Spelers Klopp vaak dronken op het veld: Velen van ons waren singles

    Spelers Klopp vaak dronken op het veld: "Velen van ons waren singles"

    dinsdag 14 november 2017 om 11:14

    Ilkay Gündogan onthult in de nieuwe biografie over Jürgen Klopp dat de spelers van Borussia Dortmund tijdens het kampioensjaar 2011/12 vaak dronken op het veld stonden na het weekend.

    In dat jaar zette Dortmund een reeks neer van 28 ongeslagen wedstrijden. "Na de wedstrijden gingen we 's avond met acht tot tien spelers uit", zegt Gündogan, speler van Manchester City, in het boek 'Klopp: Bring the Noise'. "Velen van ons waren singles. Meestal werd iedereen de volgende ochtend dronken wakker en stonden we ook zo op het trainingsveld."

    "Maar daardoor kwamen we nog dichter bij elkaar", geeft Gündogan een positieve draai aan het verhaal. "We hebben het denk ik in de juiste mate gedaan. Dat heeft ons allemaal samengebracht." Dat seizoen won Dortmund de tweede titel onder Klopp en de achtste in de clubhistorie. Sindsdien heeft Dortmund, dat nu onder leiding staat van Peter Bosz, niet meer het landskampioenschap veroverd.

    Plaats een reactie

    Hoofdscout00 +2565
    dinsdag 14 november 2017 om 11:19
    Dronken geworden in de juiste mate? Hahahahaha! Man, man, man.....
    Vind ik leuk
    jollyrogers +4146
    dinsdag 14 november 2017 om 11:36
    zal allemaal idd nog wel meevallen... het zal een keertje zijn voorgevallen, mss 2, maar hij doet alsof t weet ik hoe vaak voor kwam, lijkt me niet geloofwaardig
    Vind ik leuk
    Mari +5041
    dinsdag 14 november 2017 om 11:21
    Ok. Bedankt
    Dus dat doet moeten de spelers van Ajax ook maar eens gaan doen. Dan horen ze nog wel wat Keizer oreert, maar luisteren ze niet.
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 november 2017 om 11:43
    zie je het al voor je? het technisch hart dronken aan het dansen. xD
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +78277
    dinsdag 14 november 2017 om 12:19
    Zal Dennis wel wat losser worden.
    Vind ik leuk
    scRzorz +670
    dinsdag 14 november 2017 om 14:10
    Ajax selectie is te jong daarvoor. Dortmund had kerels, Ajax heeft jongetjes.
    Vind ik leuk
    mcmodd +19614
    dinsdag 14 november 2017 om 11:23
    Dronken van geluk omdat ze maar bleven winnen waarschijnlijk? Ook mij overkwam dat een seizoen lang. Dat had echter weinig met alcohol te maken want een sportman drinkt niet en zeker niet gedurende een seizoen (tenzij je in een café-eltal speelt.
    Vind ik leuk
    Streaker +2741
    dinsdag 14 november 2017 om 11:27
    Gundogan is een Turkse moslim en meestal nuttigen moslims geen alcohol. Maargoed, hij kan een uitzondering zijn..
    Vind ik leuk
    dinsdag 14 november 2017 om 11:39
    Volgens mij zijn er vort heel veel moslims die wel drinken(gelijk hebben ze)

    Daarna komt nog een hele groep die zegt niet te drinken

    Daarna komt er nog een klein groepje wat echt niet drinkt.

    Dus waarschijnlijk is hij meer regel dan uitzondering.
    Vind ik leuk
    mcmodd +19614
    dinsdag 14 november 2017 om 11:50
    Nee Streaker, dat beeld klopt echt niet meer. Vroeger had dit mijn antwoord kunnen zijn, maar er zijn al wel veel mensen van Turkse, Marokkaanse, Afgaanse en andere afkomst die van mij een lekker glas wijn dronken of die ik een pilsje mocht aanbieden.
    Vind ik leuk
    Streaker +2741
    dinsdag 14 november 2017 om 11:23
    Sûpe tot we krûpe
    Vind ik leuk
    deltiaan +1054
    dinsdag 14 november 2017 om 11:32
    waren dan gezellig bezig
    Vind ik leuk
    Barrybatsbak +1509
    dinsdag 14 november 2017 om 11:35
    en zo hoort t man!
    Vind ik leuk
    remakil +4293
    dinsdag 14 november 2017 om 11:40
    Wie heeft er in hemelsnaam sportdrank uitgevonden en waarom? Gewoon bier in de kleedkamer en wijn... gaaaan! Buuuuuuurp, sorry!
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +78277
    dinsdag 14 november 2017 om 12:18
    Dus je volgieten is toch positief.
    Vind ik leuk
    Ruud1987 +3640
    dinsdag 14 november 2017 om 14:26
    Leuk verhaal toch zo :D

    Altijd dat proffesionele doorvoeren tot en met schiet je niks mee op, je hebt talent nodig en een goede mentaliteit, de boog kan niet altijd maar gespannen staan, dat gaat ten koste van het plezier en de resultaten in het spel.
    Vind ik leuk
    Greenwhite +372
    dinsdag 14 november 2017 om 15:46
    Klopp Klopp wiesdaar.....#ikmoesteromlachen
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Spelers Klopp vaak dronken op het veld: "Velen van ons waren singles"