'Real Madrid richt pijlen op Mbappé: gefrustreerde aanvaller wil weg bij PSG'

'Real Madrid richt pijlen op Mbappé: gefrustreerde aanvaller wil weg bij PSG'

Gepubliceerd: vrijdag 22 maart 2019 om 16:45vr 22-03-2019 om 16:45

Kylian Mbappé wordt vrijdag opnieuw in verband gebracht met een transfer naar Real Madrid. Volgens de Spaanse sportkrant AS wijst alles er zelfs op dat de twintigjarige aanvaller in de zomer de overstap maakt naar het Estadio Santiago Bernabéu.

Real Madrid-voorzitter Florentino Perez beseft dat de selectie op de schop moet na een desastreus seizoen. De Koninklijke is half maart al uitgeschakeld in de Champions League en heeft in de Primera Division een straatlengte achterstand op koploper FC Barcelona. Perez is vastbesloten om de fans komende zomer weer een 'Galáctico' te geven, een onvervalste ster.

Mbappé staat bovenaan het wensenlijstje, schrijft AS. De Fransman staat open voor een transfer naar Real Madrid, nadat hij in de zomer van 2017 nog voor Paris Saint-Germain koos. Enkele familieleden zouden zelfs al naar Madrid zijn verhuisd, meldt ook de Franse krant Le Journal du Dimanche. Dat Mbappé onlangs een boete van liefst 180.000 euro kreeg omdat hij te laat was bij een wedstrijdbespreking, lijkt de druppel te kunnen zijn.

Bovendien zou Mbappé in de Spaanse hoofdstad meer kansen zien op Europees succes én individuele prijzen. Het feit dat een onderzoek loopt naar de financiële huishouding van de Franse kampioen, kan Real Madrid in de kaart spelen. Naar verluidt moet PSG 150 miljoen euro bij elkaar zien te sprokkelen. Dat maakt het aannemelijker dat of Neymar of Mbappé mag vertrekken.

Poll

Neymar of Mbappé: wie zou jij kiezen?

(3672 stemmen)

Plaats een reactie

mcmodd +28725
vrijdag 22 maart 2019 om 16:54
Hij moest het maar doen, al was het maar omdat zijn hele familie met dat doel al is verhuisd naar Madrid. Die mag hij toch niet teleurstellen. Misschien dat hij Neymar in zijn kielzog meekrijgt?
Vind ik leuk
Fr071Fr1908 +2244
vrijdag 22 maart 2019 om 17:06
Hij moet zelf kiezen wat hij wil, niet zn familie zijn carrière laten bepalen.
Vind ik leuk
M Ait Aicha +1831
vrijdag 22 maart 2019 om 16:58
Benzema slijten en Mbappe in de spits met daarnaast Bale en Vinicius. Wat een snelheid.
Vind ik leuk
mcmodd +28725
vrijdag 22 maart 2019 om 17:02
Zo hé, dat wordt een wervelwind;-)
Vind ik leuk
Pancev +1397
vrijdag 22 maart 2019 om 17:05
Felipe Anderson nog opvissen en ze zijn weer een force to be reckoned with.
Vind ik leuk
Come on Utreg +30183
vrijdag 22 maart 2019 om 17:07
Drie sprinters voorin is wellicht teveel van het goede. Real als counterploeg is vloeken in de kerk.
Vind ik leuk
Piet Ajacied +6020
vrijdag 22 maart 2019 om 17:19
Ze kunnen niet alleen maar sprinten hè? ;0)
Maar op zich zou een pure afmaker als Lewandowski een betere balans geven
Vind ik leuk
Come on Utreg +30183
vrijdag 22 maart 2019 om 21:11
Absoluut kunnen ze meer dan alleen sprinten. Maar 3 snelle gasten voorin is te eenzijdig.
Vind ik leuk
Streaker +3900
maandag 25 maart 2019 om 14:24
Ze zouden met elkaar kunnen afspreken om de beurt een wedstrijd minder hard te rennen om het niet te eenzijdig te maken?
Vind ik leuk
Come on Utreg +30183
maandag 25 maart 2019 om 17:05
Of in plaats van Bale een streaker opstellen :-) keer wat anders.
Vind ik leuk
Streaker +3900
maandag 25 maart 2019 om 20:28
Dan wel een vrouwelijke graag!
Vind ik leuk
Ale +6153
vrijdag 22 maart 2019 om 17:27
Bale? 🙈
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 17:41
Sterk vermoeden dat ze die dan verkopen. Denk dat ze ook klaar zijn met hem ivm blessuregevoeligheid
Vind ik leuk
Pancev +1397
vrijdag 22 maart 2019 om 18:51
Yep, Anderson in zijn plaats. Zou mooi zijn. Bale rendeert beter in de Prem League. Utd? Chelsea? Arsenal? Spurs?
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 21:19
Chelsea mag niet kopen.
United is overvol tenzij ze alexis verkopen.
Arsenal heeft geen budget.
En met alle respect voor de spurs,maar die zie ik geen 100 mil of meer neerleggen voor bale. Tenzij eriksen de andere kant op gaat.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 22 maart 2019 om 21:20]
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 17:36
Bale is toch zo blessure gevoelig?
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 01:04
Vasquez aka son of Zidane
Vind ik leuk
Binkie +203
zaterdag 23 maart 2019 om 13:49
Wie is dan spits?
Vind ik leuk
M Ait Aicha +1831
zaterdag 23 maart 2019 om 13:50
Mbapske
Vind ik leuk
Fr071Fr1908 +2244
vrijdag 22 maart 2019 om 17:08
Neymar of mbappe, lijkt me geen moeilijke keuze, of een ras voetballer of een tuimelaar...
Vind ik leuk
Leodinho +727
vrijdag 22 maart 2019 om 17:21
Ik denk dat je beide voorbeelden op Neymar kan toepassen. Is natuurlijk wel paar niveaus hoger dan Mbappe voorlopig. Potentie bij Mbappe reikt wel tot de hemel, maar veel liever Neymar in mijn team dan Mbappe. Zonder de rare fratsen uiteraard.
Vind ik leuk
Fr071Fr1908 +2244
vrijdag 22 maart 2019 om 17:30
Neymar is misschien wat technischer maar mbappe is zo razend snel dat elke counter levensgevaarlijk is. Qua persoonlijkheid zou ik zeker voor mbappe gaan, veel minder uit de hoogte en meer een teamspeler.
Vind ik leuk
Leodinho +727
vrijdag 22 maart 2019 om 17:19
Er is meer nodig dan alleen Mbappe. Er moet op middenveld het een en ander gebeuren want modric en kroos zijn totaal uit vorm. Ben benieuwd of ze de vorm terugpakken. Even 100 miljoen uitgeven aan Kante en je bent klaar. Mbappe erbij is natuurlijk top.
Vind ik leuk
Johnny Cash +10917
vrijdag 22 maart 2019 om 17:29
Even 100 miljoen uitgeven en klaar 😂
Vind ik leuk
Fr071Fr1908 +2244
vrijdag 22 maart 2019 om 17:33
Zieke bedragen he tegenwoordig.
Vind ik leuk
Johnny Cash +10917
vrijdag 22 maart 2019 om 17:33
Ja idd, te gek
Vind ik leuk
Leodinho +727
vrijdag 22 maart 2019 om 17:44
Ja gaat ook nergens over maar moet zeggen dat Real zich de afgelopen 4 jaar redelijk koest heeft gehouden. Bovendien zijn dat helaas de prijzen tegenwoordig.
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 17:51
Vind het wel meevallen. Tv gelden, sponsoren tegenwoordig allemaal.
Op de meeste shirts zie je tegenwoordig kleine sponsornamen staan. Meer en meer wedstrijden. Weet niet of de kaartjes prijziger zijn geworden.
Vind ik leuk
BramJB +1291
vrijdag 22 maart 2019 om 17:20
Als ze hem halen hebben ze een topper voor de komende tien jaar! Als hij zich blijft ontwikkelen natuurlijk
Vind ik leuk
jari11 +5193
vrijdag 22 maart 2019 om 17:23
Ik denk dat bijna iedereen Mbap verkiest boven Neymar. Meer potentie. Neymar is zo goed maar gaat nooit de beste worden door zijn domme huilie gedrag.
Vind ik leuk
Johnny Cash +10917
vrijdag 22 maart 2019 om 17:30
Zie hem liever bij barca als vervanger van suarez, wat denk je hoe vaak hij daar scoort met de assistjes van frenkie
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 17:31
Als PSG toch geld bij elkaar moet sprokkelen, verkoop Draxler tegelijk aan Bayern :)
Vind ik leuk
Luka123 +120
vrijdag 22 maart 2019 om 17:57
Oh wat hoop ik toch dat Mbappe naar Real gaat! Maar ik denk dat dit toch echt een gerucht is. Mbappe heeft vorig seizoen gezegd dat hij eerst zichzelf nog wou ontwikkelen in de Franse league. En het is ook wel een beetje raar dat als je een keer een geldboete krijgt je meteen wil vertrekken. Als Real zijnde zou ik al helemaal niet Neymar naar Madrid halen.
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 18:34
Wat Ajax na die fantastische wedstrijden niet allemaal teweeg gebracht heeft.
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 18:46
Ook bij Real zal je niks winnen mpapke flapdrolke
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 18:56
Zie hem liever naar de bpl gaan veel mooiere competitie
Vind ik leuk
Smash +4314
vrijdag 22 maart 2019 om 19:14
Belachelijk bedrag trouwens; 180.000 euro omdat je te laat bent. Een boete geven okay, maar dit .....
Vind ik leuk
Linke loe +2354
vrijdag 22 maart 2019 om 19:59
Niks belachelijks aan vind ik hoor..kijk wat ze verdienen joh! Het moet wel een beetje pijn doen he anders heeft het al helemaal geen zin
Vind ik leuk
Smash +4314
vrijdag 22 maart 2019 om 23:06
Dan moet het de zoveelste keer geweest zijn dat hij te laat was.
Na één keer vind ik dit een belachelijk bedrag.

We komen allemaal wel eens te laat.
Vind ik leuk
Linke loe +2354
vrijdag 22 maart 2019 om 23:38
Nou daar heb je wel een punt ja..zal waarschijnlijk wel een opstapeling zijn denk ik dan idd
Vind ik leuk
StoneyTony +2556
vrijdag 22 maart 2019 om 20:14
Neymar pfff blijf lekker in Parijs hoe minder ik je zie spelen hoe beter..
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 21:33
hala madrid
Vind ik leuk
power +7909
vrijdag 22 maart 2019 om 23:01
durf je nog steeds te roepen hala madrid.
Vind ik leuk
donderdag 28 maart 2019 om 14:26
zeker
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 00:06
Neymar de veel betere voetballer.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws