PSV erkent fout: Verkeerde keuze gemaakt, niet meer en niet minder

    PSV erkent fout: "Verkeerde keuze gemaakt, niet meer en niet minder"

    vrijdag 16 februari 2018 om 10:16

    PSV erkent dat het een fout heeft gemaakt door Luis Suarez te portretteren op het Philips Stadion. De afbeelding van de oud-Ajacied is inmiddels verwijderd.

    Een deel van de PSV-aanhang kwam vrijdagochtend in opstand  door de beeltenis van Suarez op de gevel van een sportwinkel in het Philips Stadion. De fans vonden dat de Uruguayaan niet thuishoorde op het stadion na het incident met Otman Bakkal, die hij in zijn schouder beet.

    PSV is het met de supporters eens dat de afbeelding van Suarez misplaatst is. "We hebben een verkeerde keuze gemaakt. Niet meer en niet minder", reageert Arne van Breugel, manager Merchandising & Image Rights van PSV in een verklaring. "We hebben overleg gehad met het merk en onze partner. Er komt een andere afbeelding."

    Lees meer over:EredivisiePSV

    Plaats een reactie

    Midden-Noord +78277
    vrijdag 16 februari 2018 om 10:20
    Mooi zo, crimineel gedrag moet je niet belonen!
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 10:23
    Precies Midden Noord, één van de meest onsportieve voetballers aller tijden moet je niet als uithangbord aan je stadion willen hangen. Suarez is met zijn walgelijke onsportieve gedrag, wat te pas te onpas elke keer terug komt bij hem, geen voorbeeld voor welke sporter dan ook!
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +78277
    vrijdag 16 februari 2018 om 10:26
    En ook geen voorbeeld voor de jeugd. Had dan desnoods Eriksen opgehangen, weet zeker dat jullie daar minder moeite mee hadden gehad.
    Vind ik leuk
    JustH +9394
    vrijdag 16 februari 2018 om 11:02
    Wat een grootheid is het geworden he.
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 18:32
    Bij jullie is iedereen een grootheid behalve cruiff
    Vind ik leuk
    JustH +9394
    vrijdag 16 februari 2018 om 19:08
    Wie? Ga je schamen.
    Vind ik leuk
    JustH +9394
    vrijdag 16 februari 2018 om 12:01
    Dat ben jij ook niet PING met je haat gedrag
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 12:12
    Meneer Woo Ping, voor jou hè! En ik mis een punt achter jouw zin, ra, ra, wie ben jij?
    Vind ik leuk
    JustH +9394
    vrijdag 16 februari 2018 om 12:15
    Ik heb wel een punt, over dat haat gedrag!
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 13:11
    Je weet niet eens dat je haatgedrag aan elkaar schrijft, laat staan dat je weet wat het woord betekent.
    Vind ik leuk
    JustH +9394
    vrijdag 16 februari 2018 om 13:27
    Nee dat weet ik ook niet, maar jij wel.
    Je voert het uit tot in de puntjes.
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 13:37
    Zoals een echte (Bel)Chinees betaamt.....
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 18:33
    U love bel chinees
    Vind ik leuk
    Jozef +32611
    vrijdag 16 februari 2018 om 18:26
    Je wil erg slim overkomen, Woeping, maar verstandig is het niet...

    Ik hoop dat je dat snapt...
    Vind ik leuk
    zwollie +6464
    vrijdag 16 februari 2018 om 12:35
    Ken ook een walgelijke onsportieve psv speler van jullie : Toivonen en die mag nog niet eens de veters strikken bij Suarez.
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 12:55
    Nep zwollie
    Vind ik leuk
    Kopsterk +7111
    vrijdag 16 februari 2018 om 12:59
    Zwollie is inderdaad dekmantel, een van de grootste Ajacieden op deze site.
    Vind ik leuk
    Jozef +32611
    vrijdag 16 februari 2018 om 13:11
    Is het zo moeilijk te accepteren dat supporters van andere clubs hun tweede voorkeur bij Ajax hebben?

    Dit in een wereld waarin ocharme PSV fans hartjes maken naar Rotterdam als Feyenoord ten koste van Ajax kampioen kan worden?
    Vind ik leuk
    Kopsterk +7111
    vrijdag 16 februari 2018 om 13:29
    Is zeker niet moeilijk te accepteren, mijn constatering is dus juist, zwollie staat voor Ajax en dat is positief noch negatief, moet zwollie lekker zelf weten, feit is dat ik gelijk had en het is niet raar dat Ajax de tweede club is van zwollie, net als dat Ajax op dit moment de tweede club van Nederland is, dat is ook niet zo gek en moeilijk te accepteren toch?
    Vind ik leuk
    Jozef +32611
    vrijdag 16 februari 2018 om 18:07
    Op dit moment staan we tweede en natuurlijk zijn we de eerste club van Nederland...

    :-)
    Vind ik leuk
    zwollie +6464
    vrijdag 16 februari 2018 om 13:14
    Zo raar dan dat Ajax mijn tweede club is na Pec Zwolle?
    Vind ik leuk
    zwollie +6464
    vrijdag 16 februari 2018 om 13:13
    Ach calimerootje toch.
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 13:34
    Je moet een s wat anders verzinnen als calimero autist
    Vind ik leuk
    zwollie +6464
    vrijdag 16 februari 2018 om 13:37
    Nieuw account van biennetje?
    Vind ik leuk
    Jozef +32611
    vrijdag 16 februari 2018 om 18:20
    Nee, deze is gewoon niet slimmer.
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 19:14
    Slimmer dan jij kan niemand zijn mn pastoor
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 13:15
    Hetgeen wat Toivonen deed in het veld, staat in schril contrast met die Eekhoornkop van Schwalubuarez. Zelden zo'n onsportieve voetballer gezien!
    Vind ik leuk
    zwollie +6464
    vrijdag 16 februari 2018 om 13:38
    Beide dingen horen niet op het veld. De schwalbe van Suarez niet en de schoppartijen van toivonen ook niet.
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 13:40
    Dat klopt.
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 10:48
    Hahahaha jij bent ook een incognito Ajax fan joh. Naast dat je maar al te graaf onderdeel van het Feyenoord legioen wilt zijn

    Hahaha
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +78277
    vrijdag 16 februari 2018 om 10:49
    Reactie verwijderd door vp.
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 10:54
    Zwak, maar ik weet dat je niet beter kan ;-)

    Vind ik leuk
    Midden-Noord +78277
    vrijdag 16 februari 2018 om 10:55
    Nee jouw berichtje straalde kracht uit. Ik beantwoord gewoon!

    De waarheid komt hard aan, I Know!
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 11:09
    Jouw waarheid is gebaseerd op meeloperij en billenlikkerij...

    Zo hard komt die niet aan hoor bij mij ;-)
    Vind ik leuk
    13 +10017
    vrijdag 16 februari 2018 om 11:19
    En jouw waarheid: weer eens trollen pur sang, terwijl je Twinnie trollen verwijt.
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 11:19
    En jij een Ajax hater?

    Nog wat in te brengen?
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +78277
    vrijdag 16 februari 2018 om 11:23
    Ik heb heb gerapporteerd voor troll gedrag.

    Puur uitlokken wat je doet!
    Vind ik leuk
    Jozef +32611
    vrijdag 16 februari 2018 om 12:36
    De discussie is van twee kanten niet aardig, Midden Noord.

    Om die NSB opmerking van je mag je wat mij betreft hier stante pede optiefen. Bah.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +78277
    vrijdag 16 februari 2018 om 12:40
    Ik zeg eens een keer wat. Je moet eens wat van het troll gedrag zeggen.

    Het neemt ziekelijke vormen aan!
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Jozef +32611
    vrijdag 16 februari 2018 om 12:43
    Wat je zegt is niet zomaar wat en als er een iemand is die ook dwars tegen mede fans ingaat ben ik wel.

    Nu ben jij aan de beurt. Je reactie is buiten elke proportie. Lomp, vals en dom
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +78277
    vrijdag 16 februari 2018 om 12:45
    Dat mag jij vinden, ben het gedoe zat. Maar jij zegt het wel, ik zie jou dat niet doen en dat was hier zeker gewaardeerd.
    Vind ik leuk
    Jozef +32611
    vrijdag 16 februari 2018 om 12:51
    Dan ben je te druk bezig met geilen op je eigen reacties. Het is zelfs zo dat ene bluf me niet met dezelfde woorden, maar wel in termen van gelijke strekking uitscheldt, omdat ik zijn ziekelijk aandoende trollbuster gedrag spuugzat ben.

    Jullie hebben hommeles, en zulke dingen gebeuren hier dagelijks. Jij maakt een NSB sneer die ook aankomt bij andere Ajacieden zoals mij en daarom spreek ik je erop aan.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 13:01
    Trol gedrag? Je loopt meerdere keren het woord NSB te gebruiken hier op VP. Vorige keer wou je ook niet je excuses aanbieden. Ik ga niet eens de moeite nemen om jou te rapporteren, ik hoop dat VP zelf wel zal ingrijpen om je te bannen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 12:59
    Ik verkondig mijn mening. Jij maakt je weer schuldig om het woord NSB te gebruiken. Triest en laag niveau. Jij zou gebanned moeten worden..
    Vind ik leuk
    13 +10017
    vrijdag 16 februari 2018 om 11:26
    Jazeker, dat ik me hier niet profileer als Ajax-hater, dan wel hater van een andere club, maar jij wel als PSV- en Feyenoordhater.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 11:56
    Mag jij vinden hoor, is jouw mening. Wilt niet zeggen dat het de waarheid is. En dat jij je hier niet profileert als geen Ajax hater wilt niet zeggen dat je het ook niet bent. Maar dat snap je zelf ook wel he ;-)
    Vind ik leuk
    13 +10017
    vrijdag 16 februari 2018 om 12:14
    Hater? Was echt van slag rondom Nouri-gebeuren. De echte hater maakt daar ‘leuke’ grappen over. Was fan van Van Basten. Warme gevoelens voor Ajax in het algemeen? Nou nee, niet bepaald. Maar ik begeef me niet primair op topics om te proberen het bloed onder de nagels van Ajacieden uit te halen. Sterker nog, heb met enige regelmaat een leuke of interessante uitwisseling met een fan van hunnie. Jouw insteek is er echter een van uitdelen, maar niet incasseren.
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 13:03
    Dan ken je mij niet. Maar laten we dat maar zo houden ;-)
    Vind ik leuk
    Jozef +32611
    vrijdag 16 februari 2018 om 18:11
    Je bent zeker de beroerdste niet, 13...
    Vind ik leuk
    13 +10017
    vrijdag 16 februari 2018 om 18:36
    Als je het meent, dan hartelijk dank!
    Vind ik leuk
    Jozef +32611
    vrijdag 16 februari 2018 om 20:41
    Jawel, ik meen dat. Iedereen mag zijn voorkeur hebben en we hoeven het toch niet altijd eens te zijn?

    Jammer dit forum bevuild wordt met kinderachtig en vijandig gedrag dat nergens op slaat.
    Vind ik leuk
    13 +10017
    vrijdag 16 februari 2018 om 21:17
    Eens. Je neemt toch deel aan een algemeen forum om ook met fans van andere clubs van gedachten te wisselen. Een plagerijtje is leuk, maar dat echte zuigen, word je af en toe doodmoe van.
    Vind ik leuk
    zwollie +6464
    vrijdag 16 februari 2018 om 13:40
    Twinnie is toch ook een trol.
    Vind ik leuk
    13 +10017
    vrijdag 16 februari 2018 om 13:44
    Ja, maar Rotterdamse Ajaxcied ook. Vind het apart als een trol uit zijn slof schiet tegen iemand omdat hij aan het trollen is, LOL.
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 13:58
    Stokertje jij zeg.

    Ik ben helemaal geen trol, geef gwn mijn mening, zonder iemand te beledigen en daarvoor 1000 accounts voor aan te maken.
    Vind ik leuk
    13 +10017
    vrijdag 16 februari 2018 om 14:06
    Je bent geen trol, maar zuigt en treitert erop los..., dat is dus wat men onder trollen verstaat. Oopsie daisy, moet nu toch echt aan de hogere wiskunde. Fijn weekend verder.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 14:19
    Dat is onzin. Maar jij en wiskunde? Laat me niet lachen man.
    Vind ik leuk
    13 +10017
    vrijdag 16 februari 2018 om 14:31
    Deze vrouw en wiskunde is een match.
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 14:34
    Een vrouw nog wel...dat wist ik niet. En nog interesse hebben in wiskunde ook. Wat behandel je momenteel?
    Vind ik leuk
    13 +10017
    vrijdag 16 februari 2018 om 14:35
    Goniometrie
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 14:38
    Oehhhh dat is bijzonder lastig!!! Respect hoor. Ben je aan het leren voor een tentamen of gebruik je dat op je werk?
    Vind ik leuk
    13 +10017
    vrijdag 16 februari 2018 om 14:40
    Nee, zelf vroeger op hoog niveau wiskunde gehad en spijker mijn twins nu bij.
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 14:42
    Ok ok. Nou ik ga je niet langer ophouden. Succes ermee meid ;-)
    Vind ik leuk
    JustH +9394
    vrijdag 16 februari 2018 om 12:02
    NSB is toch van Dicky?
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 13:56
    Nee er zijn meerdere die dat woord gebruiken.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 12:55
    Hij heeft gelijk je bent de grootste NSB
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +11607
    vrijdag 16 februari 2018 om 12:56
    Goede intelligente opmerking man.
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +11607
    vrijdag 16 februari 2018 om 12:54
    Je bent blijkbaar nooit in het ado-stadion geweest.
    Vind ik leuk
    Kingme +474
    vrijdag 16 februari 2018 om 10:21
    Ik ben psver en vond dit echt niet kunnen hahahaha . Zien jullie het voor je Memphis depay super groot afgedrukt op de Johan Cruijff stadion . Lijkt me dat ie was afgebrand omdat die toch van de gemeente is . Hahahaha
    Vind ik leuk
    Bongo +1445
    vrijdag 16 februari 2018 om 10:54
    Het PSV stationnetje staat op grond van de gemeente
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 12:57
    Die van jullie dan op klei dombo
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 10:58
    Volgens mij is juist bij PSV alles van de gemeente, het stadion en later ook nog de grond onder het stadion en de lucht erboven. Anders had die club al failliet geweest.
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 10:22
    Hahaha. 'Here to eat'. Alleen bij zo'n commerciele club.
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 10:41
    Jullie hebben letterlijk geen enkel eigen aandeel in de club zitten en dan zijn wij commercieel?
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 10:49
    Bespaar jezelf de moeite man. Accepteer deze afgang gewoon
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 10:52
    Een afgang? Heb ik iets verkeerds gezegd ofzo? Ik kan het wel begrijpen dat wanneer een speler een speler van jouw ploeg in zijn nek bijt dat je hem niet op je stadion hoeft te zien? Daar doen de supporters gewoon goed aan dat te vermelden.
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 10:55
    Jaja jij altijd met je banaan die je recht wil lullen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 10:57
    Jouw reacties hebben zo weinig inhoud dat zelfs Lays onder de indruk is. Kom nou eens een keer met een concreet voorbeeld man!
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 11:12
    Ik heb het idee dat jij niet weet waar je over praat. Maar je bent welkom om in het goeie deel van Brabant fatsoenlijk uitleg te krijgen.

    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 11:14

    Kijk het youtubekanaal van Voetbal international en daar staat een filmpje over de verkoop van Eredivisieclubs.
    Vind ik leuk
    Johan.l +4278
    vrijdag 16 februari 2018 om 10:23
    Grappig hoor, ik zie het al gebeuren op de gevel van het JC stadion een afbeelding van Alex, en wij mogen geen boeren zeggen
    Vind ik leuk
    MagicMike +493
    vrijdag 16 februari 2018 om 10:24
    Het is zielig,maar wel begrijpelijk,
    Maar wees dan wel eerlijk en haal pogba en Messi er dan ook af

    Plaats dan Toivonen van Bommel en Cocu desnoods,Pronk dan alleen met jullie eigen mensen
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +78277
    vrijdag 16 februari 2018 om 10:27
    Messi en Pogba zijn hele sportieve spelers en vertonen geen crimineel gedrag.
    Vind ik leuk
    Garrie +3495
    vrijdag 16 februari 2018 om 10:43
    A man’s got to eat!
    Vind ik leuk
    3Bier +5521
    vrijdag 16 februari 2018 om 10:44
    Belastingontduiking is ook crimineel en Messi is daarvoor ook veroordeeld. Maar ik snap je punt.
    Here to eat en dan Suarez ophangen aan de gevel van PSV. Hoe verzin je het!
    Vind ik leuk
    Rodajc +9517
    vrijdag 16 februari 2018 om 10:25
    Haha vind het wel lachen met die tekst erbij.
    Vind ik leuk
    Henkie1979 +6150
    vrijdag 16 februari 2018 om 10:30
    Here to eat, dan gebruiken ze iemand die zijn tanden echt overal in zet is het weer niet goed!
    Vind ik leuk
    Eindje +90
    vrijdag 16 februari 2018 om 10:31
    Netjes
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 10:53
    Koppie koppie hoor
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 10:32
    Blijkbaar worden ze daar niet volwassen....om je kapot te schamen...
    Vind ik leuk
    j-roen11 +570
    vrijdag 16 februari 2018 om 10:32
    Adidas kon geen boven modale psv'er vinden anders hadden ze die wel geprojecteerd. Hoe dan ook stel je niet aan zou ik zeggen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 10:35
    HAHAHAHAHA

    Ik zei het toch: zelfs PSV'ers hebben Ajax in hun hart!!! PSV komt er nu openlijk voor uit.

    Nu Feyenoord nog....

    Oh oh oh wat een vrijdag weer...heeerlijkkkk
    Vind ik leuk
    Groteghalid +1063
    vrijdag 16 februari 2018 om 10:37
    Klopt, Ajax is geen concurrent meer dan kan het allemaal !
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 10:43
    HAHAHA en jij noemt Ajax een schijtclub HAHAHAHA

    Wat een afgang hey

    Kom nie meer bij. Beter hou je gwn je mond verder dicht...want je brengt jezelf alleen maar meer schade toe

    Hahaha
    Vind ik leuk
    Groteghalid +1063
    vrijdag 16 februari 2018 om 10:45
    Afging is tog 4 jaar geen prijs, en dat voor een club met allemaal potentiële wereld toppers en super veel geld. Je lacht wel maar dat is met kiespijn hoor. Enigste feest in adam is de gaypride hahaha
    Vind ik leuk
    Henkie1979 +6150
    vrijdag 16 februari 2018 om 10:51
    Jullie lachen beiden openlijk om jullie eigen grappen dat is nog veel triester dan wat er gebeurt is op de gevel.
    Mensen die lachen om hun eigen grappen zeer kansloos in het echt al erg, moet je na gaan hoe je overkomt als je lacht om wat je zelf typt?!
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 10:57
    Ik lach om PSV!!! Die zorgen ervoor dat ik niet eens de kans krijg om te lachen om mijn eigen grappen.
    Vind ik leuk
    Groteghalid +1063
    vrijdag 16 februari 2018 om 10:58
    Lach jij nooit om jezelf ? Snap ik. Ajax supporter zijn is al lachwekkend genoeg .
    Vind ik leuk
    Henkie1979 +6150
    vrijdag 16 februari 2018 om 11:02
    Zegt iemand die de hele dag om zichzelf zit lachen, ik kom niet meer bij nu daar kan ik wel om lachen.
    Carnaval is afgelopen je mag nu weer terugkeren naar de realiteit.
    Vind ik leuk
    Groteghalid +1063
    vrijdag 16 februari 2018 om 11:03
    Zegt iemand die de hele dag om zichzelf zit lachen. Klasse !
    Vind ik leuk
    Henkie1979 +6150
    vrijdag 16 februari 2018 om 11:05
    Weet je niet meer wat je nu moet zeggen dus kopieer je mij maar?
    Tja niet alles valt weg te lachen he.
    Vind ik leuk
    Doe dan! +7021
    vrijdag 16 februari 2018 om 10:35
    Wat een Calimero gedrag zeg, Godskolere! 100% dat niet of nauwelijks iemand zou klagen als Robben aan de Arena hing.
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 10:43
    Het draait erom dat Suarez een crimineel is, als je Eriksen had opgehangen had ik er minder moeite mee gehad.
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 10:45
    Hahaha jij ook altijd met je grootpraat over je cluppie. Je weet het altijd zo mooi te vertellen. Bespaar ons jouw onzin en ga je eigen cluppie wat kennis bijbrengen, zij hebben het zo te zien nodig
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 10:47
    Reageer je nu op de verkeerde persoon ofzo? Wat is er nou grootspraak aan het feit dat Suarez dingen gedaan heeft waar een normaal persoon in de bak voor zou komen? Domme reactie weer dit ik zeg hier niks verkeerd.
    Vind ik leuk
    Doe dan! +7021
    vrijdag 16 februari 2018 om 11:01
    Ho ho, crimineel haha? Dat is ook zwaar overdreven. Had je ook zo gereageerd als het Jonathan Reis met z’n cokeverzameling was geweest?
    Vind ik leuk
    Morris +19948
    vrijdag 16 februari 2018 om 10:42
    Vermoeiende discussie.

    Volgens mij zijn er ergere zaken op deze wereld.

    Onderbuik gevoelens die tegen haat aanschuren vind ik verwerpelijk.

    Vind ik leuk
    035 +3207
    vrijdag 16 februari 2018 om 10:52
    Precies
    Vind ik leuk
    13 +10017
    vrijdag 16 februari 2018 om 10:59
    Come on, Ajax-supporters zouden vergelijkbaar reageren.
    Vind ik leuk
    Morris +19948
    vrijdag 16 februari 2018 om 12:12
    Dan geldt ook deze opmerking
    Vind ik leuk
    13 +10017
    vrijdag 16 februari 2018 om 11:02
    Zijn we hier dan op deze site om het over ergere zaken in de wereld te hebben?
    Vind ik leuk
    Morris +19948
    vrijdag 16 februari 2018 om 12:13
    Zijn we hier om haat te zaaien?
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    13 +10017
    vrijdag 16 februari 2018 om 12:31
    Wat mij betreft niet. Maar ik vind het leuk als ik naar De Kuip ga om afbeeldingen te zien van Feyenoorders uit heden en verleden. Messi hoeft dus al niet en zeker geen Ajacied. Dat heeft niets met haat zaaien te maken, maar met een vertrouwd clubgevoel. Ik begrijp de PSV’ers dus. En zou Ajacieden ook begrijpen als ze een grote foto van een oud-PSV’er of Feyenoorder pontificaal op de gevel van hun stadion niet appreciëren.
    Vind ik leuk
    Morris +19948
    vrijdag 16 februari 2018 om 13:50
    Begrip is wat anders dan doen alsof de wereld vergaat.
    Vind ik leuk
    13 +10017
    vrijdag 16 februari 2018 om 13:59
    Ik zou niet weten wie er dan doet alsof de wereld vergaat.
    Vind ik leuk
    Morris +19948
    vrijdag 16 februari 2018 om 15:33
    lees het bericht even goed. Als er wordt gecommuniceerd dat PSV alleen zijn helden wil zien, dus ook Messi weg dan is dat logisch.
    Nu wordt er zeer negatief gedaan naar Suarez. ik vind dat stigmatiserend en blijven hangen in de fouten die een mens ooit heeft gemaakt. ik vind dat respectloos en ze doen net alsof de wereld vergaat omdat Suarez daar afgebeeld staat..
    Vind ik leuk
    13 +10017
    vrijdag 16 februari 2018 om 15:53
    Nogmaals, naar mijn mening doet niemand alsof de wereld vergaat. En supporters zitten ook zonder dat bijtincident en de daaropvolgende bijtincidenten t/m 2014 niet te wachten op een enorme afbeelding van een oud-speler vd concurrent op hun stadiongevel. Ik vind dat hun goed recht en jij maakt er een drama van. Als dit Suarez al ter ore komt, is het voor hem de ver van mijn bed show. En ik vind de gevoelens vd PSV-supporters sowieso belangrijker dan de gevoelens van 1 oud-Ajacied. Het gaat om hun stadion, hun beleving en er is gewoon een fout gemaakt.
    Vind ik leuk
    Morris +19948
    vrijdag 16 februari 2018 om 16:14
    Voor Suárez ver van zijn bed show.. Man man wat een onzin kraam je uit.
    Het is een pure hetze naar Suárez. Nul procent respect voor de mens. Een mens die niet perfect is.

    Moord en brand schreeuwen de supporters..

    Waar gaat het over. Fatsoen is ver weg
    Vind ik leuk
    13 +10017
    vrijdag 16 februari 2018 om 16:34
    Ik reageer nog 1 laatste keer, want dit lijkt me een gevalletje van agree to disagree. Ik ben een vrouw overigens, maar dat terzijde. Jij bekijkt dit gebeuren vanuit Suarez en vindt zijn gevoelens blijkbaar belangrijker dan die van een hele groep supporters. Ik niet. Jij vindt dat zij geen respect hebben voor Suarez. Ik vind dat jij de gevoelens van de supporters niet respecteert. Van een hetze vind ik hier totaal geen sprake. Ik vind juist dat jij van een mug een olifant maakt. Maar neemt niet weg dat ik een andere keer weer graag met je in discussie ga hoor. Wie weet, zijn we het dan roerend met elkaar eens.
    Vind ik leuk
    Morris +19948
    vrijdag 16 februari 2018 om 17:19
    1) lekker belangrijk dat jij een vrouw bent, veranderd mijn standpunten niet.
    2) ik bekijk de situatie vanuit respect voor ieder mens. Lees even terug. De supporters maken een prima standpunt door geen oud spelers op de gevel te willen. Echter wordt het bijt incident aangehaald. Hoelang moet Suárez dit blijven achtervolgen?
    Het is blijkbaar normaal in NL om iemand eeuwig te blijven achtervolgen met zijn fouten. Dit gegeven wordt expliciet aangehaald en dat vind ik respectloos voor de mens Suárez.

    Als jij dit onderscheid niet kan maken, dan houdt deze discussie op.
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 10:42
    WAAR IS STRATUM ALS JE HEM NODIG HEBT?!?!?!

    Hahaaaaa
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 10:43
    Mooi zo, echter hoeven Pogba en Messi dr ook niet te staan wat mij betreft.
    Vind ik leuk
    Henkie1979 +6150
    vrijdag 16 februari 2018 om 10:54
    Ik snap het ook niet, waarom word er nooit eens gekozen voor goede model voetballers hiervoor zoals een Wijnaldum,Eriksen en een Ronaldinho, gewoon goedlachse voetballers zonder kwaad in hun bloed om iets raars te doen maar gewoon zo zijn omdat ze echte liefde voor het spel hebben en niet voor het geld of raar gaan doen van hun status.
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 10:56
    Nou is Ronaldinho het feestbeest misschien ook niet het beste voorbeeld, maar inderdaad Wijnaldum en Eriksen bijvoorbeeld.
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 10:58
    Gewoon allemaal Ajacieden op jullie gevel. Dat zou pas een goede keuze zijn.
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 11:03
    Dan leren de mensen dat je tevreden moet zijn met het meeste geld maar geen prijzen pakken, geen goed voorbeeld dus.
    Vind ik leuk
    JustH +9394
    vrijdag 16 februari 2018 om 12:21
    33
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 12:41
    Maanden zonder prijs? Ik denk zelfs nog meer.
    Vind ik leuk
    Henkie1979 +6150
    vrijdag 16 februari 2018 om 11:03
    Ronaldinho is later pas begonnen met het feesten in zijn goede speeltijd een fenomeen met pure liefde voor het spel, geen schopper geen kaartenaaier een pure voetballer.
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 11:05
    Snap ik wel maar niet iedereen weet dat dus is het misschien daarom niet het allerbeste voorbeeld.
    Vind ik leuk
    Leeuw +4383
    vrijdag 16 februari 2018 om 10:46
    Marketing strategie dit?

    Wat zijn het toch slimme mensen daar in Eindhoven. Nu nog kopen die accessoires.
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 10:51
    En laten signeren door Suarez natuurlijk ;-)

    Jaa die mensen in Eindje zijn koppie koppie hoor...wat een afgang
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 10:48
    Vind ik jammer laten we nou gewoon netjes met elkaar omgaan heb ook respect als een club als ajax
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 10:52
    Hahahahahahah jij komt nu ineens aanzetten met respect voor Ajax????

    Nu je club laat zien hoe dom ze zijn, net als sommige supporters (zoals jij), kom je ineens bedelen voor respect. Hahahaaaaa AFGANG!
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 10:54
    Tuurlijk joh, onze club is dom.
    Echter lukte het jullie eens om jullie grootste clubheld een titel te gunnen namens hem.
    Je hoefde alleen maar van de graafschap te winnen en dan was het jullie gelukt.
    Over een afgang en dom zijn gesproken.
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 10:59
    Hahaha en weer doorpakken jij he. En je eigen shit snel onder het tapijt vegen ;-)

    Afgang
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 11:04
    En wederom een opmerking zonder inhoud zoals ik al had verwacht.

    Afgang
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 11:06
    Haha tuurlijk zou ik ook zeggen. Maar je beseft het wel, alleen wil je het niet toegeven. Niet erg knul ;-)
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 11:07
    Als je nou eens met 1 echt goed argument of een feit zou komen kan ik serieus reageren. Nou hoef ik er niet eens moeite voor te doen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 11:11
    Doe je het toch niet? Ik zit niet te wachten op een reactie van jou ofzo...
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 11:13
    En toch blijf je reageren, ik hou ervan om het laatste woord te hebben dus als je niet op mn reacties zit te wacht adviseer ik je om hier niet op te reageren.
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 13:01
    Jij reageert weer domme gans haat pure haat
    Vind ik leuk
    Pieterv14 +427
    vrijdag 16 februari 2018 om 10:55
    Haha die zaak heeft de beste pr plan ooit geschreven. Tot gisteren wist niemand buiten Eindhoven dat er een nieuwe zaak kwam en nu weet heel Nederland het. En die Boertjes hebben Adidas een handje geholpen. Zal Umbro blij mee zijn! Haha
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 11:00
    dat is het zelfde als guidetti op de gevel van de arena .hoe lang zou die er dan hangen ?
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 11:07
    Is niet hetzelfde. Niemand bij Ajax zou het in zijn botte kop halen om een dergelijke actie uit te voeren. Iets met logisch en verstand
    Vind ik leuk
    yuuup +8383
    vrijdag 16 februari 2018 om 12:03
    Guidetti is geen internationale wereldster in een campagne van een groot sportmerk.
    Vind ik leuk
    pim4ever +556
    vrijdag 16 februari 2018 om 13:01
    Haha, kan het me ook niet voorstellen..
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +7069
    vrijdag 16 februari 2018 om 11:55
    Als of het een foto van Hitler betreft.......speelt al jaren bij Barcelona en heeft
    toevallig ook een paar keer PSV getroffen in z'n Ajax tijd.
    Dus elke voetballer die een paar keer tegen PSV heeft gespeeld, daar staat censuur op.........?
    De zogenaamde gemoedelijkheid bij deze dorpelingen bestaat er vooral onder elkaar, ben je van buiten dan slaat diezelfde gemoedelijkheid makkelijk om in onverdraagzaamheid en intolerantie.
    Eens een provinciaal altijd een provinciaal.

    Vind ik leuk
    yuuup +8383
    vrijdag 16 februari 2018 om 15:18
    Er zal ook vast wel eens een foto van Ronaldo, Romario of Van Nistelrooy in de Arena gehangen hebben ivm een reclame. In Amsterdam hoor je daar echt niemand over.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +7069
    vrijdag 16 februari 2018 om 21:20
    Eerlijk waar, ik dat het een geintje was......gewoon een rivaal op sportief niveau uit een ver verleden........ha ha. Maar dat zeg ik, die zogenaamde gemoedelijkheid is als een dunne fineerlaag, direct daaronder zit de kortzichtige intolerantie van een dorpsbewoner.
    Vind ik leuk
    Teo Smith +21058
    vrijdag 16 februari 2018 om 11:59
    Shit happens.
    Vind ik leuk
    yuuup +8383
    vrijdag 16 februari 2018 om 12:01
    Groot probleem voor kleine geesten.
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 12:02
    ‘Niet meer en niet minder’? Lekker makkelijk, maar gewoon amateur/prutswerk! Dan snap je er dus geen zak van. Maar goed dat ze het uiteindelijk rechtzetten.
    Vind ik leuk
    popiejopie +1927
    vrijdag 16 februari 2018 om 12:02
    En Pogba en Messi mogen wel?
    Vind ik leuk
    pim4ever +556
    vrijdag 16 februari 2018 om 13:02
    Mooi he, en die hebben geen idee wat psv is..
    Vind ik leuk
    Stewie89 +426
    vrijdag 16 februari 2018 om 12:15
    Wat worden mensen toch een partij onnozel wanneer het om voetbal gaat. En dat geldt voor elke club. Van PSV tot Telstar.
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 12:34
    Hebben ze in Eindhoven wel weer een echte voetballer gezien
    Vind ik leuk
    Arbee +1640
    vrijdag 16 februari 2018 om 12:41
    Ik vind het maar raar dat PSV een winkel en etalageruimte verhuurt aan een neutrale voetbalwinkel. Je kunt toch van tevoren zien aankomen dat dat problemen geeft. Los van de Suarez foto zou ik namelijk ook geen Adidas reclame op de gevel willen als ik PSV was. Umbro betaalt aanzienlijke bedragen om shirts te mogen sponsoren, en dan moet je geen conflict willen riskeren door een ruimte ge verhuren waar een onafhankelijke winkel met Adidas of Nike kan adverteren
    Vind ik leuk
    JD85 +587
    vrijdag 16 februari 2018 om 13:15
    Ze hebben blijkbaar elke euro dubbel en dwars nodig in Eindhoven!
    Vind ik leuk
    JD85 +587
    vrijdag 16 februari 2018 om 13:14
    Dat krijg je. Als je zelf geen topvoetballers hebt, dan maar een afbeelding van de concurrenten die wel wat hebben gepresteerd.
    Vind ik leuk
    Foebele +46157
    vrijdag 16 februari 2018 om 13:39
    Iedereen weet toch dat iedereen stiekem een beetke fan is van Ajax!!
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 13:40
    Calimero's zijn stiekem fan van Suarez.
    Vind ik leuk
    Cookee +8894
    vrijdag 16 februari 2018 om 13:51
    Kan iemand ook nadenken voor ze zo'n foto plaatsen?
    Vind ik leuk
    14forever +7945
    vrijdag 16 februari 2018 om 15:55
    Zelfs psv wil pronken met ex ajacieden.
    :)
    Vind ik leuk
    Barbie +972
    vrijdag 16 februari 2018 om 16:44
    De foto van Suárez past beter bij een dierentuin of een hondenasiel.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    PSV erkent fout: "Verkeerde keuze gemaakt, niet meer en niet minder"