'Geen Arsenal, maar Sevilla voor 'transfertovenaar' Monchi: zorgen voor Ajax'

'Geen Arsenal, maar Sevilla voor 'transfertovenaar' Monchi: zorgen voor Ajax'

Gepubliceerd: vrijdag 15 maart 2019 om 15:22vr 15-03-2019 om 15:22

Ramón Rodríguez Verdejo, beter bekend onder de naam Monchi, gaat mogelijk niet bij Arsenal, maar bij zijn oude liefde Sevilla aan de slag. De technisch directeur nam eerder deze maand afscheid bij AS Roma.

Monchi werd al tijdenlang gelinkt aan Arsenal. Na zijn contractontbinding in Rome leek niets een verhuizing naar The Gunners nog in de weg te kunnen staan. Sevilla-voorzitter José Castro is echter tussenbeide gekomen, meldt ESPN vrijdagmiddag. Castro laat in een reactie dat er al gesprekken tussen beide partijen gaande zijn en dat men de intentie heeft om snel een akkoord te bereiken met Monchi, die tussen 2000 en 2017 al het transferbeleid in Andalusië bepaalde.

De Transfertovernaar zou zelf ook oren hebben naar een terugkeer in het Estadio Ramón Sánchez Pizjuan. De nummer zes van Spanje heeft momenteel een vacature op kantoor. Nu trainer Pablo Machin de laan uit is gestuurd, is technisch directeur Joaquin Caparros aangewezen als interim-trainer.

Overmars naar Arsenal?
Een op handen zijnde hereniging tussen Sevilla en Monchi is mogelijk slechts nieuws voor Ajax. Wanneer Arsenal naast de vijftigjarige Spanjaard grijpt, zouden The Gunners hun vizier kunnen verleggen naar Marc Overmars. De huidige directeur spelersbeleid van Ajax speelde tussen 1997 en 2000 voor Arsenal en werd in de Britse pers al vaak in verband gebracht met een terugkeer naar Noord-Londen.

Plaats een reactie

The Iceman +16164
vrijdag 15 maart 2019 om 15:24
Als ze maar van onze goedgevulde Overmars afblijven.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 15:30
Mwuah, ik vind niet dat we zo positief over Overmars hoeven doen hoor. Hij heeft jarenlang slecht gepresteerd en omdat hij nu een godsvermogen kan uitgeven, komen er inderdaad leuke spelers. Maar Kees Kwakman kan Tadic ook wel naar Ajax halen met een grote zak geld.
Vind ik leuk
AnthonyAFCA +1962
vrijdag 15 maart 2019 om 15:31
Zolang er een leuke vervanger komt is het geen probleem, wel graag 1 die dezelfde filosofie aan houd.
Vind ik leuk
Kees Bman +4496
vrijdag 15 maart 2019 om 15:53
Gewoon laten gaan komt wel weer een ander zakkenvuller.
Vind ik leuk
AnthonyAFCA +1962
vrijdag 15 maart 2019 om 16:01
Jaa die zitten immers op vele plekken.. vraag me dan wel af wie dat zou moeten invullen. Voorlopig is die gewoon nog hier en is het wachten tot Valentijn driessen hier weer meer olie op het vuur bij kan doen. Ik begin alvast mijn popcorn klaar te maken!
Vind ik leuk
Kees Bman +4496
vrijdag 15 maart 2019 om 18:08
Zo is het en blijft het.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 19:05
Overmars blijft bij Ajax daar hoeft niemand zich zorgen om te maken.
Vind ik leuk
The Iceman +16164
vrijdag 15 maart 2019 om 15:36
Maar hij is er toch ook (deels) voor verantwoordelijk dat Ajax een godsvermogen heeft om uit te geven?
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 15:38
Dat is waar. Maar denk jij dat Kees Kwakman geen 85 miljoen voor Frenkie zou krijgen? Uiteindelijk is onze fabelachtige jeugdopleiding, onze rijke geschiedenis en onze gigantische prijzenkast verantwoordelijk voor de prijzen die Ajax kan vragen.

Neem bijvoorbeeld Bergwijn. Die zou bij Ajax 50% meer opleveren dan dat PSV uiteindelijk voor hem gaat krijgen.
Vind ik leuk
The Iceman +16164
vrijdag 15 maart 2019 om 15:41
Zeker waar, Frenkie verkoopt zichzelf wel voor die prijs. Kwakman zou wellicht wel een mindere deal met Willem II hebben gesloten. Maar bijv. Dolberg voor 3 ton is ook een geweldige deal geweest, evenals Davinson Sanchez.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 15:42]
Vind ik leuk
#Keizerout +45242
vrijdag 15 maart 2019 om 15:43
Ik denk niet dat Kees Kwakman het heel goed zou doen als wat dan ook in de voetbalwereld.
Overmars heeft als TD de afgelopen 3 seizoenen de finale EL en kwartfinale CL gehaald met Ajax. Inderdaad dankzij aardig wat geld, maar allemaal geld dat hij zelf voor Ajax heeft verdiend.
Bovendien staat er een selectie die heel veel waarde vertegenwoordigt.
Ik denk dat we blij met hem mogen zijn.
Vind ik leuk
AjaxSneek +122
vrijdag 15 maart 2019 om 17:46
+ Marc heeft toch echt wel wat meer internationale connecties dan Kees Kwakman..
Vind ik leuk
Vermeer1989 +3302
vrijdag 15 maart 2019 om 21:57
100%!!!
En wie weet blijft hij wel gewoon.
Ik denk dat hij Ajax op financieel gebied wel dichter naar de top kan brengen.
De rest ligt toch echt aan de spelers & trainer denk ik.
Vind ik leuk
companen +2146
vrijdag 15 maart 2019 om 22:21
Fabelachtige opleiding whaha.. je vind die hork van je ook zeker een model.
Vind ik leuk
Degraaf +1520
vrijdag 15 maart 2019 om 15:39
Met Kees Kwakman noem je wel een heel erg slecht voorbeeld ;-)
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 15:41
Haha goed he. Ik kon echt geen slechter voorbeeld bedenken. Robert Maaskant misschien.
Vind ik leuk
Degraaf +1520
vrijdag 15 maart 2019 om 15:51
Die is net 1% beter ;-)
Vind ik leuk
zoroman30 +150
vrijdag 15 maart 2019 om 15:39
Hij heeft die zak met geld verdiend
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 19:04]
Vind ik leuk
Ruud1987 +5924
vrijdag 15 maart 2019 om 15:58
Dat godsvermogen is ook niet uit de lucht komen vallen hea.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 18:36
Maar even eerlijk zoveel geld is er helemaal niet voor tadic betaald. 15 ?? miljoen? Dat valt toch wel mee in deze tijd waar een frenkie voor 80 miljoen weggaat.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 19:04
Overmars slecht gepresteerd? De RvC was een sta in de weg qua aankopen omdat ze hun oren naar Bergkamp lieten hangen.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 19:38
Overmars heeft inmiddels wel een netwerk opgebouwd. Dat iedereen je kent scheelt ook een slok op een bierfiets. De Kwakmansen van deze wereld zijn mijns inziens totaal ongeschikt om deze functie bij Ajax goed in te vullen.
Vind ik leuk
TottenhamHOT +9954
vrijdag 15 maart 2019 om 15:33
Voor Overmars geld hetzelfd als voor alle spelers pas in de zomer praten nu de focus op het kampioenschap, de beker en de CL!
Vind ik leuk
PickNikker +225
vrijdag 15 maart 2019 om 15:27
Dan zal er wel zo’n clown bij Ajax komen die in twee jaar tijd het gehele kapitaal vernietigt.
Vind ik leuk
HupHolland +3850
zaterdag 16 maart 2019 om 03:44
Ajax is Feyenoord niet!
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 15:31
Weet niet hoe betrouwbaar deze info weer is
Vind ik leuk
The Iceman +16164
vrijdag 15 maart 2019 om 15:32
De voorzitter van Sevilla zal toch geen onzin uitkramen?
Vind ik leuk
Emnu +7041
vrijdag 15 maart 2019 om 15:36
Jij volgt t Spaans voetbal niet?
Vind ik leuk
The Iceman +16164
vrijdag 15 maart 2019 om 15:38
Blijkbaar onvoldoende dan, maar roept deze man vaker onware dingen?
Vind ik leuk
Emnu +7041
vrijdag 15 maart 2019 om 15:43
Sinds de tijden van Gil y Gil heb ik zelden n Spaanse voorzitter iets zinnigs horen zeggen.

Ze doen daar al minimaal dertig jaar aan onzin verkondigen om de supporters tevreden te houden, n beetje als met hagel schieten.
Uiteindelijk zal er wel n waarheid tussen zitten maar n stilstaande klok geeft ook twee keer per dag de juiste tijd aan.
Vind ik leuk
Caniggia +1219
vrijdag 15 maart 2019 om 19:10
Dat ligt eraan mijn Electronische klok geeft helemaal niets in beeld als hij stuk of leeg is.Dus zeker niet 2 keer per dag de goede tijd.:)
Vind ik leuk
Emnu +7041
zaterdag 16 maart 2019 om 02:11
Dat betreft dan ook geen stilstaande klok en heeft derhalve niets met mijn vergelijking te maken.
Vind ik leuk
Caniggia +1219
zaterdag 16 maart 2019 om 07:35
Hij staat dan wel degelijk stil hoor wat hij overigens altijd doet.Maar dat terzijde.
Vind ik leuk
NvC +8476
vrijdag 15 maart 2019 om 15:36
Nou kom maar op Overmars!
Vind ik leuk
NumbTen +264
vrijdag 15 maart 2019 om 15:41
Bij AS Roma kocht hij 30 man (veel jonge spelers) per jaar en dan zat er inderdaad wel eens wat tussen wat goed bleek te zijn. Om hem dan een transfertovenaar te noemen.
Vind ik leuk
isnake +2756
vrijdag 15 maart 2019 om 15:42
Dat noemt men dus toveren.
Het is hetzelfde als met waarzeggen. 1000 dingen voorspellen en dan roepen "Ik had het toch gezegd" als er 1 uitkomt.
Vind ik leuk
NumbTen +264
vrijdag 15 maart 2019 om 15:45
Net als vroeger op tv. Is er iemand in je familie overleden met de letter e, a, f of p in de naam? Niet? Ooh ik zie het al, het is iemand met de letter s, r of i! Jaaa, klopt die krijg ik door.
Vind ik leuk
isnake +2756
vrijdag 15 maart 2019 om 15:41
Ajax had toch gezegd dat ze hem niet zouden laten gaan?
Overmars heeft een contract. Natuurlijk is alles te koop maar hoeveel zou men over hebben voor een TD die niet door zijn club vrijgegeven wordt?
Vind ik leuk
HupHolland +3850
zaterdag 16 maart 2019 om 03:49
Overmars gaat/wil helemaal niet weg.

Dit is gewoon Libelle nieuws.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 15:47
Nu de soap van Frenkie de Jong is afgelopen is het nu tijd voor de soap Marc Overmars.
Vind ik leuk
AjaxSneek +122
vrijdag 15 maart 2019 om 17:48
Eerst De Ligt en Ziyech nog!
Vind ik leuk
HupHolland +3850
zaterdag 16 maart 2019 om 03:50
Daarna Onana, Tagliafigo, Neres, Tadic, vd Beek nog.

VP krijgt het maar druk de komende weken.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws