'PSG adviseert sterren niet op vakantie te gaan in Dubai of Abu Dhabi'

    'PSG adviseert sterren niet op vakantie te gaan in Dubai of Abu Dhabi'

    donderdag 11 januari 2018 om 11:09

    De clubleiding van Paris Saint-Germain heeft de spelers een opmerkelijk advies gegeven. Dat meldt L'Equipe. Het wordt naar verluidt afgeraden om vakantie te vieren in de Verenigde Arabische Emiraten.

    Het heeft alles te maken met de eigenaren van PSG, die uit het naburige Qatar komen. Het land staat niet op goede voet met de Verenigde Arabische Emiraten, waardoor de Franse grootmacht het liever niet heeft dat de spelers op vakantie gaan in Dubai of Abu Dhabi.

    Het is onduidelijk of de spelers van PSG gehoor blijven geven aan het opmerkelijke verzoek. In de winterstop waaierde de selectie uit over verschillende landen, maar de Verenigde Arabische Emiraten zat daar volgens L'Equipe niet bij. Vakanties zijn al langer een thema in Parijs, nadat Edinson Cavani en Javier Pastore te laat terugkeerden van een paar dagen in respectievelijk Uruguay en Argentinië.

    PSG heeft de tweede seizoenshelft inmiddels hervat. Zondag werd Stade Rennes met 1-6 verslagen en woensdagavond moest SC Amiens eraan geloven (2-0).

    Plaats een reactie

    donderdag 11 januari 2018 om 11:10
    wordt steeds gekker deze voetbal wereld
    Vind ik leuk
    donderdag 11 januari 2018 om 11:21
    Zou wat zijn zeg, Neymar naar Abu Dhabi waar hij gegijzeld wordt en pas na een half jaar vrij gelaten als er aan bepaalde voorwaarden wordt voldaan.

    Ik zou dan ruim 200 miljoen losgeld vragen!
    Vind ik leuk
    R2 +5056
    donderdag 11 januari 2018 om 11:39
    Ik zou gaan voor 15000 bitcoins. Simpel overlaten maken naar je onvindbare wallet. Laten storten ergens op verschillende rekeningen in Puerto Rico of Zwitserland en de kans is groot dat je er goed vanaf komt.

    Cryptovaluta zijn ideaal om je zwarte geld in te verstoppen. ;)
    Vind ik leuk
    donderdag 11 januari 2018 om 12:11
    Klinkt goed! Maar een eenvoudigere oplossing, in schoenendozen onder het bed? Zou dat ook kunnen werken?
    Vind ik leuk
    R2 +5056
    donderdag 11 januari 2018 om 14:04
    Eenvoudig maar met een verhoogd risico op inbraak, roof of betrapt worden.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 januari 2018 om 12:19
    Zozo klinkt als een ervaringsdeskundige;)
    Vind ik leuk
    R2 +5056
    donderdag 11 januari 2018 om 14:04
    Was het maar zo'n feest. Helaas was het slechts een suggestie. ;)
    Vind ik leuk
    donderdag 11 januari 2018 om 18:06
    Dat valt allemaal te tracen, anders was de bitcoin-markt nooit zo hard ingekakt de laatste tijd. Dan was bitcoin het middel waar de heke onderwereld de financien regelt.
    Vind ik leuk
    R2 +5056
    vrijdag 12 januari 2018 om 03:04
    Bitcoin valt pas te tracen op het moment dat het je bankrekening opkomt. Alle transacties verlopen via de blockchain waardoor alle transacties door elkaar heen lopen. Er zijn andere valuta zoals verge en monero, zoals hier onder vermeld, die specifiek gericht zijn op waarborgen van privacy. Maar op dit moment is cryptovaluta inderdaad de ideale manier om onderwereldpraktijken te financieren. John McAfee had ook onlangs toegegeven dat het betalen van prostitutie en illegale drugs in crypto ideaal is.
    Vind ik leuk
    Juppes046 +357
    donderdag 11 januari 2018 om 21:53
    Dan zou ik kiezen voor Monero of Verge coins. Bitcoins zijn via omwegen nog wel te traceren maar Monero en zeker Verge absoluut niet
    Vind ik leuk
    RtdDub +13019
    donderdag 11 januari 2018 om 12:16
    Gegijzeld?
    Je zit in die landen zonder dat je het door hebt al in de bak voor net te lang de verkeerde kant op te kijken.
    Dus kan me de zorgen wat dat aangaat best voorstellen. Is in Qatar niet anders natuurlijk want zoals de waard is.....
    Vind ik leuk
    donderdag 11 januari 2018 om 14:40
    ? Die landen hebben zat geld als die spelers daar komen zullen ze bestraft worden voor het aannemen van geld van een partij die terrorisme steund. In elke land laten ze bommen knallen de grootste fout was de aanslag in mekka dat wij het accepteren van hun wil niet zeggen dat de Arabieren dat ook doen.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 januari 2018 om 14:38
    Hoezo? Qatar de investeerder van psg en een hoop andere is ook groot investeerder van is... ze bouwen de stad op met PSG en blazen het daarna met hun gesponsorde terroristen op!

    Dit laat ook zien hoe erg het westen stinkt wel janken om IS, maar mondje dicht over Qatar want die betaald veel smeer geld. Qatar moet een keer stoppen met het sponseren van terrorisme en hun vrije pers niet alleen de buur landen laten bashen, maar ook de vrijheid gunnen om kritiek op Qatar te leveren!

    Google het maar we houden onze mond omdat Qatar in het westen tig investeringen heeft lopen. Als zei zich terug trekken stopt de economie met groeien in het westen. En zo veel is dus een leven waard voor de overheid. Elke IS aanslag in Europa is de overheden zelf net zo schuldig ze slapen in het zelfde bedje bij Qatar thuis.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 januari 2018 om 14:54
    Zie allemaal voorbarige conclusies of causale verbanden die erg ver gezocht zijn. Maar blijf jij maar lekker van je zolderkamer roeptoeteren dat iedereen schuldig is voor iedere IS aanslag. We nemen je toch niet serieus.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 januari 2018 om 15:00
    Ik roep niks onze geheimendiensten en overheden roepen dit... maar is goed succes op je zolder kamertje of wat voor kippenhok je in mag wonen.

    En praat voor je zelf grappenmaker we wie is we? Je bent een anonieme gebruiker kortom gebakken lucht! Als je zo wil lullen doe het onder je echte naam en foto.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 januari 2018 om 15:09
    Jaja, dus onze geheimendienst en onze overheid roepen dat zij zelf ook schuldig zijn aan een IS aanslag omdat Qatar investering in Europa hebben en wij die maar al te graag willen hebben.

    Ah ik was het inderdaad vergeten, bij Zaveltem kan ik mij inderdaad herinneren dat Rutten op tv kwam en Nederland en alle andere landen de schuld gaf van deze laffe IS aanslag.

    Dit soort conclusies vallen echt onder een TND. Een Typisch Nederlandse Doemdenker...

    Oh en dat mag nu net niet van mijn moeder dat ik hier onder mijn echte naam en foto ga. Want ze zegt dat jullie dat ook niet doen, dus hoef ik dat ook niet.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 januari 2018 om 16:11
    Nee rtlz meld dat Qatar wereldwijd de grootste investeerder is in economische vastgoed. Maar als het je echt interesseert Google de artikelen op ik ben niet je assistent.
    Vind ik leuk
    Youri99 +9007
    donderdag 11 januari 2018 om 11:11
    Die spelers lachen zich toch rot in die competitie, die komen bij wijze van een dag voor de eerste wedstrijd na de winterstop terug en winnen alsnog met 5-0
    Vind ik leuk
    Argento8523 +6588
    donderdag 11 januari 2018 om 11:42
    Als die gasten een uur van tevoren landen en daarna op het veld moeten staan wandelen ze nog over hun tegenstanders heen

    Verschil is gewoonweg te groot
    Vind ik leuk
    donderdag 11 januari 2018 om 11:12
    Dan zou ik daar juist heen gaan.
    Vind ik leuk
    Springbok +1239
    donderdag 11 januari 2018 om 11:14
    En dan wel "FLY EMIRATES" als sponsor??
    Vind ik leuk
    Antonio_4 +1921
    donderdag 11 januari 2018 om 11:41
    Haha, dit slaat zo inderdaad helemaal nergens op. Ga dan maar all-in en verscheur die sponsorcontract.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 januari 2018 om 15:02
    Omdat Qatar dondersgoed weet dat ze geld aan terroristen hebben gegeven. Schreeuwen om schade en gezichtsverlies te beperken meer is het niet de afgelopen maanden vanuit daar.
    Vind ik leuk
    harryp +995
    donderdag 11 januari 2018 om 11:16
    Wel leuk dat ze dan gesponsord worden door Emirates...
    Vind ik leuk
    pos +8759
    donderdag 11 januari 2018 om 11:20
    Dan maar met de hele kudde naar Ibiza.
    Vind ik leuk
    Rodajc +14298
    donderdag 11 januari 2018 om 11:23
    Voetbal en politiek moet gescheiden blijven
    Vind ik leuk
    donderdag 11 januari 2018 om 11:45
    Tja ... dadelijk moeten ze nog meteen Arabische vrouw daten..
    Wordt steeds gekker maar met geld is dus veel te koop .. ook spelers
    Vind ik leuk
    Springbok +1239
    donderdag 11 januari 2018 om 11:53
    Ha, mogen ze sinds kort met hun date wel naar het voetbal in Saoedi-Arabië :-)
    Vind ik leuk
    donderdag 11 januari 2018 om 12:49
    Tsja ik woon in Bahrain en die Arabieren zijn wat dat aangaat echte kleuters!!
    Vind ik leuk
    donderdag 11 januari 2018 om 13:30
    Dat krijg je als je Iran steunt en een club.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'PSG adviseert sterren niet op vakantie te gaan in Dubai of Abu Dhabi'