Telstar presteert het onmogelijke in Den Bosch en draait ruime achterstand toch om

Telstar presteert het onmogelijke in Den Bosch en draait ruime achterstand toch om

Gepubliceerd: vrijdag 22 maart 2019 om 21:51vr 22-03-2019 om 21:51

FC Den Bosch heeft een zeker lijkende overwinning uit handen gegeven. De Bosschenaren stonden in de eigen Vliert met 3-0 voor tegen Telstar, maar na rust gaven de mannen van trainer Wil Boessen alles uit handen en ging de visite uit Velsen er met een 3-4 zege vandoor.

FC Den Bosch - Telstar 3-4
Na 45 minuten was er geen vuiltje aan de lucht voor FC Den Bosch. De Brabanders leidden met 3-0 door twee treffers van Imran Oulad Omar en een goal van Vincent Vermeij, waardoor een probleemloze avond zich leek af te tekenen. Niets was echter minder waar, want binnen dertien minuten na het begin van de tweede helft stond de visite uit Velsen alweer naast Den Bosch. Terell Ondaan, Melle Springer en Ahmad Mendes Moreira zetten de bordjes weer in evenwicht, waarna de avond twintig minuten voor tijd nog veel erger werd voor de thuisploeg. Terell Ondaan bleef oog in oog met de Bossche doelman kalm en bezorgde de Vliert daarmee een fikse kater. Den Bosch laat door de nederlaag na om de derde plaats van Go Ahead Eagles over te nemen en kan deze speelronde nog gepasseerd worden door Jong PSV.

Almere City FC - TOP Oss gestaakt
Voor de wedstrijd leek voetballen al onmogelijk vanwege de dichte mist in Flevoland, maar na een klein half uur had arbiter Nagtegaal er genoeg van. De leidsman staakte de wedstrijd en vervolgens bleek al gauw dat die vrijdagavond ook niet meer hervat zou worden. Het restant van de wedstrijd, die op het moment van staken een tussenstand van 0-0 kende, wordt maandag aanstaande vanaf 20.00 uur uitgespeeld

FC Volendam - SC Cambuur 0-1
Lang leek het duel tussen FC Volendam en Cambuur, belangrijk in de strijd om de nacompetitieplekken in de Keuken Kampioen Divisie, op een gelijkspel af te stevenen. Tien minuten voor tijd werd de wedstrijd echter op zijn kop gezet nadat er in het strafschopgebied een overtreding werd gemaakt op Cambuur-middenvelder Kevin Jansen. Sam Hendriks liet zich dat buitenkansje niet ontnemen, waardoor de gasten uit Leeuwarden er met de punten vandoor gingen en zij voorlopig bezit nemen van de zevende plaats.

FC Eindhoven - FC Dordrecht 8-1
Een absolute monsterscore in Eindhoven, waar de plaatselijke FC geen spaan heel liet van laagvlieger FC Dordrecht. De Brabanders, die nog meestrijden om de play-offplekken in de Keuken Kampioen Divisie werkten aan het doelsaldo en wonnen met liefst 8-1. Bij rust stond het al 3-0 voor Eindhoven door twee goals van Elton Kabangu en een treffer van Samy Bourard, maar na rust gingen de remmen echt los. Weer Kabangu, Elisha Sam, Alvin Daniëls, Collin Seedorf en Branco van den Boomen troffen na de onderbreking doel voor de ploeg van trainer David Nascimento. Namens de bezoekers uit Dordt redde Oussama Zamouri de eer.

Overige uitslag:
RKC Waalwijk - Helmond Sport 2-1

Plaats een reactie

heur es +963
vrijdag 22 maart 2019 om 21:55
Feyenoord effect bij Dord 👏🏼👏🏼
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 22:03
Onze satelliet club waar Jan de Jong zo trots op is.
Vind ik leuk
heur es +963
vrijdag 22 maart 2019 om 22:16
Loeki de Leeuw! Pannekoek!
Vind ik leuk
Pimman +11490
vrijdag 22 maart 2019 om 22:48
Zat er een Belchinees op de tribune ofzo? ;) ..hoe is dit mogelijk?!
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 22:56
Nee, Jan de Jong en Martin van Geel zaten samen op de tribune.
Vind ik leuk
Pimman +11490
vrijdag 22 maart 2019 om 22:58
Hahaa!
Vind ik leuk
Pimman +11490
vrijdag 22 maart 2019 om 23:02
Hans ik hoop dat van Geel snel weg is..hij zal nu toch moeten erkennen dat het vooral het laatste jaar bergafwaarts is gegaan..maar die ijdeltuit stapt zelf niet op mits de fans zich écht gaan roeren en de druk opvoeren dan is het snel voorbij met deze gladjanus!
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 23:17
Echt Pim en geloof me, zijn dagen zijn geteld bij Feyenoord.
Vind ik leuk
Pimman +11490
vrijdag 22 maart 2019 om 23:31
Hans dat gevoel heb ik óók!
Vind ik leuk
Cookee +12956
zaterdag 23 maart 2019 om 10:31
Heb jij contacten FFvA, weet jij meer?
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 10:39
Nee ik weet niet meer als dat jij weet, maar zit wel dichter bij het vuur en dan hoor je wel het een en ander van supporters.
Vind ik leuk
Cookee +12956
zaterdag 23 maart 2019 om 13:07
Ik gun je frisse wind, kan me voorstellen dat je het zat bent. Nieuwe koppen maken vast ook fouten maar die beginnen weer met krediet van de supporters.
Ik weet zeker. Op 4 a 5 posities wat leuke spelers erbij en je draait zo weer mee, 't is niet moeilijk lijkt mij.
Maar als dat nieuwe Feijenoord dan van wereldniveau is ga je dan eigenwijs worden of wil je nog wel met ons praten dan? :)
[Reactie gewijzigd op zaterdag 23 maart 2019 om 13:08]
Vind ik leuk
Cookee +12956
zaterdag 23 maart 2019 om 10:34
Even zijsprong, sorry VP.
Jan de Jong komt van de TV, die weet heel veel van voetbal dus.
En dit resultaat doet het goed op TV.
Ik begrijp echt niet hoe Feijenoord een vent kan kiezen zonder voetbal achtergrond die iets met TV deed? Hij zegt domme dingen maakt dom beleid en geeft supporters nou niet bepaald vertrouwen in een toekomst.
Vind ik leuk
Roeptoeter +19161
vrijdag 22 maart 2019 om 21:55
Zijn ze in Den Bosch gestopt met het uitbetalen van de winst premies?
Vind ik leuk
AjaxRio +153
vrijdag 22 maart 2019 om 22:16
Als je met 3-4 verliest krijg je meestal geen winstpremie.
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 23:15
Dat bedoelt hij dus. Dat er geen motivatie was te winnen.
Vind ik leuk
AjaxRio +153
zaterdag 23 maart 2019 om 00:18
Ik was heel serieus.
Vind ik leuk
Cookee +12956
zaterdag 23 maart 2019 om 10:30
Als je 3-0 voor staat is dat knap.
Maar laat ons ook Telstar prijzen, dat is nog knapper.
Vind ik leuk
fcdb 67 +3483
zaterdag 23 maart 2019 om 08:26
Ze zijn bij Den Bosch wel met meer dingen gestopt aan de uitslagen van de laatste weken te zien!!
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 16:08
Jij mag niet meer raden je bent warm
Vind ik leuk
koosje +1167
vrijdag 22 maart 2019 om 21:57
Hoe is het mogelijk?
Vind ik leuk
Sooike1208 +5991
vrijdag 22 maart 2019 om 22:01
Ach... voor de winterstop ging het uitstekend in den bosch! Maar toen moesten er zonodig toch nieuwe spelers gehaald worden. En dat werkt niet he?

Wordt voorlopig geen koelkast koppen dus. Na dit jaar nog maar 2 clubs in brabant die mee tellen op het hoogste niveau 😉
Vind ik leuk
Olfie +5779
vrijdag 22 maart 2019 om 23:16
koekkast koppen lijkt me sowieso geen pretje
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 16:13
Er zijn vier reservespelers vertrokken; spits Hernandes, linkerspits Ghasi, spits Rodrigues en centrale verdediger Fernandes.
Er zijn drie reservespelers voor terug gekomen; linksback Carolina, spits Vermeij en linksbuiten Darri.

Omdat de overname nog niet rond was, konden de negen geblesseerden nog niet vervangen worden. Dat is het verhaal.
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 22:02
Jezus hoe krijg je het als profclub voor elkaar om het zo erg te verkloten als Den Bosch? Slechte reeks achter de rug en met 3-0 de kleedkamer in dan denk je die knallen lekker door in de tweede helft maar dit was een parodie op voetbal in de tweede helft...
Vind ik leuk
Cookee +12956
zaterdag 23 maart 2019 om 10:27
Jij kijkt vanuit negativisme Doetinchummer?
Niet goed opgelet naar wat Henk de Jong zegt?

Ik zie Telstar knokken en een omwenteling brengen, daarvan geniet ik.
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 10:37
Nee gewoon realisme. Als jij met een terechte 3-0 de kleedkamers in gaat moet je die wedstrijd binnen spelen in de 2de helft. Dat Den Bosch dat niet kon maakt dat Telstar die pot nog kon winnen. Als je de wedstrijd hebt gezien dan weet jij ook dat het spel van de thuisploeg in de 2de helft niks met voetbal te maken had. Leuk voor Telstar maar deze wedstrijd had nooit meer een wedstrijd mogen worden.
Vind ik leuk
Cookee +12956
zaterdag 23 maart 2019 om 13:04
De onverwachte dingen zijn toch juist leuk?
Een trainer zegt dan gooi de boel op slot... wil je dat dan?
Ik wil ook vermaakt worden en jij vast ook. Als je 3-0 voor staat kan het ook 4-2 worden.
Ik pleit voor de gekte en voor vermaak.
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 14:34
Als neutrale kijker misschien wel maar ik zie dit soort comebacks eigenlijk voornamelijk bij de amateurs. Dan ben ik eerder verbaasd over het feit dat een ploeg die toch mee moest doen om de titel dit op de mat weet te leggen in de 2de seizoenshelft. Het zo weggeven als Den Bosch deed is in mijn ogen misschien wel knapper dan de overwinning van Telstar.
Vind ik leuk
Cookee +12956
zaterdag 23 maart 2019 om 17:11
Ben jij trainer misschien dat je daarom zo kijkt?
Ik ben meer liefhebber, dus spektakel bevalt mij.

Als je de presentatie van Henk en Sandor wilt zien.

https://www.omropfryslan.nl/nieuws/874253-henk-de-jong-het-voelt-als-thuiskomen

Spoiler alert, beiden beloven eerst alles op Graafschap te zetten.
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 20:03
Nee geen trainer, gewoon een andere blik denk ik. Ik vertrouw er op dat ze beide nog 100% geven voor de Graafschap. Die mannen hebben in een korte tijd toch wel een band met de club en achterban gekregen dus daar maak ik me verder geen zorgen om. Ben alleen benieuwd wie er volgend seizoen voor de groep staat bij ons...
Vind ik leuk
Cookee +12956
maandag 25 maart 2019 om 16:25
Hake komt vrij of Jans?
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 16:32
Jans ben ik wel voor. Het moet in ieder geval iemand zijn met de nodige technische bagage en een flink netwerk. Beetje tegengas voor Hofstede en verder aankopen die passen bij de filosofie van de club. Zoals het er nu naar uit ziet staat er een totaal andere ploeg komend seizoen ongeacht welke divisie.
Vind ik leuk
Cookee +12956
maandag 25 maart 2019 om 16:45
Ja, dat is vaak met clubs die overleven, dan loopt een jaar later alles weer weg en moet je opnieuw.
Continuiteit krijg je dan nooit.
Vind ik leuk
voetbal@com +1073
vrijdag 22 maart 2019 om 22:03
Goh, ik dacht laat ik den Bosch Telstar maar gaan kijken, wat een wedstrijd.

10 jaar geleden dat een club terug kwam van een 3-0 achterstand.

Het had zomaar ook nog 4-4 en 4-5 kunnen worden.

En bonus, mijn favourite presentatrice / interviewster Hélène ook nog aanwezig daar.

Wat een feest.
Vind ik leuk
JanvdLisme +1500
vrijdag 22 maart 2019 om 23:23
Favoriete presentatrice ja? Vanwege de goede interviews mag ik hopen?
Vind ik leuk
voetbal@com +1073
zaterdag 23 maart 2019 om 01:08
Inderdaad, ik vind dat ze erg veel kennis heeft en goede vragen stelt.
Vind ik leuk
JanvdLisme +1500
zaterdag 23 maart 2019 om 12:31
Fijn! Was even bang dat het je om het uiterlijk te doen was.
Vind ik leuk
Cookee +12956
zaterdag 23 maart 2019 om 10:25
Na het rondspelen van Oranje 90 minuten lang.
Komt het feest van Den Bosch Telstar voorbij... dat kan dus ook.

En Helène is een leuk mens en nog supporter van NAC ook dan weet je al dat ze deugt.
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 22:03
Visite ... visite ... het is tijd voor visite.

Weer 3 punten. Wat zijn de Witte Leeuwen goed he?
Vind ik leuk
Kuip +10212
vrijdag 22 maart 2019 om 22:05
Ik moest er al niet aan denken: Den Bosch in de eredivisie. Het stadion is een parodie op voetbal. Met Excelsior, Emmen en VVV zijn we al genoeg gestraft.
Gelukkig maken echte voetbalclubs als Twente, Sparta en Go Ahead weer de dienst uit. Sparta moet alleen zo snel mogelijk van dat kunstgras af, dat past de club echt niet.
Vind ik leuk
Lucky Kes +7965
vrijdag 22 maart 2019 om 22:23
Toch zou Den Bosch niet mistaan in de eredivisie met de mogelijkheden die ze hebben.
Vooraf zag ik ze als de grootste outsider, daarna als heuse titelkandidaat maar nu.......
Ze moeten wel weer wedstrijden gaan winnen om nog vorm te krijgen voor de play offs
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 22:35
Ik moet je eerlijk zeggen dat ik Den Bosch in de eerste helft van het seizoen ook op het niveau van Sparta en FC Twente vond voetballen. Misschien zelfs beter dan deze clubs.. Maar toch vind ik het jammer dat ze zo afgezakt zijn. Naar mijn mening zit er veel meer voetbal in deze ploeg dan bijvoorbeeld Go Ahead Eagles.
Vind ik leuk
Cookee +12956
zaterdag 23 maart 2019 om 10:19
Ik ben met je eens, ze startten erg goed.
Maar van oudsher is Eagles toch een mooiere club en een stabielere factor dan een club met een geldschieter.
Eagles heeft ook een tijdje indrukwekkend gespeeld.
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 23:09
Wen maar aan het idee. Den Bosch promoveert en er komt een nieuw stadion
Vind ik leuk
Kuip +10212
zaterdag 23 maart 2019 om 09:08
Over 50 jaar...
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 09:41
De start voor het stadion is over 3 maanden al, waarschijnlijk onder leiding van degene die bij Sparta voor het aangepaste stadion zorgde.
Het kunstgras gaat er over drie maanden als eerste uit.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 23 maart 2019 om 09:42]
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 00:40
Jij vindt Go Ahead wel in de eredivisie horen, maar Den Bosch niet?

Twente, Roda, Sparta, Nec, Den Bosch, Go Ahead, maar zelfs Cambuur, MVV, Volendam, RKC, Dordrecht. Voor allemaal wel wat te zeggen dat ze het mogen proberen in de eredivisie.
Excelsior, Fortuna, VVV, Emmen, Graafschap en zelfs Heracles voegen qua club in mijn beleving niet méér toe. “Met alle respect”
Ik bedoel dat niet lullig, maar gewoon objectief.

De eerste divisie wordt gewoon sterker en dat is een goede zaak. De concurrentie voor deelname rechterrijtje eredivisie neemt toe.
Nu moeten clubs zich gaan onderscheiden. Ik geloof dat Twente en NAC er wel weer bovenop moeten komen. Die hebben zo’n sterke grote supportersschare, dat komt wel goed. Daarna Sparta, Roda en Nec. En dan met de gedachte dat er veel geïnvesteerd gaat worden ook Den Bosch in dat rijtje. Die gaan gewoon groeien. Als die alle 6 op termijn weer in de eredivisie komen, zul je al moeten gaan strepen in de huidige bezetting.

Als je dan wil dat de goede clubs boven komen drijven, dan moet je wat doen aan die nacompetitie. Dat hele systeem met periodekampioenen is slecht. Zo werkt het nu in Den Bosch ook: kampioen worden ze niet en deelname play-offs is al zekergesteld.
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 09:45
Precies. Den Bosch speelt nog slechts oefenwedstrijden.

Aan de andere kant; stel de bovenste 4 promoveren, waar spelen Dordrecht, Top en Telstar dan nog voor?
Voor de nummers 2 en 3 met periodetitel, Sparta en Den Bosch, gaat de competitie idd nergens meer over. Dat is zo.

Vind ik leuk
Cookee +12956
zaterdag 23 maart 2019 om 10:16
Jij denkt volgens een visie, dat is verfrissend.
Ik vind ook die nacomp. nadelen hebben. Mijn club Cambuur kan het nog halen, maar stel je voor dat je vanaf de 6e plek promoveert... dan heb je 8 winstpartijen minder dan de kampioen en dan moet je de ED in als alles meezit, dat is een ramp. Want dan moet je fors investeren, waardoor je na dat jaar financieel in de nederkluts zit.
Die NC is een ramp, het is leuk als je nog ergens om speelt, maar het gaat erom dat de beste clubs in de ED komen, men wil nu de 2e ook laten promoveren, dat is een goede stap.
Je ziet elk jaar dat de nr1 vd 1ediv een stap hoger gewoon 10e word, dus makkelijk meekan, dus dan zou de nr2 ook makkelijk meekunnen. Ik zou graag de ED uitbreiden naar 20 clubs, dan heb je 4 wedstrijden meer en dan heb je leuke clubs als ... vooruit Twente en Sparta erbij ... of NEC/MVV.

Dus 2 promoveren en desnoods de onderste 3 tegen clubs 3-5.
Vind ik leuk
Cookee +12956
zaterdag 23 maart 2019 om 10:23
Je maakt je druk om stadions en kunstgras.
Gaat het er niet om wie de best spelende club is?

Ik ben ook fan van echte clubs en die zitten bijna vooral in de KKD.
In de ED zitten nu allemaal omhooggevallen als VVV, Fortuna, Emmen, Willem II.
Vind ik leuk
Kwal +845
vrijdag 22 maart 2019 om 22:09
Wat is er toch aan de hand bij Den Bosch? Sinds de komst van Darri en Vermeij gaat het al maar slechter. Willy krijgt het maar niet op de rit.
Vind ik leuk
Il Gordo +21084
vrijdag 22 maart 2019 om 22:45
De komst van Darri heb ik nooit begrepen.
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 23:10
Darri doet helemaal niet mee. Weet je dat nu nog niet..
Vind ik leuk
Cookee +12956
zaterdag 23 maart 2019 om 10:07
Nieuwe dure spelers braken de teamgeest. Anderen spelen voor een paar luizige centen.
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 16:12
De winstpremies van ALLE spelers zijn hoog. Er zijn geen ' andere spelers' en ook de eigen jeugdspelers hebben verbeterde contracten.
Vind ik leuk
Cookee +12956
zaterdag 23 maart 2019 om 17:27
Nieuwe spelers geeft onrust en dat maakt dat er een soort Chelsea ontstaat.
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 18:16
Welke nieuwe spelers bedoel je Cookee?
Vind ik leuk
Cookee +12956
maandag 25 maart 2019 om 16:15
Vermeij en Darri. Maar misschien komt het nog wel als je ze straks allemaal fit hebt. Cambuur heeft er ook 3 terug en ineens winnen ze 3x.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 16:17
Darri heeft nog helemaal niet gespeeld Cookee.

Het komt goed als het weer over voetbal kan gaan.
Vind ik leuk
appeltje +4303
vrijdag 22 maart 2019 om 22:12
Tweede helft lukte helemaal niets meer bij Den Bosch. Scheidsrechterlijke beslissingen zaten ook niet mee. Maar dat mag geen excuus zijn om 4 goals weg te geven in één helft tegen de nummer 16. Promotie nog maar minimaal een jaartje uitstellen.
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 09:48
Juist niet. Promoveren en dan 5 toppers er bij; Büttner, Linssen en Bony om te beginnen.
Vind ik leuk
appeltje +4303
zaterdag 23 maart 2019 om 16:17
Verdediger die niet geblesseerd is, lijkt me ook handig.
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 16:22
Ja idd.
Deijl gebroken been
Vd Winden afgescheurde kruisbanden
Velkov knie
Kersten knie
Vaisanen interland
Khammas interland
Carolina interland
Zeven verdedigers weg.
Maar goed vanaf volgende week weer enigzins compleet.
Vind ik leuk
appeltje +4303
zaterdag 23 maart 2019 om 16:56
Velkov en Kersten speelden gisteren toch gewoon?

En komt die fatsoenlijke grasmat volgend seizoen al?
[Reactie gewijzigd op zaterdag 23 maart 2019 om 16:57]
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 17:07
Ja Velkov en Kersten speelden voor het eerst.
Tjonge wat was ik blij dat Velkov heel bleef.
De problemen zaten vooral aan de zijkant.

De mat wordt in juni vervangen door hybridemat en de hoeken gaan als eerste dicht. Het nieuwe jeugdcomplex en nieuwe hoofdtribune komen daarna
Vind ik leuk
SP-AR-TA +2950
vrijdag 22 maart 2019 om 22:16
Welkom bij Circus Eerste Divisie. Verbaas mij er elk seizoen weer over wat er allemaal gebeurd in deze competitie
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 09:50
Sparta en Den Bosch zijn in voorbereiding op de play-offs die spelen niet meer om te winnen.
Vind ik leuk
SP-AR-TA +2950
zaterdag 23 maart 2019 om 10:27
Klopt. De druk is er wel af.
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 10:33
Ik merkte het ook bij jullie. Een hoop spanning en negatief naar Fraser en zo
Nadat Fraser zei dat Sparta aan de voorbereiding vd play-offs was begonnen, hoor ik van jullie ook geen wanklank meer. Klopt precies.
Verschil is wel dat Sparta wat oudere ervaren spelers heeft, bij ons is de helft geblesseerd en die jonkies kunnen niet op routine of op halve kracht spelen.
Vind ik leuk
SP-AR-TA +2950
zaterdag 23 maart 2019 om 11:40
Ja Twente is gewoon de sterkste gebleken. Wij doen het nooit goed in de play offs dus ik maak me alvast op voor sowieso weer een jaar Eerste Divisie. Vind echt dat de bovenste 2 van Eerste Divisie moeten promoveren en onderste 2 uit Eredivisie degraderen. De nummer 16 van Eredivisie en nummer 3 van Eerste nemen het dan op tegen elkaar voor het laatste ticket. Ik heb al zovaak meegemaakt dat Sparta op een paar punten promotie misliep en dan tegen de eerste en beste club eruit gaat in de play offs. Ben er een beetje klaar mee.
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 12:16
Snap ik en met bovenste 2 ben ik het ook eens, dan hadden clubs als Go Ahead, Sparta en Den Bosch nog iets om voor te spelen.
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 09:15
Er speelt meer SP AR TA
Vind ik leuk
Cookee +12956
zaterdag 23 maart 2019 om 10:06
Waarom is een niveau hoger alles ingezet op voorzichtig spelen?
En in de 1e div op spektakel en op de lol om plezier te hebben?
Vind ik leuk
SP-AR-TA +2950
zaterdag 23 maart 2019 om 10:28
Tja geen idee. Er wordt altijd beetje laagdunkend gedaan over de Eerste Divisie terwijl er wel degelijk leuk en aantrekkelijk voetbal wordt gespeeld.
Vind ik leuk
Cookee +12956
zaterdag 23 maart 2019 om 12:59
Tuurlijk. Natuurlijk roep ik dan ook; dingen als - wat doe je nou gek, maar er gebeurt wel wat.
In de ED kiezen ze veilig, maar leuk is dat niet.
Soms zegt een trainer dan, we kregen 1 kans die had moeten zitten... dan heb je dus 90 minuten naar niks gekeken. In de KKD is dat niet, want de onderste kan ineens verrassen.

Moet wel zeggen dat de ED de laatste weken ook ietsje leuker wordt, maar echt spannend is het onderin. Bovenin is er geen zak aan toch? We weten nu al welke 3 over 50 jaar de dienst uitmaken... en ze zorgen wel dat zij de grootsten blijven door het TVgeld in te pikken en de kleintjes talent af te pakken.

Nee, van mij mogen die top-3 naar Schotland toe, dan wordt de ED hier spannender, een beetje zoals jij zegt als de KKD nu is, spektakel... mooi man.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 23 maart 2019 om 13:01]
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 22:21
FC Eindje JONGUH! 8-1 wat een uitslag! Eindhoven till I die!!!
Vind ik leuk
appeltje +4303
vrijdag 22 maart 2019 om 22:25
FCE is dé club van Eindhoven :)
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 23:49
Ja jonguh! Die andere uit Ehv is dan wel dé club van heel Brabant, maar ja. Ik ben een diehard fan voor zowel PSV als FCE, maar op VP mag je bij je profiel maar één club uit Nederland kiezen, dus koos ik maar voor de bekendste.
Vind ik leuk
appeltje +4303
vrijdag 22 maart 2019 om 23:59
Successupporter ;)
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 08:07
No u
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 22:21
Is dit einde verhaal Boessen?
Vind ik leuk
Bushtukker +118
vrijdag 22 maart 2019 om 22:24
Duidelijk een gevalletje van het proberen sterker te maken van iets wat al goed was. Op zich wel logisch maar met Darri haal je problemen in huis en Vermij is van het nivrau 3e divisie, op een goede dag.
Tel daarbij op een trainer die in de stress raakt van een kritische vraag en zie daar het gevolg. Jammer maar helaas.
Vind ik leuk
fcdb 67 +3483
zaterdag 23 maart 2019 om 02:22
Darri? heeft wegens een virus pas 1 wedstrijd gespeeld. Is deze week pas bij de groep aangesloten dus daar kan het niet aan liggen.
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 22:32
Wat een scheidsrechter zeg bij Fc den Bosch. Een VAR was hier wel op zijn plaats geweest.
Vind ik leuk
Wazedde? +133
vrijdag 22 maart 2019 om 22:32
FCDB leefde boven zijn stand in de eerste seizoenshelft.
Denk niet dat mensen in DB echt dachten dat ze kampioen zouden worden.
Vind ik leuk
Cookee +12956
zaterdag 23 maart 2019 om 10:03
Ze haalden nieuwe spelers waardoor de teamgeest brak.
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 16:16
De nieuwe spelers zijn voor de bank gehaald Cookee.
Alleen Vermeij speelt regelmatig maar vanaf volgende week ook niet meer want dan is Sapinnen terug van de interlands.
Vind ik leuk
tikkietoe +6444
vrijdag 22 maart 2019 om 22:48
Een 8-1 uitslag en een winnende comeback van een 3-0 achterstand, zou hopen dat Jong Utrecht nu ook eens gaat stunten.
Vind ik leuk
Come on Utreg +30183
vrijdag 22 maart 2019 om 23:58
Mooi moment jong Ajax uit ;-)
Vind ik leuk
derksen +8896
vrijdag 22 maart 2019 om 22:54
Nee hoor matchfixing komt in Nederland echt niet voor echt waar niet
Vind ik leuk
KoiFreak +284
vrijdag 22 maart 2019 om 23:01
Ongelofelijk!
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 23:19
Ik gun een ex Fucktunees altijd een verlies
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 23:25
Poeh wat een niveau momenteel. Zijn wel heel erg door de ondergrens geknald de laatste weken
Vind ik leuk
NvC +9670
vrijdag 22 maart 2019 om 23:43
Darri!! 😉😅
Vind ik leuk
Come on Utreg +30183
vrijdag 22 maart 2019 om 23:57
FCDB is het even kwijt. Teveel spelers geblesseerd. Periodetitel al op zak gelukkig.
Vind ik leuk
Cookee +12956
zaterdag 23 maart 2019 om 10:02
Hey C.o.U

Ik dacht die gaan met de prijs weg?
En dan halen ze een paar nieuwe spelers en alles kakt in.
Vind ik leuk
Come on Utreg +30183
zaterdag 23 maart 2019 om 11:08
Dacht ik ook.. Periodetitel op zak dus wellicht nog verrassen in de play offs met fitte selectie. Valt wel tegen!
Vind ik leuk
Cookee +12956
zaterdag 23 maart 2019 om 13:18
Die top in de KkD is steeds breder en das wel leuk. Geen leuk vooruitzicht dat straks NAC er ook bijkomt, hoewel dat ook een mooie club is.
Dat periode op zak verhaal... dat vind ik niks... hoop niet dat dat plan slaagt. H'veen deed dat een keer, als 17e in de competitie... Korbach kwam die won 6x wat een titel gaf... nacompetitie en promoveren... das toch niks, je wilt een club die elke week boeit en verbaast.
En met dat geld van Den Bosch had ik meer verwacht.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 23 maart 2019 om 13:18]
Vind ik leuk
Come on Utreg +30183
zaterdag 23 maart 2019 om 15:36
Twente gaat weer naar de ED na dit jaar. NAC hoort niet in de KKD maar goed.. blijft wel een aantrekkelijke competitie. Hopelijk vanaf komend seizoen weer Cambuur in de hogere regionen van de KKD!
Vind ik leuk
Cookee +12956
zaterdag 23 maart 2019 om 17:25
Nou ja, als ze maar weer eens meedoen, maar de concurrentie is dodelijk er zijn met Almere en Telstar erbij misschien wel 8 clubs dan die er om strijden.
Jammer dat Twente nu zo wegloopt.

Jullie zijn er nog nooit uitgevlogen toch?
[Reactie gewijzigd op zaterdag 23 maart 2019 om 17:26]
Vind ik leuk
Come on Utreg +30183
zaterdag 23 maart 2019 om 17:52
Inderdaad een moordende concurrentiestrijd. In jaren niet zo hevig geweest.

Dit jaar kan er geen ploeg degraderen. Dat is het geluk voor jong FCU. Bij jong FCU weinig spelers van het eerste. Wordt echt als opleidingsploeg gebruikt. Voor Utrecht heel waardvol deelname aan de KKD
Vind ik leuk
Cookee +12956
maandag 25 maart 2019 om 16:03
Voor Utrecht waardevol misschien maar om tegen te spelen is vreselijk, je moet winnen om mee te doen en die jong-teams spelen vrijuit. En de sfeer is dodelijk saai. Als het tegenzit heb je straks jong-Vitesse en Twente ook erbij. Ooit kwamen talenten als vd Ham en Temming naar Cambuur, nu houdt je club dat binnen, maar Cambuur heeft er dus niks aan als zulke spelers bij PSV of Ajax spelen. En die van Ajax daar breekt echt niks meer door nu.

Haha, nee ik bedoelde Utrecht heeft nooit 1e div gespeeld toch? Misschien DOS?
[Reactie gewijzigd op maandag 25 maart 2019 om 16:10]
Vind ik leuk
Come on Utreg +30183
maandag 25 maart 2019 om 17:07
FC Utrecht bestaat sinds 1971 en is nooit gedegradeerd. DOS in een geijs verleden weleens, dacht ik.
Vind ik leuk
Cookee +12956
maandag 25 maart 2019 om 18:24
1 vd weinigen die nooit degradeerden zeker, PSV, Fey, Aja, Utrecht
Vind ik leuk
Come on Utreg +30183
maandag 25 maart 2019 om 19:19
Klopt. En tot afgelopen jaar stond Twente ook in dat rijtje
Vind ik leuk
Cookee +12956
woensdag 27 maart 2019 om 15:37
Nou dat van Twente klopt niet helemaal, die zijn er uit geweest, maar promoveerden onder Korbach meteen weer. Cambuur werd toen 2e vandaar dat ik het weet... als er maar 1 promoveert dan slaagt Cambuur er altijd in om 2e te worden. :))

Hoe vindt je trouwens dat Diemers zich ontwikkelt?
Hebben jullie hem iets te vroeg laten gaan?
[Reactie gewijzigd op woensdag 27 maart 2019 om 15:39]
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 17:09
We waren het kwijt. We gaan het deze week vinden.
Vind ik leuk
Come on Utreg +30183
maandag 25 maart 2019 om 17:11
Of in de playoffs terugvinden.. Ook een mooi moment ;-)
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 17:16
Ik bedoel wat anders... de over name.

Daarna gaat het weer over voetbal.
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 03:03
Putain FCDB/RSCL , Forza MVV et Visé
Vind ik leuk
G.Kopf +5718
zaterdag 23 maart 2019 om 07:56
Yessss 4e overwinning op rij en volgens mij eerste wedstrijd met meer dan 1 doelpunt.
Wat een stunt, heerlijk.
Vind ik leuk
Cookee +12956
zaterdag 23 maart 2019 om 10:00
Daarvoor zet je toch de TV aan, dat maakt voetbal mooi.
Gefeliciteerd, die gaat de boeken in.
En wees zuinig op je voorzitter een prettige kerel.
Vind ik leuk
Cookee +12956
zaterdag 23 maart 2019 om 09:58
Ik zag Oranje de bal achterin rondspelen... de Ligt naar v Dijk -- v D naar Blind -- Blind naar Dijk -- D naar L - L naar Dumfries goh... die wil naar voren? Of toch niet nee.. naar de Ligt -- enz.

In de 1e div spelen ze om te winnen, er gaat vanalles mis maar niks is zeker en je wordt constant verrast... ik gun Erediv supporters ook zo'n competitie van spektakel.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws