'Tottenham en Everton denken aan miljoenenbod op 'wonderkid' van PSV'

'Tottenham en Everton denken aan miljoenenbod op 'wonderkid' van PSV'

woensdag 14 februari 2018 om 18:09

Steven Bergwijn heeft over belangstelling niet te klagen. Amper vier dagen na zijn twee wereldgoals voor PSV tegen Sparta (1-2) wordt de twintigjarige aanvaller gelinkt aan twee Premier League-clubs.

Tottenham Hotspur en Everton zijn in de race voor Bergwijn. Dat bevestigen 'bronnen dicht bij de speler' aan ESPN FC. De twee Premier League-clubs houden de talentvolle PSV-aanvaller, die wordt omschreven als wonderkid, al het hele seizoen in de gaten. In 22 competitiewedstrijden was Bergwijn goed voor vijf doelpunten en zes assists. PSV zet zich naar verluidt schrap voor een miljoenenbod uit Engeland.

Het is niet de eerste keer dat Bergwijn in verband wordt gebracht met een transfer naar het buitenland. Afgelopen zomer was het Italiaanse Torino concreet voor de jeugdinternational, maar PSV sloeg een bod van ongeveer tien miljoen euro af. Tottenham en Everton zijn  ondertussen bekend met de Nederlandse markt. De laatste jaren kwamen onder meer Jan Vertonghen, Christian Eriken, Davinson Sánchez (allen Tottenham) en Davy Klaassen (Everton) over uit de Eredivisie.

Poll

Is Bergwijn klaar voor een stap hogerop?

(2163 stemmen)

Plaats een reactie

Noudyo. +14900
woensdag 14 februari 2018 om 18:10
Spurs en Everton? Dan zullen ze lekker dik moeten cashen
Vind ik leuk
Adje80 +4216
woensdag 14 februari 2018 om 18:12
Ach als je twee goeie wedstrijden speelt komt dit nieuws meteen bij elk talent..die jongen moet gewoon nog minimaal een jaar bij psv spelen en minimaal 20 goals maken in een seizoen
Vind ik leuk
Noudyo. +14900
woensdag 14 februari 2018 om 18:14
Zou ie wel moeten ja, maar als er een hoog bod binnenkomt, en Bergwijn is wel van plan er naar toe te gaan, vind ik het prima
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 18:24
Als een club uit de PL kunt is hij niet te houden. Maar er staan alweer enkele pareltjes klaar!
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 18:29
80 miljoen en Kluivert contracteren van Ajax, hij wil een stapje omhoog namelijk.
Vind ik leuk
R2 +4822
woensdag 14 februari 2018 om 18:34
Na 2 leuke wedstrijden.. geldt voor zowel Kluivert als Bergwijn.
Vind ik leuk
Iggy +2571
woensdag 14 februari 2018 om 21:09
Kluivert heeft meer talent en bovendien al meer laten zien.
Vind ik leuk
Kees Bman +3631
woensdag 14 februari 2018 om 22:46
Kluivert is niks meer dan Bergwijn eerder minder vind ik.
Vind ik leuk
Iggy +2571
woensdag 14 februari 2018 om 23:52
Jij vindt wel meer.
[Reactie gewijzigd op woensdag 14 februari 2018 om 23:52]
Vind ik leuk
tannat +3940
donderdag 15 februari 2018 om 08:57
Aldus Iggy
Vind ik leuk
#KeizerIn +4337
woensdag 14 februari 2018 om 21:32
Kluivert heeft wel wat meer leuke wedstrijden gespeeld als Bergwijn.
Vind ik leuk
ficusje +1444
woensdag 14 februari 2018 om 19:34
Dan hoeft hij helemaal niets meer te doen.
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 20:14
Inderdaad eindhoven ligt hoger dan amsterdam in relatie tot het zeeniveau...
Vind ik leuk
stratumseind +128123
woensdag 14 februari 2018 om 20:47
Ai wat zwak ..... Gemiste kans
Vind ik leuk
Iggy +2571
woensdag 14 februari 2018 om 21:08
Alsof er al eerder enkele pareltjes zijn doorgebroken. Laat me niet lachen joh!
Vind ik leuk
palko +1817
woensdag 14 februari 2018 om 19:32
@Adje80, en pakweg 30 wedstrijden in 'n seizoen spelen in PSV 1. Eén zwaluw, oftewel twee doelpunten, maakt nog geen zomer. Ik heb Steven Bergwijn ook invalbeurten zien maken waarbij ik dacht: Dat wordt nooit wat.
Vind ik leuk
Adje80 +4216
woensdag 14 februari 2018 om 21:03
Daarom zeg ik het ook al denk ik dat hij wel ver kan komen
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 20:39
Dan komt ie nooit weg daar....
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 18:18
Brands neemt snel genoegen met een laag bod, dus boven de 10 miljoen word het niet binnengehaald
Vind ik leuk
Noudyo. +14900
woensdag 14 februari 2018 om 18:47
Brands weigerde toch een bod van 10 miljoen op Bergwijn? Hij weigerde een bod van miljoenen op Brenet. Neemt dus niet ''snel genoegen met een laag bod''
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 18:50
Anders had hij helemaal geen spelers meer over, maar geen zorgen, cerny en Viergever komen jullie kant op. Die zijn niet goed genoeg voor ajax dus die gaan een paar niveautjes lager acteren
[Reactie gewijzigd op woensdag 14 februari 2018 om 18:50]
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 18:52
Cerny? Was dat niet die speler die die hele grote kans miste in die kampioenswedstrijd van Ajax tegen de Graafschap van een paar jaartjes terug?
[Reactie gewijzigd op woensdag 14 februari 2018 om 19:13]
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 18:54
Dat maakt toch niet uit? Hij komt nu naar jullie
Psv heeft interesse
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 18:56
Dat heb ik nog nergens kunnen terug lezen. Viergever zie ik eerder naar PSV komen dan Cerny.
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 18:58
Ze komen samen het is een dubbel deal. Viergever durft niet alleen.
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 19:01
Cerny kan niets komen doen bij PSV, voegt niets toe. Viergever transfervrij op halen om als 12e, 13e man te fungeren, is dan nog wel redelijk bruikbaar voor de breedte.
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 19:02
Nick is gelijk basismateriaal bij jullie, brenet mag alleen zijn kontje kussen
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 19:06
Brenetje wordt gewoon verkocht komende zomer. Ook voor Brenetje staan de Europese clubs in de rij. En Bryan Smeets krijgt ook een contract aangeboden bij PSV komende zomer. Dit uit loyaliteit en bewezen diensten uit het verleden.
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 19:15
Krijgt Aissati, Luc Castagnos bij Ajax ook toen ze eigenhandig PSV de titel dromen kapot maakten.
Vind ik leuk
alffie +1486
woensdag 14 februari 2018 om 19:19
Arias gaat weg en brenet gaat als rechtsback spelen
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 19:20
Ik heb liever dat Brenet vertrekt ;)
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 19:25
Verwacht dan eerder dat PSV weer vraagt naar de prijs van Troupee. Zeker nu hij zijn basisopleiding kwijt is.
Vind ik leuk
Richard020 +12524
woensdag 14 februari 2018 om 19:31
Welke Europese clubs staan er allemaal in de rij voor Brenet?
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 19:33
Onder andere Sevilla en Anderlecht.
Vind ik leuk
Richard020 +12524
woensdag 14 februari 2018 om 19:37
Anderlecht en Sevilla?

Je weet ook dat Sevilla de pijlen heeft gericht op een andere speler nadat Brands niet wilde meewerken? Of gaat dit het zelfde verhaal worden zoals Zoet, die volgens velen wel even de overstap naar Atletico Madrid zou maken?
Vind ik leuk
Kees Bman +3631
woensdag 14 februari 2018 om 22:53
Real Madrid,Barcelona,Bayer München,Manchester united,PSG we hebben ze voor het uitkiezen,maar wil Brenet zelf wel dat is de vraag.
Vind ik leuk
Richard020 +12524
donderdag 15 februari 2018 om 12:20
Leuke humor man, jammer dat je geen serieus antwoord weet te geven. Hoe komt dat?
Vind ik leuk
Kees Bman +3631
donderdag 15 februari 2018 om 14:13
Waarom ik daar geen goed antwoord op weet te geven dat is simpel.
Alles maar dan alles word afgekraakt of het nu Psv of Ajax betreft .
In het begin ging ik daar nog tegen in maar nu is het zo als het om Brenet gaat of weet ik wie geef er een humoristisch draai aan alles met een knipoog en daarom doe ik het.Want een ajaxsied geeft toch een kut antwoord terug (niet allemaal)waar of niet.
Vind ik leuk
Richard020 +12524
donderdag 15 februari 2018 om 14:52
Iets met de pot verwijt de ketel?
Vind ik leuk
Kees Bman +3631
donderdag 15 februari 2018 om 16:35
Ja.
Vind ik leuk
Jozef +30777
woensdag 14 februari 2018 om 20:41
Haha, Europese clubs in de rij...

Derry City of Red Boys Differdange zijn dat ook, dus het kan kloppen. Je moet als club wel erg veel poep in je ogen hebben als je niet ziet hoe laag zijn ondergrens is.
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 20:44
Europees is Europees, ongeacht het niveau.,
Vind ik leuk
Jozef +30777
woensdag 14 februari 2018 om 20:51
Dan begrijpen we elkaar. Flevo Boys zoekt nog een terreinknecht. Misschien ook wel haalbaar voor Brenetnietje, denk je niet? ;-)
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 20:55
Flevo is geen buitenland. Het zal mij een zorg zijn of Brenetje ergens in de 1e, 2e of 3e divisie gaat spelen, als hij maar vertrekt.
Vind ik leuk
Jozef +30777
woensdag 14 februari 2018 om 21:00
Waar beweer ik dat dat het buitenland is?

Ik wijs je slechts op een andere mogelijke oplossing...
Vind ik leuk
Kees Bman +3631
woensdag 14 februari 2018 om 22:55
Goed voor Kluivert kan ie zich in de kijker spelen bij het tweede van Flevo boy's.
Vind ik leuk
Jozef +30777
donderdag 15 februari 2018 om 07:23
Best grappig wel...
Vind ik leuk
tannat +3940
donderdag 15 februari 2018 om 09:03
Brenet speelde meer dan uitstekende wedstrijden in de CL campagne van PSV destijds waar ze als enige NL-se club deze eeuw wisten te overwinteren.
Vind ik leuk
Jozef +30777
donderdag 15 februari 2018 om 09:43
Zijn ondergrens in presteren ligt te laag. Ik heb ook goede wedstrijden van hem gezien. Zijn ontwikkeling doet me aan Boilessen denken. Op een bepaald moment lijkt het alsof ze niks meer kunnen..
Vind ik leuk
Imback +175
woensdag 14 februari 2018 om 20:12
Je hamster en je konijntjes zullen vast trots op je zijn ...
Vind ik leuk
Kees Bman +3631
woensdag 14 februari 2018 om 22:50
Als ze het tempo maar aan kunnen ,na een stapje hoger .
Vind ik leuk
jaja_PSV +33250
woensdag 14 februari 2018 om 18:59
Wij hebben geen interesse in jullie troep.
Viergever echter is geen troep, die pakken we wel gratis mee tijdens de boodschappen deze zomer.
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 19:00
Verder wil er geen hond komen, jullie moeten wat. En idd die vetkoppen doen vaker boodschappen dan de gemiddelde Nederlander
Vind ik leuk
jaja_PSV +33250
woensdag 14 februari 2018 om 19:09
Waar jij woont, vertegenwoordig jij het niveau van de gemiddelde Ajax fan; beneden peil.

Ow ja:
De Amsterdamse flow = 4x geen kampioen.
Lekkere flow.
[Reactie gewijzigd op woensdag 14 februari 2018 om 19:12]
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 19:11
Agh ja, bij jullie is ruimte voor de helft van het aantal supporters van wat er bij ons in past, die overgewicht kampende Brabanders hebben veel ruimte nodig
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 19:33
Sinds wanneer is 35000 de helft van 54000?
Vind ik leuk
Imback +175
woensdag 14 februari 2018 om 20:13
Ban voor deze jankbal
Vind ik leuk
davidben +3172
woensdag 14 februari 2018 om 20:37
Doe eens beleefd. Je komt hier net kijken ventje.
Vind ik leuk
Imback +175
woensdag 14 februari 2018 om 20:39
Gast ik kom hier al langer dan dat jij haar op je zaakje hebt .. wijsneus
Vind ik leuk
davidben +3172
woensdag 14 februari 2018 om 20:44
Je bent hier een benjamin mannetje. Doe even rustig aan en kijk hoe anderen reageren. Niet meteen uit je slof schieten tegen langere gebruikers van VP. En niet meteen doen alsof je hier vaker komt.
Rustig aan.
Vind ik leuk
Imback +175
woensdag 14 februari 2018 om 20:53
Zoals ik zeg ik kom hier al heeeeel lang, maar houd je commentaar maar voor Niellie, Amsterdamse flow of hoe die gaat ook heet .. Ow vind je die zeker grappig omdat jij ook door een Ajaxbrilletje kijkt ?
Vind ik leuk
davidben +3172
woensdag 14 februari 2018 om 20:57
Je komt hier niet langer. Je hebt 16 likes. Je wordt ook niet overtuigender door 'heel' als 'heeeeel' te typen, echt niiiieeeeet!
Vind ik leuk
Imback +175
woensdag 14 februari 2018 om 21:02
Fucking dumbo ... heel misschien is dit een nieuw account hè .. jij bent vast nog bezig met je BLO opleiding bezig ..
Vind ik leuk
davidben +3172
woensdag 14 februari 2018 om 21:06
Waarom zou je een nieuw account gebruiken?
Je vraagt om een ban voor een ander. Heb je zelf een ban gekregen?

Anders begrijp ik niet waarom je een nieuw account zou willen maken. Je hebt toch niks te verbergen op een site waar we allemaal al anoniem ons gal over elkaars berichten spuwen. Wat maakt het dan uit.
Vind ik leuk
Imback +175
woensdag 14 februari 2018 om 21:07
Ik hoef jou geen uitleg te geven toch ? En nee ik heb geen ban gekregen
Vind ik leuk
davidben +3172
woensdag 14 februari 2018 om 21:10
Je bent gewoon een beetje triest. Dan zullen het waarschijnlijk meer dan 2 accounts zijn. Ben je wel een echt PSV fan of doe je maar alsof. Raar ventje!
Vind ik leuk
Imback +175
woensdag 14 februari 2018 om 21:14
1 jungske .. gewoon opheffen hè .. en je hoeft me niet te beledigen .. doe ik bij jou ook niet !
Vind ik leuk
davidben +3172
woensdag 14 februari 2018 om 21:16
'Fucking dumbo ... heel misschien is dit een nieuw account hè .. jij bent vast nog bezig met je BLO opleiding bezig ..'

Eerste twee woorden zijn jouw woorden, dus wat ik al eerder over jou heb aangegeven.
Vind ik leuk
Imback +175
woensdag 14 februari 2018 om 21:20
Jaaa, neee dit is gewoon omdat je dom overkwam .. was niet beledigend bedoeld ofzo hoor .. niet zo snel alles zo letterlijk oppakken zeg ..
Vind ik leuk
davidben +3172
woensdag 14 februari 2018 om 21:33
goed bezig
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 19:17
Ahahah 2 titels in 10 seizoenen de prijzenpakkers uit Eindhoven. Wat een illusie onder de PSV fans dat ze een club supporten die zelf amper prijzen pakken. Niveautje Woensel hoor
Vind ik leuk
Imback +175
woensdag 14 februari 2018 om 20:40
Kende gij tellen jungske ?
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 19:19
Ah, zitten we al op 4x ja?!
Vind ik leuk
Guust +4732
woensdag 14 februari 2018 om 20:32
Ajax spin weer in je hoofd.
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 20:57
Rapporteren die gast dat is RDB2402. Die is steeds over mijn kinderen en die van andere bezig
Vind ik leuk
Imback +175
woensdag 14 februari 2018 om 20:12
Ban aub !
Vind ik leuk
stratumseind +128123
woensdag 14 februari 2018 om 20:51
Niellie Niellie .... Je maakt er ook iedere keer zelf een puinhoop van hè... En maar boos zijn op anderen
Vind ik leuk
Imback +175
woensdag 14 februari 2018 om 20:54
Ecbt zo’n triest figuur .. echt erg zulke gasten
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 20:56
Ik ben juist niet boos ;) laat me eigen niet meer verleiden tot een ban. ;) jammer he?
Vind ik leuk
stratumseind +128123
woensdag 14 februari 2018 om 20:58
Nee hoor maar je continue denigrerende gescheld zorgt daar wel weer voor
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 21:01
Ik scheld niet meer stratum heb geleerd van mijn fouten, kijk alles maar na, houd mij juist steeds in en meld het nu juist. Wist eerst niet hoe dat moest. Dit account wil ik houden
Vind ik leuk
stratumseind +128123
woensdag 14 februari 2018 om 21:05
Laat dan dat kinderachtige " brabanders zijn vetkleppen " ook achterwege dan . Maakt je meteen een stuk geloofwaardiger en volwassener.
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 21:06
Oké zal het proberen, maar wat is daar zo erg aan dan? Er worden hier veel ergere dingen gezegt
Vind ik leuk
stratumseind +128123
woensdag 14 februari 2018 om 21:08
Klopt maar jij hebt dat toch niet nodig ?
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 21:09
Nee maar je snapt wel dat ik een steeds grotere hekel aan jullie achterban krijg?
Ze halen mijn kinderen erbij en dan zeggen ze niet echt leuke dingen
Vind ik leuk
stratumseind +128123
woensdag 14 februari 2018 om 21:16
Ach je moest eens weten wat ik allemaal naar mijn kop geslingerd kreeg.... Gewoon negeren als ze proberen persoonlijk te worden
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 21:17
Oké bedankt voor de tip. Vind het soms alleen wel lastig
Vind ik leuk
stratumseind +128123
woensdag 14 februari 2018 om 21:19
Weet ik maar door dat te doen sta je wel boven dat soort volk
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 21:23
Oké thx
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 21:58
Kleuterretoriek. 'Brabanders zijn vetkleppen' is geoorloofd omdat andere kinderen ergere dingen zeggen.

De redeneertrant van pubers.
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 21:48
Wat een selectieve verontwaardiging, droeftoeter!
Vind ik leuk
Jozef +30777
woensdag 14 februari 2018 om 20:43
Viergever kunne jullie wel willen en al stook je het huis nog zo warm, hij zal nooit naar jullie willen...
Vind ik leuk
John040 +916
woensdag 14 februari 2018 om 19:54
Cerny mag nog niet met hetdames elftal meedoen. we hebben de beste talenten van Nederland klaar staan. Wij leiden nu ook beel beter op. Nu hebben we wat dat betreft Ajax bij grhaald zo niet voorbij gestreefd.
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 19:58
Hahahaha :d nog lang niet, ze krijgen amper een kans in eindhoven
Vind ik leuk
Jozef +30777
woensdag 14 februari 2018 om 20:45
Met welke feiten wil je dit staven John?
Vind ik leuk
NederBelg +1543
woensdag 14 februari 2018 om 21:09
Grapjas.
PSV heeft Gudmundson,malen en Gako o.a die erdicht bij komem voor die posities. Cerny. Haha. Sure...
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 19:14
PSV die in het 100 jarige bestaan 45 mio van de gemeente kreeg en het grote boze Ajax kampioen zag worden? Nadat Aissati thuis Isaksson vernederde?
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 19:20
De gemeente kocht de grond onder het Philips Stadion en trainingscomplex De Herdgang van PSV. PSV betaalt vervolgens erfpacht voor het gebruik van het onroerend goed. Gewoon een zakelijke deal Jakie. En voor de echte slimme deals moet je in de slimste regio van Nederland zijn, dat is algemeen bekend Jakie. Zelfs de EU, die jaren deze slimme deal onderzocht heeft, kon geen wanpraktijken of illegale activiteiten ontdekken bij deze slimme deal.
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 19:23
Hahaha sukkel het is gewoon een kwestie geweest van PSV laten doodbloeden of houden we het slecht gevulde theater zaal open voor nog een paar jaar. Brands ging helemaal los en Ajax werd fluitend kampioen.
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 20:31
Ging, werd, geweest, jij zegt het goed Jakie domme Boschenaar, allemaal verleden tijd. Net zoals de sportieve.......
[Reactie gewijzigd op woensdag 14 februari 2018 om 20:32]
Vind ik leuk
Guust +4732
woensdag 14 februari 2018 om 20:30
Ach deed Luuk de Jong ook veel missen, tijden kunnen veranderen.
Vind ik leuk
Noudyo. +14900
woensdag 14 februari 2018 om 18:56
Een niveautje hoger als ik de ranglijst mag geloven. Maar meeste Ajacieden leven in het verleden, helaas genoeg. 33 titels, mh?
[Reactie gewijzigd op woensdag 14 februari 2018 om 18:57]
Vind ik leuk
Stoep +1865
woensdag 14 februari 2018 om 18:59
Dat zou idd een geweldige keus zijn. Hogerop is altijd goed. Cerny is het supertalent van Ajax wat er gezegd wordt maar die hoeven wij niet.
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 19:03
Net of jullie wat te willen hebben, psv luister nooit naar hun supporters
Vind ik leuk
Noudyo. +14900
woensdag 14 februari 2018 om 19:08
Nee inderdaad, Ziyech doet dat wel hè, gezien z'n trekjes?
Vind ik leuk
Stoep +1865
woensdag 14 februari 2018 om 19:13
Haha! Ajax wel ja! Kopen,verkopen etc maar een fatsoenlijk elftal bij elkaar kopen, ho maar. Kijk de lege rode stoeltjes maar iedere thuiswedstrijd. Al 4 jaar niks. Hihi
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 19:17
Jullie worden zelfs 3e en 4e ajax nooit lager als 2e.
Vind ik leuk
Stoep +1865
woensdag 14 februari 2018 om 19:19
Maakt niet uit liever 3x 4e en 1x 1e dan 4x 2e want das helemaal niks
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 19:25
Hoe oud ben jij man?
Je bent weer kinderlijk bezig niellie.
Niveau van kleine kinderen hoe jij reageert.
[Reactie gewijzigd op woensdag 14 februari 2018 om 19:25]
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 19:28
Haha en die van jou en je mede supporters is natuurlijk heel hoog. Laat me niet lachen man. Jullie hebben allemaal 12 jarige hier op VP
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 19:36
Dan is hun gedrag nog te verklaren, dat zijn nog kinderen dan... Dat gedraag van jou is typerend voor de gemiddelde VP’er, volstrekt doorgedraaid
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 20:42
Heb je het door ;)
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 19:36
Dan is hun gedrag nog te verklaren, dat zijn nog kinderen dan... Dat gedraag van jou is typerend voor de gemiddelde VP’er, volstrekt doorgedraaid
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 19:47
Triest hoor.
Waarom zo'n haat tegen PSV en Brabant?
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 19:50
Heb er gewoon een hekel aan, zoeen grote bek allemaal.
Er word gezegt dat ik veel hatelijke dingen zeg. Heb je je mede supporters wel eens gezien? Daar moet je niet schijnheilig overheen kijken
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 19:52
Trieste mensen in alle kampen.
Dat jij je tot dat niveau verlaagt zegt genoeg.
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 19:55
Dat is dan maar zo, voetbal is oorlog.
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 20:47
Gezien je schrijvaardigheid kan men jou niets kwalijk nemen. Schrijf je hond ook met “dt”?
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 20:49
Kun je het niet meer winnen? Dan ga je kinderen en mijn leven erbij halen. Rapporteren die handel
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 20:53
Dat rapporteren, doe jij wel vaker hier zag ik. Zeker wanneer je een discussie niet kunt winnen. Weglopen dat zit in de aard van.... Een kinderhand is snel gevuld, is het enige wat ik over kinderen gemeld heb. Wanneer je een beetje opleiding gehad zou hebben gehad, had je kunnen weten dat dit gewoon algemeen beschaafd Nederlands is.
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 20:55
Ja nu wel ja, maar kinderen komt wel vaak voor in jou discussies
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 20:56
Ja wanneer aanhangers van het niveau van dat van jou daarover beginnen wel ja. Dat klopt inderdaad.
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 20:59
Ik praat over voetbal jij valt mensen persoonlijk aan, is een groot verschil. Maar stop maar weer gewoon met tegen mij praten, jij bent een kinderlokker of iets wat daar mee te maken heeft. Zou je niet voor mijn neus moeten zien
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 21:04
Kijk daar komen de bedreigingen en verwijten al weer. Zoals ik al eerder iets zei over “niveau”. “Jij bent een kinderlokker / zou je niet voor mijn neus moeten zien”.
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 21:08
Idd en ik houd het nog netjes :) gewoon vies man hoe jij ben.

Heb een hekel aan gasten die over de rug van kleine kinderen willen scoren. In het echt durf je dat niet openbaar te maken.
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 21:48
En daarom ben jij een achterlijk boertje Ping. Je kan het van mij niet winnen in een discussie, wat ga je vervolgens doen, mijn teksten op spelfouten controleren.
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 22:24
Oh, ben jij dezelfde persoon als De Amsterdamse flow? En zie hierboven wie er begint met "sukkel" of over Woensel, doet niets ter zake hier, begint. De pot verwijt de ketel..........
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 19:52
Reactie verwijderd door vp
Vind ik leuk
Imback +175
woensdag 14 februari 2018 om 20:14
Heb je Ajax een valentijnskaart gestuurd ?
Vind ik leuk
MN223 +306
donderdag 15 februari 2018 om 00:04
Maar ook niet hoger. Zelfs 2e in de 2e divisie van Europa. En trots dat ze daar op zijn...

Volgens mij is dat ook het hele probleem. Ajax speelt goed maar niemand daar die nog weet wat winnen is.

Over een paar jaar noemt men Ajax de Eeuwige Tweede. En het stadion wordt dan de Poulidor Arena...
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 19:18
Haha de no show ratio is hoger in dat theater zaaltje bij jullie in Eindhoven. 2 titels in 10 seizoenen triest clubje dat PSV.
Vind ik leuk
Stoep +1865
woensdag 14 februari 2018 om 19:20
In deze eeuw 9e keer en jullie?!
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 19:25
Grote jongen + 6 jaar erbij is 9 voor Ajax en 2 champions League finales just saying
Vind ik leuk
Stoep +1865
woensdag 14 februari 2018 om 20:04
De laatste Europees winnaar was Feijenoord. Belangrijkst. 4 jaar niks en dat tereijl 3 jaar de hoogste begroting. Nog niet eens de J Cruijf schaal. Haha
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 19:47
Totaal 33, en jullie?
Nog steeds maar 2 sterretjes op het shirt?
Joh.......
Vind ik leuk
Stoep +1865
woensdag 14 februari 2018 om 20:02
Vroeger, vroeger! Pfff toen waren ze europees ook top! Vroeger, vtoeger! Nu helemaal Noppo al 4 jaar
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 20:23
Vroeger knul, nee nu, maar 2 sterretjes op het shirt, Tsja, zielig.....
Grote broer 3.........
Vind ik leuk
Stoep +1865
woensdag 14 februari 2018 om 20:28
Lekker zo' n sterretje meer. 7pt nu! En daar gaat het om!
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 20:57
Nee het gaat erom wie het meeste behaald heeft.
Toch zielig maar 2 sterretjes.........
Vind ik leuk
Stoep +1865
woensdag 14 februari 2018 om 21:38
Toch prettig 7 pt
Vind ik leuk
donderdag 15 februari 2018 om 08:28
Dat is waar, geniet er (nog) maar van......
[Reactie gewijzigd op donderdag 15 februari 2018 om 08:28]
Vind ik leuk
Stoep +1865
donderdag 15 februari 2018 om 10:01
Dankje, al 4 jaar
Vind ik leuk
Guust +4732
woensdag 14 februari 2018 om 20:36
Alle prijzen zijn vroeger, dus ook die van PSV, hoe raar kun je lullen zeg. Lijken wel kleine kinderen hier.
Vind ik leuk
Stoep +1865
woensdag 14 februari 2018 om 21:40
Die van psv komt er in april aan
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 19:29
Bedankt voor me 1000ste duimpie jack.
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 20:41
Kinderhand is snel gevuld.
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 20:44
Jij heb wat met kinderen he?
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 19:51
Reactie verwijderd door vp
[Reactie gewijzigd op woensdag 14 februari 2018 om 20:21]
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 19:54
VP MODERATOR? Kan dit soort gedrag door de beugel. Provoceren
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 19:56
Is geen provoceren . Is de waarheid
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 19:57
Ik rapporteer jou gewoon, zulke uitspraken worden hier niet gewaardeerd.. Je bent echt een ziek figuur
Vind ik leuk
Imback +175
woensdag 14 februari 2018 om 20:15
Jij bent gestoord Niellie .. echt gestoord
Vind ik leuk
Imback +175
woensdag 14 februari 2018 om 20:16
Ga zo door tegen ‘m .. provoceer ‘m zo vaak je kunt !
Vind ik leuk
Imback +175
woensdag 14 februari 2018 om 20:15
Reactie verwijderd door vp
Vind ik leuk
Maan88 +2083
woensdag 14 februari 2018 om 22:38
@de amsterdamse flow: Wordt tijd dat jijzelf is geband wordt. Je bent iedereen aan het opfokken, uitdagen en bedreigen en vervolgens moeten zij geband worden ipv jou? Calimero tegen de grote boze wereld, iedereen zit fout behalve jijzelf? Lezen jullie mee **VP MODERATORS??
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 19:21
Haha nee jullie hebben Hendrix en Brenet. Parade paardjes van de club.
Vind ik leuk
Stoep +1865
woensdag 14 februari 2018 om 19:26
Kan je nagaan hoe goed die van jullie zijn? Haha
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 19:27
Ja onze talenten leveren structureel meer geld op. Propper ging weg voor een fooi, Klaassen voor de hoofdprijs. Zo zijn er tientallen voorbeelden
[Reactie gewijzigd op woensdag 14 februari 2018 om 19:27]
Vind ik leuk
Stoep +1865
woensdag 14 februari 2018 om 19:36
Ja, dat klopt en is al 20 jaar zo. Daarom worden jullie voor de gek gehouden. Want winnen??? Dacht het weeeeeeeer niet he!
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 19:54
Nu net doen of je daar blij mee bent . zijn jullie tog losers hahah
Vind ik leuk
Bizzy +14698
woensdag 14 februari 2018 om 21:02
Zelfde Klaassen die nu bij het grofvuil staat. Clubs krabben wel 2x achter hun oren willen ze nog shoppen in Amsterdam.
Vind ik leuk
Maan88 +2083
woensdag 14 februari 2018 om 22:41
Wij verdienen ook graag de centen maar helaas brengt de naam ajax wanneer die aan een speler hangt net iets meer geld op. Desalniettemin hebben wij met Propper een speler afgeleverd die alles speelt en topspeler is voor zijn club in de PL en die gaat heel snel een stap vooruit maken. (Dan komt er voor PSV aardig wat miljoentjes doorverkoop bij;-) Jullie toppertje Klaassen daarintegen heeft het alles behalve gered in Liverpool en krijgt dalijk geen kansen meer. Kan ie lekker naar een club Brugge ofzo
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 19:54
Kijk wat grote ghalid zegt
Vind ik leuk
Imback +175
woensdag 14 februari 2018 om 20:16
Gestoorde gek
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 19:47
Kut he ? Weer 2e worden. Dat noemen wij in eindje de amsterdamse net niet flow.
Vind ik leuk
Imback +175
woensdag 14 februari 2018 om 20:11
VP kan iemand iets doen aan deze gast,Niellie .. Amsterdamse flow of weet ik wat voor soort namen deze gast heeft, altijd maar zeikrn op alles, heeft hem een long time ban aub
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 20:14
Je bent goed op de hoogte voor iemand met een nieuw account. Jij bent denk ik RDB2402.
Vind ik leuk
Imback +175
woensdag 14 februari 2018 om 20:17
Nee ik ben geen RDB maar wel een PSV’er
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 20:19
Ik weet zeker dat jij het ben 1000% ga VP weer even mailen dan krijg je met dit gedrag ip ban
Vind ik leuk
Imback +175
woensdag 14 februari 2018 om 20:20
Je doet maar :-)
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 20:21
Imback
Vind ik leuk
Imback +175
woensdag 14 februari 2018 om 20:20
Triest geval .. laat je dan ook even zien wat jij post
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 20:24
Dan had jij al lang een IP ban gehad met dat gedrag van jouw nellie
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 20:26
Valt wel mee hoor! Ik maak niet iemand uit voor slechte vader en scheld niet iemand zijn huid vol :) nu zou je mij dat niet meee zien doen hoor ik meld tegenwoordig alles.
Vind ik leuk
Imback +175
woensdag 14 februari 2018 om 20:29
Ja zo stoere gast ben jij wel, ben jij vader .. serieus ?!? Dat wist ik ecbt niet .. bovendien zouden vaders toch wel beter moeten weten, ze zeggen dat vaderschap iemand veranderd, kennelijk niet iedereen
[Reactie gewijzigd op woensdag 14 februari 2018 om 20:31]
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 21:11
Oh nee?

Hahaha, wat deed jij bij mij vorige week dan?

Ontken maar, weet hoe jij in elkaar steekt!
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 21:12
Wij zouden elkaar toch met rust laten? Waarom bemoei je jezelf weer met mij dan?. Doe een x niet zo schijnheilig
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 21:17
Schijnheilig ben jij, je durft er niet eens voor uit te komen man.

Hypocrietje/kleuter!
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 21:22
Rapporteren maar weer dan, en even VP contacten. Heb het normaal aan je gevraagd maar jij bijf mij maar zwart maken en lastig vallen dus. Als dat niet werk moet VP het maar oplossen
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 21:31
Jouw berichten zijn niet voor niets verwijderd. En koop eens een spiegel, je bent hier alleen maar aan het uitlokken.

Fijne avond verder en doe een beetje normaal man.
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 21:37
Geen enkel bericht word nog verwijderd omdat ik netjes blijf ;) doe jij maar is een x normaal op ajax topics, hoor meerdere ajacieden over jou. Je heb ook niet voor Mrs football achter je aan. Ik snap nou waarom. Je bemoeit je met iedereen, vertelt leugens en als er iemand aangevallen worden ga jij snel die mensen helpen.. Triest geval. Je zou ook is een x respect kunnen tonen voor al die keren dat ik jou vijanden even toesprak. Maar enige wat jij doet is mij zwart maken. Laat dat lekker achterwege. Ik bemoei me niet met jou en jij niet met mij.
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 21:52
Hahaha, al mijn vijanden. Op ajax topics ben ik bijna nooit te vinden. Hooguit bij gebrek aan nieuws. Jij doet net alsof ik aan het trollen bent. Je zet jezelf nu wel heel erg voor schut.
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 21:54
Jij trolt ook op ajax topics, maar maakt niet uit ;) je zou het nooit toegeven. Je bent geen echte man. Een echte hagenees is eerlijk en zegt waar het op Staat
Vind ik leuk
Imback +175
woensdag 14 februari 2018 om 20:28
Idd, die gast is knettergek joh, loopt hier als een klein jong te janken als er iets tegen ‘m gezegd word maar zaagt zelf alles onderuit, hij zal het gedragen van zn konijntjes wel kopiëren, konijnen zijn ook vaak onredelijk ..
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 20:32
Succes met je ban alvast
Vind ik leuk
Imback +175
woensdag 14 februari 2018 om 20:38
Komt er niet gappie, jij regelt helemaal niks .. dat weet jezelf ook wel .. niemand luister naar gastjes zoals jij
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 20:40
Hebben we gister gemerkt.
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +16216
woensdag 14 februari 2018 om 20:48
Jongens, dit gaat toch nergens over? Wat een over en weer gelul :o
Vind ik leuk
Bizzy +14698
woensdag 14 februari 2018 om 21:06
Het gaat ook nergens over. Constructief discussieren gaat niet meer. Jammer. Het gaat toch ook om de inhoud. Iedere nederlandse voetballer die een stap kan maken naar een grote competitie moeten we koesteren toch. Zonders transfers zijn nederlandse clubs ten dode opgeschreven. Die ongezonde vete tussen Psv en Ajax supporters op VP moet maar eens stoppen.
[Reactie gewijzigd op woensdag 14 februari 2018 om 21:07]
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +16216
woensdag 14 februari 2018 om 21:11
Exact.. 209 Berichten in dit topic, waarvan er minstens 150 onzin zijn als ik het zo snel ff bekijk.
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 21:11
Ben jij het maat?
Vind ik leuk
Rodajc +7835
woensdag 14 februari 2018 om 23:03
Paar niveautjes lager maar wel een hogere positie.
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 22:30
Je moet niet happen jonge ze zijn nu al bang dat we onze pareltjes voor veel geld verkopen en dat vinden ze niet leuk word de kans op titel weer enkele jaren uitgesteld maar ja nm 2 is ook leuk
Vind ik leuk
Kopsterk +6953
woensdag 14 februari 2018 om 18:12
Bergwijn zou de EPL zeker zien zitten, alleen heeft zijn vader hem aangeraden nog 2 a 3 jaar in Nederland te blijven om zo niet te vroeg te vertrekken...geld was in ieder geval geen argument.....wacht even.....volgens mij haal ik mensen door de war...
Vind ik leuk
Quareck +5502
woensdag 14 februari 2018 om 18:14
Raar hè, als een topic ineens niet meer over iets gaat dat je gewend bent :)
Vind ik leuk
Kopsterk +6953
woensdag 14 februari 2018 om 18:14
Ja het voelde ook onwennig en schrok toen ik las dat om een PSV 'er ging, zo raar!
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 18:38
Oooh calimerooooo!
Vind ik leuk
yuuup +7998
woensdag 14 februari 2018 om 18:54
Ik denk het wel. Als vader van Bergwijn zou ik adviseren om heel snel die centen te pakken.
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 19:55
Maar dat ben je niet , want jou kind kan niet anders dan beperkt zijn :)
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 20:27
Zijn kind niet anders dan beperkt zijn? Wat zijn dat voor idiote uitspraken, rapporteren boys dit is echt ziek
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 20:34
Kerel kun je niet maken hé kom op hee sla me kaar de harses in me kinderen kunnen er niks aan doen.
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 18:14
Godzamme, zijn eerste goeie pot hier tegen sparta! Volgende pot is het weer ruk met deze gast zoals normaal gesproken dus laat hem ff blijven. We hebben een goede vleugelspeler nodig in het nederlands elftal.
Vind ik leuk
Kopsterk +6953
woensdag 14 februari 2018 om 18:17
Denk niet dat Bergwijn binnen nu en een jaar in het NL elftal speelt als hij zo doorgaat, of denk je van wel, zo goed speelt ie nou ook weer niet vind ik
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 18:39
Mee eens en daarom moet hij vooral niet naar het buitenland gaan, ik denk niet dat ie daar beter van wordt.
Vind ik leuk
Nikos85 +747
woensdag 14 februari 2018 om 18:43
Idd nog veel te wisselvallig moet zeker nog blijven om een constant hoog niveau te kunnen halen. Maja deze clubs gaan voor de koopjes ze hebben al vaker zaken gedaan met de eredivisie en weten dat 30 miljoen uittrekken geen garantie op succes geeft.
Vind ik leuk
R2 +4822
woensdag 14 februari 2018 om 19:12
Bergwijn ειναι πολύ καλω.
Vind ik leuk
3Bier +4982
woensdag 14 februari 2018 om 19:53
Mee eens
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 20:59
Vergeet niet dat bergwijn heel druk is met het helpen van onze Joshua brenet
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 18:16
Laat eerst maar stabiel wat zien bij psv...
Vind ik leuk
Doe dan! +7148
woensdag 14 februari 2018 om 18:17
Hahaha tuurlijk joh! Eerst maar eens bewijzen dat ie PSV-waardig is.
Vind ik leuk
Filip_FCU +9437
woensdag 14 februari 2018 om 18:19
hahaha die zijn gek
Vind ik leuk
Mojo +44
woensdag 14 februari 2018 om 18:23
Everton dan maar , samen met Davy op tribune zitten na paar wedstrijden
Vind ik leuk
Bizzy +14698
woensdag 14 februari 2018 om 18:25
I know het komt als een mokerslag bij sommige vp ers binnen maar Psv is hot.
Brenet die Sevilla kon gaan en nu Bergwijn die in belangstelling staat van enkele PL clubs. We doen kennelijk iets goed.
Vind ik leuk
yuuup +7998
woensdag 14 februari 2018 om 19:01
Je staat niet voor niets bovenaan hè;) Maar zie jij hem slagen bij die clubs? Ik twijfel er sterk aan. Je ziet goede Eredivisiespelers als Klaassen, Clasie al falen. Je moet echt uitzonderlijk goed zijn in de Eredivisie om het in de PL te redden. Op dit moment zie ik in de hele Eredivisie niemand die nu een kans zou maken.
Vind ik leuk
Bizzy +14698
woensdag 14 februari 2018 om 20:04
Tja Wijnaldum en Pieters zouden ook falen in de PL. Geen peil op te trekken.
Vind ik leuk
yuuup +7998
donderdag 15 februari 2018 om 04:11
Het is inderdaad best moeilijk te zeggen. Alleen waren Pieters en Wijnaldum qua leeftijd en ervaring al een stuk verder. Wijnaldum heeft echt verrast. En Pieters heeft wel een club gekozen naar zijn mogelijkheden. Ik denk dat hij echt nog wel twee jaar Eredivisie kan gebruiken.
Vind ik leuk
feyeniels +23193
woensdag 14 februari 2018 om 18:25
Als ze flink betalen moet PSV hem lekker laten gaan. Hoewel hij af en toe een goede wedstrijd speelt, speelt hij ook vaak genoeg slecht.
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 18:25
Strik erom en wegwezen. Mauro, Malen en Romero komen eraan.
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 18:29
Nog niet gaaahaaaan!
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 18:30
De Europese topclubs zullen in de rij liggen voor de 2 huidige buitenspelers van PSV. PSV zal met een paar goede verkopen weer financieel gezond zijn. Dit tot genoegdoening van onze Amsterdamse financieel specialisten hier. Echter het sportieve resultaat is veel belangrijker dan een grote bankrekening hebben. Niet voor niets is PSV een voetbalclub en geen bank- of gemeentelijke instelling.
Vind ik leuk
Nikos85 +747
woensdag 14 februari 2018 om 18:44
Nou gemeentelijke instelling wel deels op zijn minst
...
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 18:49
Oooh ja hoeveel procent van de aandelen van PSV zijn in handen van de gemeente Eindhoven?
Vind ik leuk
Nikos85 +747
woensdag 14 februari 2018 om 18:56
Ze hebben een speciaal loket voor maandelijkse afdracht aan de gemeente onder het stadion in de grond ofzo heb ik eens van horen zeggen ;) aandelen geen idee een verstandige gemeente geen enkele in elk geval. Geen groeipotentieel en investeerders komen alleen af op projecten met groeipotentieel omdat daar winstkansen liggen.
Vind ik leuk
John M. +3838
woensdag 14 februari 2018 om 19:36
Ingewikkeld pleidooi van jou.
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 19:30
100% nep club
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 19:32
In ieder geval WEL een club, dat kunnen ze tegenwoordig niet meer allemaal zeggen!
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 19:32
Idd je heb de hells angels en psv de fathangels
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 19:34
Jij moet in Carré gaan staan, grapjas!
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 19:35
Eindelijk zeg je is een x wat positiefs over me. Vriendelijk bedankt.
Vind ik leuk
Nikos85 +747
woensdag 14 februari 2018 om 19:41
Met een klein en niet gevuld stadion kunnen er een heleboel zeggen haha
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 18:30
Als ze dan in Eindhoven lezen dat de hele Europese top achter Justin Kluivert aan zit, begrijpen ze dat niet. Zoiets heb ik nu ook. Zulke jochies staan bij elke club in het buitenland op de radar. Daar hoeven we niet raar van op te kijken maar Bergwijn mag eerst wel eens zorgen dat ie basisspeler van PSV word.
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 18:37
Werelddoelpunten pfffff ek finale doelpunt Marco van basten, Zlatan omhaal goal tegen Engeland. Messi goal van eigen helft die 6 of 7 man passeert dat noem ik wereld doelpunten
Vind ik leuk
John M. +3838
woensdag 14 februari 2018 om 19:38
En de hand van Maradonna.
Vind ik leuk
myrthewit +1389
woensdag 14 februari 2018 om 18:44
Iedere speler die een paar goals maakt komt op de radar van de Engelse clubs. Zo proberen ze een speler goedkoop binnen te halen...
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 18:46
Tussen denken en doen zit nog altijd een grootverschil
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 18:47
Pfff, letten ze wel op?
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 18:50
Alleen praatjes die komt nooit bij een topclub
Vind ik leuk
mo26 +206
woensdag 14 februari 2018 om 18:53
is gewoon belachelijk dit. moet eerst eens maar eens een seizoen minimaal 15 goals maken.
Vind ik leuk
Mari +4695
woensdag 14 februari 2018 om 18:58
Als Torino al € 10 mln biedt dan mag een bod uit Engeland zeker € 25 mln zijn.
De tv rechten zijn weer voor nog meer verkocht, dus Engelse clubs hebben meer te besteden.
€ 30 mln en dan mogen ze ook een speler kiezen uit de volgende drie
Burnett, Isismat, Sjwaab
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 18:59
Gewoon niet verkopen,ik heb Bergwijn in de jeugd zien spelen ( weten ze bij jong Ajax ook)en dat moet er nog uit komen als hij betere spelers om zich heen heeft,nu moet hij teveel werk leveren,nu de stijgende lijn doorzetten en over een jaar, anderhalf kijken of je dan die stap kan maken want talent heeft hij.Sowieso niet onder de 20 Mio laten gaan.
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 19:18
Laat hem eerst constant presteren bij PSV want dat schort eraan. Zo wisselvallig en dat mag maar dan moet je rendement en afmaken goed zijn.
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 19:21
Gaan we weer. Topic vervuiling. Niks dan getroll in topics de laatste tijd.

OT.
Kluivert is meer waard.
4 x niks in Amsterdam
Brands staat nog op het vliegveld
Brenet is de beste.

Zoiets denk ik
[Reactie gewijzigd op woensdag 14 februari 2018 om 19:23]
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 19:25
Sodemieter op man. Ga drie jaar stabiel voetballen. En doe een muts op voor je oren
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 19:25
Die gaat de PL op zijn kop zetten.
Vind ik leuk
pinkelman +3657
woensdag 14 februari 2018 om 19:26
Gaat weer snel, twee leuke schoten na een tijd kritiek te hebben gehad en je krijgt weer dit.
[Reactie gewijzigd op woensdag 14 februari 2018 om 19:26]
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 19:28
Is Bergwijn even zijn zaakwaarnemer aan het bellen op die foto? Of gewoon zijn mannetje bij de bank die zijn aandelenportfolio beheert?

Of gaat het over de redesign van de buitenkeuken?

Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 19:29
Speelt 2 goeie wedstrijden in het hele seizoen waarin die uitblinkt en hop "Het Wonderkind" ja toch sowieso.
Vind ik leuk
Teo Smith +19150
woensdag 14 februari 2018 om 19:32
Niet goed genoeg voor de PL.
Vind ik leuk
Siem +135
woensdag 14 februari 2018 om 19:34
Naar Everton gaan kan hij naast Davy Klaassen op de tribune zitten
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 19:34
Leuke verkoop praat.
Drijf de prijs maar lekker op.
Dat is bij locadia ook gelukt.
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 19:50
Die gaat nu zeker denken dat hij al gearriveerd is als voetballer.
Vind ik leuk
Floris5 +107
woensdag 14 februari 2018 om 19:51
Voor PSV financieel goed nieuws maar ik hoop voor Stevie zelf dat hij nog minimaal een jaar blijft om te groeien. In Engeland krijgt hij die tijd niet en verzuipt hij in het geweld. Daar moet je er meteen en volledig staan.
Vind ik leuk
Hugo59 +1360
woensdag 14 februari 2018 om 19:55
Jansen2 pfff paar doelpuntjes verder niets
Vind ik leuk
Romario9 +8397
woensdag 14 februari 2018 om 20:02
Kom maar halen. 15 miljoen .
Vind ik leuk
rinirat +1486
woensdag 14 februari 2018 om 20:05
We hebben nog 0,0 gezien van deze vaste wissel.
Waar berust deze onzin dan op.
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 20:19
Volgens mij geloven die zaakwaarnemers in sprookjes.
Deze jongen heeft zelf geen basisplaats bij PSV.
Wat heeft hij te zoeken buiten Nederland.
Vind ik leuk
stratumseind +128123
woensdag 14 februari 2018 om 20:34
341 miljoen en een jaar gratis bier vur alle PSV fans
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 20:36
Lekker cashen PSV! Bergwijn zou eigenlijk nog een paar jaar in Eindhoven moeten blijven. Beter voor zijn ontwikkeling.

Maar ja..

Voor Bergwijn zelf is het ook mooi en lucratief. Uitzicht op speelminuten en kansen is iets anders.
Vind ik leuk
kerel +1409
woensdag 14 februari 2018 om 20:39
Ben niet kapot van hem..
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 20:44
Wonderkid? Zeg maar donderkid, blijft PSV-jeugd met alle vervelende bijverschijnselen.
Vind ik leuk
Het Brein +2970
woensdag 14 februari 2018 om 21:46
Bergwijn moet eens een heel seizoen uitblinken..
Vind ik leuk
Maan88 +2083
woensdag 14 februari 2018 om 21:55
Ik vind kluivert ook meer talent hebben als Bergwijn. Echter is Bergwijn wel al verder. Kluivert heeft een heel klein terugvalletje gehad en begint er weer aan te komen maar denk dat hij nog wel een terugval krijgt qua vorm. Bergwijn begint beetje bij beetje beter en beter te worden en is eigelijk ook een heel ander type. Maar is absoluut nog niet klaar voor een vertrek bij PSV, dat duurt in mijn ogen nog wel 2 seizoenen. Maar van de andere kant, torino bood van de zomer al 10, wilde schijnbaar in de winter ook al meer geven. Kan goed zijn dat Engelse clubs dalijk rond de 25mln bieden voor Bergwijn van de zomer. Dan moet je hem lekker laten gaan en de volgende klaarpompen.
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 22:03
Everton heeft ademola lookman verhuurd. Hij is 20 x beter dan bergwijn. Hij zou er alleen maar op de bank belanden
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 22:23
Als PSV zijnde zou ik hem verkopen bij een goed bod. Als Torino al tien miljoen heeft geboden dan kan je aan die Engelsen zo vijftien miljoen vragen. Als je dan voor acht a tien miljoen een goede rechtsbuiten kan halen kan Lozano op links. Romero centraal. Heb je volgend jaar een top aanval.
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 22:26
Spijtig dat een topic opnieuw overschaduwd wordt door asociale primeurpassanten en ordinaire testosteronhaantjes die zuurstof onttrekken aan scheldpartijen.

Dan kan het geen bevreemding (meer) wekken dat VP inmiddels een vergaarbak is van onopgevoed internetrapalje dat elders niet meer welkom is.


Ben benieuwd geworden of er ook 'forums' zijn waar dit onaangepaste tuig geweerd wordt en waarom je op ordentelijke wijze van gedachten kunt wisselen.
Vind ik leuk
orion73 +1054
woensdag 14 februari 2018 om 23:19
Tottenham en Everton? Die zullen wel genezen zijn toch na het debacle met Jansen en Klaassen?
Vind ik leuk
donderdag 15 februari 2018 om 00:12
Tottenham Hotspur heeft geen interesse in Bergwijn wat op zich vrij logisch als ze heel erg graag Neres willen van Ajax.
Vind ik leuk
donderdag 15 februari 2018 om 10:31
wonderkind?!
Vind ik leuk