'Veelvraat PSG wil toeslaan in Premier League: 90 miljoen voor controleur'

    'Veelvraat PSG wil toeslaan in Premier League: 90 miljoen voor controleur'

    zaterdag 13 januari 2018 om 22:18

    Paris Saint-Germain wil zich komende zomer versterken met N'Golo Kanté. Dat meldt L'Equipe dit weekend. PSG-directeur Antero Henrique ziet Kanté volgens de Franse sportkrant als 'het ontbrekende puzzelstukje' van de Ligue 1-grootmacht. 

    De 26-jarige Kanté werd afgelopen seizoen kampioen met Chelsea. Een jaar eerder pakte de controleur de landstitel met Leicester City. Kanté heeft in Londen een contract tot de zomer van 2021. Chelsea kan dus de absolute hoofdprijs vragen voor de international, maar zoals bekend is geld geen probleem voor PSG. 

    Achter de schermen zou de koploper van Frankrijk dus bezig zijn om Kanté en zijn management te overtuigen van een transfer. Afgelopen zomer betaalde PSG al 222 miljoen euro voor Neymar. Daarmee werd de Braziliaan de duurste speler ter wereld. In juli maken de Parijzenaren 180 miljoen euro over naar AS Monaco voor Kylian Mbappé. Hij wordt dit seizoen nog gehuurd. 

    L'Equipe denkt dat Kanté minstens negentig miljoen euro moet opleveren. 

    Plaats een reactie

    zaterdag 13 januari 2018 om 22:25
    Ik vrees Paris erg, maar Real blijft Real dus onvoorspelbaar het kan alles of niets zijn.
    Vind ik leuk
    Jens1999 +21989
    zaterdag 13 januari 2018 om 22:26
    Die slachten Ronaldo en co.... gaat niet goed meer met je schatje he..?
    Vind ik leuk
    Koeroe +12354
    zaterdag 13 januari 2018 om 22:28
    Schrijf Ronaldo nou nooit af. Ik denk dat het verleden dat vaak genoeg bewezen heeft Jens:)
    Vind ik leuk
    Jens1999 +21989
    zaterdag 13 januari 2018 om 22:30
    Zelfs supporters van Madrid zijn hem zat...het verwende prinsesje wordt tot de grond toe afgebrand...xD
    Vind ik leuk
    Koeroe +12354
    zaterdag 13 januari 2018 om 22:34
    Ook dat is niet voor t eerst!
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 januari 2018 om 22:43
    Dat is echt onzin. Verzin geen dingen....
    Vind ik leuk
    goedemorgen +3127
    zondag 14 januari 2018 om 00:36
    De supporters van Madrid in je vriendenkring dan denk ik?
    Vind ik leuk
    zondag 14 januari 2018 om 09:48
    Nee hoor die Madrid fans zuigen hem af tot de dood.
    Vind ik leuk
    zondag 14 januari 2018 om 12:34
    Lekker toch?
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 januari 2018 om 22:34
    Dat doen ze al 7 jaar lang en elke keer snoert hijd e monden ik snap echt niet te haat op hem we moesten blij wezen met spelers als Messi en Ronaldo dat wij gelukkig mogen prijzen dat we zulke spelers mogen meemaken als deze 2 stoppen is het de vraag krijgen we wel dat soort spelers wel te zien in de toekomst.

    Ik vind het echt jammer.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 13 januari 2018 om 22:35]
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 januari 2018 om 22:32
    Mijn schatje? Nee ben gewoon fan van zijn begin periode United . Fan van Real ben ik al 20 jaar. Geef toe gaat niet zo lekker. Lijkt wel of hij in de C.L beter doet dan in de Laliga laatste 2 jaar. Ik moet wel zeggen dat hij zo weinig respect krijgt van de menigte is wel de enige speler die met Messi heeft kunnen concurreren,
    Vind ik leuk
    Sil Meijer +13117
    zaterdag 13 januari 2018 om 23:02
    Ook in de CL werd Real helemaal zoek gespeeld door de aanstaande CL winnaar.
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 januari 2018 om 23:04
    Spurs? Hahahahahahahahahahahhahahahaah!
    Vind ik leuk
    Sil Meijer +13117
    zaterdag 13 januari 2018 om 23:08
    Moest je ook zo hard lachen toen wij jullie helemaal zoek speelde?
    Vind ik leuk
    goedemorgen +3127
    zondag 14 januari 2018 om 00:38
    Deed jij ook mee dan?
    Vind ik leuk
    JustH +14891
    zaterdag 13 januari 2018 om 23:57
    Respect dwing je af door gedrag.........Hij mag niet in de schaduw staan van Messi
    Vind ik leuk
    goedemorgen +3127
    zondag 14 januari 2018 om 00:41
    Nee Messi is een voorbeeld....
    Lees ff zijn reactie op de video's van Abidal..
    Doe mij maar Ronaldo dan.
    Vind ik leuk
    JG +266
    zondag 14 januari 2018 om 04:21
    De reactie die Messi gaf? Hij gaf gewoon aan dat het te zwaar was om Abidal zo zien te liggen als een lijk in dat ziekenbed, wat is daar mis mee? Getuigt in mijn ogen juist hoe hard Messi het zich aantrok.
    [Reactie gewijzigd op zondag 14 januari 2018 om 04:22]
    Vind ik leuk
    zondag 14 januari 2018 om 08:42
    Hoi JG,


    Hierbij je eerste like. Welkom op het forum.


    Groetjes,
    Wendy
    Vind ik leuk
    JustH +14891
    zondag 14 januari 2018 om 09:17
    Ik lees geen reactie die zijn opgeschreven door iemand.
    Kijk liever naar het gedrag van iemand.
    Vind ik leuk
    GetRekt +1678
    zaterdag 13 januari 2018 om 22:29
    Ben je gek. Real Madrid zakt momenteel diep onder de ondergrens. Die worden afgemaakt door PSG.
    Vind ik leuk
    Rodajc +13856
    zaterdag 13 januari 2018 om 23:26
    Het ging ook veel te lang goed met Real, aan elk tijdperk komt een einde. De toekomst is aan City, PSG, Bayern, mss Barca weer
    Vind ik leuk
    Laliga +1968
    zaterdag 13 januari 2018 om 22:30
    Zou een avondje vp overslaan na weer een verliespartij... ;)
    Vind ik leuk
    maandag 15 januari 2018 om 08:05
    Ronaldo is in Europa de slechtste speler als het gaat om kansen afmaken dit seizoen in competitieverband 4 goals uit 93 pogingen 4.3%
    Vind ik leuk
    Foebele +53637
    zaterdag 13 januari 2018 om 22:26
    Het is al zo lang tijd voor aanpassing van regels. Een salary cap, een maximaal aantal selectie spelers of wat dan ook, de sport gaat zwaar naar de kloten doordat sommigen clubs rond een paar honderd miljoen per transferwindow uitgeven en anderen het met slechts een paar miljoen moeten doen waar ze vervolgens tegen moeten spelen in Europa...
    Vind ik leuk
    Liwwadder +3930
    zaterdag 13 januari 2018 om 22:28
    Voetbal gaat dr aan hoor..echt.
    Vind ik leuk
    mexicano +654
    zaterdag 13 januari 2018 om 22:30
    Lost zich zelf op. Interesse weg uit voetbal = geld weg uit voetbal
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 januari 2018 om 22:31
    Helemaal mee eens. En de FIFA en UEFA maar blèren dat ze er iets aan gaan doen. Lachwekkend, maar tegelijkertijd ook desastreus voor het voetballen op de lange termijn.
    Vind ik leuk
    JustH +14891
    zaterdag 13 januari 2018 om 23:59
    Gaat? Is zwaar naar de kloten
    Vind ik leuk
    oke dan +4131
    zaterdag 13 januari 2018 om 22:34
    Gewoon 150 miljoen vragen voor Kante.
    Vind ik leuk
    Noudyo. +14596
    zondag 14 januari 2018 om 09:20
    500 miljoen lijkt me eerder realistisch. Laat die sjeiks uit Parijs maar lekker cashen.
    Vind ik leuk
    Batistuta +64
    zaterdag 13 januari 2018 om 22:36
    nu nog een goede keeper en ze zijn de komende jaren niet te pakken. maaar barca is toch niet aan te tippen messi couthinio suarez dembele hou op
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 januari 2018 om 23:16
    Uefa grijp in je maakt het voetbal nu kapot door deze club alles toe te laten wat niet is toegestaan
    Vind ik leuk
    Smithsonian +29351
    zondag 14 januari 2018 om 00:13
    En zelf maar niets opleiden oliemagnaatjes.
    Vind ik leuk
    Argento8523 +6553
    zondag 14 januari 2018 om 03:15
    Zou andermaal een top aankoop zijn voor PSG maar kunnen ze met de FFP zomaar weer even 270 miljonair (Mbappe & blijkbaar Kante als dit klopt) uitgeven vraag ik me af?

    Vind ik leuk
    Setovitch +1478
    zondag 14 januari 2018 om 06:34
    Veelvraat mwa 90 miljoen noem het maar wisselgeld
    Vind ik leuk
    soksa +1498
    zondag 14 januari 2018 om 08:33
    Was het een tijdje geleden niet zo dat PSG moest verkopen om aan FFP regels te voldoen? Is dat nu ineens niet meer vam toepassing of heb ik iets gemist?
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Veelvraat PSG wil toeslaan in Premier League: 90 miljoen voor controleur'