Messi is ongrijpbaar: fenomeen scoort vier keer tijdens grote zege Barça

    Messi is ongrijpbaar: fenomeen scoort vier keer tijdens grote zege Barça

    dinsdag 19 september 2017 om 23:47

    Lionel Messi heeft FC Barcelona naar een grote zege op Eibar geleid. De sterspeler was goed voor vier doelpunten tijdens de 6-1 zege in Camp Nou.

    De Argentijn opende na twintig minuten de score uit een strafschop en zag nieuwkomer Paulinho zeven minuten voor rust zijn tweede doelpunt in twee wedstrijden maken. Nadat Dennis Suarez voor de 3-0 had gezorgd en Eibar iets terugdeed via Sergi Enrich, was het woord weer aan Messi.

    Op aangeven van Sergio Busquets zorgde het fenomeen voor 4-1 na een klein uur spelen en een paar minuten later tekende Messi ook voor de 5-1 en vlak voor tijd voegde hij daar zijn vierde aan toe. Messi heeft nu negen doelpunten gemaakt in zes competitiewedstrijden. In overige competities was hij nog eens drie keer trefzeker.

    Plaats een reactie

    henkmeijer +2991
    dinsdag 19 september 2017 om 23:50
    Mooie pot, had wel 10-3 kunnen worden ofzo. Dat Eibar (o.a. paal en lat) voetbalde soms ook aardig mee, maar Messi was weer ouderwets fantastisch!!
    Vind ik leuk
    woensdag 20 september 2017 om 00:44
    Mee eens. Hij is kneitergoed. Al moet ik wel zeggen dat Eibar geen reet voorstelt. Als hij zich wil bewijzen, doe dat dan maar in de eindfase van CL zoals zijn grootste concurrent dat vorig jaar deed.
    Zowel tegen PSG als tegen Juventus was hij nergens te bekennen. Dit jaar is hij wel goed begonnen maar de beslissende maanden komen volgend voorjaar pas.

    It keeps me curious.
    Vind ik leuk
    woensdag 20 september 2017 om 01:08
    Even serieus Get A life!

    Zijn concurrent is nooit bepalend geweest in de cl (behalve vorig jaar), zoals Messi dat al die jaren heeft gedaan!

    Dus ik ben het totaal niet met jou eens. Messi heeft geen concurrent, want Ronaldo zit gewoon onder zijn niveau!

    Messi is de allerbeste ooit!!

    Vind ik leuk
    Nummer Diez +2732
    woensdag 20 september 2017 om 09:20
    Voetballes volledig met u eens hij is de allerbeste ooit
    Vind ik leuk
    woensdag 20 september 2017 om 10:44
    Jij zit er wel heel diep in vriend.
    Vind ik leuk
    Connycoll +58
    woensdag 20 september 2017 om 21:57
    grapje zeker ronaldo vind ik beter dan messi maar even goed nou nee Messi Mag Ronaldo,s veters strikken maar dan h
    oud het ook wel op
    [Reactie gewijzigd op woensdag 20 september 2017 om 21:59]
    Vind ik leuk
    popiejopie +2157
    woensdag 20 september 2017 om 09:05
    Ronaldo was vorig jaar voor het eerst in zijn carierre eens beslissend in de grotere wedstrijden. Dat waren ook gelijk zijn enige egt goede wedstrijden van dat seizoen, los van het feit dat Real de wedstrijd tegen Bayern nooit had mogen winnen.

    Messi heeft het al meerdere malen tegen de grote jongens laten zien.
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 september 2017 om 23:51
    Messias. Wat een fenomeen.
    Vind ik leuk
    R2 +4816
    dinsdag 19 september 2017 om 23:51
    Hij is niet van deze planeet. Ongekend.
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 september 2017 om 23:55
    Als je Messi hebt mis je Neymar niet
    Vind ik leuk
    Robbie 0346 +2470
    woensdag 20 september 2017 om 01:20
    die mist messi zoiezo niet want zonder neymar speelt messi veel beter
    vind ik tenminste
    Vind ik leuk
    Mo +10847
    dinsdag 19 september 2017 om 23:55
    Eerlijk waar, mensen die zeggen dat Messi het in de Premier League niet zou redden hebben er gewoon 0,000 verstand van. Zo veel goals nu al gemaakt het is echt bizar
    Vind ik leuk
    Piet44 +334
    dinsdag 19 september 2017 om 23:57
    Ik heb weer genoten , ik ga toch maar een Messi poster kopen .
    Vind ik leuk
    Jarno0129 +36
    woensdag 20 september 2017 om 00:03
    Messi en Paulinho waren beide echt geweldig!
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +22269
    woensdag 20 september 2017 om 00:04
    Messi is de allerbeste. Punt.
    Vind ik leuk
    woensdag 20 september 2017 om 00:18
    Messi que un club!
    Vind ik leuk
    schfan1920 +5138
    woensdag 20 september 2017 om 00:19
    30 jaar en nog zo goed. Sterker nog hij lijkt elk jaar beter te worden. Telkens in die kleine ruimtes, en het past vaak precies. Hoe hij beweegt op de vierkante centimers is ongekend, dat zie je nergens. Beter dan hem worden ze niet meer voorlopig denk ik. En dan lijkt hij zonder Neymar ook nog eens veel makkelijker te voetballen.
    Vind ik leuk
    DEWEE +1936
    woensdag 20 september 2017 om 00:30
    Het lijkt erop dat hij zonder Neymar weer terug op zijn 'oude' niveau komt. Het is werkelijk waar een fenomeen. Heerlijke voetballer
    Vind ik leuk
    Nick Kools +12598
    woensdag 20 september 2017 om 00:31
    Net alsof Messi even wil laten weten dat hij en alleen hij de beste is en dat ze Neymar helemaal niet missen :)
    Hij is iig erg gedreven dit seizoen.
    Vind ik leuk
    woensdag 20 september 2017 om 01:21
    Defensief weer wat fouten jammer genoeg, maar echt genoten van ondere andere Messi. Echt een buitenaardse speler!

    Paulinho speelde ook verrassend goed, vooral in de 2de helft. Denis speelde ook wel lekker mee en Semedo speelde echt heel goed. Vidal was ook lekker ingevallen. Had liever ook Vermaelen nog zien spelen, maar dat komt nog wel hoop ik.
    Vind ik leuk
    _AJAX_ +2893
    woensdag 20 september 2017 om 06:24
    Hebben we in iedergeval gezien hoe je moet voetballen...
    Vind ik leuk
    woensdag 20 september 2017 om 06:56
    En weer gaan ze Messi met CR7 vergelijken. Het houd niet op,niet vanzelf.
    Vind ik leuk
    woensdag 20 september 2017 om 07:43
    Je hebt voetballers en je hebt Messi!!!!
    Vind ik leuk
    Christiano +1090
    woensdag 20 september 2017 om 08:08
    Wat Messi (en ook Ronaldo) qua cijfers en statistieken laten zien gaan we de komende 50 jaar niet meer meemaken. Zoveel goals, ongelooflijk.
    Vind ik leuk
    woensdag 20 september 2017 om 08:24
    nou ik begrijp niet wat men bedoelt met ongrijpbaar , ik zie steeds de zelfde gezich die met die gouden bal in zijn hand staat hoor . Dus het moet zijn RONALDO is ongrijpbaar met alles ook salaris alles.
    Vind ik leuk
    Nummer Diez +2732
    woensdag 20 september 2017 om 11:47
    Ik zie Messi daar nog altijd staan met zijn VIJFDE Gouden bal Jerrelasta
    Vind ik leuk
    woensdag 20 september 2017 om 13:27
    kan kloppen maar dat heeft ronaldo ook en de afgelopen twee jaar zie ik maar een gezicht. nu begin die messi weer iets te doen. maar ronaldo blijft de beste ondanks alle haat
    Vind ik leuk
    Nummer Diez +2732
    woensdag 20 september 2017 om 16:11
    haat langs uw kant voor Messi Ronaldo interesseert mij niet maar daarom breek ik hem niet af zoals jij doet
    Vind ik leuk
    Liwwadder +3942
    woensdag 20 september 2017 om 08:28
    El Messias es mejor del mundo claro. Visca el Barça i visca Catalunya!
    Vind ik leuk
    power +4870
    woensdag 20 september 2017 om 11:27
    Messi is de beste
    Vind ik leuk
    Stickyajax +149