'Prima beslissing van Mbappé om nee te zeggen tegen Real Madrid'

'Prima beslissing van Mbappé om nee te zeggen tegen Real Madrid'

vrijdag 15 december 2017 om 08:28

De aanstaande Champions League-confrontatie tussen Real Madrid en Paris Saint-Germain belooft met name voor Kylian Mbappé een speciale te worden. De tienersentatie werd afgelopen zomer nadrukkelijk gevolgd door beide clubs, maar koos uiteindelijk voor PSG.

Volgens voormalig Arsenal-vedette Robert Pires heeft Mbappé de juiste keuze gemaakt. "Een prima beslissing, want het was voor hem heel belangrijk om in Frankrijk te blijven", vertelt Pires aan Marca. "Hij is nog steeds jong en heeft nog veel te bewijzen. Ik weet dat Real Madrid en Zinedine Zidane gecharmeerd zijn van hem en misschien gaat hij ooit nog die kant op. Maar ik blijf zeggen dat het voor hem en zijn familie belangrijk is om in Frankrijk te blijven."

Pires blikt alvast vooruit op de dubbele Champions League-confrontatie tussen beide grootmachten, die wordt afgewerkt op 14 februari en 6 maart. "Ik denk dat niemand blij is met deze loting", aldus de voormalig vleugelaanvaller, die geen favoriet durft aan te wijzen. "Real Madrid heeft meer ervaring en hebben met Ronaldo een van de beste spelers ter wereld rondlopen. Maar PSG heeft specifiek ingekocht om de Champions League te kunnen winnen."

Poll

Gaat PSG de Champions League winnen met Neymar en Mbappé?

(1763 stemmen)

Plaats een reactie

vrijdag 15 december 2017 om 08:35
Barça en real zijn beter denk ik
Vind ik leuk
vrijdag 15 december 2017 om 08:54
Barca niet die hebben geluk steeds
Vind ik leuk
Noudyo. +10925
vrijdag 15 december 2017 om 09:05
En Real niet dan?
Vind ik leuk
vrijdag 15 december 2017 om 17:01
hier hebben we de tjouk tjouk weer die alle dagen verqnderd van ploeg, wat ben ik blij dat Barça niet tot uw favoriete club behoort , eerst was het real , dan Valencia , heb zo'n supporter, neen bedankt
Vind ik leuk
vrijdag 15 december 2017 om 17:59
Wat moet je Jood neus
Ik ben anti Ajax en barca. Alles is bete dan Ajax en Barcelona
Vind ik leuk
vrijdag 15 december 2017 om 19:47
en ik ben pro ajax en pro joods en daar ben ik trots op , en waar kan jij trots zijn , op een kameel
Vind ik leuk
vrijdag 15 december 2017 om 21:39
Ik ben anti zionisten anti joods. Opsleuren
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 december 2017 om 21:40]
Vind ik leuk
vrijdag 15 december 2017 om 08:36
En gun ze ook niet Barça meer
Vind ik leuk
vrijdag 15 december 2017 om 08:38
Ik hoop dat real Madrid wint mag real ook niet psg helemaal niet vooral neymar niet klootzak lul
Vind ik leuk
luccerd +2471
vrijdag 15 december 2017 om 09:58
Duidelijke taal man!
Vind ik leuk
power +1461
vrijdag 15 december 2017 om 10:37
Gaat Real ook lukken als scheidsrechters mee werkt
Vind ik leuk
vrijdag 15 december 2017 om 17:02
Liever Neymar dan klote real
Vind ik leuk
vrijdag 15 december 2017 om 08:39
Persoonlijk vind ik het jammer. Had m graag bij real of barca gezien dan kan ik hem iedere week aan het werk zien.
De franse competitie is niet zo aan mij besteed
Vind ik leuk
vrijdag 15 december 2017 om 09:14
Dit wordt waarschijnlijk een close-call maar ik denk dat real het wel haalt, simpelweg omdat ze veel meer ervaring hebben in dit soort situaties
Vind ik leuk
vrijdag 15 december 2017 om 17:06
De CL beker gaat zeker niet naar real , tenzij ze weer zo van die scheidsrechters hebben die oogkleppen dragen.
Ik zie de beker eerder naar Man City gaan , zoals die nu spelen, zal er weinig tegen in te brengen zijn, als Barça fan gun ik het hen wel.
Vind ik leuk
vrijdag 15 december 2017 om 17:53
Barca moet helemaal niet praten Uefalona
Psg zwaar omgekocht. En real was terecht winnaar. Juve Bayer Atletico uitgeschakeld.
Vind ik leuk
power +1461
vrijdag 15 december 2017 om 19:17
ahah Real was terechte winnaar volgens jou. CL en La Liga refferee madrid
Vind ik leuk
vrijdag 15 december 2017 om 19:49
Power die oua enz die moet je laten zeggen daar is een serieuze hoek af , negeer hem hij haat Barça
Vind ik leuk
power +1461
vrijdag 15 december 2017 om 20:13
misschien Barca was bevoordeeld volgens hem, tegenover hoe vaak is Barca benadeeld, daar praat niemand over, zijn gewoon blinde
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 december 2017 om 20:15]
Vind ik leuk
Nick Kools +12231
vrijdag 15 december 2017 om 09:38
Ja, maar niet dit seizoen.
Vind ik leuk
vrijdag 15 december 2017 om 09:54
Het is voor PSG jammer dat ze nu al zo'n club als Real tegen komen. Real is gewoon nog net dat beetje beter. Ik voorspel nog meer monster transfers van PSG zodat ze volgend jaar weer een gooi kunnen doen.
Vind ik leuk
power +1461
vrijdag 15 december 2017 om 10:39
Hij past beter bij PSG dan Real vind ik,
Vind ik leuk