NOS: 54 bewapende Ajax-supporters aangehouden in Turijn en het land uitgezet

NOS: 54 bewapende Ajax-supporters aangehouden in Turijn en het land uitgezet

Gepubliceerd: dinsdag 16 april 2019 om 06:54di 16-04-2019 om 06:54

Laatste update: dinsdag 16 april 2019 om 07:42di 16-04-2019 om 07:42

De Italiaanse politie heeft maandagavond 54 Ajax-supporters aangehouden, meldt de NOS. De meegereisde fans werden betrapt met boksbeugels, rookbommen en voetzoekers kunnen de wedstrijd tegen Juventus van dinsdagavond op hun buik schrijven.

De bewapende supporters hadden zich verzameld in twee bussen, die maandagavond tot stilstand werden gebracht door de lokale politie. Deze nam de aanwezige wapens in beslag. Volgens de NOS én La Gazzetta dello Sport zijn er geen arrestaties verricht, maar zullen de 54 fans dinsdagochtend het land uit worden gezet, waardoor men de wedstrijd tegen Juventus aan zich voorbij moet laten gaan.

Italiaanse media meldden maandagmiddag al dat vijf Ajax-fans, in het bezit van boksbeugels en bitjes, waren gearresteerd door de politie. De heenwedstrijd in Amsterdam kende ook al een onrustige aanloop. Meerdere bewapende Juventus-supporters werden toen aangehouden door de Nederlandse politie. De ME greep bovendien hard in tijdens de Entrada voorafgaand aan de wedstrijd, onder meer door een waterkanon los te laten op de menigte die de Johan Cruijff Arena wilde betreden.

Om 21.00 uur zullen Juventus en Ajax aftrappen voor deel twee van het kwartfinale-tweeluik. La Vecchia Signora verdedigt een 1-1 'voorsprong'.

Poll

Gaat Ajax zich ten koste van Juventus plaatsen voor de halve finale van de Champions League?

(12788 stemmen)

Plaats een reactie

dinsdag 16 april 2019 om 06:58
Idioten!
Vind ik leuk
GaoYao +6010
dinsdag 16 april 2019 om 07:19
Zo jammer om dit te lezen. Clubkaart afpakken en stadionverbod!
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 07:23
Als ze die al hebben moeten ze dat zeker doen. Zo triest weer dit.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 07:55
Echt weer een dieptepunt helaas. Maar stevig aanpakken deze nep supporters...schaam je
Vind ik leuk
Don en Ad +642
dinsdag 16 april 2019 om 11:24
Altijd wat met die Ajacieden. Kan de UEFA die club niet gewoon opheffen?
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 12:01
Deze reactie valt ook onder een dieptepunt helaas weer
Vind ik leuk
Don en Ad +642
dinsdag 16 april 2019 om 12:02
Was meer een retorische vraag, natuurlijk weet ik wel dat de UEFA zoiets nooit zal doen. Neemt niet weg dat een wereld zonder Ajax er een stuk mooier uit zou zien.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 12:14
Ik zou zeggen ga naar een land toe waar ze nog nooit van voetbal of tv of internet gehoord hebben dan heb je nergens meer last van👌
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 17:39
Zelfs dan...het zit zo diep bij dit stel.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 07:55
Paspoort afpakken lijkt me een beter plan en dan mogen ze hier ook niet meer terugkeren... 👍
Vind ik leuk
Johan59 +1256
dinsdag 16 april 2019 om 09:26
Dat paspoort word nergens meer gecontroleerd, ik heb 3 jr met een verlopen paspoort 4x in de maand op en neer naar Spanje gevlogen geen mens heeft er ooit naar gekeken
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 09:35
Voor een boksbeugeltje en wat rotjes staatloos maken? Zo belangrijk is Ajax nou ook weer niet hoor!!
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 08:59
....en de NL nationaliteit
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 10:36
Krijgen een taakstrafje. Dat hoeven ze bij mij niet te komen uitvoeren. Schorem is het.
Vind ik leuk
imho +2365
dinsdag 16 april 2019 om 08:24
stelletje knuppels zijn het!
Vind ik leuk
Heeze +158
dinsdag 16 april 2019 om 06:58
Stelletje idioten
Gvd 5 jaar opsluiten
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 07:38
In plaats van het land uitzetten gewoon de EU uitzetten.
Bouwen ze maar een nieuw leven op in Kazachstan e.o.
Dit soort figuren kunnen we hier missen als kiespijn.
Vind ik leuk
pietprecies +12529
dinsdag 16 april 2019 om 07:56
Inderdaad.

Wat ik me overigens wel afvraag, als het EU burgers zijn dan kan je ze toch niet zomaar het land uit gooien?

Vroeg het me gewoon af, zet dit soort figuren dan in een cellenblok en laat ze op het zelfde tijdstip als de wedstrijd verplicht een herhaling kijken van een wedstrijd van PSV en een dikke boete er achteraan.
Vind ik leuk
3Bier +15640
dinsdag 16 april 2019 om 08:24
Er zijn grenzen. Een weekje in de cel lijkt me prima. Maar een herhaling van PSV kijken? Ze hebben niemand vermoord hè.
Vind ik leuk
dhrwobo +45727
dinsdag 16 april 2019 om 09:05
Hahaha, wij als PSV-supporters ook niet, 'wij' hebben heel onschuldig stalkende zigeneurs wat rijker gemaakt en wat fitness bijgebracht ;-). En voor straf moeten wij de tweede seizoenshelft toch wekelijks een matig PSV zien...

Als Ajax-supporters dan met wapens, boksbeugels en dergelijken naar een uitwedstrijd afreizen, dan is het kijken van PSV hetzelfde als gevangenschap in Nederland. Dan lig je nog lekker comfortabel, krijg je fatsoenlijk te eten en te drinken. Nee dit soort idioten moeten zwaarder gestraft worden. Ik zeg nog een jaar geen kampioenschap!
Vind ik leuk
Groen +4560
dinsdag 16 april 2019 om 09:51
Herhaling van Ajax-PSV?
Vind ik leuk
Reyvoetbal +2602
dinsdag 16 april 2019 om 08:47
Ja hoor.
Je kan mensen een EU land uitzetten en zelfs een inreisverbod geven voor dat land.
EU of niet, landen hebben dat recht.
Vind ik leuk
Polly11 +4296
dinsdag 16 april 2019 om 08:54
Hahaha,. Als PSV-er kan ik deze humor zeer waarderen. Veel succes vanavond.
Vind ik leuk
pietprecies +12529
dinsdag 16 april 2019 om 09:03
Thanks :-) we zullen het nodig hebben
Vind ik leuk
Johan59 +1256
dinsdag 16 april 2019 om 09:27
Piet ik wil jou profiel foto als tattoo zetten, hoe kom je aan dat logo?
Vind ik leuk
pietprecies +12529
dinsdag 16 april 2019 om 15:51
Kon hem online ook zo gauw ff niet meer vinden, als je op Google afbeeldingen zoekt op Johan Cruyff artistic dan zit er een stukje naar beneden een afbeelding die het zelfde is maar dan rood op wit. Ik neem aan dat een beetje tattoo artist daar wel wat mee kan.
Vind ik leuk
Johan59 +1256
dinsdag 16 april 2019 om 16:39
Dank je wel
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 10:34
Herhaling van het kampioenswedstrijd 3-0 dan gaan ze nog meer rellen😆
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 06:59
Als dit klopt zijn het gewoon sukkels!!
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 07:00
De voetzoekers kunnen de wedstrijd op hun buik schrijven.. man man man XD. Neemt niet weg dat dit weer triest volk is die een smet brengen op de prestaties van mn cluppie. Opsluiten. En heel gauw
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 07:01
Wat een stelletje randdebielen zeg, stadionverbod voor het leven en een strafblad! (Ik weet niet veel van rechtszaken af, maar dat is de straf waar ik aan zou denken.)
Vind ik leuk
Bossie020 +6595
dinsdag 16 april 2019 om 07:15
Waarschijnlijk hebben ze al een strafblad. Al zal deze aantekening er niet op komen omdat ze niet gearresteerd zijn.
Vind ik leuk
Pimman +11531
dinsdag 16 april 2019 om 07:26
Helaas zijn ze niet gearresteerd, onbegrijpelijk! Dit soort gasten maken "hun" club kapot!
Vind ik leuk
Jan ref +2101
dinsdag 16 april 2019 om 08:44
al zouden ze wel gearresteerd zijn dan komt het nog op je strafblad omdat het in het buitenland is en dat komt niet op je strafblad in Nederland
Vind ik leuk
LIO7 +1877
dinsdag 16 april 2019 om 07:01
Voetzoekers?? Heftig hoor
Vind ik leuk
Bossie020 +6595
dinsdag 16 april 2019 om 07:17
Gillende Keukenmeiden horen in het rijtje nitraatbommen, lawinepijlen en zwarte strijkers.
Vind ik leuk
M1GST4R40 +382
dinsdag 16 april 2019 om 07:03
En terecht!
Vind ik leuk
Paul1982 +12405
dinsdag 16 april 2019 om 07:04
Hou eens op om deze volstrekte idioten fans te noemen. Elke club heeft last van dit soort zwakzinnige die een voetbalshirtje aantrekken.
Vind ik leuk
Ove +4184
dinsdag 16 april 2019 om 07:06
Het zou wel weer de schuld van Halsema zijn
Vind ik leuk
JUVENTUS11 +310
dinsdag 16 april 2019 om 07:16
Spijtig genoeg wel ja, echte fans zitten in het stadion plezier te maken.
zonder bengaalsvuur en boksbeugels...
Ken in belgie paar man (anderlechtfans) die ajax op verplaatsing volgen om mee met die losers gaan te vechte. net zoals de adofans die vorige week belachelijk deden in amsterdam.
Snap het nut niet om dit te doen. zouden moeten optreden zoals in engeland. stadionverbod voor altijd.

Vind ik leuk
Paul1982 +12405
dinsdag 16 april 2019 om 13:09
Helemaal mee eens, maar dat is in dit Polderland onmogelijk voor eljaar te krijgen.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 07:15
Leuk hè.. Een Europese uitwedstrijd bezoeken, er geld voor betalen en dan met zn alle in de bus, gewapend met van alles en nog wat.. Duidelijke intenties voor een mooi, gezellig en liefdevol tripje Turijn!
Vind ik leuk
Ove +4184
dinsdag 16 april 2019 om 07:16
Waren de handgranaten op ?
Vind ik leuk
JUVENTUS11 +310
dinsdag 16 april 2019 om 07:21
Ben vorig jaar anderlecht - brugge gaan kijken omdat ik via een vriend een kaartje had. (ben geen fan van beide ploegen)
Stonden aan een cafe, kwam een vader met zijn zoontje voorbij.
Zoontje had een sjaal van brugge aan, zie 1 van de anderlechtfans naar de vader gaan en beginnen slagen..
reactie was wel dat die man zelf slaag kreeg van de anderlechtfans..
Hoorde ze zeggen van als er een kind is mag dit niet..
dus als die man een sjaal aan had, dan weet je wat er gebeurde..
voetbal een feest...
Vind ik leuk
Jozef +45130
dinsdag 16 april 2019 om 08:23
Moraal?


Dat er zelfs onder de Belgen dommeriken rondlopen?

🙄
Vind ik leuk
JUVENTUS11 +310
dinsdag 16 april 2019 om 08:39
Dat er bij elke clubs van die sukkels rondlopen die het voor andere verpesten..
Vind ik leuk
Jozef +45130
dinsdag 16 april 2019 om 11:23
Is ook zo.

Het kan zo leuk zijn.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 08:26
Idd. Dat is dan een duur grapje geweest.
Vind ik leuk
Hans van Hit +1047
dinsdag 16 april 2019 om 07:19
Kinderachtig. Juventus fans doen dat dus dan doen wij dit...
Vind ik leuk
JUVENTUS11 +310
dinsdag 16 april 2019 om 07:22
zijn geen juvefans, zijn achterlijke mensen die niet voor de wedstrijd naar daar gaan. en profiteren van de situatie
Vind ik leuk
Hans van Hit +1047
dinsdag 16 april 2019 om 07:32
Zeg het verkeerd inderdaad, maar die comment was de gedachtegang van deze mafkezen. Omdat zij met wapens komen moeten wij dat ook doen, dat kinderachtige gedoe. Leren deze ‘fans’ van beide kanten het dan nooit?
Vind ik leuk
JUVENTUS11 +310
dinsdag 16 april 2019 om 07:37
nja ik snap het nut ook niet? Deze mensen kosten de clubs + stad veel geld...
Ik heb een abo op juve, maar als het juve - milan is, maakt mij dit echt niet uit als er voor mij milansups lopen. of samen op het zelfde cafe zitten.
Want dat zijn mensen die voor dezelfde reden daar zijn als ik. Terwijl je mensen hebt die ruzie zoeken omdat ze stoer willen doen en opvallen. Maar eigenlijk niets bereiken...
Vind ik leuk
frhoi +2227
dinsdag 16 april 2019 om 09:47
Zou graag eens naar Juve gaan, is t moeilijk daar aan kaarten te komen of moet je een abbo hebben? ik snap die site voor de tickets niet zo goed. weet jij daar meer van?
Vind ik leuk
Polly11 +4296
dinsdag 16 april 2019 om 08:56
Zouden ze denken dan?
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 07:31
Ongeacht voor welke club ze zijn. Ze proberen het voetbal en hun club schade toe te brengen. Helemaal kort maken dat zooitje
Vind ik leuk
Hans van Hit +1047
dinsdag 16 april 2019 om 07:33
Klopt. Deze gasten hebben vaak niet eens iets met voetbal maar zijn er alleen voor drank/drugs/vechten etc. Zonde van ons mooie spelletje maar er lopen veel bosmongolen rond op deze wereld.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 07:32
..
[Reactie gewijzigd op dinsdag 16 april 2019 om 07:32]
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 07:33
Kansloze reactie dit! 'Zij doen het ook dus wij ook'.
Vind ik leuk
Hans van Hit +1047
dinsdag 16 april 2019 om 08:27
Dat is waar ik dus op doel mafketel.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 15:00
Duidelijk zijn dan Hans😉
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 07:21
Zet ze gewoon in een vol juve vak met de handen op de rug gebonden hoop op een grote overwinning voor juve
Vind ik leuk
SantiagoErik +2432
dinsdag 16 april 2019 om 08:05
Bak met accuzuur opgedronken? 😒
[Reactie gewijzigd op dinsdag 16 april 2019 om 08:05]
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 08:45
Ik niet maar jullie vanavond wel haa
Vind ik leuk
Johnnies +2825
dinsdag 16 april 2019 om 07:22
Ajax supporters zijn lekker op dreef, de laaste tijd. Stelletje mafketels.
Vind ik leuk
Hans van Hit +1047
dinsdag 16 april 2019 om 07:34
1. Hoe bedoel je opeens ‘laatste tijd’
2. Dit zijn geen supporters
Vind ik leuk
Johnnies +2825
dinsdag 16 april 2019 om 08:07
Nee dat is zo, ze beschadigd wel de club.
Vind ik leuk
Jonas14 +317
dinsdag 16 april 2019 om 08:10
Ik vind dit ook geen supporters maar helaas noemen ze zichzelf wel zo.
Ik weet ook niet wat het is, maar ajax trekt steeds meer idioten aan. Tegenwoordig is het elke wedstrijd in europa wel raak. Ook rondom de arena is er vaak ellende. Het wordt tijd voor harde maatregelen. Daar kan je als club mee beginnen. Geen geld meer betalen aan de harde kern bijvoorbeeld. Dat is geld om ze zoet te houden, maar blijkbaar lukt het ze niet om hun eigen leden onder controle te houden.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 07:26
Gelijk ook een stadion verbod voor de Johan Cruijff Arena. Stelletje idioten. Voor de rest Forza Ajax
Vind ik leuk
mcmodd +28733
dinsdag 16 april 2019 om 07:30
Het is wel weer een dieptepunt in de relatie van twee clubs met hogeschoolvoetbal. Het zijn immer de kwaadwillenden die zichzelf notabene de beste “fans” van hun club noemen. Eigenlijk beschouwen ze zichzelf als belangrijker dan de voetballers van Ajax, door zo de sfeer voor anderen te verpesten. Vandaag zou daardoor weleens een grimmige sfeer in Turijn kunnen gaan hangen.
Vind ik leuk
Jozef +45130
dinsdag 16 april 2019 om 08:25
Zelf ben ik zo naïef om te denken dat de ergste raddraaiers het land zijn uitgezet en dat de meelopers zich nu wel gaan gedragen....





... ik weet het...
Vind ik leuk
mcmodd +28733
dinsdag 16 april 2019 om 09:09
Ja, zeg dat, we weten het allemaal. Net onkruid, dat roei je gewoon niet uit.
Vind ik leuk
voetbal@com +1084
dinsdag 16 april 2019 om 07:34
Je zou de buschauffeur m/v zijn...

En hoe was je dag vandaag schat?

Vind ik leuk
mcmodd +28733
dinsdag 16 april 2019 om 09:13
“Ach lieverd, zo saai. Ik had wat van die schoffies in de bus die al lam waren voordat we het land uitwaren en voordat we Italië inreden waren ze volledig van de kaart door de drugs. Net bij Turijn zag je ze opleven, want ze dachten dat er wat te knokken kwam tegen de politie. Nadat er een paar van een soort metalen beugeltjes waten ontdaan mocht ik weer terugrijden. En weet je wat? Ik moest het lamme stelletje ook weer meenemen. Maken die arme donders die wedstrijd niet eens mee. Dat is toch zielig?”
Vind ik leuk
Blindsy +20513
dinsdag 16 april 2019 om 07:39
Bewapende buitenlanders met snode plannen het land uitzetten... het kan dus wél.
Vind ik leuk
wattenstaafje +23981
dinsdag 16 april 2019 om 07:40
En niet met toelaten in de ArenA
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 07:51
Of überhaupt niet meer in Nederland. Op de grens paspoorten afpakken en weg ermee!
Vind ik leuk
Ryan82 +1088
dinsdag 16 april 2019 om 07:42
Wereld wordt alsmaar gekker en gekker.
Vind ik leuk
yuuup +11187
dinsdag 16 april 2019 om 07:43
Busrit naar Italie, wapentjes inleveren en weer naar huis. Een dag uit het leven van de hooligan. Je zou jezelf toch meteen opknopen? Ze zeggen wel eens dat elk leven waardevol is. Ik zeg bullshit. Preventief castreren. Deze genen moet je uitroeien.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 07:44
Wat een enorme droeftoeters, maak er gewoon een mooi feest van in turijn. Dit gaat ook ten koste van de gewone supporters die in turijn hun ploeg willen aanmoedigen.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 07:50
Wat een gekken! Terecht het land uitgezet. Ze hoeven in Nederland ook niet meer terug te komen!
Vind ik leuk
mcmodd +28733
dinsdag 16 april 2019 om 09:08
PochettinoStay, jij en ik weten dat ze gewoon wel in Nederland terugkomen. We mogen hier onze eigen rotzooi weer opruimen, dus... taakstrafje? Verboden wapenbezit, het zal op deze manier niet eens tot een aanklacht komen. Je zou toch op zijn minst verwachten dat de identiteit van deze mensen is genoteerd en dat de club waarvoor ze denken te zijn hen levenslang uit het stadion weert? Maar nee, ze zijn veel te gezellig voor de sfeer, die moet je gewoon blijven toelaten.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 16 april 2019 om 09:08]
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 07:58
@VP dit zijn geen fans!! Noem ze dan ook niet zo in dit bericht
Vind ik leuk
SantiagoErik +2432
dinsdag 16 april 2019 om 08:03
Als ze snel zijn kunnen xe de wedstrijd thuis op tv kijken. Stel mongolen eerste klad😫
Vind ik leuk
Speedy +368
dinsdag 16 april 2019 om 08:05
Dit zijn geen Ajax-fans, geen Ajax supporters. Dit zijn relschoppers, sukkels en nietsnutten. Dit tuig hoort niet vrij op straat rond te lopen!
Vind ik leuk
Schijtbak2.0 +1124
dinsdag 16 april 2019 om 08:07
Mooi. Next 100 please
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 08:19
Hebben we een fantastische ploeg waar dw hele voetbalminnende wereld van geniet....gaan wr een stel idioten weer haantje spelen en Ajax negatief in het nieuws brengen.. Lekker terug naar NL en nooit meer een stadion in....
Vind ik leuk
Sonneillon +964
dinsdag 16 april 2019 om 11:14
Dat snap ik nou dus ook echt niet! ik zeg het niet graag als Feyenoorder, maar Ajax is qua beleid en voetbal opvatting een voorbeeld voor veel clubs, een beetje het koninklijke zeg maar, iedereen ziet dat Ajax in alles een goeie tijd tegemoet gaat, je gaat naar Juventus voor een kwartfinale CL en je bent niet op voorhand kansloos, werkelijk alles klopt op dit moment bij Ajax, niets te klagen en dan gaan zulke gasten zo’n club in kwaad daglicht zetten, dan heeft Ajax nog mazzel dat ze de pers op hun hand hebben, anders zouden die alleen dit negatieve kunnen uitlichten
Vind ik leuk
markie +3201
dinsdag 16 april 2019 om 08:24
Je zou maar in die bus zitten en er niks mee te maken hebben
Vind ik leuk
Mirkoff! +852
dinsdag 16 april 2019 om 08:30
Je hebt bij elke club debielen lopen.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 08:30
Zo jammer dat dit soort figuren de naam van een voetbalclub aannemen om te kunnen rellen. Ik denk dat ze niet eens weten dat de bal rond is. Maar het kost de naam/club, ajax in dit geval, heel veel geld. Waar ajax niet om heeft gevraagd. Uitzoeken om wie het gaat kost ook weer een klap geld.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 08:41
heel ajax selectie het land uit hahahah
Vind ik leuk
De Hout +2039
dinsdag 16 april 2019 om 09:12
Busje met zwakbegaafden.
Vind ik leuk
Ikkuh +2497
dinsdag 16 april 2019 om 09:23
Het waren vast geen Ajax supporters hoor...
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 10:06
Waarom het land uitgezet... hadden ze moeten opsluiten voor de komende 10 jaar.
Je zult maar zulke supporters hebben.
Ik vrees het ergste voor vandaag daar in Italië.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 10:09
Dit nieuws hoeft niet op deze site te verschijnen. Dit is een site voor (over het algemeen) voetballiefhebbers en supporters. Geen site voor relschoppers of andere idioten die onder naam van voetbalclubs/steden gaan vechten. Laat die maar gewoon met elkaar in het bos of op een weiland afspreken met elkaar.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 10:26
Land uitgezet?
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 10:27
Dit snap ik niet! Hoe simpel moet je zijn om een duur kaartje te kopen voor een wedstrijd die je misschien voorlopig (kwartfinale CL) niet meer zult spelen (hoop t wel 🙂). Dan het zo te verneuken om het land uitgezet te worden 🙈
Vind ik leuk
Sonneillon +964
dinsdag 16 april 2019 om 11:04
Wie zegt dat ze kaarten hadden?
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 10:32
Het is geel en gaat terug in de tijd. Dat is de bus uit Turijn met randebielen naar Adam.
Vind ik leuk
Hvdp +2078
dinsdag 16 april 2019 om 10:32
zo treurig dit
levenslang stadionverbod

Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 10:33
Hahahahahahahahahahahahahaha
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 10:35
Triest zooitje vol gesnoven👃 daar weten ze wel raad mee in Italië.
Vind ik leuk
BassieN +11449
dinsdag 16 april 2019 om 10:51
Dit zijn geen Ajax fans net zoals dat de relschoppers in Rome geen Feyenoord fans waren. Of die toch wel? Daar worden we nogal graag aan herinnerd.
Vind ik leuk
Mike2018 +135
dinsdag 16 april 2019 om 10:57
Lekkere tokkies uit Amsterdam
Vind ik leuk
Sonneillon +964
dinsdag 16 april 2019 om 11:02
Pfff het land uit gezet, nou dat zal ze leren zeg, je kan daar overal zo het land weer binnen rijden
Vind ik leuk
giomenin +180
dinsdag 16 april 2019 om 11:51
Deden ze dat hier maar n keer. Figuren met een niet NL-se of dubbele nationaliteit, die zich misdragen (en dan nog vele malen erger dan paar boksbeugels en rotjes in bezit hebben) zo daadkrachtig het land uitzetten.

Nu is er nog niet eens wat gebeurt en worden ze allemaal gestraft terwijl er mss 5 supporters iets meenemen. De rest is dus onschuldig en wordt zomaar teruggestuurd. Daarnaast is het ook niet te bewijzen wie wat heeft meegenomen lijkt me.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 12:26
mensen hebben een uitlaatklep nodig voor hun frustrerende, niets betekenende leventjes en dat is voetbalgeweld voor sommigen, rebellie, vorm van frustratie uitten tegen het systeem waar ze niet verder in komen.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 12:27
mensen hebben een uitlaatklep nodig voor hun frustrerende, niets betekenende leventjes en dat is voetbalgeweld voor sommigen, rebellie, vorm van frustratie uitten tegen de maatschappij, waar ze niet verder in komen.
Vind ik leuk
JoeyC +4426
dinsdag 16 april 2019 om 12:56
Maar hopen nu dat Juve wint. Net zoals velen hoopten dat Ajax vorige week zou winnen vanwege de Italiaanse relschoppers.
Vind ik leuk
WillyAfca026 +1474
dinsdag 16 april 2019 om 13:37
Gewoon hard straffen geldboete en 5jaar stadionverbod.
Vind ik leuk
Sabau +1856
dinsdag 16 april 2019 om 14:25
Nee hè, weer 54 brieven van boze moeders voor Halsema..
Vind ik leuk
Degier +2046
dinsdag 16 april 2019 om 17:24
Dezelfde NOS (en andere media) riepen in koor:
De fontein op het Piazza di Spagna in Rome is gisteren door Feyenoord-hooligans wel degelijk beschadigd

Alleen bij Ajax wordt dit tuig nog supporters genoemd.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws