'Xavi mengt zich in strijd om Ribery: Fransman kan evenveel blijven verdienen'

'Xavi mengt zich in strijd om Ribery: Fransman kan evenveel blijven verdienen'

Gepubliceerd: donderdag 14 maart 2019 om 15:32do 14-03-2019 om 15:32

Laatste update: donderdag 14 maart 2019 om 15:35do 14-03-2019 om 15:35

Franck Ribery is bezig aan zijn laatste seizoen bij Bayern München, maar het is nog onduidelijk waar hij zijn carriere vervolgt. Markus Babbel wil de Fransman graag naar Western Sydney Wanderers halen, maar Ribery kan ook de stap naar Qatar maken.

Dat meldt Kicker. Volgens het Duitse medium sprak Xavi, speler van Al Sadd Sports Club, in januari met Ribery toen Bayern in Doha op trainingskamp was. Ribery zou in Qatar ongeveer hetzelfde kunnen gaan verdienen als in München. De Fransman zou niet onwelwillend tegenover een verhuizing naar Qatar staan.

Babbel hoopt echter de routinier ervan te overtuigen naar Australië komen. "We willen de competitie in Australië een oppepper geven. Franck zou hier een absolute rockster zijn en zijn komst zou een gigantische hausse veroorzaken", aldus de trainer van Western Sydney Wanderers. Bovendien zal Ribery ook in Australië, waar hij vermoedelijk voor twee jaar kan tekenen, goed worden betaald.

Eerder werd gemeld dat naast Ribery ook Arjen Robben op het lijstje staat van Western Sydney Wanderers.

Plaats een reactie

rinirat +3543
donderdag 14 maart 2019 om 15:35
Ribery brengt niets meer!
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 15:36
Precies! Dus waarom niet nog een jaartje cashen in een competitie die er niet toe doet?
Vind ik leuk
Plattekar bv +34502
donderdag 14 maart 2019 om 18:23
Dat Ribéry tegen Liverpool speelde i.p.v. Coman , was in 1 woord KUT
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 23:34
100% eens! Had een slok op een borrel gescheeld.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 13:43
De dagen zijn geteld van Ribery dus dan maar paar jaar spelen in een zandbak
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 15:35
Zou Doha kiezen, teveel thots in Sydney.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 15:44
EDIT VP: reactie verwijderd
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 16:08
Daar weet jij niks van jonge...beetje groot praten hier.
Vind ik leuk
Esther +210
donderdag 14 maart 2019 om 17:55
Wil je je moeder niet bij ieder bericht betrekken lakoeke.
Vind ik leuk
Psvsg +101
donderdag 14 maart 2019 om 19:50
Praat Nederlands ! Wat betreft die zandbak daar zou ik nooit heen gaan. Wat ze ook betalen een dictatuur waar continu mensenrechten geschonden worden moet je weg blijven en al helemaal niet promoten !
Vind ik leuk
Busk +1930
donderdag 14 maart 2019 om 15:37
Leven als een rockster is niet halal.

Ribéry zal wel naar de zandbak verhuizen om daar samen met zijn soepjurk dragende maatjes biefstukken van 1200 euro aan te snijden.
Vind ik leuk
★Timmio★ +25095
donderdag 14 maart 2019 om 15:38
Ga er maar niet vanuit dat hij 100% halal leeft.
Ramadan tijdens sporten bijvoorbeeld is gewoon onmogelijk vol te houden op dat niveau
Vind ik leuk
Justin Kees +2744
donderdag 14 maart 2019 om 16:54
Doet hij ook niet, tenslotte is hij meermaals vreemd gegaan en bezocht hij party's met een minderjarige hoer. Hij leeft gewoon het leven wat hij wil leven en als het hem uitkomt, dan is hij moslim... ;-)
Vind ik leuk
Esther +210
donderdag 14 maart 2019 om 19:28
Een minderjarig meisje neuken is juist halal in de islam.
Vind ik leuk
Smithsonian +43405
donderdag 14 maart 2019 om 15:39
Dan zou ik voor sydney kiezen.
Vind ik leuk
leozao +990
donderdag 14 maart 2019 om 15:45
Ja: hij doet me meteen aan een rockstar denken... :-)
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 15:46
De moslimfamilie Ribery zal zich er bovendien wel thuis voelen.
Vind ik leuk
Donnygo +5005
donderdag 14 maart 2019 om 15:57
Leuke keuze om te hebben zal alleen zelf kiezen voor het betere en fijnere leven in Australie.
Vind ik leuk
Dub_Rtd +5517
donderdag 14 maart 2019 om 16:12
Xavi... zakte ook 3 verdiepingen in mij achting toen ie het over een "interessant project" begon te hebben toen ie voor die woestijnclub tekende.
Vind ik leuk
Arvin +7485
donderdag 14 maart 2019 om 17:22
Was omdat hij daar de ondersteuning en vrijheid kreeg om zijn eigen bedrijf verder op te zetten (in wijn volgens mij).
Vind ik leuk
Dj Storm +458
donderdag 14 maart 2019 om 16:24
Ribery is op, werd gisteren weer eens duidelijk
Vind ik leuk
Cookee +12784
donderdag 14 maart 2019 om 16:41
Ze hebben goed verdiend, ga nog even bij een club van je hart spelen.
Vind ik leuk
De Goffert +836
donderdag 14 maart 2019 om 16:46
De meeste spelers zijn egoïsten. Willen alleen maar meer en meer. Zou ze sieren als ze eens terug zouden gaan naar de club waar alles begon of naar een club waar je hart ligt!
Maar blijkbaar zijn mensen met teveel geld nooit tevreden en moeten ze maar meer en meer🤮
Vind ik leuk
FCBayern-fan +1050
donderdag 14 maart 2019 om 18:34
Ribery deelde wel een lekkere panna uit! En mensen die zeggen waarom hij speelde ipv Coman volgen Bayern dus niet want Coman trainde pas weer 2 dagen mee..
Vind ik leuk
derksen +9164
donderdag 14 maart 2019 om 19:11
Ahahahahaah Australische competitie is nog minder dan Belgische competitie
Australië is ongeveer 2e klasse amateur voetbal dat mag eigenlijk niet eens profvoetbal worden genoemd,sinds john van het schip Australië heb verlaten want de spelers zijn naar China en Japan gegaan is het werkelijk niks meer
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 17:28
Ik hoorde Robben naar Ajax? Huntelaar matcht met hem?
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws