'Opstelling Feyenoord tegen City: vijf verdedigers. Toornstra bank. Kramer spits'

'Opstelling Feyenoord tegen City: vijf verdedigers. Toornstra bank. Kramer spits'

woensdag 13 september 2017 om 07:03

Feyenoord speelt woensdagavond met vijf verdedigers tegen Manchester City. Giovanni van Bronckhorst passeert Kevin Diks tegen The Citizens en gooit Sofyan Amrabat voor de leeuwen.

Dat verwacht het Algemeen Dagblad. In het centrum van de defensie kiest de Feyenoord-trainer voor Jeremiah St. Juste, Eric Botteghin en Jan-Arie van der Heijden. Door de afwezigheid van Ridgeciano Haps is Miquel Nelom de linksback. 

De ochtendkrant voorspelt dat Jens Toornstra plaats moet nemen op de bank. Middenvelders Karim El Ahmadi en Tonny Vilhena krijgen wel een kans. De vervanger van de geblesseerde Nicolai Jörgensen heet Michiel Kramer. De reservespits van de Rotterdammers wordt geflankeerd door de mannen in vorm Steven Berghuis en Jean-Paul Boëtius. Jörgensen raakte afgelopen zaterdag tegen Heracles Almelo geblesseerd aan zijn hamstring.

Vermoedelijke opstelling volgens het AD: Jones; Amrabat, St.Juste, Botteghin, Van der Heijden, Nelom; El Ahmadi, Vilhena, Berghuis; Kramer en Boëtius.

Plaats een reactie

woensdag 13 september 2017 om 07:05
En toornstra had er zo'n zin in :(
Vind ik leuk
Snuck +406
woensdag 13 september 2017 om 07:22
Ik begrijp ook niet dat hij gepasseerd is! Toornstra hoort altijd te spelen!
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 08:30
In dit geval zeker....
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 08:55
St Kuste in de basis.... dan wordt het zowiezo n nederlaag met grote cijfers...die kam er echt geen hout van.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 08:56
edit: st juste
Vind ik leuk
T&T +9861
woensdag 13 september 2017 om 09:25
St-kuste.

Is ook een pepernoot.....


Edit:..Castroman!

;-)
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 september 2017 om 09:28]
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 13:10
Valt mee, is wel een veelbelovend talent die zijn foutjes wel eens maakt.
Vind ik leuk
redknap +650
woensdag 13 september 2017 om 19:03
Pakt te vaak een gele of rode kaart.
Moet nog heeel veeel leren.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 09:09
Dit is niet de opstelling van Gio! Het is een vermoeden van een krantje... Laten we even afwachten wat Gio er van vindt. En inderdaad Snuck, Toornstra in vorm hoort te spelen.
Vind ik leuk
djk1 +170
woensdag 13 september 2017 om 09:41
Zeker in De Kuip.
Vind ik leuk
United FC +9974
woensdag 13 september 2017 om 11:42
Rens Toornstra ;p
Vind ik leuk
Ruud40 +6316
woensdag 13 september 2017 om 10:53
Lijkt me ook.
Alleen al
"De reservespits van de Rotterdammers wordt geflankeerd door de mannen in vorm"

Of te wel de spelers in vorm gaan zoveel mogelijk ballen afleveren bij een speler met beperkte kwaliteiten en zonder ook maar enig wedstrijdritme?
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 11:47
Gewoon afwachten wie Van Bronckhorst opstelt ;-). Alle vertrouwen in deze slimme tacticus. Het wordt een mooie wedstrijd.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 13:10
Ik denk dat met name JP van Gastel de slimme tacticus is achter de schermen.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 15:25
Nog beter. Dan zijn die twee samen een geweldig team. En ik heb weer iets bijgeleerd, thx man.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 19:34
Tenminste ik wil niet wijsneuzerig overkomen maar ik heb vernomen dat JP de stille kracht is achter het team als het op tactische zaken aankomt.
Vind ik leuk
Utca030 +1185
woensdag 13 september 2017 om 07:06
Klink me logischs
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 08:15
mij niet. Ik zou toornstra altijd laten starten.
Vind ik leuk
Hoogeveen +3398
woensdag 13 september 2017 om 07:06
Otamendi gaat een zware avond tegemoet ;)
Vind ik leuk
Snuck +406
woensdag 13 september 2017 om 07:21
Ik hoop het. Maar ik denk dat hij na de wedstrijd niet eens hoeft te douchen.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 10:53
Geloof mij, met deze wind en regen gaat hij er waarschijnlijk nog extra lang onder, om weer op te warmen.

Klote weer.
Vind ik leuk
Snuck +406
woensdag 13 september 2017 om 18:26
Hier in Utrecht zijn alle jeugd trainingen afgelast. Ik snap er niets van. Wel wat wind maar verder gewoon een zonnige dag.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 11:55
Kramer kennende deelt ie misschien nog wel een elleboogje of iets uit, dus misschien alleen ff het bloed afspoelen.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 07:08
Mmmmm 2 middenvelders tegen 4 toppers van city daar. Dat is niet verstandig. Denk dat Toornstra gewoon speelt en Kramer op de bank.
Vind ik leuk
020west +192
woensdag 13 september 2017 om 07:28
Juist uitstekende keuze. Weet niet hoeveel je Citi hebt gezien maar vooralsnog is een dynamische verdediging met 3 centrale en 2 backs de enige wijze geweest om de opkomende backs (Danilo/ mandy/ Walker) te kunnne stoppen en ook te kunnen doordekken op de Bruyne vanuit t centrum. Goed om te zien dat fey zich wel tactisch durft aan te passen.
Vind ik leuk
Eric777 +100
woensdag 13 september 2017 om 10:29
Als je dit al eerder hebt gespeeld zou het een goede keuze zijn. Maar ineens heel anders gaan spelen dan spelers gewend zijn is een erg groot risico. voor zo'n eerste wedstrijd moet je spelers ook niet teveel uit hun comfort zone halen. Kans bestaat dat men achterin naar elkaar gaat lopen kijken en City er wel zo door loopt. Het kan goed uitpakken, maar je neemt een enorm risico. Het kan zomaar ook 0-4 of een dergelijk grote nederlaag worden.
Vind ik leuk
020west +192
woensdag 13 september 2017 om 10:35
Als je 4-3-3 speelt wordt her sowieso minimaal 4-0
Vind ik leuk
Eric777 +100
woensdag 13 september 2017 om 20:07
Als je met 5 verdedigers speelt en 2 middenvelders ook. Dan wordt je constant onder druk gehouden omdat je op het middenveld constant een speler te kort komt. Dan kan je de lange bal spelen, maar Berghuis en Boetius moeten het juist niet van hun fysieke krachten hebben maar van hun voetballend vermogen. Over Kramer zullen we het dan maar helemaal niet hebben.
Vind ik leuk
020west +192
donderdag 14 september 2017 om 11:51
Het idee is dus dat je middenveld en verdediging dynamisch is. zoals met Mendy en Walker.
Vind ik leuk
Eric777 +100
vrijdag 15 september 2017 om 23:43
We hebben het gezien. Van Bronckhorst is in de Europese media met de grond gelijk gemaakt. Jonge spelers die dit niveau nog niet hebben meegemaakt moet je houvast geven, automatismes waar ze zich aan vast kunnen houden ook als de tegenstander veel beter is. Een tactiek spelen die je nog nooit in een serieuze wedstrijd hebt uitgeprobeerd is vragen om problemen en die hebben ze gekregen.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 10:48
Nelom die Sané of Sterling moet denken! Belooft niet veel goeds...
Die Walker zal m eens laten zien hoe een echte back die flank bestrijkt!
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 10:51
Word iedergeval genieten hoop ik. Natuurlijk zijn alle Nederlandse clubs normaal kansloos, maar wie weet een verrasing. In de kuip kan alles.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 07:10
Dom dom. Kramer heeft maar 1 kwaliteit en aan die kwaliteit ga je weinig hebben vanavond met al die lange verdedigers.

Hij moet als verassing boetius in de spits zetten en larson op links. Veel meer beweging. Ook toornstra moet spelen want die kan nog iets uit de tweede lijn dus gewoon 4-3-3
Vind ik leuk
Barry10 +524
woensdag 13 september 2017 om 07:15
Lijkt mij ook inderdaad. Met een 5-3-2 opstelling loer je lijkt mij ook op de counter, dan heb je niks aan Kramer.
Vind ik leuk
Farmer +4399
woensdag 13 september 2017 om 07:20
Veel tegenhouden, en ook logisch. City heeft een 'artillerie-stelling' aan kwaliteit. Feyenoord is niet bij voorbaat 'kansloos', maar moet zichzelf niet gaan overschatten.
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 september 2017 om 07:22]
Vind ik leuk
Barry10 +524
woensdag 13 september 2017 om 07:21
Haha, dat is waar. Ik denk dat de modus '2 benen naar voren' vanavond wordt gehanteerd door slager El Ahmadi.
Vind ik leuk
Farmer +4399
woensdag 13 september 2017 om 07:23
hehe, heb m gewijzigd.. hij zette mn andere reactie(beneden) hier ineens neer... ? naja.. dan maar zo.
Vind ik leuk
chicken +5788
woensdag 13 september 2017 om 08:03
Toornstra erin voor kramer. Spelend als valse spits. Laat hem maar draven voorin. En 3 verdedigers klinkt leuk als ze het ook uit kunnen voeren. Maargoed, nelom doet ook mee...
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 08:28
St. Juste en Botteghin pakken elk een speler op, vd Heijden blijft vrij voor rug dekking
Vind ik leuk
chicken +5788
woensdag 13 september 2017 om 08:41
Rugdekking voor nelom ja...
Vind ik leuk
JCJWZ +8098
woensdag 13 september 2017 om 10:35
Ik vind Kramer valser dan Toornstra hoor:p
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 08:34
Lange verdedigers? Kamer is 15 cm groter dan Otamendi en 10 groter dan Stones...
Vind ik leuk
Guusman +362
woensdag 13 september 2017 om 13:15
Sinds wanneer is Stones een verdediger?
Vind ik leuk
United FC +9974
woensdag 13 september 2017 om 16:13
Stones is een verdediger van City.
Vind ik leuk
Guusman +362
woensdag 13 september 2017 om 19:06
Vind je? :)
Vind ik leuk
United FC +9974
woensdag 13 september 2017 om 19:26
Hij speelt daar toch in de verdediging? Of bedoel je dat je hem slecht vindt?
Vind ik leuk
Guusman +362
woensdag 13 september 2017 om 19:36
Ja was 'a cynical joke'.

IK zet er voortaan wel een " *c " achter voor je.

*c
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 september 2017 om 19:47]
Vind ik leuk
United FC +9974
woensdag 13 september 2017 om 19:47
Haha dat hoeft niet maar het is niet altijd even duidelijk ;-)
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 07:10
Daar sta je dan ... als speler van Feyenoord. Wachtend in de tunnel. Eindelijk gaat het gebeuren. Eindelijk de wedstrijd van je dromen. Nu ... gaat het gebeuren. Nu ga je ook twijfelen. Daar staan die grote sterke spelers van City. Die miljoenen ploeg. Kijk ze eens staan. De ploeg die je elke week op tv ziet. Wat zijn die goed zeg.
Daar kan ik eigenlijk niet van winnen. Kijk ze eens lachen ... ze gaan ons oprollen. O jee. Wat kan ik daar aan doen? Als ik maar geen grote fout maak. Als de Kuip mij maar niet uit gaat fluiten. Als het maar geen 0-10 word. O nee ... dat zijn wij al. Haha.
Wat valt er te lachen? Dit is om te huilen. Die spelers van City zijn helemaal niet zenuwachtig. Hoe kan dat nou? Ik kan van de zenuwen niet eens meer lopen. Hellup!

Welnee. Dat had City gedroomd ...
Hup Feyenoord!
Vind ik leuk
jeffah +36
woensdag 13 september 2017 om 07:17
Goed verhaal, lekker kort
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 07:23
Speciaal voor jou.
Vind ik leuk
chicken +5788
woensdag 13 september 2017 om 08:05
Je eigen angst wim?
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 08:19
Haha. Ik reken op een 0-4. Dat kijkt wat lekkerder. EU voetbal valt vaak tegen. Daar trap ik niet meer in.
Vind ik leuk
chicken +5788
woensdag 13 september 2017 om 08:23
Zal ook wel tegenhouden worden. Snelle jongens voorin en hopen op een counter..
Vind ik leuk
Pukstra +475
woensdag 13 september 2017 om 08:56
Ik denk 2-1 voor feyenoord. St juste scoort de winnende op 1 schoen
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 09:05
Succes vanavond kerel!
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 09:21
Goed bezig je had verslaggever moeten worden in de kuip;) :0)
Vind ik leuk
Barry10 +524
woensdag 13 september 2017 om 07:14
Lijkt me heel sterk dat Van Bronckhorst deze 11 man het veld in stuurt. Kramer in de spits met Boetius, dan zie ik niet wat je aan Kramer hebt. Ik neem aan dat als je met 5-3-2 speelt je op de counter loert, dan ga je niet veel hebben aan Kramerinho. Zet dan Larsson voorin die de snelheid heeft.

Daarnaast denk ik ook niet dat hij Amrabat rechtsback laat spelen, dan had hij dat wel eerder uitgeprobeerd.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 11:27
Amrabat heeft al in de competitie daar een keer gespeeld. Heb je dan even gemist :)
Vind ik leuk
HJR +3509
woensdag 13 september 2017 om 11:41
Volgens het AD gaat Feyenoord 5-2-3 spelen. Want me dus ook niet waarschijnlijk lijkt.

Amrabat voor Diks zie ik nog wel gebeuren of Diks LB, maar Toornstra speelt natuurlijk ipv Kramer.

Jones
Amrabat (/Diks), St Juste, Botteghin, VD Heijden, Nelom (/Diks),
El Ahmadi, Vilhena, Toornstra,
Boetius, Berghuis
Vind ik leuk
Farmer +4399
woensdag 13 september 2017 om 07:14
:p
Botteghin, Nelom en El Ahmadi hebben allen een rijbewijs-D op zak.
Vind ik leuk
Barry10 +524
woensdag 13 september 2017 om 07:16
El Ahmadi? Dat is een van de meest technisch begaafde voetballers van de eredivisie dus die begrijp ik niet helemaal.
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 september 2017 om 07:16]
Vind ik leuk
Farmer +4399
woensdag 13 september 2017 om 07:22
Ja, die is 'hoofdchauffeur', die krijgt van Gio' ook een klauwhamer een pak spijkers mee, om alles te blijven dichttimmeren denk ik. ^^

Zal best veel op hem aankomen mbt 'slag op het middenveld'.
Vind ik leuk
orion73 +611
woensdag 13 september 2017 om 07:15
Als hij Diks maar niet opstelt dan scheelt dat al enorm. Diks is een prima jongen maar wel van het niveau onderkant eredivisie. Amrabat op die plek lijkt me een stuk beter.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 07:16
Je bedoeld Sofyan? ;)
Vind ik leuk
Teo Smith +11709
woensdag 13 september 2017 om 07:18
Deze opstelling lijkt me niet reel.
Vind ik leuk
Zultkop +1823
woensdag 13 september 2017 om 11:47
Nee een 2 mans middenveld lijkt me wat magertjes......
Vind ik leuk
Kuip +2428
woensdag 13 september 2017 om 07:18
Z'n beste speler, Toornstra, op de bank? Hoe dom kun je zijn.
Kramer krijgt dan helemaal geen bal en loopt er voor spek en bonen bij. En Amrabat komt dan rechtsachter te spelen......tsja. Coaches doen soms rare dingen. Zelden loopt het goed af.
Vind ik leuk
rinirat +555
woensdag 13 september 2017 om 08:02
Kramer loopt er altijd voor spek en bonen bij
Vind ik leuk
United FC +9974
woensdag 13 september 2017 om 11:51
Het is een opstelling van het algemeen dagblad he... ;p
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 07:18
Bezopen als je jens laat banken ten koste van kramer.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 07:20
Amrabat st Juste Botteghin vdHeijde nelom
ElAhmadi Vilhena
Toornstra
Berghuis Boetius.

Lijkt mij logischer. Waarbij StJuste de Bruyne aanpakt.
Vind ik leuk
derksen +5695
woensdag 13 september 2017 om 07:26
Als kramer er een in kopt in de eerste helft kan je me helemaal wegvegen
Want een goede voorzet of corner in hij kan hem zo maar er in koppen!
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 07:26
Sinds wanneer is Nordin Amrabat speler van Feyenoord? Goede aankoop.... Het is zijn broertje die bij Feyenoord speelt
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 07:31
Sofyan ingeruild voor nordin
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 07:38
Wordt een moeilijke zaak voor Feyenoord. Met 5 verdedigers ben ik ook geen voorstander van. Je timmert je defensie wel aardig dicht, maar je beperkt je mogelijkheden om te scoren. Als het allemaal lukt wordt het 0-0.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 08:20
Eerst afwachten. En dan de laatste 20 minuten nog wat proberen.
Vind ik leuk
JCJWZ +8098
woensdag 13 september 2017 om 10:37
Waarom? Een gelijkspel zou toch ook prima resultaat zijn?
Vind ik leuk
stefvo +679
woensdag 13 september 2017 om 07:42
Ik zou Toornsta laten spelen ipv Kramer, als valse 9. Ajax deed dit een paar jaar terug met Eriksen en die wisten niet waar ze het moesten zoeken.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 07:44
Kramer is idd (niet denigrerend bedoeld) een lachertje voor de defensie van City
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 07:44
Toornstra is zo een beetje de beste speler van Feyenoord toch?
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 07:56
Come on Amrabat!

Maarre.. de man die gemakkelijk en alleen maar in de Kuip scoort, zet je op de bank? Terwijl je spits ook al geblesseerd is? Niet handig!
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 09:27
Jij snapt het ; ) :0) het kan toch niet denk dat toornstra wel gaat spelen.
Vind ik leuk
rinirat +555
woensdag 13 september 2017 om 08:01
Wil je een afgang zien... Kramer Nelon...
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 08:05
Moet het niet sofian amrabat zijn ipv nordin amrabat?
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 08:11
geloof deze kut opstelling helemaal niet ze zitten niet in de kleedkamer van de trainer. toornstra is en moet zeker in de basis staan vooral hoe hij in de kuip scoort. ik denk dat ze een fout gemaakt hebben met st justin
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 08:12
Ik geloof niet dat Kramer gaat spelen. Toornstra als extra middenvelder en Kramer op de bank. Rest geloof ik wel in.
En anders vertrouwde basis met Amrabat op het middenveld ipv Kramer.
Dat zou mijn keus zijn omdat je anders verwarring krijgt in het centrum met drie man op een spits.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 08:14
Opzich prima dat hij uit tactisch oogpunt voor 5 verdedigers kiest... Maar waarom zou je in godsnaam Kramer opstellen? is alleen sterk uit voorzetten en die zullen er weinig komen..

Zou dan de 5- mans verdediging laten staan en Toornsta er bij zetten op het middenveld met boetius en Berghuis voorin..
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 08:19
Nordin amrabat juist ja
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 september 2017 om 08:19]
Vind ik leuk
frankn27 +3609
woensdag 13 september 2017 om 08:19
Voetbalt Nordin bij Feyenoord ja?
Vind ik leuk
slaski +1632
woensdag 13 september 2017 om 08:20
Altijd handig om je beste speler , en eentje die in de kuip altijd scoort op de bank te zetten ;)
Vind ik leuk
Ryan82 +36
woensdag 13 september 2017 om 08:29
Lord Nelom in de Champions Leauge !!! hahaha
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 08:30
Lijkt meer op een 433 met stjuste op de back
Vind ik leuk
LarsNL16 +1771
woensdag 13 september 2017 om 08:35
Hahaha Kramer en Nelom in de basis tegen City
Vind ik leuk
Nvd006 +163
woensdag 13 september 2017 om 08:47
Prima hoor.. Toornstra is goed in de combinatie en dat lukt toch niet met Kramer... als je een kans wilt maken om een doelpunt te maken dan voorzetten vanaf de zijkant of dode spelmomenten.. Vilhena en Amrabat moeten dan maar genoeg energie hebben om de bal bij de buitenspelers te krijgen op de helft van City.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 08:47
Geloof ik niet. Toornstra gewoon op het middenveld en de voorhoede bestaat uit Boetius en Berghuis
Vind ik leuk
Marco S +2545
woensdag 13 september 2017 om 08:53
Thorn on your side..
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 08:55
Kramer erin lijkt mij redelijk zinloos, alleen om de boel achterin bij City op te naaien is dit zinvol. Lopen ze vanzelf tegen gele/ rode kaarten aan. Ik hou sterk rekening met een positieve verrassing. Ik ga er vanuit dat Gio en zijn staf na bestudering van wedstrijden weten wat ze doen!
Vind ik leuk
Woudo +2847
woensdag 13 september 2017 om 09:02
Ja joh gooit hij Nourdin Amrabat voor de leeuwen? Dan is die transfer mij ontgaan z'n broertje is er wel. VP ga je schamen man simpele fout na simpele fout.
Vind ik leuk
Pds010 +225
woensdag 13 september 2017 om 09:06
Toornstra scoort alleen in de kuip.... die had ik laten staan en kramer er uit.

Koppeltje Toornstra / Berghuis
Vind ik leuk
BBAjax +2407
woensdag 13 september 2017 om 09:07
Zonde dat die Amrabat als back moet spelen, vind dit een hele goede middenvelder en ben bang dat als hij het goed doet dat hij dan vaker als back "misbruikt" word... als je toch met 5 man achterin speelt had dan Toornstra voor de hele rechterflank opgesteld, die houd wel van rennen, Amrabat is meer de voetballer
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 september 2017 om 09:09]
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 09:32
Jaa had hem eigenlijk ook wel op het middenveld willen zien ik gun het hem zeker hoop ook dat hij speelminuten krijgt vanavond.
Maar je beste man even Toornsta die ontzettend veel scoort heeft een klein streepje voor in de kuip denk ik.
Gewoon eerste helft effe kijken hoe Hoe het met hem gaat.
Lukt het niet gun ik Amrabat zeker de 2 de helft op zijn plaats.
Vind ik leuk
BBAjax +2407
woensdag 13 september 2017 om 09:38
Maar volgens dit artikel speelt Toornstra helemaal niet
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 09:10
Ik ben al in de Kuip. Drukke dag vandaag en vanavond de wedstrijd kijken.
Vind ik leuk
13 +1451
woensdag 13 september 2017 om 11:57
Veel plezier, hoop ik.
Vind ik leuk
donderdag 14 september 2017 om 00:50
Dat viel ff zwaar tegen. Mijn verhaal hierboven zat toch te dicht tegen de waarheid aan helaas.
Hopelijk gaat dit alles niet in de koppies zitten van de mannen. Vilhena had ook wel pech bij die 1e goal. En dan die 2e waar Botteghin zo dicht bij zat. Een afstandschot wat Jones zo in zijn benen tikt.
Al met al zat het ook niet mee. Die 2-0 in 10 minuten, dat werkt dan tegen je. En dan nog drie wisselspelers.
Bidden maar voor zondag. Als PSV een gelukkige snelle 1-0 maakt, dan ben ik bang, dat deze wedstrijd extra mee gaat tellen.
Vind ik leuk
13 +1451
vrijdag 15 september 2017 om 04:39
Was al bang vantevoren dat we vd mat gespeeld zouden worden. Hoop dat ze net als afgelopen seizoen hard terugslaan na een slechte wedstrijd. Maar dat je Jørgensen, Haps, Nieuwkoop mist, maakt een goed resultaat wel onzekerder. Ik gun Lozano op zich geen schorsing, maar vind het wel prima als zij die missen. Verdediging PSV is niet wat het geweest is, dus we moeten onszelf ook niet te weinig kans toedichten. Kan maar beter een snelle 0-1 worden. Beide ploegen hebben een wedstrijd achter de rug die waarschijnlijk maakt dat een snelle tegentreffer harder aankomt dan anders.
Wat heeft Feyenoord veel blessures voor zo'n beginfase vh seizoen, 2 ervan weer door kunstgras.
Gio heeft het gister niet goed aangepakt. Hoop dat hij - en ook de spelers - toch op een of andere manier wat geleerd hebben van gisteravond.
Vind ik leuk
vrijdag 15 september 2017 om 05:21
Mooi gesproken.

Maar zoals ik al aan het begin van het seizoen zei. Na 5 wedstrijden dan weten we meer. Als ze nu verliezen en bij Napoli, nog een keer voetballes krijgen. Dan kan het wel eens een moeilijke periode gaan worden.

Want als Ajax dan zondag wint bij ADO, dan duikt de pers bovenop Feyenoord natuurlijk. Laat ze dat maar voorkomen.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 september 2017 om 06:01]
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 09:25
Nordin??
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 09:30
En waar baseert het AD dat op? Ik verwacht juist wel Toornstra ipv Kramer.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 09:33
Hmm.. Ik had eigenlijk een 5-3-2 of 4-4-2 opstelling verwacht. Aan Kramer heb je helemaal niks in zo'n wedstrijd. Met Boetius en Berghuis zou je in ieder geval wat snelheid hebben voor de omschakeling met Vilhena en Toornstra er achter. We gaan het zien hoe dit uitpakt.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 09:46
"Feyenoord speelt woensdagavond met vijf verdedigers tegen Manchester City. Giovanni van Bronckhorst passeert Kevin Diks tegen The Citizens en gooit Nordin Amrabat voor de leeuwen."

Nordin Amrabat snel nog even binnengehaald? Wakker worden, voetbalprimeur!!!
Vind ik leuk
Nick Kools +11554
woensdag 13 september 2017 om 09:49
Gaan we 5-2-3 spelen dan?
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 09:55
Hoop op 1-0.lp
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 10:08
Amrabat... Waar gaat dit heen?
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 10:20
Als hij Amrabat back wil laten spelen kan hij hem beter niet opstellen.
Als je wil profiteren van iemand zijn kwaliteiten laat je hem op een positie spelen waar hij het beste tot zijn recht komt.
Moet ik dat Gio nog uit gaan leggen?
Vind ik leuk
United FC +9974
woensdag 13 september 2017 om 11:56
Anders krijg je Philip Cocu praktijken...
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 10:31
Nou Michiel, dit is je kans om je in de kijker te spelen!

Scoor 2 doelpunten en we verkopen je aan een engelse ploeg! :)
Vind ik leuk
United FC +9974
woensdag 13 september 2017 om 11:58
Als stand-in voor Aguero of Jesus?
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 10:37
Dit is natuurlijk gewauwel van de bovenste plank. Met twee verdedigers en drie aanvallers tegen dit City is vragen om een pak slaag. Zeker als je deze drie centrale verdedigers opstelt. Gegarandeerd óf een groot gat net voor de verdediging, óf drie man voorin op een eiland. El Ahmadi en vooral Vilhena die én te hard moeten werken én zich te graag willen laten zien. Twee gele kaartjes verder en Tonny mag vanaf de tribune toekijken.

Ik kan me niet voorstellen dat Van Bronkhorst dit serieus overweegt.
Vind ik leuk
Teo Smith +11709
woensdag 13 september 2017 om 10:42
Domme opstelling. 2 middenvelders... man man. Hoop dat het echt een vermoedelijke opstelling blijft.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 10:54
Het maakt natuurlijk geen bal uit met welke spelers Feijenoord het veld betreedt of met welk systeem wordt gespeeld: het amateuristische gehalte van de ploeg zal naadloos worden blootgelegd door Vincent en de zijnen. Ha ha :)
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 10:55
Als dit het is kan je beter schriftelijk de wedstrijd spelen. Hoe dom zou je kunnen zijn dat je Nelom opstelt die tegen Heracles wederom heeft laten zien niet opgewassen is tegen spelen als er druk gezet word . Hij staat verkeerd weet niet waar die moet staan enz enz
Vind ik leuk
Wouta80 +219
woensdag 13 september 2017 om 11:03
Kramer spits:-) Haha. Beter extra middenvelder inzetten daar zit de power. Ze krijgen bijna geen kans...
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 11:06
Ik had hoop maar Kramer en Nelom en geen Toornstra?!
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 11:14
Toornstra scoort altijd in de Kuip en Nelom speelt altijd kut, dus het word een walkover voor City, is geen schande maar als je Nelom opstelt maak je het ze wel heel makkelijk,dit is 11 tegen 10,ik hoop dat Jones vanavond in topvorm is.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 11:26
Kan toornstra niet als nummer 10 spelen slash valse spits ipv Kramer? Lijkt mij toch 10x meer waarde hebben dan die vent
Vind ik leuk
D.J +14
woensdag 13 september 2017 om 11:40
op stelling is nog niet eens verkeerd alleen toornstra op plaats kramer daar heb je tegen city niets aan
Vind ik leuk
United FC +9974
woensdag 13 september 2017 om 11:56
Feyenoorders succes vanavond!
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 12:02
Heeft die van Bronckhorst zeker het Keizer syndroom. Kan ook geen opstelling maken als er druk op komt. Je gaat toch geen speler wisselen die altijd scoort in de Kuip voor een speler die niets maar dan ook helemaal niets in te brengen heeft tegen deze tegenstander. Dit kan niet waar zijn.
Vind ik leuk
feyeniels +14470
woensdag 13 september 2017 om 12:06
Toornstra erin voor Kramer, dan staan er in ieder geval de juiste namen. Ik had zelf overigens 4-4-2 gaan spelen.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 12:24
grote onzin dat jens is geplaatst op de bank! misschien wel de speler die je het hardste nodig hebt tegen een ploeg als man city
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 12:31
Kansloos
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 12:33
Mooi elftal.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 12:37
Dit is een opstelling om City zand in de ogen te strooien. Er komt een spectaculaire opstelling zonder Kramer en met Sam Larsson!!!
Vind ik leuk
AFC +2601
woensdag 13 september 2017 om 14:25
Dus 1 wissel maakt t ineens spectaculair ... ???
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 12:46
Denk toch dat t ad t mis heeft met kramer
Vind ik leuk
Wurmpie +139
woensdag 13 september 2017 om 12:51
Dom weg belachelijk speel dan 5.3.2 en boetius en berghuis voorin en toornstra erachter en diks laten staan en die van Utrecht in t centrum en nelom eruit pfffff had er veel zin in maar nu pffff nelom en kramer ik denk dat de trainer cl vrees heeft
Vind ik leuk
AFC +2601
woensdag 13 september 2017 om 13:06
Als K Toornstra was dan zou K volgend jaar me spullen pakken.. Beste speler van fey en altijd de pineut.. Maar wat n vertrouwen in eigen kunnen .. thuis met n 5-2-3 opstelling ... om je te schamen
Vind ik leuk
13 +1451
woensdag 13 september 2017 om 13:40
Het AD heeft het niet altijd goed hè. Ik hoop dat Toornstra wèl speelt. Feyenoord hoeft zich helemaal niet te schamen overigens als ze deze wedstrijd anders benaderen dan een Eredivisie-wedstrijd. Sterker nog: is logisch.
Vind ik leuk
AFC +2601
woensdag 13 september 2017 om 14:24
Dat klopt... Plus ad is een fey krant dus zou kunnen dat t een spelletje is.. In een thuiswedstrijd moet je van je eigen krachten uitgaan... Uit zou K het kunnen begrijpen.. Dalijk heb je alsnog 1 punt na 6 wedstijden en heb je zo je thuiswedstrijden afgewerkt ..
Vind ik leuk
munkikiii +1460
woensdag 13 september 2017 om 13:10
Ik zeg 0 6 wordt het !
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 13:16
Toornstra op de bank ,ongelooflijk vind ik dat die jongen speelt 1x een slechte wedstrijd en gaat er gelijk uit
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 13:50
Ze hadden beter als titel boven dit item kunnen zetten: "Cursus koffiedik kijken bij redactie AD jammerlijk mislukt"!
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 14:17
Kramer er uit toornstra er in
Vind ik leuk
poklane +2230
woensdag 13 september 2017 om 14:31
Dat en dan natuurlijk Toornstra naar het middenveld en Berghuis naar de voorhoede zou deze opstelling al vele malen beter maken.
Vind ik leuk
poklane +2230
woensdag 13 september 2017 om 14:27
Kut opstelling.
Ik snap dat mensen willen dat Diks vervangen word, maar door Amrabat op de rechts back te zetten schiet je ook niks op, die word net zo goed 90 minuten kapot gemaakt. En Kramer, tja, heb je geen ene reet aan tegen City. Zal geen enkel duel winnen, heeft geen snelheid, geen goede pass, niet goed in de kleine ruimte. Die gaat 90 minuten geen enkele bal krijgen, en als ie hem krijgt zal hij hem gelijk kwijt raken.

Als je 5-3-2 gaat spelen speel dan gewoon met je normale opstelling waarbij je Jorgensen vervangt met een extra centrale verdediger. Dit is onnodig moeilijk doen.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 14:31
Wat een kut bericht, Vilhena en Ahmadi krijgen wel een kans, waar slaat dat op zijn gvd de vaste waardes van dit Feyenoord en staan er altijd in.
Kramer krijgt een kans!
Het is een voorspelling en ik snap niet dat Toornstra de man met ervaring gepasseerd wordt.
We zullen het wel zien vanavond, als er zondag maar gewonnen gaat worden
Vind ik leuk
Mölby +687
woensdag 13 september 2017 om 15:31
Wat een angsthaas is Gio zeg. Valt me van 'm tegen, zeker als je bedenk dat ze sowieso de bietenbrug op gaan. Jammer, ga toch gewoon van je eigen kracht uit.
Vind ik leuk
United FC +9974
woensdag 13 september 2017 om 16:15
Dit is een vermoedelijke opstelling van het AD.
Vind ik leuk
AMSXXX +12
woensdag 13 september 2017 om 16:24
ik zou 10-0-0 spelen
Vind ik leuk
Guusman +362
woensdag 13 september 2017 om 17:02
Zeggen ze alleen maar om Pep op een dwaalspoor te brengen.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 18:21
Ik snap kramer niet.... je gaat echt niet op de helft van City voetballen alleen dan is kramer nuttig
Vind ik leuk