'Veelvraat PSG wil toeslaan in Premier League: 90 miljoen voor controleur'

'Veelvraat PSG wil toeslaan in Premier League: 90 miljoen voor controleur'

zaterdag 13 januari 2018 om 22:18

Paris Saint-Germain wil zich komende zomer versterken met N'Golo Kanté. Dat meldt L'Equipe dit weekend. PSG-directeur Antero Henrique ziet Kanté volgens de Franse sportkrant als 'het ontbrekende puzzelstukje' van de Ligue 1-grootmacht. 

De 26-jarige Kanté werd afgelopen seizoen kampioen met Chelsea. Een jaar eerder pakte de controleur de landstitel met Leicester City. Kanté heeft in Londen een contract tot de zomer van 2021. Chelsea kan dus de absolute hoofdprijs vragen voor de international, maar zoals bekend is geld geen probleem voor PSG. 

Achter de schermen zou de koploper van Frankrijk dus bezig zijn om Kanté en zijn management te overtuigen van een transfer. Afgelopen zomer betaalde PSG al 222 miljoen euro voor Neymar. Daarmee werd de Braziliaan de duurste speler ter wereld. In juli maken de Parijzenaren 180 miljoen euro over naar AS Monaco voor Kylian Mbappé. Hij wordt dit seizoen nog gehuurd. 

L'Equipe denkt dat Kanté minstens negentig miljoen euro moet opleveren. 

Plaats een reactie

zaterdag 13 januari 2018 om 22:25
Ik vrees Paris erg, maar Real blijft Real dus onvoorspelbaar het kan alles of niets zijn.
Vind ik leuk
Jens1999 +7601
zaterdag 13 januari 2018 om 22:26
Die slachten Ronaldo en co.... gaat niet goed meer met je schatje he..?
Vind ik leuk
Koeroe +3410
zaterdag 13 januari 2018 om 22:28
Schrijf Ronaldo nou nooit af. Ik denk dat het verleden dat vaak genoeg bewezen heeft Jens:)
Vind ik leuk
Jens1999 +7601
zaterdag 13 januari 2018 om 22:30
Zelfs supporters van Madrid zijn hem zat...het verwende prinsesje wordt tot de grond toe afgebrand...xD
Vind ik leuk
Koeroe +3410
zaterdag 13 januari 2018 om 22:34
Ook dat is niet voor t eerst!
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 22:43
Dat is echt onzin. Verzin geen dingen....
Vind ik leuk
zondag 14 januari 2018 om 00:36
De supporters van Madrid in je vriendenkring dan denk ik?
Vind ik leuk
zondag 14 januari 2018 om 09:48
Nee hoor die Madrid fans zuigen hem af tot de dood.
Vind ik leuk
zondag 14 januari 2018 om 12:34
Lekker toch?
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 22:34
Dat doen ze al 7 jaar lang en elke keer snoert hijd e monden ik snap echt niet te haat op hem we moesten blij wezen met spelers als Messi en Ronaldo dat wij gelukkig mogen prijzen dat we zulke spelers mogen meemaken als deze 2 stoppen is het de vraag krijgen we wel dat soort spelers wel te zien in de toekomst.

Ik vind het echt jammer.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 13 januari 2018 om 22:35]
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 22:32
Mijn schatje? Nee ben gewoon fan van zijn begin periode United . Fan van Real ben ik al 20 jaar. Geef toe gaat niet zo lekker. Lijkt wel of hij in de C.L beter doet dan in de Laliga laatste 2 jaar. Ik moet wel zeggen dat hij zo weinig respect krijgt van de menigte is wel de enige speler die met Messi heeft kunnen concurreren,
Vind ik leuk
Sil Meijer +12940
zaterdag 13 januari 2018 om 23:02
Ook in de CL werd Real helemaal zoek gespeeld door de aanstaande CL winnaar.
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 23:04
Spurs? Hahahahahahahahahahahhahahahaah!
Vind ik leuk
Sil Meijer +12940
zaterdag 13 januari 2018 om 23:08
Moest je ook zo hard lachen toen wij jullie helemaal zoek speelde?
Vind ik leuk
Niels92 +6043
zaterdag 13 januari 2018 om 23:11
Tottenham gaat de CL niet winnen, als er een Engelse club is wie dat zou kunnen lukken is het City en geen Tottenham :)
Vind ik leuk
Sil Meijer +12940
zaterdag 13 januari 2018 om 23:12
Deze onderschatting gaan wij goed gebruik van maken.
Vind ik leuk
Noudyo. +10904
zondag 14 januari 2018 om 09:19
Ik moet wel zeggen, ik kan genieten van Spurs hoor, met Kane, Alli, Sanchez, Eriksen, Dembele. Hopelijk komen ze ver in de CL.
Vind ik leuk
zondag 14 januari 2018 om 00:38
Deed jij ook mee dan?
Vind ik leuk
Niels92 +6043
zaterdag 13 januari 2018 om 23:09
Op Twitter is te lezen dat de fans Ronaldo helemaal zat zijn, dus of Jens onzin verteld? Het is denk ik eerder dat jij niet wil horen dat er veel fans zijn die hun frustratie over Ronaldo laten horen, eerlijk is eerlijk Bien, Ronaldo speelt al een tijd als een natte krant :)
Vind ik leuk
zondag 14 januari 2018 om 00:39
In de CL heeft hij het anders prima naar zijn zin...
Vind ik leuk
JustH +1770
zaterdag 13 januari 2018 om 23:57
Respect dwing je af door gedrag.........Hij mag niet in de schaduw staan van Messi
Vind ik leuk
zondag 14 januari 2018 om 00:41
Nee Messi is een voorbeeld....
Lees ff zijn reactie op de video's van Abidal..
Doe mij maar Ronaldo dan.
Vind ik leuk
JG +5
zondag 14 januari 2018 om 04:21
De reactie die Messi gaf? Hij gaf gewoon aan dat het te zwaar was om Abidal zo zien te liggen als een lijk in dat ziekenbed, wat is daar mis mee? Getuigt in mijn ogen juist hoe hard Messi het zich aantrok.
[Reactie gewijzigd op zondag 14 januari 2018 om 04:22]
Vind ik leuk
zondag 14 januari 2018 om 08:42
Hoi JG,


Hierbij je eerste like. Welkom op het forum.


Groetjes,
Wendy
Vind ik leuk
JustH +1770
zondag 14 januari 2018 om 09:17
Ik lees geen reactie die zijn opgeschreven door iemand.
Kijk liever naar het gedrag van iemand.
Vind ik leuk
GetRekt +785
zaterdag 13 januari 2018 om 22:29
Ben je gek. Real Madrid zakt momenteel diep onder de ondergrens. Die worden afgemaakt door PSG.
Vind ik leuk
Rodajc +2897
zaterdag 13 januari 2018 om 23:26
Het ging ook veel te lang goed met Real, aan elk tijdperk komt een einde. De toekomst is aan City, PSG, Bayern, mss Barca weer
Vind ik leuk
Laliga +525
zaterdag 13 januari 2018 om 22:30
Zou een avondje vp overslaan na weer een verliespartij... ;)
Vind ik leuk
maandag 15 januari 2018 om 08:05
Ronaldo is in Europa de slechtste speler als het gaat om kansen afmaken dit seizoen in competitieverband 4 goals uit 93 pogingen 4.3%
Vind ik leuk
Foebele +38721
zaterdag 13 januari 2018 om 22:26
Het is al zo lang tijd voor aanpassing van regels. Een salary cap, een maximaal aantal selectie spelers of wat dan ook, de sport gaat zwaar naar de kloten doordat sommigen clubs rond een paar honderd miljoen per transferwindow uitgeven en anderen het met slechts een paar miljoen moeten doen waar ze vervolgens tegen moeten spelen in Europa...
Vind ik leuk
Liwwadder +3541
zaterdag 13 januari 2018 om 22:28
Voetbal gaat dr aan hoor..echt.
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 22:30
Lost zich zelf op. Interesse weg uit voetbal = geld weg uit voetbal
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 22:31
Helemaal mee eens. En de FIFA en UEFA maar blèren dat ze er iets aan gaan doen. Lachwekkend, maar tegelijkertijd ook desastreus voor het voetballen op de lange termijn.
Vind ik leuk
JustH +1770
zaterdag 13 januari 2018 om 23:59
Gaat? Is zwaar naar de kloten
Vind ik leuk
oke dan +3916
zaterdag 13 januari 2018 om 22:34
Gewoon 150 miljoen vragen voor Kante.
Vind ik leuk
Noudyo. +10904
zondag 14 januari 2018 om 09:20
500 miljoen lijkt me eerder realistisch. Laat die sjeiks uit Parijs maar lekker cashen.
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 22:36
nu nog een goede keeper en ze zijn de komende jaren niet te pakken. maaar barca is toch niet aan te tippen messi couthinio suarez dembele hou op
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 23:16
Uefa grijp in je maakt het voetbal nu kapot door deze club alles toe te laten wat niet is toegestaan
Vind ik leuk
Teo Smith +14766
zondag 14 januari 2018 om 00:13
En zelf maar niets opleiden oliemagnaatjes.
Vind ik leuk
zondag 14 januari 2018 om 03:15
Zou andermaal een top aankoop zijn voor PSG maar kunnen ze met de FFP zomaar weer even 270 miljonair (Mbappe & blijkbaar Kante als dit klopt) uitgeven vraag ik me af?

Vind ik leuk
zondag 14 januari 2018 om 06:34
Veelvraat mwa 90 miljoen noem het maar wisselgeld
Vind ik leuk
soksa +1044
zondag 14 januari 2018 om 08:33
Was het een tijdje geleden niet zo dat PSG moest verkopen om aan FFP regels te voldoen? Is dat nu ineens niet meer vam toepassing of heb ik iets gemist?
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Veelvraat PSG wil toeslaan in Premier League: 90 miljoen voor controleur'