'Twaalf miljoen voor St. Juste is hetzelfde als negentig miljoen voor Hendrix'

'Twaalf miljoen voor St. Juste is hetzelfde als negentig miljoen voor Hendrix'

Gepubliceerd: maandag 18 maart 2019 om 08:15ma 18-03-2019 om 08:15

Martin van Geel doet er goed aan om op te stappen bij Feyenoord. Dat stelt Hugo Borst. Hij zag de technisch directeur van de Rotterdammers zijn hand overspelen door te stellen dat een bod van twaalf miljoen euro op Jerry St. Juste is afgeslagen.

'Martin van Geel is geen Ricky Gervais die je snel aan het lachen maakt, maar nu was het hem gelukt. Hahaha, 12 miljoen euro voor St. Juste. Dat is hetzelfde als 90 miljoen voor PSV'er Hendrix en 430 miljoen voor een blik knakworstjes', schrijft Borst in zijn column in het Algemeen Dagblad.

De uitspraken van Van Geel werden niet veel later enigszins ontkracht door algemeen directeur Jan de Jong. 'Op NPO Radio 1 confronteerde Carrie ten Napel even later de algemeen directeur van Feyenoord met het bedrag van 12 miljoen euro. Ten Napel vroeg waarom Feyenoord die speler dan niet had verkocht? En wat zei Jan de Jong? Omdat het bod nou ook weer niet zo concreet was. Oei.'

Van Geel 'forceerde zich' bij De Tafel van Kees op FOX Sports, stelt Borst. 'Het zag er ongemakkelijk uit. Ik hoorde Van Geel ook beweren dat spits Jörgensen misschien wel meer gaat opbrengen dan het bod van 17 miljoen dat Newcastle United vorig jaar uitbracht, een astronomisch bedrag waar Feyenoord nee tegen zei. Meer dan 17 miljoen! Kom op Martin, klets niet zo uit je nek, dacht ik.'

Borst had ook met Van Geel te doen. 'Willem van Hanegem (het geweten van Feyenoord) acht het hoog tijd dat je vertrekt. Dan ga je toch? Afkoopsommetje erbij en heerlijk een jaar niks doen. Dat is niet laf, niet moedig, dat is gewoon verstandig.'

Lees meer over:EredivisieFeyenoord

Plaats een reactie

maandag 18 maart 2019 om 08:22
Als hij bij Ajax zou spelen was hij het waard geweest
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 08:23
Die was nooit zover gekomen daar ben ik bang
Vind ik leuk
FRChamp +2415
maandag 18 maart 2019 om 09:23
St Juste is een topper, er is niet voor niks zoveel interesse in hem. Natuurlijk gaat niet alles goed, maar daar hebben wel meerdere toppers last van.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 12:04
Wie heeft er interesse voor St. Juste?
Vind ik leuk
FRChamp +2415
dinsdag 19 maart 2019 om 09:39
Zenit o.a.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 23:47
Humor heb je wel. Mijn complimenten.
Vind ik leuk
FRChamp +2415
dinsdag 19 maart 2019 om 09:43
Ajax met hun zoveelste prijs van de afgelopen 5 jaar.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 10:21
Wat Ajax heeft gedaan in twee en half jaar internationaal maakt meer indruk dan een prijs en laten we nou die prijs zien bij onze spelers die miljoenen meer waard worden per wedstrijd.

Als Bergwijn nog een Ajax speler was geweest zou hij verkocht worden voor 75/80 miljoen nu hij bij PSV speelt mag je blij zijn met 30/35 miljoen.

Trouwens dat Feyenoord van jou met hun aftandse selectie...ach daar is alles al mee gezegd.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 19 maart 2019 om 10:24]
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 19:47
Dit dus.
Vind ik leuk
FRChamp +2415
dinsdag 19 maart 2019 om 22:03
Ajax doet het Europees geweldig, maar de prijzen ontbreken wel. Je weet niet hoe het was afgelopen met Bergwijn bij Ajax. Feyenoord wordt verfrist vanaf volgend seizoen en dat biedt alleen maar meer perspectief.
Vind ik leuk
COYG +8525
maandag 18 maart 2019 om 08:24
Bij Feyenoord blijkbaar ook...

Alleen verkoopt onze TD hem niet en die van Ajax had hem met de kruiwagen gebracht.
Vind ik leuk
rexxo +15940
maandag 18 maart 2019 om 08:28
Wat zou die van Geel zelf vinden van zijn tv optreden bij DTKV?

En hoe kijken naaste medewerkers van Feyenoord ernaar?

Iemand die zich live in een tv programma zo opstelt lijkt mij op de werkvloer een vreselijk figuur om mee te werken.

Wat een arrogante agressieve man.

[Reactie gewijzigd op maandag 18 maart 2019 om 08:31]
Vind ik leuk
COYG +8525
maandag 18 maart 2019 om 08:31
Dat laatste is helemaal waar natuurlijk. En de mensen bij Feyenoord lijken hem als een of andere held te zien, als we De Jong moeten geloven. Want hoe kan je nou nog achter Van Geel blijven staan na toch veel dingen die fout gaan en gingen.
Vind ik leuk
rexxo +15940
maandag 18 maart 2019 om 08:35
Begin was toch al fout,
JdJ schijnt bij zijn introductie
gezegd te hebben.
“ van Geel is een vakman””

Die onvoorwaardelijke steun van de CEO die geen verstand van voetbal heeft is funest.
Vind ik leuk
COYG +8525
maandag 18 maart 2019 om 08:40
De Jong heeft juist wel verstand van voetbal, maar is mede door Van Geel gehaald. Dan ga je geen mes in de rug steken.
Vind ik leuk
rexxo +15940
maandag 18 maart 2019 om 09:11
Dan heb ik me vergist , ik dacht dat hij 0 verstand van voetbal had. Ondanks de recente prijzen is het speltechnisch redelijk armoedig. Knap dat er nog zoveel mensen gaan kijken.

Net als bij de grote rivaal zou een revolutie- actig iets moeten komen zodat het hele beleid helemaal omgaat.

Een aantal mensen meteen de deur wijzen waaronder van Geel. Ik weet niet of dat binnen de huidige organisatie kan en wie de kar moet trekken. De Kromme zie ik dat niet doen.
Vind ik leuk
FRChamp +2415
maandag 18 maart 2019 om 09:26
Heb je lang geslapen na die goal van Til?
Vind ik leuk
fer65 +410
maandag 18 maart 2019 om 23:55
Is ook gewoon een groot blok aan je been zo man.
Vind ik leuk
Bertje 54 +174
maandag 18 maart 2019 om 08:35
Hij is staatsgevaarlijk de Poetin aan de Maas noem ik hem
Vind ik leuk
FRChamp +2415
maandag 18 maart 2019 om 09:25
Spelers worden meer waard.
Vind ik leuk
Bertje 54 +174
maandag 18 maart 2019 om 19:40
Als ik directeur van engnek van Geel geweest was had ik hem eruit getrapt
Vind ik leuk
fer65 +410
maandag 18 maart 2019 om 23:54
Ik heb al zo lang kretiek op deze man dat het de hoogste tijd is nu .Ik zo ook is graag willen weten hoe het komt dat feijenoorders steeds buiten de deur gehouden word.BEENHAKER VAN HANEGEM DE WOLF FRAZER WIM JANSEN .Niemand komt daar meer binnen wie zorgd daar voor en waarom?....
Vind ik leuk
Bertje 54 +174
dinsdag 19 maart 2019 om 09:36
Omdat Martin van Geel een geraffineerde flikker is een dictator kon je zien bij de tafel van Kees die Kraay had een kritische noot en die flikker ontploft
Vind ik leuk
FRChamp +2415
maandag 18 maart 2019 om 09:23
Dat komt nog zegt van Geel.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 10:51
Die van Ajax had hem nooit gekocht.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 08:26
Ajax gaat inderdaad een aantal spelers verkopen die het geld niet waard zijn. Ik voorspel: vd Beek, Mazraoi, Drolberg en Onana. Die laatste laat het immers ook altijd afweten als z'n verdediging dat ook doet. Mijn mening overigens.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 08:30
Ik ben met je eens dat enkele genoemde spelers overschat zijn. Zou mooi zijn dat deze toch belangstelling genieten en transfer krijgen.
Vind ik leuk
FRChamp +2415
maandag 18 maart 2019 om 09:28
Zeker.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 08:42
Wat denk je welke waarde dat ze verkocht worden ??
En welke waarde ze in jou ogen wel waard ?
Want je roept veel maar
Naar jou mening is er dus weinig waarheid..?
St.juste .12 mil. ?
Hendrix 17 mil ?
Wat elke nog meer op de mega transfer lijst ??
Gewone vragen geen aanval of comentaar ..Ik ben benieuwd !!
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 09:56
Als ik van de Ajax spelers uit ga
vd Beek 25-30 miljoen. 12 waard.
Mazraoi 15 miljoen. 7 waard.
Onana 40 miljoen. 20-25 waard.
Dolberg vind ik in z'n oude vorm 50 miljoen waard, in huidige vorm 10.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 17:06
Je durft nogal.. met de huidige prijzen markt
Zit je dan op kapitaalvernietiging als je ze zou verkopen

Betekend dat
Mazraoui en vd. Beek
slechter zijn dan
Hendrix en s.Juste
En deze 2 dus veel beter hadden gespeeld vorige week dinsdag !!
Oeff dan zie je het dus wel heel erg verkeerd merk ik sorry...
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 17:42
Ik vind Hendrix en St. juste ook geen 17 en 12 miljoen waard. Eerder 8 en 6.
[Reactie gewijzigd op maandag 18 maart 2019 om 17:44]
Vind ik leuk
FRChamp +2415
maandag 18 maart 2019 om 09:25
Mee eens!
Vind ik leuk
fer65 +410
maandag 18 maart 2019 om 23:57
Dan benje honderd milj verder en feijenoord ?.......?????.?
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 08:25
En het enge is, van Geel gelooft echt in zijn eigen onzin.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 09:09
Hij moet wel anders word Truus boos!!!
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 08:25
Daar mag Hendrix niet voor weg....................
Vind ik leuk
kees ee +1055
maandag 18 maart 2019 om 08:25
en wat is bv frenkie zijn transferwaarde gerekend in knakworsjten, hugo ??
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 08:53
De fabriek!
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 09:09
Alle aandelen van Unox!!!
Vind ik leuk
FRChamp +2415
maandag 18 maart 2019 om 09:31
Goede vraag.
Vind ik leuk
Schijtbak2.0 +1112
maandag 18 maart 2019 om 08:25
Hendrix is echt veel meer waard. Heeft dit seizoen 13x op goal geschoten waarvan warempel 3x tussen de palen. Dit zijn FC Barcelona statistieken. €190 miljoen bedoelt Hugo?
Vind ik leuk
satesaus +1650
maandag 18 maart 2019 om 08:26
Van Geel is erg narcistisch, op het enge af. En een dusdanig narcistische man stapt zelf nooit op, want aan hem licht het niet, aldus hem....
Vind ik leuk
satesaus +1650
maandag 18 maart 2019 om 08:26
Licht=ligt.
Vind ik leuk
Gelukshand +1479
maandag 18 maart 2019 om 08:27
Wellicht moet Van Geel naar PSV gaan.
Dan heeft hij een mooie curve van clubs gehad
Van kleine supporters aantal naar grote supporters aantal naar weer kleinere supporters aantal.
Beginnen bij Willem 2 en vervolgens AZ en op de top Ajax en daarna afbouwend bij Feyenoord en PSV en eindigt bij Heerenveen
[Reactie gewijzigd op maandag 18 maart 2019 om 08:34]
Vind ik leuk
Shelbourne +6170
maandag 18 maart 2019 om 08:28
Twaalf miljoen voor een centrale verdediger die als noodoplossing op rechts speelt is al lachwekkend. Doodleuk zeggen, nee doen we niet is inderdaad helemaa gestoord. Al moet ik we zeggen, als je Cuco Martina als versterking binnenhaalt kan ik me wel weer voorstellen dat je zo’n bod weigert. Dat betekend dus dat er geen scouting is.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 08:30
Het mooiste is dat het aantrekken van Cuco Martina als versterking aangeeft hoe slecht de rest eigenlijk is.
Vind ik leuk
Shelbourne +6170
maandag 18 maart 2019 om 08:33
Er lopen wel meer matige spelers rond. Zo’n van Beek was altijd wel wel een aardige verdediger maar de laatste jaren is hij lachwekkend.
Vind ik leuk
Degier +2038
maandag 18 maart 2019 om 08:31
12 miljoen voor St Juste? Waarschijnlijk dacht Van Geel dat ie in de maling werd genomen.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 08:32
Bij Kees :
Hele uitzending in het verweer
Verbaal zeer aanwezig
Kraai gooide bikkelharde aantoonbare feiten op tafel
Wie verbaal werden afgedaan.
Bij horen zeggen van V.Geel dan moet de selectie zoveel opbrengen dat ze bijna weer kunnen aanhaken bij psv en Ajax
EUROPA in is de redding van de club..Aankopen moeten uif de league komen van jong ajax lsv twenthe sparta enz.
Die hadden niveau ..rest keukendivisie.welke werden afgedaan alszijnde tweede rangs clubjes.
Hij was echt een "kat in het duister..want die maakt rare sprongen"
V.Geel wat heb je je laten kennen en wat ging je Af .. pfff
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 08:35
Tja Jorgenson was nog enigszins begrijpelijk. Vind vooral eigenlijk de inkomende transfers slecht gedaan. Uitgaande valt nog wel mee.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 08:38
AUB en neem dat wijf van je ook mee ,echt een schande dat die nog steeds langs hem zit op dat ere-terras
Vind ik leuk
Cantonoy +59
maandag 18 maart 2019 om 08:40
Ik neem voortaan ook mijn vrouw mee naar mijn werk.... zonder dollen. Belachelijk toch
Vind ik leuk
Cantonoy +59
maandag 18 maart 2019 om 08:39
Van Geel was fel en op zijn tenen getrapt door de tegengas van Hans en Kees. Leuke televisie. Beter dan het gelik bij VTBL
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 08:54
Ja Borst, je kunt erom lachen, maar 90 miljoen voor Hendrix is niet geboden.
Je zag er trouwens weer schattig uit in die homo-trui.
Vind ik leuk
hefbrug38 +536
maandag 18 maart 2019 om 08:54
Inderdaad wat een droef toeter die van Geel
Vind ik leuk
Smithsonian +45021
maandag 18 maart 2019 om 09:00
Om triest van te worden.

Het kan snel gaan.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 09:17
Mensen met een echte Feyenoord hart binnen het bestuur van Feyenoord hadden hem er allang uit gegooid,of op zn minst het advies te geven om via de voordeur te vertrekken.
Vind ik leuk
DuWijk +396
maandag 18 maart 2019 om 09:17
Helemaal met Hugo eens.
Vind ik leuk
Mr bien +8485
maandag 18 maart 2019 om 09:21
Haha voor een blik knakkworsten betaal je meer dan voor zn hans worst van een Hendrix
Vind ik leuk
Jan Guevara +10464
maandag 18 maart 2019 om 09:37
St Juste is echt serieus een goede speler.

Maar omdat hij alleen als back wordt gebruikt bij Feyenoord, en omdat hij veel geblesseerd is geweest, begrijp ik de opmerking dat 12 miljoen veel is.

Erg jammer, want als hij een seizoen als CV was gebruikt, en misschien minder geblesseerd was geweest, dan denk ik dat hij het dubbele waard was geweest.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 10:12
De beste stuurlui staan aan wal weet good old van Hanegem iemand die het wil doen met het geld dat er te besteden is. En geeft hij een garantie dat hij het dan beter doet ik betwijfel dat. Als de staf goeie spelers geen kans geeft en de voorkeur geeft aan spelers die gehuurd zijn die niet presteren dan is dat niet de schuld van van Geel.
Vind ik leuk
Korm +40086
maandag 18 maart 2019 om 10:24
12 miljoen afwijzen is natuurlijk kolder, zo heeft Feyenoord zich vaker in de vingers gesneden (zoals bij jorgensen)
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 10:34
Ik zei nog die van Geel liegt gewoon ik zag het aan zijn kop gisteren.
Vind ik leuk
Dub_Rtd +6367
maandag 18 maart 2019 om 10:59
Nee, 17 miljoen zal je van de zomer niet meer krijgen voor Jorgensen.

Maar zullen we even naar de feiten kijken.
Als hij verkocht was geworden had Feyenoord met Vente en een nog lang niet fitte Van Persie achter gebleven in januarie. Er had dus een vervanger gehaald moeten worden.
Veel succes om ergens een spits te gaan halen in januarie.

Zaten nog in de beker, Jorgensen ging naar het wk. Van geel had groot gelijk om toen zijn poot stijf te houden. Of de echte hoofdprijs of oppleuren.
Vergeet ook niet dat de eigenaar van Newcastle graag doet voorkomen dat ie zoveel om zijn club geeft en in tijden van nood wel vaker met allerlei spelers zogenaamd bezig is.
In alle gevallen loopt ie dan de clubs waar die spelers actief zijn te low ballen.

Als een Engelse premier league club in deze tijd zijn transferrecord in 2005 (16 miljoen voor Michael Owen) pas afgelopen zomer overtreft, weet je dat ze daar niet serieus zijn.
Vind ik leuk
Lady Sam +178
maandag 18 maart 2019 om 11:31
Heb de uitzending gezien ,wat een kapsones heeft die man gekregen ,weet alles beter en hij is zo goed dat hij niet wil luisteren naar andere mensen ,Hans kraai heeft volkomen gelijk met die pyramide maar hij blijft volhouden dat het niet nodig is ??????
Vind ik leuk
Panna +90
maandag 18 maart 2019 om 12:31
Van Geel schoffeert zijn selectie bij tafel van Kees, vind zichzelf helemaal geweldig en wat een mooie verhalen over transfers enz. Ga op de efteling werken met je prinses. Daar geloven ze je verhaaltjes. Van Geel stelt zichzelf boven Feyenoord niet te geloven!
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 12:52
wim van Hanegem moet eens stoppen met zijn negatieve uitlatingen, hij leeft in het verleden niets is goed, hij wil ook geen nieuw stadion , maar heeft zelf geen oplossingen, Martin van Geel is eerlijk en staat voor 100% voor Feyenoord dat kan ik van die oude man niet zeggen, roep van alles maar kom eens met een oplossing ga golven dan val je ook niemand lastig,
Vind ik leuk
Donnygo +6136
maandag 18 maart 2019 om 13:01
Ja als je voor St Juste 12 mln kon krijgen had je dat toch echt moeten pakken.
Jorgensen is ook zo'n geweldige foute inschatting geweest van Van Geel dat geld had je altijd moeten pakken.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 14:15
Had niet gedacht dat er ooit een dag zou komen dat ik het eens zo zijn met mama’s boy aan de Borst
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws