Vermeulen maakt Twente met grond gelijk: 'Hadden ze maar niet moeten degraderen'

Vermeulen maakt Twente met grond gelijk: 'Hadden ze maar niet moeten degraderen'

Gepubliceerd: dinsdag 16 april 2019 om 08:25di 16-04-2019 om 08:25

Arno Vermeulen kan geen begrip opbrengen voor het standpunt van FC Twente en maakt de club met de grond gelijk. Twente wil dat de kampioenswedstrijd tegen Jong Ajax van komende vrijdag niet op sportpark De Toekomst, maar in de Johan Cruijff Arena wordt gespeeld. Zo kunnen er meer Twente-fans naar Amsterdam afreizen.

Ajax liet al weten niet open te staan voor het verzoek van Twente en Vermeulen begrijpt dat goed. "Ik vind het echt onzin. Dan hadden ze maar niet moeten degraderen", zegt de NOS-commentator bij Sportforum.

"Jong Ajax speelt het hele jaar op De Toekomst. Zij bepalen waar de wedstrijd wordt gespeeld. Toevallig kun je daar kampioen worden. Ik vind het echt een non-discussie. Ze denken daar dat ze alles voor elkaar kunnen krijgen. Ze hebben weer vijftien miljoen uit de zak van de gemeente geklopt. Nu moet er weer in de Arena worden gevoetbald. Dat antwoord hebben ze gekregen: nee! Ze mogen wel iets meer bescheiden zijn daar."

Dat Twente veel kritiek heeft gekregen op het verzoek heeft voor een deel te maken met het negatieve sentiment rond de club. "Zo!", zegt Vermeulen. "Ajax wat minder, maar Feyenoord wel (in het verleden boos, red.)."

"Ze zijn boos geweest omdat spelers zoals Leroy Fer niet naar Feyenoord, maar naar FC Twente gingen omdat ze daar meer geld konden verdienen. Toen riepen ze al bij Feyenoord dat journalisten daar eens goed naar moesten kijken, want het kon niet wat er bij Twente gebeurde. Dat bleek later wel."

De kans is aanwezig dat er alsnog ruim 1000 Twente-supporters naar Amsterdam komen. "Als club moet je het afraden. Je kunt hem live op televisie zien", zegt Vermeulen. "Schermen opstellen? Dan doe je dat desnoods, maar ze moeten niet ineens alles op z'n kop zetten omdat zij toevallig bij Ajax kampioen kunnen worden."

Lees ook: Steun uit Amsterdam voor FC Twente: 'Zo'n club met zo'n aanhang, moet je bedienen'

Lees ook: Ajax ligt dwars en werkt niet mee aan FC Twente-verzoek: 'Niet ons probleem'

Poll

Eens met Vermeulen?

(3136 stemmen)

Plaats een reactie

Bengelino +14630
dinsdag 16 april 2019 om 08:29
Eens
Vind ik leuk
McLovin +1911
dinsdag 16 april 2019 om 08:31
Laat ze maar lekker ergens het kampioenschap vieren in Kenia.
Ver weg van hier met die schorriemorries.

Wat is erger dan een Duitser? Een neppe Duitser.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 08:33
Ik ben het niet vaak eens met Arno, maar hier heeft hij zeker een punt..
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 08:38
Om uitstel vragen bij de KNVB, moeten wij toch ook maar goed vinden?
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 08:41
Daar hoef je niks van te vinden, dat bepaalt de KNVB gewoon. Vragen staat vrij toch? Maar als jij als Twente denkt dat je een andere club op kosten kan lopen jagen omdat je toevallig kampioen kan worden, dan kom je wel uit een ei.
Vind ik leuk
Rabarber +8915
dinsdag 16 april 2019 om 08:48
EDIT VP: reactie verwijderd
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 09:17
Gedraag je eens!!
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 12:05
Agh laten gaan. Trouwens heb dit gister al aangegeven in andere artikelen. Vermeulen heeft mee zitten lezen want wij gaven hier precies hetzelfde aan.

Sommigen, waaronder ikzelf, kregen wel een boel shit over zich heen van anderen zeg...
Vind ik leuk
jollyrogers +9254
dinsdag 16 april 2019 om 09:49
ja, als je iets negatiefs over ajax zegt, ben je ineens een demente gek....
Vind ik leuk
Youri99 +10833
dinsdag 16 april 2019 om 10:49
juist
Vind ik leuk
FSCeara +9570
dinsdag 16 april 2019 om 11:15
Er zijn dingen echt verboden in het leven.wij als niet Ajacieden hebben het maar te respecteren dat je niets negatiefs mag zeggen over hun visie,hun club of spelers. Doe je dat toch dan is het geoorloofd om je aan het kruis te nagelen en je tot het bot te beledigen maar wee je gebeente als iemand dat bij hun zou doen dan word je meteen geraporteerd!
Vind ik leuk
voebtalie +3831
dinsdag 16 april 2019 om 11:27
Klopt..


Waar hadden we het over?
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 10:09
Is iedere Ajacied die vind dat die actie met De Ligt idd een penalty was ook een demente gek of mogen die wel een eigen mening hebben??
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 08:51
Maar "dan hadden ze maar niet moeten degraderen " is echt een van de allerdomste uitspraken die ik ooit heb gehoord .
En net zoals bij Ajax geldt bij Twente ook ; vragen staat vrij .
Net zoals dat de Twente supporters ook gewoon naar Amsterdam mogen reizen als ze dat willen , hoeveel supporters van Ajax zijn er vandaag in Turijn zonder kaartje ??
Dat zullen er ook een paar honderd zijn , dus dan oeten ze bij Ajax ook niet zeuren over de Twente supporters .

En verder staat Ajax compleet in hun recht om de wedstrijd op de toekomst te spelen , want het omzetten naar de Arena zal moeilijk te regelen zijn in een paar dagen .
Maar als Twente en ook Ajax supporters zich netjes gedragen zie ik het probleem niet zo dat ze toch naar Amsterdam willen reizen .
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 08:57
Als je mijn stuk goed had gelezen dan had je ook gelezen dat vragen vrij staat. Maar het oogt niet heel snugger om als club die bijna failliet is geweest te vragen een wedstrijd naar de Arena te verplaatsen wetende dat dit heel veel geld gaat kosten... Als er geen noodverordening komt, dan zijn ze inderdaad gewoon welkom.
Vind ik leuk
Tukkerwolf +107
dinsdag 16 april 2019 om 09:10
Wat maakt het uit dat Twente bijna failliet is geweest? je kunt het gewoon vragen en dat hebben ze gedaan. ook al in een vroeg stadium enkele weken geleden, tijd zat om alles te regelen dus. De onwil van ajax is echter zeer groot.Geef als Ajax aan wat de kosten zijn en kijk of dat gedekt kan worden, zo simpel kan het zijn. En de KKD is bedoeld om de jong teams te laten wennen aan het grote werk, wat is er dan mooier voor ze dan in een echt stadion te voetballen en niet op een amateur complex .
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 09:18
Man, man, man... Zeg jij het nu echt? Zeggen wat de kosten zijn en kijken of we het kunnen dekken? Als gemeente Enschede zou ik helemaal gek worden als dit gezegd zou worden... Net 5 miljoen kwijtgescholden en vervolgens de Arena afhuren? Het gaat maar door daar in Twente... Een pas op de plaats zou niet misstaan...
Vind ik leuk
Tukkerwolf +107
dinsdag 16 april 2019 om 09:25
De kosten worden gedekt door de vele fans die er dan komen. kaartverkoop en drankverkoop levert behoorlijk wat op. dat jij dit niet snapt zegt genoeg over jezelf ben ik bang.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 09:44
Je maakt jezelf een beetje belachelijk. Jij denkt dat 1400 Twente supporters kostendekkend zijn? Als je denkt dat ze de hele Arena gaan vullen met Twente supporters dan weet je echt niet hoe de wereld in elkaar steekt...
Vind ik leuk
Orphen89 +3979
dinsdag 16 april 2019 om 09:57
Op zich zit het bij Twente het hele jaar al vol volgens mij, ik denk eigenlijk dat ze de ArenA wel vol krijgen voor een kampioenswedstrijd.

Maar er is ook nog het punt dat Ajax zelf 1 dag later in de Arena voor de eredivisie moet spelen tegen Vitesse.
Je wilt geen volle wedstrijd + prijsuitreiking + feestje op die grasmat terwijl je nog geen 24 uur later er zelf weer op moet staan.
Dat is niet ideaal dus waarom zou je dat doen als je gewoon 'nee' kan zeggen?
Vind ik leuk
Thijs81 +1
dinsdag 16 april 2019 om 12:21
Ajax moet 20 april uit naar Groningen, dus dat is het probleem niet.
Vind ik leuk
Orphen89 +3979
dinsdag 16 april 2019 om 14:08
En 23 April thuis tegen Vitesse... Jong Ajax - Twente is 22 April.
Dus dat is 1 dag na elkaar beide thuiswedstrijden...
Vind ik leuk
Suck r +1033
dinsdag 16 april 2019 om 16:30
Precies, daarom: gewoon oplazeren met dat FC Fraude. Een vriend kan je helpen, maar Twente en Ajax zijn niet echt vrienden en gaan dat ook niet worden. Wees zelf creatief of zo. Gooi dat fout gefinancierde stadion in Twente maar open, kan je lekker biertjes tappen en wat centjes verdienen. Is hard nodig lijkt mij.
Vind ik leuk
Thijs81 +1
woensdag 17 april 2019 om 11:27
Jong Ajax - Twente zou 19 april zijn.
Wel het programma weten als je zo'n commentaar schrijft.
Vind ik leuk
Orphen89 +3979
woensdag 17 april 2019 om 14:49
Dan was dat in een vorig artikel verkeerd vermeld, heb het inderdaad niet verder nagekeken. Was laatst iig een artikel die zei dat ze volgende week maandag zouden spelen.
Vind ik leuk
JanTa48 +9382
dinsdag 16 april 2019 om 10:17
Nog steeds zijn ze bij Twente alle realiteitszin kwijt. Ze gedragen zich nog steeds als in de periode Munsterman maar dan met een gemeente die borg staat.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 16 april 2019 om 11:35]
Vind ik leuk
Lucky Kes +8018
dinsdag 16 april 2019 om 10:40



Telegraaf-journalist Jeroen Kapteijns heeft zojuist ontstemd gereageerd op de uitspattingen van Arno Vermeulen. De commentator van de NOS vindt het belachelijk dat FC Twente de wedstrijd niet wil spelen op De Toekomst. Kapteijns is het hier niet mee eens.

“Een volkomen logisch en gerechtvaardigd verzoek vanuit Twente en dan zulke reacties…” Hiermee verwijst hij naar de belachelijke uitspraken die Vermeulen vanmorgen deed.

“Het anti-Twente-sentiment is blijkbaar groter dan het gezonde verstand. Ieder weldenkend mens zal erkennen dat het niet handig en verstandig is om een kampioensduel op een sportpark te spelen.”




Dat het nu wellicht te kort dag is om de wedstrijd te verplaatsen is volgens Kapteijns de schuld van Ajax. “Te kort dag is onzin want het verzoek is al een maand geleden voor het eerst gedaan. Als Ajax het had gewild dan was er alle tijd geweest om het te organiseren. Dat bleek ook heel goed mogelijk bij de op verzoek van Ajax verplaatste wedstrijd tegen PEC Zwolle.”
Vind ik leuk
Barry Engels +32343
dinsdag 16 april 2019 om 15:50
Zo..... laat me raden..... inhoudelijke reacties van reaguurders blijven uit?
Vind ik leuk
voebtalie +3831
dinsdag 16 april 2019 om 11:32
Niet alleen een gemeente die borg staat maar een gemeente die betaalt. Lekker net 14 miljoen gekregen!
Vind ik leuk
Barry Engels +32343
dinsdag 16 april 2019 om 15:49
Jij snapt het.....

Misschien is een cursus breien iets voor je.
Vind ik leuk
Micha EL +1198
dinsdag 16 april 2019 om 11:20
Ik als ajax fan vind niet dat hij zich belachelijk maakt. Twente is vrij om te vragen en ajax mag nee zeggen. Ik denk dat er in de Arena 30.000 man waren gekomen. Denk je niet dat er ook heel veel ajacieden gekomen waren en hoopte dat Twente op zijn bek ging? Tuurlijk wel.... Ik vind persoonlijk ook dat het in de arena gehouden moest worden. Beter voor veiligheid beter voor de tv kijker etc.. Ajax maakt het zich wel moeilijk hiermee volgende keer als ajax iets wil zal men hier naar toe verwijzen. Gun elkaar eens iets in de Nederlandse competitie. We zijn al 'n klein landje hebben 'n competitie die betreft niveau niet heel veel voorsteld en niet te spreken over de eerste divisie. Af en toe lachwekkend maar wel leuk om naar te kijken.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 11:50
Het gaat niet om gunnen, het gaat om geld en dat heeft Twente niet.
Vind ik leuk
Toets +445
dinsdag 16 april 2019 om 14:59
Ze hebben we geld maar het is van een ander.
Vind ik leuk
JanTa48 +9382
dinsdag 16 april 2019 om 12:47
Vragen mag en Ajax mag ook weigeren wat ook gebeurd is maar die verwende subsidiejunks blijven maar doorzeuren.
Vind ik leuk
voebtalie +3831
dinsdag 16 april 2019 om 11:30
Daar ging het toch mis bij Twente? Ze dachten dat je met die 20 duizend supporters wel even de salarissen van een paar miljoen kon betalen. Grootheidswaanzin.
Vind ik leuk
GaoYao +6010
dinsdag 16 april 2019 om 09:49
Gewoon lekker thuis op tv kijken. Paar tukker vrienden erbij en je hebt een groot feest :)
Vind ik leuk
redknap +1253
dinsdag 16 april 2019 om 10:42
De club van de "witte chinees" AZ, was ook praktisch failliet maar toen hoorde je hem niet.
Eigensgereid kereltje die Witte uit Alkmaar.
Vind ik leuk
fritsie +1231
dinsdag 16 april 2019 om 11:21
Zo simpel kan het idd zijn. Maar vind je dat netjes naar de andere KKD-teams die wel hun wedstrijden op de toekomst moeten spelen? En is dat dan eerlijk?

Ik zou zeggen verzorg grote tv schermen op P2 en gun Twente daar hun feestje.

Of pak 1 punt en maak het thuis af. Kan iedereen er bij zijn!
Vind ik leuk
Tukkerwolf +107
dinsdag 16 april 2019 om 11:33
Jong Ajax heeft wel eerder in de Arena gespeeld. Ben er zelf een keer geweest toen ze tegen ik dacht NAC speelden. Dus het is niet zo dat het nooit eerder is gebeurd
Vind ik leuk
fritsie +1231
woensdag 17 april 2019 om 23:32
Dat is dan idd ook niet eerlijk. Foei. Niet meer doen Ajax
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 09:20
Dus omdat Twente bijna failliet is geweest mogen ze nooit niks meer vragen ???
Dat vind ik anders ook een vrij domme uitspraak , vragen mag namelijk altijd , het zou iets anders zijn als de club Twente zou eisen dat er in de Arena word gespeeld .
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 09:28
Stel je hebt een vriend met geldproblemen en je weet dat hij slecht met terugbetalen is, leen jij hem dan geld om een discotheek af te huren om zijn verjaardag te vieren? Dat is eigenlijk wat er nu gebeurd. Vragen staat inderdaad vrij. Maar als het mij gevraagd zou worden zou ik hem vragen: ben je wel helemaal goed bij je hoofd?
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 09:34
Ik ga hem dan geen geld lenen , maar hij mag het altijd vragen .
En je weet helemaal niet of Twente aangeboden heeft om de kosten te dekken , misschien hebben ze aangeboden dat de complete opbrengst van de kaartverkoop naar Ajax gaat ofzo .
Dat weten wij allemaal niet , dus mag Twente in mijn ogen gewoon vragen of de wedstrijd in de Arena gespeeld kan worden .
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 09:39
De opbrengst van de kaartverkoop gaat sowieso naar de thuisspelende club, dus die opmerking is compleet overbodig. Maar jij denkt dat 1400 supporters kostendekkend is. Je moet trouwens we heel naïef zijn om te denken dat Ajax een compleet feestje voor Twente gaat organiseren. Vragen staat vrij inderdaad, maar als ze een beetje logisch hadden nagedacht dan wisten ze ook wel dat de vraag overbodig had geweest.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 09:47
Inderdaad, want meedenken met een ander dat doet Ajax niey, nooit gedaan ook.

Je kan ce naam Ajax beter veranderen in fc Remi.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 10:28
Nou Emily stop maar even met je mening geven want dit slaat helemaal nergens op! Dat meedenken van jou kost bakken met geld. En over meedenken gesproken: Als Ajax vraagt om mee te denken staat heel Nederland op zijn achterste poten omdat er een wedstrijdje verplaatst wordt.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 09:52
Wat ben jij allemaal slap aan het lullen man .
Zeg ik ergens dat Ajax dat feest voor Twente moet gaan organiseren dan .
Ik ga met jou niet eens in discussie want jij roept toch alleen maar dingen die helemaal niet door mij gezegd zijn .
Ik zeg namelijk in mijn eerste reactie dat Ajax in hun recht staat om de wedstrijd op de Toekomst te spelen .

Fijne dag nog .
[Reactie gewijzigd op dinsdag 16 april 2019 om 09:54]
Vind ik leuk
Tukkerwolf +107
dinsdag 16 april 2019 om 09:58
waarom niet een hele zijde van het stadion? Je gaat er van uit dat alleen het uitvak gebruikt gaat worden. Bij Volendam was dit ook mogelijk bijvoorbeeld
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 10:04
Niet kostendekkend...
Vind ik leuk
Barry Engels +32343
dinsdag 16 april 2019 om 15:48
Je geeft geen goede onderbouwing. Het bijna-faillissement van Twente is bijvoorbeeld geen enkele factor in deze kwestie.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 17:34
Jawel, alleen jij ziet het verband niet en ik heb geen zin om het uit te leggen.
Vind ik leuk
Jan ref +2101
dinsdag 16 april 2019 om 09:22
ik ben het helemaal met je eens
Vind ik leuk
Importbrabo +2438
dinsdag 16 april 2019 om 10:00
Ja absoluut, vragen staat vrij. Maar op een vraag kan je een 'ja' of een 'nee' krijgen. Het antwoord was een overduidelijke 'nee'. Moet je stoppen met zeuren en je niet als klein kind gedragen die zijn/haar zin niet krijgt.

En ja, spelen op dit soort veldjes is een consequentie als je degradeert. Hadden ze er maar in moeten blijven, nee sterker nog: Ze mogen zich wel wat dankbaarder opstellen want iedere andere club had men failliet laten gaan. Die steun en 'het door de vingers zien' wat Twente heeft gehad, dat praat je niet goed in Roosendaal, Haarlem, Apeldoorn en Veendam.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 10:06
PSV heeft ook 34 miljoen van de gemeente gehad , die moeten zich dan ook maar voortaan dankbaar opstellen , en hadden dus eigenlijkook in de KKD moeten spelen .
Ik vind namelijk dat PSV supporters 1 van de laatste in Nederland mogen zijn die iets van Twente mogen vinden .
PSV heeft namelijk ook boven hun stand geleefd , anders had de gemeente Eindhoven niet bij hoeven springen .
Vind ik leuk
Importbrabo +2438
dinsdag 16 april 2019 om 10:59
...heb je er weer zo een. Je reactie raakt kant noch wal. Je moet bij de rest van de schapen gaan staan. Iets met feiten checken, kleine tip voor de dinsdag ochtend.
Vind ik leuk
Vakje +5
dinsdag 16 april 2019 om 11:39
Hij heeft wel gelijk
Vind ik leuk
voebtalie +3831
dinsdag 16 april 2019 om 11:28
dus dan oeten ze bij Ajax ook niet zeuren over de Twente supporters ....

Waar heb je gelezen dat Ajax zeurt?
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 11:39
Als je al mijn reactie's hiier leest zie je dat ik het op zich wel eensben met de club Ajax dat ze de wedstrijd opde toekomst houden , en dan ga jij huilen over dit ene zinnetje ???
Vind ik leuk
voebtalie +3831
dinsdag 16 april 2019 om 14:42
De enige die "huilt" en "zeurt" ben jij.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 09:20
Wat heeft Twente méér gedaan dan vragen dan? Niks toch? Vragen staat vrij.
Vind ik leuk
Vooruit +338
dinsdag 16 april 2019 om 10:05
En wat heeft Ajax méér gedaan dan gewoon ‘nee’ zeggen?
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 17:18
Niks, daarom van mij geen commentaar op Ajax. Alleen op deze reactie. Niet net doen alsof ik zeg dat Ajax iets verkeerd doet.
Vind ik leuk
Vooruit +338
dinsdag 16 april 2019 om 17:33
Oei. Dit is een lastige. Je had beter helemaal niets kunnen zeggen. Nu leek het alsof je verongelijkt aan het huilebalken was. En dat was ook zo, hè.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 19:41
Nee, dat was niet zo. Gewoon even opnieuw lezen. Zien waarop ik reageer. En proberen te begrijpen..
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 09:25
En als Ajax CL speelt dan moet heel NL zich aanpassen.
Vind ik leuk
3Bier +15640
dinsdag 16 april 2019 om 09:41
Nederland profiteert er ook van. Hierdoor maakt jouw club nu ook weer eens kans om zich te plaatsen voor het hoofdtoernooi van de EL en mogen ze de voorrondes overslaan.
Namens Ajax, graag gedaan.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 15:55
Wat ben ik blij. Nou nou. Na alle EU successen van Feyenoord de laatste jaren.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 17:19
Ajax harkt er meer geld door binnen. Dat is geen enkel voordeel voor de overige eredivisie clubs.
Vind ik leuk
Emnu +8289
dinsdag 16 april 2019 om 11:37
Daarvan kan je zeggen dat er sportieve belangen op t spel stonden, nu gaat het om niets dan het organiseren van n feestje.

Appels en fietspompen.
Peren zijn ook fruit en liggen daarom te dichtbij appels om de vergelijking in jouw verhaal te doorstaan.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 15:57
Voot Twente is promotie super belangrijk. Anders lopen er nog meer sponsors weg en zijn ze failliet.
Vind ik leuk
Emnu +8289
dinsdag 16 april 2019 om 16:00
En in hoeverre wordt de kans vergroot dan wel verkleint met het verschuiven van de toekomst naar de JCA?

Oh, wacht, niet. Het gaat alleen om n Twents feestje.
Vind ik leuk
Vooruit +338
dinsdag 16 april 2019 om 17:35
Zolang Feyenoord niet in de CL speelt is dat zo ja.
Vind ik leuk
zomer +1534
dinsdag 16 april 2019 om 10:01
Twente heeft het toch ook gewoon gevraagd ?
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 08:54
Hup Wim Jansen@...Wat ben jij toch een droeftoeter....!! Om hier maar op steeds op terug te blijven komen. En dus nog steeds niet willen begrijpen dat dit (éénmalige) uitstel net genoeg punten heeft opgeleverd voor direct plaatsing CL....

En wie is “wij”.....? Dat armzalige clubje uit Rotterdam-Zuid, zonder geld, talenten, TD en waar de spelers op het veld maar doen waar ze zin in hebben.... Bedoel je die “wij”...??
[Reactie gewijzigd op dinsdag 16 april 2019 om 08:56]
Vind ik leuk
YoungOne +225
dinsdag 16 april 2019 om 09:05
@Stelselmatig, en dan vind jij Wim Jansen een droeftoeter..... Lees je eigen stukje nog eens en neem plaats naast Wimpie bij de klaagmuur.....
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 09:21
Met je laatste alinea bekroon jij jezelf tot een enorme droeftoeter ...
Vind ik leuk
Pec010 +2759
dinsdag 16 april 2019 om 09:25
Eenmalig?? Weet jij hoeveel wedstrijden er in de eredivisie inmiddels zijn verplaatst voor Ajax? Dat is niet eenmalig hoor. Ik denk dat de teams die komend jaar Europees spelen gewoon zelf hun competitie programma mogen bepalen.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 09:31
Wat the fuck heeft dit er nu weer mee te maken?
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 09:27
Ik mag niet terug komen, op een probleem wat jou niet aan staat zeker?
Blaf lekker tegen je kinderen.

Feyenoord heeft genoeg prijzen behaald de afgelopen drie jaar.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 16 april 2019 om 09:30]
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 09:45
Dat uitstel was “ in het belang van het Nederlandse voetbal”. Dus Ajax dient het belang van het Nederlands voetbal. Hoort de kkd daar niet bij dan? Wat hebben zij eraan?

Nee, het was gewoon een smoes om Ajax te helpen, niet meer, niet minder.
Prima, maar als Ajax gevraagd wordt te helpen? Asociaal dus
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 17:37
Het belang is niet per definitie geheelomvattend. Dus wat je zegt slaat helemaal nergens op.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 17:39
Dus de kkd hoort niet bij het Nederlandse voetbal?
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 17:42
Je bent zeker blond hè? Het is ook in het belang van het Nederlandse voetbal dat Nederland het EK haalt. Met jouw domme redenatie is dat niet in het belang van het Nederlandse voetbal omdat de keukenkampioendivisie er niks aan heeft...
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 21:14
Toch levert Sparta ook spelers aan de diverse jong Oranje teams.

Geheelomvattend gezien.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 21:13
Wat je nu typt, is wel heel ruim genomen.

Het gehele belang is geheelomvattend.

Het heelal?
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 09:12
Ik zie het je nu al weken roepen. Maar Ajax vraagt er niet om, de KNVB beslist dat. In het belang van het Nederlandse voetbal.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 09:28
Ajax vroeg er wel om.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 17:38
Vragen staat vrij toch? De KNVB mag zelf bepalen wat ze er mee doen.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 21:10
Natuurlijk, iedereen zou dat proberen.

Maar nu gaat iedereen dat ook proberen.

En waarom zou de KNVB dan uitzonderingen moeten gaan maken?
Dat zal toch niet?
Vind ik leuk
Motley +214
dinsdag 16 april 2019 om 21:50
Daar heeft het hele Nederlands voetbal voordeel van.maar wat twente allemaal doet en gedaan heeft ,dat is voor niemand goed.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 09:03
Tuurlijk hypocriet
Vind ik leuk
Barry Engels +32343
dinsdag 16 april 2019 om 15:46
Hij heeft helemaal geen punt.

Hij kent namelijk zijn geschiedenis niet.

En jij blijkbaar ook niet.

Twente heeft alle recht om dit te verzoeken en Ajax heeft bij de intrede van het "Jong" team zelf deze mogelijkheid bedacht.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 08:35
Al die haat op Duitsers.. dit is een nieuwe eeuw jongens, laat gaan. Zowat niemand heeft meer wat te maken gehad met 2e wereldoorlog. Is ook gewoon oneerlijk naar alle Duitsers toe die na die tijd zijn geboren óf zich goed gedraagd hebben in die tijd. Dus hoe durven mensen hun te beoordelen voor iets waar ze niets mee te maken hebben gehad?

Prima mensen Duitsers, ik kan der goed mee opschieten. Elk land heeft goede én slechte mensen. En het zijn eerlijke mensen in het geheel. Kan je goed mee samenwerken.

Nooit 1 heel land over 1 kam scheren, maar die verdomde Belgen daarintegen... (;
[Reactie gewijzigd op dinsdag 16 april 2019 om 08:54]
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 08:36
zeg dit eens in polen ? dan lig je binnen 1 minuut gestrekt
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 08:38
Nee joh, bullshit. Volgens mij geloof jij misschien onzin verhalen van je vriendjes of weet ik wat jij doet. Maar niet alles geloven wat er geroepen wordt, als je er geen verstand van hebt en nooit geweest bent.

Veel Polen hebben helemaal geen haat naar Rusland of Duitsland, maar je hebt altijd debielen die een land haten voor een of andere kinderachtige reden. Maar ik doe daar niet aan mee. Vind het zo een onzin.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 16 april 2019 om 08:53]
Vind ik leuk
Degraaf +2798
dinsdag 16 april 2019 om 08:44
"Je hebt altijd debielen die een land haten voor een of andere kinderachtige reden". Die kinderachtige reden heeft wel 10tallen miljoenen doden veroorzaakt, nog steeds vinden overlevenden en familie van overledenen daarvan dagelijks veel pijn!
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 08:48
Dan praten we over bijna 100 jaar terug. Jongens waar hebben we het over. De Duitsers die je nu spreekt hebben daar helemaal niets mee te maken gehad. Waarom ook op hun haten ? Is toch gewoon eng.
Vind ik leuk
Groen +4560
dinsdag 16 april 2019 om 16:08
Duitsers schreeuwen altijd zo. Verder weinig mis mee over het algemeen. Maarre, volgens mij ben jij degene die over de oorlog begint?
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 09:25
En hoeveel Duitsers die meegevochten hebben tijdens het regime van Hitler denk jij dat er nog leven dan ???
Als jouw vader of opa iets verkeerds heeft gedaan ooit , houd ik jou daar toch ook niet voor verantwoordelijk ofwel .
Vind ik leuk
Degraaf +2798
dinsdag 16 april 2019 om 10:40
Ik ben heel veel in Duitsland en neem van mij aan dat daar ook nog veel verdriet zit.
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +23129
dinsdag 16 april 2019 om 08:45
Dit klopt 100%! Mijn vriendin is Pools en de laatste 19 jaar woonde ze in Duitsland. De haat is hier ongekend. Werd paar weken geleden wakker en er was een hakenkruis op haar auto gekrast, stelletje mafkezen.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 08:47
Dat zijn gekken joh. Mijn vriendin is Pools en Russisch, bij haar is het nog nooit gebeurd. Maar als zoiets zou gebeuren zou ik wel echt flippen.
Wat een maloten.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 16 april 2019 om 09:03]
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 08:46
Nou, dan denk jij er heeeel anders over dan de Polen die ik allemaal gesproken heb.. Die hadden allemaal een gruwelijke hekel aan Duitsers en Russen.
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +23129
dinsdag 16 april 2019 om 08:47
Die ken ik ook niet. Polen die een hekel hebben aan Duitsers..
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 09:15
Ik wel...... dat zijn tegenpolen.
Vind ik leuk
Lucky Kes +8018
dinsdag 16 april 2019 om 09:29
Welke?
De noord- of de zuidpolen.
Vind ik leuk
Busk +2145
dinsdag 16 april 2019 om 11:35
Het verschil tussen een bollenveld en een accu:

Op een accu, zie je maar 2 polen
Vind ik leuk
Mooseair +249
dinsdag 16 april 2019 om 15:48
Jij maakt echt veel mee @de Boer. wow man je hebt overal verstand van en kent echt iedereen. Je moet vast 140 jaar oud zijn met al die wijsheid.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 17:33
Ik weet inderdaad veel, bijvoorbeeld ook dat jij poep praat.
Vind ik leuk
Mooseair +249
dinsdag 16 april 2019 om 18:07
Wederom een wijze uitspraak. Volwassen ook.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 18:09
Nee, jij trekt volle zalen..😂 zoek even uit wat zelfreflectie betekent...
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 09:13
ok ik kan wel wat polen ,maar die zeggen toch echt iets anders wat jij nu aangeeft
Vind ik leuk
Babelagtig +2656
dinsdag 16 april 2019 om 09:28
Ik ken alleen bram van polen..
Vind ik leuk
RoEnsch +216
dinsdag 16 april 2019 om 09:54
Helemaal mee eens. Prima mensen die Duitsers, eerlijk, netjes hardwerkend. En je kan ze als Tukker ook goed verstaan beter dan dat lelijke Hollandse berbertaaltje dat ze in de randstad spreken.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 10:42
Ach gut, ben je ook een keer een Marokkaan tegengekomen? 😂
Vind ik leuk
Feeltje +100
dinsdag 16 april 2019 om 08:36
ben het eens met dit artikel ben zelf ook FC Twente Fan,
maar MvLovin wat ben jij een smerigetrol
Vind ik leuk
Pec010 +2759
dinsdag 16 april 2019 om 09:29
Ik heb anders laatst een heel uitvak van Twente met Duitse vlaggen gezien. Dan ben je toch gewoon een namaak Duitser?
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 09:38
Er staan supporters van Schalke, Duitsers dus.

Ik zag bij Willem II Eritriaanse vlaggen. Is Willem II nu een nep Eritriaanse club?

Btw, wat is er mis met een Duitser?
Vind ik leuk
Pec010 +2759
dinsdag 16 april 2019 om 09:48
Ik heb niks tegen Duitsers. Als ik een uitvak met allemaal Duitse vlaggen zie dan vind ik het niet raar dat je namaak Duitser wordt genoemd. Bij Willem 2 ging dit duidelijk om een speler maar vind het idee best leuk om ze zoete gaan noemen.
Vind ik leuk
Lucky Kes +8018
dinsdag 16 april 2019 om 11:52
En bij de Eagles ging het duidelijk om een statement.
Iedereen ziet Twente als Duitsers.
Werden zelfs als Duitsers onthaalt in de Adelaarshof.
Zwaaien ze daarom eventjes met een Duitse vlag om tegemoet te komen, zijn het in één keer nep Duitsers?
Tja.......je moet wat te klagen hebben toch?
Vind ik leuk
RoEnsch +216
dinsdag 16 april 2019 om 09:56
''Namaak Duitsers'' heb je dat nou zelf verzonnen? Als je ooit op school had gezeten had je geleerd dat Nederlanders ook Germaanse roots hebben dus je doet jezelf te kort imbiciel.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 09:02
Jij bent erger dan een Duitser jij heb ze geholpen
Vind ik leuk
RoEnsch +216
dinsdag 16 april 2019 om 10:00
''erger dan een Duitser''. Dan die laffe heulende Hollanders die waren uitermate gesteld op de bezetter vooral in de randstad waar de jodentransporten uitermate ''goed'' verliepen en bijna de gehele Joodse bevolking is uitgeroeid. En dan durven ze zichzelf ook nog ''Joden'' te noemen als NSB kind die ongegeneerd in de huizen van getransporteerde joden gingen wonen. Een vergeten bladzijde in de roemruchte Hollandse geschiedenis. Juist op het platteland was er niet alleen meer te eten, ook veel verzet en pattriotisme zoals de stakingen en politiefunctionarissen die joden hielpen onderduiken waardoor in een stad als Enschede er relatief veel meer de oorlog hebben overleefd.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 10:43
Heel goed gesproken maat
Vind ik leuk
De Kleine +198
dinsdag 16 april 2019 om 09:18
Wat is erger dan een Duitser dat is een ajax supporter kijk maar naar gisteren en vandaag in Italië
Vind ik leuk
Lucky Kes +8018
dinsdag 16 april 2019 om 09:24
Jij bent erger
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 10:09
Wat is erger een Duitser of Ajax fans met wapens in Italië...
Vind ik leuk
Vakje +5
dinsdag 16 april 2019 om 11:33
Ja klap mongool
Vind ik leuk
PRICE +7981
dinsdag 16 april 2019 om 08:33
't jonge valentijn Driessen eerst nu Arno nog er boven op. Gaat lekker met die verslaggevers
Vind ik leuk
phritzzz +4449
dinsdag 16 april 2019 om 08:46
Inderdaad.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 09:36
Allemaal kontenkruipers van ajax.
Vind ik leuk
PRICE +7981
dinsdag 16 april 2019 om 10:12
Vies vind ik dat kontenkruipers
Vind ik leuk
Pimman +11531
dinsdag 16 april 2019 om 09:22
Helemaal eens met Vermeulen en dat is niet vaak! ;)
Vind ik leuk
FSCeara +9570
dinsdag 16 april 2019 om 11:20
Wat een flauwekul, het is al belachelijk dat je als betaald voetbalclub tegen de jong teams moet spelen op een veredeld amateurveld.dat is misdchien al net zo erg dan op kunstgras spelen. Er komen gemiddeld voor de jongteams 35 man familie en een verdwaalde dorpsgek kijken dus dus passen overal makkelijk in het uitvak, ook als ze thuis spelen. Laat de jongsteams dan de rest van het stadion vullen door de andere clubs.
Vind ik leuk
045Brunssum +1117
dinsdag 16 april 2019 om 08:30
Koekoek !!
Vind ik leuk
PRICE +7981
dinsdag 16 april 2019 om 08:33
Koekkoek!! 2
Vind ik leuk
Joost69 +1243
dinsdag 16 april 2019 om 08:30
Gebeurd niet vaak maar Arno heeft helemaal gelijk. Ajax heeft alle recht van spreken over hun stadion, zij betalen dus bepalen.
Vind ik leuk
2-1 +1636
dinsdag 16 april 2019 om 08:32
Klopt, maar dan niet klagen als er straks een paar duizend twentesupporters aan de hekken van de Toekomst staan.
Vind ik leuk
Larykoek +117
dinsdag 16 april 2019 om 08:33
Dus als je je zin niet krijgt ga je maar dwingen lekker volk daar in Twente hopen dat ze gelijk weer degraderen dan.
Vind ik leuk
Joost69 +1243
dinsdag 16 april 2019 om 08:35
Wat een arrogantie he 😄
Vind ik leuk
2-1 +1636
dinsdag 16 april 2019 om 08:37
Heeft niks met dwingen te maken. Is toch gewoon logisch ? Twentesupporters willen graag daarbij zijn, dat snap ik best.


Staan er een paar duizend man aan de hekken die er graag bij willen zijn, politie treedt hiertegen op, loopt uit de hand en dan iedereen achteraf maar roepen hoe het toch kan dat het zo gelopen is.....

Prima dat Ajax niet wil verzetten maar dan hoor je verder ook niets meer. De KNVB niet, de gemeente niet en straks maar klagen als er van alles fout gaat...
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 08:43
Ajax wil 1e divisie spelen op de amateurvelden.
Vind ik leuk
Bossie020 +6595
dinsdag 16 april 2019 om 09:14
Bij Jong Ajax zit 300 man. Tel daarbij 2000 Tukkers.
Ze gaan toch niet voor 2300 man de ArenA open gooien.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 09:23
Niks moet in t leven.
Vind ik leuk
Lucky Kes +8018
dinsdag 16 april 2019 om 09:31
Ik denk dat er wel 10.000 tukkers komen als de Arena opengesteld wordt.
Ik hoop op misschien net 10
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 09:32
Zie hier het “ bestaansrecht” van jong Ajax.
Vind ik leuk
Bossie020 +6595
dinsdag 16 april 2019 om 19:49
Diepterecord in Jupiler League: 72 toeschouwers bij Twente-PSV

Dinsdag, 16 september 2014 om 00:15

Er werd maandagavond toch echt een wedstrijd in het betaald voetbal gespeeld in de Grolsch Veste, maar daar leek door de sfeer in het stadion geen sprake van. Jong FC Twente stond tegenover Jong PSV en slechts 72 toeschouwers namen de moeite om dit duel te bezoeken. Dat is een record: er kwamen namelijk nog nooit zo weinig mensen af op een wedstrijd in de eerste divisie.

Het oude record stond ook al op naam van Jong Twente, dat vorig seizoen maar 150 toeschouwers kon verwelkomen bij de thuiswedstrijd tegen MVV. Nu kwamen er nog eens meer dan de helft minder mensen kijken. De 72 fans die op het duel afkwamen werden ook nog eens niet verwend; het duel tussen Jong Twente en Jong PSV eindigde namelijk in een doelpuntloos gelijkspel.

TC Tubantia meldt dat Jong Twente wilde uitwijken naar het amateurcomplex van ATC'65, maar die verhuizing gaat niet door. Er bleken veel vergunningen nodig om op het terrein in Hengelo te spelen en dat werd te lastig. Bovendien kwam er ruimte in het stadionprogramma, omdat het eerste elftal er niet in slaagde om zich te plaatsen voor de groepsfase van de Europa League.

Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 19:55
Jong Twente. Het gaat over fc Twente 1.
Vind ik leuk
Bossie020 +6595
dinsdag 16 april 2019 om 20:03
Jij had het over het bestaansrecht van jong Ajax.

Beetje kort van memory, vlotte Bertha?
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 20:31
Ja, en dan kom je met bezoekerscijfers van jong Twente, van vier jaar geleden?

Daarmee toon je het bestaansrecht van jong Ajax niet aan.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 16 april 2019 om 20:31]
Vind ik leuk
Bossie020 +6595
dinsdag 16 april 2019 om 23:34
Dat figuren als jij stemrecht hebben is het failliet van onze democratie.

*tenenkrommend*
Vind ik leuk
Larykoek +117
dinsdag 16 april 2019 om 10:04
“Hoe het zo gelopen is” nou je kreeg geen goedkeuring voor extra supporters toch komen jullie met meer supporrers dan toegestaan. Wie zit er fout? Duidelijk de supporters
Vind ik leuk
FSCeara +9570
dinsdag 16 april 2019 om 11:22
Wat gingen laats de Ajacieden in Den Haag doen dan ? Terwijl ze ook wisten dat ze daar niet welkom waren
Vind ik leuk
Larykoek +117
dinsdag 16 april 2019 om 12:35
“Een andere club doet het dus moeten wij het ook doen.”
Vind ik leuk
2-1 +1636
dinsdag 16 april 2019 om 11:47
Ja dat snap ik. Maar wat heb je daaraan als de hele zaak uit de hand is gelopen ? Dus gewoon de Arena open en anders gewoon verbieden. Maar dat durft natuurlijk niemand...
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 09:33
Je naam zegt het al.... Larykoek
Vind ik leuk
Larykoek +117
dinsdag 16 april 2019 om 10:05
Geef jij je mening maar niet meer toch zijn er al 22 mensen eens met mijn “larykoek”
Vind ik leuk
denman21 +196
dinsdag 16 april 2019 om 08:34
Dan wens ik hun veel succes in amsterdam. Met een beetje pech is die bus uit terijn dan terug. En kunnen ze alsnog de boksbeugels testen
Vind ik leuk
Joost69 +1243
dinsdag 16 april 2019 om 08:35
Hoezo, die weten dat ze er niet in kunnen of mogen.Dan zijn ze gewoon oerdom.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 16 april 2019 om 08:36]
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 08:36
En jij denkt dat ze daar in Amsterdam niet aan gedacht hebben? 😂 Gebied is zo makkelijk hermetisch af te sluiten. Daar heb je een paar ME’ers voor nodig. Daarnaast zal er wel een noodverordening komen.
Vind ik leuk
2-1 +1636
dinsdag 16 april 2019 om 08:38
Ik ben benieuwd....
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 09:30
En jij denkt dat de Twente supporters daar niet aan gedacht hebben ???
Die gaan lekker in de binnenstad zitten vanaf vrijdagmiddag , en met al die toeristen en winkelend publiek heb je wel meer dan een paar ME-ers nodig om dat af te sluiten .
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 09:33
Dan zijn ze lekker naïef. Heb je niet meegekregen wat er een aantal weken geleden is gebeurd met een groep Willem II supporters?
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 09:49
Ja pik , maar die wisten niet dat ze aangehouden zouden worden , want die hadden volgens mij gewoon toestemming om naar Amsterdam te gaan , dus die waren gewoon met een grote groep in de trein gaan zitten .
Maar Twentesupporters zijn daar waarschijnlijk wel op voorbereid en die zullen andere manieren vinden om in Amsterdam te komen , en dat gaat ze ook gewoon lukken .
Want als er 1 bus word aangehouden met Twente supporters rijden er 3 via een andere weg door , dus er gaan zeker Twente supporters in Amsterdam zijn vrijdag .
En dan is het volgenms mij voor iedereen makkelijker dan dat die wedstrijd gewoon in de Arena word gespeeld , want dat zorgt voor de minste overlast .
Misschien dat Ajax en de gemeente Amsterdam eens een keer verder kunnen kijken als dat hun neus lang is , en zelf eens gaan kijken wat de beste oplossing is ipv meteen nee te zeggen op de vraag van fc Twente .
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 09:53
Ik weet niet waar je vandaan komt, maar zo makkelijk gaat dat niet. Als ze met bussen gaan komen dan worden ze gewoon staande gehouden. Als ze in plukjes komen is er ook niet zoveel aan de hand. Het wordt pas een probleem als het een grote groep wordt. Maar de politie zet waarschijnlijk ook spotters in om eventuele problemen in de kiem te smoren.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 10:01
Als ze eenmaal in de stad zitten heb je ze er niet zomaar uit op een vrijdagmiddag .
Met bussen worden ze inderdaad makkelijk staande gehouden , maar ze kunnen ook met losse auto's gaan , en ga die er maar eens uithalen op vrijdagmiddag / avond tijdens de spits .
Je kunt namelijk niet elke auto aan de kant zetten om te controleren .
Als ze echt willen gaat het Twente gewon lukken om met een groep in Amsterdam te komen .
En natuurlijk gaat de politie mensen tegen kunnen houden , maar er gaat ook een groep in Amsterdam komen dat weet ik zeker .
Een andere optie is om met de auto naar bijv Haarlem te reizen en daar de trein te nemen , en dan niet naar Amsterdam cs .
Ik ben ruim 20 jaar supporter van Leeds united , en voor supporters van Leeds zijn de maatregelen altijd vrij streng .
Toch is het ons altijd gelukt om op de plaats van bestemming te komen , je moet alleen wel creatief zijn en soms via een omweg reizen .
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 10:08
Dat gaat ook zeker lukken. Maar volgens mij heb je geen idee hoe dat werkt bij de politie... Kleine groepjes vormen ook geen probleem zei ik toch al? Alleen als ze groepen gaan vormen wordt het een probleem. Dan worden ze gewoon ingesloten en tot na de wedstrijd vastgehouden. Alles in het kader van de openbare orde...
Vind ik leuk
Bossie020 +6595
dinsdag 16 april 2019 om 20:12
Dat lukt niet, Goos. Met bussen kom je niet zomaar Amsterdam binnen en 300 man in de trein of metro valt zeker op. Reken maar dat er motorpolitie op de toegangswegen staat om te checken of er Twente Supporters komen. Bovendien zal de harde kern van Ajax niet tolereren dat Tukkers de binnenstad overnemen. Wat zou er gebeuren als de Zulu's of de
Bushwackers de binnenstad van Leeds onveilig maken?
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 09:35
Een beetje sociale club had gevraagd: hoe gaan we dat financieel regelen?

Maar nee, Ajax wijstt het zonder onderhandelen af. Asociaal, kinderachtig,kortzichtig, totaal gebrek aan inlevingsvermogen.
Vind ik leuk
Joost69 +1243
dinsdag 16 april 2019 om 10:45
Jouw belevingswereld is erg uniek, zeg maar erg beperkt egoistisch zonder inlevingsvermogen. Mooi hoe je probeert de boel om te draaien, typisch Twente haha.

Ze mogen gerust Nee zeggen sterker nog ze hebben alle recht. Als je buren vragen bij jou hun tuinfeest te houden zeg jij ook niet hoe gaan we dat financieel regelen! Laat twente zich gewoon maar als goede gast gedragen.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 10:50
De situatie wordt anders als je de buurt vraagt rekening te houden met tuinfeesten ivm overlast en de buren vragen dan heb je wat stoelen te leen en dat je dan zegt nee.
Vind ik leuk
Joost69 +1243
dinsdag 16 april 2019 om 14:46
Klopt want dat is compleet wat anders. Dus ik had gelijk
Vind ik leuk
JanvdLisme +1511
dinsdag 16 april 2019 om 08:30
Normaal heb ik niet veel met de mening van deze man op. Maar hierin heeft hij volkomen gelijk.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 08:31
Wie?
Vind ik leuk
Molletje +4062
dinsdag 16 april 2019 om 08:32
Bescheidenheid had inderdaad iets meer op zijn plaats geweest.
Als supporter snap ik je clubliefde en moet je je club steunen, vooral in barre tijden, maar je kan als uitspelende club niet beslissen waar er gespeeld gaat worden en van een club die er in principe buiten staat (Ajax) verlangen dat zij hun stadion (en de daarbij komende kosten + belasting van de grasmat) voor lief nemen, puur om maar "goodwill" te kweken.
Vind ik leuk
Pec010 +2759
dinsdag 16 april 2019 om 09:34
Ik heb nog nooit zoveel Ajax supporters om bescheidenheid zien vragen. Elke club zou dit verzoek doen in de positie van Twente, gewoon heel erg logisch. Staat totaal los van al het andere rond die club. Ik vind die reactie van Vermeulen ook echt heel raar.
Vind ik leuk
Molletje +4062
dinsdag 16 april 2019 om 09:44
Ze hebben het gevraagd en nee gekregen (Nee heb je, ja kun je krijgen)…

Daarna gaan ze het nogmaals vragen, met de toevoeging dat ze een entrada in A'dam gaan organiseren als Ajax het verzoek weer afwijst.

Dat laatste, dat is gewoon een verkapt "dreigement"... En ik denk dat daar de meeste Ajacieden over vallen, net als de vele haat-reacties terwijl Ajax gewoon in zijn recht staat en in mijn ogen gelijk heeft dat ze dat niet doen (kosten + veld belasting is in het nadeel van Ajax en niet voor rekening van Twente)

vanuit het oogpunt van de supporters van FC Twente gezien, snap ik de "frustratie". Dus ik zeg, laat de wedstrijd lopen, wordt de week erop kampioen in je eigen stadion en bouw een gigantisch feest... en zijn ze weer terug waar ze horen.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 08:34
"Nu moet er weer in de Arena worden gevoetbald. Dat antwoord hebben ze gekregen: nee! Ze mogen wel iets meer bescheiden zijn daar."

Moeten? Het is een vraag. Arno hoort weer graag dingen, die er niet zijn ... als Ajacied. Iedereen in Amsterdam heeft een hekel aan Twente. Vandaar dat onderzoek ook natuurlijk, met een bijna faillissement tot gevolg.

Zo goed, Arno?
[Reactie gewijzigd op dinsdag 16 april 2019 om 08:34]
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 08:42
Rare redenatie dat het fraude-onderzoek bijna gezorgd heeft voor het bijna faillissement van Twente.

Volgens mij heeft de fraude bijna geleid tot het faillissement van FC Twente en een bijna bodemloze put gedempt met gemeenschapsgeld.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 08:44
Maar toevallig ... zijn AZ en Twente wel aangepakt na hun kampioenschap.
Jij gelooft ook alles maar.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 08:49
Ze zijn aangepakt voor hun fraude. Prima toch. Dat is precies wat ik schrijf.

Dat ze zijn aangepakt is niet toevallig maar het resultaat van eerder onderzoek. Prima dus.
Vind ik leuk
Bossie020 +6595
dinsdag 16 april 2019 om 09:16
Bij AZ was toch geen fraude? Bij AZ ging de eigenaar failliet.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 09:32
Na een gedegen onderzoek.

Toevallig.
Vind ik leuk
fedor2501 +6517
dinsdag 16 april 2019 om 08:55
Hoe kan jij als Feyenoorder nu opkomen voor die fraudeclub. Ben je soms vergeten wat hun standpunt was toen wij bijna niet meer bestonden.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 09:34
Ik kom niet op voor Twente of AZ. Maar wil laten zien, wat er gebeurt als je kampioen wordt in NL ... ten koste van Ajax.

En De Graafschap degradeert.

Toevallig. Knipoog.

En helemaal als van Oostveen gaat zeggen, dat Feyenoord het kampioenschap DIT jaar wel gegund word.
Wat zegt hij dan eigenlijk?
De andere jaren niet dus ... haha.
Nee, de VAR zit toevallig niet mee.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 16 april 2019 om 09:46]
Vind ik leuk
#Keizerout +50344
dinsdag 16 april 2019 om 08:47
Wil je van Arno geen Ajacied maken?
Wij hoeven hem niet.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 08:49
De ellende krijg je ook bij successen ... er gratis bij.

Nee, hou m maar, doe geen moeite.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 16 april 2019 om 08:49]
Vind ik leuk
tollie +878
dinsdag 16 april 2019 om 08:34
Geheel mee eens... Geen speld tussen te krijgen.
Vind ik leuk
rinirat +4194
dinsdag 16 april 2019 om 08:35
Wie zegt dat ze kampioen worden ...
Ik zie het niet gebeuren
Vind ik leuk
Lucky Kes +8018
dinsdag 16 april 2019 om 09:35
Zeggen ze ook niet.
Maar de kans bestaat er wel.
Zelfs als ze verliezen en Sparta wint niet zijn ze dat.
Maar ik hoop het niet hoor.
Zit ik maandag in een uitverkocht stadion zeker naar een stel nachtbrakers te kijken......................
Vind ik leuk
Smithsonian +45184
dinsdag 16 april 2019 om 08:35
Leuk he open deuren intrappen arno?

Man man wat zou ik jou graag van het toneel zien verdwijnen, niets toevoegende lambal.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 09:29
“ chef voetbal”, “ kampioen kont kruipen Ajax” bedoelen ze.

Als hij bij Studio voetbal zit, gaat automatisch mijn tv op zwart.
Vind ik leuk
Reyvoetbal +2602
dinsdag 16 april 2019 om 08:37
Kruip Ajax nog verder in de kont Arno!
Als in de ED wedstrijden moeten worden verzet voor Ajax omdat ze CL spelen, dan moeten alle clubs maar ja en amen zeggen.
Nu moet Ajax 1 ding terug doen voor het voetbal en krijgen we dit?
En dan is je sterkste argument "dan hadden ze maar niet moeten degraderen"?
Dus als een andere club dit wilde omdat ze kampioen kunnen worden en al hun hele bestaan in de eerste divisie spelen, wat is dan je argument?
Precies....geen!
Vind ik leuk
komoanFC +3090
dinsdag 16 april 2019 om 08:48
Sowieso is dat het risico van met je jong team in de eerste divisie spelen.
Ajax moet niet zo zeuren en gewoon nakomen wat ze hierover afgesproken hebben.
Vind ik leuk
Reyvoetbal +2602
dinsdag 16 april 2019 om 08:49
Zo is het.
Vind ik leuk
Pimman +11531
dinsdag 16 april 2019 om 09:26
Nee is geen risico dat is flauwekul..er zijn regels waar men zich aan moet houden!
Vind ik leuk
Pimman +11531
dinsdag 16 april 2019 om 09:28
Als er wedstrijden voor Ajax worden verplaatst is dat niet alleen in het belang van Ajax maar vooral voor het Nederlandse voetbal..zie coëfficiëntenlijst!
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 08:38
Stop de persen.

Vermeulen slaat een keer de spijker op de kop.
Vind ik leuk
DEWEE +2950
dinsdag 16 april 2019 om 08:38
inderdaad. Laat de wedstrijd maar op groot scherm zien in het station van Twente.....
Maar dat zal waarschijnlijk teveel geld kosten.
Vind ik leuk
Lucky Kes +8018
dinsdag 16 april 2019 om 09:36
Zijn ze mee bezig.
Eerst info inwinnen voordat je iets onzinnigs zegt
Vind ik leuk
DEWEE +2950
dinsdag 16 april 2019 om 11:53
Als het niet in de Arena mag inderdaad.
En daar zijn ze helemaal nog niet mee bezig. Dat wil de supportersvereniging.

FC Twente laat nog niets van zich horen.
Vind ik leuk
Lucky Kes +8018
dinsdag 16 april 2019 om 11:57
Dus zijn ze er mee bezig.
Ze zijn nu de baten/kosten aan het afwegen.

Het waren ook de supporters die graag in de Arena wilden.
Daarom kwam er een verzoek van Twente kant uit.
Vind ik leuk
DEWEE +2950
dinsdag 16 april 2019 om 12:18
Kun je mij die info aanleveren dat ze de kosten en baten aan het afwegen staan. Het staan helemaal nergens.

Supportvereniging wil het graag. niet meer niet minder.


Twente is vollop bezig om het duel in de Arena te laten spelen. Verder niets.
Waarschijnlijk als het niet mag schakelen ze over op dit plan.
De binnenstad wordt het in ieder geval niet.
Vind ik leuk
Lucky Kes +8018
dinsdag 16 april 2019 om 12:26


Mocht de wedstrijd tussen Jong Ajax en FC Twente gewoon afgewerkt worden op De Toekomst, dan moet de wedstrijd op een groot scherm te zien zijn in de Grolsch Veste. Dit is de mening van Vriendenkring voorzitter Lucas Fransen. “FC Twente kan nu iets terugdoen richting de supporters.” . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Maandagmiddag om 16:00 uur startte het overleg tussen gemeente Enschede, Openbaar Ministerie, politie en FC Twente over de wedstrijd van aanstaande vrijdag. Of FC Twente mee wil werken aan het plan is nog even afwachten.






Fransen schat de onkosten voor de organisatie op zo’n 50.000 euro. Dit is volgens de voorzitter makkelijk terug te verdienen door het vragen van een kleine vergoeding voor de entree. Daarnaast verdient de club ook nog eens aan de catering.

“Maar met veel man naar de arena is het meest logische en perfect. En verstandigst”, besluit Fransen het gesprek met Timmers van TC Tubantia.


Effe copy paste.
Was dus van gisteren
[Reactie gewijzigd op dinsdag 16 april 2019 om 12:27]
Vind ik leuk
DEWEE +2950
dinsdag 16 april 2019 om 12:35
Fransen is van de supportersverening.
Of Twente daadwerkelijk de optie overweegt om de wedstrijd in het stadion uit te zenden staat nergens.

Het overleg op maandagmiddag is niet expliciet voor dit bedoeld. sterker nog het overleg heeft niet opgeleverd omdat ze afhankelijk zijn van andere partijen, zoals ik noem er een Ajax.
Vind ik leuk
Lucky Kes +8018
dinsdag 16 april 2019 om 12:45
Ach man, er staat toch duidelijk:

dan moet de wedstrijd op een groot scherm te zien zijn in de Grolsch Veste

Maandagmiddag om 16:00 uur startte het overleg tussen gemeente Enschede, Openbaar Ministerie, politie en FC Twente

Dat er nog niets is uitgekomen is weer wat anders.
Ik zei alleen dat ze er mee bezig waren omdat ik dit gisteren al gelezen had.

En ja, ze waren afhankelijk wat Ajax zou zeggen.Zij zeggen toch nee?
Nou, dan kunnen ze toch overleggen?

Vind ik leuk
DEWEE +2950
dinsdag 16 april 2019 om 12:55
Jezus....
dan moet de wedstrijd op een groot scherm te zien zijn in de Grolsch Veste

DAT VINDT DE SUPPORTERSVERENGING.

Twente laat zich niet uit over dit.
Dus je kunt wel zeggen dat ze er mee bezig zijn... Dat blijft gissen.

Als je dan over informatie inwinnen om te kunnen reageren zit jij een eind weg te speculeren dat Twente daar mee bezig is.
Weet jij veel wat er in dat overleg wordt besproken. Tot nu toe alleen de optie de Arena. Op basis van de feiten.

Neen dus.
Vind ik leuk
komoanFC +3090
dinsdag 16 april 2019 om 08:39
Bericht uit 2013 op VP:


Jong Ajax: thuisduels op de Toekomst én in Arena

"Het is nog onder voorbehoud, maar het ziet er naar uit dat de thuiswedstrijden op De Toekomst gespeeld worden", aldus Groenendijk in gesprek met RTV Noord-Holland. Aanvankelijk was er twijfel omdat het thuis- en uitpubliek bij risicowedstrijden gescheiden moet worden.

Ajax heeft daar inmiddels een oplossing voor gevonden. "Ja, de risicowedstrijden zullen in de Arena gespeeld worden. Er zijn altijd ploegen bij die een harde kern hebben, waarbij het risico gewoon wat groter is. Met die wedstrijden kunnen we dus uitwijken naar de Arena", aldus Groenendijk.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 08:54
2013... Het is inmiddels 2019.

Gezien het programma van Ajax 1 heeft Ajax al het belang bij een optimale grasmat.

Daarbij bepaalt Ajax als thuisspelende club waar gespeeld wordt.

En eerdere vergelijkingen met het verschuiven van het programma ivm CL is appels met peren vergelijken. Bij promotie van FC Twente naar de eredivisie krijgt Nederland geen extra punten in de UEFA-coëfficiënt.
Vind ik leuk
komoanFC +3090
dinsdag 16 april 2019 om 09:01
Tegen een aantal andere clubs kon ook in de Arena gespeeld worden. Lijkt in mijn ogen een beetje 'Twente pesten'.

En nee, ik ben geen fan van Twente.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 09:03
Misschien is het belang van een zo goed mogelijke grasmat voor Ajax nu belangrijker dan eerder in het seizoen.
Vind ik leuk
Lucky Kes +8018
dinsdag 16 april 2019 om 09:40
Ach ben je vergeten dat Twente uitstel/verplaatsing aanvroeg bij de KNVB voor Jong Twente -Emmen ivm die grasmat?
Dat de halve finale FcTwente- PEC Zwolle op een goed grasveldje gespeelt kon worden na een week regen en waarop vrijdag, zaterdag, maandag en woensdag op gespeelt MOEST worden?
Nou, die uitstel?verplaatsing kreeg Twente niet.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 09:42
Daarvoor was de KNVB verantwoordelijk, niet Ajax.
Vind ik leuk
Lucky Kes +8018
dinsdag 16 april 2019 om 10:36
Het ging mij even over de grasmat.
Daar was Twente ook verantwoordelijk voor maar mocht van de KNVB duel Jong Twente niet verplaatsen
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 10:39
De KNVB beoordeelt of het spelen op een veld verantwoordelijk is met het oog op veiligheid (blessures) en voldoende bespeelbaar.

Het is in dit geval aan Ajax of zij het veld optimaal willen houden/ prepareren voor de komende wedstrijden van Ajax 1.
Vind ik leuk
Lucky Kes +8018
dinsdag 16 april 2019 om 10:45
Oh maar ik begrijp de beslissing van Ajax wel hoor.
Ik zeg ook niet dat Twente in de Arena moet spelen.
Het liefst zie ik geen één supporter naar Amsterdam vertrekken.
Net zo min geen één eerste elftal speler.
Gewoon dik verliezen en maandag proberen in een vol huis (is al uitverkocht) kampioen worden.
Het ging mij erom voor het belang van de grasmat.
Twente wilde destijds een wedstrijd verplaatsen (jong twente) ivm een slechte grasmat en mocht absoluut niet van de KNVB.
Sterker: zat een strafmaatregel aan vast (boete en regulier verlies).
Maar jong Ajax mag WEL van de KNVB verplaatst worden en wilt Ajax niet.
Net andersom begrijp je?
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 09:26
En kan de grasmat niet twee wedstrijden in vier dagen aan?
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 09:27
Waarschijnlijk kan dat wel, maar wil Ajax geen enkel risico nemen.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 09:59
Eerst zijn het de kosten, dan het verleden van de club, dan de grasmat.

Nog meer smoezen?

Na Real thuis kon er ook tegen nac gespeeld worden.
Vind ik leuk
Pimman +11531
dinsdag 16 april 2019 om 09:29
De vierde man exact!
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 08:40
Zo..ik ben het een keer eens met Vermeulen, moet niet gekker worden
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 08:42
Ze hebben al eens eerder een kampioenswedstrijd gespeeld in de arena... liep ook niet goed af haha
Vind ik leuk
COYG +8525
dinsdag 16 april 2019 om 08:42
Dat verhaal van Fer wordt vaker aangehaald onder de Feyenoord fans. Logisch want je topper ging naar een nieuwe topclub: Twente. Maar kijk het eens van de andere kant. Hij leverde wel 5 miljoen op waardoor Feyenoord weerstand sneller uit de schulden kwam. Ook presteerde Fer met Twente duidelijk niet beter dan Feyenoord toen deed.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 08:48
Dat waren gewoon illegalen praktijken bij Twente. Bijna iedere speler gaat voor meer geld naar een andere baas. Die Fer hoeft nooit meer als echte Rotterdamse jongen te zeggen dat hij een Feyenoorder is
Vind ik leuk
Brinkster +696
dinsdag 16 april 2019 om 09:17
Klopt want alleen echter Rotterdammers doen zichzelf ernstig tekort. Ik ga niet elders veel meer geld verdienen want ik ben een Rotterdammert
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 10:44
Iemand met echte clubliefde vertrekt naar het buitenland,maar het was duidelijk dat hij voor meer geld ging,terwijl hij met Feyenoord voor iets minder geld mooiere dingen had kunnen bereiken. Echte Rotterdammers zijn er zeker en Fer hoort daar niet bij
Vind ik leuk
zwollie +9892
dinsdag 16 april 2019 om 09:17
Die zogenaamde topclub, was wel een opgeblazen luchtbel.
Vind ik leuk
Dub_Rtd +6379
dinsdag 16 april 2019 om 09:20
Dat verhaal Fer is vooral een verhaal om de manier waarop het munstermannetje het dacht te moeten spelen.
Feyenoord had Wijnaldum al verkocht dus de grootse nood was al voorbij.
Cuntsermannetje wilde echter koste wat het kost ook een feyenoordspeler hebben (vergeet niet, mclaren hoefde Fer niet en stelde hem in het begin ook vrijwel niet op) en bood 4,5 miljoen terwijl Van Geel 5 wilde hebben.
In plaats van eerlijk te onderhandelen ging die pleurisrat uit Enschede achter de rug van van Geel om naar de VvF met het verhaal dat Van Geel 4,5 miljoen had afgewezen en of zij daar wel van op de hoogte waren.
Hij had zich alleen even verkeken op de VvF die, echte rotterdammers als zij waren destijds, hem vriendelijk verzochten op te tieven.
Maar munstermannetje moest en zou een Feyenoord speler kopen dus vlak voor het sluiten van de transfermarkt mocht hij 5,5 miljoen aftikken voor Fer.

Zijn grote droom was om Feyenoord te vervangen in de top 3.
Tsja... we willen allemaal wel eens wat.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 10:45
Waar is monstermannetje nu met al zijn geld? Clubliefde? Hij heeft dat in iedergeval niet voor fc twente
Vind ik leuk
Dub_Rtd +6379
dinsdag 16 april 2019 om 10:52
Megalomane oplichter wiens bloed ze bij Wegener ook wel konden zuipen.
Dat ie bij Twente de boel heeft lopen oplichten verbaast me niets gezien zijn wegener verleden.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 08:42
Zal de gemeente ook gratis lunchpakketjes meegeven voor het subsidietripje naar Amsterdam?
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 09:27
knor knor https://nl.wikipedia.org/wiki/Zwartgeldaffaire_FC_Groningen
Vind ik leuk
Brinkster +696
dinsdag 16 april 2019 om 13:22
Ja ze denken allemaal dat ze de heilige maagd Maria zelf zijn. Te dom om te poepen zijn ze.
Vind ik leuk
TheMariner +4200
dinsdag 16 april 2019 om 08:44
Als er wedstrijden van Ajax verzet kunnen worden naar andere dagen en/of tijdstippen dan moet een wedstrijd verplaatsen van de Toekomst naar de Arena ook geen probleem zijn. Het heeft meer met onwil te maken. Twente heeft iedereen sportief en financieel belazerd en nu proberen ze op agressieve wijze een gunst af te dwingen.
Hebben ze trouwens het "gestolen" televisiegeld al eens terug gegeven zoals beloofd?
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 08:46
Dat ze wat meer bescheiden mogen zijn is puur waarheid. Het lijkt wel of zij overal tegen aanschoppen om hun zin te krijgen.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 08:49
EDIT VP: reactie verwijderd
Vind ik leuk
zwollie +9892
dinsdag 16 april 2019 om 09:16
Jij gunt ze niets.
Vind ik leuk
ItsKezier +157
dinsdag 16 april 2019 om 08:49
Dat ik dit ga zeggen... Eens met Vermeulen.
Vind ik leuk
Leonardus +206
dinsdag 16 april 2019 om 08:50
Vooropgesteld ben ik niet voor of tegen FC Twente. Maar als je club kampioen kan worden dan wil je daar natuurlijk bij zijn. En omdat Twente zo veel supporters heeft kunnen veel mensen daar niet bij zijn. En als je de mogelijkheden en de faciliteiten hebt moet je daar ook gebruik van maken. Als Ajax bij de Graafschap kampioen zou kunnen worden willen ze ook graag meer kaarten. Ik vindt het allemaal kortzichtig en bekrompen.
Vind ik leuk
FCE1925 +299
dinsdag 16 april 2019 om 09:10
Inderdaad. Gewoon een beetje meedenken. Voetbal is er toch ook voor de supporters.
Vind ik leuk
Nightcrawler +6166
dinsdag 16 april 2019 om 08:52
Hup Arno!
Vind ik leuk
mackie +33
dinsdag 16 april 2019 om 08:54
Waarom halen sommige mensen de verzetten wedstrijden van Ajax er bij?
het is heel normaal en wordt al jaren gedaan dat in het weekend voor de Champions league wordt geschoven met speeldata. alleen omdat Ajax nu zo ver komt en dat door de Play-offs de Eredivisie al begin Mei afgelopen moet zijn, krijg verschuivingen in de wedstrijden. Heeft verder niks te maken met in welk stadion je speelt en welke club dit is.
Vind ik leuk
Eddy T67 +2544
dinsdag 16 april 2019 om 09:16
Het gaat erom dat andere clubs ook meewerken in het belang van Ajax. Is het zo gek om dan een keer andersom ook mee te werken?
Vind ik leuk
mackie +33
dinsdag 16 april 2019 om 10:11
Er zijn afspraken dat er rond Europees voetbal geschoven wordt met wedstrijden, Als PSV b.v. nog in de Europa league had gevoetbald waren de wedstrijden van Psv ook van zaterdag avond naar zondag verplaatst. Dat andere clubs behalve de tegenstander van Ajax hier last van hebben is te danken aan Fox Sports, die verbiedt het namelijk dat Ajax Feyenoord of PSV te gelijk aan het voetballen zijn. zelfs geen overlap van 5min.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 09:21
Het gaat om meedenken en inleven. Iets wat de clubs met ajax ook doen, zodat ajax Europees kan presteren.

Maar meedenken en meeleven dat kennen ze bij Ajax niet. De grote dikke ik show, dat is Ajax, een asoclub.

Kortzichtig, bekrompen, dat is Ajax.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 16 april 2019 om 09:22]
Vind ik leuk
mackie +33
dinsdag 16 april 2019 om 10:13
Kon Twente zich ook inleven in andere clubs toen zij door frauduleuze handelingen sportief voordeel haalden t.o.v. andere clubs?
Vind ik leuk
Eddy T67 +2544
dinsdag 16 april 2019 om 10:24
Je hoeft jezelf toch niet naar dat niveau te verlagen? Als mijn club kampioen kon worden zou ik er zelf ook graag bij zijn. Nu kunnen er slechts 185 supporters mee. Beetje triest. Ik zie het probleem niet zo. Als Twente opdraait voor de kosten die Ajax maakt door de Arena te gebruiken is dat toch geen enkel probleem? Behalve dan men dat niet wilt dan blijkbaar.
Vind ik leuk
mackie +33
dinsdag 16 april 2019 om 10:39
Maar is er ergens gecommuniceerd dat Twente wil mee betalen aan de kosten? we horen nu alleen dat Twente een verzoek heeft ingediend en dat Ajax, of beter gezegd het bestuur van de JC Arena nee heeft gezegd, maar welke voorwaarden en redenen er achter zitten weten we niet. Dat is slechte communicatie maar HOEFT verder niks met afgunst te maken te hebben
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 10:24
Ja, door ze een bedrag te betalen.

Vind ik leuk
twentegoal +918
dinsdag 16 april 2019 om 08:55
Knettergek ..’dan hadden ze maar niet moeten degraderen’... wat een zeldzame onzin ook... en zoiets is chef voetbal... en dan die dommige reacties hier ook, rare site dit
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 09:18
Klacht indienen bij de nos, massaal. Dat is dan leidinggevende.
Vind ik leuk
BenikBen +146
dinsdag 16 april 2019 om 08:59
Vermeulen tsja wie kent hem niet.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 09:01
Je zou bijna denken dat die t doet om de aandacht......
Vind ik leuk
Staaijman74 +1413
dinsdag 16 april 2019 om 09:02
Man. Trek die arena vol met 50000 tukkers (x30 euro is 150k) en speel ze vervolgens van t kastje naar de muur. Das pas humor
Vind ik leuk
Bossie020 +6595
dinsdag 16 april 2019 om 09:22
"Man. Trek die arena vol met 50000 tukkers (x30 euro is 150k) en speel ze vervolgens van t kastje naar de muur. Das pas humor"

Inderdaad

Met je 150k. Nu snap ik hoe FC Twente zo in de schulden is gekomen.
Vind ik leuk
Staaijman74 +1413
dinsdag 16 april 2019 om 09:33
Teente roept t met dit soort acties over zichzelf af toch. Ik zou mijn sterkst mogelijke team opstellen als ik ajax was
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 09:03
Wat een zielige reactie van pastoor Vermeulen. Twente heeft het hele seizoen bij zowel uit- als thuiswedstrijden voor sfeer gezorgd. Een unicum voor deze waardeloze league. Regel dit gewoon. Je zult zien dat de arena met meer dan 40.000 toeschouwers gevuld zal zijn. Weer een unicum. Tevens is de kans op problemen in de stad vele malen kleiner. Gebruik je verstand Arno.
Vind ik leuk
Johan59 +1256
dinsdag 16 april 2019 om 09:10
Onzin, wat heeft de gewone man daarmee die wil zijn club kampioen zien worden, en terecht! Dat zouden jij en ik ook willen zei zijn verantwoordelijk voor de shit
Vind ik leuk
zwollie +9892
dinsdag 16 april 2019 om 09:15
Voor de eerste keer helemaal eens met Arno Vermeulen
Vind ik leuk
Eddy T67 +2544
dinsdag 16 april 2019 om 09:15
Er is ook zoiets als openbare veiligheid. Als die duizend(en)? Tukkers naar Amsterdam gaan wordt het rotzooi. Ik snap niet waarom Ajax niet meewerkt. Ajax wil toch ook graag dat andere clubs meewerken aan hun belangen? Hoeveel wedstrijden zijn er wel niet verplaatst voor Ajax?
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 09:16
Arno Vermeulen, enge Ajacied. Niet serieus te nemen. Witte domineep
Vind ik leuk
Nicholas +126
dinsdag 16 april 2019 om 09:20
Ik snap niet waarom ze zo graag hun kampioenswedstrijd ind e Johan Cruijff ArenA willen spelen? Dat is de laatste keer ook niet helemaal goed gegaan dacht ik zo....
Vind ik leuk
RoEnsch +216
dinsdag 16 april 2019 om 10:15
Het is niet elke Twentefan alleen een selectief groepje van VAK P dat meent voor de rest te moeten spreken. En Fc Twente luistert naar hen. Persoonlijk vind ik gewoon dat je moet accepteren zoals het is. Ik erger mij meer en meer aan dat soort figuren dat denkt voor de rest te moeten spreken. Figuren als ''Jan ref'' die anderen willen zeggen wat ze moeten denken zonder argumenten natuurlijk.
Vind ik leuk
Eddy T67 +2544
dinsdag 16 april 2019 om 10:25
Daar heb je een punt. Tegenwoordig meent de harde kern maar van alles te kunnen eisen. "want anders komt er rotzooi van".
Vind ik leuk
TheMariner +4200
dinsdag 16 april 2019 om 10:37
Twente heeft geen harde kern. Wel een stel doorgesnoven kwiebussen die hard kunnen rennen.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 09:25
Twente gaat op de toekomat gewoon met 4-0 de bak in.
Vind ik leuk
munkikiii +683
dinsdag 16 april 2019 om 09:27
Blij van , worden we thuis tegen az kampioen .
Vind ik leuk
JoeyC +4426
dinsdag 16 april 2019 om 09:26
Want degraderen is een keuze... Simpele zielen.
Vind ik leuk
munkikiii +683
dinsdag 16 april 2019 om 09:27
Arno wie ?
Vind ik leuk
HuizemWest +369
dinsdag 16 april 2019 om 09:28
dan verlies je en doe je het een week later.Opgelost.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 09:31
Een Vermeulen heb altijd gelijk..
Vind ik leuk
Ikkuh +2497
dinsdag 16 april 2019 om 09:34
Het kontenkruipertje van Ajax moet ook even zijn mening kwijt
Vind ik leuk
Sazzz +11019
dinsdag 16 april 2019 om 10:05
Hij is doorgaans heel kritisch op Ajax
Vind ik leuk
RoEnsch +216
dinsdag 16 april 2019 om 09:43
Who the fuck is Arno Vermeulen. En wat maakt het überhaupt uit wat een sportverslaggever vind. Hij heeft gelijk hoor maar tegelijk ongelijk omdat hij ervanuit gaat dat elke Twentefan hetzelfde vind als wat vakidioten uit vak P denken op hun site te moeten oproepen en Fc Twente wonderbaarlijk overneemt. De meeste Twentefans kijken namelijk met een scheef oogje naar die niet al te snuggere wannabees uit Vak P. Accepteer gewoon zoals het is Twente heeft ''pech'' de kampioenswedstrijd in Amsterdam te moeten spelen. Organiseert thuis iets of wacht lekker tot de volgende wedstrijd in eigen bomvol stadion en aansluitend enorm feest in de stad.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 16 april 2019 om 09:46]
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 09:44
De witte Chinees heeft gesproken 👍
Vind ik leuk
M477Y +1531
dinsdag 16 april 2019 om 09:50
stel dat Twente verliest en dan? voor niks in de arena gespeeld? niemand praat daarover! gewoon in het stadion van JONG-Ajax dat is de toekomst!
Vind ik leuk
Roodbergen +10240
dinsdag 16 april 2019 om 09:50
Voor het eerst dat ik met hem eens ben!
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 09:53
Komt Vermeulen ook naar de Toekomst? Mag hij t nog eens vertellen. Kijken of hij dat durft.

Vind ik leuk
TheMariner +4200
dinsdag 16 april 2019 om 10:43
Want, dan gaan ze hem in elkaar slaan? Uiteraard wel in groepsverband, individueel zijn het namelijk nooit helden maar in een groep zijn het net apen die zich willen bewijzen om erbij te mogen horen. Stumperts.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 10:51
Alleen voor hem gaan staan is al genoeg.
Vind ik leuk
TheMariner +4200
dinsdag 16 april 2019 om 11:05
Zo van: "ik ben heel boos op jou"?
Vind ik leuk
M477Y +1531
dinsdag 16 april 2019 om 11:42
zo stoere taal hoor! lang leve de forum bluffers!
Vind ik leuk
Sazzz +11019
dinsdag 16 april 2019 om 10:04
Jong Ajax speelde vorig jaar ook niet in de ArenA. Pure arrogantie van FC Twente. Ze zijn gedegradeerd, dan is dit het gevolg. Ze vergeten doodleuk de extra onkosten die Ajax en de gemeente Amsterdam moeten maken. Maar goed, bij Twente zijn ze wel gewend dat iemand anders de rekening betaalt.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 10:11
Beste mensen, wedden dat deze wedstrijd niet door gaat wegens het niet te kunnen handhaven van de veiligheid in Amsterdam.
Vind ik leuk
mcmodd +28733
dinsdag 16 april 2019 om 10:13
Ik ben het per definitie niet eens met Vermeulen, de dlapfrol. Als mensen uit FC Twente een feestje willen bouwen in Amsterdam is dat hun goed recht. Pas als ze spullen kapot maken of zich agressief opstellen ten opzichte van politieagenten gaan ze over de schreef. Maar veel, heel veel mensen van buiten Amsterdam vieren regelmatig feest in Amsterdam, dat is op zich helemaal niet verboden.
Vind ik leuk
Eddy T67 +2544
dinsdag 16 april 2019 om 10:29
Beetje kortzichtig. Vergeet de extra politie inzet niet. (in het verleden kon Vitesse bijvoorbeeld voor de supercup geen uitsupporters (behalve het uitvak) meenemen naar Rotterdam omdat er geen politieagenten beschikbaar waren) Of ga je er maar vanuit dat alles goed gaat? Hoevaak heeft het verleden anders uitgewezen. Mocht er trammelant komen en er is bijvoorbeeld geen extra politieinzet is de Burgemeester verantwoordelijk. Die heeft hier natuurlijk ook iets over te zeggen. Ze zal de veiligheid moeten garanderen. En dat kan denk ik alleen maar door extra politie inzet.
Vind ik leuk
mcmodd +28733
dinsdag 16 april 2019 om 13:52
O Eddy, maar die extra politie inzet mag er van mij zijn hoor, maar dan op de achtergrond paraat. Net zoals in mijn studententijd, het kraken van woningen was niet illegaal, je verzetten tegen ontruiming was dat wel. Dus werd er gekraakt van jewelste en het geweld ontstond bij de ontruiming. Waarom ontruimen? Omdat een of andere huisjesmelker plannen had om prachtige authentieke pandjes te offeren voor yuppenbouwsels van toen al twee ton.
Vind ik leuk
Pvm9 +1058
dinsdag 16 april 2019 om 10:13
Precies. Als het uit bij eindhoven zou zijn zouden ze dan ook vragen om in het philips stadion te spelen? Vragen staat vrij maar als het antwoord nee is dan moet je het daarmee doen.
Vind ik leuk
Eddy T67 +2544
dinsdag 16 april 2019 om 10:30
Dit is een kromme vergelijking. Dat gaat over twee verschillende clubs.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 10:25
Je kan het ook zo zien: Ajax kan de Arena uitverkopen en een flinke horecaomzet draaien. Dat zijn nu een hoop misgelopen inkomsten. Nu heb je een hoop beveiliging nodig in de stad!
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 10:39
Ajax heeft het geld zeker nodig...............
Vind ik leuk
Tukkerland +3695
dinsdag 16 april 2019 om 10:26
Arno vermeulen kun je niet serieus nemen.. Die man heeft gewoon een zwak voor Ajax.. Ajax mag wel een competitie duel verschuiven maar als een andere club die aanvraag had gedaan mocht het niet? Corrupte bende! Champions league gaan ze toch niet winnen.. Ajax heeft altijd voorrang en daar moeten andere clubs onder lijden. En wij bescheidenheid moeten tonen? Donder toch is op joh met al die bullshit! Wij mogen ook ons woord doen en daar kan niemand wat tegen doen.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 10:31
Een Twente -supporter die Ajax een corrupte bende vindt. Hahaha, zijn jullie in dat achtergebleven gebied dan helemaal blind en doof. Er bestaat in het Nederlandse voetbal geen grotere oplichtersbende dan Twente.
Vind ik leuk
RoEnsch +216
dinsdag 16 april 2019 om 13:19
Achtergebleven gebied zegt de gek. Amper 50 km ten noordwesten van de Ruhrpott met clubs als Schalke 04 en Borussia Dortmund die een veelvoud budget hebben van de Nederlandse ''top''clubs. Ajax, Feyenoord en PSV eindigen hooguit in de middenmoot in de Bundesliga.
Vind ik leuk
Oale grond +1401
dinsdag 16 april 2019 om 10:27
Wanneer gaat deze beste man emigreren naar Verwegistan. Dit is werkelijk de grootste neuzelaar op t.v. Wat een opgeklopt verhaal wordt dit gebeuren weer. Jong Ajax heeft 185 awaydays plekken, PUNT. Dit moeten wij als Twente supporters gewoon accepteren wanneer er geen andere oplossing is, PUNT.
Laten wij hopen op een mooi feestje in Enschede.
Weet je wat kut is, ik en met mij nog een aantal lotgenoten kunnen er niet bij zijn omdat we in een ziekenhuis bed liggen. Dat is dus kut VakP.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 16 april 2019 om 10:36]
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 10:29
Ach, Twente betaalt de kosten voor het verplaatsen naar de Arena wel.
Die hebben weer wat gemeenschapsgeld in de bodemloze put geworpen gekregen. Een beetje bescheidenheid zou die oplichtersbende wel sieren, na alles wat er is gebeurd en nog steeds aan de hand is.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 10:32
Ze mogen blij zijn dat ze weer eens ergens kampioen worden dat was zonder degradatie ook nooit gelukt
Vind ik leuk
HanV +5729
dinsdag 16 april 2019 om 10:36
Wat ze ook hadden kunnen doen is FC Twente het halve stadion laten vullen, 2050/2250 capaciteit, dus rond de 1000. Normaal is een uitvak kleiner en het halve stadion is wel groot genoeg voor het gemiddelde aantal van 681 bezoekers daar.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 10:38
Ik schat zo in dat de gemeente er binnenkort nog een miljoentje of 40 in gaat steken................
Vind ik leuk
NikosMachlas +1844
dinsdag 16 april 2019 om 10:43
Pff eerste zinnige bericht van arno in zeker vijf jaar tijd!
Vind ik leuk
soksa +1818
dinsdag 16 april 2019 om 10:46
Ik vind dat Vermeulen hier nogal heftig reageert. Het is absoluut een bijzonder verzoek en Ajax is verre van verplicht om hier gehoor aan te geven. Maar ik kan mij wel voorstellen dat Twente peilt of dit ook voor Ajax een optie is. Als je weet dat er vele duizenden Twente fans teleurgesteld zullen zijn dat ze de kampioenswedstrijd niet kunnen bekijken vind ik het niet gek dat je aan Ajax vragen hoe zij hier in staan. Volgens mij was het geen eis toch? Heeft dus niks met arrogantie te maken maar puur het gunnen van een leuk feestje aan de eigen fans.
Vind ik leuk
Donnygo +6141
dinsdag 16 april 2019 om 10:47
Deels wel mee eens, alleen de reden moet je maar niet degraderen is onzin natuurlijk.

Je kan het vragen maar accepteer het antwoord gewoon, voor Ajax zien ze te weinig vlak om het te doen en dan is het klaar, het Jong team speelt al 3 jaar volledig op de Toekomst die daarnaar verbouwd en dus voldoet.

Dat je meer supporters wilt hebben bij een kampioens wedstrijd is logisch maar je kunt niet verwachten dat in dit geval Ajax maar door een paar hoepels springt om het te regelen.

Ga dan ook als VAk P je energie steken in het verzorgen van een ontmoetings plaats om de wedstrijd te kijken in of nabij Enschede en schrijf brieven naar de gemeent of de club om de Veste open te stellen of bij het Rutbeek of Vliegveld Twente van mij part met ondernemers. Dat is waar je groot mee kunt zijn, dit huilen en janken maakt je alleen maar kleiner.
Vind ik leuk
DjoDjo +216
dinsdag 16 april 2019 om 10:48
Ik ben echt geen fan van Ajax, maar ze hadden een beetje moeten nadenken en tegen Twente moeten zeggen, oke, betaal alle plaatsen, op het uitvak na, van te voren zodat wij weten dat het uitverkocht is, regel 300 stewards om alles in goede banen te leiden en stel een drankverbod in. Als verhuurder heb je nml ook iets te zeggen. Kijken of Twente dan nog zo happig is als ze zelf voor alle kosten op moeten draaien.

Have fun
Vind ik leuk
Mike2018 +135
dinsdag 16 april 2019 om 10:50
Wordt een mooi zooitje in Amsterdam met die honderden Twente supporters van vak P etc
Vind ik leuk
carl coenr +269
dinsdag 16 april 2019 om 10:56
Oprotten met Twente, wat denken ze wel. Lopen juichen als Ajax verliest of geen kampioen wordt, en dan massaal zingen "helemaal niets in Amsterdam", vreselijke haat tegen Ajax en dan in ons Stadion willen spelen...….. hoe hypocriet ben je als club en supporter. Idd helemaal niets in Amsterdam voor Twente!!!!!!!!! ik hoop dat ze ook nog eens verliezen.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 12:13
Jullie stadion?!? Twente heeft een stadion, jullie huren er een
Vind ik leuk
carl coenr +269
dinsdag 16 april 2019 om 14:29
huren of niet..... mijn punt is duidelijk
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 15:24
Hoe kan je dan praten over 'ons' stadion?!?

Daar komt bij dat niet alleen Twente, maar heel nederland massaal zingt "helemaal niets in Amsterdam" en een vreselijke haat tegen Ajax heeft.

hoe hypocriet ben je als supporter als je nu alleen op twente reageert
Vind ik leuk
carl coenr +269
dinsdag 16 april 2019 om 15:47
hahahah Twente vraagt toch om in het Stadion te spelen, al die andere clubs niet. Dus het gaat over Twente en niet de andere voetbalclubs. Maar je kan natuurlijk lullig doen over dat het niet ons stadion is (waar het niet om gaat) maakt niet uit! Als dat je belangrijk vind prima, ik zal niet over de schulden van Twente beginnen of wat dan ook. Is te makkelijk om mensen op te naaien.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 11:20
Arno 100% gelijk
Vind ik leuk
Tilbo1896 +406
dinsdag 16 april 2019 om 11:28
15 miljoen kwijtschelding , en wessels pompt 15 miljoen in de club !? Wereld op zijn kop !!
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 11:35
Deze, met alle winden, meedraaiende Vermeulen geeft weer eens een mening. Let maar eens op de man als hij in een gespreksgroep zit. Hij kijkt naar iedereen, dan lanceert hij wat en als hij ook maar een bevestigende blik of knik krijgt, draaft hij onmiddellijk ongenuanceerd door en daarbij zijn gesprekspartners met gestiek van zijn te "visie"overtuigen. Van dat soort "vaklui" zijn er al te veel op de T.V. Ik verlang naar bijv.: Co Adriaans
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 11:42
Piemeltje Vermeulen. Ga gewoon de harde realiteit vreten...
We waren Feyenoord toen allang voorbij, dat lag niet aan de kwaliteit van Twente maar het even zo slecht beleid daar in Verrotjedam.
Twente was gewoon nummer 2. PUNT!
Veelste hoge salarissen dat was een feit, door Joop gegeven.
Iedereen weet wat die man deed er vervolgens nu nog de na-sleep van heeft.
Met iedereen zijn tyfus vergelijking over de 'polonaise'...
NEE niet iedereen is econoom en weet dat met die megatranfers er geen reet van Salaris stelsel klopte.
Ook cyprus constructies en andere rare contracten buiten de club om.
Kortom, mensen die Twente willen blijven zwart praten moeten lekker in een dark-room met Ome Joop gaan. Zwakkelingen.

Maar goed waar lullen we over?
Wij zijn weer terug als meest gehaatte club (wat altijd zo zal blijven)
Want wij zijn de eeuwige nummer 4.
Weet je waarom?
Hier lopen een paar mensen met trots in de flikker die een club blijven steunen en zien gelukkig door 1 megool heen die geen history vanaf '65 kan verdampen.

Zwaai Zwaai en tot next season ;-)
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 12:11
Arno Vermeulen, chef voetbal en commentator bij Studio Sport van de NOS. Ik dacht altijd dat de persoon in deze functie onpartijdig moet zijn........
Vind ik leuk
RoEnsch +216
dinsdag 16 april 2019 om 13:11
iemand die even aandacht nodig heeft
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 12:41
Wn het mooiste is dat ze gaan verliezen,dus niets te vieren hebben 😂
Vind ik leuk
haarlemx +453
dinsdag 16 april 2019 om 12:45
Eindelijk iemand van de media die het zegt.
Vind ik leuk
038power +240
dinsdag 16 april 2019 om 12:59
Huren de Tukkers de Arena toch.....als ze maar betalen...
Vind ik leuk
Liwwadder +3942
dinsdag 16 april 2019 om 17:06
Dat is het hem nou juist..die arrogante stap is hun net te ver om voetballand nog meer op te schudden.
Vind ik leuk
RoEnsch +216
dinsdag 16 april 2019 om 13:10
De man spreekt als een authoriteit en aangezien hij dat niet is vooral niet serieus nemen.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 13:16
Kan het ook maar iemand schelen wat Arno Vermeulen hiervan vindt?
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 13:41
Fuhrer Vermeulen heeft hier een punt!!!
Vind ik leuk
fcu1997 +787
dinsdag 16 april 2019 om 13:53
Arno 'de witte Chinees' Vermeulen die een keer gelijk heeft.. Today is a good day..
Vind ik leuk
Liwwadder +3942
dinsdag 16 april 2019 om 17:04
Goedzo Arno! En anders betaald Twente de huur toch ff van de J.C.Arena...Maffiageld zat toch? Kortom, kappe met deze shit en zet maar een groot scherm in jullie Veste. Trouwens gaat Jong Ajax "gewoon" winnen, dus waar hebben we het over pfffff.
Vind ik leuk
Fan123 +85
dinsdag 16 april 2019 om 17:28
En gelijk heeft die 👍🏼
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 17:44
Rente waar zijn je centen?
Vind ik leuk
Kuip +10218
dinsdag 16 april 2019 om 20:01
Profvoetbal speel je voor publiek. Hoe meer publiek, hoe leuker. Er willen 30.000 mensen naar de Ajax. Geweldig toch?
Wat zegt Ajax: nee, gaan we niet doen. We spelen liever voor 500 mensen. Ha, ha, ha, ha.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws