'Als Real Madrid mij de baan van trainer aanbiedt zeg ik ja, ik ben er klaar voor'

    'Als Real Madrid mij de baan van trainer aanbiedt zeg ik ja, ik ben er klaar voor'

    dinsdag 13 februari 2018 om 18:09

    Voormalig Real Madrid-middenvelder Guti maakt er geen geheim van dat hij op een dag de trainer van Real Madrid wil worden. De 41-jarige Spanjaard heeft momenteel de onder 19 van de Koninklijke onder zijn hoede.

    "Hoe kan ik Real Madrid niet willen coachen op een dag? Als Florentino Perez (voorzitter, red.) mij de baan aanbiedt zeg ik ja, ik ben er klaar voor", vertelt Guti aan Marca. De stilist van weleer wil Zinedine Zidane ondanks de malaise bij het eerste elftal echter niet de deur uitjagen. Hij beseft wel dat het tweeluik met Paris Saint-Germain in de Champions League cruciaal is.

    "Dit wordt de laatste kans voor Real Madrid, maar ik hoop dat er redelijkheid is en dat het niet de laatste kans is voor Zidane", laat Guti weten. "We mogen niet vergeten wat hij heeft bereikt. Zidane moet door." Real sneuvelde eerder dit seizoen al in de Copa del Rey, terwijl het in de competitie slechts vierde staat, zeventien punten achter koploper FC Barcelona.

    Plaats een reactie

    dinsdag 13 februari 2018 om 18:14
    Guti wat een speler was dat, maar had er veel meer uit kunnen halen zijn mentaliteit at hem in de weg.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 18:16
    Maar zie hem geen trainer van real worden bien jij wel?
    Naar mijn mening iets te lief.
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +13410
    dinsdag 13 februari 2018 om 18:17
    Eerder trainer van Besiktas.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 18:18
    Kun je nou echt het nooit is een serieuze reactie plaatsen?
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +13410
    dinsdag 13 februari 2018 om 18:23
    Is geen grap.
    Hij heeft er een tijd gespeeld dus.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 18:24
    Nee ik denk het ook niet hij is te soft.
    Vind ik leuk
    FSCeara +8776
    dinsdag 13 februari 2018 om 20:01
    Die doet het prima met onder 19. Maar denk dat we weer een trainer moeten hebben met aanzien,ik persoonlijk hoop dat Zidane aanblijft.kijk eens naar wat hij in zijn periode als trainer heeft gedaan!
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 20:02
    Ik hoop ook dan Zidane blijft, een minder jaar kan altijd.
    Zie ze gewoon de champions league winnen hoor. Dat zou pas een prestatie zijn.
    Vind ik leuk
    DeanJayden +8223
    woensdag 14 februari 2018 om 08:47
    Bij jouw je verstand
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 18:21
    Met het geld dat Real heeft en het niveau dat bij de club hoort kan je beter voor de komende 3 jaren een wat ervaren coach nemen die dan bijvoorbeeld Guti als assistent heeft. Anders gaat het misschien zoals bij Zidane. Eerst top en daarna helemaal niks meer.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 18:26
    Als je in je eerste jaren gelijk 2 keer achter elkaar de CL wint dan zal Real het heel weinig uitmaken als er even een minder jaartje tussendoor komt.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 18:24
    Ze kunnen beter een gevestigde naam bij Real neerzetten als trainer, bij zo'n grote club moet er altijd gepresteerd worden
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 13 februari 2018 om 18:28]
    Vind ik leuk
    Groteghalid +1044
    dinsdag 13 februari 2018 om 18:56
    Vandaar de keuze ten hag naar Ajax Hahaha
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 19:20
    Ja, want Ten Hag en Real hebben van alles met elkaar te maken...
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 18:25
    Ik ben er ook klaar voor! Zit al weken te wachten tot Florentino Perez me eindelijk opbelt!
    Vind ik leuk
    fedor2501 +4117
    dinsdag 13 februari 2018 om 18:54
    Florentino belde je net maar je was in gesprek. De baan gaat nu naar Guti.
    Vind ik leuk
    Einstein71 +508
    dinsdag 13 februari 2018 om 18:27
    Mooie reactie. Eerst de kettingzaag aanzetten "als ze me vragen dan ga ik er voor", maar dan de (overbodige) nuance, want je gaat Zidane toch niet wegjagen. Zou het kunnen lezen als een eerlijk verhaal, maar dat geluid van dit kettingzaag krijg ik niet uit mn hoofd. Bah.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 18:28
    Ik kan het nu wel toegeven,als real mij vraagt doe ik het.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 18:32
    Marcel Keuzer is nog op zoek naar een nieuwe club.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 18:40
    Als perez mijn de baan aanbied. Zal ik ook geen nee zeggen.
    Vind ik leuk
    Marco S +4405
    dinsdag 13 februari 2018 om 18:41
    Ze mogen mij ook bellen..
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26331
    dinsdag 13 februari 2018 om 19:07
    Tegen Barca zeg ik geen nee. Tegen Real wel ;-)
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 19:22
    Ik denk als real komt dat je op je knieën ga.
    Vind ik leuk
    Jeroen Water +2719
    dinsdag 13 februari 2018 om 19:46
    Zo te horen ben jij al voor minder op je knieën gegaan :p.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26331
    dinsdag 13 februari 2018 om 20:40
    Tuurlijk. Net als wij allemaal hier!
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 20:52
    Was echt een belachelijk geniale speler. Kolere zeg.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws