'Na Barcelona en Fenerbahçe ook Italiaanse grootmacht in de race voor Blind'

    'Na Barcelona en Fenerbahçe ook Italiaanse grootmacht in de race voor Blind'

    zondag 17 december 2017 om 07:51

    Manchester United kan in januari wel eens diverse aanbiedingen ontvangen voor Daley Blind. Na FC Barcelona en Fenerbahçe is nu ook Internazionale in de race voor de Oranje-international. 

    Althans, dat meldt Calciomercato. Waar Blind bij Barça mogelijk het vertrek van Javier Mascherano moet opvangen, zit ook Inter krap in de verdedigers. De Nerazzurri hebben momenteel slechts drie centrale verdedigers. Eerder werd Fenerbahçe al aan de oud-Ajacied gelinkt, nadat oud-trainer Dick Advocaat een positief advies zou hebben afgegeven.

    Blind is interessant vanwege zijn aflopende verbintenis bij Manchester United. Hoewel The Red Devils een optie hebben om het contract met een jaar te verlengen, lijkt de multifuncitonele linkspoot op weg naar de uitgang op Old Trafford. Manager José Mourinho lijkt nu ook op linksback de voorkeur te geven aan andere spelers. Luke Shaw en Ashley Young speelden de afgelopen weken op die positie.

    Overigens wil Barça kiezen tussen Blind en Stefan de Vrij, meldde Marca vrijdag. Laatstgenoemde werd ook al meermaals in verband gebracht met Inter.

    Poll

    Moet Blind een nieuwe club zoeken?

    (2373 stemmen)

    Plaats een reactie

    Pietje2015 +13341
    zondag 17 december 2017 om 08:09
    Mocht je de kans krijgen, lekker naar Barcelona gaan.
    Vind ik leuk
    Nick Kools +12696
    zondag 17 december 2017 om 09:59
    Kan hij mooi naast Jasper gaan zitten :)
    Vind ik leuk
    darmianto +7809
    zondag 17 december 2017 om 11:40
    Ik heb Blind wel iets hoger zitten dan dat, hij heeft bij United nog behoorlijk wat basisplaatsen gekregen en niet onterecht!
    Vind ik leuk
    Galacticos +1757
    zondag 17 december 2017 om 12:31
    Op de plek van jordi alba? Of pique? Of umtiti? Of straks Mina? Word bankie warm houden en invallen of bij schorsingen
    Vind ik leuk
    Smithsonian +29886
    zondag 17 december 2017 om 08:12
    Gelijk gaan. Inter is een mooie cluppie.
    Vind ik leuk
    mcmodd +22813
    zondag 17 december 2017 om 08:15
    Barcelona lijkt me wel een heel mooie stap voor Blind. Zouden we hier in Nederland deze speler altijd onderschat hebben? Ik kan me Blind daar niet zo voorstellen eerlijk gezegd. Misschien heeft hij te weinig temperament?
    Vind ik leuk
    zondag 17 december 2017 om 09:32
    Blind heeft een goed inzicht.

    Type Puyol, maar dan de mindere versie...
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +12255
    zondag 17 december 2017 om 08:16
    Niet verrassend, gewoon een hele goede speler die op veel posities te gebruiken is.
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +20475
    zondag 17 december 2017 om 08:31
    Ga niet naar Turkije.
    Vind ik leuk
    Ziggotje +1035
    zondag 17 december 2017 om 10:51
    als ik hem was zou ik kijken welke bank het lekkerste zit
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +20475
    zondag 17 december 2017 om 11:04
    Dat zal toch die van Barca zijn
    Vind ik leuk
    Johan.l +4126
    zondag 17 december 2017 om 09:03
    Ik lach mijn plasser uit mijn pantalon, hebben we het nu over de zelfde Blind die er volgens 80% hier, er helemaal geen pepernoot van bakte? Geweldig nu zijn vader nog als trainer en het plaatje ik compleet
    Vind ik leuk
    mcmodd +22813
    maandag 18 december 2017 om 10:55
    Doe je dat dan altijd, dat schateren op het toilet als je nodig moet?
    Vind ik leuk
    Johan.l +4126
    dinsdag 19 december 2017 om 13:34
    Zo klein is ook weer niet
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +25488
    zondag 17 december 2017 om 09:14
    Barca altijd doen! Mooiste club, mooie stad, heerlijk klimaat etc etc. Inter is een slangenkuil en Fenerbahce kan je na Barca altijd nog heen.
    Vind ik leuk
    zondag 17 december 2017 om 09:24
    Blind(mits goed gebruikt)zou in elk team meekunnen,is een intelligente speler,heeft vanaf links één van de beste voorzetten,lange passen maar kan ook kort tikken.Persoonlijk zou ik niet naar Fenerbahçe gaan,dan kan je als je niet speelt beter bij Barça of Inter op de bank zitten.
    Vind ik leuk
    zondag 17 december 2017 om 09:37
    Perfecte speler voor Barca, kan op veel plekken uit de voeten.. en denkt vooruit!
    Vind ik leuk
    Jafio +1686
    zondag 17 december 2017 om 09:48
    Tikkie terug Blind denkt vooruit maar doet het niet.
    Vind ik leuk
    MOTM +508
    zondag 17 december 2017 om 13:05
    Nee. Hij denkt echt niet vooruit. Verre van. Dan heb je geen wedstrijden van Blind zitten kijken.
    Vind ik leuk
    zondag 17 december 2017 om 09:47
    Dat die ploegen allemaal een bankverwarmer zoeken begrijp ik niet. Daar heb je veel goedkopere apparaten voor.
    Vind ik leuk
    zondag 17 december 2017 om 09:47
    Ajax moet hem terug halen , kan linksback als sinkgraven er niet is. En anders volgend jaar op 6 achter Donny en frenkie. schone en Ziyech zullen wel weggaan.
    Vind ik leuk
    Mo +11355
    zondag 17 december 2017 om 09:56
    Gun die jongen een hele mooie club!
    Vind ik leuk
    zondag 17 december 2017 om 10:13
    Italiaanse competitie is hem op t lijf geschreven.
    Vind ik leuk
    aphex twin +1041
    zondag 17 december 2017 om 11:15
    Ik zie Blind wel slagen bij Barcelona, zou voor het Nederlandse voetbal een opsteker zijn. En hij kan wellicht nog wat leren daar als hij tegenover Messi en Suarez staat!
    Vind ik leuk
    MOTM +508
    zondag 17 december 2017 om 12:59
    Blind lijkt me niets voor de Turkse competitie, hij speelt te passief en risicomijdend, en mist een soort van assertiviteit. Kan me niet voorstellen dat Fener-supporters op hem zitten te wachten. Een te koele kikker voor de hectische wedstrijden aldaar denk ik ook. Van de ander kant: een koele kikker als Martin Skrtel houdt zich daar ook staande, dus wie weet. En Simon Kjaer deed het daar ook niet onverdienstelijk.

    Misschien is Italië iets voor hem, waar ze meer van het pure verdedigen zijn en afwachtend voetballen. Wat Barcelona in hem ziet is mij verder een raadsel. Dat is denk ik gewoon een gerucht. Dat is de absolute wereldtop.
    Vind ik leuk
    zondag 17 december 2017 om 14:14
    Barcelona heeft interesse in Daley de slak Blind begrijpelijk na het aantrekken van spelers als Douglas, Gomez, Alcazar, Deulofeu, Marlo het enige dat je hieruit kan opmaken dr zit een Madrileense mol in het technisch hart van Barcelona
    Vind ik leuk
    Wurmpie +244