Flemming: 'Ik denk niet dat ik nee zou kunnen zeggen tegen Ajax'

Flemming: 'Ik denk niet dat ik nee zou kunnen zeggen tegen Ajax'

Gepubliceerd: woensdag 13 maart 2019 om 23:55wo 13-03-2019 om 23:55

Laatste update: donderdag 14 maart 2019 om 08:52do 14-03-2019 om 08:52

Zian Flemming koestert nog altijd de droom om ooit in Ajax 1 te spelen. De middenvelder maakte afgelopen zomer de stap naar PEC Zwolle, omdat er in Amsterdam weinig kansen voor hem  lagen in het eerste.

"Ik heb hier heel veel uurtjes en wedstrijden meegemaakt, zowel op de tribune als als ballenjongen", vertelt Flemming aan Veronica Inside. "Ik ben hier zo vaak geweest. Het is een heel grote droom om hier te spelen. Ik hoopte vooral in het Ajax-shirt te spelen, maar dat is iets anders gelopen. Dat neemt niet weg dat de droom toch nog een beetje is uitgekomen", vertelt Flemming na PEC - Ajax.

Of er nog een terugkeer bij Ajax inzit? "Waarom niet? Je weet nooit wat er gebeurt. Als alles heel goed gaat, kan Ajax me altijd terughalen. Het hoeft niet per se, maar ik denk niet dat ik nee zou kunnen zeggen", lacht hij.

Poll

Kan Flemming het niveau van Ajax aan?

(1087 stemmen)

Plaats een reactie

Mr bien +7020
woensdag 13 maart 2019 om 23:57
Komt te kort voor de top.
Lekker bij pec blijven en lekker aan spelen toekomen
Vind ik leuk
Tommieman +5921
donderdag 14 maart 2019 om 00:31
Shaken not stirred
Vind ik leuk
HanV +5495
donderdag 14 maart 2019 om 15:17
Ik had niet eens verwacht dat hij gisteren zou spelen. Waarschijnlijk was Thy dan de speler die gespaard moest worden.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 00:00
Wat toevallig, zoiets zegt Gustavo Hamer ook over Feyenoord.

Wat een orginele vragen allemaal, van die mediamannetjes.
Vind ik leuk
Benniewies +5386
donderdag 14 maart 2019 om 00:04
Gedaan
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 00:09
Graag.
Vind ik leuk
Mr bien +7020
donderdag 14 maart 2019 om 00:37
En ook paal die naar PSV terug wilt.
Hamer naar Feyenoord
Flemming baar Ajax
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 00:03
Geile foto dit! (moest dit posten van mijn vriendin)
Vind ik leuk
Mr bien +7020
donderdag 14 maart 2019 om 00:05
Ja ja en dat geloven we op vp allemaal.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 00:10
Ik zal maar niet zeggen, wat mijn hond allemaal loopt te kwijlen.
Vind ik leuk
Benniewies +5386
donderdag 14 maart 2019 om 00:13
Wat kip al wel niet met je kan doen en dan ook nog piri piri
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 16:31
Vitesse heeft nog minder sfeer dan de Treffers.
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 maart 2019 om 16:31]
Vind ik leuk
Enkidoe +331
donderdag 14 maart 2019 om 06:36
Wie is Flemming, die blonde im dat fillmpje hier boven?
Vind ik leuk
Ajax.nl +916
donderdag 14 maart 2019 om 07:14
Komt te kort voor de top, leuke speler voor pec miss middenmoot maar thats it. Ook in de jeugd was het niet een “groot talent”.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 07:31
Dacht dat ik alles wel had gezien maar het kan nog triester helaas.
Vind ik leuk
Pec010 +2528
donderdag 14 maart 2019 om 09:13
Op dit moment is hij niet eens goed genoeg voor Pec. Dromen is prima maar op dit moment ben je Zwollenaar en valt erg genoeg te verbeteren aan je eigen spel.
Vind ik leuk
peinke +2316
vrijdag 15 maart 2019 om 12:59
Deze notoire babbelkous komt notabene uit Ajax 3 en is verreweg de slechtst aangetrokken speler bij PEC. Heeft teveel babbels gehad tegen de Zwolse supporters en niemand vind hem goed genoeg, zelfs voor PEC niet. Maar daar heeft hij zelf een heel ander beeld van. Kom op man, doe ff normaal. Spakenburg komt eerder in aanmerking!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws