Van Ginkel: 'Al vrij snel werd duidelijk dat het niet ging lukken, onmogelijk'

Van Ginkel: 'Al vrij snel werd duidelijk dat het niet ging lukken, onmogelijk'

maandag 17 juli 2017 om 09:33

Marco van Ginkel is blij met zijn terugkeer bij PSV. De Eindhovense club maakte zondag bekend dat de middenvelder (24) voor een jaar wordt gehuurd van Chelsea.

Het is de eerste keer dat Van Ginkel, die al twee keer op huurbasis atief was bij PSV, een heel seizoen in Eindhoven speelt. Het voelt goed dat hij nu zekerheid heeft. "Het speelde natuurlijk al even", doelt hij tegenover PSV TV op de onderhandelingen tussen PSV en Chelsea.

"Het ging niet helemaal soepel, maar uiteindelijk sta ik hier. Daar ben ik heel blij mee", vervolgt de middenvelder, die lang in de wachtkamer zat. "Kleine twijfel was er altijd wel een beetje. Uiteindelijk zijn we eruit gekomen."

Van Ginkel is door het akkoord tussen PSV en Chelsea toe aan zijn vijfde huurperiode. Aanvankelijk was het de bedoeling dat hij gekocht zou worden. "Al vrij snel werd duidelijk dat het niet ging lukken, dat het vrijwel onmogelijk was. Toen zijn we toch verder gaan kijken en kwam huur ter sprake."

Poll

Speelt Van Ginkel zich over een paar jaar in de basis bij Chelsea?

(1815 stemmen)

Plaats een reactie

Maxidi +2127
maandag 17 juli 2017 om 09:37
Slimme jongen. Het salaris van een Chelsea speler, maar wetende dat Eredivisie je max is...
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 09:41
Zeker maar het is ook een prima speler voor psv die ook zijn doelpunten meepikt
Vind ik leuk
Maxidi +2127
maandag 17 juli 2017 om 09:44
Zeker, Nuttige speler voor de eredivisie...
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 10:00
Van Ginkel zal het niveau van Chelsea niet aan kunnen maar de eredivisie is niet zijn max. Kan prima mee bij subtop in Duitsland, Engeland, Frankrijk.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 10:16
Doet hij goed. Bewust contract opengebroken met Chelsea en je lekker laten verhuren aan PSV. Een PSV-contract ondertekenen kan altijd nog!
Vind ik leuk
Korm +15712
maandag 17 juli 2017 om 09:40
Snap de verlenging bij Chelsea dan weer niet...
Voor PSV een uistekende voetballer!
Vind ik leuk
Maxidi +2127
maandag 17 juli 2017 om 09:42
Ping Ping Ping...
Vind ik leuk
United +36490
maandag 17 juli 2017 om 12:45
Heb jij nog een blackberry?
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 09:42
Ik weet het ook niet hij komt daar toch niet meer aan de bak
Vind ik leuk
AFFA +683
maandag 17 juli 2017 om 09:43
Met je eens.
Vind ik leuk
Gwadt +2350
maandag 17 juli 2017 om 09:48
Chelsea verkoopt de laatste jaren hun reserves telkens met winst. Ik denk dat bij van ginkel ze datzelfde plan hebben.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 10:18
Misschien hoopt Chelsea op een grotere club dan PSV bij van Ginkel als hij een goed seizoen draait. Deze zomer hebben diverse Chelsea-huurlingen behoorlijk wat geld opgeleverd.
Vind ik leuk
Edward +43
maandag 17 juli 2017 om 09:47
Het is echt een misselijk mannetje Tuurlijk kan hij prima voetballen. Maar hij was 2,5 jaar geleden nog helemaal klaar met de eredivisie hij was toe aan een stap hoger totaal gefaald deze jongen. Zegt elke keer af als hij geselecteerd word voor oranje. ....
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 09:59
voor oranje zou ik me ook afmelden
interland voetbal gaat nergens om en is niet meer van deze tijd
verder kiest hij gewoon voor het geld dat moet iedereen doen daar werk je voor om zo veel mogelijk te verdienen
Vind ik leuk
Edward +43
maandag 17 juli 2017 om 10:17
He gap volgend mij wees hij jou club (Ajax) af omdat meneer uitgeleerd was in de eredivisie. Tuurlijk gaat het om geld maar wees dan eerlijk.
Vind ik leuk
Vp128 +193
maandag 17 juli 2017 om 10:28
En daarom is het een misselijk mannetje... tuurlijk.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 10:31
Edward kent hem waarschijnlijk persoonlijk..... Omdat iemand niet naar een club wil of een volgende stap zou willen maken is hij een misselijk mannetje... Man man man.
Vind ik leuk
Vp128 +193
maandag 17 juli 2017 om 10:37
Dat idee heb je wel vaker bij gebruikers hier he.. ze weten het allemaal zo goed.
Vind ik leuk
Jozef +13894
maandag 17 juli 2017 om 11:44
In sommige gevallen is dat natuurlijk ook gewoon zo... ;-)
Vind ik leuk
United +36490
maandag 17 juli 2017 om 12:48
Jozef weet het ook altijd beter he ;-)
Vind ik leuk
Jozef +13894
maandag 17 juli 2017 om 12:53
Sommige dingen in het leven staan nu eenmaal vast...;-)
Vind ik leuk
United +36490
maandag 17 juli 2017 om 12:55
Wat vind Maria daarvan dan? ;-)
Vind ik leuk
Jozef +13894
maandag 17 juli 2017 om 13:03

In deze kan ik je meedelen dat Maria een hoop gewend is hoor. Onze zoon noemde zich de Messias en wordt veelal gezien als de zoon van God... Ha ha, maar het is echt de mijne hoor... Enige Goddeljke trekjes zijn me niet vreemd dus... Maria is een bofkont dus.
Vind ik leuk
United +36490
maandag 17 juli 2017 om 12:47
Nee dat kwam omdat Vitesse hem liever aan Chelsea verkocht.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 10:00
Super aankoop, meneer is toe aan een stap hoger, één van de beste Eredivisie spelers.

Maar leuk dat hij de Eredivisie op niveau houdt.

Sneijder nu nog terug naar Ajax en dan ben ik als Ajacied ook weer vrolijker gestemd als afgelopen week.
Vind ik leuk
Teo Smith +9475
maandag 17 juli 2017 om 10:04
Lekker je contract uitdienen daar in Londen, en misschien word je nog recordspeler met al die verhuurperiodes haha.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 10:15
de allerbelangrijkste post bij PSV wordt vergeten:
Trainer Cocu...

Nogmaals, bestuur PSV, haal een andere trainer...
Nu hebben jullie het nog zelf in handen, straks tijdens het seizoen (bijv. tijdens de winterstop) zijn er andere partijen die zijn vertrek afdwingen...

Luister nou!!!!!!

groeten uit Helmond
Jan
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 11:33
Wie zou jij graag zien als nieuwe hoofdcoach? Gewoon benieuwd.
Vind ik leuk
United +36490
maandag 17 juli 2017 om 12:48
Aad de Mos ;p
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 10:24
Slimme jongen. Het salaris van een Chelsea speler, en toch wekelijks spelen bij PSV.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 11:43
Hij had het zelf ook wat harder kunnen spelen tegenover Chelsea

maar wat doet deze scheiterd hij tekent nog een jaartje bij.

dus zo graag wilde hij ook weer niet weg bij Chelsea, anders had hij zelf ook het een en ander kunnen doen voor PSV denk ik. als hij echt naar PSV had gewilt natuurlijk ipv van weer een verhuur periode,

en ook niet zo slim van PSV, als hij dit jaar een goed jaar draait, dan wordt hij verkocht naar Spanje of Duitsland, en houdt PSV daar totaal niets aan over

en je eigenspelers Ramselaar staat dan al 2 jaar stil in zijn ontwikkeling. niet zo slim lijkt mij.

Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 12:28
Geldwolf
Vind ik leuk
United +36490
maandag 17 juli 2017 om 12:43
Het is voor hem te hopen dat hij een goed seizoen speelt en daarna nog een mooie transfer kan maken.
Vind ik leuk
maandag 17 juli 2017 om 13:24
Ik snap zowiezo niet dat van Ginkel wil spelen voor PSV?
Dat is toch wel de minst aantrekkelijke club van de eredivisie...
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Van Ginkel: 'Al vrij snel werd duidelijk dat het niet ging lukken, onmogelijk'