'Alle grote clubs' gaan PSV bellen: Waanzinnig interessant

'Alle grote clubs' gaan PSV bellen: "Waanzinnig interessant"

dinsdag 10 oktober 2017 om 17:47

Het 'baanbrekende' echo-apparaat Lumify gaat PSV ontzettend veel internationale aandacht opleveren. Algemeen directeur Toon Gerbrands zegt dat dinsdag in gesprek met De Telegraaf. 

Eerder op de dag maakte PSV bekend dat de medische staf van de club gaat werken met een echo-apparaat dat spelers véél sneller gaan diagnosticeren. "We krijgen om de haverklap aanbiedingen van innovatieve bedrijven, maar we zijn opgehouden overal op in te gaan. Wij hebben zelf twaalf vragen opgesteld, en wie daar een antwoord op heeft mag langskomen", vertelt Gerbrands.

"Daarbij kwam dit apparaat ter sprake. Medisch manager Wart van Zoest was meteen enthousiast", vervolgt hij. Gerbrands rekent erop dat veel clubs uit het buitenland razendsnel zullen informeren naar het innovatieve apparaat. 

"Andere clubs vinden het waanzinnig interessant wat wij hier doen. Ik kan nu al voorspellen: morgen bellen alle grote clubs en die willen dan allemaal langskomen om te zien wat wij met de Philips Lumify doen."

Lees meer over:EredivisiePSV

Plaats een reactie

darmianto +7892
dinsdag 10 oktober 2017 om 17:53
Als ze met voetbal geen geld kunnen verdienen, dan maar zo zeker? :-P
Vind ik leuk
Degraaf +10348
dinsdag 10 oktober 2017 om 17:57
Ik denk ze dat ding toch bij Philips moeten bestellen en kopen, dus zoveel zullen ze er niet aan verdienen.
Vind ik leuk
jaja_PSV +19907
dinsdag 10 oktober 2017 om 18:50
Juist de graaf.
De winst zit 'm in uitbreiden van connecties (netwerken).
Vind ik leuk
dinsdag 10 oktober 2017 om 17:58
Het is positieve aandacht. En als PSV daar een centje bij weg kan pikken is dat alleen maar positief.

Phillips is meer dan alleen maar lampjes ;)
[Reactie gewijzigd op dinsdag 10 oktober 2017 om 17:58]
Vind ik leuk
jaja_PSV +19907
dinsdag 10 oktober 2017 om 18:51
Philips heeft de lampjes afgestoten.
Vind ik leuk
Cookee +4790
dinsdag 10 oktober 2017 om 18:52
Hollanders zijn na-apers.
Het enige innovatieve kwam uit Endhoven... Philips en de Daf ook toch? En dan ook nog THeo Maassen.
Vind ik leuk
dinsdag 10 oktober 2017 om 19:14
Philips brengt geld in het laatje voor Amsterdam, hartelijk dank.
Vind ik leuk
MeAgain +3868
dinsdag 10 oktober 2017 om 22:47
Praat niet zo dom trol. Zielige hater. Donder op kleuter. Verwijder je account en kom terug als je volwassen bent geworden, linkspoot.
Vind ik leuk
dinsdag 10 oktober 2017 om 22:56
Nogmaals dank voor het geld
Vind ik leuk
dinsdag 10 oktober 2017 om 17:59
Het is positieve aandacht. En als PSV daar een centje bij weg kan pilken is dat alleen maar positief.

Phillips is meer dan alleen maar lampjes ;)
Vind ik leuk
dinsdag 10 oktober 2017 om 18:33
Volgens mij heb jij net met dat echo apparaat dat bericht getypt :)
Vind ik leuk
Woudo +7796
dinsdag 10 oktober 2017 om 17:54
Ik dacht echt dat dit om Lozano ging... Gaat het over dat apparaat haha.
Vind ik leuk
dinsdag 10 oktober 2017 om 17:58
Hahaha ik dacht over Maher;)
Vind ik leuk
Tim +1770
dinsdag 10 oktober 2017 om 17:58
De titels van VP verzieken ons brein.
Vind ik leuk
Butsbal +4969
dinsdag 10 oktober 2017 om 18:04
Je hebt wel meer voorspeld Toon
Vind ik leuk
dinsdag 10 oktober 2017 om 18:05
Philips ... Lumify. Leuke reclamestunt van Gerbrand$. Krijgt P$V 15% verkoopprovissie?
Vind ik leuk
Degraaf +10348
dinsdag 10 oktober 2017 om 18:07
Nee, alleen Toon ;-)
Vind ik leuk
dinsdag 10 oktober 2017 om 18:22
Leuk en handig zo'n medisch apparaat, ik zie alleen niet in waarom de grote clubs PSV gaan bellen om te informeren naar de Lumify. Wanneer clubs interesse hebben in dat apparaat nemen ze wel contact op met de leverancier in dit geval Philips!

Verder komt het een beetje denigrerend over dat '' professor '' Gerbrands het heeft over de grote clubs, het apparaat is spotgoedkoop te verkrijgen ( 7500 euro ) dat zelfs de plaatselijke amateurvereniging in staat zou moeten zijn om de Lumify aan te schaffen.

Gerbrands probeert zoals zo vaak weer een beetje interessant te doen.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 10 oktober 2017 om 18:39]
Vind ik leuk
dinsdag 10 oktober 2017 om 18:47
Ik zie t meer als een leuk verkooppraatje.

Wees er snel bij want op is op. Zoiets. En ondertussen liggen er nog 1 miljoen onder de Toon-bank.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 10 oktober 2017 om 18:48]
Vind ik leuk
dinsdag 10 oktober 2017 om 19:04
Over 3 maanden te koop op iedere Chinese website voor 99 euro!
Vind ik leuk
dinsdag 10 oktober 2017 om 20:05
Bij mij kun je ze al voor € 85,00 kopen.
Vind ik leuk
dinsdag 10 oktober 2017 om 20:28
Doet ie t dan wel? Langer dan een week ... zeg maar.
Vind ik leuk
dinsdag 10 oktober 2017 om 21:49
Garantie tot aan het moment dat DHL het apparaatje bezorgd heeft en jij getekend hebt voor ontvangst.
Vind ik leuk
ruuddevil +2389
dinsdag 10 oktober 2017 om 18:11
Waarom zouden die clubs PSV bellen? Maak je dat apparaat zelf dr. Toon? Wat een sukkel is het toch
Vind ik leuk
dinsdag 10 oktober 2017 om 18:32
Zo ver zijn we al gezonken, tis niet te filmen
Vind ik leuk
AFC +3749
dinsdag 10 oktober 2017 om 18:35
Wat heeft psv eraan om aandacht te besteden aan andere clubs... je bent toch geen medisch centrum... wat een onzin weer..
Vind ik leuk
Cookee +4790
dinsdag 10 oktober 2017 om 18:55
Gat in de markt, geen voetbal meer maar tech. app verkopen.
PSV verkent zijn mogelijkheden.
Vind ik leuk
AFC +3749
dinsdag 10 oktober 2017 om 20:01
Dat verkoopt Philips en niet psv.. Hoogstens kan je ze vertellen dat t goed werkt
Vind ik leuk
Sniper1 +953
dinsdag 10 oktober 2017 om 18:37
Voor die 7500 euro kopen ze die toch gewoon? Als de arts maar gecertificeerd is, Philips verkoopt wel. Goeie reclame :)
Vind ik leuk
Morris +14789
dinsdag 10 oktober 2017 om 18:59
Haha nou stratum.. Kop hem er eens in zoals bij Ajax ook altijd doet ;-)
Vind ik leuk
dinsdag 10 oktober 2017 om 19:14
Mooi zo want dat geld dat Philips er mee verdient gaat regelrecht naar het hoofdkantoor van Philips die staat in, jawel, Amsterdam.
Vind ik leuk
dinsdag 10 oktober 2017 om 23:40
Niet normaal wat de koploper weer vooruitstrevend is !
Vind ik leuk
woensdag 11 oktober 2017 om 01:09
Ze slaan op een grote bel naast t hoofd van n speler, hoe harder de echo hoe minder hersens! Slim die Philips
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Alle grote clubs' gaan PSV bellen: "Waanzinnig interessant"