Unnerstall begrijpt Löw niet: 'Als je zo speelt bij je club verdien je het gewoon'

Unnerstall begrijpt Löw niet: 'Als je zo speelt bij je club verdien je het gewoon'

Gepubliceerd: zaterdag 23 maart 2019 om 12:34za 23-03-2019 om 12:34

Lars Unnerstall vindt dat Marc-André Ter Stegen zondagavond het Duitse doel moet verdedigen in de Johan Cruijff Arena. Unnerstall stelt dat de vorm van de keeper van Barcelona veel beter is dan die van Manuel Neuer, die naar alle waarschijnlijkheid onder de lat zal staan tegen Oranje.

Unnerstall stond in het seizoen 2010/2011 net als Neuer onder contract bij Schalke 04, maar toch opteert hij voor een kans voor Ter Stegen. "Als je het mij vraagt, moet een bondscoach naar de vorm kijken die spelers tonen", legt de VVV-goalie uit in De Telegraaf. "André ter Stegen is de laatste tijd waanzinnig goed in vorm bij Barcelona."

"Die staat echt geweldig te keepen en heeft het laatste anderhalf jaar een geweldige ontwikkeling doorgemaakt", gaat Unnerstall verder. "Als je zo speelt bij je club, dan verdien je het om ook bij de nationale ploeg te spelen. Aan de andere kant heeft Neuer over een periode van vele jaren geweldige prestaties geleverd."

"Ik hoop dat Duitsland zich tegen Nederland gaat revancheren voor de deceptie in de Nations League. De Duitse internationals zullen bijzonder gemotiveerd zijn omdat ze de laatste ontmoeting hebben verloren. Het zou ook leuk zijn op de club. We zullen wel weer inzetten op de wedstrijd en de verliezer moet dan het avondeten betalen..."

Plaats een reactie

ForzaVVV +1464
zaterdag 23 maart 2019 om 12:37
Unnerstahl heeft er kijk op. Als bondscoach moet je kijken naar vorm en niet naar naam.
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 12:39
En daarom laat hij de grote namen ook thuis
Vind ik leuk
ForzaVVV +1464
zaterdag 23 maart 2019 om 12:43
Dat hij deze thuis laat is misschien goed echter als een muller dadelijk weer in vorm is en de resultaten vallen een beetje tegen dan heeft de heer löw een probleem.
Vind ik leuk
1313 +11950
zaterdag 23 maart 2019 om 12:39
Idd helemaal eens. Ik vind Neuer ook geen stabiele factor meer in het goal, hij maakt toch behoorlijk wat foutjes de laatste tijd. Had Ter Stegen allang een kans gegeven.
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 12:44
Niet helemaal mee eens, kijk naar Memphis, totaal uit vorm in Lyon maar o zo belangrijk voor Oranje
Vind ik leuk
ForzaVVV +1464
zaterdag 23 maart 2019 om 12:49
We hebben niet beter voor het Nederlands elftal. Hij is gewoon onze beste spits. En gelieve Memphis niet te veel ophemelen. Het was maar wit-rusland.
Vind ik leuk
1313 +11950
zaterdag 23 maart 2019 om 12:51
Nja, dit zegt dus niets. Kijk wat Löw aan het doen is, hij is aan het verjongen. Hummels, speelt de laatste tijd gewoon prima wedstrijden, en die wordt niet meer opgeroepen, zelfde geldt voor Müller, etc etc. Dan vind ik dat Ter Stegen absoluut een kans verdient ten opzichte van Neuer.
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 12:46
Neuer is niet helemaal in goeie doen inderdaad. Dat is dus alleen maar goed voor Oranje
Vind ik leuk
la galaxy +1218
zaterdag 23 maart 2019 om 12:37
Wanneer wordt Lord Unnerstall opgeroepen voor het Duitse elftal.
Vind ik leuk
jari11 +5014
zaterdag 23 maart 2019 om 12:38
Helaas voor hem zijn er heel veel goede Duitse keepers..
Vind ik leuk
la galaxy +1218
zaterdag 23 maart 2019 om 12:40
Ach anders het Nederlandse nationaliteit aanvragen.
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 12:42
Of de Marokkaanse
Vind ik leuk
katinzak +306
zaterdag 23 maart 2019 om 17:59
Of beide...
Vind ik leuk
pinkelman +4473
zaterdag 23 maart 2019 om 15:17
Vind je met Cilissen, Zoet en Bizot dan dat we slechte keepers hebben opgeroepen, want zoveel meer is deze keeper toch ook weer niet?
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 02:15
Toch mis ik Sergio Padt. Kan goed keepen en is de laatste wedstrijden zeer belangrijk geweest voor Groningen..
Vind ik leuk
Kees Bman +5210
zaterdag 23 maart 2019 om 13:16
Hij is wel een van de betere,jammer dat het geen Nederlander is anders stond hij hier onder de lat.
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 15:33
Hahaha😂 Nou nee.

Cillessen is veel beter
Vind ik leuk
Kees Bman +5210
zaterdag 23 maart 2019 om 15:46
Hahaha jij kan mij laten lachen Cillissen hahaha die bank zitter haha.
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 16:41
Tegen wit Rusland speelde hij die ene bal die hij kreeg ook zo in de voeten van de tegenstander . Hij was de zwakke schakel
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 17:40
Cillessen de nummer 1 van Oranje.
Vind ik leuk
Kees Bman +5210
zaterdag 23 maart 2019 om 20:09
Vriendjes politiek.
Vind ik leuk
Roeptoeter +18700
zaterdag 23 maart 2019 om 12:38
Eens met Unnerstall. Low had ook Neuer lekker bij Munchen moeten laten blijven.
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 12:40
Ter stegen heeft zoveel talent en doet het gewoon heel goed bij barca. Echter neuer is 32 jaar en nog een topkeeper. Heeft zeker nog 5 jaar te gaan.

Moeilijk, maar vind neuer wel logisch. 👌
Vind ik leuk
74ratje +976
zaterdag 23 maart 2019 om 12:58
Nee joh. Gewoon de slechtste keeper opstellen tegen Nederland.
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 13:05
Lars die wedstrijd winnen we toch wel. Duitsland zit nu in de hoek waar de klappen vallen!
Vind ik leuk
Vak-DD +12764
zaterdag 23 maart 2019 om 13:16
Jammer dat deze jongen straks op de bank komt te zitten. Had hem graag bij ons als eerste keeper gehad.
Vind ik leuk
PSV JWZ +63
zaterdag 23 maart 2019 om 13:26
Als unnerstall onze grote neus-pulkende vriend wel zou begrijpen, zou hier misschien niet onder de lat bij VVV staan, met alle respect voor VVV natuurlijk.
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 13:41
Jammer dat we deze wedstrijd niet in de kuip spelen.
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 14:01
Lars, das wird eine teure Angelegenheit!
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 14:10
Zelfde als in Nederland, speel je voor Ajax heb je een streepje voor ongeacht vorm/prestaties.
In Duitsland heb je dat met Bayern.
Vind ik leuk
ForzaVVV +1464
zaterdag 23 maart 2019 om 14:46
Dus als Cilessen eerste keeper bij Barcelona was en Onana was een nederlander geweest dan had de bondscoach voor Onana gekozen. Haha
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 15:03
Koekoek Jonguh.
Vind ik leuk
ForzaVVV +1464
zaterdag 23 maart 2019 om 15:11
Dat is wat je zegt Jonguh. Van der sar staat in de goal bij manchester united en vermeer keept bij ajax. Dan gaat de bondscoach echt niet voor vermeer kiezen.
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 15:27
Jij hebt er weinig van begrepen he.
Vind ik leuk
ForzaVVV +1464
zaterdag 23 maart 2019 om 16:29
Leg het dan uit wat je zegt. Zo heb ik het gelezen.
Vind ik leuk
Phantast +59
zaterdag 23 maart 2019 om 15:05
Nee want er staan al teveel donkere spelers in het team.
Vind ik leuk
Johnnies +2769
zaterdag 23 maart 2019 om 16:44
Unnerstall heeft helemaal gelijk.
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 17:19
"De Duitse internationals zullen bijzonder gemotiveerd zijn omdat ze de laatste ontmoeting hebben verloren."

Laatste ontmoeting was een gelijkspel.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws