Messi wijst naar Ajax: 'Een geweldige groep talenten, voor niemand bang'

Messi wijst naar Ajax: 'Een geweldige groep talenten, voor niemand bang'

Gepubliceerd: donderdag 14 maart 2019 om 07:14do 14-03-2019 om 07:14

Laatste update: donderdag 14 maart 2019 om 08:12do 14-03-2019 om 08:12

FC Barcelona-vedette Lionel Messi heeft geen uitgesproken voorkeur voor een specifieke tegenstander in de kwartfinale van de Champions League. Alle zeven mogelijke opponenten zijn gevaarlijke ploegen, vindt de Argentijn - óók Ajax dus. 

"Alle tegenstanders zijn lastig in deze fase van het toernooi", tekende Marca woensdagavond op uit de mond van Messi. De Argentijnse wereldster had zich met Barça zojuist geplaatst voor de laatste acht van de Champions League, na een relatief eenvoudige 5-1 zege op Olympique Lyon

Messi gebruikte onder meer Ajax, dat anderhalve week geleden stuntte tegen Real Madrid, als voorbeeld. "Zij hebben laten zien dat ze een geweldige groep talenten hebben die voor niemand bang is. Het wordt hoe dan ook zwaar, welke ploeg we ook treffen."

Barça en Liverpool voegden zich woensdagavond bij de laatste acht van de Champions League. Vrijdag vindt de loting voor de kwartfinales én de halve finales plaats. 

Lees ook: De mogelijke tegenstanders van Ajax in de kwartfinale van de Champions League

Poll

Wie zou jij graag als tegenstander van Ajax willen zien?

(17972 stemmen)

Plaats een reactie

TottenhamHOT +10901
donderdag 14 maart 2019 om 07:17
Man U graag daar moet nog iets tegen recht gezet worden!!
Vind ik leuk
Ome Sjakie +683
donderdag 14 maart 2019 om 07:18
Dat zou wat zijn!
Vind ik leuk
Holadiejee +2844
donderdag 14 maart 2019 om 07:20
Wat een titel weer.
Vind ik leuk
mcmodd +27346
donderdag 14 maart 2019 om 07:30
Is die niet goed?
Vind ik leuk
Holadiejee +2844
donderdag 14 maart 2019 om 07:45
Alleen het Ajax stukje is steeds belangrijk. De rest willen we kennelijk niet weten.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 07:48
Goedemorgen Holadiejeetje, weer met Ajax opgestaan. Lekker bezig jongen 😂😂
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 08:03
Men lijkt niet te willen begrijpen dat het woordje Ajax zorgt voor de meeste clicks en de meeste reacties wat voor een site oa als deze dus heel interessant is 🤷‍♂️
Vind ik leuk
jollyrogers +8448
donderdag 14 maart 2019 om 08:57
men lijkt niet te willen begrijpen dat dit een voetbalsite is en niet een ajax-forum. er zijn meer clubs dan ajax. als 85-90% van de artikelen op een voetbalsite over 1 club gaan, dan is er iets mis hè....
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 maart 2019 om 08:57]
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 09:21
Jij lijkt maar niet te willen begrijpen dat er over Ajax eenmaal meer nieuws en zolang jullie er allemaal duizenden keren op blijven klikken en reageren dat dit voor VP gewoon interessant is. Its all about the clicks.
Vind ik leuk
jollyrogers +8448
donderdag 14 maart 2019 om 09:26
jawel hoor en dat is logisch. minder logisch is de overdosis aan informatie. neem alleen de artikelen over de mogelijke transfer van de jong, de ligt of de mogelijke tegenstanders in de CL. dat kan een artikel zijn, zeker! maar geen 10 artikelen...
ik lees nergens iets van dat bijvoorbeeld Pec gratis autokaarten beschikbaar stelt voor excelsior-uit of over de internationale status van de jeugdopleiding van AZ. dat is ook allemaal voetbalnieuws. en dat mist hier...
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 10:45
Mee eens dat het inderdaad zeer veel Ajax gerelateerd is terug komend op je az opmerking, ben er zelf bang voor dat er weinig talenten van az het nog zullen maken in de Europese sub top / top, waarom heeft alles te maken met de bedragen die ze vragen. Voorheen hadden ze nog transfers naar Ajax / PSV, dit zal helaas weinig meer voorkomen vrees ik, Ajax zal vast geen 15-20 miljoen betalen voor een speler van az. Jansen is daar een goed voorbeeld van, als hij de stap eerst naar Ajax gemaakt had en dan weer een vervolg stap is de kans aanzienlijk groter dat je slaagt
Vind ik leuk
jollyrogers +8448
donderdag 14 maart 2019 om 11:23
ja das wel waar, tegelijkertijd snap ik az ook. als je concurrent veel geld, hoef je ze niet voor een appel en n ei van de hand te doen. dus ja....
als ajax dat wel doet, worden de nederlandse clubs rijker en dan pas kan het Nederlandse voetbal meeprofiteren ('in het belang van het nederlandse voetbal') van de successen van ajax. tot die tijd houdt ajax een monopoly en liggen de verhoudingen helemaal scheef. dat is enerzijds de verdienste van ajax door hun successen, anderzijds het niet-willen betalen aan nederlandse clubs
Vind ik leuk
mcmodd +27346
donderdag 14 maart 2019 om 13:12
Eigenlijk beschrijf jij Piet waarom het hier vaak over Ajax gaat, blijkbaar zetten zij trends en topics op de kaart. Voor Jollyrogers’ opmerking geldt ook dat andere clubs veel minder naar buiten brengen aan informatie waar een voetbalsite (met gekoppeld forum) iets mee kan. Maar dit is niet absoluut want als we kijken naar wat er aan nieuws en nepnieuws van andere clubs hier de revue passeren, dan blijkt dat de fans van andere clubs daar te weinig mee doen. Geef hier je mening over het nieuws van je club en leg uit hoe het zit (stel je wel eerst op de hoogte wat er werkelijk speelt). Werkelijk, dan zie je ineens de commentaarkolommen over je club groeien. Jammer en misschien wel ontmoedigend is dat in deze “extra informatiekolommen” op dit forum vaak fans van de ‘klassieke topdrie clubs’ dit onderuit halen met vernederende teksten en constant vergelijkingen met omvang, kwaliteit en rangorde inbrengen. Heel vaak heel inconsekwent en onjuist ook nog eens. Dat is wat ik noem pure domheid, narcisme, egoïsme èn meeloopgedrag.
Vind ik leuk
jollyrogers +8448
donderdag 14 maart 2019 om 14:09
precies. als we nou eens over voetbal kunnen praten hier, dan wordt t inhoudelijk wat beter ipv alleen maar steken geven naar elkaar
Vind ik leuk
AFP +2977
donderdag 14 maart 2019 om 09:28
Dan moeten jouw club en de andere clubs maar beter presteren. Op school was het al zo dat als je de beste bent je meer van de docenten aandacht krijgt.
Niet zo janken.
Vind ik leuk
jollyrogers +8448
donderdag 14 maart 2019 om 09:31
dan heb je op een hele slechte school gezeten
Vind ik leuk
Pagan1964 +3760
donderdag 14 maart 2019 om 09:45
Ik dacht dat op een school de minder presterende leerlingen meer aandacht behoorden te krijgen
Vind ik leuk
jollyrogers +8448
donderdag 14 maart 2019 om 09:54
dat is mijn punt. ik denk dat ie op een VVD-school heeft gezeten ;)
Vind ik leuk
AFP +2977
donderdag 14 maart 2019 om 13:42
Na de HBS ben ik afgestudeerd, en jij ?
Hooguit ICT-ertje ?
Over arrogantie gesproken. Je accountnaam alleen al.
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 maart 2019 om 13:48]
Vind ik leuk
jollyrogers +8448
donderdag 14 maart 2019 om 14:15
als dat zo was, had je wat fatsoen en verstand. dan had je niet zo denigrerend gesproken over andere mensen. en nee, ik ben geen ict-er, niet arrogant, sorry.
probeerde je alleen maar te zeggen dat een goede school aandacht geeft aan de zwakkere. maar dan ben ik blijkbaar arrogant..
Vind ik leuk
AFP +2977
donderdag 14 maart 2019 om 14:31
Luister Jolly, ik leefde en ik ben opgevoed in een "hard buffelen" maatschappij om wat te bereiken. Dat geldt zowel tijdens de opleiding als op de werkvloer. Jij leeft naar mijn veronderstelling in deze "verwen maatschappij" waar alles door de overheid -zo veel als mogelijk- gefaciliteerd wordt. Dat is het verschil. In mijn tijd kreeg je echt geen :aandacht als je niks presteerde en dat was mijn uitgangspunt. Daarnaast beticht jij mij van denigrerend naar anderen te zijn, is niet waar want als dat zo was en is dan heb ik geen normaal leven kunnen leiden en als dat volgens jou wel zo is kom dan met het bewijs, misschien leer ik daar nog van. Ik zat op een Christelijke middelbare school en op die school wordt je fatsoen fundament bijgebracht dus ik zal nooit op anderen neerkijken.
Terug naar VP: Er wordt gesuggereerd dat Ajax overmatig aandacht krijgt t.o.v. de andere clubs. Als dat zo mocht zijn dan is het toch OK ? Ajax is op dit moment "hot".
Goedemiddag.
Vind ik leuk
jollyrogers +8448
donderdag 14 maart 2019 om 14:50
knap wat je bereikt; je veronderstelling is gewoon fout, ik heb altijd erg hard gewerkt, dat is mij meegegeven. als jij anders beweert, zonder mij te kennen.... so be it! nogmaals: als dit je ervaringen zijn op jouw school, heb je op een hele, hele slechte school gezeten.

jij vindt 'ICT-ertje' niet denigrerend klinken? ik nl. wel!

Goedemiddag!
Vind ik leuk
AFP +2977
donderdag 14 maart 2019 om 15:00
@als dit je ervaringen zijn op jouw school, heb je op een hele, hele slechte school gezeten.@
Ik heb geen klachten aan over gehouden en ik heb gedaan wat ik wilde doen. Ben wel gek van voetbal.
De kwaliteit van de school stond goed bekend, nooit problemen.
Maar goed andere tijd andere samenleving en andere belevingen.
Nogmaals ik ben een tevreden mens en heb ik geen klachten.
En terug naar het voetbal. Ajax krijgt aandacht door de prestaties als Ajax niks presteerde dan krijgt misschien Feyenoord meer aandacht, maar op dit ogenblik is het geen goede zaak bij Feyenoord en zal ook onder Stam niet beter worden.
Ik beëindig deze postwisseling want voor mij heeft het geen meerwaarde.
Goedemiddag JollyJumper en Roy Rogers.
Vind ik leuk
mcmodd +27346
donderdag 14 maart 2019 om 14:42
AFP, lees jij je teksten weleens terug? Wat je niet zegt, maar waar het wel op neerkomt is: ik kies ervoor om fan te worden van de beste club, dan ben ik beter dan een ander.
En je zult op een slechte school gezeten hebben. Als je iets van het vak van een leraar zou weten, zou je beseffen dat je hier onzin uitkraamt. Didactiek, methodologie, het gaat aan je voorbij alsof dit Chinese woorden zijn. Je weet dus echt niet waarover je praat. En dan sluit je af met een dooddoener: niet zo janken. Er jankt hier niemand of je moet het zelf zijn, janken als een geslagen dier, in nood, die gehoord wil worden om tenslotte gered te worden uit de armoede van denken en doen. Jammer man, je had je ook heel goed kunnen ontwikkelen, dat kost niks meer en neemt ook niet meer tijd in beslag.
Vind ik leuk
AFP +2977
donderdag 14 maart 2019 om 15:06
Geweldig McModd, je bent ontzettend goed en je hebt gelijk. Zo tevreden ? Ik voel me niet geroepen om op je vleiende post te reageren, ik heb wat leukers te doen, maar ik voel me wel vereerd.

O ja, er is een leraar en er is een leraar en jij bent de beste, dat is waar. Chapeau. Nog meer succes toegewenst met je "carrière".
Dag hoor.
Vind ik leuk
mcmodd +27346
vrijdag 15 maart 2019 om 16:03
Daar laat ik het dan maar bij. Ook goedendag.
Vind ik leuk
AFP +2977
vrijdag 15 maart 2019 om 16:34
Zo is het prima Modje, converseren met jou heeft voor mij totaal geen toegevoegde waarde en die krijg ik wel van anderen hier op VP.
Vind ik leuk
Jesper Olsen +4504
donderdag 14 maart 2019 om 09:29
Toen Feyenoord tegen Trencin speelde, was er op VP meer dan genoeg aandacht voor je club. Niet zo Calimero meid, kop op! Nog een paar spek en bonen-potjes, dan zit het seizoen erop.
Vind ik leuk
jollyrogers +8448
donderdag 14 maart 2019 om 09:32
klopt. ik zeg toch ook niet dat er meer feyenoord moet komen. ik heb t over voetbal nieuws. alle clubs dus!
jullie zijn bezig aan een groots seizoen. dan blijft het jammer dat de fans zich verlagen tot zulke opmerkingen over spek-en-bonen-potjes...
Vind ik leuk
Pagan1964 +3760
donderdag 14 maart 2019 om 09:46
Dat zijn geen fans, dat zijn kleine kinderen
Vind ik leuk
Pagan1964 +3760
donderdag 14 maart 2019 om 10:25
Het is zielig dat je daar na zo'n lange tijd over begint. Vertel eens: Hoe oud ben je ?
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 maart 2019 om 10:26]
Vind ik leuk
Jesper Olsen +4504
donderdag 14 maart 2019 om 11:39
Is het zielig, of tegen jouw zere beentje?
Vanwaar de vraag? VP is geen tinder hé.
Vind ik leuk
Pagan1964 +3760
donderdag 14 maart 2019 om 11:59
Hmmm, neeeee ik bedoelde zielig. En daarom dacht ik even dat je misschien niet volwassen was. Dat maakt het wat makkelijker te accepteren. Van een volwassene verwacht je dat gedrag namelijk niet
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 maart 2019 om 12:00]
Vind ik leuk
Jesper Olsen +4504
donderdag 14 maart 2019 om 12:03
Beter stoppen met denken, en de aandacht weer bij de dagbesteding. Succes!
Vind ik leuk
Pagan1964 +3760
donderdag 14 maart 2019 om 12:46
Je hebt in ieder geval onbewust mijn vraag beantwoord, jij ook succes
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 maart 2019 om 13:31]
Vind ik leuk
jollyrogers +8448
donderdag 14 maart 2019 om 13:36
ongeveer hetzelfde als dat we jou iets vragen over Rosenborg... snappie?
Vind ik leuk
MagicFeeling +4150
donderdag 14 maart 2019 om 10:28
Men lijkt niet te willen begrijpen dat het artikel over clubs gaat die nog Champions League spelen..
Vind ik leuk
JCJWZ +14867
donderdag 14 maart 2019 om 15:48
VP weerspiegeld slechts de samenleving waarin blijkbaar 85-90% voor Ajax is.
Vind ik leuk
Pagan1964 +3760
donderdag 14 maart 2019 om 16:20
Ach ach ach
Vind ik leuk
jollyrogers +8448
donderdag 14 maart 2019 om 17:48
Als dat jouw beleving is, prima
Vind ik leuk
StoneyTony +1724
donderdag 14 maart 2019 om 08:57
🤣🤣🤣🤣
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 07:48
Klopt
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 08:44
Tja, het is een soort rode lap. Dan wordt er geklikt. Kijk zelf maar een paar berichten gisteravond 22:08 versus 22.27 of 23.18 versus 23.34.
Ik weet niet waarom dat zo moeilijk te begrijpen is, die VP jongens krijgen OPDRACHT om Ajax in de titel te zetten al is de link 50 jaar geleden. NIET omdat ze voor Ajax zijn maar omdat zo'n header de meeste kliks oplevert. Daar vedienen zij aan, man. Anders bestond dit forum niet of mocht je er maandelijks voor betalen.
En iedereen die daar in trapt en bezwaar maakt dat het altijd over Ajax gaat terwijl die lekker meeklikt is zelf schuld. Of heeft geluk want houdt het forum gratis. Het is maar hoe je het bekijkt.
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 maart 2019 om 09:01]
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 08:48
Edit VP: Reactie verwijderd
Vind ik leuk
Holadiejee +2844
donderdag 14 maart 2019 om 09:05
Je bent zeker zo'n typje dat geen ander leven heeft dan Ajax niews volgen?
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 09:06
Zeker wel, jij daar in tegen niet ik zie je namelijk onder ELK Ajax topic dat ik bekijk
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 09:19
Jij bent zeker zo’n typje dat geen a der leven heeft dan over Ajax janken?
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 09:22
Vraag je dat nu aan jezelf wijs👃
Vind ik leuk
Elohim +1425
donderdag 14 maart 2019 om 09:58
Vreemde conclusie weer.. Hij geeft alleen aan dat hij en vele andere (eigenlijk iedereen buiten een handje vol Eindhovenaren) niet geïnteresseerd is in psv nieuws.
Vind ik leuk
Pagan1964 +3760
donderdag 14 maart 2019 om 09:47
Misschien moet je alleen voor jezelf praten. Dat is al moeilijk genoeg
Vind ik leuk
AFP +2977
donderdag 14 maart 2019 om 09:27
Ja hoor daar is de Beroeps-Ajax-hater weer !
Vind ik leuk
mcmodd +27346
donderdag 14 maart 2019 om 13:00
Dus Holadiee, het gaat je niet om het taalbegrip van de titel, het gaat over jòùw mening over die titel. De eenzijdigheid van onderwerpen zit je dwars. Ik zou je willen aanraden eens een goed boek te lezen dat niet over voetbal gaat, laat staan over Ajax. Haal elders je genoegdoening als het je om andere onderwerpen gaat, ik zou zeggen lees eens iets van, pak hem beet, de grote biljarters uit Nederland in de jaren tussen de tweede wereldoorlog en 1990. Ik wed met je dat je geen frustratie zult ondervinden, tenzij je niets met biljarten hebt want dan is het ineens heel veel, ontzettend veel zelfs, leesstof.
Vind ik leuk
Wim Horst +821
donderdag 14 maart 2019 om 14:39
heb PSV niet zien spelen in de CL dus ja dan is Ajax belangrijker als het over de CL en Messi gaat.
Vind ik leuk
JCJWZ +14867
donderdag 14 maart 2019 om 15:47
Rot voor je dat Messi niks over Psv te melden had toen hij tegen Psv moest. Ajax kent Messi uiteraard wel!
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 09:18
Ahhhh heb je het er zwaar mee....
Vind ik leuk
Wim Horst +821
donderdag 14 maart 2019 om 14:38
Holadiejee nu zeg jij dat Messi het ook niet weet dat Ajax gewoon goed bezig is!
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 maart 2019 om 14:48]
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 13:49
Jammer dat Mourinho daar niet meer is, dat zou nóg meer genoegdoening geven 😎
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 07:19
Maar dan wel in de finale graag!
Vind ik leuk
psvfan1913 +7902
donderdag 14 maart 2019 om 07:20
Dromen mag natuurlijk. Maar United gaat die wedstrijd gewoon winne. Tegen de klasse van Pogba, Martial en Rashford is ajax niet bestand
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 07:24
Dacht je ook van Real, maar dat liep toch ook even anders. Ajax heeft niks te verliezen en kan alleen maar winnen. En tegen MU maken ze gewoon kans, meer als tegen een Barca of MC, maar zelfs daar kunnen ze van winnen!
Vind ik leuk
Leodinho +728
donderdag 14 maart 2019 om 07:28
Ga spelen man. Je ziet toch wat voor een triest team Real dit jaar heeft. Zaten echt in de hoek waar de klappen vielen. Winnen tegen barca of city. Ze krijgen analisatie als ze tegen die clubs komen. Blind tegen aguero Suarez of Messi.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 07:41
Ja man je hebt gelijk, Ajax kan er niks van!
Vind ik leuk
Leodinho +728
donderdag 14 maart 2019 om 07:44
Dat zeg ik toch niet. Ajax heeft totaal verdiend gewonnen van Real. Om nou te stellen dat ze wel even winnen MC of Barca gaat wel een beetje te ver vind je niet. Ajax is min of meer kansloos tegen Liverpool MC Juve en Barca. Tegen overige tegenstanders hebben ze zeker een goede kans.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 07:51
Ik zeg toch niet dat ze daar even van winnen, ik zeg duidelijk dat daar van kunnen winnen. En ja dan moet mee zitten, maar tegen een voetballend team heeft Ajax meer kans dan tegen een ploeg wat inzakt en op de counter speelt. Maar los van dat als andere ploegen falen in hun doen en daar mee de winst weggeven wil dat niet direct zeggen dat Ajax mazzel heeft, de andere ploeg heeft dan gewoon pech!
Vind ik leuk
Caine +189
donderdag 14 maart 2019 om 07:55
Het probleem is alleen dat jullie haters het voor elke wedstrijd roepen die Ajax speelt. En achteraf dan weer roepen: ja maar Bayern/Benfica/Real stelt niks voor. Zo vermoeiend. Wacht nou maar gewoon eerst af voordat jullie gaan roepen en dit hele europese seizoen jezelf al voor paal zetten en dan achteraf met een stom smoesje komen zoals de tegenstander speelde op 50% ofzo.... Nee Ajax speelde op 150%!
Maar dat krijgen die triestelingen niet uit hun smoel/vingertjes
Vind ik leuk
Leodinho +728
donderdag 14 maart 2019 om 07:57
Hier nog zo een Ajax kneusje dus. Ga nou geen Calimero spelen pik want jullie hebben nog niks gewonnen. Ieder jaar roepen jullie kampioen te worden maar aan het eind van het jaar gebruik je zelfde smoesjes als waar jij mij van beschuldigt. Wat een ezel ben je dan.
Vind ik leuk
Caine +189
donderdag 14 maart 2019 om 08:00
Calimero spelen laat ik wel over aan mensen die de G niet fatsoenlijk uit kunnen spreken. Dat zit immers niet in de aard van een Amsterdammer.
Vind ik leuk
Leodinho +728
donderdag 14 maart 2019 om 08:04
Hahah okay goed verhaal man. Doen we niks mee. Kom niet uit Brabant dus geen zorgen. Wat een ongelooflijk domme reactie haha😂
Vind ik leuk
Marcodonna +1286
donderdag 14 maart 2019 om 08:01
Er zijn er ook die dat niet roepen, of tellen die niet mee omdat het jou niet uitkomt?
Vind ik leuk
Nilsinno +694
donderdag 14 maart 2019 om 08:16
Laatste acht is gewoon een super prestatie ongeacht de uitkomst van de volgende wedstrijd
Vind ik leuk
Leodinho +728
donderdag 14 maart 2019 om 08:18
Absoluut!! Real Madrid volledig ontmantelen en vernederen is ook een zieke prestatie. Maar doen alsof ze even de CL gaan pakken is toppunt van arrogantie. Maar goed Ajax en arrogantie zijn nagenoeg synoniemen.
Vind ik leuk
Jesper Olsen +4504
donderdag 14 maart 2019 om 09:34
Kneusje, ezel...WOW! Jij bent echt wel een hélé stoere boi :)
Vind ik leuk
Leodinho +728
donderdag 14 maart 2019 om 09:41
Meesterbrein’s Bilmaatje vind ik wel een mooie voor jou.
Vind ik leuk
Stuiter +749
donderdag 14 maart 2019 om 12:52
Gewoon negeren. Is een internet held die je het beste kunt negeren.
Vind ik leuk
Leodinho +728
donderdag 14 maart 2019 om 15:22
Jouw mama vond wel wat anders van me, Stuitertje. Ze stuiterde erop los bij me😁
Vind ik leuk
Stuiter +749
vrijdag 15 maart 2019 om 11:02
Ruig hoor. Succes met je leven, dit is mijn laatste post richting jou, want je bent duidelijk de moeite niet waard. Beetje dingen vanachter een schermpje durven roepen en daar de grote meneer uithangen vind ik niet getuigen van karakter.
Vind ik leuk
Wim Horst +821
donderdag 14 maart 2019 om 14:52
Leodinho, om te kunnen winnen moet je als eerste nog mee doen!
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 07:50
Hoe noem je iemand die de overwinning van Ajax op Real bagatelliseert?......
Een misgunner en Ledinho jij bent de winnaar van deze misgun verkiezing
Vind ik leuk
Leodinho +728
donderdag 14 maart 2019 om 07:53
Haha wauw meesterbrein daar moest je zeker lang over nadenken. Jij bent gewoon een ezel want als je mijn posts leest dan heb ik bijna overal gezegd dat de winst totaal terecht en verdiend was. Sterker nog ik haaaaat Real dus vond best dat ze eruit vlogen.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 07:58
Niet meteen beginnen mensen beginnen uit te maken voor ezel en dat op de vroege morgen. Zit je nu al aan de speed. Mister opgefokt. Haat haat ga eens wat meer liefhebben jongen
Vind ik leuk
Leodinho +728
donderdag 14 maart 2019 om 08:01
Als je uitdeelt dan moet je ook kunnen incasseren ezeltje.
Vind ik leuk
Korm +39911
donderdag 14 maart 2019 om 08:07
Meesterbrein heeft gelijk, als het persoonlijk wordt (weat jij doet) is het toch een vorm van zwakte..
Vind ik leuk
Leodinho +728
donderdag 14 maart 2019 om 08:17
Edit VP: Reactie verwijderd
Vind ik leuk
Korm +39911
donderdag 14 maart 2019 om 08:18
Wauw, volwassen verhaal hoor...
Hij zei niks geks over misgunner, aan je gejank te zien ben je dat ook. Fijne dag maat!
Vind ik leuk
Leodinho +728
donderdag 14 maart 2019 om 08:24
Edit VP: Reactie verwijderd
Vind ik leuk
Korm +39911
donderdag 14 maart 2019 om 10:20
Hahahah kleuter, wat een droeftoeter ben je zeg.

zoals je kan zien wordt je dor iedereen uitgekotst. ga lekker ergens anders zielig doen, triest figuur!
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 maart 2019 om 10:20]
Vind ik leuk
Stuiter +749
vrijdag 15 maart 2019 om 11:03
Laat m gaan korn. Internet heldje, niks meer en niks minder. Moet je gewoon geen moeite in steken.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 09:16
Ik zag echt dat je het kunt, normaal reageren. Maar ik zie ook dat jij, net als veel supporters van elke Nederlandse club op dit forum, een kort lontje hebt. Vraag je 's af of je een discussie ook zo snel uit de klauwen laat lopen als je gewoon met elkaar in een kroeg zit.
Vind ik leuk
Leodinho +728
donderdag 14 maart 2019 om 09:22
Nee man zeker niet, zoals ik eerder zei. Als men wil dat ik mijn niveau verlaag dan doe ik dat graag 😁.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 08:26
Alleen de woorden ezel en ezeltje in je woordenschat. Hier heb je nog een paar ter uitbreiding aap noot mies. Zo nu kan ook jij nu zinnig reageren met je IQ kindermenu
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 maart 2019 om 08:29]
Vind ik leuk
Leodinho +728
donderdag 14 maart 2019 om 08:29
Ik vind nichtje ook een goed woord. Of flikkertje bijvoorbeeld. Allemaal van toepassing op jou. Bovendien ben ik ervan overtuigd dat ik een hogere opleiding heb genoten dan jij.
Vind ik leuk
Groen +3825
donderdag 14 maart 2019 om 08:43
Ook al iets tegen gays?
Vind ik leuk
Leodinho +728
donderdag 14 maart 2019 om 08:47
Nee hoor iedereen moet lekker zelf weten waar ie gelukkig van wordt. Ik probeer normale mening te ventileren. Mensen komen met termen zoals misgunner etc. Als je anders denkt ben je gelijk misgunner. Tjah dan ga ik ook mijn niveau verlagen.
Vind ik leuk
Groen +3825
donderdag 14 maart 2019 om 08:48
Dat is gelukt.
Vind ik leuk
Leodinho +728
donderdag 14 maart 2019 om 08:51
Gelukkig dan zit ik eindelijk op het niveau van Ajacieden 🤙🏼
Vind ik leuk
HJR +9045
donderdag 14 maart 2019 om 08:48
Als mensen op een forum zeggen dat ze een hogere opleiding hebben gehad, meer geld hebben, een knappere vrouw hebben of een betere baan, weet je dat ze liegen :).

Vind ik leuk
Leodinho +728
donderdag 14 maart 2019 om 08:50
Nee hoor heb Criminologie gestudeerd aan Erasmus. Overige dingen zou ik niet willen benoemen want verdien niet zoveel nee. Heb wel een knappe vrouw maar goed ben niet objectief als ik dat zeg.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 08:48
Gerdraag je daar dan ook naar, want verlopig laat je weinig van je zogenaamde intelligentie zien!
Vind ik leuk
Leodinho +728
donderdag 14 maart 2019 om 08:51
Verlopig ja🤙🏼
Vind ik leuk
Caine +189
donderdag 14 maart 2019 om 08:08
Ja en vervolgens maak je weer de domme fout om Ajax bij voorbaat af te schrijven tegen de volgende tegenstander... zoals je waarschijnlijk al hoopte toen ze tegen Real moesten. En tegen Bayern. En Benfica.En AEK. En Kiev. En Standard Luik. En Sturm Graz. En dan noem je andere mensen ezel?! Hmm ff tellen jij stoot je niet 2 maar 6 keer aan dezelfde steen 😅
Vind ik leuk
Leodinho +728
donderdag 14 maart 2019 om 08:15
Waar heb jij het over hahaha. Ik zeg net dat ik het meer Ajax gunde dan Real. Lees jij wel Posts of heb je echt je ogen in jouw kont? Ajax zal nooit de CL winnen dat is een ding wat zeker is. 5 jaar lang staan jullie droog op ieder gebied van prijzen. Ik zou een beetje dimmen man want gisteren was het weer een drama tegen Zwolle.
Vind ik leuk
Korm +39911
donderdag 14 maart 2019 om 08:19
drama tegen zwolle maar wel gewoon 3 punten... niks mis mee :)
Vind ik leuk
psvfan1913 +7902
donderdag 14 maart 2019 om 07:28
Dat dacht ik niet van Real. Real is geen team, en hebben weinig spelers die alleen iets kunnen. Zeker toen Vinicius uitviel. Ik had van te voren al voorspeld dat ajax van real ging winnen. Dus op basis van wat suggereer je dat? Ik heb geen hekel aan ajax ofzo, ik ben gewoon een United supporter. Maar als ik objectief denk denk ik ook dat United gaat winnen.
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 maart 2019 om 07:29]
Vind ik leuk
Jozef +44887
donderdag 14 maart 2019 om 07:32
Goed van je hoor.

We zitten er nog bij en daar zijn we apetrots op. Ook over de manier waarop. Verder zal het gewoon moeilijk worden, daar moeten we realistisch in zijn. Doe mij maar City, gewoon omdat me dat leuk lijkt.
Vind ik leuk
Come on Utreg +29820
donderdag 14 maart 2019 om 08:07
Tegen Engelse ploegen liggen er altijd kansen. Zeker voor voetballende ploegen. Barca en Juve zolang mogelijk ontlopen. Portugees voetbal ligt doorgaans minder lekker. Porto is sterker dan Benfica.. We gaan het wel zien morgen. Leuk!
Vind ik leuk
Korm +39911
donderdag 14 maart 2019 om 08:09
ik hoop op de spurs of barca
Vind ik leuk
Pagan1964 +3760
donderdag 14 maart 2019 om 13:35
Ik denk dat je meer kans hebt tegen Man city als tegen Tottenham. Tottenham onderschat je sneller
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 07:39
Op basis van wat suggereer ik dat, ik bedoelde dat in algemene zin, dus niet persoonlijk bedoeld. 😅 Maar jij mag dat denken, ik denk dat wij echt wel een reëele kans hebben tegen een MU, zeker nu Morhino weg is met zijn antivoetbal. Het team voetbalt weer en dat is iets wat Ajax ligt. Ik zeg natuurliijk niet dat het een walkover gaat worden, verre van dat, maar hun gaan het ook niet makkelijk krijgen tegen ons mochten we ze loten.
Vind ik leuk
Linke loe +916
donderdag 14 maart 2019 om 08:14
United is zo goed als kansloos tegen Ajax..dat is het enige team die er nog bijzit waar we zeker van winnen..hoop dat we zo loten dan zul je het zien
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 07:28
Als Ajax weer eerst weken rust krijgt de tegenstander compleet uit vorm is , de beste speler geschorst is en de tegenstander die week al 3 zware potten heeft gespeeld maakt Ajax misschien kans maar tussen deze topclubs is het meer een vreemde eend in de bijt .
Vind ik leuk
Jozef +44887
donderdag 14 maart 2019 om 07:34
Oké dan.

We staan in de kwartfinale met goed spel en opzienbarende resultaten. Dat heeft heel de wereld mogen zien.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 07:43
Had Ajax ook zo gespeeld als Real met ramos in top vorm was en Ajax zelf 2 toppers had gespeeld in dezelfde week ?
Vind ik leuk
Jozef +44887
donderdag 14 maart 2019 om 07:46
Dat is altijd de vraag, maar daar kan niemand wat mee. In de eerste wedstrijd speelde Ajax ook fris en aanvallend en had enige pech.


We kunnen niks met ' als' en zijn gewoon een beetje trots en vooral over de manier waarop.

Vanaf nu zal het lastig worden om verder te komen en dan zeg ik ook niks raars denk ik.
Vind ik leuk
Korm +39911
donderdag 14 maart 2019 om 08:10
Ajax heeft het inderdaad prima gedaan en met goed voetbal!
Vind ik leuk
Linke loe +916
donderdag 14 maart 2019 om 09:05
Nee daar heb je wel een punt..ik denk dat we dan met 1-3 hadden gewonnen en alsnog door waren..onze selectie is zo breed onvoorstelbaar joh
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 09:08
Daarom was het gisteren ook zo goed . Waarschijnlijk hadden ze tegen Real ook zo op het veld gestaan als ze zich gewoon aan het programma hadden gehouden
Vind ik leuk
Linke loe +916
donderdag 14 maart 2019 om 09:13
Idd gister ook weer een lekkere wedstrijd!! met minimaal kracht inspanning gewonnen..en voor de volgende cl ronde word de ed ook weer omgegooid voor Ajax las ik ! En dat is natuurlijk ook logisch dat begrijpt iedereen..word waarschijnlijk weer een avond met super mooi en goed voetbal en met een goeie kans op een halve finale plek voor Ajax
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 11:00
Laten we het hopen . Maar dan moeten we wel een tegenstander hebben die de beentjes al goed voelen van die andere twee wedstrijden die ze die week hebben gespeeld
Vind ik leuk
Linke loe +916
donderdag 14 maart 2019 om 11:13
Ajax is de ploeg in vorm 👌
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 07:40
Net als jij in de wereld "een vreemde eend in de bijt"!
Vind ik leuk
Korm +39911
donderdag 14 maart 2019 om 08:04
Nee hoor, door de geweldige vorm (sarcastisch) van real wisten we al dat Ajax kans maakte...
Vind ik leuk
Jozef +44887
donderdag 14 maart 2019 om 08:11
Ajax is ook niet in beste doen zag ik gisteren....😁
Vind ik leuk
Korm +39911
donderdag 14 maart 2019 om 08:12
Ajax weet wat voor arbeid ze moeten leveren om de 3 punten binnen te halen... niks mis mee ;-)
Vind ik leuk
Jozef +44887
donderdag 14 maart 2019 om 08:16
Herkenbaar?
Ik weet het..😁
Vind ik leuk
Korm +39911
donderdag 14 maart 2019 om 08:23
inderdaad, bij mij club gebeurd dit ook elke keer terwijl je weet dat als ze volle bak gaan dat ze (buiten de top 3) elke tegenstander makkelijk in je zak heb..
Vind ik leuk
Jozef +44887
donderdag 14 maart 2019 om 08:27
Zelf noem ik dat nooit geluk. Je ziet inderdaad vaak bij PSV dat het gaat aandringen en meestal is het een kwestie van tijd voordat de schade hersteld is. Dat zie je aankomen en is dus geen geluk. Dat zag je histern bij Ajax ook vind ik.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 08:20
Dat is zeker waar, maar daar kan Ajax niks aan doen behalve er gebruik van maken. En dat hebben ze gedaan. En tegen een club in vorm hebben ze ook kans want ook zij zijn Europees in vorm dacht ik zo.!
Vind ik leuk
Korm +39911
donderdag 14 maart 2019 om 08:21
Ach ik vind het schitterend dat we (nederlandse clubs) een keer aan de goede kant van de geluksmunt zitten.

Hier bedoel ik niet dat ajax geluk heeft gehad met het spel maar wel met de tegenstanders :)
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 08:51
Eens!
Vind ik leuk
Blutbad +620
donderdag 14 maart 2019 om 07:35
United verloor ook gewoon kansloos van Arsenal
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 maart 2019 om 07:35]
Vind ik leuk
Korm +39911
donderdag 14 maart 2019 om 08:11
Nee, United verloor van Arsenal, niet kansloos want United had me toch een paar kansen.... eigenlijk was het knap dat United niet heeft gescoord...
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 08:13
Natuurlijk joh, we blijven gewoon pessimistisch (gewoon omdat het kan).
Bayern was dit jaar geen schim van zichzelf evenals Real en Benfica, sterker nog alleen Heracles stijgt boven zich uit dit seizoen (oh die doen niet mee in de CL, sorry)
Het valt op dat hoe goed Ajax het ook doet, het voor de supporters van andere clubs altijd neerkomt op een "gelukkige" uitslag.
Zelfs als we datzelfde van Man U kunnen zeggen.
Maar het geeft allemaal niet joh, zo blijven wij ook weten hoe het voelt om de 'underdog' te zijn. 😉
En maak je geen zorgen, we blijven ons best voor het Nederlands voetbal doen. En ik hoop dat PSV de ED net als voorgaande jaren tot een spannende ontknoping laat komen (met alleen dit jaar een andere uitkomst aub. dat zou ik als Ajacied iig waarderen😜).

May the best team win.
Vind ik leuk
Nilsinno +694
donderdag 14 maart 2019 om 08:14
Dat zou wel normaal zijn we zullen zien laatste acht fantastische prestatie
Vind ik leuk
StoneyTony +1724
donderdag 14 maart 2019 om 09:03
Weet je niet dat dacht Ramos ook met ze ploegmaatjes...de bal is rond en Ajax staat wel in de kwartfinale daar zijn ze niet vanzelf gekomen.Ik hoop dat ze nog verder komen dan dit alles is mogelijk.
Vind ik leuk
Jesper Olsen +4504
donderdag 14 maart 2019 om 09:33
Aaaaah! Aandoenlijk! Even een week onder de tegels zitten schuilen, en daar is ze dan weer.

Zie het kind nog posten; 'Tegen de klasse van Modric, Benzema en Bale is ajax (Ajax tikt het kindje natuuuurlijk met een a) niet bestand'

Zielig!
Vind ik leuk
psvfan1913 +7902
donderdag 14 maart 2019 om 09:57
Lol ik zei gewoon dat ajax van Real ging winnen maat
Vind ik leuk
Wim Horst +821
donderdag 14 maart 2019 om 14:50
hee PSVfan 1913, weet je wat het is, om te kunnen verliezen van een groot team als MU, moet je natuurlijk wel eerst nog meedoen in de CL, dus ja dromen mag en KAN Ajax want psv zit thuis aan de playstation of kijkt Ajax.
Vind ik leuk
Korm +39911
donderdag 14 maart 2019 om 08:03
ik hoop op barca of de spurs
Vind ik leuk
TottenhamHOT +10901
donderdag 14 maart 2019 om 08:05
Ik hoop volgende ronde door, maar pas Spurs in de finale!
Vind ik leuk
Korm +39911
donderdag 14 maart 2019 om 08:13
voor mij mogen ze direct komen, achter elkaar.
Vind ik leuk
VanGoal +1083
donderdag 14 maart 2019 om 08:04
Ja idd wat mij betreft United of Tottenham! Eigenlijk is het achteraf gezien goed uitgepakt dat we 2de zijn geworden in de poule!
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 08:19
Doe mij maar Liverpool.
Mijn twee grootste liefdes op voetbalgebied tegen elkaar in een kwartfinale, en in ieder geval zeker een mooi tripje Engeland...
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 08:56
Nu alle clubs bekend zijn zeg ik ook Man U. Ik denk dat we tegen hun een redelijk goeie kans hebben om door te komen. Mara het wordt hoe dan ook ontzettend lastig. En de spanning voor de loting is niet om aan te snijden. PFFFFF Als ik er aan denk krijg ik al kippenvel.
Vind ik leuk
rexxo +11988
donderdag 14 maart 2019 om 09:04
Wie is deze kleine dwerg, wat heeft hij nou gepresteerd?

Hij begint zich nu al in te dekken😁😜
Vind ik leuk
chicken +14868
donderdag 14 maart 2019 om 09:56
Makkelijk gezegd als spurs fan ;)
Vind ik leuk
Ajax.nl +916
donderdag 14 maart 2019 om 07:18
Denk ajax porto miss gelijkwaardig , tegen spurs en utd maken we kan omdat ze niet in vorm zijn. De rest zijn gewoon beter en sterker zo eerlijk moeten we zijn. Maar het worden zoiezo 2 leuke wedstrijden man nu al zin in!
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 07:20
Utd niet in vorm??? Man man man dan volg jij het dus echt niet.
Vind ik leuk
Ajax.nl +916
donderdag 14 maart 2019 om 07:22
Ik volg het zeker wel, utd speelt niet het voetbal zoals een city of Juventus. Ze zijn niet in vorm als ik hun niveau zie van de laatste wedstrijden. Dat ze en reeks hebben neergezet Oke, maar dat wil noet zeggen dat ze in vorm zijn . Man man man, jij begrijpt het spelletje dus echt niet.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 07:35
Okay begrijp t spelletje dan denk niet. Tuurlijk zijn ze door PSG weggespeeld en met geluk een ronde verder maar Solkjaer haalt nu het maximale uit de groep. Niet in vorm gaat mij gewoon te ver en ik vind het arrogant om te denken dat wij zomaar van United kunnen winnen.

En Porto is voor ons ook een moeilijke tegenstander net zoals Juve. Klink gek maar ik denk dat je tegen ploegen als Barca of City meer kans maak omdat die ruimte geven achterin en geen bus gaan parkeren wordt Porto wel ga doen.
Vind ik leuk
Molletje +2677
donderdag 14 maart 2019 om 07:57
Als dat het maximale is, dan heeft Ajax echt wel een kans als Ajax zijn maximale niveau haalt.

Sterker. Als Ajax het niveau wat ze tegen Madrid hadden op de mat kunnen leggen, dan geef ik ze kans tegen Man U, Porto, Spurs en ook wel Liverpool.
Vind ik leuk
Linke loe +916
donderdag 14 maart 2019 om 09:10
Nee jij begrijpt het spelletje idd heel goed merk ik🤦‍♂️
Vind ik leuk
psvfan1913 +7902
donderdag 14 maart 2019 om 07:21
United is gewoon in vorm hoor. Hebben nu 1 wedstrijd (met pech) verloren en daarvoor in de league bijna alles gewonnen onder Olé.
Vind ik leuk
Ajax.nl +916
donderdag 14 maart 2019 om 07:23
Ja maar dat ze een reeks neerzetten wil niet zeggen dat ze goed spelen of in vorm zijn. Kijk de wedstrijden er maar naar, PSG bijv of in de competitie ze zijn te pakken. En zijn zeker niet in vorm.
Vind ik leuk
psvfan1913 +7902
donderdag 14 maart 2019 om 07:31
Haha, PSG was idd een belachelijke wedstrijd. Maar dat was ook met het C elftal. In de PL zie ik gewoon redelijke wedstrijden van United. Nee het is (voorlopig nog) niet het niveau van City. Maar daar komt ajax nog minder bij in de buurt.
Vind ik leuk
Boeyakasha +144
donderdag 14 maart 2019 om 07:39
En tegen welke teams wel niet. Allemaal laag vliegers. Real was idd niet in goede doen maar nog steeds een topploeg. Middenveld en achterhoede is beter als die van Man United.
Vind ik leuk
psvfan1913 +7902
donderdag 14 maart 2019 om 07:46
Middenveld zeker niet. Bij hun in de verdediging zijn overigens alleen de 2 centre backs echt beter. Shaw is beter dan die Reguillon, Carvajal en Dalot zijn redelijk vergelijkbaar (carvajal wel iets beter).
Vind ik leuk
Boeyakasha +144
donderdag 14 maart 2019 om 08:26
Oke achterste linie ben ik het wel eens met je. 3 voor Real en 1 voor United Shaw dus. Middenveld is voor Real alleen Pogba is van het niveau Modric en Kroos. Voorin is dan wel voor united met Rasford en Lukaku. Bij een 'beste' mix van beide teams kom ik uit op 6 spelers van Real en 5 van United. Ook niet basis spelers van Real zijn de meeste better. Vind ik ^_^
Vind ik leuk
1+1= +360
donderdag 14 maart 2019 om 07:27
Liever ook geen Porto spelen alleen op de counter met dat antivoetbal.
Plus Portugees voetbal ligt ons niet
Vind ik leuk
Mo +12959
donderdag 14 maart 2019 om 07:19
Mensen die denken dat je beter Tottenham kan treffen dan Porto hebben er echt totaal geen verstand van.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 07:19
Zelfs Messi is onder de indruk van Ajax!!!❌❌❌
Vind ik leuk
1+1= +360
donderdag 14 maart 2019 om 07:29
Marc probeer hem te ruilen tegen de Ligt.
1 jaartje bij ons daarna verkopen voor 400 miljoen😉
Vind ik leuk
AZVork +2218
donderdag 14 maart 2019 om 07:31
Hij kan toch moeilijk zeggen doe mij maar Ajax. Hij denkt dat natuurlijk wel. Hij is gewoon noet denigrerend naar andere teams. Zou eens een voorbeeld aan genomen moeten worden.
Vind ik leuk
Caine +189
donderdag 14 maart 2019 om 07:47
Denk dat Messi heus wel beseft dat Barcelona zonder Ajax geen moer zou voorstellen en dat hij dus zelf zonder Ajax ook van het niveau van Wolfswinkel was geweest. Dus gewoon oprechte respect van een legendarische speler richting een legendarische club. Als hij stiekem denkt ‘doe mij Ajax maar’ dan houdt hij zichzelf alleen maar voor de gek
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 08:37
Ik denk dat je het woordje Ajax beter kan vervangen door Cruijff.

Hij, en niet Ajax, heeft er voor gezorgd dat Barca is wat het nu is.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 07:19
Ajax-Barcelona in de finale zou prachtig zijn.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 07:21
City - United ook.
Vind ik leuk
just relax +390
donderdag 14 maart 2019 om 07:23
Messi heeft gisteren de wedstrijd Ajax Pec Zwolle niet gezien. 🤣🤣
Vind ik leuk
Rabarber +4417
donderdag 14 maart 2019 om 07:43
Omdat hij moest voetballen, normaal gesproken kijkt hij altijd.
Vind ik leuk
Dorzon +4821
donderdag 14 maart 2019 om 07:25
Alle ploegen uit de poule van psv zijn door. Dat was toch wel een hele sterke poule.
Vind ik leuk
Bengelino +13860
donderdag 14 maart 2019 om 07:30
Me cojones
Vind ik leuk
AllAdIn +25134
donderdag 14 maart 2019 om 08:00
Is Inter ook door dan?
Vind ik leuk
1+1= +360
vrijdag 15 maart 2019 om 22:04
Blijf er in hangen he maricon😘
Vind ik leuk
ENSTN-FULB +646
donderdag 14 maart 2019 om 07:28
"Zij hebben laten zien dat ze een geweldige groep talenten hebben die voor niemand bang is"

Nee Messi jij begrijpt het niet. Volgende een grote groep van VP treft Ajax alleen maar tegenstanders die niet in vorm zijn.
En dat zijn de echt kenners/liefhebbers.
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 maart 2019 om 08:07]
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 07:37
Doe maar Juve. Mooie test voor De Ligt nu Ronaldo nog op zijn topniveau is
Vind ik leuk
Caine +189
donderdag 14 maart 2019 om 07:37
De wedstrijd Real-Ajax gaat in de toekomst (of dat is het eigenlijk al) hét voorbeeld worden om teams te motiveren om boven zichzelf uit te stijgen. Zoals ze ook weleens met die bekende Al Pacino-speech doen. Dan draaien ze de samenvatting van real-ajax er gewoon achteraan.
Vind ik leuk
JWK +804
donderdag 14 maart 2019 om 07:40
Ik hoop op Liverpool😎
Ook een team dat mooi kan voetballen.
En ach, het zou mooi zijn als we nog een ronde verder kwamen.
En als het niet zo is ben ik retetrots op m’n cluppie dat ze zover zijn gekomen.
Vind ik leuk
Mari +12538
donderdag 14 maart 2019 om 09:50
Liverpool
Ben je gek geworden? Niet beledigend bedoeld hoor.
Geen
Liverpool
City
Juve
Barca
Vind ik leuk
ajaksiet +1272
donderdag 14 maart 2019 om 07:40
Porto, verreweg de meeste kansen tegen
Vind ik leuk
Mr bien +7020
donderdag 14 maart 2019 om 07:44
De UEFA heeft al besloten dat het Barcelona gaat worden.
Barça moet toch de grootste kans hebben om door te komen
Vind ik leuk
De Liefhebber +11778
donderdag 14 maart 2019 om 07:59
Net als vorig jaar tegen AS Roma??
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 08:05
Hopen dat Ajax niet tegen Barcelona, City, Liverpool of Juventus loot. Ajax maakt de meeste kans tegen Porto, Spurs of Man united.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 08:11
Ik merk dat veel gekozen word voor 2 avonden mooi voetbal
Ipv. 2 avonden hard uggely voetbal en een ronde verder.
4 Engelse clubs !! Italiaans portugees Gelukkig Sinds 13 jaar geen duitser meer
En tot nu toe zoh dus
T.hotspur..de minste ploeg wezen ?? ..
Ik had en heb meer zo van Liverpool ...
Vind ik leuk
pinkelman +4414
donderdag 14 maart 2019 om 08:27
Stiekem willen alle doorgaande clubs tegen ajax loten, maar complimenten geven ze natuurlijk graag.
Vind ik leuk
ech wel +38
donderdag 14 maart 2019 om 09:09
ik hoop op manchester city dan gaan we er is goed voor zitten,come on city
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 maart 2019 om 09:12]
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 09:20
Ze zijn nu al zover ze moeten voor niemand bang zijn of onderdoen...Van eigen kracht,speltactiek en slimheid uitgaan.Ze moeten voor geen enkele tegenstander meer ontzag tonen en dan kunnen we misschien weer feesten in Amsterdam e.o....
Vind ik leuk
AFP +2977
donderdag 14 maart 2019 om 09:26
De uitslag van de Enguete laat zien dat er voorkeur voor The Spurs is.
Op papier zijn The Spurs de minste van de groep, alhoewel de vorm van de dag van Ajax, schorsingen (Mazraoui, dus Veltman brrrrrr), blessures bepalend voor Ajax kunnen zijn. Dus voorkeur The Spurs en (wensdenken) Barcelona in de finale.
In principe hebben alle ploegen gelijke kansen, waarbij extra vermeld moet worden dat Ajax de kleinste is (qua begroting).
Gevoelsmatig heeft Ajax genoeg kans.
Vind ik leuk
Mari +12538
donderdag 14 maart 2019 om 09:48
De laatste zin is bij mij
Geen kans
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 09:31
Wat een gejank weer. Ajax is de enige die europees speelt. Logisch dat er dan alleen maar over ajax word gediscussieerd hier ... als feijnenooit en pisvee ook door waren dan werd daar ook over gesproken....
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 maart 2019 om 09:32]
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 09:31
Opvallend:
Ajax speelde in de poulefase tegen Bayern en dat is naar nu blijkt `n ploeg in verval.
En in de achtste finales tegen Real ook `n ploeg in verval.
Dus in de kwartfinale ook `n ploeg in verval alleen die zit niet tussen de mogelijke 7 tegenstanders..... we gaan het zien!
Vind ik leuk
Mari +12538
donderdag 14 maart 2019 om 09:46
Aardig van hem
Maar Ajax is veruit de minste vam de 8
Hopelijk geen Schalke pak slaag
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 09:53
tja messi kijk gewoon naar feyenoord en psv... opjagen die gasten.. met jullie kwaliteieten word het minstens 8-0..
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 09:54
Hopen op man.city.
Vind ik leuk
Wurmpie +310
donderdag 14 maart 2019 om 09:56
Tegen porto en misch United maken ze een kans op door te gaan hoop dat ze nog veel veder gaan komen maar als ze een andere ploeg gaan treffen is het klaar ze gaan nooit weer zo'n stunt halen
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 10:14
Doe maar 1 van deze twee, Tottenham of ManU... Met die laatste hebben we nog een figuurlijk appeltje te schillen... :-)
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 11:22
Waarom staat Ajax niet met een blauwe balk bij de andere 7 ,hij hoort er toch ook bij.
Vind ik leuk
haarlemx +435
donderdag 14 maart 2019 om 11:42
Het is net of hij het al weet.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 12:13
Allemaal formaliteiten!
Vind ik leuk
utreg1971 +2022
donderdag 14 maart 2019 om 18:32
Mensen willen oprecht niet begrijpen dat Ajax helaas de grootste van ned is. Is eenmaal een feit. Dat je ze niks gunt of wat dan ook is een 2e. Wees blij als ned dat ze zover in Europa zijn gekomen. Iedere club vroeg of laat plukt daar de vruchten van. Is toch niet moeilijk. Ik gun Ajax die cup met grote oren wel. Het kampioenschap al jaren aan PSV. Helaas kan utreg geen kampioen worden. Wat is daar nou zo moeilijk aan. Ga verder met je leven. Het is maar een spelletje. Wel een leuke overgens
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 20:31
Voor niemand bang,en al helemaal niet op 31. Maart tegen PSV,haha 5-0 voor ons aller Ajax
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 20:55
Waarom vier procent voor manchester city zijn soms die joden club bang of schijten ze in hun broek
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 22:32
Als ze al in de broek schijten komt dat hoogstens door jouw zinsopbouw;)
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws