'Veelvraat PSG wil toeslaan in Premier League: 90 miljoen voor controleur'

    'Veelvraat PSG wil toeslaan in Premier League: 90 miljoen voor controleur'

    Gepubliceerd: zaterdag 13 januari 2018 om 22:18za 13-01-2018 om 22:18

    Paris Saint-Germain wil zich komende zomer versterken met N'Golo Kanté. Dat meldt L'Equipe dit weekend. PSG-directeur Antero Henrique ziet Kanté volgens de Franse sportkrant als 'het ontbrekende puzzelstukje' van de Ligue 1-grootmacht. 

    De 26-jarige Kanté werd afgelopen seizoen kampioen met Chelsea. Een jaar eerder pakte de controleur de landstitel met Leicester City. Kanté heeft in Londen een contract tot de zomer van 2021. Chelsea kan dus de absolute hoofdprijs vragen voor de international, maar zoals bekend is geld geen probleem voor PSG. 

    Achter de schermen zou de koploper van Frankrijk dus bezig zijn om Kanté en zijn management te overtuigen van een transfer. Afgelopen zomer betaalde PSG al 222 miljoen euro voor Neymar. Daarmee werd de Braziliaan de duurste speler ter wereld. In juli maken de Parijzenaren 180 miljoen euro over naar AS Monaco voor Kylian Mbappé. Hij wordt dit seizoen nog gehuurd. 

    L'Equipe denkt dat Kanté minstens negentig miljoen euro moet opleveren. 

    Plaats een reactie

    zaterdag 13 januari 2018 om 22:25
    Ik vrees Paris erg, maar Real blijft Real dus onvoorspelbaar het kan alles of niets zijn.
    Vind ik leuk
    GetRekt +1804
    zaterdag 13 januari 2018 om 22:29
    Ben je gek. Real Madrid zakt momenteel diep onder de ondergrens. Die worden afgemaakt door PSG.
    Vind ik leuk
    Rodajc +15689
    zaterdag 13 januari 2018 om 23:26
    Het ging ook veel te lang goed met Real, aan elk tijdperk komt een einde. De toekomst is aan City, PSG, Bayern, mss Barca weer
    Vind ik leuk
    Laliga +2225
    zaterdag 13 januari 2018 om 22:30
    Zou een avondje vp overslaan na weer een verliespartij... ;)
    Vind ik leuk
    maandag 15 januari 2018 om 08:05
    Ronaldo is in Europa de slechtste speler als het gaat om kansen afmaken dit seizoen in competitieverband 4 goals uit 93 pogingen 4.3%
    Vind ik leuk
    Foebele +54828
    zaterdag 13 januari 2018 om 22:26
    Het is al zo lang tijd voor aanpassing van regels. Een salary cap, een maximaal aantal selectie spelers of wat dan ook, de sport gaat zwaar naar de kloten doordat sommigen clubs rond een paar honderd miljoen per transferwindow uitgeven en anderen het met slechts een paar miljoen moeten doen waar ze vervolgens tegen moeten spelen in Europa...
    Vind ik leuk
    Liwwadder +3904
    zaterdag 13 januari 2018 om 22:28
    Voetbal gaat dr aan hoor..echt.
    Vind ik leuk
    mexicano +763
    zaterdag 13 januari 2018 om 22:30
    Lost zich zelf op. Interesse weg uit voetbal = geld weg uit voetbal
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 januari 2018 om 22:31
    Helemaal mee eens. En de FIFA en UEFA maar blèren dat ze er iets aan gaan doen. Lachwekkend, maar tegelijkertijd ook desastreus voor het voetballen op de lange termijn.
    Vind ik leuk
    oke dan +4216
    zaterdag 13 januari 2018 om 22:34
    Gewoon 150 miljoen vragen voor Kante.
    Vind ik leuk
    Noudyo. +14266
    zondag 14 januari 2018 om 09:20
    500 miljoen lijkt me eerder realistisch. Laat die sjeiks uit Parijs maar lekker cashen.
    Vind ik leuk
    Batistuta +64
    zaterdag 13 januari 2018 om 22:36
    nu nog een goede keeper en ze zijn de komende jaren niet te pakken. maaar barca is toch niet aan te tippen messi couthinio suarez dembele hou op
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 januari 2018 om 23:16
    Uefa grijp in je maakt het voetbal nu kapot door deze club alles toe te laten wat niet is toegestaan
    Vind ik leuk
    Smithsonian +33851
    zondag 14 januari 2018 om 00:13
    En zelf maar niets opleiden oliemagnaatjes.
    Vind ik leuk
    Argento8523 +6731
    zondag 14 januari 2018 om 03:15
    Zou andermaal een top aankoop zijn voor PSG maar kunnen ze met de FFP zomaar weer even 270 miljonair (Mbappe & blijkbaar Kante als dit klopt) uitgeven vraag ik me af?

    Vind ik leuk
    Setovitch +1427
    zondag 14 januari 2018 om 06:34
    Veelvraat mwa 90 miljoen noem het maar wisselgeld
    Vind ik leuk
    soksa +1598
    zondag 14 januari 2018 om 08:33
    Was het een tijdje geleden niet zo dat PSG moest verkopen om aan FFP regels te voldoen? Is dat nu ineens niet meer vam toepassing of heb ik iets gemist?
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws