'Respect' kwijt na schandalige bekernederlaag: 'Moeten we tegen Ajax herstellen'

'Respect' kwijt na schandalige bekernederlaag: 'Moeten we tegen Ajax herstellen'

zaterdag 23 september 2017 om 11:54

Zelf kwam hij niet in actie, maar desondanks trekt Vitesse-aanvoerder Guram Kashia het boetekleed aan na de schandelijke bekernederlaag tegen de amateurs van AVV Schift. Afgelopen dinsdag werd Vitesse, nota bene bekerhouder, uit het toernooi geknikkerd na een verloren penaltyreeks. 

"We moeten accepteren dat de trainer boos is. Dat is terecht", zegt de captain in gesprek met De Telegraaf. "We hebben het respect dat we over een langere periode met goede prestaties hadden opgebouwd te grabbel gegooid. Het is logisch dat de trainer, de pers en de supporters kritisch op ons zijn. Er is geen excuus voor deze wanprestatie."

"Het respect dat we zijn kwijtgeraakt, zullen we in de komende wedstrijden tegen Ajax, Nice en FC Utrecht deels moeten herstellen", vervolgt de aanvoerder. "Het team moet een goede reactie laten zien. Als we weer onszelf zijn, dan geloof ik in een goed resultaat tegen Ajax."

Lees ook: Fraser witheet: 'Alles wat we hebben opgebouwd, is tegenietgedaan'

Poll

Wat wordt de uitslag bij Ajax-Vitesse?

(334 stemmen)

Plaats een reactie

zaterdag 23 september 2017 om 12:04
Schandalige pot tegen Swift. Maar dat we zijn we gewend van Vitesse na een goede serie wedstrijden. Zolang Van de Werff en Kashia in de basis staan, weet je dat het lastig kan worden tegen iedere tegenstander.
Vind ik leuk
1892 +7024
zaterdag 23 september 2017 om 18:21
Castaignos ook maar droppen in Nijmegen.
Vind ik leuk
1892 +7024
zaterdag 23 september 2017 om 12:06
Het is weer eens Vitesse Dag op vp.
FF wachten op de brullende pandabeertjes.
Vind ik leuk
Dicky +6467
zaterdag 23 september 2017 om 12:09
Dit valt niet meer te herstellen Guram. Het is gebeurt en zal altijd een zwarte bladzijde blijven.
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 12:33
Swift is gewoon beter dan vitesse.
Vind ik leuk
Dicky +6467
zaterdag 23 september 2017 om 12:44
Reactie verwijderd VP
Stop met deze onzin!
[Reactie gewijzigd op zaterdag 23 september 2017 om 14:37]
Vind ik leuk
Richard020 +10236
zaterdag 23 september 2017 om 12:46
Wat heeft dat met de uitschakeling tegen Swift te maken?
Vind ik leuk
Dicky +6467
zaterdag 23 september 2017 om 13:06
Reactie verwijderd VP
[Reactie gewijzigd op zaterdag 23 september 2017 om 14:37]
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 13:29
...
[Reactie gewijzigd op zaterdag 23 september 2017 om 13:30]
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 13:00
Vitesse heeft ook echt verloren van Swift.
Vind ik leuk
Dicky +6467
zaterdag 23 september 2017 om 13:08
Reactie verwijderd VP
[Reactie gewijzigd op zaterdag 23 september 2017 om 14:40]
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 13:30
Beetje voor mijn tijd. Ik kijk liever naar het heden, waar Vitesse van Swift verliest.
Vind ik leuk
Dicky +6467
zaterdag 23 september 2017 om 13:35
Reactie verwijderd VP
[Reactie gewijzigd op zaterdag 23 september 2017 om 14:40]
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 12:54
Goed verhaal, lekker kort!
Vind ik leuk
pico323 +3451
zaterdag 23 september 2017 om 12:16
Schande wat die gasten hebben laten zien, maar nu erop kletsen tegen Ajax en Nice en winnen van Utrecht. Er staat een prima selectie dus het moet kunnen. Morgen maar beginnen.
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 12:22
Ik zou niet blij zijn als ik tegen vitesse moest voetballen na zo'n dramatische uitschakeling. Zij moeten iets recht gaan zetten, laten zien dat het verlies een incident was, ik denk dat Vitesse normaal al 100% gemotiveerd nu 200% gemotiveerd zal zijn om een goede prestatie neer te zetten tegen Ajax. 60% lijkt uit te gaan van winst voor Ajax, ik zou niet hoger durven gaan dan 50%.
Vind ik leuk
HansVites +2210
zaterdag 23 september 2017 om 12:30
Even wachten op de reacties van de Nekkertjes mensen, dat Vitesse uitgeschakeld is door amateurs is hun jaarlijkse hoogtepunt want het valt niet mee als je club in de Jupiler League speelt en er ook daar weinig van bakt.
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 13:02
Maar heb je Ook iets over dit topic te melden?
Vind ik leuk
HansVites +2210
zaterdag 23 september 2017 om 14:23
Nee net als jou zeer weinig
Vind ik leuk
1892 +7024
zaterdag 23 september 2017 om 15:07
Niet reageren op die Nekkertjes,ze gaan huilen bij vp en dan krijgen wij een ban.Gewoon bang volk daar aan de waal
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 15:23
Hou de NEC supporters er dan lekker buiten! Zo wek je de indruk dat je wilt dat we reageren!
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 12:54
Tjah, maar ook Ajax heeft wat recht te zetten in de competitie na de bedroevende start. Willen ze net nu al afhaken in de strijd voor het kampioenschap zullen beide ploegen moeten winnen. Belooft een mooie pot morgen
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 13:03
@VP: AVV Schift?
[Reactie gewijzigd op zaterdag 23 september 2017 om 13:55]
Vind ik leuk
Eendracht +8575
zaterdag 23 september 2017 om 13:09
typfoutje he... had moeten staan:
G.E. Schift
Vind ik leuk
14forever +6880
zaterdag 23 september 2017 om 14:20
Heb er zin in en gelukkig is het 7:30 als de wedstrijd begint. Niet al te vroeg dus.
Vind ik leuk
United FC +12744
zaterdag 23 september 2017 om 18:21
Jij zit in het buitenland?
Vind ik leuk
14forever +6880
zaterdag 23 september 2017 om 20:27
Yep al een aantal jaartjes.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Respect' kwijt na schandalige bekernederlaag: 'Moeten we tegen Ajax herstellen'