Nederland O17 begint uitstekend aan groepsfase op EK in Israël

16Reacties

Het Nederlands elftal O17 is uitstekend begonnen aan het EK in Israël. De eerste groepswedstrijd tegen Bulgarije werd met 1-3 gewonnen, nadat Nederland op 1-0 achterstand gekomen was.

De doelpuntenmakers zijn Gabriel Osei Misehouy (Ajax), Isaac Babadi (PSV) en Jason van Duiven (PSV). Nederland speelt nog tegen Frankrijk en Polen in de groepsfase.

Nederland

NED

20:45

Vandaag
Oezbekistan

OEZ