'Raiola kan vierde grote naam voor miljoenen naar Manchester United brengen'

'Raiola kan vierde grote naam voor miljoenen naar Manchester United brengen'

donderdag 20 april 2017 om 16:40

Mino Raiola kan aan de bak voor Blaise Matuidi. De Franse middenvelder overweegt Paris Saint-Germain te verlaten en kan terecht bij Manchester United.

Dat meldt Le Parisien donderdag. Matuidi was afgelopen zomer al dicht bij een vertrek naar Juventus, besloot te blijven, maar is door zijn onzekere situatie in Parijs - hij is niet meer verzekerd van een basisplek - nu toch van plan zijn horizon te verbreden. Manchester United is de belangrijkste gegadigde voor zijn handtekening.

Voordeel voor United is het prijskaartje van Matuidi. Het contract van de Franse international loopt medio 2018 af, waardoor hij voor een bescheiden bedrag beschikbaar is. Volgens Franse media moet hij tien tot vijftien miljoen euro kosten.

Manager José Mourinho heeft al een grote schoonmaak aangekondigd bij Manchester United. Hij heeft goede contacten met Raiola, die vorig jaar Paul Pogba, Henrikh Mkhitaryan en Zlatan Ibrahimovic (her)introduceerde op Old Trafford. Hij is ook de zaakwaarnemer van Matuidi.

Poll

Zou Matuidi een versterking zijn voor Manchester United?

(311 stemmen)

Plaats een reactie

DubRtd +13712
donderdag 20 april 2017 om 16:47
Lopen 4 anderen bij PSG die ik een stuk liever zou hebben.
Niet gezegd dat Matuidi slecht is maar hij is ook gewoon 30
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 16:48
Is een 100% versterking.
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 16:50
10 a 15 miljoen is een koopje
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 17:10
Zou een goede aankoop zijn voor Man U
Vind ik leuk
Ruud1987 +1984
donderdag 20 april 2017 om 17:16
klein en behendig, vraag me wel af of die het fysieke spel in BPL aan zou kunnen.
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 17:31
Kan die echt wel, hij heeft immers veel loopvermogen en is ook sterk in de duels. De Franse competitie is ook hartstikke fysiek
Vind ik leuk
Zeus +3530
donderdag 20 april 2017 om 17:46
Er is niks meer over van die ooit zo mooie traditionele top club.
Vind ik leuk
United +39592
donderdag 20 april 2017 om 17:57
Ja na het vertrek van Ferguson gaat het flink achteruit met de club :(

Ik hoop dat volgend seizoen Mourinho, neem aan dat hij niet ontslagen wordt.. al hoop ik dat wel, het beter op de rit heeft dan dit seizoen. Een aantal spelers moeten echt weg. En er moeten een paar goede voor terug komen. Het niveau binnen United is schommelend. Hele goede spelers tot hele matige spelers. Die moeten eruit.
Vind ik leuk
Manus +387
donderdag 20 april 2017 om 18:51
Het lijkt de laatste jaren wel of het er bij veel spelers die united haalt niet meer uitkomt.
De erfenis van Ferguson lijkt nog steeds te groot voor de trainers die geweest zijn.

Zonde van de mooie club. Welke trainer zou je daar graag zien?
Vind ik leuk
United +39592
donderdag 20 april 2017 om 18:54
Mij lijkt de trainer van Tottenham wel iets.
Vind ik leuk
Truth +2692
donderdag 20 april 2017 om 20:40
Eruit ...smalling , jones , blind , fellaini , rojo , carrick !
Vind ik leuk
United +39592
donderdag 20 april 2017 om 20:47
Lingard en Herrera mogen van mij ook wel weg. Al hoewel je Herrera wel goed kan gebruiken nog misschien. Maar ik zie liever nog betere spelers op hun positie. Maar de namen die jij op noemt moeten sws weg.
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 20:58
Mata....
Vind ik leuk
United +39592
donderdag 20 april 2017 om 21:01
Nee Mata mag gewoon blijven.
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 21:12
United heeft echt een paar toppers nodig. Bonucci, Mendy, Dybala, Mbapé, Vidal, Bale, griezman, Draxler, Neymar. Je hebt een paar centen nodig om hier iets van te bakken dat echt kan meedoen in de bpl.
Mata is mij te mat...Rooney kan ook weg.
Martial brengt ook niks.
Vind ik leuk
Truth +2692
donderdag 20 april 2017 om 23:20
Martial lijkt me ook een beetje problemen te hebben ...iets persoonlijks ofzo want ik heb echt wel hoge verwachtingen van hem
Vind ik leuk
Truth +2692
donderdag 20 april 2017 om 23:19
Beide vind ik nuttig en hebben ook al hun waarde bewezen maar ik snap je dat het soms te weinig is
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 08:13
Ik denk dat je daar gelijk in hebt. Ik wil het niet over een kam scheren maar die Fransozen hebben vaak issues. ManU is een onvergelijkbare club in Engeland. Daar moet je echt van hele goeie huize komen wil je daar waarde bijdragen en geliefd worden. Ze staande nu vijfde of zesde dat staat daar gelijk aan degradatie.
Vind ik leuk
Truth +2692
vrijdag 21 april 2017 om 11:56
De hunker naar het tijdperk Ferguson is zo enorm dat ze hun filosofie een beetje vergeten zijn en anderzijds hadden ze ook geen keuze vanwege het grote geld dat nu zowat iedere engelse club kan spenderen .
Daarom dat mijn passie voor voetbal fel verminderd is omdat het niks meer te maken heeft met de schoonheid van de sport maar met alles wat er omheen en dat is de schuld van clubs zoals real , city , chelsea
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 15:16
Deze week waren ze al helemaal gelukkig toen 100 miljoen een goeie pass gaf. Het moet niet gekker worden.
Vind ik leuk
United +39592
donderdag 20 april 2017 om 17:50
Lijkt me een leuke aanwinst. En voor een bedrag van 10 a 15 miljoen euro is dat natuurlijk een koopje.
Vind ik leuk
Teo Smith +12551
donderdag 20 april 2017 om 17:56
Even alle flauwekul reacties terzijde gelaten, dit zou een prima aankoop zijn voor United.
Prima sterke en dynamische middenvelder.
Vind ik leuk
Farmer +5406
donderdag 20 april 2017 om 19:06
De beruchte pizzabakker-uit-haarlem kan weer een aantal miljoentjes uitmelken via een speler naar Utd?

Waarom moet ik altijd zo nodig naar de WC als ik die volgevreten kop van die Raiola langs zie komen....
Vind ik leuk
Truth +2692
vrijdag 21 april 2017 om 16:48
Slechte pizza ?
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Raiola kan vierde grote naam voor miljoenen naar Manchester United brengen'