'Alle grote clubs' gaan PSV bellen: Waanzinnig interessant

    'Alle grote clubs' gaan PSV bellen: "Waanzinnig interessant"

    dinsdag 10 oktober 2017 om 17:47

    Het 'baanbrekende' echo-apparaat Lumify gaat PSV ontzettend veel internationale aandacht opleveren. Algemeen directeur Toon Gerbrands zegt dat dinsdag in gesprek met De Telegraaf. 

    Eerder op de dag maakte PSV bekend dat de medische staf van de club gaat werken met een echo-apparaat dat spelers véél sneller gaan diagnosticeren. "We krijgen om de haverklap aanbiedingen van innovatieve bedrijven, maar we zijn opgehouden overal op in te gaan. Wij hebben zelf twaalf vragen opgesteld, en wie daar een antwoord op heeft mag langskomen", vertelt Gerbrands.

    "Daarbij kwam dit apparaat ter sprake. Medisch manager Wart van Zoest was meteen enthousiast", vervolgt hij. Gerbrands rekent erop dat veel clubs uit het buitenland razendsnel zullen informeren naar het innovatieve apparaat. 

    "Andere clubs vinden het waanzinnig interessant wat wij hier doen. Ik kan nu al voorspellen: morgen bellen alle grote clubs en die willen dan allemaal langskomen om te zien wat wij met de Philips Lumify doen."

    Lees meer over:EredivisiePSV

    Plaats een reactie

    darmianto +7854
    dinsdag 10 oktober 2017 om 17:53
    Als ze met voetbal geen geld kunnen verdienen, dan maar zo zeker? :-P
    Vind ik leuk
    Degraaf +15055
    dinsdag 10 oktober 2017 om 17:57
    Ik denk ze dat ding toch bij Philips moeten bestellen en kopen, dus zoveel zullen ze er niet aan verdienen.
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +36487
    dinsdag 10 oktober 2017 om 18:50
    Juist de graaf.
    De winst zit 'm in uitbreiden van connecties (netwerken).
    Vind ik leuk
    dinsdag 10 oktober 2017 om 17:58
    Het is positieve aandacht. En als PSV daar een centje bij weg kan pikken is dat alleen maar positief.

    Phillips is meer dan alleen maar lampjes ;)
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 10 oktober 2017 om 17:58]
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +36487
    dinsdag 10 oktober 2017 om 18:51
    Philips heeft de lampjes afgestoten.
    Vind ik leuk
    Cookee +8875
    dinsdag 10 oktober 2017 om 18:52
    Hollanders zijn na-apers.
    Het enige innovatieve kwam uit Endhoven... Philips en de Daf ook toch? En dan ook nog THeo Maassen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 10 oktober 2017 om 19:14
    Philips brengt geld in het laatje voor Amsterdam, hartelijk dank.
    Vind ik leuk
    MeAgain +5159
    dinsdag 10 oktober 2017 om 22:47
    Praat niet zo dom trol. Zielige hater. Donder op kleuter. Verwijder je account en kom terug als je volwassen bent geworden, linkspoot.
    Vind ik leuk
    dinsdag 10 oktober 2017 om 22:56
    Nogmaals dank voor het geld
    Vind ik leuk
    dinsdag 10 oktober 2017 om 17:59
    Het is positieve aandacht. En als PSV daar een centje bij weg kan pilken is dat alleen maar positief.

    Phillips is meer dan alleen maar lampjes ;)
    Vind ik leuk
    Jan Guevara +7791
    dinsdag 10 oktober 2017 om 18:33
    Volgens mij heb jij net met dat echo apparaat dat bericht getypt :)
    Vind ik leuk
    Woudo +8021
    dinsdag 10 oktober 2017 om 17:54
    Ik dacht echt dat dit om Lozano ging... Gaat het over dat apparaat haha.
    Vind ik leuk
    Diesel1977 +1183
    dinsdag 10 oktober 2017 om 17:58
    Hahaha ik dacht over Maher;)
    Vind ik leuk
    Tim +3532
    dinsdag 10 oktober 2017 om 17:58
    De titels van VP verzieken ons brein.
    Vind ik leuk
    Butsbal +12350
    dinsdag 10 oktober 2017 om 18:04
    Je hebt wel meer voorspeld Toon
    Vind ik leuk
    ruuddevil +2953
    dinsdag 10 oktober 2017 om 18:11
    Waarom zouden die clubs PSV bellen? Maak je dat apparaat zelf dr. Toon? Wat een sukkel is het toch
    Vind ik leuk
    Martinnat +514
    dinsdag 10 oktober 2017 om 18:32
    Zo ver zijn we al gezonken, tis niet te filmen
    Vind ik leuk
    AFC +3521
    dinsdag 10 oktober 2017 om 18:35
    Wat heeft psv eraan om aandacht te besteden aan andere clubs... je bent toch geen medisch centrum... wat een onzin weer..
    Vind ik leuk
    Cookee +8875
    dinsdag 10 oktober 2017 om 18:55
    Gat in de markt, geen voetbal meer maar tech. app verkopen.
    PSV verkent zijn mogelijkheden.
    Vind ik leuk
    AFC +3521
    dinsdag 10 oktober 2017 om 20:01
    Dat verkoopt Philips en niet psv.. Hoogstens kan je ze vertellen dat t goed werkt
    Vind ik leuk
    Sniper1 +976
    dinsdag 10 oktober 2017 om 18:37
    Voor die 7500 euro kopen ze die toch gewoon? Als de arts maar gecertificeerd is, Philips verkoopt wel. Goeie reclame :)
    Vind ik leuk
    Morris +21080
    dinsdag 10 oktober 2017 om 18:59
    Haha nou stratum.. Kop hem er eens in zoals bij Ajax ook altijd doet ;-)
    Vind ik leuk
    dinsdag 10 oktober 2017 om 19:14
    Mooi zo want dat geld dat Philips er mee verdient gaat regelrecht naar het hoofdkantoor van Philips die staat in, jawel, Amsterdam.
    Vind ik leuk
    Napolitanos +7863
    dinsdag 10 oktober 2017 om 23:40
    Niet normaal wat de koploper weer vooruitstrevend is !
    Vind ik leuk
    woensdag 11 oktober 2017 om 01:09
    Ze slaan op een grote bel naast t hoofd van n speler, hoe harder de echo hoe minder hersens! Slim die Philips
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Alle grote clubs' gaan PSV bellen: "Waanzinnig interessant"