'Pogba wil weg bij United: Juventus grootste obstakel voor Real Madrid'

'Pogba wil weg bij United: Juventus grootste obstakel voor Real Madrid'

Gepubliceerd: maandag 25 maart 2019 om 09:27ma 25-03-2019 om 09:27

Real Madrid en Juventus willen proberen Paul Pogba los te weken bij Manchester United. De Franse middenvelder zou zelf graag weg willen uit Engeland. Doordat Mino Raiola de zaakwaarnemer van Pogba is, lijkt Juventus een voorsprong te hebben.

Dat meldt het Spaanse AS. Volgens het medium vormt Juventus het grote obstakel voor een eventuele overgang van Pogba naar Madrid. De Fransman flirtte vorige week openlijk met De Koninklijke. "Real Madrid is voor iedereen een droom, dat heb ik altijd al gezegd", zei hij.

Naast Real Madrid wil echter ook zijn oude club Juventus de middenvelder graag binnenhalen. De Oude Dame houdt de situatie nauwlettend in de gaten en heeft en lijkt een kleine voorsprong te hebben in de eventuele onderhandelingen. De club heeft naemlijk een goede relatie met Mino Raiola, zaakwaarnemer van Pogba. Dat geldt niet voor Real-voorzitter Florentino Pérez.

Pogba heeft op Old Trafford nog een contract tot de zomer van 2021. Eerder heeft Pogba al een contractverlenging afgewezen. Raiola zou al druk bezig zijn een nieuwe club voor de middenvelder te zoeken.

Lees ookMarca: Zidane gecharmeerd van Pogba, Manchester United én Real Madrid huiverig

Poll

Waar zie jij Pogba het liefst?

(1269 stemmen)

Plaats een reactie

StoneyTony +2556
maandag 25 maart 2019 om 09:33
Lekker naar juve gaan !
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 09:37
...jammer dat die jongen toch het net niet maakt
Vind ik leuk
Alex Koopman +1727
maandag 25 maart 2019 om 09:56
Pogba? Hahaha juistem!
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 09:37
Beste meneer de zaakwaarnemer, mag ik alsjeblieft naar Real?? Nee! Ik ben de baas en jij gaat naar Italië, slaaf! Wat een wereld..
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 09:37
....de moderne slavernij
Vind ik leuk
CL19 +6
maandag 25 maart 2019 om 10:03
Sorry mensen ik liet me een beetje gaan mijn excuses hier voor
[Reactie gewijzigd op maandag 25 maart 2019 om 10:34]
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 10:06
Goeie reactie. Lekker onderbouwd ook.
Vind ik leuk
Johnny Cash +10917
maandag 25 maart 2019 om 10:07
We hebben weer een stoere jongen hier
Vind ik leuk
CL19 +6
maandag 25 maart 2019 om 10:09
Si prob mee
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 10:12
Snapt er maar erg weinig van allemaal. Het gaat ook zo snel allemaal om je heen waarschijnlijk. Niet nodig om zo'n reactie te posten vind je wel!? Even volwassen worden of ernaar gedragen
[Reactie gewijzigd op maandag 25 maart 2019 om 10:18]
Vind ik leuk
CL19 +6
maandag 25 maart 2019 om 10:24
Je hebt gelijk gozer was misschien wel te heftig allemaal maar maak me boos dat mensen zulke racistische opmerkingen maken
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 10:27
Gewoon even je comment aanpassen😉 in de context was ie niet slecht bedoelt volgens mij
Vind ik leuk
CL19 +6
maandag 25 maart 2019 om 10:35
Gedaan👍🏻
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 11:45
Top👊
Vind ik leuk
guusje +1638
maandag 25 maart 2019 om 09:39
kunnen ze altijd nog zijn broertje nemen. hij die tegen feyenoord binnen 1 minuut scoorde.
Vind ik leuk
The Genius +3849
maandag 25 maart 2019 om 09:52
precies zo gaat het idd.... doooeeeiiii
Vind ik leuk
Smithsonian +45144
maandag 25 maart 2019 om 09:38
Raiola beslist dus.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 09:39
klopt, iets gedetailleerde: de portemonnee van Mino Ratiola beslist!
Vind ik leuk
Reddevil +442
maandag 25 maart 2019 om 09:43
Ik zou zeggen blijf op en neer gaan van club naar club daar wordt de zaakwaarnemer alleen beter van
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 10:24
Ik vraag me af hoe serieus we dit bericht moeten nemen. Pogba leek juist gelukkig bij United de laatste tijd. Nu gewoon Koulibaly, Ndombele en Sancho/Hudson Odo halen en je hebt een verschrikkelijk goed team.
Vind ik leuk
Arvin +7824
maandag 25 maart 2019 om 09:46
"naemlijk"
Vind ik leuk
Kim Jung-On +6021
maandag 25 maart 2019 om 09:47
De titel klopt niet: 'Raiola wil weg bij United'
Vind ik leuk
The Genius +3849
maandag 25 maart 2019 om 09:52
geloof je het zelf, pogba en Ronaldo in een team? Dat kan haast niet goed gaan, beide spelers willen de bal hebben
Vind ik leuk
Gelukshand +1482
maandag 25 maart 2019 om 09:55
Ik zou ook naar een andere club gaan, concurrentie van Manu in Engeland is moordend. Daarnaast is de selectie echt niet geweldig.
De Gea, Martial en Pogba zijn goed, de rest is wel matig.
Spurs, City en Liverpool hebben een beter elftal.

Ik zou ook naar Juventus of Real willen, alleen moet Real natuurlijk wel meer goede spelers gaan halen.
Vind ik leuk
Truth +4410
maandag 25 maart 2019 om 09:58
Hier gaan we weer ...Pogba dringt aan op een permanent verblijf voor Ole maar wil zelf weg 🙄🙄🙄
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 10:07
Een beetje het Ronaldo verhaal bij real, elk jaar eerst de media ophitsen, vervolgens supportersrumoer.
Uitkomst; elk jaar een beter contract.
Vind ik leuk
Truth +4410
maandag 25 maart 2019 om 11:32
Het verhaal van deze tijd en deze kutgeneratie ...contract tekenen voor 5 jaar en na een jaar al beginnen te kakken ...kijk naar griezmann ...als het klopt wat de media schrijft heeft die al spijt ...ik heb het hem persoonlijk nog niet horen zeggen dus ..BS voor mij ! To see is to believe 😉😉😉
Vind ik leuk
JUVENTUS11 +310
maandag 25 maart 2019 om 10:06
altijd welkom.
Vind ik leuk
BramJB +1291
maandag 25 maart 2019 om 10:07
Wat word Juve een team als deze vent er naar toe gaat zeg. Een goede verderging, een middenveld met Pogba en Pjanic altijd lekker en meneer Ronaldo voorin. Misschien kunnen ze Dybala betrekken in deze deal? als ze hem echt weg willen hebben.
Vind ik leuk
navidos +309
maandag 25 maart 2019 om 10:41
ik ben beetje klaar met Pogba, hij is voor meer dan miljoenen naar club gekomen, vervolgens geeft die ongezout ze mening dat het iedermans droom is om bij Real te spelen. Laat maar gaan het is oke zo.
Vind ik leuk
JUVENTUS11 +310
maandag 25 maart 2019 om 11:21
schuld van utd zelf, beleid trekt op niets daar.
iedereen mag zijn mening geven, bij juve nooit problemen gehad.
ik denk dat utd hem ook mag bedanken, na de exit van mourinho heeft hy wel bewezen wat hy waard is en staan ze mede door hem mee van boven.
Vind ik leuk
Truth +4410
maandag 25 maart 2019 om 11:27
Schuld van United 🤔🤔😳😳
Waarom ?
Ronaldo gaf ooit ook aan dat Real een droom was voor hem en wat zei Sir Alex ...ok geef ons nog 1 jaar en het probleem was opgelost !
Grote mensen lossen problemen op ...kleine kinderen niet en zeker die pizzaboer niet !
Vind ik leuk
JUVENTUS11 +310
maandag 25 maart 2019 om 12:08
omdat utd sneller had moeten ingrijpen bij heel het mourinho verhaal.
Dit zowel naar mourinho als naar de spelers.
Elke speler heeft een droom, ik denk dat je op je werk ook iet hebt van. mmm die functie op die plaats wil ik wel.Maar daarom ben je niet weg he.
UTd moet de borstel door de ploeg halen, de achterlijn is niet meer zoals het geweest is.
sanchez overbetalen naar wat zijn prestaties zijn.
utd altijd een mooie club geweest, maar tegenwoordig zien veel bazen clubs als bedrijven. als ik mag vergelijken met juve. italiaanse eigenaars en investeren in de club (nieuw stadion, nieuw trainingscomplex, schoolcomplexen + trainingscomplex voor de jeugd, etc
Vind ik leuk
Truth +4410
maandag 25 maart 2019 om 12:23
United had de jos nooit mogen aanstellen want hij past niet in de filosofie van United ...United doet heel veel voor de gemeenschap daar ben ik zeker van !
Sanchez halen kan je afschuiven op de jos maar dat hij zo zou spelen had niemand verwacht want ik ben er zeker van dat een fitte sanchez juve ook zou willen ! Wat eigenaars betreft daar kan je jammer genoeg niks aandoen ...gelukkig voor juve dat zij nog in handen zijn van de agnelli familie ! Was alles maar zo makkelijk ...United kan iedereen halen als grootste club ter wereld maar kan iedereen omgaan met die druk ? Juve sorry maar daar vind ik niks aan ...de serie a stelt niks voor als competitie ..juve verzwakt de concurrentie das echt kleinzielig ! 7 bijna 8 x op rij kampioen is dat een competitie ! Net als psg is de kampioen al gekend rond nieuwjaar welke liefhebber houd daar nu van ? De gekochte titels , de degradatie ...neen niet echt mijn ding ...maar elk zijn keuze ...ik win liever niks op een correcte manier dan alles op een corrupte manier...city is ook op die weg aant gaan als je naar de lotingen kijkt ...
Vind ik leuk
JUVENTUS11 +310
maandag 25 maart 2019 om 13:25
ligt niet aan juve hoor. milan 200m gekocht, inter etc.
maar draait niet. noem mij 1 spannende competitie?

italie juve napoli
spanje real barca
engeland city
duitsland bayer, dortmund gaat geen kampioen spele.
frankrijk psg.
zo dan zijn we uitgepraat.

juve die de conc verzwakt?

welke topclub doet dit niet?

En jy denkt dat er clubs zijn die op een correcte manier werken? dan moet ik je teleurstellen want elke club zit of doet iets dat niet pluis is.
Ik weet voor welke club je bent, maar je moest eens weten hoe het gaat bij topclubs.. ik spreek ook uit ervaring. zelfs in belgie bij de provenciale reeksen gebeuren er dingen waarvan je denkt .....

Vind ik leuk
Truth +4410
maandag 25 maart 2019 om 15:36
Dat er bij elke club wel iets niet koosjer is zal ik niet ontkennen maar wat me opvalt ...het zijn vaak dezelfde namen die opduiken !
Ik ben een die hard club brugge en United supporter maar zeker geen blinde ...en barca !
Voor andere ploegen heb ik sympathie ...maar wat ik wel heb buiten vele anderen is alst op niks trekt dan zeg ik het ook ...ik ga de hypocriet niet uithangen !
Vind ik leuk
Truth +4410
maandag 25 maart 2019 om 15:43
als je competities vergelijkt moet je dat doen over een periode van minstens 10 jaar ..en dan kan je een ietwat deftige vergelijking maken
City en psg zijn er enkel gekomen door de arabs
Chelski door de rus ....United door wie ? Door niemand want de glazers pompen geen reet in de club integendeel ze melken ons uit ...de reden dat we nog altijd meedraaien is omdat wij fans hebben over heel de wereld en United een merk is zoals Apple ..
Overal waar ik geweest ben in de wereld zie je United shirts ...nu zie je city en psg en waarom ...omdat ze United willen kopiëren ...als United naar de states gaat dan komen de sterren erop af ...als city naar de states gaat dan moeten ze de sterren opzoeken of bellen en hun dan shirtjes geven ...
[Reactie gewijzigd op maandag 25 maart 2019 om 15:43]
Vind ik leuk
JUVENTUS11 +310
maandag 25 maart 2019 om 15:59
hahaha idd :D juve zit wereldwijd. net zoals utd.
een feit dat waar is.
Spijtig van utd dat die niets meer voorstellen, daarmee bedoel ik als ik de achterlijn zie... schande
zonder de gea stond ge rechterkolom.
alles draait om geld nu, en sommige clubs mogen meer dan andere.. psg city ...
Iedereen loopt nu met psg rond enz, moet ik echt mee lachen. Ben een die hard juvefan. heb een abo daar. om de 2 weken als ik kan zit ik daar. ben zelf ook belg. hier ga ik regelmatig genk standard sint truiden zien. dit omdat kameraden abo's hebben en ik zo mee kan. juve beschuldigen maar wel een van de grootste gangster int voebal int bestuurd hebben :D bartje :D ook leko is ni vies van zo'n praktijke hahah ;:D
Vind ik leuk
Truth +4410
maandag 25 maart 2019 om 17:18
De grootste gangsters zitten in brussel en luik dat weet iedereen en bartje is mijne moat niet net als die hypocriet mannaert ...club is mijne ploeg en die pipoos hebben jammer genoeg de macht mocht ik iets kunnen veranderen ik deed het onmiddelijk ....
Wat leko betreft zal de waarheid wel uitkomen he...voor Maes ziet het er veel slechter uit
Vind ik leuk
JUVENTUS11 +310
maandag 25 maart 2019 om 18:34
Erg da zo een mense clubs kapot make.maarja alles draait om het geld. Anders begint ge er ni mee. Idd maes.. denk da er nog koppe gaan rolle. Maar goe ok
Vind ik leuk
Truth +4410
maandag 25 maart 2019 om 18:47
Als belg zeg ik in eer en geweten ...België is een apenland pur sang en voor mij veel corrupter dan de landen die bekend staan om corruptie ! De dingen die hier gebeuren daar zakt je broek niet meer vanaf , je zakt gewoon door je knieën vant lachen ...zo lachwekkend is dit kutland! Dat ze nu de voetbal viseren is gewoon om de aandacht weg te houden van al het andere zoals ...problemen in borgerrokko , molenbeek en al die andere steden waar dat bruin gespuis zit ...vermassen met zijne cinema ...oplichting in de politiek ...justitie die faalt aan alle kanten en the list goes on ...belgië de beerput van europa 💩
Vind ik leuk
JUVENTUS11 +310
dinsdag 26 maart 2019 om 07:25
jep, belgen hebben niks meer te zeggen.
het leger mag eens beginnen met opkuisen in molenbeek enz. late voelen da iedereen zich moet aanpassen aan ons ipv aan hun. probeer in die landen maar is te doen zoals ze hier doen. zal rap gedaan zijn.zoals da staken.. binnekort verschiete ze da bedrijve niemeer in belgie willen investeren enz..
Vind ik leuk
navidos +309
maandag 25 maart 2019 om 11:31
Dit is enigzins zeker schuld van United, Ze hebben Sanchez gehaald en de verhoudingen binnen kleedkamer zijn zeer scheef. Die gast raakt geen knikker en verdient het meest, daar moet United echt naar zichzelf kijken.

Wat verder bij united moet gebeuren is rust, er moet rust komen in deze club. Jarenlang waren we een van de clubs waar niets naar buiten lekte en er weinig gebeurde. De club moet van de top totaal anders.
Vind ik leuk
Truth +4410
maandag 25 maart 2019 om 15:33
Geef de schuld aan de jos ...die haalde Mikhi om hem dan niet te gebruiken en als die dan gewend was aan de PL gaat hij die ruilen om city de loef af te steken met een contract waarbij elke motivatie ontbreekt ...wenger zei het zelf...na ozil zijn megacontract heeft die niks meer gepresteerd !
Shaw brak hij af tot op de grond , wat die allemaal zei over luke was echt om op te kotsen ...kijk nu eens !
Dat er iemand schuldig is ja ...en dat is de manager want die haalt de spelers ..Ole heeft het United Dna en dat is wat we nodig hebben ..geen bloaze zoals van gaal en de jos
Vind ik leuk
Truth +4410
maandag 25 maart 2019 om 11:30
Geloof niet alles wat er geschreven wordt .....dat hij een droom heeft is toch normaal , wie heeft die niet ! Maar de realiteit is dat hij nog tot 2021 onder contract ligt en als hij echt weg wil dan zal het voor een gigabedrag zijn zoals hij nu staat te ballen ! Eerst zien dan geloven
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 10:53
Je hoeft het verhaal al helemaal niet meer leezen !!!!!!
RAIOLA ZEGT AL VOLDOENDE.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws