mee eens om dat te doen maar ik ben blij dat dat hier het enige is en ik mijn zoontjes lekker mee naar het stadion kan nemen. Dat is bij aandere clubs wel anders!
Vind ik leuk
Babelagtig +2395
zondag 10 maart 2019 om 14:20
EDIT VP: reactie verwijderd
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 14:29
Jij wel zo te zien aan jouw misselijkmakende reactie.
Dat is het nadeel van een grote club als Ajax , die trekken ook viezerikken zoals jij aan als supporter .
Vind ik leuk
Babelagtig +2395
zondag 10 maart 2019 om 16:35
Viezerik? Omdat ik hem herrinner aan het voorval met de gehandicapte feyenoorder die geslagen werd in eindhoven.? Misschien kan jij beter op je engelse sites blijven , want je begrijpt de nederlandse taal niet meer zo goed volgens mij...
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 17:08
Omdat jij hem eraan herrinnerd ben je gewoon een viezerik .
Want Ajaciedjes zoals jij hebben er volgens mij geen enkel probleem mee dat dit toen is gebeurt .
Want dan kunnen jullie dit gebruiken om lekker te provoceren .
En misschien kan ik inderdaad beter naar Engelse sites gaan , daar zitten namelijk niet zo'n engnekken zoals jij op .
Die zitten in England namelijk levenslang opgesloten ....
Vind ik leuk
Babelagtig +2395
zondag 10 maart 2019 om 17:51
Doei..niemand hier zal je missen..
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 14:44
Grote jongen ben jij zeg babelagtig bah, bah. Dat mag allemaal wel van VP zeker, ben maar lekker trots op jezelf!
[Reactie gewijzigd op zondag 10 maart 2019 om 14:45]
Vind ik leuk
Babelagtig +2395
zondag 10 maart 2019 om 16:33
Jij bent toch degene die doet alsof er alleen bij andere clubs erge dingen gebeuren...terwijl toch echt bij psv een gehandicapte feyenoordfan geslagen werd ..dus weet niet wat er bah bah aan mijn reactie is?? Misschien dat je denkt dat ik jouw zoon wilde beledigen? Dat is dus niet het geval...
Vind ik leuk
Jozef +44345
zondag 10 maart 2019 om 14:21
Bij welke?
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 14:21
Bij Ajax eist het publiek. Daarom wordt altijd gefloten als er kut gespeeld wordt. Zelfs al winnen we. Vindt ervan wat je wil, dat is Ajax.
Vind ik leuk
Smash +4133
zondag 10 maart 2019 om 14:59
Bij PSV mogen ze fluiten. Het publiek blijft wel komen. Als het bij Ajax minder gaat, blijft publiek gewoon weg.
Vind ik leuk
JaJa PSV +594
zondag 10 maart 2019 om 13:47
Mijn account verwijderd omdat ik aan het lachen was na Heracles - Ajax...niets verkeerd gezegd.
Twee keer de.belofte gekregen per email dat ze het zouden uitzoeken....ik wacht nog...
[Reactie gewijzigd op zondag 10 maart 2019 om 13:48]
Vind ik leuk
Mass +5863
zondag 10 maart 2019 om 13:48
EDIT VP: reactie verwijderd
Vind ik leuk
jari11 +3399
zondag 10 maart 2019 om 13:52
Zwakzinnige, als je een clubnaam niet eens kan typen mag je van mij opbokken.
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 14:14
Idd en meer dan terecht dat zulke trollen als mass en jaja gebanned wordem
Vind ik leuk
Wilex +2680
zondag 10 maart 2019 om 14:12
En dan? Zit bij Psv netwerk alweer in de lucht of hebben jullie dan helemaal geen site meer?
Vind ik leuk
Vamos7 +11012
zondag 10 maart 2019 om 15:01
Jaja gedraagt zich gewoon je moet als PSV erg uitkijken op een Ajax gerelateerde site.
Vind ik leuk
Dommetje +3397
zondag 10 maart 2019 om 16:14
Idd je ben er zo afgeflikkerd 😉
Vind ik leuk
Mass +5863
zondag 10 maart 2019 om 13:50
Dat je die lulloos nog per mail benaderd...)
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 14:03
Lulloos of lullo’s is best een verschil. ;-)
Vind ik leuk
AllAdIn +24890
zondag 10 maart 2019 om 13:50
Voortaan dus niet meer lachen om Ajax.. ;-)
Vind ik leuk
Dommetje +3397
zondag 10 maart 2019 om 16:15
Blijf het toch zeggen hoor , ik verschuil mij eigen niet voor niemand .
Vind ik leuk
jari11 +3399
zondag 10 maart 2019 om 13:51
Als je is een normale discussie voert mag je misschien blijven
Vind ik leuk
Mass +5863
zondag 10 maart 2019 om 13:54
Mag?..mss wil ik het niet eens meer..)
Vind ik leuk
DeanJayden +13362
zondag 10 maart 2019 om 14:16
Doei
Vind ik leuk
JaJa PSV +594
zondag 10 maart 2019 om 14:17
Minder actief sowieso.
Het is gewoon hier een enorme Ajax clan inclusief VP moderators.
Vind ik leuk
Jozef +44345
zondag 10 maart 2019 om 14:23
Zeurpiet.

Ooit een reactie van me verwijderd omdat ik het over lampjes had.

Dan is het heel simpel, dan zeg ik toch PSV-ers in het vervolg...😁
Vind ik leuk
Vamos7 +11012
zondag 10 maart 2019 om 15:01
Helemaal gelijk jaja
Vind ik leuk
Mirkoff! +688
zondag 10 maart 2019 om 18:41
Is er niet een psv site waar je ook kan reageren?
Vind ik leuk
AnthonyAFCA +2197
zondag 10 maart 2019 om 15:11
Tijd om weg te gaan dus, er word de laatste weken alleen maar gezeik gehoord vanuit Eindhoven. Ajax primeur neuzen primeur.. we zijn met meer dat is het verschil lekker boeiend tijd voor een andere site!
Vind ik leuk
Castromann +9032
zondag 10 maart 2019 om 13:55
Ben met je eens dat n normale discussie het uitgangspunt moet zijn.
En bij overschrijding ervan een ban...
Maar.....dan wel voor iedereen dezelfde regels.
En daarin zit de willekeur of beter de voorkeur voor 1 club van deze site.🤔
Vind ik leuk
JaJa PSV +594
zondag 10 maart 2019 om 14:19
Absurd toch...een nieuwssite dient toch objectief te zijn...maar.goed, ik zag het al maanden en heb het nu zelf ondervonden.
Vind ik leuk
Jozef +44345
zondag 10 maart 2019 om 14:26
Tja jaja...

Volgens mij wordt VP niet door de overheid gesubsidieerd en hoeft het zich aan niemands wensen aan te passen.

Als je het niet leuk vindt: internet is groot en zoek wat leukers... Piepen helpt niet. De trekhaakjes en andere pubers vlogen ons om de oren de laatste maanden en eerlijk gezegd is het wel lekker dat ze nu even weg zijn.
Vind ik leuk
JaJa PSV +594
zondag 10 maart 2019 om 14:44
Ik stop wel met piepen hoor ..uiteindelijk met zo'n beleid graven ze hun eigen graf.
Dan zitten er hier alleen nog maar Ajax fans en is de lol er snel vanaf.
Vind ik leuk
Jozef +44345
zondag 10 maart 2019 om 14:47
Zwak.

Als het even wat beter gaat met Ajax, terwijl je eigen club wat minder goed speelt begin je zo. Het is natuurlijk fijner om de draak te steken met een ander als het je eigen cluppie goed gaat....

Wedden dat je hier weer alom bent als ( ... als ...) het beter zou gaan met PSV?
Vind ik leuk
JaJa PSV +594
zondag 10 maart 2019 om 14:47
Het gaat erom dat ik ben verwijderd Jozef. Je verandert het onderwerp.
50.000 likes foetsie door een of andere afgunstige moderator op de avond dat Heracles punten pakte van Ajax....en mijn vrolijke noot werd niet getolereerd. Ik ben op die avond verwijderd. En geloof me; er was alleen maar happiness. Het werd niet getolereerd.
[Reactie gewijzigd op zondag 10 maart 2019 om 14:50]
Vind ik leuk
Jozef +44345
zondag 10 maart 2019 om 14:51
Als jij maar dezelfde jaja blijft... Wat interesseren jou die likes nou? Je mag de mijne hebben hoor, geen probleem.
Vind ik leuk
JaJa PSV +594
zondag 10 maart 2019 om 14:53
Dat is ook niet zo erg...dit is maar voetbal en dit is maar een voetbal site.
Vind ik leuk
Jozef +44345
zondag 10 maart 2019 om 14:54
Juist.
Vind ik leuk
Vamos7 +11012
zondag 10 maart 2019 om 15:06
Zo is het maar je hebt er bij die vp zien als hun leven
Vind ik leuk
Dommetje +3397
zondag 10 maart 2019 om 16:19
Jozef recht is recht toch moet wel eerlijk blijven .
Vind ik leuk
Jozef +44345
zondag 10 maart 2019 om 16:32
Vind ik ook...
Vind ik leuk
Dommetje +3397
zondag 10 maart 2019 om 16:17
50.000 bij mij 8700 dat is balen ja .
Vind ik leuk
Iggy +4517
zondag 10 maart 2019 om 15:08
Stoppen met piepen is aan jou niet besteed, dat weet je net zo goed als ik.
Vind ik leuk
Dommetje +3397
zondag 10 maart 2019 om 16:17
Idd mekaar vallen ze niet aan 👍
Vind ik leuk
Dommetje +3397
zondag 10 maart 2019 om 16:13
Mijn account ook om niks verwijderd .
Ajacieden mogen alles zeggen helaas .
Vind ik leuk
Mirkoff! +688
zondag 10 maart 2019 om 18:32
Belachelijk.
Vind ik leuk
KCP +737
zondag 10 maart 2019 om 14:35
Waarom komen en blijven jullie komen bij deze mooie Amsterdamsche site?
Vind ik leuk
Vamos7 +11012
zondag 10 maart 2019 om 15:05
Hoezo verwijderd wordr met de dag triester met moderators
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 13:38


Top site! Gelukkig zijn er meer :)
[Reactie gewijzigd op zondag 10 maart 2019 om 13:46]
Vind ik leuk
Mass +5863
zondag 10 maart 2019 om 13:47
EDIT VP: reactie verwijderd
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 13:49
Deze reacties worden inderdaad verwijderd,maar ook reacties over TBS waar Come On over schreef worden verwijderd.
Vind ik leuk
Mass +5863
zondag 10 maart 2019 om 13:53
23Zwakbegaafd zijn toch alle PSV supporters?

Iemand met een beetje verstand heeft een schurft hekel aan PSV


Staat er nog steeds....Laat je het eerst 100 keer liken alvorens je actie onderneemt?
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 13:55
Al opgelost.
Vind ik leuk
Holadiejee +2633
zondag 10 maart 2019 om 14:14
Gisteravond heeft de hele avond een reactie gestaan dat Bergwijn maar doormidden geschopt moest worden de 31e. Werd pas na middernacht verwijderd, na tig mails gestuurd te hebben. Dat is precies waar deze site om gaat.
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 14:28
Ga je serieus een mail sturen omdat iemand zoiets zegt? Maak je niet druk man er zijn ergeren dingen is het leven. En dat een Ajax site weet je toch en merk je aan alles. Lekker laten gaan...
Vind ik leuk
Jozef +44345
zondag 10 maart 2019 om 14:50
Eigenlijk ben je een beetje de Mark van Bommel van deze site als ik het goed begrijp.

Succes ermee.

Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 15:16
Hahaha kijk deze gozer. Gaat hij een email sturen en weet ik het allemaal. Zoek een leven pik, jij hebt echt teveel vrije tijd!
Vind ik leuk
Vamos7 +11012
zondag 10 maart 2019 om 15:17
Serieus ga je daar mail iver sturen zo levenloos.
Vind ik leuk
Holadiejee +2633
zondag 10 maart 2019 om 13:54
Neem jezelf serieus Ajacieden van VP! Alleen Ajax ophemelen is hier toegestaan en PSV afzeiken! Stop met deze onzin!
[Reactie gewijzigd op zondag 10 maart 2019 om 13:58]
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 14:14
Stel je niet zo aan man. Van jou geen één reactie gezien die wat toevoegt. Begin daar eens mee.
Vind ik leuk
Holadiejee +2633
zondag 10 maart 2019 om 14:26
Ajax is de beste club van de wereld. Lozano is kut. Van Bommel is een slechte trainer. AEK is veel beter dan De Spurs. PSV speelt schijtbakkenvoetbal. De ballenjongens van PSV zijn kut. Van Bommel zeurt tegen de 4e man. Ajax heeft het Nederlands voetbal gered. Tadic is beter dan Kane. Onana krijgt de gouden bal. Frenkie speelt Messi na twee wedstrijden uit de basis.Beter zo. Dat is toch wat jullie de hele dag willen lezen toch hier?
Vind ik leuk
Jozef +44345
zondag 10 maart 2019 om 14:53
Persoonlijk bezoek ik deze site voor reacties als die van jou.

De frustratie spat ervan af. Man man, ga leven joh.
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 15:20
En zij zijn groot en ik is klein. Man, man, man, hoe oud?
Vind ik leuk
Holadiejee +2633
zondag 10 maart 2019 om 15:24
Dit is het niveau hier. Kijk maar naar de likejes van je Ajaxvriendjes. Typ Lozano is een duikelaar en je hebt meteen 80 likes. Dag in dag uit.
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 15:34
En dat gebeurt andersom niet. Hoe blind ben jij. Tot afgelopen dinsdag werd je bedolven onder de PSV-trollen. Nu komen ze ook weer langzaam bovendrijven.
Vind ik leuk
Holadiejee +2633
zondag 10 maart 2019 om 15:38
O, dus dan is het goed? Omdat het andersom ook gebeurt. Dit is precies de reden dat er niks zinnigs meer gebeurt op deze site. Er komt een artikel en dan roept iemand Lozano is een duikelaar en dan gaat het nergens anders meer over. 4 jaar frustratie komt hier bovendrijven en dan is alles geoorloofd. 0.0 respect voor kampioen PSV maar wel zelf respect vragen voor Ajax als "redder" van het Nederlands voetbal.
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 16:43
Er is genoeg respect voor de kampioen maar nooit van de trollen. En voor mij part worden ze er allemaal afgegooid.
Maar jij moet niet zo kinderachtig doen, je doet zelf net zo erg. Met dat gejammer, wees een vent goddomme!
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 17:05
Klopt helemaal!!!!!!




Dat van lozano dan hè 😂😂
Vind ik leuk
Jozef +44345
zondag 10 maart 2019 om 17:34
Oh jee...

Man man, ga leven joh.

Stratumseind heeft trouwens veruit de meeste likes. Die is voor PSV en ik zit er niet mee.
Vind ik leuk
Elohim +1425
zondag 10 maart 2019 om 15:30
En het met zulk taalgebruik vreemd vinden verwijderd te worden, hilarisch!
Vind ik leuk
JaJa PSV +594
zondag 10 maart 2019 om 14:21
Als dit het doel is van deze site, dan graven ze hun eigen graf.
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 14:27
Piep, piep precies daaron worden jullie Calimero's genoemd. Van mij zijn tig normale reacties weggehaald!
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 13:54
Beste,

Waarom blokken jullie Jaapie niet op IP en MAC adres, elke keer komt hij terug met racisme rommel en over joden....doe eens aangifte want het het strafbaar wat hij doet.
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 14:11
Moderatortjeeee,

Als je mijn bericht “wijzigt” verwijder dan ook alles. Nu geef je mij het gevoel het schoonvegen van het VP straatje belangrijker is dan leden serieus nemen..
Vind ik leuk
JaJa PSV +594
zondag 10 maart 2019 om 14:20
Zoek dan maar eens uit waarom ik ben verwijderd.....hopelijk loggen jullie de reden van verwijdering.
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 14:49
Gebeurt toch niet, ze hebben 3 accounts gesloten in het verleden zonder opgaaf van reden en op mail is reageren te moeilijk omdat ze het zelf niet weten waarom.

Op VZ is een ban ook definitief een ban waar je op VP 1000 namen zonder enige controle kunt aanmaken.
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 15:20
Waarschijnlijk omdat je je weer niet kon gedragen. Dat gepiep begint iedereen nu wel beu te worden.
Vind ik leuk
DeanJayden +13362
zondag 10 maart 2019 om 14:17
Das geen gein maar de waarheid
Vind ik leuk
MagicFeeling +4148
zondag 10 maart 2019 om 14:23
Kijk nou eens naar je eigen reactie man, stumper.
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 15:01
Wie is er nou zielig, jij met account nummer 6
Vind ik leuk
Vamos7 +11012
zondag 10 maart 2019 om 15:07
lol
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 13:19
Edit VP: Reactie verwijderd
[Reactie gewijzigd op zondag 10 maart 2019 om 13:21]
Vind ik leuk
Dani82 +3250
zondag 10 maart 2019 om 13:22
Ook zo’n warme club dat psv he🤭
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 13:35
Ik dacht dat in Brabant de mensen altijd heel aardig waren. Of geldt dat alleen voor de dames?
Vind ik leuk
Gizmo +3795
zondag 10 maart 2019 om 13:55
In ieder geval niet voor de eigenaren van de kroeg in Oirschot (met hun mooie bord over gezelligheid bij de ingang)

Vind ik leuk
Dani82 +3250
zondag 10 maart 2019 om 14:06
Ligt eraan waar in brabant;)
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 14:09
Je hebt er wel gezellige dames hoor
Vind ik leuk
Dani82 +3250
zondag 10 maart 2019 om 14:09
Die zijn er overal toch? Haha
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 14:12
Ik vind ze daar net iets gezelliger ;-)
Vind ik leuk
Dani82 +3250
zondag 10 maart 2019 om 14:13
Ik ben niet anders gewend. Ik woon zelf in brabant🤭😉
Vind ik leuk
Jozef +44345
zondag 10 maart 2019 om 17:37
Zuh pgoatuh zow roar.😆
Vind ik leuk
Gizmo +3795
dinsdag 12 maart 2019 om 14:49
Oirschot op de mert
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 14:51
Dames? Tijdens carnaval, dronken, stoned en alles neuken wat los en vast zit...dames bah dit soort zit bij ons op de Wallen.
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 14:54
Carnaval is een weekje van God los he...

Maar over et algemeen wel leuke en aardige dames in Brabant
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 14:57
Brrrrr en dan in en ander zijn kwakje zitten te roeren?
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 15:00
😆😆😆

He getveredemme
Vind ik leuk
Dani82 +3250
zondag 10 maart 2019 om 13:23
En zoveul goeie dat ze hebben
Vind ik leuk
psv#nr1 +2304
zondag 10 maart 2019 om 13:28
in de Arena tegen Heracles floten er 60.000
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 13:36
Ja haal Ajax er maar weer bij...😴
Vind ik leuk
psv#nr1 +2304
zondag 10 maart 2019 om 13:40
de eerste zielige reactie kwam ook van een Rotterdamse Ajax fan
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 13:46
Wij erkennen.wij hebben supporters die fluiten, wij hebben supporters die de boel slopen.Maar dit gebeurt toch niet in Brabant? In die warme provincie!
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 13:59
Zoveel mensen passen niet in de Arena.
Vind ik leuk
DeanJayden +13362
zondag 10 maart 2019 om 14:21
Maar daar zeuren ze er niet om
Vind ik leuk
B H +320
zondag 10 maart 2019 om 13:31
Pag 819
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 13:48
Nog steeds 8 punten. Heerlijk.
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 14:01
Serieus?
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 13:38
De fans hebben altijd gelijk!
Een mooi lul-het-maar-goed verhaal, maar de klant is koning!
Het spel is er om de mens te vermaken, en deze betaalt er goed voor!
Dus stop die bla bla praatjes en maak de mensen blij ! Klaar!
Niks meer, niks minder !!
Vind ik leuk
Holadiejee +2633
zondag 10 maart 2019 om 13:55
Hoe zit het met jou klanten?
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 14:02
😆
Vind ik leuk
MagicFeeling +4148
zondag 10 maart 2019 om 14:26
*jouw
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 14:42
En ook niks mis mee in mijn ogen. Als je de clubkleuren draagt waar dan ook. Speel je met durf en lef maar vooral inzet en brengen ze dat niet dan hebben de mensen die betalen om naar die club te kijken het recht om te fluiten.
Als je het goed doet krijg je ook applaus.
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 13:17
Schande toch? Daar moeten ze op aangesproken worden in het stadion.
Vind ik leuk
voebtalie +2320
zondag 10 maart 2019 om 13:20
Ik vind het ook een geweldig idee om te zingen en te juichen en je club te steunen als ze slecht spelen want dan komt het pas echt goed over dat je ontevreden bent! Euhm.. verwarrend.
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 14:14
Dus je vindt dat niet logisch, ik weet nog tien jaar geleden werd massaal gezongen come on PSV of andere liedjes. Dan voel je pas de steun. Nu fluiten we alles uit alsof dat helpt ze gaan er juist slechter van spelen.

Het werkt tegen. Zo zie je ook het verschil in CL wanneer er volop gezongen wordt. De sfeer en ambiance tilt het team omhoog.
Vind ik leuk
voebtalie +2320
zondag 10 maart 2019 om 14:34
Het ging toch heel netjes? Hoe moet je anders je ongenoegen uitten als supporter?
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 12:41
Door bepaalde liedjes weet je ook wel als speler dat het niet goed gaat maar voetballers zijn net zo als jij en ik ook een mens. Wanneer het slecht gaat heb je juist de steun nodig.
Vind ik leuk
voebtalie +2320
dinsdag 12 maart 2019 om 12:45
Persoonlijk werk ik het beste onder druk. Als ik slecht speel wil ik juist de druk horen, daar word ik gefocust van.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 maart 2019 om 12:45]
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 14:26
Ja maar helaas is iedereen anders. Dus sommige hebben juist de steun nodig...
Vind ik leuk
voebtalie +2320
vrijdag 15 maart 2019 om 15:59
Ongeschikt dus voor topvoetbal.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 16:51
Vindt ik niet want ook de beste voetballers hebben hiermee te maken. Stel iemand van je is ernstig ziek of wat dan ook geloof maar je speelt een stuk slechter dan normaal omdat alles in je hoofd rond spookt...
Vind ik leuk
voebtalie +2320
vrijdag 15 maart 2019 om 17:09
Wat heeft ziekte met uitfluiten te maken?
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 17:46
Volgens mij weet je niet meer waar het over gaat we hebben het nu over een speler en zijn gedrag of manier van spelen, hoe en waarom iemand slecht kan spelen en hij de steun juist nodig heeft. Maarja laat maar als je zelf niet meer weet waarover we discussiëren....
Vind ik leuk
voebtalie +2320
vrijdag 15 maart 2019 om 18:00
Ik snap dat je nieuw bent hier op vp getuige je
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 18:00]
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 13:02
Zit hier al een tijdje.... Misschien ff je eigen reacties teruglezen
Vind ik leuk
voebtalie +2320
zaterdag 16 maart 2019 om 13:13
Wie probeer je in de maling te nemen. Je hebt op dit moment pas 74 likes. Dan zit je hier dus pas een weekje ofzo.
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 14:01
Denk eens logisch na.... Misschien had ik al een account hier en nee ik ben niet gebanned. Maar volgens mij gaat dat moeilijk oor je want je eigen berichten terug lezen lukt je niet eens.
Vind ik leuk
voebtalie +2320
zaterdag 16 maart 2019 om 15:23
Wie probeer je in de maling te nemen door steeds nieuwe accounts aan te maken?
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 15:34
Laat maar, geen zin in jou.... Valt niet te discussiëren jou mening is jou mening. Dus fijne dag verder!!!
Vind ik leuk
voebtalie +2320
zaterdag 16 maart 2019 om 16:02
Je bent of een beginneling hier of een leugenaar met meerdere accounts.
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 13:06
Is pas tweede account. Had me e-mail verwijderd waardoor me oude account ook was verwijderd.. gelukkig weet VP wel beter dan jij dus ga niet meer in discussie met jou;)
Vind ik leuk
voebtalie +2320
zondag 17 maart 2019 om 13:07
Jaaaa jaaaa...
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 13:08
Ja loser...
Vind ik leuk
voebtalie +2320
zondag 17 maart 2019 om 13:23
Leugenaartje..
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 13:17
Hadden ze ingehuurd,weet iemand vanwaar ze kwamen?
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 13:19
Van boven de grote riolen, ongetwijfeld.
Vind ik leuk
DeanJayden +13362
zondag 10 maart 2019 om 14:26
Wij hebben een riool jullie flikkeren het op je land
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 15:05
Wij hebben de plek, jullie een balkonnetje van 1 x 2 m.
Vind ik leuk
Vak-T +1794
zondag 10 maart 2019 om 13:30
Inderdaad, hoe zielig ben je om je eigen spelers uit te fluiten, juist nu ze de steun van de supporters nodig hebben.
Een advies aan de fluiters, blijf lekker thuis en zeg je seizoenskaart op!!!!!
Voor jullie 10 anderen!!!!
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 13:34
Kiek !
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 13:51
Zit je snel met een eeg stadion met zo'n redenering, die supporters betalen wel het loon van deze spelers en mogen volgens jou er niets voor terugverwachten.
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 14:49
Onzin! Je mag best weten als je verzaakt. Dat fluiten moet je wakker schudden dat je loopt te kloten.
Als het goed gaat krijg je ook applaus.
Vind ik leuk
Vak-T +1794
zondag 10 maart 2019 om 15:58
Niet mee eens, maar ieder zijn mening.
Ik heb gisteren niemand gezien die verzaakte.
Het meer onmacht en onkunde helaas.
Ik ben in ieder geval dat op oost en op T niet gefloten wordt, maar aangemoedigd.
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 13:39
Het spel van PSV wordt met de week slechter, je wint dan wel maar het doet zeer aan je ogen...terecht dat de supporters je uitfluiten die betalen om een goede ploeg te zijn voetballen en niet een team dat niet vooruit te branden is met dat salaris.

Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 13:46
Fluiten bij rust en na de wedstrijd niks mis mee. Ongenoegen laten blijken tijdens de wedstrijd met mate, door uitfluiten gaat echt niemand beter spelen.
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 13:40
luister! De fans hebben altijd gelijk!
Een mooi lul-het-maar-goed verhaal, maar de klant is koning!
Het spel is er om de mens te vermaken, en deze betaalt er goed voor!
Dus stop die bla bla praatjes en maak de mensen blij ! Klaar!
Niks meer, niks minder !!
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 15:11
Jullie worden ook maar de helft van de wedstrijden verwend.
Vind ik leuk
Swout +1742
zondag 10 maart 2019 om 15:08
Warme club dat Psv
Vind ik leuk
Donny Black +1490
zondag 10 maart 2019 om 13:15
Niemand snapt die onzin... .. .
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 13:17
Als je elke wedstrijd met 2-0 wint is het toch goed.
Vind ik leuk
Muscles +1734
zondag 10 maart 2019 om 13:20
Als mijn tante een leuter had, was het mijn oom.....dit was nummer 18 thuis.....en het was echt slecht
Vind ik leuk
Donny Black +1490
zondag 10 maart 2019 om 13:27
Dus je oom doet het met je tante en dat is raar want ?
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 13:32
Was top ! Zoet wéér cleansheet, verdedigend wéér niets weggegeven dus.............
Vind ik leuk
Muscles +1734
zondag 10 maart 2019 om 13:18
De sleet zit erin bij PSV......
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 13:41
..maar zolang zij blijven winnen moeten wij scherp blijven 😎
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 13:19
Uitfiuiten van je eigen spelers is waardeloos ! Bij welke club dan ook
Vind ik leuk
Klatssszz +106
zondag 10 maart 2019 om 13:19
Die “fluiters” zullen wel gefrustreede mannetjes zijn die thuis niks te melden hebben, en ff lekker hun frustraties willen uiten dmv andere uitfluiten. Zeer zwakbegaafd als je t mij vraagt
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 13:23
Edit VP: Reactie verwijderd
[Reactie gewijzigd op zondag 10 maart 2019 om 13:55]
Vind ik leuk
Donny Black +1490
zondag 10 maart 2019 om 13:27
LOL, die zou ik ook kunnen maken :P
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 13:33
zijn ziggo infiltranten....................
Vind ik leuk
Benniewies +5385
zondag 10 maart 2019 om 13:19
Ze zien nu zelf ook dat het schijt bakken voetbal is
Vind ik leuk
leozao +930
zondag 10 maart 2019 om 13:21
Ze hebben daar zoveul goeie supporters...bij die warme club...
Vind ik leuk
Dordmund +1985
zondag 10 maart 2019 om 13:22
Clublied maar snel aanpassen daar in Eindhoven.
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 13:24
Als meneer van Bommel Hendrikx en Rosario paar wedstrijden zou laten rusten zou het goed voor het team zijn! Wij supporters zien al weken dat het niet loopt! Begin gewoon met Ittaharen en Sadilek! Dumfries en Angelino waar zijn die aanvallende backs gebleven??? Mark jongen dat moet jij toch ook zien???? Dan hoeven wij ook niet te protesteren! Forza PSV!
Vind ik leuk
#Keizerout +45696
zondag 10 maart 2019 om 13:30
Spelers gaan niet beter spelen van fluitende fans.
Vind ik leuk
leozao +930
zondag 10 maart 2019 om 13:32
Bommeltje werd de hemel in geprezen aan het begin van het seizoen, nu gaat het (al een tijdje) iets minder, en nu komt daar ook gerommel. Ten Hag kreeg meteen de volle laag wanneer er iets mis ging. Zo zie je maar.... het is overal hetzelfde. Maar laat bommeltje maar gaan, ik kan me wel vinden in hoe het daar tegenwoordig gaat.
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 13:47
Sadilek was slecht speelde continu de verkeerde aan,die zwaar gedekt stond,bracht zijn teamgenoten in de.problemen,moet mark toch zien.
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 17:52
Denk dat je in de war bent met hendrikx......
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 19:29
Kijk die paar minuten terug dan,je zal het zien.
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 13:24
Lighttown Madness: alleen die naam al. Zuipschuiten uit gestel en oud Woensel die geen invulling aan hun leven kunnen geven.
Vind ik leuk
#Keizerout +45696
zondag 10 maart 2019 om 13:31
Ik vind ze verstandiger overkomen dan de fluiters.
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 13:28
Lighttown heeft hier een punt, alhoewel ik bij sommige van hun de neiging heb om ze een keer een knal te geven. Uitfluiten van eigen spelers is not done. Tijdens het rust signaal je ongenoegen laten horen prima. Daarna weer aanmoedigen! En worden we weer gewoon kampioen 💪👊EHVHOOLS👊
Vind ik leuk
Sniper1 +1135
zondag 10 maart 2019 om 13:29
Lighttown Madness??

Hahahaha 😁😁😁😁

Bestaat dat echt???
Vind ik leuk
stratumseind +195116
zondag 10 maart 2019 om 13:36
Onze amsterdamse enclave is er weer als de kippen bij om dit schandelijk gefluit waar ongetwijfeld kamervragen over gesteld gaan worden te veroordelen.....








Hakim
Vind ik leuk
Rabarber +4344
zondag 10 maart 2019 om 13:59
Omdat al die PSV'ers, met jou voorop, destijds een hele grote mond hadden over het gefluit bij Ajax. Zielig hoe hypocriet jij bent.
[Reactie gewijzigd op zondag 10 maart 2019 om 14:06]
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 13:41
Alle Nederlandse fans zijn te kritisch als ze in het stadion zijn, ik ook. We willen toch dat ze winnen? Wij zouden een voorbeeld moeten nemen aan de supporters van bijvoorbeeld Betis Sevilla, die zingen vrijwel altijd hun team toe, ongeacht de stand.
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 13:46
Fluiten mag best! Hoe kan je anders als supporter je onvrede uiten! Als supporter betaal je voor je kaartje, neem je de tijd om te gaan en zorgen dus (in)direct voor het salaris van de spelers.
Als speler kan je niet alleen complimenten ontvangen als het goed gaat, je moet ook openstaan voor de gevolgen als het slecht gaat.
Ik vind het pas een probleem als het publiek de hele tijd 1 speler eruit pakt om uit te fluiten wat je bij Ajax zag met Joël en Hakim.

Of fluiten altijd de beste manier is om je team te helpen als het slecht gaat is nog maar de vraag, dat lijkt mij namelijk niet.
Vind ik leuk
Retweet +746
zondag 10 maart 2019 om 13:53
Ach....de VAR en Zeist doen goed en heel opzichtig hun best om PSV maar doelpunten afhandig te maken en de Amsterdammers te pleasen... Dus de uitslag van de competitie is helaas al bekend ben ik bang gezien PSV nog naar het hoofdkantoor van de KNVB moet eind maart.... Let maar op!
Vind ik leuk
Caniggia +1219
zondag 10 maart 2019 om 14:07
Beetje zielige reactie vind je niet Psv doet zelf heel veel moeite om Ajax steeds weer dichterbij te laten komen.Ze stonden 8 punten voor en dan verknoeien ze het weer een aantal wedstrijden. Psv word genoeg door de Var geholpen. de topclubs in Nederland worden al jaren door de scheidrechters geholpen overigens.
Vind ik leuk
Caniggia +1219
zondag 10 maart 2019 om 14:04
Kortom je mag wel elk jaar 400 of 500 euro overmaken om je club te zien spelen.Maar owee als je het lef hebt om te fluiten als het slecht gaat.Laat de voetballers dan ook laten zien dat ze het goed met de club voorhebben.
Vind ik leuk
PoepWagen +2181
zondag 10 maart 2019 om 14:05
Ze willen supporters degraderen tot gedwee klapvee, opzouten met die dwazen, laat eerst maar eens zien dat je het applaus van het publiek verdiend!
Vind ik leuk
Isakson +172
zondag 10 maart 2019 om 14:10
Alle psvers moeten deze site verlaten en overstappen naar www.psvsupporters.nl
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 14:21
lol, als je de discussie niet aan kan, dan maar ontwijken?
Vind ik leuk
Romarioo +704
zondag 10 maart 2019 om 14:12
De tegenslag duurt een beetje te lang vind je niet?
Speelde we nou om de triple had ik er begrip voor we spelen 1 wedstrijd per week en dat ene wedstrijd spelen we als natte krant
Van bommel moet wakker worden!!!!
[Reactie gewijzigd op zondag 10 maart 2019 om 14:12]
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 14:27
Ongenoegen uiten via fluiten kan ik wel mee leren leven
Vind ik leuk
Wesley Ewa +282
zondag 10 maart 2019 om 14:39
Ik vind dit altijd zo grappig. Al die feyenoorders en psvers . Wij fluiten nooit in het stadion en ons stadion is altijd vol. Maar zodra het zo is maar bij ajax ... 😂
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 14:54
Die supporters gisteravond wilden doelpunten zien en duidelijk maken dat psv kan fluiten naar een goed doelgemiddelde! Géf ze us ongeliek
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 15:23
Ik hoop dat PSV samen weer betere resultaten gaat neerzetten.
Vind ik leuk
haarlemx +435
zondag 10 maart 2019 om 15:23
Het motto van psv os altijd hetzelfde geweest, maakt niet uit hoe, als we maar winnen. Nu kunnen die supportertjes niet ineens meer verwachten. Ze staan 1e wees er blij mee.
Vind ik leuk
bert +554
zondag 10 maart 2019 om 16:17
Wie waren ook alweer succes supporters? Nu gaat het wat slechter en de calimero’s Worden wakker
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 18:01
Misschien voelen de psv supporters hoe ajax de druk opvoert met hun spel en verwachten ze hetzelfde van psv
Vind ik leuk
PSVPROUD +21
zondag 10 maart 2019 om 20:46
Schandalig dat fluiten. Heb me lopen ergeren aan de mensen die floten zeg pff. Blijf dan lekker thuis. Volgens mij zijn het vooral de ouderen die steeds fluiten, bij mij in het vak in ieder geval wel.
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 20:50
Gefluit is wel terecht. Psv voetbalt toch ook slaapverwekkend?
[Reactie gewijzigd op zondag 10 maart 2019 om 20:51]
Vind ik leuk
Suck r +317
zondag 10 maart 2019 om 20:52
Eindelijk eens PSV'ers met een beetje zelfkritiek. Is het weer niet goed. Toch logisch dat ze gaan morren? Ze worden een beetje gespannen voor 31 maart.
Vind ik leuk
Isakson +172
zondag 10 maart 2019 om 21:06
Wat is er 31 maart te doen?
Vind ik leuk
Antoon54 +15
maandag 11 maart 2019 om 10:19
Eendracht maakt macht: is voor de supporters een begrip, maar dat moet een begrip zijn voor de spelers op het veld. Daar zien wij de laatste tijd weinig eendracht. Als er op het veld ook eendracht is wordt veel beter gevoetbald
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws