Ten Rouwelaar looft bekende van AZ: Ik denk echt dat hij hogerop kan

    Ten Rouwelaar looft bekende van AZ: "Ik denk echt dat hij hogerop kan"

    vrijdag 16 februari 2018 om 12:44

    Mats Seuntjens gaat zaterdagavond op bezoek bij zijn oude club NAC Breda. Volgens Jelle ten Trouwelaar, keeperstrainer bij NAC, wacht Seuntjes een warm onthaal.

    "NAC-supporters hebben bijna alle oud-spelers goed ontvangen", zegt Ten Rouwelaar tegen BN DeStem. "Dat verwacht ik nu ook, wees trots op je eigen jongens. Mats heeft een hart van goud. Hij doet en zegt vaak wat hij denkt. Soms is dat niet leuk en af en toe is het niet handig. Maar zo is hij. Mats is niet gemaakt. Als Mats niet blij is, laat hij dat zien. Het is niet zo’n moeilijke, hij is juist iemand die openstaat voor een goed gesprek. Spelers die uit de eigen jeugd doorbreken, dat is alleen maar mooi."

    Ten Rouwelaar is tegelijkertijd lovend over de voetbalkwaliteiten van Seuntjens. "Hij is een fantastische voetballer met ontzettend veel talent. Ik denk echt dat hij hogerop kan. Natuurlijk had hij dingen beter kunnen doen, maar dat is bij iedere jonge jongen."

    Plaats een reactie

    RtdDub +11918
    vrijdag 16 februari 2018 om 13:08
    "wees trots op je eigen jongens"

    Zal je er toch eerst een paar moeten hebben en opstellen ipv 6 huurlingen
    Vind ik leuk
    GetRekt +1675
    vrijdag 16 februari 2018 om 13:36
    Moet je ze wel hebben hè.
    Vind ik leuk
    RtdDub +11918
    vrijdag 16 februari 2018 om 13:38
    NAC heeft toch ook gewoon een jeugdopleiding en jeugdelftallen, of niet?
    Vind ik leuk
    GetRekt +1675
    vrijdag 16 februari 2018 om 13:46
    Ohja, dan zullen ze wel goed genoeg zijn voor het eerste. Want 2+2 = 4 - 1 = 3 QUICK MATHS
    Vind ik leuk
    RtdDub +11918
    vrijdag 16 februari 2018 om 13:54
    Dat is een ander verhaal.
    Met "moet je ze wel hebben" impliceer je dat ze er helemaal niet zijn.

    Boeit me voor de rest allemaal weinig maar die ten rouwelaar roept NAC supporters op om trots te zijn op az spelers omdat dat eigen jongens zijn.
    Dan klopt er iets niet.
    Trots moet je zijn op spelers die bij je eigen club zijn. Je kan hooguit vragen om hem niet het stadion uit te fluiten omdat ie ex-nac is.
    Vind ik leuk
    WG +731
    vrijdag 16 februari 2018 om 14:56
    Populaire reactie, maar ver van de feiten. Afgelopen jaren zijn veel jeugdspelers doorgebroken en opgenomen in de selectie (bovengemiddeld veel zelfs). En verder speelt de beste speler, of dat hij gehuurd is niet of niet.
    Vind ik leuk
    D0mmeLFCT65 +18442
    vrijdag 16 februari 2018 om 13:09
    Seuntjens heeft me wel verrast. Goede speler geworden voor AZ.
    Vind ik leuk
    Setovitch +1468
    vrijdag 16 februari 2018 om 13:19
    mats is iniedergeval niet over het paard getilt...
    Vind ik leuk
    pos +8666
    vrijdag 16 februari 2018 om 13:27
    Nou laat Mats eerst bij AZ basisspeler worden voordat hij een stap omhoog maakt. Vaak nog te afwezig en slordig.
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 februari 2018 om 13:42
    Seuntjes kan amper het niveau van Az aan ;-) gekke Jelle toch
    Vind ik leuk
    Rodajc +13880
    vrijdag 16 februari 2018 om 19:51
    Die Trouwelaar toch.
    Vind ik leuk
    pinkelman +4144
    zaterdag 17 februari 2018 om 10:56
    Hoger op?
    dat moet dan minstens subtop Bundesliga zijn.
    Maar laat hem eerst eens basisspeler worden in Alkmaar.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 17 februari 2018 om 10:57]
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Ten Rouwelaar looft bekende van AZ: "Ik denk echt dat hij hogerop kan"