Sevilla grijpt in na slechte resultaten: Machin op straat gezet

Sevilla grijpt in na slechte resultaten: Machin op straat gezet

Gepubliceerd: vrijdag 15 maart 2019 om 13:59vr 15-03-2019 om 13:59

Laatste update: vrijdag 15 maart 2019 om 14:05vr 15-03-2019 om 14:05

Sevilla heeft trainer Pablo Machin ontslagen vanwege de slechte resultaten. De ploeg, waar Oranje-international Quincy Promes onder contract staat, werd donderdag uitgeschakeld in de Europa League door Slavia Praag.

Technisch directeur Joaquin Caparrós zit zondag als eindverantwoordelijke op de bank als Sevilla tegen Espanyol speelt. Het is voor hem niet voor het eerst dat hij voor de groep komt te staan. Caparrós was vorig jaar ook al interim-trainer toen Vincenzo Montella zijn ontslag kreeg.

Sevilla, waar oud-Ajacied Maximilian Wöber op huurbasis speelt en komende zomer definitief naartoe vertrekt, staat momenteel zesde in de Primera Division. Donderdagavond werden de Spanjaarden ook nog uit de Europa League gekegeld door Slavia Praag. In de verlenging maakte Franco Vázquez eerst de ogenschijnlijk bevrijdende 2-3, maar via goals van Mick van Buren en Ibrahim Traoré trokken de Tsjechen de wedstrijd alsnog naar zich toe.

Plaats een reactie

Tsubamba +3027
vrijdag 15 maart 2019 om 14:00
Kepa Arrizabalaga? Al weet ik niet of hij nu wel zin heeft om op de bank te gaan zitten..
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 14:01
Promes kreeg wel meer speeltijd de laatste tijd, hopen voor hem dat dit ook bij de nieuwe trainer zo is..
Vind ik leuk
Koeien +3730
vrijdag 15 maart 2019 om 14:01
Kan in elk geval vertellen dat Promes compleet verkeerd gebruikt werd. Als targetman of pure rechtsbuiten is al bezopen, maar hem als rechtsback neerzetten is ronduit debiel.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 14:03
Joaquin Capparos wordt de nieuwe trainer.
Vind ik leuk
Voetbal 1 +179
vrijdag 15 maart 2019 om 14:09
Dit zag je aankomen. Gisteren toen de verlenging moest beginnen was er geen speler die naar hem luisterde. Volgens mij was er zelf één die het niet eens met hem was.
Vind ik leuk
SantiagoErik +1421
vrijdag 15 maart 2019 om 14:13
Het leek of ze niet meer wilden spelen in 2e helft verlengin
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 14:12
Hoewel het qua resultaten nou niet denderend is bij Sevilla is dit natuurlijk wel een beslissing genomen op onderbuikgevoelens/emotie van de leiding.

De ploeg staat in La Liga 'slechts' 5 punten achter op een CL plek, en de twee ploegen direct boven ze - Getafe en Alaves - gaan met nog 7 wedstrijden te gaan heus ook nog wel punten verspelen. Heeft het dan echt nog zin om van trainer/speelstijl te veranderen voor die laatste potjes?
Mijns inziens niet, en de trainer wordt nu dus, in feite, ontslagen omdat zijn ploeg gister in de laatste minuut er niet in geslaagd is een scrimmage te overleven.
Vind ik leuk
nick140 +77
vrijdag 15 maart 2019 om 15:35
Niet eens. In de competitie gaat het werkelijk waar dramatisch sinds een tijdje. In de winterstop stonden ze zowat bovenaan, na de winterstop maar twee uit tien gewonnen in de competitie, dat is zelfs een subtopper onwaardig.
Vind ik leuk
Eimersweide +9223
vrijdag 15 maart 2019 om 14:12
Ze staan 6e, verwachten ze in Sevilla dat ze om het kampioenschap meedoen ofzo??
Vind ik leuk
Vamos7 +10958
vrijdag 15 maart 2019 om 14:14
Zo slecht deed hij niet sterker nog de perfecte coach voor Sevilla.
Vind ik leuk
Smithsonian +43295
vrijdag 15 maart 2019 om 14:15
Mick van buren, heeft ooit nog bij excelsior gezeten.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 14:19
Huh is Wöber op huurbasis? Mag hopen dat er een optie tot koop in zit?
Vind ik leuk
Joe Benchama +1607
vrijdag 15 maart 2019 om 14:52
Geachte heer/mevrouw,

Bij deze nemen wij u mee in het onderzoek naar het gemiddelde IQ onder Ajax-fans, zoals aangegeven in de voorwaarden. Hartelijk dank voor uw medewerking.

Met vriendelijke groet,

CBS Nederland
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 14:57
Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw ondermaatse poging tot grappig zijn. Wij willen u verzoeken in het vervolg iets meer moeite te doen. Tevens willen wij aangeven dat het niet bij iedere Ajacied is doorgedrongen dat Wöber verhuurd is. Hier kunt u het gemiddelde IQ niet op berekenen.

Daarnaast heeft u van mij geen toestemming om mij mee te nemen in uw onderzoek. Ik wil u er op wijzen dat dit strafbaar is.

Met vriendelijke groet,

Controller CBS Nederland
Vind ik leuk
Joe Benchama +1607
vrijdag 15 maart 2019 om 15:00
"Sevilla, waar oud-Ajacied Maximilian Wöber op huurbasis speelt en komende zomer definitief naartoe vertrekt, staat momenteel zesde in de Primera Division. "

Geachte heer/mevrouw,

Nogmaals hartelijk dank voor uw medewerking. Wij willen u er echter graag op wijzen dat u met uw reactie het toch al vrij lage IQ-gemiddelde nóg verder omlaag trekt. Wij willen u daarom vriendelijk doch dringend verzoeken om professionele hulp in te schakelen.

Met vriendelijke groet,

CBS Nederland
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 15:02
Geachte heer/mevrouw,

Wilt u mij dan uit leggen hoe ik voorkom dat ik informatie die mij is ontgaan, toch op sla? Als ik wist dat Wöber verhuurd was, had ik dat niet gevraagd.

Nogmaals, je grap is niet echt aangekomen. Stop er maar mee.
Vind ik leuk
Joe Benchama +1607
vrijdag 15 maart 2019 om 15:12
Speciaal voor u enkele tips om uw begrijpend lezen naar een hoger niveau te tillen:

https://wij-leren.nl/denkend-lezen.php

Zo ben ik dan ook wel weer, altijd bereid om de medemens de helpende hand toe te reiken. Geen dank.
Vind ik leuk
la galaxy +1052
vrijdag 15 maart 2019 om 15:09
Mick van buren ???
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 19:30
Promes gisteren met een lekker balletje op de lat.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws