'Bayern München denkt aan Ajacied na transferverzoek van bankzitter'

'Bayern München denkt aan Ajacied na transferverzoek van bankzitter'

donderdag 20 april 2017 om 18:36

Sven Ulreich, reservedoelman van Bayern München, wil in de zomer vertrekken en dus is zijn werkgever achter de schermen druk bezig met de zoektocht naar een nieuwe keeper. André Onana (Ajax) zou volgens Duitse en Franse media in beeld zijn bij Der Rekordmeister. 

Onana (21) is dit seizoen eerste doelman in Amsterdam. Afgelopen zomer trad de Kameroener in de voetsporen van Jasper Cillessen. Ajax wil het contract van Onana graag verlengen. De verbintenis van de goalie loopt nu nog door tot medio 2018. Onlangs stond er enige ophef, omdat de zaakwaarnemer van Onana zijn onvrede uitte over de aanbieding van de clubleiding van de eredivisionist. 

Bayern München zou één van de teams zijn die de situatie van de Afrikaanse sluitpost nauwlettend in de gaten houdt. Onana is niet in beeld om eerste doelman te worden bij de regerend kampioen van de Bundesliga. Manuel Neuer (31) is al jaren de onbetwiste nummer één in München. Het is dus de vraag of Onana überhaupt trek heeft om een basisplaats in Amsterdam in te ruilen voor een plek op de bank in Duitsland.

Plaats een reactie

Hyena +14984
donderdag 20 april 2017 om 18:40
Nee. Onana blijft in Amsterdam.
Vind ik leuk
035 +2007
donderdag 20 april 2017 om 18:47
Je bent de eerste, haha
Vind ik leuk
Hyena +14984
donderdag 20 april 2017 om 18:47
Hahah scherp!
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 18:41
Onana zal nooit 2e keeper worden bij Bayern
Vind ik leuk
BassieN +4529
donderdag 20 april 2017 om 18:43
Denk jij 1e dan?
Vind ik leuk
United +40393
donderdag 20 april 2017 om 19:34
Nope ook niet. Niet zolang Neuer daar nog zit. Hij blijft mooi in Amsterdam.
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 18:42
Echt niet.
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 19:01
Bayern moet het niet willen. ik vind hem nog veel te wild.
Vind ik leuk
United +40393
donderdag 20 april 2017 om 19:34
Daarom lekker nog 2 a 3 seizoenen bij Ajax.
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 19:59
Dat zeker! Hij moet dat onstuimige eruit halen.
Vind ik leuk
Savior +1345
donderdag 20 april 2017 om 20:57
Laten we het hopen
Vind ik leuk
Teo Smith +10533
donderdag 20 april 2017 om 19:07
Lekker in Damsko blijven jongeman, Neuer zit er tot zijn pensioen.
Vind ik leuk
United +40393
donderdag 20 april 2017 om 19:36
En ergens 2e keeper worden lijkt me ook niet fijn. Hij kan mooi zijn minuten maken bij Ajax. Komt vanzelf over een aantal seizoenen een mooie club voor hem.
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 19:29
Natuurlijk wil ik hem niet kwijt, maar Bayern zou wel de perfecte plek voor hem zijn. Niet omdat hij nu daar het 1e elftal kan dragen zoals Neuer doet. Maar Neuer is wel het perfecte voorbeeld voor Onananananana.
Mee voetballend, uitkomend, keepend, uitstraling.
Vind ik leuk
United +40393
donderdag 20 april 2017 om 19:37
Precies maar hij blijft mooi bij ons. Laat ze het over een paar jaar maar weer proberen.
Vind ik leuk
Eendracht +5302
donderdag 20 april 2017 om 19:31
FF denken:
Basis bij Ajax waar je in Europa de eerste jaren ook geen potten gaat breken en je hopen dat je 50% van de kampioenschappen pakt...
Op de bank bij Bayern, elk jaar CL tot na de groepsfase met kans op een hele mooie uitschieter en in 75% van de jaren kampioen..
Tel daarbij op het salaris dat minimaal 3 keer zo hoog ligt...

En het belangrijkste (ook vandaag weer vermeld volgens meerdere Ajacieden) is je C.V.:
Dus op je C.V. hebben staan dat je in de mickey mouse competitie wellicht een kampioenschapje meepikt en in Europa eens in de 4 jaar niet afgaat..
Ten opzichte van spelen voor een echte topclub, kampioenschappen halen en europees wat op je C.V. hebben staan...

Tsja, ik zou het wel weten...
Vind ik leuk
United +40393
donderdag 20 april 2017 om 19:39
Dan kies je voor een club waar je tenminste speelt ;)
Vind ik leuk
Eendracht +5302
donderdag 20 april 2017 om 19:46
Dan weten we allemaal wat spelers zoals een Nouri, Tete, Riedewald en Frenkie de Jong volgend jaar moeten doen...
En moeten we niet zeiken over een EL Ghazi, Gudelj en Bazoer??
Is dat wat je bedoelt?
Vind ik leuk
United +40393
donderdag 20 april 2017 om 19:48
Daar komt het wel op neer!
Vind ik leuk
United +40393
donderdag 20 april 2017 om 19:33
Zoek maar lekker verder!!!
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 20:07
Alweer 1 die mogelijk Ajax verlaat.
We houden echt niets over al je al die berichten moet geloven !
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 23:32
Hoe staat het met de contractverlenging eigenlijk, Marc Netto? Klasbak is weer op dreef vanavond!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Bayern München denkt aan Ajacied na transferverzoek van bankzitter'