Update: 'Real Madrid ontkent plannen voor monsterbod op Mbappé'

Update: 'Real Madrid ontkent plannen voor monsterbod op Mbappé'

Gepubliceerd: dinsdag 26 maart 2019 om 08:09di 26-03-2019 om 08:09

Real Madrid werkt achter de schermen aan een mega-operatie om Kylian Mbappé naar de club te halen, meldt France Football maandag. De Spaanse grootmacht heeft liefst 280 miljoen euro over voor de 20-jarige aanvaller van Paris Saint-Germain.

Daarmee zou Mbappé in een klap de duurste speler ter wereld worden. Dat record is nu nog in handen van PSG-ploeggenoot Neymar, die in de zomer van 2017 voor 222 miljoen overkwam van FC Barcelona.

Volgens France Football heeft Real Madrid-trainer Zinedine Zidane het bestuur van De Koninklijke overtuigd om zijn landgenoot naar het Estadio Santiago Bernabéu te halen. De onderhandelingen tussen beide clubs moeten volgende week beginnen. Het Franse voetbalmagazine verwacht dat de enorme transfer de voetbalwereld de komende maanden in zijn greep gaat houden.

Voor Mbappé ligt naar verluidt een contract ter waarde van vijftien miljoen euro per seizoen klaar. Hij overtreft in dat geval Gareth Bale als best betaalde speler van Real Madrid. AS meldde vrijdag al dat Mbappé open staat voor een transfer naar de Madrilenen. Hij is onder meer gefrustreerd door de boete die hij onlangs kreeg.

Update 26/3 8.09: Real Madrid heeft stelling genomen tegen de transfergeruchten rondom Mbappé. Voorzitter Florentino Pérez en trainer Zinedine Zidane hebben al gesproken over mogelijke versterkingen, maar de naam van Mbappé is niet gevallen, meldt Marca dinsdagochtend. De Koninklijke onderhoudt momenteel goede betrekkingen met PSG en wil de verstandhouding niet verstoren met een eventueel monsterbod op de superster.

Plaats een reactie

BramJB +1291
maandag 25 maart 2019 om 13:55
Veel geld, maar in de huidige markt snap ik het wel. Grootste talent wat er rond loopt, dan is het niet gek dat er zoveel geld word geboden. Hier zal Real nog jaren plezier aan hebben, als hij zo door blijft gaan.
Vind ik leuk
voebtalie +3731
maandag 25 maart 2019 om 13:58
Volkomen gestoord. Geef 280.000 arme gezinnen gezinnen 1000 euro ipv deze waanzin.
Vind ik leuk
Roeptoeter +19118
maandag 25 maart 2019 om 13:59
Stoppen met kijken. Dan doe je eraan wat je eraan kunt doen.
Vind ik leuk
dhrwobo +45702
maandag 25 maart 2019 om 14:15
Hahahahha moet je nagaan hoe Neymar zich nu voelt... die jankt om z'n moeder de komende jaren daar in Parijs hahaha
Vind ik leuk
Tossa +3143
maandag 25 maart 2019 om 18:15
Ik kijk al niet meer, dus ik kan er niets meer aan doen?! Jammer...
Vind ik leuk
Linke loe +2348
maandag 25 maart 2019 om 14:00
Ja zo ken ik er nog wel een paar..als je zo dom praat verzoek ik je om op een andere site verder te lullen..kijk eens naar een praatgroep van de PvdA
Vind ik leuk
dhrwobo +45702
maandag 25 maart 2019 om 14:16
Duidelijk geen Link(s)e Loe ;-)
Vind ik leuk
Linke loe +2348
maandag 25 maart 2019 om 14:18
Hahaha goeie 👌
Vind ik leuk
RenW +5710
maandag 25 maart 2019 om 14:27
Dus jij vind de verdeling wel normaal?
Vind ik leuk
Linke loe +2348
maandag 25 maart 2019 om 14:37
De verdeling? Verklaar je nader
Vind ik leuk
RenW +5710
maandag 25 maart 2019 om 16:40
Ik ben een voetbal liefhebber.
Maar de verdeling van het geld in de wereld?
Een voetballer die 15 miljoen per jaar krijgt?
En die meiden in de zorg, die het echt belangrijke werk doen.
Bijna veroordeelt tot de voedselbank.
Dan is het toch echt ergens goed mis gegaan.
Vind ik leuk
Linke loe +2348
maandag 25 maart 2019 om 16:54
Het is zeker belachelijk die bedragen in de voetbal maar dat is niet alleen in de voetbal wereld..ook in de maatschappij en andere sporten..daarbij is het hier niet het podium om daarover te zeuren denk ik..en iemand die in de zorg werkt hoeft zeker niet naar de voedselbank dat is echt zwaar overdreven
Vind ik leuk
RenW +5710
maandag 25 maart 2019 om 19:21
Mooi, hier is dus het podium om het normaal te vinden.
Fijn dat er een podium is gevonden om het normaal te vinden. Geweldig podium.
Vind ik leuk
Linke loe +2348
maandag 25 maart 2019 om 20:26
Pfff gaat het wel goed met je
Vind ik leuk
RenW +5710
maandag 25 maart 2019 om 22:26
Met mij redelijk, gelukkig, dank je wel.
Vind ik leuk
BramJB +1291
maandag 25 maart 2019 om 14:01
Ja natuurlijk vind ik dit belachelijk. Maar je moet accepteren dat het zo is. Het zal in de toekomst alleen nog maar meer worden.
Vind ik leuk
Mazraoui +3968
maandag 25 maart 2019 om 14:07
Als er 4 miljard mensen naar tafeltennis gaan kijken krijg je die bedragen daar
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 14:26
EDIT VP: reactie verwijderd
Vind ik leuk
Mazraoui +3968
maandag 25 maart 2019 om 14:34
Ga = op je duim zitten 🤔
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 14:35
EDIT VP: reactie verwijderd
Vind ik leuk
Mazraoui +3968
maandag 25 maart 2019 om 14:37
.
[Reactie gewijzigd op maandag 25 maart 2019 om 14:39]
Vind ik leuk
plein19 +3390
maandag 25 maart 2019 om 15:47
PSG heeft ook een stichting. Maar ik denk dat maar weinig mensen €90 betalen voor een t-shirt met de naam van een arme erop
Vind ik leuk
Pindy-SvS +274
maandag 25 maart 2019 om 17:55
Her zou pas gestoord zijn om het geld gewoon wegtegeven aan andere gezinnen, voor niks nogwel naar mijn mening. Dit zijn gewoon bedrijven die geld moeten verdienen. Denk niet dat je veel geld kan verdienen als je 280000 mensen gratis 1000euro geeft. Als jijzelf regelmatig 1000 aan minder verdienende gezinnen geeft, dan heb je recht van spreken. Maar anders dan ben je wel een klein beetje de realiteit van het hedendaagse voetbal verloren. En de enige schuldige aan al die hoge bedragen, zijn wij de kijkers en betalers van allerlei voetbal troep erom heen, niemand anders
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 10:33
Volledig mee eens,arme gezinnen even melden aub
Vind ik leuk
Dani82 +3807
maandag 25 maart 2019 om 14:03
Ik vraag me af waarom real madrid nog geld verspild aan hun jeugdopleiding
Vind ik leuk
Johnny Cash +10917
maandag 25 maart 2019 om 14:17
Doen ze dat dan ?
Vind ik leuk
Ruud1987 +6373
maandag 25 maart 2019 om 14:27
Ik kan niet wachten om Mbappé te kunnen volgen in Spanje, helaas dat ie naar Real gaat maar dan maar een aantal seizoenen Real volgen :P
Vind ik leuk
BramJB +1291
maandag 25 maart 2019 om 14:29
Ja ik ook, denk dat onze grote vriend De Vos ook los gaat bij Ziggo opdat moment haha
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 14:31
Hoe gek het ook klinkt is dat een goeie prijs voor Mbappe alleen ik verwacht niet dat PSG hem wil verkopen. Ze zijn daar aardig gefrustreerd over de vroege uitschakeling in de CL!
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 13:55
Dat is een mooi bedrag, waar gaat het naar toe?
Maar snap ook wel dat Madrid voor mbappe zou gaan ipv bijv hazzard deze jongen gaat nog langer mee en is nu al minstens even goed.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 14:05
Ik denk aan Memphis :-)
Vind ik leuk
Mr. Writer +580
maandag 25 maart 2019 om 13:56
En daar gaan we weer.....het miljardenbal is geopend! Schandalige bedragen voor een sporter.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 13:57
Wat een belachelijk bedrag voor een speler. Laat de verschillen in de voetbalwereld maar weer is zien. Dit is de begroting van Sevilla! Slaat ronduit nergens op. Jammer om te zien dat het zo gaat.

https://www.transfermarkt.nl/fc-sevilla/startseite/verein/368
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 13:57
19 jaar en nu al 15 mil per jaar mijn god
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 13:57
Overhypte speler
Vind ik leuk
010Fr +1837
maandag 25 maart 2019 om 13:58
Mbappe en vicinius zou een dodelijk duo worden
Vind ik leuk
katinzak +312
maandag 25 maart 2019 om 16:28
Vinicius is er (nog) niet klaar voor.
Vind ik leuk
Linke loe +2348
maandag 25 maart 2019 om 13:58
Dat zou ik echt belachelijk weinig geld vinden hoor..dat is zo goed als voor niks
Vind ik leuk
Roeptoeter +19118
maandag 25 maart 2019 om 13:58
Prima. Zolang Neymar maar lekker blijft huilen in Parijs.
Vind ik leuk
pos +9955
maandag 25 maart 2019 om 14:00
15 miljoen per seizoen is nog geen 3 ton per week. Dan kan ie beter naar Engeland gaan.
[Reactie gewijzigd op maandag 25 maart 2019 om 14:00]
Vind ik leuk
Molletje +4037
maandag 25 maart 2019 om 14:04
Hij is goed, maar niet van het niveau Messi of Cristiano Ronaldo. (kijk maar eens hoever die waren op deze leeftijd.)
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 14:13
Messi was op zijn 19e net overgezet naar de A selectie vanuit barca B.
Ronaldo had op zijn 19e zijn debuutjaar bij united. Hij was nog geen vaste basisspeler het gehele seizoen en scoorde slechts 4 goals.
Mbappe heeft nu op dezelfde leeftijd al veel meer laten zien dan hun toen.
Je reactie slaat dus nergens op en is totaal niet correct.
Vind ik leuk
Nummer Diez +3334
maandag 25 maart 2019 om 14:35
Messi heeft in 2003 een oefenmatch tegen Porto gespeeld in Barça A
O16/10 2004 maakte hij zijn eerste officieel debuut onder Frank Rijkaard op de leeftijd van 16 Jaar, dus ik veronderstel dat jij niet goed op de hoogte bent van Messi en zijn debuut, ik zag hem in 2004 voor de eerste keer aan het werk en ik zag toen al een kleine speler die zijn dribbelkunsten toonde en ik wist dat hij een voltreffer was , maar dat hij ooit tot een van de beste van zijn generatie zou worden , had ik niet kunnen dromen, dus vanaf zijn 16 de speelde kleine Messi al in het grote Camp Nou, en niet van zijn 19!
[Reactie gewijzigd op maandag 25 maart 2019 om 15:01]
Vind ik leuk
Dienhaag79 +130
maandag 25 maart 2019 om 19:03
Ik ben een real fan. Maar ik ben het helemaal met je eens. Je kan Mbape niet vergelijken met Messi en ook Ronaldo. Al vind ik het een top aankoop. Hij is denk wel de opvolger van die 2 prachtige spelers.
Vind ik leuk
MirakelMan +289
maandag 25 maart 2019 om 14:43
Je praat onzin Wesley. Lionel Messi is onderdeel van het eerste team sinds Frank Rijkaard, na hem te hebben gezien, hem in oktober 2004 naar het eerste elftal haalde. Toen was Messi 17 jaar en nog geen 4 maanden.
Wat Messi in de wedstrijden tot zijn 19e heeft laten zien is van de absolute buitencategorie. Op zijn 19e scoorde hij op 10 maart 2007 een hat-trick tegen Real.
Zoek voor de gein eens op youtube naar : 'Mbappé is Good but... Messi & Ronaldo were Monsters at 19!'

Echt, je overschat de vriendelijke Fransman of onderschat Messi en Ronaldo.
Vind ik leuk
Nummer Diez +3334
maandag 25 maart 2019 om 15:03
Weinigen kennen hier iets van Mirakelman maar jij hebt het bij het juiste eind
Vind ik leuk
ToniQued +117
maandag 25 maart 2019 om 16:30
Heb eens naar dat filmpje zitten kijken. Naar mijn mening zijn het 3 wereldtoppers in dat filmpje! Ze zijn alle 3 geweldig op 19 jaar!
Vind ik leuk
MirakelMan +289
maandag 25 maart 2019 om 18:06
Daar geef ik je helemaal gelijk in!
Vind ik leuk
Goo..Jari! +193
maandag 25 maart 2019 om 14:49
In 2003 met een leeftijd van 16 jaar, 4 maanden en 23 dagen speelde hij zijn eerste wedstrijd (oefenduel dat wel) in de eerste selectie van Barcalona. Op 16 oktober 2004 maakt hij zijn officiele debuut. Hij was toen ca. 17 jaar en 4 maanden oud.
Vind ik leuk
Molletje +4037
dinsdag 26 maart 2019 om 08:28
Zoals Nummer Diez hieronder al zegt, zit niet ik, maar jij er een tikkeltje naast.

Messi en Ronaldo hadden op de leeftijd van 19 beide al zo'n 100 duels op (Voor hun club + interlands). Beide speelden op die leeftijd bij een topclub in een top competitie en niet bij een topclub in een competitie waarbij ze al bijna met de winterstop kampioen zijn.

Ik zeg niet dat Mbappe slecht is, absoluut niet, het is een heel goede voetballer met een veelbelovende toekomst..., maar hij is niet van het niveau Messi & Ronaldo.
Vind ik leuk
Gerardovic +215
maandag 25 maart 2019 om 14:05
Heel oneerlijk allemaal en het bedrag is ook buitenproportioneel maar snap het wel. Dit is de natuurlijke opvolger van Messi en Ronaldo, miss wordt hij uiteindeljk zelfs wel beter. 20 jaar nog maar en nu al in 1 adem genoemd worden met Messi en Ronaldo. Snelheid, techniek, doelgericht en fysiek ook prima in orde. Wordt wel tijd dat de UEFA eens serieus gaat kijken financial FairPlay, een club met een balans wat in het rood doorslaat maar toch gewoon nog ff 280m voor een speler op tafel leggen. Maar goed, PSG zit ook niet echt om geld verlegen en als ie Mbappe nu verkoopt kan dat worden gezien als een statement dat ze de hoop om ooit de Champions League nog eens te winnen hebben laten varen.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 15:40
Huilie huilie doen jij
Vind ik leuk
Quareck +7562
dinsdag 26 maart 2019 om 08:39
Over belachelijke reacties gesproken. Volgens mij zegt gerardovic niks verkeerd.
Vind ik leuk
woensdag 27 maart 2019 om 18:04
Beter lezen wat die zei, want klopt nikss van, zeker het einde niet
Vind ik leuk
Quareck +7562
woensdag 27 maart 2019 om 23:55
Waarom niet? Ik denk idd dat de kans om ooit de cl te winnen met 30% afneemt als psg neymar verkoopt
Vind ik leuk
DaanAfca18 +290
maandag 25 maart 2019 om 14:11
Das veel geld jonguhh
Vind ik leuk
Jaap124 +91
maandag 25 maart 2019 om 14:16
Mooi zo, laat Mbappé maar naar Real komen
Vind ik leuk
Snappi +312
maandag 25 maart 2019 om 14:16
Waar gaat dit heen met zulke bedragen, bizar gewoon. Alhoewel Mbappe nog erg jong is en zich gegarandeerd verder zal ontwikkelen naar een onmenselijk niveau, vind ik dit soort bedragen echt te ver gaan. Hoop wel dat Hazard nog naar madrid zal komen.
Vind ik leuk
Lubje +771
maandag 25 maart 2019 om 14:20
Dit is toch echt niet leuk meer!
Vind ik leuk
Het Brein +4903
maandag 25 maart 2019 om 14:23
Wie gaat PSG dan halen? Zoveel toptalenten zijn er niet van dit niveau..
Vind ik leuk
ToniQued +117
maandag 25 maart 2019 om 16:31
Memphis
Vind ik leuk
Het Brein +4903
maandag 25 maart 2019 om 18:25
Dat zou inderdaad een uitkomst zijn..
Vind ik leuk
Seizoenkaart +12579
maandag 25 maart 2019 om 14:25
Ik juich het toe hoor dat hij komt meer dan welkom zolang ze maar niet vergeten dat ze nog meer en beter aan hun verdediging gaan werken . En hoop dat er nog de goede spits extra bij komt👍
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 14:45
En Zidane pakt door!!!
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 14:53
We gaan lekker snel richting het miljard zo
Vind ik leuk
Smithsonian +45139
maandag 25 maart 2019 om 14:54
Ach, zakcentje.

Vind ik leuk
Romarioo +872
maandag 25 maart 2019 om 15:03
Dacht ik het niet
Vind ik leuk
NvC +9670
maandag 25 maart 2019 om 15:08
Prima zet! Alleen wel belachelijk veel geld! 🙈
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 15:10
Meer dan een kwart miljard....het is compleet vd pot gerukt. En krijg je dan gegarandeerd het kampioenschap erbij? Dit gaat nergens meer over...
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 15:22
Ik zou graag willen dat de hele voetbalwereld in elkaar stort, echt, 280miljoen betalen voor een voetballer terwijl er zoveel armoede is, zoveel ellende...

Nee, mensen kijken er straks gewoon helemaal niet graag meer naar, omdat het een 'ver van mijn bed show' is geworden die mensen niet meer snappen.

Zelf schrapen en buffelen voor een paar duizend euro per maand, terwijl zij een paar duizend euro per minuut verdienen...
Vind ik leuk
Liwwadder +3942
maandag 25 maart 2019 om 15:24
Uefa moet eens zulke clubs aanpakken! Allemaal Maffiageld. Ze hebben alleen maar schulden daar. En dat geldt voor veel grote clubs. Hoe bedoel je bestaansrecht..deze clubs maken het voetbal echt kapot.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 18:39
En wij hier ons maar braaf houden aan knvb regels die onze financiën beperken. Spanje steunt grote clubs en de EU steunt Spanje en wie steunt EU?? Ja dat klopt voor een groot gedeelte is dat........ NL
Vind ik leuk
Guust +6739
maandag 25 maart 2019 om 15:25
Koekoek word steeds gekker.
Was al blij dat mijn vakantie weer betaald was. 😀😀
[Reactie gewijzigd op maandag 25 maart 2019 om 15:26]
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 15:44
Kweenie...met dit soort bedragen denk ik dan altijd, als dat maar goed gaat
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 15:51
Zou die sjeik hiermee akkoord gaan. Mbappe is toch een beetje kind van de stad. Lieveling van de club omdat hij uit Parijs komt.
Denk niet dat die sjeik hiermee akkoord gaat anders kan zijn project de prullenbak in. Het is nu al niks. Kun je nagaan als je boy wonder weg doet
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 17:07
Voor neymar zijn er niet genoeg tissues, al dat Braziliaans theater is onnodig als je een speler bent met die kwaliteiten. Al dat onnodig gehuil op dat veld vind ik een kwelling om te kijken.
Hazard is meer een teamplayer en blijft proberen zonder zijn hoofd te laten hangen
Vind ik leuk
Ou Sou Baa +419
maandag 25 maart 2019 om 17:17
goeie zet. Opvolger van Messi en Ronaldo
Vind ik leuk
Come on Utreg +30174
maandag 25 maart 2019 om 17:17
Koopje.. 280M..

Als je het snel zegt, lijkt het niet zoveel.
Vind ik leuk
Quareck +7562
dinsdag 26 maart 2019 om 08:41
18 euro en 75 cent duurt langer om uit te spreken idd!
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 17:24
de jong gaat 16 mil verdienen in barca
Doet die zaakwaarnemer toch prima!!!!
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 17:55
Je hebt een aardig snelle voorhoede met mbappe en vinicius. Dat wordt een vlammend koppel. En dan hebben ze ook asensio nog....
Vind ik leuk
Isakson +655
maandag 25 maart 2019 om 20:02
Real Mbappe.
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 08:22
Een dinosaurus bedrag.
Vind ik leuk
3-0achter +1529
dinsdag 26 maart 2019 om 08:45
Perez is gek maar niet zo gek om 250 miljoen voor een speler uit te geven.
Vind ik leuk
leozao +2567
dinsdag 26 maart 2019 om 09:12
PSG heeft geld zat en hoeven niets te verkopen aan dat arrogante Madrid
Vind ik leuk