Ten Hag over vertrek van 'vechter' Kluivert: 'Zo jammer dat hij nu weg is'

Ten Hag over vertrek van 'vechter' Kluivert: 'Zo jammer dat hij nu weg is'

Gepubliceerd: zondag 17 maart 2019 om 21:02zo 17-03-2019 om 21:02

Laatste update: zondag 17 maart 2019 om 21:58zo 17-03-2019 om 21:58

Ajax-trainer Erik ten Hag vindt het nog steeds jammer dat Justin Kluivert afgelopen zomer besloot om Ajax te verlaten. De negentienjarige vleugelaanvaller werd voor ruim zeventien miljoen euro verkocht aan AS Roma.

Ten Hag noemt Kluivert een 'geweldig ventje' en bewaart goede herinneringen aan zijn samenwerking met de tweevoudig Oranje-international. De Ajax-trainer denkt dat hij Kluivert prima had kunnen gebruiken tijdens de succesvolle Champions League-campagne van de Amsterdammers. "Justin is Europa-proof. Hij is uitermate geschikt om een rol te spelen in het Europese", oordeelt Ten Hag bij Rondo.

Volgens de trainer heeft Kluivert de 'extreme snelheid' die bijzonder goed van pas kan komen tijdens Europese topwedstrijden. "Dat heeft Justin. En het is een vechter. En een kind van de club. Of ik hem vandaag (zondag, red.) had kunnen gebruiken na het uitvallen van Hakim Ziyech? Ja, dat ook."

Kluivert speelde zaterdagavond één helft mee met AS Roma, dat met 2-1 verloor van laagvlieger SPAL. De vleugelaanvaller staat dit seizoen op 27 officiële wedstrijden namens de Giallorossi.

Poll

Had Justin Kluivert in dit Ajax gepast?

(7201 stemmen)

Plaats een reactie

Kuip +10310
zondag 17 maart 2019 om 21:05
Toch stond Kluivert gisteren weer in de basis.
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 21:10
Had gewoon bij Ajax moeten blijven,zonde .
Vind ik leuk
Paulhuynh +2070
zondag 17 maart 2019 om 21:10
Whaha die van halst lult uit zijn nek
Vind ik leuk
Mijn kont +15
zondag 17 maart 2019 om 21:15
Dat is ten hag
Vind ik leuk
Paulhuynh +2070
zondag 17 maart 2019 om 21:20
Ja beide indd
Vind ik leuk
Gerro +9612
zondag 17 maart 2019 om 21:23
jij nog meer
Vind ik leuk
Paulhuynh +2070
zondag 17 maart 2019 om 21:24
En jij nog veel meer 🤣🤣🤣
Vind ik leuk
Sjaakhaak +3171
zondag 17 maart 2019 om 21:21
En volgens VP met 27 officiële treffers... dik topscorer in serie a
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 21:27
Ja hahahahaha 27 seizoenskaarten misschien !!
Vind ik leuk
rpaulp50 +14522
maandag 18 maart 2019 om 11:01
2 goals in 29 wedstrijden.......( 1304 minuten )
Vind ik leuk
JohanD +534
zondag 17 maart 2019 om 21:06
Kluivert 27 treffers? Op de training misschien
Vind ik leuk
Clown123 +907
zondag 17 maart 2019 om 21:11
Zullen wel wedstrijden bedoelen...
Vind ik leuk
Degier +2054
zondag 17 maart 2019 om 21:12
Ik heb ook even geen idee wat er bedoeld wordt. 19 x gespeeld, 1 x gescoord.
[Reactie gewijzigd op zondag 17 maart 2019 om 21:13]
Vind ik leuk
HupHolland +4460
zondag 17 maart 2019 om 21:17
LOL ...... VP is weer lekker in vorm.

Ze bedoelden dat Kluivert 27 wedstrijden.(waarvan 4 volledige) heeft gespeeld en zelfs al 2 keer gescoord.

Ajax heeft slechts 13 spelers die minstens 2 keer zo vaak hebben gescoord en zijn vervanger Tadic heeft maarliefst 29 keer gescoord.

Maargoed, bij Ajax deed Kluivert het best goed. Iets zegt mij dat hij toch de absoluut verkeerde keuze heeft gemaakt.
[Reactie gewijzigd op zondag 17 maart 2019 om 21:19]
Vind ik leuk
Iefmeister +7882
zondag 17 maart 2019 om 21:06
Als je dit allemaal van een speler vindt dan ga je hem als Ajax toch niet voor 17 verkopen?
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 21:10
Hij ging zijn contract niet verlengen, 17 miljoen was maximale.
Vind ik leuk
rpaulp50 +14522
zondag 17 maart 2019 om 21:10
Kluivert wilde graag en z'n zaakwaarnemer heeft de sfeer tussen Kluivert en Ajax verder verziekt, dan houdt het op.
Ten Hag kan dat niet tegenhouden, Overmars wel, maar een ongemotiveerde speler kan je beter laten gaan.
Ten Hag zoekt natuurlijk ook voorzichtig naar een excuus.........
Vind ik leuk
#Keizerout +50883
zondag 17 maart 2019 om 21:18
Hij mag dat vertrek toch best jammer vinden?
Vind ik leuk
rpaulp50 +14522
zondag 17 maart 2019 om 21:27
Ja natuurlijk, elke goede speler die je verliest is er 1 minder.
Vind ik leuk
#Keizerout +50883
zondag 17 maart 2019 om 21:46
Dan snap ik niet dat het zoeken naar een excuus is.
Helemaal als Ten Hag het heeft over Europa, waar het ondanks het vertrek van Kluivert best aardig gaat.
Vind ik leuk
Iefmeister +7882
maandag 18 maart 2019 om 12:19
Denk dat Ajax en PSV langzaam begint op te vallen dat je voor de basisspelers niks meer hebt aan 20 mio. Als ten hag Kluivert echt dit soort kwaliteiten toedicht is 50 te weinig. Contractissues zijn fouten van Overmars.
Ik denk echter dat ze blij waren dat ze van dat schreeuwertje afwaren.
Vind ik leuk
rpaulp50 +14522
maandag 18 maart 2019 om 18:58
Ten Hag zoekt ook een beetje en excuus...... Kluivert heeft slechts 2 doelpunten gemaakt in 1300 minuten, dus we moeten ook niet overdrijven.
Ajax koopt genoeg leuke spelers rond de 10 miljoen.....maar je moet er wel het vliegtuig voor in willen stappen, nu hebben ze hun oog laten vallen op een speler uit Honduras.....
Een speler die niet meer gemotiveerd is kan je beter kwijt zijn dan rijk, het is nog maar een kind en die heeft zich laten gek maken door z'n moeder en Raiola.
Vind ik leuk
Iefmeister +7882
maandag 18 maart 2019 om 19:57
Zeker waar je nog een mooie winst op maakt ook. Maar de bedragen beginnen op te lopen. Bijvoorbeeld Odegaard 20 en niet zeker of hij ooit verder komt dan Ziyech.
Vind ik leuk
rpaulp50 +14522
maandag 18 maart 2019 om 20:07
Ik ben geen Odegaard fan, een beetje omhoog geschreven zaalvoetballer waar Real Madrid nu al jaren mee loopt te leuren.....
Kijk, wat goed is staat er snel....de Ligt, Bergkamp,Cruijff, maar Odegaard ???? moet toch in de zwakke ED iedereen van het veld spelen ? Ik heb nog niets bijzonders gezien op wat incidentele hoogstandjes na.....ik vind hem ook een beetje flegmatisch en niet echt sterk fysiek.
[Reactie gewijzigd op maandag 18 maart 2019 om 20:20]
Vind ik leuk
rpaulp50 +14522
maandag 18 maart 2019 om 11:03
2 goals in 1304 minuten voor Roma......
Vind ik leuk
Nielsk +2376
zondag 17 maart 2019 om 21:06
Nog steeds geloof ik niet echt in Kluivert, had beter nog tijdje kunnen blijven
Vind ik leuk
Gyrosregime +2767
zondag 17 maart 2019 om 21:06
Extreme snelheid? Dat vind ik nog wel meevallen..
Vind ik leuk
Ove +4473
zondag 17 maart 2019 om 21:36
Hij rent de wind dood
Vind ik leuk
Il Gordo +21318
zondag 17 maart 2019 om 21:07
"De vleugelaanvaller staat dit seizoen op 27 officiële treffers namens de Giallorossi."


Ja, hij gaat voor de Capocannoniere....
Vind ik leuk
Casuals88 +2487
zondag 17 maart 2019 om 21:07
27 treffers ? Denk dat ze wedstrijden bedoelen....
Vind ik leuk
Paulhuynh +2070
zondag 17 maart 2019 om 21:40
Minuten
Vind ik leuk
FRChamp +2548
zondag 17 maart 2019 om 23:17
Accounts
Vind ik leuk
Benniewies +6139
zondag 17 maart 2019 om 21:11
Kluivert er al zoveel ongeschopt?
Vind ik leuk
Blije +165
zondag 17 maart 2019 om 21:11
Is ook niks alleen een geldwolf met een grote bek
Vind ik leuk
HupHolland +4460
zondag 17 maart 2019 om 21:24
Pppffff ..... Ajax heeft hetzelfde salaris geboden als Kluivert nu bij Roma verdiend. De geldwolf is Raiola en die heeft de onderhandelingen tussen Kluivert en Ajax verziekt, want Kluivert wilde in eerste instantie blijven.

Bakker is ook via de achterdeur vertrokken , zaakwaarnemer Raiola.

Het volgende transfer-drama wordt De Ligt, let maar op! Ik verwacht namelijk dat De Ligt aan het eind van dit seizoen helemaal niet vertrekt bij Ajax.
[Reactie gewijzigd op zondag 17 maart 2019 om 21:25]
Vind ik leuk
rpaulp50 +14522
zondag 17 maart 2019 om 21:40
Een zaakwaarnemer is altijd een geldwolf, dat is zijn werk.
De speler bepaalt uiteindelijk.
De Ligt gaat weg 100%.
Vind ik leuk
HupHolland +4460
zondag 17 maart 2019 om 21:56
Als je hoort hoeveel Raiola opstrijkt bij de transfer van Pogba, dan is dat echt buiten alle proporties.

Het is wat naief te zeggen dat de speler bepaald, want die weten vaak helemaal niet eens waar een zaakwaarnemer allemaal mee bezig is.

Ik denk dat de kans groot is dat De Ligt blijft, omdat hij het jaar erna veel goedkoper weg kan.
Vind ik leuk
rpaulp50 +14522
zondag 17 maart 2019 om 22:09
Wat is nu; " buiten proporties ?????"
Er zijn geen "proporties" , dat is het vrije handelsverkeer, de markt bepaalt en betaalt, zo makkelijk is dat.
Dat bepaalt Raiola helemaal niet, maar met het geld dat omgaat in de voetballerij, dat moet "ergens naar toe".
De clubs, de spelers, de media en de waarnemers bijvoorbeeld.

Een zaakwaarnemer is simpel iemand die een dienst verleent, net als een huizen makelaar.
Als eigenaar van een huis bepaal jij, niet de makelaar.
Laat je de makelaar alles beslissen ben je een domme huis eigenaar.

De Ligt: ( dat is een leuke ha ha )
Juist om die reden gaat hij na dit seizoen weg....ha ha ha
iedereen zijn zakken gevuld maximaal 😂
Vind ik leuk
HupHolland +4460
zondag 17 maart 2019 om 22:17
Meer dan 45 miljoen voor een zaakwaarnemer is buiten proporties. Het wordt niet voor niks onderzocht.

Je voorbeeld van die huizenmakelaar is leuk, maar jij hebt geen idee wie er bij die makelaar op bezoek komt en in je huis is geinteresseerd. In de voetballerij ligt dat nog veel moeilijker.

Als een veel lager transfer-bedrag aan Ajax kan worden overgemaakt, waardoor de Ligt zijn salaris veel hoger uit kan vallen, dan is dat best wel interessant voor de Ligt (ook al lach jij erom).
Vind ik leuk
rpaulp50 +14522
zondag 17 maart 2019 om 22:28
Nogmaals er zijn geen proporties, marktwaarde heeft geen grens, dat is een feit.

Nogmaals; dan ben je een domme voetballer als je je dienstverlener de absolute controle geeft.
Zal bij de Ligt en ook Frenkie niet gebeuren.

Belachelijke stelling ha ha;
1) Ajax wil zoveel mogelijk vangen in 1 keer.
2) De zaakwaarnemer ook.
3) De speler ook.

Alleen de kopende partij niet.

De speler, zaakwaarnemer en Ajax hebben de beslissende stem dus en dezelfde belangen. ( niet de koper ).
Daarom wordt de Ligt 100% verkocht aan het eind van dit seizoen, net als Frenkie.

Je staat niet helemaal realistisch in het leven, maar je bent vast een lieve jongen.
Vind ik leuk
HupHolland +4460
zondag 17 maart 2019 om 22:40
Slaat allemaal nergens op en zeker niet wat je in je laatste twee alinias allemaal roept.

Jij praat over de marktwaarde van een speler, ik praat over het bedrag dat een zaakwaarnemer in zijn zakken stopt. Twee totaal verschillende dingen. En waar jij ongehinderd van enige kennis zegt dat een zaakwaarnemer zichzelf ieder bedrag dat hij wil kan toe eigenen klopt niet. Daarom is het dus ook onderzocht!


Ten tweede geloof je toch niet echt dat een zaakwaarnemer elke interesse naar zijn spelers doorspeelt. Kom op man, denk eens na!!!! Die spelers hebben juist die zaakwaarnemer om niet teveel met (onzinnige) aanbiedingen bezig te zijn. Je lult gewoon dom, maar dat vind je leuk.

En dan het allerleukste. Denken dat verkopende partij belissend is in het bod dat de kopende partij acceptabel vindt. Hou alsjeblieft op man!!!

Maargoed, je weet schijnbaar niet eens dat Frenkie allang verkocht is ... ppffffff


Weet ik veel of jij mij een lieve jongen vind, zal mij lekker een zorg zijn. Maar ik vind iemand die zo'n opmerking in een discussie gooit gewoon uitermate dom!
Vind ik leuk
rpaulp50 +14522
maandag 18 maart 2019 om 02:10
Beste jongen....
Het maakt niet uit, of het nu een makelaar is, een speler of een club etc.
Dat gigantische bedrag aan geld dat binnenkomt bij de voetballerij moet ergens naar toe.......
Dat gaat dus met name naar de clubs, de spelers,de media en de makelaars, het is allemaal verbonden met elkaar.

Je begrijpt niet wat dat is ; "marktwaarde" .
Je begrijpt niets van economie.
Je begrijpt niets van commercieel ondernemen.

Dat is het probleem, nu moet ik een alfabeet leren schrijven en lezen,
Daar heb ik de tijd niet voor, noch de interesse.
Vind ik leuk
HupHolland +4460
maandag 18 maart 2019 om 06:23
Klopt.

Raiola is onderzocht vanwege Pogba's transfer.

Weghorst kan niet zeggen of zijn zaakwaarnemer al dan niet met Feyenoord heeft gesproken.

Jij denkt dat alles transparant is en dat is het niet.

Verder probeer je de hele tijd om iemand te kleineren. Dat toont je zwakte.

Cheers,
Vind ik leuk
Roffel1998 +3651
maandag 18 maart 2019 om 09:03
Volgens mij beslist de kopende partij zelf hoeveel ze maximaal voor m willen neerleggen. Als er niemand is die het bedrag van de verkopende partij op tafel wilt leggen, gaat de deal dus niet door. De kopende partij heeft dus wel gewoon een beslissende stem in een deal. Dat is ook wat hij de hele tijd probeert te zeggen, maar daar weet jij blijkbaar weer helemaal niks van.

Jij begrijpt weer van andere dingen helemaal niks en dat begrijpt hij weer wel. Is toch niet nodig om hem gelijk aan te vallen op t feit dat hij niks van economie begrijpt?
Vind ik leuk
rpaulp50 +14522
maandag 18 maart 2019 om 09:08
Ik heb er geen tijd voor en geen zin in, water naar de zee dragen is niet mijn hobby.........
( ik ben heel geduldig geweest, maar er zijn grenzen ha ha ;)
Vind ik leuk
rpaulp50 +14522
maandag 18 maart 2019 om 09:46
Even heel kort dan.
Niemand dwingt iemand tot iets.
De prijzen zijn afhankelijk van: VRAAG EN AANBOD. Dit dmv Marktwerking welke gewoon ontstaat door het gedrag en de behoefte van de consument, wij dus, jij en ik......

Een overeenkomst ( transfer ) vindt plaats in onderling overleg, op basis van vrijwilligheid en goed vinden van alle partijen, bijgestaan door advocaten en zaakwaarnemers.

Alle partijen zijn tenslotte uit op geld, zoveel mogelijk; dat geldt voor clubs, spelers, makelaars, de media, FIFA, UEFA etc.,
Het gaat tenslotte om BETAALD voetbal en om die reden zijn al die z.g. clubs geen clubs maar BVs, Nvs, Ltd/s en noem maar op....
Dus juridisch, fiscaal en organisatorisch zijn het gewoon commerciële instellingen, net als Albert Heyn, wen daar nu maar aan.
Vind ik leuk
Roffel1998 +3651
maandag 18 maart 2019 om 11:05
Haha, ik weet wel hoe het zit hoor. Zelf bezig met een economische studie. Het was meer dat je hem dr op aanviel dat ie niks begreep van economie. Terwijl hij weer in andere dingen beter is dan dat wij zijn.
Vind ik leuk
rpaulp50 +14522
maandag 18 maart 2019 om 11:12
Je weet nooit wie je "aan de andere kant treft" ha ha
Da's trouwens wel een aardig trekje van je....dat je het opneemt ! ✌
Pilsje ? ;)
Vind ik leuk
Roffel1998 +3651
maandag 18 maart 2019 om 11:16
Pilsje gaat dr altijd wel in ;)
Vind ik leuk
rpaulp50 +14522
maandag 18 maart 2019 om 11:29
Zoals je hebt gelezen, "ben ik nog al op de centen", jij betaalt toch he ?
Vind ik leuk
HupHolland +4460
maandag 18 maart 2019 om 00:07
"Ik was met m'n zaakwaarnemer Simon (Cziommer, red.) bij m'n afscheid van AZ. Toen zag ik het. Ik weet niet of hij een gesprek heeft gehad, maar ik weet wel dat er interesse was of dat ik op de lijst stond."

Weghorst weet dus niet eens of zijn zaakwaarnemer nu wel of niet een gesprek met Feyenoord had.
Vind ik leuk
Fritske01 +5336
maandag 18 maart 2019 om 06:05
Zo jammer dat er op dit forum zo vaak de verkeerde wijze van communiceren gebruikt wordt.
Vaak top/down om een punt te maken of iemand weg te zetten als onbenul.
Het enige wat je in werkelijk doet is je inhoudelijke reactie declasseren.
Vind ik leuk
HupHolland +4460
maandag 18 maart 2019 om 06:25
Uitgelokte reactie, inderdaad jammer
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 22:46
Zijn moeder had anders ook een belangrijke rol!!
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 23:03
Kan je wel zeggen ja.
Vind ik leuk
Roeptoeter +19359
zondag 17 maart 2019 om 21:11
Het was veel erger geweest als Ziyech was vertrokken. Ziyech is al 3 jaar de belangrijkste Ajacied.

Dat Kluivert weg is was zijn eigen keus. Daar is Bande voor terug gekomen. Toen die geblesseerd raakte had daar weer een vervanger voor moeten komen zodat je het hele seizoen 2 fatsoenlijke buitenspelers had gehad. Niet alleen Neres en dan terugvallen op Cerny of Lang. Dat is te weinig.
En Kluivert volgend jaar terug? Nee. Hij gaat maar naar PEC ofzo.
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 22:51
Nee, dank je, krijgen we zijn moeder ook elke keer in het stadion..
Vind ik leuk
Mr.Dee +682
zondag 17 maart 2019 om 21:14
Lekker relevant!
Vind ik leuk
tikkietoe +6490
zondag 17 maart 2019 om 21:15
Die laatste zin van 27 officiële treffers voor Kluivert, doet mij denken dat hij topscoorder van de Serie A is.
Vind ik leuk
MojoRisin +16278
zondag 17 maart 2019 om 21:16
Tja, ik vind het jammer dat Messi niet naar ons gekomen is..
Zo kun je bezig blijven..
Vind ik leuk
Johnnies +2947
zondag 17 maart 2019 om 21:18
Had, daar koop je niets voor ten hag.
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 21:22
27 treffers vp????
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 21:24
Ik denk dat het alleen maar tot irritatie had geleid omdat hij zich niet aan hierarchie van Ajax had gehouden. Verder is het een beste jongen.
Vind ik leuk
Gerro +9612
zondag 17 maart 2019 om 21:26
Justin dacht te zijn uitgeleerd en had nooit verwacht dat Ajax in de CL zover zou reiken. Denk dat ie zich daarover toch wel eens achter de oren krabt. Maar ja dan had zijn pa hem misschien iets beter moten adviseren.
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 21:26
Justin heeft er achteraf ook spijt van. En natuurlijk zegt hij zelf van niet voor de camera maar dat moet hij hij wel zeggen om een beetje geloofwaardig over te komen. wacht maar af over zijn biografie over een jaartje of 20.
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 21:27
Tja hoe kun de aandacht van de blammage van vanmiddag verleggen naar iets anders 😎
Vind ik leuk
jari11 +5759
zondag 17 maart 2019 om 21:29
Ja lekker lachen Erik he na een verlies
Vind ik leuk
FRChamp +2548
zondag 17 maart 2019 om 23:24
Hij is een goede trainer.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 09:37
Hoezo.?
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 21:30
12 in een dozijn speler net als heel ajax
Vind ik leuk
Nr14always +5578
zondag 17 maart 2019 om 21:34
Dan haal hem terug, The prodigal son.
Vind ik leuk
Come on Utreg +30202
zondag 17 maart 2019 om 21:45
De suggestie om Kluivert terug te halen, is niet zo gek..
Vind ik leuk
Mr.Dee +682
zondag 17 maart 2019 om 21:47
Kluivert is geen vechter, maar een op geld beluste (dat is natuurlijk zijn goed recht) wegloper.
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 22:10
Ja deze echte jonge ajacied hield zo van Ajax dat hij daarom voor het grote geld is gaan voetballen in Italië hij hield zoveel van ajax hij had dollar tekens in zijn ogen oh sorry ik bedoelde tranen
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 22:13
Kluivert 27 wedstrijden???? Kluivert heeft praktisch nog geen volledige wedstrijd gespeeld. Het merendeel mocht hij invallen. ook de tribune heeft hij regelmatig bezocht.
Vind ik leuk
Ari as +446
zondag 17 maart 2019 om 22:15
Goed zo erik. Lekker even een uitspraakje om de aandacht van je eigen falen af te leiden.
Vind ik leuk
Smithsonian +45294
zondag 17 maart 2019 om 22:33
Hij had moeten blijven.
Vind ik leuk
johan2602 +62
maandag 18 maart 2019 om 01:04
Wat lig hij nou over kluivert te zaniken die is allang weg en vergeten denkt alleen aan geld..zoek eens de schuld bij jezelf ..
Vind ik leuk
Machtman +22
maandag 18 maart 2019 om 04:03
MENEER PETJE KLUIVERT WILDE TOCH PRSEEEE WEG HIJ HAD HET GEHAD BIJ AJAX!!! OKÉ IK WENSTE HEM WEL VEEL GELUK EN GEZONDHEID.MAAR IS HIJ NU GELUKKIG???
Vind ik leuk
Jandieze +1255
maandag 18 maart 2019 om 06:59
Vader moordenaar en verkrachter , deze zwaar overschatte blaag vechter. Het zal je familie maar zijn.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 07:32
Okay,jij bent volgens mij gewoon niet helemaal 100 in die bovenkamer van je,of toevallig voor die vriendelijke club uit r dam zuid?
Vind ik leuk
Jandieze +1255
maandag 18 maart 2019 om 08:32
Moeite met de waarheid? Die 1-0 nederlaag van gisteren was ook niet waar?
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 12:06
Had al moeite met het begrijpen van die vage reactie van je maar ik ga er nieteens op in ook. Neem vooral nog een buisje pik.
Vind ik leuk
Jandieze +1255
maandag 18 maart 2019 om 13:05
Slecht geslapen waarschijnlijk na gisteren?
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 07:30
Pleur toch op!
Vind ik leuk
ritje +794
maandag 18 maart 2019 om 08:34
hallo Excuses zoeken van TEN HAG? als hij Kluivert had willen behouden dan had Ajax meer moeten! doen. Achteraf na het verlies van het kampioenschap is makkelijk praten ! Na het geweldige succes van ajax tegen real! Vind ik hem toch niet de juiste trainer voor AJAX! mvg ritje
[Reactie gewijzigd op maandag 18 maart 2019 om 08:35]
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 08:47
Kluivert heeft Ajax de rug toe gekeerd hij heeft ze collega’s in de steek gelaten ! want een eredivisie kampioenschap in de pocket of de KNVB beker finale spelen en winnen waarschijnlijk is niet belangrijk voor hem en met de club waar je bent groot geworden de halve finales van de CL spelen bereiken is niet belangrijk voor hem afscheid nemen van je collega’s wetend dat je alles gewonnen hebt in NL en nu mooi tijd is voor een buitenlands avontuur... is niet belangrijk voor hem.


Wat belangrijk is voor meneertje kluivert is dat hij ze eigen mening kan hebben en de baas kan zijn over ze eigen besluit niet beseffend dat er mensen dicht bij hem staan die hem beter hadden gegund en succes in de eredivisie gunde voor op zijn CV wat met de huidige Ajax selectie heel waarschijnlijk was geweest met al die ervaringen in de selectie ! Nee kluivert kiest voor AS roma in Italië met amper 50 eredivisie wedstrijden in de benen en 0 prijzen bereikt wat met AS Roma ook niet zal gebeuren waneer heeft as roma voor het laast een prijs gepakt 🤔 en aan ze sportieve ontwikkeling gaat hij helemaal inleveren want eerlijk wie wordt er nou beter van als je van de 50 wedstrijden 47 op de bank zit en aleen in de 60,ste minuut mag invallen om te laten zien wat je kan justin had maar na je papa Patrick geluisterd ik zie je wel ergens terug keren in de eredivisie in het jaar 2022/2023 🤦🏽‍♂️
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 09:32
Kluivert terug en ten hag lekkerweg
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws