'Italiaanse politie grijpt in: vijf Ajax-supporters gearresteerd in Turijn'

'Italiaanse politie grijpt in: vijf Ajax-supporters gearresteerd in Turijn'

Gepubliceerd: maandag 15 april 2019 om 15:23ma 15-04-2019 om 15:23

Laatste update: maandag 15 april 2019 om 15:26ma 15-04-2019 om 15:26

Vijf fans van Ajax zijn maandag gearresteerd door Italiaanse autoriteiten. Dat meldt journalist Gianluca DiMarzio. Het vijftal was met een supportersbus afgereisd naar Turijn, waar dinsdagavond de cruciale ontmoeting tussen Juventus en Ajax op het programma staat. 

Een week geleden moest de politie in Amsterdam ook al ingrijpen. Er werden tientallen fans van Juventus met wapens op zak aangehouden in de Amsterdamse metro. Zij waren in het bezit van onder meer uitschuifbare wapenstokken, vlaggenstokken en een hamer.

In een supportersbus met tientallen fans uit Amsterdam werden maandag boksbeugels en bitjes aangetroffen, schrijft DiMarzioVijf Nederlanders zijn opgepakt; de kans is groot dat zij dinsdagavond geen toestemming krijgen om aanwezig te zijn bij de clash tussen Juve en Ajax.

Afgelopen woensdag speelden de koplopers van Nederland en Italië in de Johan Cruijff Arena met 1-1 tegelijk. In de return staat de halve finale van de Champions League op het spel. De wedstrijd begint om 21.00 uur. 

Lees ook: Alles of niets in Italië: waarom Ajax het wel óf niet gaat redden tegen Juventus

Lees ook: Waarom Ten Hag voor Juventus - Ajax kan kiezen voor Mazraoui én Veltman

Plaats een reactie

TottenhamHOT +18605
maandag 15 april 2019 om 15:27
Laat maar lekker zitten daar die gasten oprotten!!
Vind ik leuk
Rabarber +9085
maandag 15 april 2019 om 15:27
Nooit meer vrijlaten.
Vind ik leuk
InternetHeld +4760
maandag 15 april 2019 om 15:34
Niet terughalen naar Nederland!
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 15:50
Geef deze gasten direct een stadion verbod bij alle Nederlandse stadions.
Vind ik leuk
Snapje? +9853
maandag 15 april 2019 om 15:56
Laat maar, idd mogen de wedstrijd niet zien, terugsturen.
[Reactie gewijzigd op maandag 15 april 2019 om 15:59]
Vind ik leuk
Don en Ad +649
maandag 15 april 2019 om 16:09
Kogel door de kop en klaar. Niemand die ze mist.
Vind ik leuk
PRICE +8111
maandag 15 april 2019 om 18:39
Pffff kogels, das wel erg bikkel grof
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 16:17
Dat is nou juist het jammere. Er zijn gewoon gasten die puur komen om te knokken, die hebben dus een kaartje voor de wedstrijd terwijl er zat andere supporters die wèl gewoon voor de wedstrijd hadden gekomen, nu thuis op de bank zitten. Plus imago schade en dergelijke..
Vind ik leuk
Stewie89 +701
maandag 15 april 2019 om 16:38
Zijn 9 van de 10 keer al gasten die al jaren een stadionverbod hebben. Doe maar meldingsplicht bij Europese wedstrijden.
Vind ik leuk
4everfcu +5487
maandag 15 april 2019 om 18:05
dat kan helemaal niet.
Vind ik leuk
PRICE +8111
maandag 15 april 2019 om 18:38
Win win situatie als ze in Nederland ook geweerd worden
Vind ik leuk
Suck r +1036
maandag 15 april 2019 om 23:35
Een ideale kans dit. Een relatief kleine groep brengt de eigen club telkens weer een hoop ellende. Uitbannen dus!
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 15:59
....gewoon ter plaatse ophangen
Vind ik leuk
PRICE +8111
maandag 15 april 2019 om 18:39
Mmmm banana kerel Das wel erg grof lijkt me zo
Vind ik leuk
Suck r +1036
maandag 15 april 2019 om 23:34
😂😂😂 En hun bruiden lekker hier houden!
Vind ik leuk
PRICE +8111
maandag 15 april 2019 om 18:37
Lullig als je tegen je werkgever moet zeggen ik zit vast
Vind ik leuk
Bizzy +22859
maandag 15 april 2019 om 15:43
Net als die gasten in Tjechie een ober hebben gemolesteerd. Kans is groot dat ze 18 jaar moeten zitten...
Vind ik leuk
Barry Engels +32343
maandag 15 april 2019 om 15:52
Als je nog niks gedaan hebt.... geen vergelijk.
Vind ik leuk
Bizzy +22859
maandag 15 april 2019 om 16:06
Bezit van een boksbeugel is toch strafbaar ?
[Reactie gewijzigd op maandag 15 april 2019 om 16:06]
Vind ik leuk
Barry Engels +32343
maandag 15 april 2019 om 16:09
Zeker, maar dat maakt je nog geen gebruiker.

Zat mensen met een pistool die geen moordenaar zijn omdat ze dat ding nooit gebruiken.

Ik begrijp inmiddels dat die 18 jaar voor die fijne broers in de Tsjechische bajes is bedoeld. Deze eikels in het busje verdienen uiteraard wel straf.
Vind ik leuk
035 +1104
maandag 15 april 2019 om 16:20
Klopt, maar als je iets koopt/aanschaft heb je er een bedoeling mee Barry. Dat maakt ook het verschil tussen "voorbedachte rade" of niet.
[Reactie gewijzigd op maandag 15 april 2019 om 16:21]
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 16:29
mmm kopen aanschaffen kan voor hele andere bedoelingen zijn geweest dan dat je het op dat moment voor aanschaft

neem een keukenmes dat schaf je meestal niet aan omdat je er iemand mee kan neer steken... of het moet die koe zijn op je bord wat meestal al dood is 😋

volgens mij wordt eerder bekeken bij voorbedachte raden waarom je een bepaald voorwerp meeneemt

stel je hebt ruzie gaat naar huis om een mes te halen... gaat terug en steekt hem neer dat is voorbedachte raden... waar je dat mes ooit voor gekocht hebt doet er niet toe in z'n geval

boksbeugels meenemen is ook voorbedachte raden al hoeft 1 aan te schaffen dat niet te zijn... de opa van mijn ex had een honkbalknuppel voor inbrekers bijvoorbeeld... kan mij voorstellen dat er mensen zijn die voor zon gevalle een boksbeugel in huis hebben
[Reactie gewijzigd op maandag 15 april 2019 om 16:31]
Vind ik leuk
Barry Engels +32343
maandag 15 april 2019 om 16:48
.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 16 april 2019 om 01:45]
Vind ik leuk
4everfcu +5487
maandag 15 april 2019 om 18:07
ook onzin je kan ook iets kopen voor het geval je je moet verdedigen.
Vind ik leuk
4everfcu +5487
maandag 15 april 2019 om 18:06
dat maakt niet uit bezit is al strafbaar.
Vind ik leuk
035 +1104
maandag 15 april 2019 om 18:13
Wat is onzin dan?
Vind ik leuk
Barry Engels +32343
maandag 15 april 2019 om 20:41
Voor bezit krijg je vast geen 18 jaar ;-))
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 19:11
Ik heb het gereedschap om vrouwen te verkrachten, ben ik nu ook strafbaar?
Vind ik leuk
Bizzy +22859
maandag 15 april 2019 om 21:46
Poging tot verkrachten of voorbereidend handelen tot verkrachten is strafbaar.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 06:41
Mijn vraag is of je strafbaar bent wanneer je in het bezit bent van de benodigde gereedschappen
Vind ik leuk
Bizzy +22859
dinsdag 16 april 2019 om 08:41
Die vraag kan alleen beantwoord worden met welke intensies je die gereedschappen hebben. Als je een voetbalwedstrijd gaat kijken heb je geen gereedschap nodig toch ?
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 16:17
Heerlijk voor ze, hopenlijk kijkt Nederland mee die kunnen hier nog van leren
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 20:15
En terecht!!
Vind ik leuk
Suck r +1036
maandag 15 april 2019 om 23:37
Prima. Ik ga ze geen bloemetje sturen.
Vind ik leuk
Seizoenkaart +12586
maandag 15 april 2019 om 16:10
Zijn de fonteinen nog heel 😂😂😂
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 16:16
Die gaan morgen voor een potje MMA
Vind ik leuk
Degraaf +2798
maandag 15 april 2019 om 16:23
Precies, laat ze wegrotten in een cel daar, dat zijn geen supporters!
Vind ik leuk
Heeze +169
maandag 15 april 2019 om 16:54
Dit is zo ontzettend jammer,
Dat altijd weer van die “ koekerds” hebt die het verklote voor de goeie.
Pak dit gajes gewoon eens kei hard aan, stadion verbod en 5 vast zetten.
Wordt moedeloos van dit gajes
Vind ik leuk
The Iceman +18173
maandag 15 april 2019 om 15:27
Eerlijk is eerlijk: best verstandig om bitjes mee te nemen.
Vind ik leuk
Linke loe +2367
maandag 15 april 2019 om 15:30
Ja das echt onzin..zonder accuboor heb je daar ook geen zak an
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 16:15
Misschien hadden ze handschroevendraaiers mee! ;-)
Vind ik leuk
035 +1104
maandag 15 april 2019 om 16:25
Wat denk je van een boksbeugel waar bitjes in kunnen? Sla je iemand helemaal de kreukels mee in. Of ze hebben het meegenomen voor als er iemand loopt waar een schroefje bij los zit. Dan is het goed.😀😀
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 16:28
Nou dan hoop ik dat ze elkaar helemaal de tyfus slaan. Want het mag duidelijk zijn dat er bij hun zelf een aantal schroeven los zitten!
Vind ik leuk
Degraaf +2798
maandag 15 april 2019 om 16:25
Bitcoins ;-)
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 15:28
Waren die gasten erheen dan om de wedstrijd te zien?
Naast mijn sjaaltje heb ik niet veel ander standaard uitrusting bij mij voor een wedstrijd...
Vind ik leuk
Jesper Olsen +5685
maandag 15 april 2019 om 16:41
Paspoort en kaartje. Sjaal neem ik niet eens mee :)
Vind ik leuk
3-0achter +1531
maandag 15 april 2019 om 15:29
Ze leren het nooit he. Die domme supporters met hun wapens. Wat een leeghoofden bij elkaar. Studie niet afgemaakt ondat ze daar stomweg te dom voor zijn maar agressie daar zijn ze heer en meester in. Afvoeren dat tuig.
[Reactie gewijzigd op maandag 15 april 2019 om 15:30]
Vind ik leuk
The Iceman +18173
maandag 15 april 2019 om 15:35
Het zal je verbazen hoeveel van dit soort types gewoon een prima baan hebben en een universitaire opleiding hebben afgerond.
[Reactie gewijzigd op maandag 15 april 2019 om 15:35]
Vind ik leuk
Barry Engels +32343
maandag 15 april 2019 om 15:53
Klopt, maar dat is wel de minderheid.....
Vind ik leuk
The Iceman +18173
maandag 15 april 2019 om 15:54
Natuurlijk, net zoals in de gehele populatie.
Vind ik leuk
Barry Engels +32343
maandag 15 april 2019 om 15:55
ff checken of jij ook hersens hebt ;-))
Vind ik leuk
035 +1104
maandag 15 april 2019 om 16:32
Hersenloos of weinig hersensenenhoeft niet, per definitie dom te zijn.
Het is pas dom als men de hersenen niet gebruikt.😂
Vind ik leuk
Barry Engels +32343
maandag 15 april 2019 om 16:44
Ik moet zeggen dat het soms ook lekker is om ze ff niet te gebruiken..... en dan is de spanning er ook meteen af!
Vind ik leuk
035 +1104
maandag 15 april 2019 om 16:59
Relaxen of relativeren heet dat.😊
Vind ik leuk
jari11 +5296
maandag 15 april 2019 om 15:30
Veel plezier met de carabinieri!
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 17:19
Die kun je anders beter hebben dan de Nederlandse ME .
De carabinieri grijpt in als het nodig is , en gaan niet een hoop onschuldige mensen natspuiten omdat er een fakkeltje word afgestoken .
Maar als ze ingrijpen doen ze het ook gewoon goed .
Vind ik leuk
Nuance +10860
maandag 15 april 2019 om 17:55
Jij bent overduidelijk nog nooit naar een uitwedstrijd in Italie geweest.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 18:01
Het is wat anders als je een fontein sloopt pik .
En lees eerst maar eens goed mijn reactie , in Italië gaan ze echt geen waterkannon gebruiken voor het afsteken van een fakkeltje zoals in Nederland , en als jij denkt dat ze dat wel doen daar , ben jij nog nooit naar een wedstrijd in Italie geweest .
Vind ik leuk
Nuance +10860
maandag 15 april 2019 om 18:41
Zeker wel! Lazio uit en Inter uit. Begrijp me niet verkeerd. Een belachelijke beslissing om die entrada te verstoren. Wordt een keer tijd dat er wat aan die ME-hooligans gedaan wordt. Gelegaliseerd geweld is het. “Er is iets mis gegaan” zegt Halsema. Dat krijg je als je geen reet verstand hebt van voetbalcultuur.
Uurtje zingen en springen, beetje zuipen, en een paar fakkeltjes. Lekker opwarmen voor de wedstrijd, niks mis mee. Wij doen dat in de kroegen.
[Reactie gewijzigd op maandag 15 april 2019 om 18:41]
Vind ik leuk
3-0achter +1531
dinsdag 16 april 2019 om 10:04
Geef de ME maar de schuld. Jullie doen achtelijk en daarom kost het de belastingbetaler veel geld. Wat jij hierboven vermeld is belachelijk. Emigreer lekker naar Italie of Spanje wordt je nog harder aangepakt. Doe eens normaal als je naar een wedstrijd gaat en gedraag je niet als een idioot. Fakkels zijn verboden. Bepaal jij de gedragsregels, Nee.
Vind ik leuk
Nuance +10860
woensdag 17 april 2019 om 20:18
Wow, bepaal jij de gedragsregels? Nee, ik vind fakkels gewoon mooi. Feyenoord tegen de Spurs ergens 1992 of zo. De hele Noordring van de Kuip in vuur en vlam door honderden bengaalse fakkels. Fan-tas-tish gezicht. Joszef Kiprich 1-0.
Vind ik leuk
De Hout +2039
maandag 15 april 2019 om 15:30
Suarez speelt ook met een bitje toch? Noodgedwongen...
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 15:33
Nee, das een muilkorf.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 15:30
Zou de timmerman van Juve zijn gereedschap vorige week nog terug hebben gekregen?
Vind ik leuk
3-0achter +1531
maandag 15 april 2019 om 15:31
Eerst een grondig onderzoek en met wat geluk heeft hij zijn spullen rond 2024 weer in bezit.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 15:30
Halve finale zonder uitpubliek graag UEFA. Lijkt me waanzinnig..
Vind ik leuk
Hans van Hit +1047
maandag 15 april 2019 om 15:33
Goed idee, voor 5 ‘fans’ die zich misdragen duizenden fans naaien. En is er ook wat gebeurd dan, er is niemand gewond.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 15:34
De wedstrijddag moet nog komen. Zal flink los gaan nog hoor
Vind ik leuk
fr1963 +4714
maandag 15 april 2019 om 16:18
Paar fakkels in de Kuip en knvb straft een heel vak......ja, goeden moeten altijd onder de kwaden lijden helaas.
Vind ik leuk
Hans van Hit +1047
maandag 15 april 2019 om 18:44
Ik word er inderdaad schijtziek van. Op de F-side ook af en toe zulke tokkies die de F-side in een slecht daglicht zetten.
Vind ik leuk
TottenhamHOT +18605
maandag 15 april 2019 om 15:36
Want? Je haat Ajax!? Wat kan ik en nog duizenden eraan doen dat een paar debielen het proberen te verpesten voor ons!!? Lees het eerste bericht daar ben ik heel duidelijk over die te....lijers!!
Vind ik leuk
fr1963 +4714
maandag 15 april 2019 om 16:21
1 opblaasbanaan en een paar aanstekers op het veld en Feyenoord een enorme boete en daarna 3x verplicht half leeg stadion....weet je nog. Toen werd alsnog United met 1-0 verslagen....maar werden duizenden gestraft dankzij de uefa...en een paar werpers...
Vind ik leuk
BrandjeXL +540
maandag 15 april 2019 om 15:45
Je weet dat de UEFA alleen "recht" heeft wat er in de stadions gebeurd en niet in de stad.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 15:34
Stank voor dank
het waren de spullen van de Italianen die woensdag waren opgepakt in Amsterdam .
doe je zoveel moeite om terug te brengen wordt je opgepakt
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 15:34
Allemaal 5 jaar de gevangenis is, dat zal ze leren.
Vind ik leuk
wattenstaafje +23982
maandag 15 april 2019 om 15:35
Bitjes nog wel
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 15:38
Kunnen we iedereen die zich misdraagt niet op antartica opsluiten? gewoon een boot die kant op en ze aan wal zetten en weg varen.
Vind ik leuk
G.Kopf +5793
maandag 15 april 2019 om 15:43
Wel zielig voor de familie en vrienden van Seabert.
Vind ik leuk
frhoi +2227
maandag 15 april 2019 om 15:43
maar die is voor niemand bang ;)
Vind ik leuk
Reyvoetbal +2608
maandag 15 april 2019 om 15:44
Nou tot ziens dan jongen.
Neem je wel je winterjas ff mee?
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 15:50
Je hebt een aardige obsessie ontwikkeld voor mij, eng zeg.
Vind ik leuk
Reyvoetbal +2608
maandag 15 april 2019 om 17:21
Zo zo.
Ik heb denk ik 2 keer wat tegen je gezegd man.
Als je zoals jij, alleen maar loopt te trollen, worden mensen snel zat van je.
Vind ik leuk
marcelvt +703
maandag 15 april 2019 om 15:57
Er is al te veel vervuiling op Antarctica. Het lijkt me geen goed idee daar ook nog een keer onze riolen over uit storten.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 16:21
Vervuiling op antartica? Hoe kom je daar nou bij?
Vind ik leuk
marcelvt +703
maandag 15 april 2019 om 17:58
https://www.plasticsoupfoundation.org/2017/06/vervuiling-antarctica-microplastics-zeer-ernstig/
Vind ik leuk
Elohim +1884
maandag 15 april 2019 om 16:02
Ja want dat idee werkte bij Australië en Amerika zo goed..
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 16:19
Ja, zo ging dat inderdaad destijds ook...
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 16:20
En overleven in een warm, vruchtbaar land is inderdaad exact hetzelfde als zien te overleven bij -25 zonder enige vegetatie in de buurt...
[Reactie gewijzigd op maandag 15 april 2019 om 16:20]
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 16:20
En ja het was ook echt helemaal serieus wat ik typte...
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 16:37
niet ge jammer was al aan het kijken of je een politieke party had...bal op t dak voor president 😋 valt tegen dat je maar een grapje maakt 🤣
Vind ik leuk
Elohim +1884
maandag 15 april 2019 om 18:04
Je tikt er inderdaad flink op los..
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 18:00
Nee, dat is beschermd natuurgebied.
Vind ik leuk
Suck r +1036
maandag 15 april 2019 om 23:43
Nee jôh, dat kan je de pinguïns niet aandoen. Laat die beestjes lekker rustig leven daar.
Vind ik leuk
frhoi +2227
maandag 15 april 2019 om 15:43
Tuig ook allemaal!
Vind ik leuk
michelhx +4690
maandag 15 april 2019 om 15:45
Wat een sukkels. Hou ze maar een maandje daar, dan kan de eredivisie ook rustig afgesloten worden.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 15:45
Jammer, had deze boys wel een leuke middag in Turijn gegund.
FF lekker rollebollen op zo'n plein met gelijkgestemden, niets mis mee.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 15:50
Je bent ook wel een rund als je naar zo'n wedstrijd toegaat en dan wapens meeneemt. Laat ze maar vasthouden zolang als mogelijk is. op dit type supporters zitten we niet meer te wachten. Dat is van 30 jaar teug.
Vind ik leuk
Antonio_4 +2198
maandag 15 april 2019 om 15:52
Ik ga op voetbalreis en neem mee...

Nunchucks ✅
Vind ik leuk
plein19 +3392
maandag 15 april 2019 om 15:52
Gewoon vasthouden tot donderdag
Vind ik leuk
BS +1394
maandag 15 april 2019 om 15:54
Dat gaat nog wat worden daar, meestal zijn het dan de nette supporters die ze te grazen nemen. De capuchons hebben dan al een veilige weg gezocht
Vind ik leuk
pos +9963
maandag 15 april 2019 om 15:57
Kan je een paar fantastische dagen meemaken als supporter ga je dit soort dingen doen. Pfffff wat bezielt dit soort kansloze types toch.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 18:18
Ik noem ze daarom ook geen supporters, geen voetballiefhebbers.
Vind ik leuk
KCP +1468
maandag 15 april 2019 om 15:57
Vanavond vliegtuigje Milaan en daar naar de legerdump voor wat beschermings middelen 🤣🤣
Vind ik leuk
De Kleine +200
maandag 15 april 2019 om 15:57
Dit is een voorproefje op de wedstrijd jong ajax-fc twente
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 16:00
Bitjes en boksbeugels, zijn getrainde boys.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 18:02
Van de turijnse ultras kun je waarschijnlijk ook niet winnen, alleen maar verliezen.. #johancruijff
Vind ik leuk
Neusje +279
maandag 15 april 2019 om 16:00
Zonde want die zullen het feestje missen. Voor hun 5 andere. En het leger dat meereist.


🛠
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 16:02
Door gesnoven beesten zijn dat. Zijn het mooie Shirt en status Ajacied niet waard als je met wapens op pad gaat!!!!
Vind ik leuk
Neusje +279
maandag 15 april 2019 om 16:56
Was je erbij Ad? Niet te snel oordelen
🛠

Vind ik leuk
twentegoal +925
maandag 15 april 2019 om 16:13
Vastzetten en sleutel weggooien... weer reclame voor Nederlandse voetbal
Vind ik leuk
Guzzi +711
maandag 15 april 2019 om 16:14
En maar klagen dat ze hier in Amsterdam te hard worden aangepakt.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 16:27
Hou jij je nou maar koest guzzi. Het enige voetbalfeestje waar jij de komende jaren klappen krijg is een Ek of Wk als je staat te juichen voor een (ex) of Ajacied!!!! Niks voor 010 de komende 15 jaar
Vind ik leuk
Guzzi +711
maandag 15 april 2019 om 16:30
Zo stoere jongen.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 16:32
Oh dat valt wel mee. Meld alleen even hoe jouw leven ervoor staat!
Vind ik leuk
frhoi +2227
maandag 15 april 2019 om 16:32
je hebt nog wel weer praatjes.. zeker gezien de laatste jaren ;)
mensen zoals jij gun ik wel dat ajax weer niks pakt, net als de afgelopen jaren
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 16:34
We gaan het mee maken. Bedankt voor je aanvulling
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 18:26
010 nog wel, tjonge jonge. Volwassen niveau om een netnummer te gebruiken. Feyenoord of Rotterdam typen doet geen zeer hoor, Ajax en Amsterdam evenmin
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 18:53
maken we zelf wel uit rick roffel. Net als wat jij hier neer kwak
[Reactie gewijzigd op maandag 15 april 2019 om 18:53]
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 19:27
Wie is we, Adja en Patatje?
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 18:03
Jij zal ook niet met een glimlach op je gezicht staan als er op jou gespoten wordt hoor ☝️
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 16:15
Wat supporters allemaal niet meenemen.
Bitjes en een hamer. Het lijkt wel een bouwbedrijf.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 18:06
Geen supporters, idioten
Vind ik leuk
JanTa48 +9391
maandag 15 april 2019 om 16:24
Net als in Amsterdam vastzetten tot na de wedstrijd. Veel betaald en dan helemaal niks gezien lijkt mij wel een passende straf.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 17:25
Dat zullen ze in Italie ook wel doen hoor, daar laten ze ze niet zo maar vrij.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 18:16
Doe maar levenslang, zulke "supporters" willen wij niet...
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 16:24
Waarom, waarom en nog eens waarom! Jezus gasten ga gewoon heen om een mooie wedstrijd te aanschouwen. Hoe mooi is het een dag van te voren heen, lekker met je kameraden een terrassie pakken in het zonnige Turijn. Heerlijke italiëaanse vrouwtjes kijken, lekker eten en noem maar op. Nee deze sukkels gaan met een bus heen om vervolgens opgepakt te worden, en zich hopelijk door een hele grote neger in hun reet gen**kt te laten worden. Wat een eikels zeg en dan ook nog in de naam van Ajax, ik hoop dat ze wegrotten in dat celletje van ze!
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 18:04
Niet in de naam van Ajax hoor! Wij associeren ons niet met dat soort idioten
Vind ik leuk
Vrolijkje +2133
maandag 15 april 2019 om 16:27
Dat dit soort idioten nog een kaartje kan kopen.
Das al onbegrijpelijk
Vind ik leuk
ajaxdev +685
maandag 15 april 2019 om 16:29
Prima. Aanpakken die “supporters”
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 18:05
T zijn geen supporters.
Vind ik leuk
Bhj +2520
maandag 15 april 2019 om 16:32
Bijster slim is het niet. Zal wel een bos afspraak of zo zijn gemaakt denk ik dan, wat anders een box beugel en een bitje.

Hoe dan ook, idioot. Ga maar ff brommen in Italië.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 16:33
Ik het bos vallen ze van achteren aan .
Vind ik leuk
Bhj +2520
maandag 15 april 2019 om 21:06
Geen idee nooit geweest. Jij zegt het, blijkbaar ben jij ook 1 van dat soort figuren
Vind ik leuk
woensdag 17 april 2019 om 09:50
Daar liep ik als boswachter , en kwam jouw tegen ,je was een vriendje aan het zoeken ,
Vind ik leuk
Bhj +2520
woensdag 17 april 2019 om 11:39
Die kon ik niet vinden en toen heb ik elf keer in jouw anus gespoten.

Wat ben je een ontzettend triest mannetje, maar dat maakt niet uit.....want wij staan in de halve finale.
Vind ik leuk
woensdag 17 april 2019 om 12:05
Waar denk je dat ik voor ben heikneuter , gewoon ajax hoor , jij pakt het zo op dat je moet provoceren , ik niet .
Je geeft trouwens toe dat je een achterop springer bent zoals hierboven beschreven .
Vind ik leuk
Suck r +1036
maandag 15 april 2019 om 23:46
Waarschijnlijk met de puddingbuks.
Vind ik leuk
Settler11 +308
maandag 15 april 2019 om 16:32
In elk land een groot cel complex bouwen in een vorm van een stadion voor al dit soort gespuis. Laat ze daar maar lekker leven. :P
Vind ik leuk
Mari +13312
maandag 15 april 2019 om 16:32
Organiseer een wedstrijd tussen deze idioten van Juve en die van Ajax.
Tijdstip middernacht
Plaats woestijn
Uitzending via Netflix
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 16:32
De bak in en net zo lang laten zitten tot ze vloeiend de taal spreken .
Herseloze zijn dat .
Vind ik leuk
wattenstaafje +23982
maandag 15 april 2019 om 16:33
Schande voor Ajax. Nooit meer toelaten
Vind ik leuk
Geer-dh +269
maandag 15 april 2019 om 16:34
FANS?
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 18:05
Nee
Vind ik leuk
Blindsy +20533
maandag 15 april 2019 om 16:34
U ziet, tuig zit bij élke club...
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 16:35
Wij zijn ajax ??
Vind ik leuk
Suck r +1036
maandag 15 april 2019 om 23:47
Wij zijn de BESTE!
Vind ik leuk
Broekie +747
maandag 15 april 2019 om 16:37
Opsluiten en daar laten.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 16:42
Als ik gezellig uit eten ga neem ik ook altijd een honkbal knuppel mee.??? Stelletje idioten.
Vind ik leuk
Johnnies +2825
maandag 15 april 2019 om 21:31
Wie Henk of ria.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 16:50
Wedstrijd missen en een Maandje laten rotten in de Italiaanse cel.
Vind ik leuk
Muscles +2091
maandag 15 april 2019 om 17:00
In een cel met harde kern Juve zetten, voor een eerlijk man tegen man gevecht😎
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 17:03
Tuurlijk, het is weer zo ver...en maar commentaar op anderen hebben.......5 jaar schorsen voor alle competities..............
Vind ik leuk
Justin Kees +3658
maandag 15 april 2019 om 17:10
Supportersbus? Hou eens op met dit soort idioten en eencelligen supporters of fans te noemen. Het zijn voetbalterroristen, meer niet...
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 17:58
Het wordt inderdaad tijd om bepaalde groepen in het voetbal geen ‘fans’ of ‘supporters’ meer te noemen. @VP aan jullie de verplichting om hiermee te beginnen eigenlijk, in jullie berichten staat het consequent fout.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 17:11
ze zijn in iedergeval goed voorbereid die bitjes kunnen ze goed gebruiken daar
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 17:41
Ik heb in het verleden meerdere uitwedstrijden van Ajax in Europa meegemaakt. Bij elke reis waren er wel een paar idioten die zich niet konden gedragen. Drugs mee nemen was ook zo'n ding en iedereen werd dan gecontroleerd ook al hadden ze niks. Mensen die uit de bus stappen en meteen op de dichtstbijzijnde auto staan te dansen. Er is in 35 jaar tijd niks verandert blijkt wel weer.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 17:56
Hahaha wat een gekkies. 5 snip lappen voor een buscombi en vervolgens de mooiste pot van ajax niet kunnen kijken omdat je moet brommen. En je kinderen maar aan mama vragen waarom papa niet thuis komt voor het eten komend weekend 😂
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 18:12
Je word er gek van dat ook idioten zich Ajacied noemen en het steeds verpesten voor de club.
Machteloos sta je hier in...
Vind ik leuk
klick +1390
maandag 15 april 2019 om 18:24
in Italie gaan ze nog slechter om met supporters dan in amsterdam dus ze hebben geen geluk :)
Vind ik leuk
Suck r +1036
maandag 15 april 2019 om 23:50
Ja, daar kom je niet weg met een plonsje water.
[Reactie gewijzigd op maandag 15 april 2019 om 23:50]
Vind ik leuk
Bas s +35
maandag 15 april 2019 om 18:28
Zonde weer 5 boksbeugels minder dan moeten ze maar met een paar halve bierflessen prikken graf itialianen
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 20:23
Ga eens met een dokter praten. Ik ben bang dat er niets meer aan te doen is.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 18:35
Dat kan niet, die doen nooit iets verkeerd. Ligt altijd aan de tegempartij...
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 18:42
Stelletje KLOOTZAKKEN zijn het wie dat bij zich hadden .
In de Fan bus !! Dikke toeter dit zijn geen fans .deze gaan alleen mee knder het mom van !!
En wisten het risico..En toch pff
Moedeloos word je ervan ..🤔🤔
Laat ze daar maar berechten en flink ook.
Wie krijgt de naam ervan.
Juve is Juve ..moesten hun straf hier krijgen ook van die KLOOTZAKKEN
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 18:44
VP !!
KUNNEN JULLIE
Aub wat doen aan doe erotische reclames bij elke topic..
Een lichte stoorzender in alles !!!
Vind ik leuk
Isakson +700
maandag 15 april 2019 om 19:01
Dat is hun verdienmodel dus doen ze daar niets aan. Ool de reclame voor veel geld behoort hiertoe.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 20:07
Oow oke ik snapte die idiote reclame al niet..
Nu duidelijkheid..dank je 👍👍
Vind ik leuk
Caniggia +1264
maandag 15 april 2019 om 18:51
Gewoon daar in de cel laten en hun familie veel geld overlaten maken.Niet betalen is een half jaartje cel in Italie .Dat straft ze het meeste.Anders leren de asoos het nooit.
Vind ik leuk
JUVENTUS11 +310
maandag 15 april 2019 om 20:06
Zijn mensen die niks met voebal te maken hebben. Kennen niets van voetbal, maar schaden enkel de imago's van de clubs.
Vind ik leuk
Paul1982 +12405
maandag 15 april 2019 om 20:07
Wat een achterlijke debiel moet je wel niet zijn, om dit soort spullen mee te nemen naar een voetbalwedstrijd in Italië. Dit zijn geen echte fans, die willen er namelijk een mooi feest van maken.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 20:35
Zet ze morgen met hun Ajax shirt tussen de harde kern van juve word lachen met de stoere jongens
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws