Stevens zet middenvelder uit de Schalke-selectie na 'disciplinaire fout'

Stevens zet middenvelder uit de Schalke-selectie na 'disciplinaire fout'

Gepubliceerd: zondag 17 maart 2019 om 14:00zo 17-03-2019 om 14:00

De nieuwe Schalke 04-trainer Huub Stevens heeft Nabil Bentaleb voorlopig niet nodig. De 24-jarige controlerende middenvelder uit Algerije is tot nader order uit de selectie gezet, melden Die Königsblauen zondagmiddag via de officiële kanalen.

Bentaleb heeft volgens de club een 'disciplinaire fout' begaan en sluit voorlopig aan bij het Onder 23-elftal van Schalke. De huidige nummer vijftien van de Bundesliga treedt verder niet in detail. Hoelang de verbanning van de Algerijnse linkspoot gaat duren, is nog niet duidelijk. Schalke sluit niet uit dat Bentaleb dit seizoen alsnog minuten gaat maken voor het eerste elftal.

De controleur ontbrak zaterdagmiddag al tijdens de thuiswedstrijd tegen RB Leipzig, die met 0-1 verloren ging. Schalke is door de nederlaag afgezakt naar de vijftiende plaats en heeft nog slechts drie punten voorsprong op nummer zestien VfB Stuttgart. Afgelopen seizoen eindigde de club uit Gelsenkirchen nog als tweede in de Bundesliga. De magere resultaten van dit seizoen kostten trainer Domenico Tedesco de kop, waarna Stevens de honneurs waarnam.

Poll

Gaat Stevens Schalke voor de Bundesliga behouden?

(743 stemmen)

Plaats een reactie

Marco S +7114
zondag 17 maart 2019 om 14:03
Als Huub het lukt, dan is hij der Mann
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 14:09
Vraag me af of zijn aanpak nog werkt bij de huidige generatie!
Vind ik leuk
GetRekt +2140
zondag 17 maart 2019 om 14:13
Op korte termijn wel denk ik, lange termijn niet.
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 14:23
Ik twijfel deze keer ! Het is toch erg dat je als club uitkomt bij een trainer van deze leeftijd
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 15:00
Huub hoeft zelf niet meer te rennen, ze spelen iedere met elf man en de bal is rond, so what?
Vind ik leuk
mcmodd +28823
zondag 17 maart 2019 om 15:28
Getrekt, deze klus is voor de korte termijn bedoeld, dus de lange termijn s niet aan de orde.
Vind ik leuk
Koekie1970 +1920
zondag 17 maart 2019 om 14:06
Na also der Huub ist zurück un das erste opfer ist da!!!!
Vind ik leuk
Forza ikkuhh +4119
zondag 17 maart 2019 om 14:09
Vuile klootzakkk😂
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 15:06
Wie?, en dat nog wel met een dubbele k.
Vind ik leuk
Forza ikkuhh +4119
zondag 17 maart 2019 om 15:10
Die speler natuurlijk
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 14:19
Kijk, dit is een echte trainer, huppakee wegwezen, gewoon normaal gedrag vertonen.
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 14:30
Wat heeft hij gedaan dan? Het kan ook zijn dat er een futiliteit wordt aangegrepen om het welbekende 'signaal' af te geven.
Vind ik leuk
FSCeara +9616
zondag 17 maart 2019 om 14:29
Zo....huub is terug.... meteen de controle nemen en andere controleur verwijderen
Vind ik leuk
mcmodd +28823
zondag 17 maart 2019 om 15:29
Ik vraag me nu wel of er verder voldoende controle op het veld is dan.
[Reactie gewijzigd op zondag 17 maart 2019 om 15:30]
Vind ik leuk
Rodapaus +6217